December 2007

04-12-2007 12:30 963 berichten
Alle reacties Link kopieren

Link naar het oude topic
Hallo dames!

Welkom aan de nieuwe meiden!

Ik schrijf niet veel, maar lees wel mee. Jet groeit goed. Past maat 62. Ze lacht heerlijk veel. 's Nachts slaapt ze regelmatig door, heerlijk! Inmiddels krijgt ze nog af en toe echt bv. Ik kolf nog 1 voeding en verder krijgt ze de fles. Ik had al veel voorraad, maar de eerst bussen nutrilon staan in de kast.

Met mij gaat het helaas nog niet veel beter. Ik doe weinig, slaap veel. Het positieve is dat het momenteel niet verslechterd! Mijn vriend is erg druk. Maar overdag is hij nog steeds thuis. Daar ben ik wel heel blij mee. Hij doet veel met Jet. En zo kom ik ook nog eens de deur uit. Verder zijn we druk met het huis en de bruiloft.

Hoop binnenkort weer op iedereen te reageren!

Liefs, Lexa
Lot, ik ben blij dat ze gevonden hebben wat er met Yarno aan de hand was! Weten jullie al hoe lang hij nog in het zkh moet blijven? Ben jij ook de hele tijd bij hem of ga je tussendoor naar huis? Goed dat hij wel gewoon blijft groeien en vrolijk is ondanks alle ellende!

Balen zeg, dat het door alle gedoe met je man weer slechter gaat. Ik hoop maar dat de bedrijfsarts dat ook inziet. Hij was wel weer (deeltijd) aan het werk of niet? En jijzelf moet ook naar het CWI, spannend hoor.

Ik kan me voorstellen dat veel van de thema's hier voor jou wat minder interessant zijn, met drie kinderen ben jij natuurlijk al een expert! Maar wel blijven komen hè?

Lexa, fijn om weer van je te horen en te lezen dat het met Jet zo goed gaat. Wel minder dat het niet veel beter met je gaat. Gelukkig maar dat je vriend overdag thuis is, dat scheelt vast een hoop. Wanneer gaan jullie ook alweer verhuizen, pas van de zomer of niet? Moeten jullie veel regelen?
Hallo allemaal,

Dankjulliewel voor het welkom! Erg fijn dat ik mee mag schrijven.

Ennuh lolalila thanx voor de complimenten ^_~ hihi.. en wat leuk onze baby's zijn een dag na elkaar geboren! Misschien staat het hier al beschreven dus ik lees nog wel terug maar hoe & waar ben jij bevallen? Ik uiteindelijk thuis en alles ging goed op twee uur persen en dan daardoor toch maar een knip na.

Oja wat KLM-Girly al schreef ik heb ook een baby site idd..als jullie willen kijken zijn jullie ook van harte welkom op: www.mini_me.kindjeopkomst.nl hier vind je foto's en een dagboek!

Ik zal stukje bij beetje proberen terug te lezen en ook mee te antwoorden op berichten die al lopen ^_~!

Melkvlekken..ga ik vandaag eens proberen weg te toveren met de fles shout die in de blije doos zat ^_^ wie weet? De bank zit ook al onder namelijk ..hihi..dat ventje van ons is zo gulzig en gooit het er bij tijd en wijle dan weer uit en vaak niet op het spuugdoekje.. -_-"zucht..hihi..

Tot schrijfs, liefs,

Mijntje + kleintje.
Oke dit is niet meer bij te houden met jullie. Tijdens de zwangerschap was het af en toe zoeken naar waar we stonden en nu zijn jullie als gekken aan het schrijven. Moet dus wat meer aktie in bij mij. Ben nou eenmaal beetje spaans geworden, dus rustig aan.

Allereerst de melkvlekken. Heb ik hier geen last van, want alles gaat naar binnen en blijft binnen (wat een vetklepje hè ) Ik denk dat je het als een vetvlek aan moet pakken.

Wat een groot verschil in slapen zeg. Boris heeft honger rond 0.00 uur en dan om 5.00 en vervogens weer om 8.00. Valt me tot nu toe reuze mee.

Is bij jullie de opvang al rond? Boris gaat half maart naar "school". Zo heet het hier al. Hele lieve mensen dus ik heb er een goed gevoel bij.

Lekker hè Sax om spulletjes te kopen. Ik ben gek van benneton baby. Is ook ongeveer het enige normale wat ze hier voor kinderen hebben. Ik kan het die stoere Boris toch niet aandoen om met kanten randjes aan zijn kleren te liggen.

Wat grappig dat we er weer meer meiden bij hebben. Hartelijk welkom!!!!

Ik ben dus Kroko en woon op het eiland Mallorca samen met vriend, 3 honden en sinds 9 december Boris.

Hij is geboren met een spoedkeizersnee nadat ze zagen dat het niet goed ging met de hartslag en de ademhaling. Borstvoeding ging heel slecht en Boris viel heel veel af. Zijn we dus mee gestopt en sindsdien gaat het super.

De Spanjaarden vinden het nog steeds een gigantisch kind. Hij zit nu nog steeds tussen maat 50 en 56. Het valt dus reuze mee.

Met kerst is mijn familie overgekomen. Was heerlijk. Mijn ouders komen nu aankomend weekend weer langs. Ze hebben hem dan een maand niet gezien. Heb er nu al zin in!

Veel plezier met de maandag meiden!!
Lot, is al duidelijk wanneer Yarno misschien naar huis mag? Pfff, lijkt me wel een zware afdeling oncologie om te verblijven met je kleintje! Alhoewel, klein, 5700 gram wordt al een hele knul hè.

Lola, ja die cursus daar moet ik wel naar toe. Is een vervolgcursus namelijk (6x 3 dagen). Ik zie er ook tegenop, maar weet dat Luka in goede handen is. Donderdag blijft mijn man namelijk thuis en op vrijdag komt mijn moeder oppassen.

Kroko, leuk dat je ouders weer overkomen. Je schreef dat je hele dagen met Boris buiten bent. Dat lijkt me echt heerlijk. Ik kan niet wachten tot het hier in Nederland ook weer "tuinweer" wordt.

Ik denk dat we nu toch echt officieel een doorslaper hebben. Sinds afgelopen dinsdag komt Luka tussen 05.00 een 07.00 uur na zijn laatste fles van 23.00 uur. Vanochtend weer pas om kwart voor zeven en daarna sliep-ie weer lekker verder tot half tien! Tussen 19.00 en 23.00 uur is hij wel heel druk, maar dat nemen we voor lief want 's nachts een paar uur doorslapen is toch wel heel lekker.

Vanmiddag weer voor de eerste keer "echt" werken en vanaf volgende week dus 2 dagen in de week. Ben benieuwd hoe dat met mijn (iets minder) ontstoken hechtingen gaat.
Hoi meiden,

Ik heb net even alles bijgelezen, niu ja...even... Tjeempie wat wordt er hier lekker actief geschreven!!!

Leuk hoor!!

Gisteren is Luca gedoopt!

Ik doe zelf nix aan de kerk, ben zonder kerk opgegroeid maar man dus wel.

Tís nogal een zware kerk maar goed, dat geeft niet, ik ben er inmiddels aan gewend en ik ga er ook alleen heen bij dopen van nichtjes en of neefjes e.d.

Luca deed het goed, hij heeft niet gehuild. Milan zat bij mijn schoonzus, maar na een uur had hij het wel gezien en is mijn schoonzus weggegaan met een huilende Milan. Hij kon nl niet bij ons zitten. Het was de eerste keer dat hij mee was en dan meteen niet bij papa en mama was wel erg veel van het goede.

Maar goed, als hij groter is, probeert papa het nog eens.

KLMgirlie en Mijntje..mooie site's hebben jullie.

Klmgirlie, onze jongens zijn bijna net zo oud, Luca is van 5 december!

Ik heb ook een site voor Milan en Luca. Maar wil vanwege het kleine beetje privacy (hihi) die hier niet geven. Maar jullie hebben een group toch, zou ik daar lid van mogen worden????

Ik schrijf ook al 3 jaar bij een ander topic op Viva, daar hebben we ook een group, erg leuk!!

Ik ga nu weer even de ijverige huisvrouw uithangen, heb nl nog een mandje strijk staan....bleehhh

Sorry dat ik niet op jullie gereageerd heb, er is ook zooooveel geschreven, ik moet hier echt vaker komen om het bij te kunnen houden...ik ga mijn leven beteren, haha!!

Allemaal lieve groetjes!!!
Trouwens weet iemand hoe ik mn avator kan veranderen??

Ik wil er een fotootje van Luca opzetten, maar ik weet niet meer hoe het moet.

(Toch fijn als je zoveel verstand van computers hebt, hihi)
Lena, via 'mijn viva' kan je je profiel wijzigen, hierin kan je je avatar wijzigen.

Toevallig net zelf even gedaan,....

Sax, leuke foto van je kleintje op Hyves, leuk shirtje!

Kom je er een beetje uit?

Een group? Wat is dat?

Mannetje is aan het spoken vandaag...veel wakker, veel eten, zal wel weer regeldag zijn en dat met 7 en een halve week......!?!?! Heeft ook al per ongeluk omdat mama niet oplette 2 broekjes natgeplast.....ik ben beetje wazig vandaag. In tegenstelling tot de 2 nachten ervoor was het mannetje vannacht om de 3 a 4 uur wakker......en ik vond dat lange slapen net zo leuk!
Lena, via 'mijn viva' kan je je profiel wijzigen, hierin kan je je avatar wijzigen.

Toevallig net zelf even gedaan,....

Sax, leuke foto van je kleintje op Hyves, leuk shirtje!

Kom je er een beetje uit?

Een group? Wat is dat?

Mannetje is aan het spoken vandaag...veel wakker, veel eten, zal wel weer regeldag zijn en dat met 7 en een halve week......!?!?! Heeft ook al per ongeluk omdat mama niet oplette 2 broekjes natgeplast.....ik ben beetje wazig vandaag. In tegenstelling tot de 2 nachten ervoor was het mannetje vannacht om de 3 a 4 uur wakker......en ik vond dat lange slapen net zo leuk!

--------------------------------------------------------------------------------
Wilde in 1e bericht letters met een kleurtje en zie nu alleen maar een wit vlak.....sorry!!!!

En Lena, leuk dat onze jongens 1 dag schelen!
Lena, ik wilde je ook uitnodigen voor MSN, maar de service is momenteel niet beschikbaar is de mededeling die ik op mijn scherm krijg.

Ylok is trouwens ook al gedoopt. Nou ja, niet op de manier die wij kennen. De familie van grote Ylok in Afrika heeft hem vorige week gedoopt (zonder dat hij aanwezig was!). Van ons hoefde het eigenlijk niet omdat we allebei niet echt gelovig zijn, maar we hebben ze hun gang maar laten gaan, omdat het voor hen wel heel belangrijk is. Bovendien wordt deze doop nergens geregistreerd, dus officieel is Ylok nog steeds een ongelovige Thomas...

Sax, leuk truitje heeft Luka aan! Zo te zien is dat hetzelfde shirtje dat ik vorige week cadeau heb gekregen haha!

Volgende week zie je Luka dus als ik het goed begrijp heel weinig of niet! Wie paste er ook alweer op als je moet werken? Het kdv was toch pas voor later of niet? Je hebt het vast al eens verteld, maar ik ben het vergeten sorry.

Kroko, jouw ouders zijn dus ook dol op de kleine! Bij mij is het ook zo, eigenlijk geheel tegen mijn verwachting in. Ze zijn al drie keer langs gekomen en dit weekend komen ze weer. Ze geven wel veel ongevraagde adviezen wat me soms wat irriteert, maar het is wel leuk om te zien hoe lief ze Ylok vinden!

Mijntje, ik woon in Duitsland. Ik ben in het zkh bevallen, wat hier heel normaal is. Bij mij was vooral het einde heftig omdat de navelstreng twee keer om Ylok's nekje en hij er snel uit moest. Daarom zijn de verloskundigen met zijn tweeën met hun volle gewicht op mijn buik gaan duwen om de bevalling te bespoedigen. Gelukkig had ik een ruggenprik gehad en heb ik van dit alles op het moment suprême zelf niet zoveel gevoeld.

Miranda, ook Ylok heeft besloten dat er 's nachts niet meer geslapen hoeft te worden. Ik dacht eerst dat het incidenteel was, maar ik geloof toch dat het doorzet Hij is nu al vijf nachten achter elkaar de hele nacht wakker geweest (afgezien van een paar hazenslaapjes tussendoor). Hij wil dan alleen maar bij mij of grote Ylok op de buik liggen of rondgedragen worden. Ook wi hij heel vaak drinken. Overdag heb ik geen kind aan hem, tot een uurtje of zeven 's avonds, dan wordt hij steeds onrustiger. Pffff...
ff kijken of het veranderen van de avator gelukt is...
he? bij mijn profiel is ie wel veranderd maar hier ze ook nog steeds Elmo....
Ooh..geluk!!

Nou, dit is dus Luca!

Ik zie de uitnodiging voor msn wel verschijnen..leuk!!

Ik ga nu nog ff naar Hyves, kijken of ik jullie kan vinden....

truste!

Hopenlijk laten de ukken ons een nachtje slapen.....
Uitnodigen bij msn werkt al maanden niet, maar je kunt je wel zelf aanmelden bij

groups.msn.com/december2007

(daarna moet je even afwachten tot iemand je lid maakt. Het is wel handig om bij je aanvraag even aan te geven wie je bent.)

Pluis' navelstreng bleek achteraf ook twee keer om zijn nek te zitten, Lola, maar dat hoorde ik pas een week na zijn geboorte. Hij was ook wel heel lang, dus ruimte zat.

's Avonds heel vaak willen drinken herken ik, alleen houdt het bij Pluis op een gegeven moment op, en slaapt hij daarna heel lang op zijn volle buikje . Ik geef er maar gewoon aan toe, maar als het de hele nacht doorgaat, wordt het wel vervelend. Op termijn hoop ik ook wel dat Pluis zijn nacht iets vroeger gaat laten beginnen: hij slaapt nu net.

Lot, ik kan me voorstellen dat al die standaard baby dingen nu al helemaal een stuk minder spannend zijn voor jou. Sterkte!

Er was meer waar ik op wilde reageren, maar eigenlijk ben ik gewoon moe, dus weltrusten!
Wat een lief mannetje Lena! Zit hem vast in de naam, hahaha! Ik zal mijn hyves op MSN zetten. Ik ben pas sinds gisteren lid, dus weet nog niet zo goed hoe het allemaal werkt, maar dat zal zich vanzelf wel wijzen denk ik.

Ik heb trouwens te vroeg geroepen over doorslapen, want vannacht kwam Luka gewoon weer voor zijn nachtvoeding om 04.00 uur. Het was natuurlijk ook de goden verzoeken.
O ja, hier nog een digibeet. Weet iemand hoe je de foto in het juiste formaat bij je avater krijgt? Luka is wel groot, maar niet zo breed als op deze foto :-)
tjaa...sax...dat kan ik je ook niet vertellen...ik heb m net kunnen wijzigen, haha!!!

Luca had gisteren om kwart over 12 zijn laatste fles en sliep tot 8:15 uur vanmorgen!

u nog even iets verschuiven en ik ben tevreden..maar ja...zo werkt het meestal niet, jammer!

Ik ga weer, krijg kraamvisite!

XX
Lena, thnx voor toevoegen op Hyves!

Heb mezelf ook aangemeld voor de group....

Lot begrijpelijk dat je met 3 kids niet met de vragen/opmerkingen zit die wij hebben, maar dat is wel de reden dat ik hier zit, kletsen met mede-mama's met een kleintje uit dec'07 want ik moet het allemaal nog uitvinden wat dat betreft.

Sax, geen idee hoe je je avatar mbt de maten kan aanpassen....

Vandaag geeft Florens elke keer zijn voeding terug, en dan zit zijn hele nekje en haartjes onder, bah! Straks maar even wat minder te eten geven denk ik...
Mijn kleintje geeft ook eten terug..zelfs een uur na de borst..is dit wel goed denken jullie..het is wél een erg gulzig manneke hoor!

Melkvlekken zijn uit mijn kussen..alleen de poepvlekken helpt shout niet echt tegen :( tips?

Lolalila: Jeetje zeg wat een bevalling! Bij mij heeft alleen de kraamhulp meegeduwd op t laatst.

Miffy: wat eng van die navelstreng zeg! Oeh dat lijkt me echt angstig.

Ennuh iedere bevalling is me er eentje apart en iedereen in ieder geval petje af! Ik ben trots op iedere mama ^_^ : respect!

Leon heeft de afgelopen twee nachtjes weer in zijn eigen bedje gelegen dat naast me staat weliswaar maar toch! Hij komt nu echt zo'n beetje om de 3 uur voor eten en drinken. 's ochtends is hij wel wat onrustig..is hij erg wakker en ben ik tot zo in de middag bezig met troetelen en troosten en luier en weer eten etc. tot hij weer rustig is en uiteindelijk weer eten en dan slapen..hij heeft wel beetje snotje in zijn neusje..en geeft dan ook af en toe melk terug.

Hoop dat het wel goed gaat zo..denkt wel hoor..maarja kersverse mama hé! HIhi..

Leuk die nieuwe avatars dames ^_~! Mooie plaatjes hoor!

Uh...ik ga maar eens koken..eens zien of ik straks nog even kan schrijven ^_^.

Knuff,

Mijntje.
Mijntje, ondergepoepte rompers e.d. week ik in de biotex. Had ik toevallig toch in huis, omdat ik zelf 2x per dag in de biotex moet weken, hahaha. Maar daarmee gaat het er wel uit.
ja hier ook in de biotex, wel de groene moet je dan hebben. Ik weet niet eens welke er nog meer zijn, maar de kraamhulp zei iig tegen ons dat we de groene moesten hebben. EN die werkt uitstekend.

Mijntje, hier komt het er soms ook uit hoor een uur na de BV. En tot een paar weken geleden kwamen er hele golven uit dan. Maar nu ze mijn toeschietreflex beter aan kan, gaat het gelukkig een stuk beter. Gewoon een beetje melk teruggeven is normaal.

Lola, balen dat Ylok zo de nachten alleen bij jullie wil liggen. Hoeveel laat ie overdag tussen de voedingen? Veel tijd of niet?

Miranda en Mijntje, dat jullie je babysite zo hier op het forum zetten. Ik heb voor de kids ook een site. Maar die zet ik echt niet hier op, (nouja zou wel kunnen want er zit een wachtwoord op haha).

Er zag zelfs een adres ergens staan, ik zou dat echt niks vinden hoor. Meestal gaat het wel goed, maar soms heb je er echt rare mensen tussen zitten hoor.

Hier super geslapen, ze heeft echt door geslapen. Al bijna heel de week 6/7 uur tussen de voedingen snachts. Maar nu 8,5 uur. Van 2145 tot 615.

en dat terwijl ze gistermiddag ook heel veel tijd er tussen had gelaten, 5,5 uur. Van 13 tot 1830. Ik vond het wel even makkelijk, kon ik op mijn gemak koken en samen met oudste eten. Maar ik moest haar gewoon wakker maken om 1830.

Ze heeft vervolgens wel constant aan de borst gelegen tot dat we naar bed gingen, mocht eigenlijk niet eens oudste naar bed brengen van haar.

En lachen dat ze doet, echt niet normaal. Het is zo'n vrolijk meisje, ik zal weer een nieuwe foto op de group zetten.

Voor de nieuwe: Ik ben Paabs, 29 jaar. Heb al een zoon van 2 jaar. En dan nu sinds 1 dec mama van Renske.

Ik ben met een spoed KS bevallen.

De eerste was ook een KS, maar wilde het nu de 2e keer weer perse eerst gewoon proberen. Maar ik maak flinke kinderen, rond de 9 pond, en ze gaan in aangezichtsligging liggen. En dat gaat dus echt niet passen.

Renske heeft een aangeboren afwijking aan haar neusje, en moet daar op een gegeven moment aan geopereerd worden.
Goeiemorgen!

Paabs, gezellig he, die lachende kinderen. Luca doet ook niet anders!

Gisteravond spuugde hij gelijk na zijn flesje, alles maar dan ook alles er weer uit!

Het kwam helemaal door zijn neusje, zoo zielig.

Maar later toch weer hongernatuurlijk. Hij kreeg om half 11 zijn laatste fles en werd om kwart voor 5 vanmorgen wakker, ik heb hem even een speentje gegeven zodat ik nog even kon plassen en toen ik terug kwam sliep hij weer, hij werd uiteindelijk om kwart voor 8 wakker, en ik dus ook!

Ik zal de adressen van onze site's ook even op de group zetten, zet ze liever ook niet hier neer...

Ik ga nu maar eens lekker douchen en dan even naar de markt met mn moeder en zusje. Mn zusje heeft trouwens ook 2 jongens, de oudste scheelt 3 weken met Milan en de jongste 5 maanden en 1 dag met Luca. Erg leuk hoor!!!

Tot later!!
Biotex tegen melk- en poepvlekken dus. Ik zal mijn ouders eens vragen een pakje mee te nemen.

Paabs en Lena, ik ben jaloers op jullie! Hier zijn de nachten nog steeds erg heftig. Ylok wilde vannacht helemaal niets, niet bij ons op de buik, niet in de draagdoek, zelfs voor boertjes na het voeden had hij geen geduld. Ik heb hem tussen één en zes drie keer gevoed, maar zelfs daarvan werd hij niet rustiger. Pas tegen acht uur kalmeerde hij en viel hij in slaap. Hij heeft tot half één geslapen. Ik heb hem net gevoed en hij ligt nu alweer te pitten... Dat is overdag dus heel normaal. Ik vraag me af of het beter zou gaan als ik hem overdag wat vaker zou voeden, wat denken jullie?

Ik ga er in ieder geval voor zorgen dat ik van het weekend genoeg afgekolfde melk heb om grote Ylok een keertje 's nachts voor kleine Ylok te laten zorgen. Mijn bedje in de logeerkamer is al opgemaakt... ik verheug me er nu al op.

Ik moet van mezelf nu allerlei officiële dingen gaan regelen, zoals kinderbijslag en ouderschapsgeld. Ylok is tenslotte al bijna een maand oud en we kunnen het geld goed gebruiken.

Fijne dag allemaal!
Hallo Allemaal,

Saxmania: Biotex...check! Thanx voor de tip. Want dat is zonde van al die nieuwe kleertjes anders..hihi.

Misschien ben ik te goed gelovig en van vertrouwen dat ik dat zo hier opgeef en hoop dan ook dat het gewoon gebruikt word en zie graag het goede van mensen in..maar misschien moet ik wel voorzichtiger zijn daar zit ook wel weer wat in. In ieder geval bedankt voor het waarschuwen. Je weet idd maar nooit tegenwoordig..misschien toch maar wat voorzichtiger volgende keer?

Lena: Bij die van mij komt het gewoon met drinken al door zijn neusje heen soms..echt zo sneu..hihi..arm gulzig manneke!

Paabs: Jeetje wat naar zeg van Renske haar neusje! Hoe moet ik me dat voorstellen? En kan het helemaal goedkomen met die operatie dan?

En blij te horen dat het wel redelijk normaal is die golfjes melk teruggeven..voel ik me weer wat geruster. ^_^.

Lolalila: Moet je dat zelf regelen die officiële dingen? In nederland gaat het automatisch als je je kind bij de gemeente hebt aangemeld. Succes daarmee iig, is altijd vervelend die paperassen rompslomp! Balen trouwens dat je kleintje echt niet zo wilt slapen snachts. Inbakeren heb je dat al geprobeerd(wel alleen doen als je weet hoe natuurlijk!)? Sterkte voor vannacht. Die van mij wil gelukkig sinds drie nachtjes wel weer slapen in zijn bedje. Overdag ligt hij gewoon in de box te slapen en in me armen en als hij wakker is dan doen we altijd gekken bekken trekken naar elkaar, liedjes zingen en dans ik met hem rond de woonkamer! Ik hoop echt dat het snel beter gaat voor jullie nachtrust.

Miffy: Ik heb me ook aangemeld bij de msn groups..ben wel nieuwsgierig wat daar allemaal voor leuks op staat!

Kroko; Wat leuk dat je in Spanje woont zeg! Errug cool en nog wel op een vet mooi eiland! Erg relaxed..hoe lang woon je daar al dan? Ik heb wat opvang een ideale situatie als je het mij vraagt: ik werk maar twee dagen in de week in de horeca, mijn vriend kan de ene dag thuiswerken (hij is werkzaam in de ict)dat ik moet werken en de andere valt in het weekend en dan is hij er ook voor de kleine dus dat hebben we goed geregeld ^_^!

Lexa: Hoe gaat het met jou? Lukt het je een beetje alles te behappen, ik heb teruggelezen over hoe en wat dus vandaar dat ik dit schrijf. Ik wens je sterkte ook al ken je me nog niet zo ^_~!

Eowynn_: Dat heb je snel achterelkaar gedaan je kids! Wel lekker op zich zo zit er weinig leeftijdsverschil tussen. Blij dat je Juno thuis is en dat het goed gaat! Op wat voor maatje kleding zit hij nu? En lukt het zo met die twee koters samen te verzorgen een beetje? Lijkt me wel stuk lastiger dan 1..dat word wat als wij met de tijd voor een tweede gaan. Dan moet je toch meer..zeg maar..maarja dat is ook wel logisch. Veel plezier van je kleintjes gewenst!

Lot: Ik kan me voorstellen dat je geen fut ervoor hebt de nieuwe meiden dingen erbij te lezen etc. Je hebt het al druk genoeg! Maar hoop niet dat je het erg vind dat we er toch zijn voor ons zijn al die tips en dingen zo nodig..wellicht kun jij juist ons helpen met info als je 't weer wat rustiger hebt en zin hebt natuurlijk! Sterkte met je kleine in ieder geval en liefs!

Ons mannetje doet het vrij goed lijkt wel de afgelopen drie dagen..komt er dan nu toch eindelijk een soort van regelmaat in? Voor eten komt hij vrijwel om de drie a vier uur en meestal 's ochtends tot begin middag is hij flink wakker en speel en dans en zing ik met hem door de kamer heen. Om de dag doe ik hem 'savonds in badje voor zijn laatste voeding van rond 9 uur zeg maar. Of ik blijf dan wakker tot 12 a 1 uur voor voeding of ik ga naar bed en merk t wel wanneer hij weer komt voor eten. Zoals gisterenavond op vannacht: 9 uur was zijn laatste voeding en toen ging ik 10 uur naar bed en kwam hij om 2 uur vannacht en toen pas om 6 uur vanochtend weer! En daarna om half 9. Dus dat is best lekker zo! Nee ik mag momenteel niet klagen.

Hoe doen jullie het overdag eigenlijk? Als je kindje slaapt leg je hem / haar dan ook in de box of in bedje? Wij hebben trouwens geen babyfoon maar die gaat nog komen ..in februari ^_^. Dus daarom leggen we hem 's avonds ook nog niet in bedje om 9 uur maar nog in de box..hmzz..

Nou ik hoop dat jullie er nog uitkomen mijn gebrabbel..Leon word nu wakker voor eten ^_^.

Fijne dag en tot schrijfs,liefs,

Mijntje.

p.s. Ik hoop dat ik zo'n beetje op iedereen heb kunnen reageren zo..e.a. sorry!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven