December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Yora; Floortje is hier trouwens fan van het boek van kikker.......
Flodder, leuk dat het gezellig was. Wanneer gaat hij nu voor het echie naar school?

Ja, keuze voor voogdij hangt ook nog van je broers/zussen af. Ik ben de oudste en zusjes zijn nog veel te jong daarvoor (of single, of student). Mijn broertje is de beste optie, maar over tien jaar ligt dat misschien weer anders. Bij H's familie hebben twee gezinnen ook elkaar voogd gemaakt, maar goed, die familie is om geloof geen optie voor ons. Ik zou wel mijn broertje voogd willen maken en dan in het testament een contactpersoon voor de andere familie willen laten vastleggen, want contact moet er natuurlijk wel blijven. Tsja.. hoe vaak komt het voor dat je allebei doodgaat he..
Hey Hey Hey Falcon wat maakt het nou uit dat ze single zijn en student?

Ik hoop echt dat ik dan tenminste wacht met doodgaan tot Yora minstens 18 is...
haha, Yora.. nou, wel als die student in Mexico zit!
Mijn broertje is single maar zou M wel in huis nemen en baan aanpassen. Single is dus geen bezwaar. Ik doelde op een zusje van 22 dat op een kamertje woont en het andere zusje dat naar Mexico gaat, kijk, die zijn niet zo handig nu als voogd..

Naja, ik hoef denk ik niet uit te leggen dat het een verschil is of je student bent en zelf een kind krijgt of ineens voogd wordt van twee kinderen van je ouwe zus....
leuk dekbed joni! (casper heeft dezelfde voor zijn ledikant - lekker vrolijk he...)

herkenbaar falcon, rondom voogdij.. schoonzussen zijn geen optie. enerzijds begrijpelijk via verhaal HM en andere schoonzus zit in griekenland wat geen optie als voogd is. en mijn broer is vrijgezel en in zijn leven heeft hij nog geen behoefte aan kinderen... misschien veranderd het nog, maar nu zeker niet.. en vrienden vind ik dan toch anders.. daarom steek ik mijn kop in het zand en ga ervan uit dat als we al samen doodgaan, de kinderen dan waarschijnlijk ook doodgaan.. (we zitten zelden samen in de auto zonder kinderen).

maar steeds als iemand hierover begint, twijfel ik even, moeten we toch niet wat regelen, want ik wil niet dat ze naar schoonzus gaan...
Nu je over dat dekbed begint.. ik wilde nog zeggen dat wij dat Hema-dekentje ook hebben, zoals de rest van Nederland die in 2005-2007 een kind heeft gekregen..

eigenlijk zou ik wel eens de statistieken willen weten over mensen die tegelijk doodgaan en hun kinderen achterlaten.. misschien is het zo zeldzaam tegenwoordig, met veiliger auto's enzo..
ik moet daaraan denken, omdat vorig jaar een gezin bij beuningen is verongelukt (botsing op snelweg, ouders op slag dood, kinderen levend verbrand) en zij werkten voor dezelfde organisatie als waar ik voor werk, vandaar dat ik weet dat het soms voorkomt (die rouwadvertentie, staat me nog zo helder voor mijn ogen... maar ook in de nieuwjaarstoespraak werden ze natuurlijk genoemd dit jaar.)

ik krijg weer koude rillingen (maar ik heb ook net het blog gelezen over een kindje van kenissenen wat een dezer dagen gaat overlijden aan kanker.. tijd om te gaan slapen, het wordt te deprimerend
Kan totaaaaal níet slapen.... wat frustrerend zeg

xx
Jippie, ik heb gister avond eindelijk het clownspak afgemaakt!!

We gaan hem straks geven, ben benieuwd of hij past! Foto's volgen.

We gaan straks de de caravan halen! Helaas konden we pas om 11:00 terecht en moet ik om 14:00 al gaan werken dus we kunnen vandaag niet veel doen aan schoonmaken en inruimen helaas...

Bed tijd: bij ons gaan de kids wel tussen 19:00 en 19:30 naar bed met uitloop naar 20:00, maar we moeten dan ook gewoon om 7:15 op. En dan hebben we tenminste nog wat aan onze avond.

Yora, lekker weer een dvd speler, hij maakt hier ook overuren af en toe maar ze gat vaak tussendoor wel spelen.

handig allemaal zwarte sokken, dan kun je tenminste niet 2 verschillende aan doen

Ik heb de wii gereserveerd bij de speel-o-theek, heb het nog nooit gedaan, ben wel benieuwd!

Nurse, heb je toch nog een beetje geslapen???

Ga de kids eens vermaken...
Nou werkt voor geen meter later naar bed... mevrouw was juist vroeger wakker 6.45... maar wilde wel verder slapen bij mij in bed...

Ik zag eerst die tijd van Nurse... en ik dacht oooh Knorrie is al bevallen!!!

Maar neeee het was muts Nurse die niet kon slapen ;)

Sannie: Wat een vervelend niet meer te vergeten dingen maak je soms mee... rotverhaal zeg van die ouders met die kinderen achterin!! En dat blogje zo verschrikkelijk erg!!!

Marloes

Wii lenen van de speelotheek is een heeel goed idee... Jaa leuk voor Yora die mag dan extra vroeg naar bed...

Deze periode heb ik geen hele vroege colleges. Maandag moet ik om 11.00 beginnen dus dat scheelt wel met tijden van opstaan ook..
zo even rust hier geloof ik. Hoewel David al 2 uur ligt te kreunen en steunen om zn vorige fles te verwerken.

Knor waar ben jij? Stiekum aan t bevallen?

Ja weet je ik kan het helemaal niet bijhouden hier..

Nog maar even uit mn hoofd reageren dan

Joni leuke foto's. Grappig zeg dat ze t zelfde slapen. Hier zie ik nog geen overeenkomsten. Ja 2 buikslapers en een rugslaper maar dat is alles.

Falcon over dat late slapen van van de week. VOlgens mij zijn die kinders dan te moe hoor. Brian slaapt best laat. De oplossing hier is toch wel dat hij overdag nog maar een uurtje slaapt en ook heel actief is geweest. Gisteren bijvoorbeeld de hele middag in de tuin gespeeld en 's avonds was hij om 8 uur knock-out. Dus ik denk dat de lichamelijke activiteit op een dag ook heel veel uitmaakt.

Mette leuk dat je de bevaldatum nu weet! Raar idee wel.

Tinus oe eng verhaal. JA ik ben daar ook wel gevoelig voor. Ik zou alleen niet weten wat ze kan doen eraan. Maar goed ik ben een scheiterd. Kijk geen een enge film want ik droom daar echt slecht van. Kijk ook geen csi of weet ik veel wat. Blegh. Peet roept heel vaak dat iets op tv voor boven de 12 is en dat ik maar beter niet kan kijken.

Nou meiden dit was mijn bijdrage, het gekreun is nu overgegaan in gehuil x 2. pff

We zijn nu wel moe hoor hier. 't gaat allemaal wel maar de sfeer is niet altijd even gezellig meer. Gaat alleen nog maar over wie wanneer mag slapen hahaha.

Oh Nurse en Flodder lekker veel kinderbijslag joh met 3 kinders!
Nog niet aan het bevallen hier hoor! Heb nu alleen geen tijd voor uitgebreide reactie, we gaan zo een zwangere-buik-fotosessie doen......in Uithoorn.

En heb net mijn nagels even gelakt, die dingen breken waar je bij staat! Grmbl!

Oef

die slaap-discussie hadden wij (en hebben we nog wel eens) al bij 1 kind!
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Wat een prachtig weer buiten ! Gisteren ook buiten gewandeld, maar toen vond ik het maar koud en guur.

Falcon

De buren hebben ook dezelfde als jij. Ze zijn er tevreden over. ik denk dat het die dan ook gaat worden.

Tinus

Wij noemen hun slaaphouding dus ook: de zonnehouding. Het ziet er zo relaxed uit als je naar ze kijkt. Boyd slaapt af en toe nog steeds zo. Ik moet dan ook altijd aan mooi weer denken, handig he?

Wij hebben het dekentje dubbel gevouwen, vanwege het korte opmaken voor babys. Vandaar dus de strepen anders.

Marloes

De penstrepen zit bij een plek op de muur die al eens is beschadigd is door wat anders. Dus nu wordt het wat gecamoefleerd zeg maar.

Nurse

Vervelend he, die slapeloze nachten als zwangere. Ik kon ook heel slecht slapen tijdens zwangerschap. En zat ook vaak beneden tv te kijken en crackers te eten. Discovery/NGC hebben dan wel leuke programma's hoor.

Maar frusterend is het wel.

Yora

Boyd gaat altijd om 19.00 naar bed. Als het later wordt, dat maakt voor hem echt niet uit met uitslapen. Tijd van wakker worden is altijd hetzelfde.
Nog nooit meegemaakt, heb de gehele nacht niet geslapen....

Kon de slaap gewoon niet vatten, echt zo vreemd!

Maar liggen woelen en doen.... raaaaaar!

Op een gegeven moment met mn laptop in bed maar vrij snel na hier gepost te hebben was de accu leeg.

Toen op mn mobiel liggen te gamen en wat liggen lezen..

om 6:15 was Roxanne wakker.

(Yeah! gezellig!! Eindelijk aanspraak! haha!

Ohnee, M. kwam om 4:30 thuis van t stappen en heb ook nog tegen hem aan liggen lullen net zolang totdat ie sliep )

Om 6:30 beide meiden een fles pap en toen sliepen ze tot 9:00.

Zelf dus écht heel de nacht niet geslapen alleen in de ochtend van 6:30 tot 8:30.

Maf hoor.

Ga nu maar even op de bank.

Kuss!
anoniem_6181 wijzigde dit bericht op 07-03-2009 13:51
Reden: verbetering
% gewijzigd
Het is veeeeels te mooi weer om achter de pc te zitten, maar omdat de kinders tegelijk in bed liggen kom ik heulemaal speciaal voor jullie even hier langs!

Joni: wij hebben ook die alecto die Falcon (en Yora) heeft. Ben er erg tevreden over, zo zelfs dat ik overweeg er nóg 1 aan te schaffen. Als Yahnoa ooit een eigen kamertje krijgt wil ik er ook een babyfoon op zetten. Wij slapen zo ver van de kinderen dat we ze echt niet horen, ook al breken ze de tent af dus ik wil echt een babyfoon en dan liefst 1 waar je ook door kan terugpraten. Doen we nu ook al vaak naar Kaya toe en dat werkt heel erg goed.

Sannie: Ik kan me dat ongeval nog herinneren ja, heel triest. Ik kan tegenwoordig nog slechter tegen dat soort berichten dan vroeger.

Nurse: Ik had dat ook tegen het eind van de zwangerschappen, slecht slapen... verschrikkelijk, lag ik echt de uren weg te kijken in het donker. Te immobiel om echt uit bed te komen, te brak om weer in slaap te vallen maar te moe om wakker te zijn. Troost je, óóit komt het goed, over een jaar of 10 !

Falcon: Wij zijn heel erg hoekstenerig gaan trouwen toen ik zwanger was van Kaya. Wij wonen in België en als we het via de notaris hadden willen laten vastleggen hadden we een belgische notaris alles via de nederlandse regelgeving moeten laten doen. De kans op fouten is groot en het ereloon van een notaris is zo achterlijk hoog, daar konden we beter een feest van betalen (tvg, een hypotheekakte kostte ons bijna 5.500 euro!) We hebben er wel een DIY-wedding van gemaakt, was echt super, zou het zo weer doen (droomt even weg...)

Tinus: Ik wil er niet in geloven maar soms toch weer wel. Al vertik ik het om bang te zijn voor iets wat niet tastbaar is. Nog gefeliciteerd met de geboorte van Sjoerd trouwens! (Jaha, heb het een paar dagen terug wel gelezen!)

Oef: Balen dat het een beetje stressie is bij jullie. Kan het me helemaal voorstellen maar leuk is anders. het ìs ook pittig, drie kinderen. Het is gewoon waar, die tropenjaren in het begin, maar er komt een moment dat jullie je ritme gevonden hebben en dat je weer tijd voor jezelf hebt... ik hoop dat dat niet te lang meer duurt voor jullie allebei.

Mette: Nog maar een maandje een Mops krijgt een zusje!

Zooo... en de rest: haaizwaai!

Hier gaat het wel oké. Ik vind het wel druk zo met mijn werk erbij, maar dat is ook wel heel erg leuk weer. Helaas werk in nog maar voor de helft, en ligt er werk voor 2 fulltimers dus enigzins stresserend is dat wel. Maar ach, zo heb je altijd wat toch? Donderdag bij vrienden geweest op een verjaardag. M was jarig en aangezien zij in Tilburg wonen waar ik ook werk, is D met Yahnoa weer naar huis gegaan (Kaya logeerde bij opa en oma) en ben ik blijven slapen. T was onwijs gezellig, veels te laat en met een paar whisky-colaatjes op voelde ik me weer helemaal de oude. Volgende ochtend naar mijn werk (heerlijk, maar 10 minuten rijden ipv 1 uur en een kwartier).

Yahnoa heeft vrijdag 2 keer een fles gedronken! Eindelijk lijkt hij zijn weerstand te laten varen.

Gisterenavond nog met opa en oma en de kinders naar een pannenkoekenhuis in Thorn geweest. Was ook gezellig. Wel laat geworden, maar dat kan wel voor een keer.

Vandaag doen we lekker niks, beetje in de tuin rommelen, zandbak installeren en verder gewoon een beetje rondom het huis keutelen... ook wel weer eens fijn!

Zoooo, en nu ga ik even lekker in de tuin hangen! Genieten van het prille voorjaar (Ik hoorde de uilen al weer sjansen vandaag)

Goedemorgen!

Gister internetstoring gehad, maar nu is het weer opgelost.

Vandaag helaas minder weer dan gister, maar goed.. Gister heerlijk in de tuin gezeten, Noof was heerlijk aan het koetelen.

Tris is op Nova's nieuwe kamer bezig, lamp ophangen enz. dan kan ze er als het goed is vanavond in. Van de week dus de babykamer goed schoonmaken en de spullies voor Mops erin zetten.

Ik ga vanavond uit eten met m'n vriendinnen, we gaan tapas eten. Heb er zin in!

Fijne zondag allemaal
anoniem_5439 wijzigde dit bericht op 08-03-2009 09:51
Reden: toevoeging ;-)
% gewijzigd
Pfffff, wat een nacht. Timo midden in de nacht gillen van de oorpijn. Ging ook niet meer slapen. Ik ben eerst op zijn kamer gaan liggen maar hij bleef kermen zeg maar. Dus P uit bed getrommelt en samen met Timo in het grote bed gaan liggen. Dus zowaar nog een paar uurtjes geslapen van 3 tot 7. Vanmorgen klaagde hij ook nog over oorpijn maar toen hij onder de bank moest zijn om iets te pakken had hij het er over dat hij water in zijn oor had. Dus denk dat ie al weer open is. Hij geeft ook niet meer aan dat hij pijn heeft gelukkig. En hij hoort ook een stuk beter dan vanacht. Hij leek B2 wel.

Zo naar het strand met Timo en hond en daarna ff hockey kijken bij zus en vriendin. In het team waar ik vorig jaar ook mee speelde. Leuk even wat bekenden zien.

P is hier ook bezig op de kamer van Floortje en de baby. Kids zijn lekker met playmobil aan het spelen.

Mette; is koetelen streektaal :-) ??

A1mee; wat fijn dat hij zijn flesjes leeg heeft !!!!!! Zal wel veel rust geven ?!

Nurse; beter geslapen vanacht ????

Knor; en sta je een beetje knap op de foto :-) ?? Is er in Uithoorn iemand die dat dus doet ?? Kan je er op HM wat meer over vertellen ??

Nou, dit was het voor even, fijne zondag !!
Hee allemaal,

Gisteren een bedrijfsfeestje gehad van JP's werk in Snowworld. Echt LEUK! Ik had nog nooit van mijn leven op ski's gestaan maar na die proefles gisteren lijkt et me eigenlijk wel leuk om vaker een lesje te nemen. De eerste keer dat ik de heuvel af ging belandde ik met mijn billen in de sneeuw dus ik vond het daarna eigenlijk heel eng. Maar ineens had ik de vaart erin en toen vond ik het super! Ben alleen wel keihard gevallen op de lopende band de piste op en nu heb ik een zere arm. (en morgen spierpijn denk ik) Na het diner zijn we met zijn tweetjes ook nog naar de film geweest (Valkyrie). Lekker hoor, vanmorgen uitgeslapen!

Manu was bij mijn ouders logeren. En ja hoor... hij werd gisteravond weer eens wakker met een verstopte neus, hoesten en overgeven... Het ouwe liedje weer. Altijd als hij een nachtje ergens anders is, hoe doet hij het! Mijn moeder heeft dus bijna niet geslapen met Manu naast haar in bed, mijn vader was naar de logeerkamer verhuisd. Nu ligt Manuel weer lekker in zijn eigen bedje en volgens mij slaapt ie heerlijk.

Wel jammer, ik wilde vanmiddag nog naar Sjoerd maar met zo'n snipverkouden jochie gaan we volgende week maar weer. Of misschien een keer van de week zonder JP.

Lachen trouwens, mijn moeder heeft hem zijn hele naam geleerd, met zijn achternaam. En die vind ik best moeilijk uit te spreken! Echt grappig dat hij het nu bijna foutloos kan vertellen.

Wel even een GROEP-vraagje voor de boys-mama's: Manu klaagt al een paar dagen zo af en toe over pijn aan zijn piemel. Ik kon er zelf helemaal niks aan zien en eigenlijk dacht ik dat ie pijn verwarde met een ongemakkelijk gevoel van een natte luier. Nou dacht mijn vader die Manu in bad had gedaan gisteren, dat zijn we onder zijn voorhuidje moeten schoonmaken. Ik weet wel dat dat moet maar ik dacht dat het nu nog niet kon omdat ie nog te klein is (dus te strak). We hebben het wel geprobeerd maar ik mag er niet aan komen van Manuel. Hoe doen jullie dat?

Floddertje: Wat zielig voor Timo dat ie zo'n last heeft van zijn oor. Hopelijk is het nu wel over dan, zoals je zegt. Heeft Timo ook vaak last van zijn oren, zoals Floortje?

Mette: LEKKKKKKER tapas!! Ben ik gek op! Veel plezier!

Marloes: Foto van het clownspak!!

A1mee: Super dat Yahnoa eindelijk heeft geleerd dat flesje best lekker zijn!

Ik moest gisteren nog aan je denken, want ik zag bij Snowworld iemand die een beetje op jou leek.

Nurse: Wat vreselijk als je echt niet kan slapen!! Als het nog eens gebeurd moet je maar je bed uitgaan, even een kop thee zetten voor jezelf en dan het weer proberen ofzo. Maar misschien ben je nu wel zo moe dat je om 20u al in slaap valt en tot morgenochtend doorpit.

Ik ga nog even wat huiswerk doen voor mijn cursus. Doei!
voorhuidje: Ik heb net even gegoogled, maar ik zie net dat iemand hier pas nog een onderwerp over heeft geopend op het forum. Het advies is toch om er vanaf te blijven op deze jonge leeftijd.
Goeiemiddag,

we hebben net een uur of zo gefietst door een wijk om te kijken of we daar zouden willen wonen. Wel leuke straten gezien. M was helemaal uitgeteld en ligt nu lekker te pitten, vanmiddag bij een nichtje op bezoek dat 1 is geworden vandaag.

Tinus, dat topic heb ik laatst ook doorgelezen omdat ik me afvroeg of je het voorhuidje nu moet wassen of niet. Toen M 1 was trok de arts bij het CB het omhoog en toen zat er wat smegma en dat vond ik zo smerig dat ik ten ben begonnen met wassen. Bij M kan je het dus al wel omhoogtrekken maar het ziet er wel rood uit en hij vindt het ook niet altijd prettig, dus ik twijfelde of ik het dan nog wel moet schoonmaken. Door dat topic denk ik nu ook: laat maar even, misschien heel af en toe eens. Zit het huidje bij Manu al los? Want als het vast zit kan het zeer gaan doen door een ontsteking las ik op dat topic. Wat zou anders de reden zijn dat het zeer doet?

A1mee, heerlijk he dit weer! Hier schijnt de zon vandaag ook weer (vanmorgen vroeg regende het nog wel).

Dus als ik het goed begrijp hebben jullie al zoveel kosten gemaakt door huis en trouwen dat je geen zin hebt om nog eens naar de notaris te gaan voor voogdij? Ik bedoelde met mijn vraag dus niet ouderlijk gezag, maar voogdij bij overlijden van beide ouders.

Marloes, komt er een foto van het pak? Voor welk gelegenheid heb je het eigenlijk gemaakt?

Nurse, o wat erg he die nachten als je hoogzwanger bent (ik weet niet of het al zo heet als je nog een maand hebt te gaan). Ik was de laatste weken ook steeds vanaf 5 uur klaarwakker. Niet een hele nacht, zoals jij nu.. Vannacht weer beter?

Hai Mette, plaats jij ook foto' van de kamertjes op HM als ze klaar zijn? Ben heel benieuwd namelijk, jullie hebben geloof ik wel hele lieve kamertjes. Ik weet nu al dat ik bij een volgende een muur zachtgroen ga verven, zo'n lentekleurtje. Dat kan dan met rode of roze accenten. hmmm zwijmel.

En Flodder, vervelend zeg van jullie nacht.. gelukkig is de oorpijn weer over.

O, we gaan iets kijken op mijn computer, die van H is in reparatie.

Fijne dag nog!
van voorhuidjes afblijven. alleen als het los/wijder is, mag je het iets schuiven, maar anders moet je er van afblijven. als je het losgaat maken, ontstaan er irritaties en gaat het verkleven.

je kan wel kijken, of het opbolt als hij een keer moet plassen, want dan kan de uitgang net te nauw zijn en moet je wel naar de huisarts

verder hele dag verjaardag gehad gister en nu rust in huis...
Sannie, dank je wel, nog eens extra overtuigd.

Ik dacht even dat ik Renskes verjaardag was vergeten, maar je bedoelt een andere verjaardag. Trouwens, nogal een Friese naam, heb je Friese familie of vond je hem gewoon leuk?
Ben nog niet klaar met teruglezen, maar evens nel voor Tinus:

Een paar weken geleden had Joeri dat ook en mochten we ook niet aan zijn piemel zitten. Hij zei ook: pijn pikkie, dus we zijn naar de dokter geweest en die heeft een cremetje gegeven voor schimmel en dat hebben we 2 weken gesmeerd en dat ging goed.

Ze zij ook dat zijn voorhuidje nog niet naar achteren hoeft, als hij in bad zit of zo mag hij er wel zelf mee spelen om er vast mee te oefenen het schoon te maken, maar verder hoeven wij er niet zelf aan te zitten.

Het kan zelfs tot het 10e levensjaar duren voor het voorhuidje naar achteren kan.

Joeri heeft er nu helemaal geen last meer van. Ik kreeg laatst ook de tip om er eventueel sudocreme op te smeren als hij weer Pijn pikkie kreeg. (hebben wij niet in huis, maar jij vast wel)

En, als je het niet vertrouwd, gewoon naar de dok!

Dok vroeg ook of Joeri met een ballonnetje plast als hij plast, maar dat was ons niet opgevallen. Dus dat is ook wel iets wat je in de gaten moet houden, dan zou het voorhuidje te nauw kunnen zijn...

Succes!

Ik ga weer verder teruglezen...hier trouwens nog geen actie...

A1mee

wat fijn dat Yahnoa zijn flesjes gedronken heeft!!!!!!!!Jippie!!!

Mette

Grmbl, internetstoring! Mag niet gebeuren bij zwangere dames!

Gezellie vanaaf tapas!!! Mjammie! Veel plezier!!!

Wij gaan vanaaf bij de buurtjes eten, die maken hele lekkere Indonesische hapjes, ook smullen!

Vrijdag hadden we gegourmet bij vrienden, was ook erg lekker en gezellie en gister hadden we opa en oma, pépé en mémé te eten en hebben we shoarma gemaakt, was ook erg leker en gezellie!

(kortom, lekker makkelijk eten de laatste paar dagen!)

Tris is dus bezig met de laatste puntjes op de i!

Leuk als Noof vanaaf in haar nieuwe kamertje kan!

Floddertje

Speciaal voor jou op HM geweest! (of ik knap op de foto sta? Hmm...vind mezelf niet echt fotogeniek,maar geloof wel dat het redelijk gelukt is! Ze gaf ook best goede tips...kin naar voren, en hoe ik moest kijken)

Balen zo'n nacht.....dat is echt niet fijn. Wel fijn dat het nu beter gaat in ieder geval! Oh, lekker uitwaaien op het strand! Dat zou ik ook wel willen.....wel lekker fris!

Fijn dat die mannen zo lekker bezig zijn in de kidskamers!

Ik weet niet of koetelen streektaal is, maar hier gebruik ik het ook. Ik bedoel er knuffelen, vrijdozen mee. Lekker koetelen.Ik weet alleen niet of dat ook de "echte" betekenis is...

Tinus

Oh, skieen is zooooo leuk! Ik ben al een jaar of 5 niet meer geweest maar wil binnenkort wel weer een dagje of weekendje Winterberg doen! (binnenkort zal wel volgend jaar worden of nog langer)

Lekker saampjes naar de film geweest, en uitslapen, klinkt als een heeeeerlijk weekend! Jammer voor je ouders dat Manu zo verkouden is geworden... Ligt hij daar onder een denken of op een ander matras of zo? Ikzelf ben bv allergisch voor veren, als ik daaronder ga slapen of op een kussen, dan wordt ik ook heel benauwd. Zou het zoiets kunnen zijn? Of is het niet elke keer als hij ergens anders slaapt?

Wat goed dat hij zijn hele naam en achternaam kan uitspreken! Super!

Falcon

lekker fietsen! Zou ik ook wel weer lekker willen doen! Hmm...binnenkort dan maar weer! Wel lekker dat M. weer lekker ligt te pitten!

Sannie

ik zie net dat ik moster gepost heb over het opbollen met plassen... Joeri mocht wel zelf voorzichtig in bad met zijn piemel gaan "spelen" van onze huisarts om te leren dat hij het schoon moet maken, maar we zijn er nog niet mee begonnen hoor..

Hier hebben we uit mogen slapen tot 09:45 uur....heerlijk!

Joeri lag er gisteren om 19:00 uur in,hij was bekaf door niet slapen en zijn mega huilen bij de fotostudio. Vanmorgen rond 8 uur was hij wel even wakker, heeft vriendlief door de babyfoon gezegd dat we zo bij hem zouden komen en dat hij maar even met zijn beer moest gaan spelen, en kennelijk is meneer dus weer in slaap gevallen en werden wij wakker om 09:30 uur en Joeri een kwartiertje later! Kortom, heerlijk geslapen!

Mijn ouders zijn nu naar mijn broer toe en hebben Joeri lekker even meegenomen. We zijn hier bezig met de laatste restjes doen (deurkrukken nog een laatste laag, latje op maat zagen en schilderen, opruimen) en dan is het boven ECHT KLAAR!

Hier ben ik het nu echt zat. Van mij mag smurfin eruit komen. Dat gevoel heb ik nu pas echt de laatste 2 dagen. Ik heb alleen nog lang niet het gevoel dat ze al wil komen...geduld hebben dus nog...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven