December 2006
maandag 25 februari 2008 om 10:08
Nou Davina die ligt alweer te slapen hihihihi Ze heeft 1,5 verpakking liga op dus 3 liga's, had schijnbaar wat in te halen. Kan alleen bijna niet geloven dat ze nu alweer in dr bed ligt hahaha. Maar goed het was duidelijk dat ze toe was aan bedje dus ook al kon ik het nauwelijks geloven heb ik haar dus maar gewoon in dr bedje gestopt en ik hoor haar niet meer. Het zal wel goed zijn denk ik dan maar.
maandag 25 februari 2008 om 11:36
Nou zeg ze ligt nog steeds te slapen! Dat geloof je toch niet! Ben benieuwd hoe het straks gaat als ze wakker word en of ze wellicht inderdaad ziek aan het worden is ofzo. Ze slaapt echt mega veel opeens. Ik ga maar eens haar boterhammetje smeren zo ik mag toch aannemen dat ze zo wel wakker word .........
maandag 25 februari 2008 om 18:52
Jeetje Tinus wat balen! Voel je je inmiddels al weer wat beter? En ja inderdaad bizar ze heeft vervolgens ook gewoon weer van 16 uur tot 17.45 geslapen joh dus echt veel. En ze begint nu alweer moe te worden is ook bijna bedtijd weer.
Wij zijn vanmiddag lekker met mijn moeder wezen shoppen voor schoentjes voor Davina. Ze heeft nu maat 20. En ze heeft hele mooie stoere bruine Gattino's gehad van mijn moeder en hele leuke ballerina's in het wit/goud (maar wel subtiel qua kleur). Dus Davina kan er de komende 3 maanden weer tegen aan hihihi. Ze heeft die Gattino's gelijk aan gehad en stapte dus lekker rond in het winkelcentrum en oma genoot daar met volle teugen van haha. Dus niet alleen Davina stapte daar trots rond ook oma liep daar rond zo trots als pauw hahaha. Verder had mijn moeder ook een heel leuk fietsje gekocht voor Davina zit ook een duwstang aan en riempjes aan het zitje zodat ze er niet zomaar af kan lazeren. Echt een prinsessen driewieler.
Wij zijn vanmiddag lekker met mijn moeder wezen shoppen voor schoentjes voor Davina. Ze heeft nu maat 20. En ze heeft hele mooie stoere bruine Gattino's gehad van mijn moeder en hele leuke ballerina's in het wit/goud (maar wel subtiel qua kleur). Dus Davina kan er de komende 3 maanden weer tegen aan hihihi. Ze heeft die Gattino's gelijk aan gehad en stapte dus lekker rond in het winkelcentrum en oma genoot daar met volle teugen van haha. Dus niet alleen Davina stapte daar trots rond ook oma liep daar rond zo trots als pauw hahaha. Verder had mijn moeder ook een heel leuk fietsje gekocht voor Davina zit ook een duwstang aan en riempjes aan het zitje zodat ze er niet zomaar af kan lazeren. Echt een prinsessen driewieler.
maandag 25 februari 2008 om 19:17
Zo Mainecoon, dat was dus verwennerij voor Davientje! Lief hoor van Oma! Raar hoor dat slapen, wat zegt je sprongenboek?
Tinus; beterschap meis!
Ainne; wat goed dat Aimee een lekker ritme heeft!!
Nurse; hahaha, lekker met nutella op de bank
Ik heb lekker gewerkt, Noof heeft een blauw oog opgelopen bij de opvang, ze was gevallen.
Verder eigenlijk weinig te teuten!
xx
Tinus; beterschap meis!
Ainne; wat goed dat Aimee een lekker ritme heeft!!
Nurse; hahaha, lekker met nutella op de bank
Ik heb lekker gewerkt, Noof heeft een blauw oog opgelopen bij de opvang, ze was gevallen.
Verder eigenlijk weinig te teuten!
xx
maandag 25 februari 2008 om 19:36
maandag 25 februari 2008 om 20:02
Thuis maar naar bed gegaan en plat gelegen. JP ging als avondeten vissticks bakken, bleeeegh!! Dus direct weer naar boven gevlucht...
Manu was vandaag bij mijn moeder en die belde dat de luiers op waren omdat meneertje ook aan de dunne was... zielig, knalrode billen. Maar hij heeft daarnet wel aardig gegeten en was wel vrolijk aan het spelen gelukkig.
Zo lullig, ik ben NOOIT ziek en de vorige keer dat mijn collega op vakantie was, ben ik ook de hele week ziek geweest. Ik hoop maar dat ik me morgen beter voel want ik vrees een buikgriepje, en daar heb ik helemaal geen tijd voor.
Mainecoon: Zo leuk zeg, al die verwennerij!!
Mette: Boter op d'r hoofd!! (truucje tegen blauwe plekken al moet je dat volgens mij direct doen) Het arme meissie!
Ainhoa: Ik zag jou in de gauwigheid nog even voorbij komen. Leuk dat je er weer bent joh! We hebben je gemist.
Nurse en Marloes: Ik zag van jullie ook nog hele leuke foto's! Wat lijkt Amber al een wijs wijfie zeg. En Roxanne en Yasmine: (k)
Nu eens kijken of een kopje thee erin gaat (en blijft).
Manu was vandaag bij mijn moeder en die belde dat de luiers op waren omdat meneertje ook aan de dunne was... zielig, knalrode billen. Maar hij heeft daarnet wel aardig gegeten en was wel vrolijk aan het spelen gelukkig.
Zo lullig, ik ben NOOIT ziek en de vorige keer dat mijn collega op vakantie was, ben ik ook de hele week ziek geweest. Ik hoop maar dat ik me morgen beter voel want ik vrees een buikgriepje, en daar heb ik helemaal geen tijd voor.
Mainecoon: Zo leuk zeg, al die verwennerij!!
Mette: Boter op d'r hoofd!! (truucje tegen blauwe plekken al moet je dat volgens mij direct doen) Het arme meissie!
Ainhoa: Ik zag jou in de gauwigheid nog even voorbij komen. Leuk dat je er weer bent joh! We hebben je gemist.
Nurse en Marloes: Ik zag van jullie ook nog hele leuke foto's! Wat lijkt Amber al een wijs wijfie zeg. En Roxanne en Yasmine: (k)
Nu eens kijken of een kopje thee erin gaat (en blijft).
maandag 25 februari 2008 om 20:10
Wat is het rustig hier!
Ainne, was het nog gezellig gisteravond!!
Lekker dat jullie een goed weekend hebben gehad!
Maincoon, jeetje wat een slaapkop....hier wil Amber juist niet gaan slapen....
Jeetje wat een verhaal inderdaad van dat argentijnse meisje!
Lekker geshopt zeg!
Nurse, jammie nutella!
Is M er al? heeft hij het lekker gehad?
Tinus, beterschap!
Mette, ach zielig een blauw oog!
Wij hebben vanmiddag het voorlopige koopcontract voor ons huis getekend!!
Ga eens horen of Amber al stil is geworden...
Marloes
Ainne, was het nog gezellig gisteravond!!
Lekker dat jullie een goed weekend hebben gehad!
Maincoon, jeetje wat een slaapkop....hier wil Amber juist niet gaan slapen....
Jeetje wat een verhaal inderdaad van dat argentijnse meisje!
Lekker geshopt zeg!
Nurse, jammie nutella!
Is M er al? heeft hij het lekker gehad?
Tinus, beterschap!
Mette, ach zielig een blauw oog!
Wij hebben vanmiddag het voorlopige koopcontract voor ons huis getekend!!
Ga eens horen of Amber al stil is geworden...
Marloes
dinsdag 26 februari 2008 om 06:15
Mogge dames...
Sjees wat is het toch weer vroeg...
Ik zit nu even met een senseootje bij te komen van het wakker worden.
Straks douchen, eten en hup werken.
Vriendlief had weer een nachtdienst (1 maar) en schoonouders komen zo om op te passen.
Ik heb nog geen foto van Joeri's schoentjes, maar dat komt binnenkort!
Even geen tijd om te reageren op alles en iedereen, wel even: Nurse, wat een heerlijke foto's!
Nou meiden, hou het rustig, ik ga even mijn senseootje drinken....
Sjees wat is het toch weer vroeg...
Ik zit nu even met een senseootje bij te komen van het wakker worden.
Straks douchen, eten en hup werken.
Vriendlief had weer een nachtdienst (1 maar) en schoonouders komen zo om op te passen.
Ik heb nog geen foto van Joeri's schoentjes, maar dat komt binnenkort!
Even geen tijd om te reageren op alles en iedereen, wel even: Nurse, wat een heerlijke foto's!
Nou meiden, hou het rustig, ik ga even mijn senseootje drinken....
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
dinsdag 26 februari 2008 om 20:06
Marloes
Het eten was lekker, alleen had ik niet zoveel trek helaas. Ook omdat het al 7 uur was dat we aten, toen was ik een beetje over mijn honger heen en kwam de misselijkheid omhoog.
Mainecoon
Gefeliciteerd voor Denny !
Beterschap met alle zieken hier. Vannacht was Boyd ook 2x huilend wakker, dus ik was ook wat gammel vanochtend. Maar later op de dag trok het toch gelukkig wat weg.
Verder alles oke hier. De hormonenzalf doet zijn werk weer bij Boyds eczeem, dus dat trekt al weer wat weg.
Nog even wat grappige dingen die Boyd nu (na)doet:
- helpen met de was in de wasmachine gooien. Deur dicht doen en op start duwen. De was hangt er dan nog wel half uit, maar dat maakt niet uit. Ik deed het er goed in en nu doet hij het zelf ook als het er niet goed inzit, nog extra instoppen.
- de telefoon terugzetten op de oplader (lukt niet helemaal, maar het idee is er)
- met de swiffer-duster in de wcpot roeren
- met de swiffer-duster alles afstoffen (inclusief zichzelf)
- de haldeur dichtdoen alstie open staat.
Het eten was lekker, alleen had ik niet zoveel trek helaas. Ook omdat het al 7 uur was dat we aten, toen was ik een beetje over mijn honger heen en kwam de misselijkheid omhoog.
Mainecoon
Gefeliciteerd voor Denny !
Beterschap met alle zieken hier. Vannacht was Boyd ook 2x huilend wakker, dus ik was ook wat gammel vanochtend. Maar later op de dag trok het toch gelukkig wat weg.
Verder alles oke hier. De hormonenzalf doet zijn werk weer bij Boyds eczeem, dus dat trekt al weer wat weg.
Nog even wat grappige dingen die Boyd nu (na)doet:
- helpen met de was in de wasmachine gooien. Deur dicht doen en op start duwen. De was hangt er dan nog wel half uit, maar dat maakt niet uit. Ik deed het er goed in en nu doet hij het zelf ook als het er niet goed inzit, nog extra instoppen.
- de telefoon terugzetten op de oplader (lukt niet helemaal, maar het idee is er)
- met de swiffer-duster in de wcpot roeren
- met de swiffer-duster alles afstoffen (inclusief zichzelf)
- de haldeur dichtdoen alstie open staat.
dinsdag 26 februari 2008 om 22:06
woensdag 27 februari 2008 om 08:11
Nou moe, Manuel is ook voor het eerst van zijn leventje echt ziekjes. Gisteravond had hij 38,6 en vanmorgen 39,5. Hij drinkt wel goed en was best vrolijk. vanmorgen ontdekte ik wel wat gekke rode stipjes op zijn huidje. JP voelde zich ook niet helemaal lekker dus die is thuis gebleven bij het mannetje vandaag. Ik kon met geen mogelijkheid wegblijven van het werk doordat zo'n beetje iedereen afwezig is vandaag door vrije dagen, vakantie en afspraken buiten de deur. JP zou zo meteen wel even de huisarts bellen over die vlekjes. Het kan misschien ook wel van de BMR-prik komen, dat was 9 negen dagen geleden.
Mainecoon: Gefeliciteerd met je kerel! Leuk hoor voor hem. Ga je het vieren?
Nu jij nog een leuke job vinden...
Oef: Jullie ook in de lappenmand dus. Beterschap joh! Klote als je zelf ziek bent en je moet ook nog voor een klein hummeltje zorgen.
Joni: Grappig wat Boyd allemaal al kan. Ik zie Manuel ook steeds slimmere dingen doen. Gisteravond was hij al ziekjes dus heb ik hem maar een krentenbol gegeven als avondeten. Dacht dat dat wel zou gaan omdat ie dat altijd zo lekker vindt. Maar hij zat met die kleine vingertjes gewoon alle krentjes eruit te peuteren en op te eten. En het brood eromheen schoof hij netjes aan de zijkant van zijn kinderstoel-blaadje.
Mainecoon: Gefeliciteerd met je kerel! Leuk hoor voor hem. Ga je het vieren?
Nu jij nog een leuke job vinden...
Oef: Jullie ook in de lappenmand dus. Beterschap joh! Klote als je zelf ziek bent en je moet ook nog voor een klein hummeltje zorgen.
Joni: Grappig wat Boyd allemaal al kan. Ik zie Manuel ook steeds slimmere dingen doen. Gisteravond was hij al ziekjes dus heb ik hem maar een krentenbol gegeven als avondeten. Dacht dat dat wel zou gaan omdat ie dat altijd zo lekker vindt. Maar hij zat met die kleine vingertjes gewoon alle krentjes eruit te peuteren en op te eten. En het brood eromheen schoof hij netjes aan de zijkant van zijn kinderstoel-blaadje.
woensdag 27 februari 2008 om 09:49
he mette ook balen. Is nova bij je of is ze naar de opvang?
Tinus ja zou kunnen dat t van die prik is. Ik hoop dat hij snel weer opknapt.
Ik heb ook nog steeds de griep. Echt koorts en spierpijn en zo. Peet heeft vanmorgen vrij genomen en vanmiddag komt mn schoonmoeder hier want ik zag er een beetje tegenop om Brian te verzorgen vandaag. ja als t moet dan moet t maar als t anders opgelost kan worden dan graag.
veel zieken hier he. Wordt hoog tijd voor de zomer.
oh maincoon gefeliciteerd met de nieuwe baan van D!!
Tinus ja zou kunnen dat t van die prik is. Ik hoop dat hij snel weer opknapt.
Ik heb ook nog steeds de griep. Echt koorts en spierpijn en zo. Peet heeft vanmorgen vrij genomen en vanmiddag komt mn schoonmoeder hier want ik zag er een beetje tegenop om Brian te verzorgen vandaag. ja als t moet dan moet t maar als t anders opgelost kan worden dan graag.
veel zieken hier he. Wordt hoog tijd voor de zomer.
oh maincoon gefeliciteerd met de nieuwe baan van D!!
woensdag 27 februari 2008 om 10:26
Nou, zou dit forum digitaal aanstekelijk zijn??
JP belde net. De huisarts had gevraagd even langs te komen met Manuel, maar er was niks aan de hand (behalve dat ie ziek was dan, dûh!). Waarschijnlijk kwamen de vlekjes en koorts gewoon van de BMR-prik. Hij had wel een beetje rode oortjes, dus uit voorzorg alvast even de neusspray gebruiken. (zal hij leuk vinden, NOT!)
Oef en Mette: Beterschap!!
JP belde net. De huisarts had gevraagd even langs te komen met Manuel, maar er was niks aan de hand (behalve dat ie ziek was dan, dûh!). Waarschijnlijk kwamen de vlekjes en koorts gewoon van de BMR-prik. Hij had wel een beetje rode oortjes, dus uit voorzorg alvast even de neusspray gebruiken. (zal hij leuk vinden, NOT!)
Oef en Mette: Beterschap!!
woensdag 27 februari 2008 om 11:05
Jee, veel zieken hierzo!
Hier alles okay, Yasmine slaapt nog en M. is even met Roxanne het dorp in, ik moet nog even de was bij elkaar sprokkelen, heb net gedweild beneden, vandaar dat ik nu even boven zit, kan de vloer drogen.
Joni:
Knap hoor van Boyd!
Tinus:
ik had gezien dat je een topic over je huis had geopend! slim!
Beterschap met Manuel!
Oef:
Jullie ook beterschap!
Ow! iemand aan de deur!
xx
Hier alles okay, Yasmine slaapt nog en M. is even met Roxanne het dorp in, ik moet nog even de was bij elkaar sprokkelen, heb net gedweild beneden, vandaar dat ik nu even boven zit, kan de vloer drogen.
Joni:
Knap hoor van Boyd!
Tinus:
ik had gezien dat je een topic over je huis had geopend! slim!
Beterschap met Manuel!
Oef:
Jullie ook beterschap!
Ow! iemand aan de deur!
xx
woensdag 27 februari 2008 om 14:12
Het is echt een sterke 'bug' hoor! Hier ook griep! Ben vanaf zaterdag al in de lappenmand en het wil nog niet echt overgaan. Pfffff, valt niet mee met een lopende en klimmende dreumes en een dwarse peuterpuber (J. is aan het werk, komt gelukkig met anderhalf uur thuis). Iedreen beterschap.
Mainecoon, gefeliciteerd met Denny's nieuwe baan!
Ik wilde Joris vorige week, als nood, oude schoentjes van Thijmen aan trekken, Gattino's maat 21, past ie er niet in! volgens mij zijn z'n voetjes te breed. Maat 22 kon ik zo snel niet vinden en verder allen maar sandalen en regenlaarsjes (pasten trouwens ook niet). Dus deze week stonden schoenen voor Joris op de agenda, zit ik verdorie thuis!
Oh en lachen: Joris komt altijd in de (open) keuken staan als ik met eten bezig ben en dan zeg ik altijd: "Joris, uit de keuken!" Nou stuurde ik 'm laatst ook weg, zegt ie: "uittukeuke" . Je kon J en mij vegen!
Mainecoon, gefeliciteerd met Denny's nieuwe baan!
Ik wilde Joris vorige week, als nood, oude schoentjes van Thijmen aan trekken, Gattino's maat 21, past ie er niet in! volgens mij zijn z'n voetjes te breed. Maat 22 kon ik zo snel niet vinden en verder allen maar sandalen en regenlaarsjes (pasten trouwens ook niet). Dus deze week stonden schoenen voor Joris op de agenda, zit ik verdorie thuis!
Oh en lachen: Joris komt altijd in de (open) keuken staan als ik met eten bezig ben en dan zeg ik altijd: "Joris, uit de keuken!" Nou stuurde ik 'm laatst ook weg, zegt ie: "uittukeuke" . Je kon J en mij vegen!
woensdag 27 februari 2008 om 14:19
toch handig kinderen.. Ze zeggen altijd dat ze vlotter zijn met de computer en casper heeft me zo net uitgelegd dat als je zo'n hele pagina wel bekijken, dat je dan veel beter op de spatiebalk kunt drukken, dan ga je precies een scherm naar beneden. wist ik dus niet...
Verder alles prima hier.. behalve de eerste nacht na de BMR/MenC wat spugen verder nog alles goed. Dus ik blijf even afwachten wat er nog gaat gebeuren.. het is tenslotte pas een week geleden..
Wat een slaapkop is davina.. zo erg is het hier niet.. Maar nog wel 2 slaapjes...
o en nu gaan alle potloodjes in en uit de bak.. en hiernaast heeft Renske net een muis getekend.. EN ik herken het... helemaal trots...
trouwens heir ook een kieskeurige eter bij vlagen.. Momenteel peutert Casper echt al het beleg van zijn boterhammen, zelfs als we dunne vleeswaren hebben die ik goe d vastplakken
enook zo'n telefoon freak hier. CAsper kan ook al het antwoordapparaat laten afspelen..
beterschap iedereen...
Verder alles prima hier.. behalve de eerste nacht na de BMR/MenC wat spugen verder nog alles goed. Dus ik blijf even afwachten wat er nog gaat gebeuren.. het is tenslotte pas een week geleden..
Wat een slaapkop is davina.. zo erg is het hier niet.. Maar nog wel 2 slaapjes...
o en nu gaan alle potloodjes in en uit de bak.. en hiernaast heeft Renske net een muis getekend.. EN ik herken het... helemaal trots...
trouwens heir ook een kieskeurige eter bij vlagen.. Momenteel peutert Casper echt al het beleg van zijn boterhammen, zelfs als we dunne vleeswaren hebben die ik goe d vastplakken
enook zo'n telefoon freak hier. CAsper kan ook al het antwoordapparaat laten afspelen..
beterschap iedereen...
woensdag 27 februari 2008 om 15:19
Potverdepotver.... mevrouw slaapt ALTIJD tot ongeveer half 4, nu is ze alweer vanaf 14:15 aan het babbelen (en ik heb de projector nog wel een keer aangezet om haar te paaien)...
Daarom even een flitsbericht van mij:
Net bij de huisarts geweest voor controle. Heb het hartje van "Frits" (lief wilde persé een mannelijke werktitel haha!) gehoord! Moooooi hoor zo'n rikketikje. Ik heb Frits trouwens al een week geleden gevoeld (was met Kaya ook al zo vroeg), werd er helemaal warm van. Echt zo'n aha-erlebnis!
Voel me nu ook weer een stuk beter, ben minder moe en heb niet zo vaak meer hoofdpijn. Ging de afgelopen weken echt nergens over, had gewoon 5 dagen per week barstende koppijn! Fijn hoor, die hormonen!
Afgelopen wiekent voor het eerst zonder Kaya een wiekentje weg geweest. Samen met Lief naar Brugge geweest. Wat een onwijs mooie stad is dat zeg! Een heule dikke aanrader voor iedereen die er nog niet geweest is. Lopen gaat al een stuk moeilijker dus we hadden fietsen gehuurd, echt een gouden zet want nu heb ik heel de binnenstad gezien. Heerlijk gegeten, heerlijk geslapen en gewoon fijn even weer het stel uitgehangen en even geen papa en mama. Moeten we echt vaker doen al zullen we daarvoor wel moeten wachten tot Frits van de tiet af is.
Ainne: wat een mega-rielekste buggy is dat zeg!
Ainhoa: leuk om weer ff wat van je te horen.
Mette: echt supertop om te lezen dat Noof haar arm het "zo goed doet". Kan me voorstellen dat je dan even op wolkjes loopt.
Floddertje: lijkt me wel handig ja als je even ALLE koemelk schrapt haha... anders weet je het nog niet!
Oef: beterschap met je ziekenboeg daar! Wel fijn dat Brian even onder de pannen is, kun je zelf tenminste ook echt ziek zijn.
Joni: voel jij je al minder misselijk enzo? En heel goed dat je Boyd nu al opvoed als huisman, zal zijn latere partner heel blij mee zijn!
Nurse: wat heb je toch een scheetjes! Lief dat Rox al "zus" zegt! Maar ze heeft inderdaad grote voetjes zeg, als ze later maar niet ook op grote voet gaat leven haha!
Sannie: Toch steeds een opluchting he als je herkent wat je kind getekend heeft! Heb vandaag nog geprobeerd Kaya te laten tekenen maar ze snapt het niet, wil steeds alle kleurtjes tegelijk hebben en stopt ze dan in dr mond. Heul kunstzinnig die dochter van me!
Basu: ook beterschap met jouw ziekenboegje
Tinus: jij ook met je rookworstenverhaal... nu leert Kaya natuurlijk nooooooit lopen, wij eten nl geen rookworst! (of zou ze het ook doen met een vega-rookworst? ben bijna geneigd om het te gaan proberen haha)
Gucci: doe mij zo'n baan! Damn... gewoon naar de canarische eilanden voor een opleiding! Ik moet gvd 160 km op een dag rijden, gewoon om te werken, nix geen snoepreisjes voor mij...
Mainecoon: wel rielekst dat oma de schoenen betaald!
Marloes: waar was Amber nou vanaf gevallen? Snapte het bericht niet helemaal...
IndianRose: alles goed in en om de buik?
Knorretje: je staat op de vorige bladzijde dussss... ik zeg gewoon HOI!
Kaya was weer even in slaap gesukkeld (maar dat hadden jullie wel geraden denk ik) maar nu is ze toch echt wakker... Dat doet ze nou altijd als ik met haar alleen thuis ben en ik allerlei grootse plannen heb! (lekker op de bankhangen bijvoorbeeld )
Daarom even een flitsbericht van mij:
Net bij de huisarts geweest voor controle. Heb het hartje van "Frits" (lief wilde persé een mannelijke werktitel haha!) gehoord! Moooooi hoor zo'n rikketikje. Ik heb Frits trouwens al een week geleden gevoeld (was met Kaya ook al zo vroeg), werd er helemaal warm van. Echt zo'n aha-erlebnis!
Voel me nu ook weer een stuk beter, ben minder moe en heb niet zo vaak meer hoofdpijn. Ging de afgelopen weken echt nergens over, had gewoon 5 dagen per week barstende koppijn! Fijn hoor, die hormonen!
Afgelopen wiekent voor het eerst zonder Kaya een wiekentje weg geweest. Samen met Lief naar Brugge geweest. Wat een onwijs mooie stad is dat zeg! Een heule dikke aanrader voor iedereen die er nog niet geweest is. Lopen gaat al een stuk moeilijker dus we hadden fietsen gehuurd, echt een gouden zet want nu heb ik heel de binnenstad gezien. Heerlijk gegeten, heerlijk geslapen en gewoon fijn even weer het stel uitgehangen en even geen papa en mama. Moeten we echt vaker doen al zullen we daarvoor wel moeten wachten tot Frits van de tiet af is.
Ainne: wat een mega-rielekste buggy is dat zeg!
Ainhoa: leuk om weer ff wat van je te horen.
Mette: echt supertop om te lezen dat Noof haar arm het "zo goed doet". Kan me voorstellen dat je dan even op wolkjes loopt.
Floddertje: lijkt me wel handig ja als je even ALLE koemelk schrapt haha... anders weet je het nog niet!
Oef: beterschap met je ziekenboeg daar! Wel fijn dat Brian even onder de pannen is, kun je zelf tenminste ook echt ziek zijn.
Joni: voel jij je al minder misselijk enzo? En heel goed dat je Boyd nu al opvoed als huisman, zal zijn latere partner heel blij mee zijn!
Nurse: wat heb je toch een scheetjes! Lief dat Rox al "zus" zegt! Maar ze heeft inderdaad grote voetjes zeg, als ze later maar niet ook op grote voet gaat leven haha!
Sannie: Toch steeds een opluchting he als je herkent wat je kind getekend heeft! Heb vandaag nog geprobeerd Kaya te laten tekenen maar ze snapt het niet, wil steeds alle kleurtjes tegelijk hebben en stopt ze dan in dr mond. Heul kunstzinnig die dochter van me!
Basu: ook beterschap met jouw ziekenboegje
Tinus: jij ook met je rookworstenverhaal... nu leert Kaya natuurlijk nooooooit lopen, wij eten nl geen rookworst! (of zou ze het ook doen met een vega-rookworst? ben bijna geneigd om het te gaan proberen haha)
Gucci: doe mij zo'n baan! Damn... gewoon naar de canarische eilanden voor een opleiding! Ik moet gvd 160 km op een dag rijden, gewoon om te werken, nix geen snoepreisjes voor mij...
Mainecoon: wel rielekst dat oma de schoenen betaald!
Marloes: waar was Amber nou vanaf gevallen? Snapte het bericht niet helemaal...
IndianRose: alles goed in en om de buik?
Knorretje: je staat op de vorige bladzijde dussss... ik zeg gewoon HOI!
Kaya was weer even in slaap gesukkeld (maar dat hadden jullie wel geraden denk ik) maar nu is ze toch echt wakker... Dat doet ze nou altijd als ik met haar alleen thuis ben en ik allerlei grootse plannen heb! (lekker op de bankhangen bijvoorbeeld )