** December 2009 **

19-07-2009 09:38 973 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve dames, prima idee van Isis, hier zijn we weer met ons oude vertrouwde december-topic.

naamlftdUDkidsbijzonderheden... Saskia1807 27 3-12-09 nee 07/12/2009 Ayla Diddda 30 3-12-09 nee 09/12/2009 Lyse Stella792 30 4-12-09 2 07/12/2009 Tijl Willem Bandit4live 23 4-12-09 nee *jongetje!* Ikje 30 10-12-09 nee 22/11/2009 Luca Biennie 12-12-09 3 05/12/2009 Lente Jumper1 34 12-12-09 nee 29/11/2009 Isolde Suffeltje 35 28-12-09 2 19-5-9 echo , 17-6 nekplooimeting IsisVG 32 28-12-09 1 30/12/2009 Thijn Arnoud Summer73 36 30-12-9 nee 08/01/2010 Pieta Fabindia 37 30-12-9 nee 28/10/2009 Ralph
Computer says nooooo
Woorden schieten te kort, wat een verschrikkelijk bericht.

Sterkte dekt de lading niet maar toch.

Ook een december moeder van het andere topic
Ook hier medeleven, verdriet en onbegrip van een december-moeder. Ik wil jullie alle kracht toewensen om dit verdriet te dragen.
Oh God, lieve Jumper. Wat afschuwelijk. Ik ben even totaal sprakeloos. Ik wil jullie alle, alle sterkte en kracht wensen van de wereld voor de komende periode. Jullie hebben zo onnoemelijk hard gevochten, dit klopt van geen kanten. Weet dat er heel erg veel aan jullie gedacht wordt. Weet ook, zoals Milaatje zegt, dat je hier altijd een plek hebt om te delen.

Als er ook maar iets is dat we zouden kunnen doen, laat het dan weten. Isolde gaat iig niet meer uit mijn gedachten en jullie ook niet. For what it's worth. Hou je goed lieve, stoere Jumper.

o lieve jumper, wat een verschrikkelijk nieuws!

Heel veel sterkte toe gewenst!

liefs van een een december moeder.
Lieve Jumper,

Ik had ook al eens op jullie gastenboek gereageerd, maar nu ook hier. Ik zo, zo gehoopt op een betere uitslag. Wat kan ik hier zeggen? Woorden schieten zo tekort hier, zeker van een compleet vreemde voor je. Afscheid nemen van zo'n schat van een meid, waarom? Ik hoop dat jullie nog wat hele mooie momenten mogen beleven met zijn drietjes.

Draaglies

Oh, misschien vind je het helemaal niks en is het een stom idee, maar er is hier ook een forum voor ouders met ernstig ziekje kindjes. Misschien kun je daar steun en herkenning vinden.
Hier nog een december-moeder die tranen in haar ogen heeft na het lezen van het laatste bericht van Jumper. Wat verschrikkelijk, wat oneerlijk.

Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht in deze moeilijke tijd
Ohnee..... lieve, lieve Jumper toch.

Wat een vreselijk nieuws, hier zijn geen woorden voor. Ik lees met tranen in mijn ogen je bericht, wat verschrikkelijk oneerlijk. Hoe onwerkelijk moet het voor jullie voelen. Voorbereiden op afscheid schreef je .. hoe doe je dat in vredesnaam van zo'n lief meisje?!

Ik hoop dat jullie steun kunnen vinden aan elkaar en aan alle lieve mensen om jullie heen. Sterkte klinkt onnoemelijk leeg, maar toch wil ik jullie dat wensen ...

Isolde heeft een blijvend plekje in onze harten veroverd.

Computer says nooooo
Jumper, ik kan jullie vandaag maar moeilijk uit het hoofd zetten.

Een kaarsje voor jullie, voor sterkte, liefde en kracht.

Computer says nooooo
Ik blijf ook maar aan hen denken Summer. Ik moet van alles doen vandaag maar er komt eigenlijk niets uit handen. Als ik alleen al denk aan Jumper en wat ze nu moeten doorstaan...

Jumper, ik heb zoveel gedachten maar zo weinig woorden. We denken hier aan je en ik wil je een hele grote virtuele knuffel geven.

Lieve Jumper, ik ken je niet, je kent mij niet. Ik las het vreselijke oneerlijke bericht op een ander topic. Het raakt me. Isolde... zo een mooi meisje die zo ziek is en nooit meer beter wordt

Ik wil jullie heel veel sterkte wensen en heel veel kracht.
Lieve Jumper, wat een vreselijk nieuws. Jullie mooie, lieve, dappere meisje wat zo gevochten heeft en ondanks alles nog zo vrolijk is, kan niet meer beter worden. Wat zullen jullie je verscheurd voelen. Ik weet niet goed wat te zeggen maar ook ik wil jullie heel veel kracht en sterkte toewensen.

van een moeder uit het andere december topic
Dag meiden,

een hele tijd al niet meer gepost..

Jumper: wat een afschuwelijk nieuws!! Ik ben er net zoals de andere meiden helemaal door van slag! Ik wens jullie nu nog een mooie tijd met z'n drieën door ondanks de donkere wolk die boven jullie hangt.En heel veel kracht, moed, wijsheid toegewenst! Isolde is een kanjer!

Liefs ikje
Jumper

Je kent mij niet maar ik jou wel van het meelezen en de tranen lopen over mijn wangen.

ik denk aan jullie jumper, man & Isolde
Ik denk ook aan jullie.

Wat verschrikkelijk oneerlijk dat Isolde nooit echt een kans heeft gekregen.

Heel veel sterkte.

Lieve Jumper, Redden jullie het een beetje?

Ik zie dat volgende week weer wat mooier weer wordt. Hopelijk kunnen jullie daar nog heerlijk van genieten met zijn drietjes.

Take care, we denken aan jullie! x
Computer says nooooo
voor Isolde
Lieve Jumper,

Ik lees al een hele tijd mee en heb altijd de hoop gehouden dat het goed zou komen met Isolde. Wat ongelooflijk oneerlijk dat het dan niet zo mag zijn. Ik moet al de hele dag aan jullie denken, tranen over mijn wangen nu. Heel veel sterkte en kracht gewenst komende tijd. Maak nog heel veel onvergetelijke herinneringen met jullie mooie meisje.

Liefs

Summer
Lieve Jumper,

Wat een verschrikkelijk rot nieuws. De tranen vallen op mijn laptop. Geniet nog zoveel mogelijk van de tijd die jullie nog met jullie dappere vechtertje hebben!

Heel veel sterkte

Liefs van Saskia
Lieve Jumper, hopelijk gaat het (naar omstandigheden) nog goed met Isolde en kunnen jullie nog genieten van een boel mooie momenten.

Computer says nooooo
Ik kom ook even een knuffel geven ik hoop hetzelfde als Summer. Dat, hoe afschuwelijk het ook allemaal is, jullie nog van je meisje kunnen genieten. Mooi Isolde. Ik vind het zo verdrietig.
Ik moet veel aan jullie denken Jumper... Sterkte
Jumper, jullie zijn in onze gedachten. Ik las in het dagboek dat jullie mooie wandelingen hebben gemaakt. Wat bijzonder dat Isolde weg is van bomen en vlinders. Ik moest erg lachen trouwens om het stukje waarin werd beschreven dat Isolde vrolijk werd toen de eerste winkel in zicht kwam. Inderdaad een echte meid! En wat voor één.
jaja we hebben een echte meid die gek is op shoppen en mooie dingen, vandaag ah in geweest en met een kind met big smile rondgelopen, we genieten nog van dit soort momenten, ook vlindertuin gedaan en ook hierin genieten van de mooie dingen. kan me soms wel verbazen over de lompheid van mensen, vraag van een onbekende, isolde ligt in roze maxicosi wat heeft u zoon??? he het is een meisje. ze heeft kanker, oja wat voor een soort dan, leukemie, oooohhh mijn buurjongen heeft het ook gehad en is volledig genezen, ok fijn voor uw buurjongen maar isolde is niet meer te genezen, oh nou ja dan heeft het zo moeten zijn, ik denk wegwezen nu voordat iemand ook met blauwe plekken naar het ziekenhuis kan.

isolde doet het naar omstandigheden redelijk goed, is nog vrolijk, krijgt alleen meer blauwe plekjes in gezicht. vandaag heeft ze iets op haar oog laten vallen en is gelijk een oog dik....

ook een fotograaf van make a memory geweest, google er maar eens op wat een mooie dingen doet die stichting, en dat voor niks. zijn erg benieuwd naar het eindresultaat. voor de rest ons bezig gehouden met de minder leuke zaken als de uitvaart en alles daarom heen. hebben goede afspraken met de huisarts, thuiszorg en kinderarts over als isolde zieker gaat worden en voor de rest genieten genieten genieten, alles lijkt wel vele malen intenser te zijn. we hebben onze verdrietige momenten en als ik vandaag door de prenatal loop voor een kraamkado en al die blije moeders zie wil ik gillen wees blij dat je een mooi gezond kind hebt en dan snel weer naar buiten. gek had ik niet gedacht maar ik kan slecht tegen babys en alles daarom heen. ach.... maar goed ik kom het hier maar van mij afschrijven. voor nu was het weer even, ga zo slapen tot een volgende keer

liefs Jumper
Jumper, wat mooi om te lezen dat jullie genieten en op pad zijn met z'n drieen. En dat Isolde het naar omstandigheden goed doet.

Wat onvoorstelbaar asociaal van die mensen. Echt hoor. Dat ze al durven vragen wat ze heeft. Probeer het je zo min mogelijk te laten raken. Die mensen weten niet beter. Zeg volgende keer gewoon dat het privé is ofzo.

En wat moeilijk om nu al allerlei afspraken te maken en na te denken over de uitvaart enzo. Wel heel goed en knap dat jullie dat doen. Isolde boft maar met jullie. Gevochten en gezorgd en nu zo hard bezig met het zo mooi mogelijk nieuwe herinneringen maken. Diep respect.

Ik zal zo eens naar die stichting kijken. Bijzonder zo'n fotoshoot. Ik hoop dat het resultaat mooi is.

Hou je goed lieve Jumper. Hier wordt veel aan jullie gedacht. Ik heb 1 gelukspoppetje in de kamer hangen voor Isolde. Het heeft helaas niet het geluk gebracht waar ik op hoopte, maar ik hoop dat het toch een beetje zijn werk doet, op wat voor manier dan ook.

Liefs Sophy

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven