December 2006

05-08-2009 12:54 2954 berichten
WieKind(eren)GeborenNieuwsFalcon"M"21-nov-06 JoniBoyd

Eize27-nov-06

08-sep-08 Marloes"J"

"A"03-mrt-03

29-nov-06 KnorretjeJoeri

Meike03-dec-06

15-mrt-09 MainecoonDavina05-dec-06 Indian RoseStijn

Sophie07-dec-06

16-jun-08 Oef"B"

"D"&"R"10-dec-06

02-feb-09 Mette Mare"N"

"S"12-dec-06

08-apr-09 SannieRenske

Casper23-mrt-05

13-dec-06 TinusManuel13-dec-06 06/01/10A1meeKaya

Yahnoa18-dec-06

29-aug-08 FloddertjeTimo

Floortje

Pepijn06-mrt-05

19-dec-06

03-mei-09 The Nurse"R"

"Y"

"A"20-dec-06

08-dec-07

01-apr-09 Kletsmajoor"Y"26-dec-06 LoewyzMerijn

Yenthe05-jan-07

13-feb-09

Link naar het vorige topic
Alle reacties Link kopieren
Arme Pepijn, snottie. Nouja gaat wel weer over......

Mette; wat een nare ervaring idd juist omdat Nova wel vaker zal moeten.Bah. Bij Timo deed die vrouw het juist wel alleen omdat 2 mensen gelijk zoveel druk zou geven voor hem. Hoe zeg je dat, dat hij al bang zou worden van de hoeveelheid mensen..... Snapte ik ook wel weer. En hij bleef dan toevallig ook heel stil zitten. Maar ik weet ook niet wat normaal is. Ik denk wel dat ze juist met kindjes die vaker moeten nog een soort extra voorzichtig moeten zijn. En tuurlijk lacht ze weer na een ijsje, tot ze weer een naald ziet......

En voor jou ook niet te vergeten natuurlijk !! Wil je geen klacht indienen oid ??
quote:Mette Mare schreef op 16 oktober 2009 @ 22:29:

Domme doos zei ook tegen haar, tja als je nou niet had bewogen was je nu klaar geweest.. Toen was er inmiddels een ander bij, en die zei tegen haar collega; ja dáár heeft ze lekker wat aan.. (die nam het ook later met een andere collega over)

Oooow ik zit me gewoon plaatsvervangend kwaad te maken, je zou d'r toch wat aangedaan hebben zeg, jeetje! Je zou toch echt denken dat ze aan Noofs dossier kunnen zien dat ze nogal wat vaker dan normaal in het ziekenhuis is en dat ze juist met extra beleid moeten handelen

En dan Stefje ook nog eens niet lekker deze week met zijn benauwdheid en zijn reflux. Mette, kun je af en toe dingen uit handen geven? Het lijkt me zo zwaar voor je zo nu en dan.

Oh ik moet the very hungry caterpillar lezen met Jongste
Mette ik hoop dat Noofje lekker geslapen heeft vannacht. En jullie ook natuurlijk. Zal wel lastig zijn met Stef die ook nog klachten heeft.

Net als Ainne vroeg ik me af of je af en toe hulp krijgt thuis? Je zus of je moeder? Het lijkt me ook zo zwaar voor je soms.

Zoals gister ga je dan alleen naar het zh met Noof en Stef of neem je nog wel een andere volwassene mee?

Ik hoop dat jullie vandaag even bij kunnen komen van de belevenissen van gister iig.

x
Mogge allemaal...

sjees Mette, wat naar allemaal, ik zou dat wijf wat hebben aangedaan! Grmbl! Ik hoop zo dat Noof er niets aan overhoudt! Zeker ook omdat ze nog niet klaar is met ziekenhuizen en onderzoeken en dergelijke... Heeft ze een beetje lekker geslapen?

En dan ook nog Stef die bronchitis heeft en weer ergere reflux...het is inderdaad een cirkel zo. Weten jullie trouwens al wat meer over Stef, of hij geopereerd moet worden eraan?

Dikke knuf voor jullie 4... Enneh, als het echt eens nodig is, dan wil ik best wel mee hoor naar het ziekenhuis of dokter, samen staan we sterk! Ohzo! (Meike en Joeri gaan dan wel ergens naar toe, dat valt altijd wel te regelen, heb ik mijn handen vrij voor jou en je heerlijke kids!)

Floddertje

Arme snottie Pepijn! Naar hoor zo verkouden...

Ainne

Rupsje nooitgenoeg? Wat leuk!!! Was vroeger een van mijn favo boekjes!

Joeri's favo boekje is Wij gaan op Berenjacht. Hij kent hem helemaal uit zijn hoofd! Hahaha!

Oeffie

Wat een ongeloooooooooooflijk goede tekening!!! Sjees hé, ik zou ook superdepubertrots zijn! Ik probeer met Joeri ook af en toe te tekeken, maar dat ois nog kraswerk hoor! Inkleuren begint hij nu reelijk door te krijgen... Ik ga oefenen!!! hahaha!

Ik heb trouwens een "kunstwerk" van mij vanuit de 3e klas (even rekenen, toen was ik....9!) Van die blaadjes die je overmoest trekken en dan met ecoline (of zo?) inkleuren, echt een herfststuk! Heeft jaaaaaaaren bij mijn ouders in de slaapkamer gehangen en nu dus bij mij in huis!

Meike heeft haar 1e tandje!!!!! Sinds gisteren, ben blij! Misschien gaat ze nu ook weer beter slapen als de eerste tandjes er zijn!

Joeri was vannacht aan het dromen denk ik, was gewoon aan het praten in zijn slaap....dat was 04:30 uur...05:15 uur was Meike wakker voor haar speen, en vervolgens weer om 06.00 uur...en daarna elk kwartier geloof ik....grmbl! Ben nu al even wakker, Meike heeft alweer een uur en een kwartier geslapen en Joeri werd rond 9 uur wakker uiteindelijk. (was al wakker, dan zeg ik dat ik zo kom en dan valt hij soms weer even in slaap, hij is niet altijd even wakker de 1e keer dat hij wakker is 's ochtends...)
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Nou echt, ik vind het eigenlijk schandalig dat dat soort mensen kleine kindertjes mogen prikken. Ik hoop van harte dat ze een fikse uitbrander heeft gekregen van die collega of leidinggevende.

Stomme koe.

Je hebt het echt flink voor je kiezen gekregen met 2 kindjes die veel ziek zijn, Mette. Zou willen dat ik wat voor je kon doen.

En neeee ik vind helemaal niet dat je klaagt. Juist niet. Je komt altijd heel positief over hier. Zeker gezien de dingen die je mee moet maken.

Hier ook een erg verkouden ventje. Hij werd gisteravond huilend wakker van het snot en gehoest. Net als toen hij een baby was moest hij op een gegeven moment slijm spugen. Dat vond hij natuurlijk vreselijk, maar het hielp wel want toen was hij weer wat kwijt en kon hij weer slapen. Hij was om 6u weer wakker maar sliep bij ons gelukkig ook nog een uurtje. En nu zit ie met een rood neusje, waterige oogjes en achter mekaar blaffend en kokhalzend tv te kijken. Zieligjes...

Vanmiddag verjaardag van mijn neefje. Hoop dat ie na het middagslaapje zich wat beter voelt zodat we lekker naar het feestje kunnen.

Ainne: Haha wat grappig dat je Rupsje Nooitgenoeg aan het lezen bent. Hier ook favoriet! Manu weet al die lekkere dingen op een rijtje te benoemen. Op mijn werk zijn we ook bezig met kalenders en een aantal baby-artikelen van Eric Carle en zijn characters. Die laatste komen in het voorjaar uit, de kalenders pas in 2011.

Oef: Nee volgens mij krijg ik geen griepprik. Ik dacht dat alleen mensen die hem normaal ook krijgen er voor in aanmerking komen. Nou ja, ben inmiddels zover dat ik me er geen zorgen meer om maak omdat er in de media nu wordt gezegd dat het een 'gewone' flinke griep is.

Nou ik ga ff wat doen hier. Fijne dag allemaal!
Gefeliciteerd met het eerste tandje van Meike trouwens, Knor! Hopelijk is ze dan inderdaad wat rustiger!
heheh Knor, ik had nu ineens door dat JIJ dat was, van dat vriendenrequest op FB, ik zat je al te negeren, omdat ik niet wist wie je was, duh!!

Inderdaad Rupsje Nooitgenoeg, klassieker he!
O Tinus; Floortje praat ook zo in haar slaap als ze droomt. Nou ja, gillen bedoel ik. Ik wil niet, ik wil niet !! of: Nina ook op de wc plassen !! Dan weet ik dus dat ze met Nina heeft gespeeld en gezien ze bezig is met zindelijk worden....... Zo sneu !!

Ik ga weer lekker vroeg naar bed. Kan niet meer......

Truste !!
He meiden,

jullie zijn lief.

Ik lag er gister ook al om 21.15 in, ik ben verkouden en vol. Valt geen lol aan te beleven met mij haha!

Nu gaat het wel weer!

Noof heeft een enorme bloeduitstorting op haar arm van het prikken. Slapen is nog steeds ruk, ze droomt weer veel.

Ik was trouwens met Stef en Noof alleen naar het ziekenhuis, omdat mijn moeder moest werken, anders had ik haar wel meegevraagd. Maar ik wist vooraf ook niet dat het zo'n drama zou worden, dus toen ik er zat had ik wel spijt dat ik alleen was. Heb ook met Tris afgesproken dat als ze weer moet, we Stef wegbrengen en samen met Nova gaan.

Over het algemeen ervaar ik het niet als heel zwaar, hoewel ik er ook weleens na een heftige dag doorheen zit.

Afgelopen week was gewoon niet zo leuk. Maar goed, als je dan vrijdag hoort dat het de kleine vent een dikke bronchitis heeft, kun je het al veel beter relativeren.

Ik denk wel dat als ik thuisblijfmoeder was geweest, ik het wel fijn had gevonden om zo af en toe wat hulp te hebben, maar nu is het precies goed in balans.

Sommige weken vind ik het jammer dat ik moet werken en niet lekker kan tutten met ze, maar sommige weken is het echt even bijkomen op het werk Het ligt eraan hoe Stef in z'n vel zit, en ik merk en zie dat hoe ouder hij wordt hoe beter het gaat. En nu heeft hij een terugval omdat hij met z'n atyp.reflux het nog benauwder heeft met een virus. En ik weet dat dat na de kuur ook weer beter gaat, en er een verklaring is voor de terugval.

En ik hoop dat het met de nieuwe puffer ook beter zal gaan. Ik kijk gewoon uit naar zijn eerste verjaardag, hahaha

Ik ga even met Noof aan tafel knutselen, gezellig!

*gister de bugaboo opgehaald, in het Gooi. Het was zoo grappig, en vooroordeel bevestigend, hihi! En wat een moooooi huis.. Een woonkeuken zo groot, mét een openhaard erin.. Hele vriendelijke mensen hoor, en een prachtige wagen. Ben er erg blij mee, echt een koopie!
Mette: Kut hoe dat gegaan is in het ziekenhuis. Ik zou wel een klachtenbrief schrijven want dat mens mag best even serieus aangesproken worden.

Ik wist niet dat je een bugaboo ging halen? Maar fijn dat het een koopje was. Foto?

Ik heb soms echt het idee dat ik niet geschikt ben voor kinderen. Ik heb het soms ook even helemaal gehad en dan is Y in zo'n zeikbui... doet alles wat niet mag en het is allemaal zo'n strijd.

Zeker in hele drukke periode's komt het me gewoon niet altijd uit zo;n kind.

Ik heb geen idee of ik ooit nog kinderen wil. Misschien over een aantal jaar als ik sowieso meer toe ben aan kinderen maar voor nu vind ik 1 kind meeeeer dan genoeg.

Gisteren is mijn oma de hele dag met Y bezig geweest terwijl mijn moeder en ik de muur en de vloerbedekking eruit aan het halen waren.

Muur is er nu helemaal uit! En vandaag de rest van de vloerbedekking en nog wat zooi te verhuizen...
Môgge!!

Hier een kort nachtje...(eigen schuld) Ik zat bij de buurtjes, vriendlief was werken en ik belandde uiteindelijk 02:30 uur zo'n beetje in bed... 06:45 uur werd ik wakker van Meike.

Moet zeggen dat ik op de een of andere manier toch minder moe ben dan gisteren, raar he? Komt denk ik omdat ik echt van 02:30 tot 06:45 uur geslapen heb terwijl ik gisteren de ochtend vanaf 04:30 uur met tussenpozen geslapen had nog... Hmmm... Raar, maar goed, ik geniet er van!

Mette, ik wist ook nietd at je een bugaboo ging kopen? Waarom een buggaboo? Of is dit gewoon een wagen erbij?

En ik snap het wel dat je momenten hebt dat je het lekker vindt om te werken, heb ik ook, en wat je zegt dat je het soms jammer vind dat je zoveel moet werken omdat je lekker wilt tutten met ze, herken ik ook. Je hebt van die dagen dat het gewoon wat beter gaat allemaal en dan vind jet het leuk en fijn om tijd met ze door te brengen, maar op momenten dat het iets minder gaat hoop je bijna dat je mag werken, hahaha! (ik in ieder geval wel!)

Kletsmajoortje:

bijna klaar dus! Heb je nou je nieuwe adres op Hm al gezet????/ Ik zal trouwens even kijken wanneer ik die dingen langs kan komen brengen, de tv moet in ieder geval weg zijn voor mijn ouders thuis komen, die staat nu bij hun in huis en zo groot is hun huis nou ook weer niet...

Wel lief dat je oma de hele dag met Y bezig is geweest...

Floddertje

ik denk dat dat praten in de slaap van Floortje voor mij was? Joeri had het ook over: nee, ik wil niet.... en de volgende ochtend had hij het over dat er geen slangen meer in zijn kamer waren?!

Ainne

gezellig zo op FB! Hahaha! Je hebt echt leuke kids, en zo leukd at ze zo verschillend zijn! Echt dag en nacht verschil qua uiterlijk!

Tinus

Beterschap met Manu! Ik hoop dat jullie nog naar de verjaardag konden!

Zo, Joeri is net uit bad, bad loopt nu weer vol voor Meike!

Tot zo misschien!
Halllow... ik zit alweer met een duf hoofd een heeele tijd beneden. Ongelooflijk dat Manu na zo'n nacht wel heel vrolijk en energiek is terwijl mama er als een dood konijntje bij zit...

De verjaardag gisteren was erg gezellig. Manu heeft heerlijk gespeeld, maar natuurlijk stiekem teveel gesnoept en verder niet gegeten. Dat ging goed totdat we hem in zijn pyjama en jas hadden gehesen voor de terugweg. Ik vond hem ineens toch wel erg warm en vroeg aan mijn zwager een sinaspril, en toen kwam alles er met een flinke golf uit. Arm ventje. (en arme zwager want die moest alles opdweilen terwijl wij Manu troostten en naar huis zijn gegaan). Thuis gekomen kwam er nog een kledder slijm, heel goed getimed van Manuel want we waren net uit de auto en nog net niet binnen haha.

Hij heeft even geslapen en net toen wij naar bed wilden gaan was hij weer wakker en wilde bij ons liggen. Ik twijfelde maar ja, kind beetje ziek dus vooruit. Helaas later veel spijt want ik kreeg voeten in mijn gezicht, buik, handen in mijn gezicht en Jp lag op een gegeven moment op 10 cm hahahaha! Pfff, kan er wel om lachen, eigen schuld dat we het goed vonden maar ben nu wel helemaal gaar...

Mette: Kan me goed voorstellen dat je soms wel kan genieten van je werk zodat je even kan bijkomen. Fijn dat je het zo naar je zin hebt op je werk! Ik denk dat het ook wel belangrijk is dat je af en toe even met je hoofd ergens anders mee bezig bent. En ik vind het knap dat je het niet als zwaar beschouwd. (Ik vond het eerste jaar met Manuel namelijk wel zwaar en dat terwijl hij eigenlijk een heel rustig kindje was met een normaal dag- en nachtritme.)

Floddertje: haha, ja ik denk ook dat dat praten van Floor aan Knorretje was gericht. Ik geloof niet dat Manuel dat doet.

Knor: Ik herken dat wel dat je je beter voelt als je een kort nachtje aan één stuk hebt gehad dan als je langer in je bed ligt maar je wordt veel wakker.

Klets: Ja maar verhuizen is ook best stressvol hoor! En als je dan ook nog een kindje hebt wat aandacht vraagt dan raak je soms even uit je geduld. Toen wij in die periode zaten is Jp veel alleen gaan klussen en ik bleef dan thuis bij Manu. Dat jij dat voor een groot deel alleen moet doen is ook best lastig. Probeer maar zoveel mogelijk hulp aan te nemen, ook qua oppas, zodat je iets relaxter kunt zijn.
Knor;

Waarschuwing: lang verhaal over ons 'wagenpark' P-D

*de blauwe quinny buzz is niet handig meer.. Wat een rotwagen zeg, na 2 kinderen (zus heeft m gebruikt voor Tijn) is ie niet meer zoals voorheen.

Met 1 kind is het een prima wagen, want je kan met 2 handen prima sturen, maar in het begin kon je de Buzz ook makkelijk met 1 hand besturen, maar nu gaat het niet meer, door het voorwiel die niet meer 'je van het' is.

In de suup rij ik dus ook regelmatig de schappen in.. (hahaha). Nova moet af en toe nog een hand geven, bij de drukke weg en in de supermarkt, maar dan kan ik de wagen bijna niet meer sturen, dus dat was heel irritant.

En de bugaboo kun je wel heel makkelijk met 1 hand besturen, dus nu hebben we voor ¤60 een mooie donkerblauwe bugaboo Frog, dus niet de nieuwste maar wel met handrem.

Helemaal blij ermee. De Buzz gaat waarschijnlijk naar een vriendin die hem wel voor haar eerste wil gaan gebruiken.

Koelstra gaat ook weg.

Moest wel lachen, want we hebben natuurlijk ook nog de Quinny Zapp. Nog steeds vind ik dat een fantastische aankoop! We gebruiken hem nu ook voor Stef met de maxicosi erop. Maar hij voor de lange stukken, nu dus deze wagen erbij.*

Knor: kort nachtje! Vriendlief werken? Heb je ze nooit samen in bad? Ga je nog wat doen vandaag of lekker niksen?

KM; Goed dat jullie al zover zijn met klussen. Wel begrijpelijk dat je soms haar buien zo zat bent, vanaf 3 jaar worden die buien echt minder.
Hahaha! Lang verhaal inderdaad over jullie wagenpark!

Ik heb dat hier ook wel met de Quinny Speedi, dat ie minder makkelijk hanteerbaar is zeg maar, vooral in de supermarkt lijkt het voorwiel wel te blokkeren zo nu en dan. Buiten nergens last meer van, maar vooral op gladde vloeren wel dus. Joeri zit er zo heeeeel af en toe nog in, dan gaat Meike in de draagdoek (ja, KM ik gebruik hem ze dus nog wel!) Vooral de rekbare vooralsnog!) Joeri is best zwaar en dat duwt in de Quinny makkelijker dan in de gewone buggy...

Ik zou trouwens best wel een tweelingwagen willen hebben, vooral voor als ik alleen ben, Joeri is nogal van het wegrennen, nog steeds.... Lijkt mij dus makkelijker een 2lingwagen, maar ja, zijn ook weer zo prijzig. Zal eens snuffelen op Marktplaats...

Ja, vriendlief was werken, gelukkig vanaaf vrij! Ik wilde vanmiddag, als hij wakker is, gaan wandelen inhet bos maar ik zie een heeeeeeeeeeeeeeeeele donkere lucht aankomen dus ik weet niet of mijn plannetje wel doorgaat! Ik heb ze nog niet samen in bad, Joeri is best wil, Meike is een grote draaikont, dus ik vrees dat ik mijn handen veel te vol heb dan! Dan moet je echt met zijn 2en zijn en meestal zijn we op de baddagen alleen.... Ik zal eens een filmpje op hyves/FB zetten van het draaien in bad...je ligt echt in een deuk om die kleine draaikont!

Kletsmajoortje

schiet al op dus!!! Goed hoor! Wonen jullie nu echt al in jullie nieuwe huisje? Leukleukleuk~leuk! Adresadresadresadres!

HmHmHmHm!

Nu even verder knutselen met Joeri en dan vriendlief voorzichtig wakker maken over een kwartiertje!
Pfff, Manu wilde vanmiddag niet slapen! Dat is even nieuw voor me. Wel gek, de dag duurt zo wel lang haha! Ik had het gevoel dat het al bijna etenstijd was terwijl het pas 16u was. Denk dat het kwam omdat ie niet zo lekker is.

JP stopt hem nu extra vroeg in bed. Hoop zooo dat ie nu een goede nacht heeft want ik ben echt toe een nachtje pitten.

Merk dat we allebei geïrriteerd zijn door de nachten hiervoor.

Knor: Ik ben ook benieuwd hoe mijn Quinny Speedi het straks nog doet! Ik vond de zitstand zo waardeloos, maar hoorde van Loewyz dat er nu een soort inlegkussen verkrijgbaar is waardoor ze wat rechter zitten. Hebben jullie daar al ervaring mee?

Zo'n tweelingwagen is maar zo kort handig dat het me best een flinke uitgave lijkt. Bovendien is het vaak zo'n enorm ding voor in de auto.

Zo mannetje ligt. Alstie maar niet weer wakker wordt, wil geen kind meer in mijn bed!
Tinus

wij hebben dat inlegkussen niet. Ik denk ook nietd at we die nog gaan kopen hoor. Wat wij nu doen, als we de zitting iets rechterop willen hebben, is een riem achter de zitting langs strak trekken en dan zit de zitting een stuk meer rechtop. Als je hem dan weer in wilt klappen moet je hem geloof ik wel weer weghalen hoor, maar zo heel vaak hebben we dat nog niet gedaan want Meike ligt in principe nu nog steeds in de kinderwagenbak. Zal niet zo heel lang meer duren schat ik zo in, want vanmiddag in bad probeerde madam al zelf te gaan zitten!

Tsja, ik twijfel ook nog wel hoor voor een tweelingwagen, maar als ik alleenben en ik moet boodschappen doen is het wel erg handig schat ik zo in! Joeri wil nu nog wel in de wagen af en toe, en dan doe ik Meike in de draagdoek, maar ik zou het zelf praktischer vinden om hen alletwee in een wagen te hebben. Maar goed, ik zie wel...we krijgen binnenkort zowiezo een tweelingbuggy van schoonzusje, alleen of dat nou zo handig is? Joeri is best zwaar dus duw je eigenlijk maar 1 kant schat ik zo in!

Vanaaf trouwens een klein drama met Meike gehad om haar in slaap te krijgen...ze wil tegenwoordig na haar groenten en toetje nog eens melk hebben....lijkt mij dat ze dan te veel ineens binnenkrijgt...een heel 6 maanden potje, een "mijn eerste danoontje" en dan nog 60 a 90 ml melk! Zucht...klein hongerlapje!
Goedemorgen!

Ik ging gisteravond gelijk met Noof naar bed, pff ik was moe/niet lekker. Nu nog steeds vol, wattig hoofd enz. Lekker rustig aan doen vandaag.

Knor': bedacht met dat zus nog een Phil&Ted's oid heeft staan, die je wel mag lenen, maar dat is ook niet zo handig, want daar ligt dan Meike 'onder' de zit van Joeri. Ik denk dat ze daar dan al te groot voor is.

O ja, melk na het avondeten: ik kan me na het filmpje heul goed voorstellen dat Meike zoveel energie verbrandt dat ze eet als een paard, haha! Jeetje, wat snelle tante, ze ging gewoon bijna zitten!!

Tinus; haha, ik kan me niet eens meer voorstellen dat ze ooit tussen de middag naar bed ging.

Hoe hebben jullie geslapen, een beetje bij kunnen tanken? Manu alweer een beetje beter?

Stef is tegenwoordig echt heel erg bezig 's nachts. Hij eet overdag slecht en haalt dat 's nachts meerdere malen weer in..

Ik ga even met de kinders naar de Suup.

Fijne dag allemaal!
Hier weer een gezellig weekend achter de rug!

Mette, ik hoop dat je je snel weer wat fitter voelt.

Wat een drama zeg met dat prikken....Ze hebben Justin ook een keer met z'n 2-tjes in de houdgreep genomen om te prikken, maar die bleef juist onwijs rustig en zat gewoon toe te kijken tijdens het tappen, toen hadden ze zo iets van o sorry ventje we knijpen je voor niks fijn! Maar ik kan me voorstellen dat Noof er inmiddels iets te vaak voor geprikt is om het nog steeds zo maar te pikken, en dan zeker als het zo gaat...

Lekker dat de bugaboo goed bevalt!

Knorretje, heb het filmpje gezien, wat een vlotte tante zeg!

Dat krijg je van al dat eten, wordt je groot en sterk van!

Tinus, hoe is de nacht gegaan??

KM, je zit nu ook in een drukke periode en dan komt een kind inderdaad niet altijd goed uit...maar dat ligt niet aan jou, jij merkt het alleen meer omdat je het alleen moet doen....

Ik ga zo ook even naar de suup, had zaterdag een beetje te snel het lijstje gemaakt en was het een en ander vergeten...
oee snel snel. Ik heb nog een kwartier denk ik.

Ik doe t even uit mn hoofd.

Knor ik zou t niet doen hoor nog een tweelingwagen kopen. Ze zijn echt een stuk smaller dan een eenlingwagen en ik vraag me af of joeri er nog wel in zou passen. Maar goed misschien kan je die van je schoonzusje een keer testen.

Ik wordt nu na 8 maanden al gek van dat ik regelmatig vast loop in winkels, in zn achteruit weer terug en een andere route kiezen. Tussen de normale schappen gaat prima maar zodra er ergens van die reclame bakken staan dan wordt t al een probleem. Ik kan mn eigen huis netaan binnen met dat ding en bij een aantal wat oudere huizen kan het gewoon niet. Moet je eerst die wagen helemaal ontmantelen voordat je binnen bent.

En ik had nog een smalle wagen gekozen.

Wij gaan juist die wagen zsm wegdoen. Zodra ze goed kunnen zitten dan kopen we een 2e buggy met zo'n koppelstuk ertussen. Duwt wel zwaarder maar je kunt de kinderen dan ook verdelen als je wilt.

Gefeliciteerd nog met de tand van Meike :-)

En melk na het warm eten is toch niet erg? Hoeveel flessen drinkt zij eigenlijk nog per dag?

Hier zitten ze op 3 en dus ook een na het eten.

Klets heel regelmatig denk ik aan het advies van Flodder... Kies je strijd! En als je van te voren al denkt dat je niet zeker weet of iets niet mag dan kan je beter meteen ja zeggen. Anders ga je uiteindelijk toch toegeven.

Hee Tinus en is t gelukt? Een nacht zonder klein kind in bed? bij ons niet vannacht. Brian lag er om half 1 al bij ons in. Raar de ene nacht slaapt ie gewoon door en de andere nacht moet en zal hij bij ons liggen.

oh oh plan mislukt ik had nog maar 10 minuten. David is een echt 3 kwartier slaper geworden net als Brian vroeger was. Ok hij ligt in de box ik maak mn berichtje even af.

He Mette weer niet lekker.. gats. En Stef nou weer 'snachts bezig. Komen er tanden aan?

ok ik ga dr vandoor.

Ik ga op HM nog even wat foto's en een filmpje zetten voor jullie.

x
haai marloes ik had je net nog niet gezien.
Knorretje, waarom kijk je niet of je een tweedehands phil & teds op de kop kunt tikken ergens? Met een opszetstuk heb je een perfecte wagen voor 2 kinderen en als Joeri straks echt niet meer wil zitten, dan haal je het tweede zitje eraf en heb je een prima single buggy. Ik denk dat de P&T onze beste aankoop was van alles wat we aangeschaft hebben, echt een ideaal ding. Stuurt ook makkelijker met 1 hand.

Haha Tinus, lekker he, die voeten in je gezicht! Gaat hier net zo als Oudste bij ons ligt. Vent is het meestal binnen de korste keren zat en dan pakt hij haar slapend op en dan legt ie haar in haar eigen bed. Dat gaat prima, ze wordt daar nooit wakker van.

Oh shit, IT-man hier - mijn computer moet ge-upgrade
nou B net van het kdv gehaald. Moe moe moe (ja wat wil je als je bij ons in bed gaat liggen keten). Dus nu liggen ze er alle 3 even in. RUST!
Is dat een normale tijd Oef om B van het KDV te halen? Halve dagen dus? Neem aan dat ze niet belden om hem op te halen omdat hij moe was toch?

Nou Ainne is die man al klaar met de upgrade?

Ik ga NU afsluiten om naar huis te racen want zo naar diploma uitreiking van mijn zusje...

Ik dit studiejaar

Ik woon nog steeds niet in mijn nieuwe huis. Ben nog heel druk met zeil en laminaat en vloerbedekking naar beneden te sjouwen. Het is zó veel.

Ik heb gisteren zelf de kachel naar beneden gesjouwd en daar was ik al heel trots op

Veel dingen gewoon buiten gezet zoals die kachel en een scheve ventilator in de hoop dat iemand anders het nog kon gebruiken... kachel en ventilator waren alletwee zo weg dus dat scheelde weer

Mijn nieuwe huis is 1 grote zwijnenstal. Zo druk met dat andere huis op tijd leeg krijgen dat alles in het nieuwe huis zo naar binnen is gegooid zo ongeveer... (zo ziet het er wel uit tenminste )

Bezoek moet nog maar even wachten dus totdat ik het een beetje op orde heb
Ja dat is de normale tijd hoor. Hij gaat 3 ochtenden en vanaf mei 4 ochtenden.
Was net aan het bijlezen toen mijn mobiel ging: schoonzusje is bevallen, hoera! Ben helemaal blij!! (rest staat op HM)

Ik las dat stukje van jou, Mette over die Phil & Ted en ik dacht huh... dat is is toch die film met Keanu Reeves van heel vroegah toen wij zo'n beetje brugpiepers waren??? En toen had Oef het er ook al over dus ik dacht naaa zal wel dan. Maar nu weet ik het weer, het was Bill & Ted!! Hahaha!

Ik heb via MP zo'n meerijdplankje voor de Quinny gevonden. Manu vond dat bij Loewyz toen zo gaaf om daar op te staan, dus ik denk dat we daarmee wel even klaar zijn.

Manuel was gisteren wel weer om 20.30 huilend wakker geworden. Ik ben een paar x naar hem toe gegaan maar heb hem daarna maar even laten huilen. Toen was hij na 5 minuten stil en hij heeft dus geslapen van 18.30 tot 8u!! Een record geloof ik. Nu ligt ie er ook weer eventjes in.

Ik lag er om 20u ook in, was zooo moe. Maar ja, ik viel pas in slaap toen Manu weer rustig werd dus het was toch wel 21.30 eer ik sliep. Toch nog vroeg dus ik voel me weer het vrouwtje!!

Knor: Manuel heeft zeker tot hij 2 was nog een flesje melk gehad voor het slapen gaan. (en tot 2,5 jaar 's morgens als ontbijt en daarna een boterham) Was bij hem juist een aanvulling toen hij een periode slecht at. Ik denk dat als Meike het nog 'wegkrijgt' dat ze het dan wel nodig heeft, of niet? Beetje volstouwen voor de nacht?

Heb je filmpje nog niet gezien. Waar was tie te bekijken, op hyves??

Oef: Oh ja dat weet ik nog wel van B, die sliep altijd heel kort hè? Lijkt me best lastig ja.

En kan me voorstellen dat een tweelingwagen best lastig in winkels. Daar zijn de meeste ruimtes ook niet op ingericht natuurlijk. Bij onze Kruidvat hier staan vaak stapels dozen als ze aan het inruimen zijn. Zo irritant, kan je er met een gewone buggy al niet langs.

Nou laat het hier ff bij, waarschijnlijk ga ik vanmiddag nog wel ff bij schoonzus en zwager op kraambezoek dus ik moet nog ff snel wat doen hier.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven