** December 2009 **

19-07-2009 09:38 973 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve dames, prima idee van Isis, hier zijn we weer met ons oude vertrouwde december-topic.

naamlftdUDkidsbijzonderheden... Saskia1807 27 3-12-09 nee 07/12/2009 Ayla Diddda 30 3-12-09 nee 09/12/2009 Lyse Stella792 30 4-12-09 2 07/12/2009 Tijl Willem Bandit4live 23 4-12-09 nee *jongetje!* Ikje 30 10-12-09 nee 22/11/2009 Luca Biennie 12-12-09 3 05/12/2009 Lente Jumper1 34 12-12-09 nee 29/11/2009 Isolde Suffeltje 35 28-12-09 2 19-5-9 echo , 17-6 nekplooimeting IsisVG 32 28-12-09 1 30/12/2009 Thijn Arnoud Summer73 36 30-12-9 nee 08/01/2010 Pieta Fabindia 37 30-12-9 nee 28/10/2009 Ralph
Computer says nooooo
Lieve Jumper en man,

Ik wil jullie heel veel sterkte wensen met het verlies van jullie mooie kleine meisje.

Liefs van Saskia
Och lieve Jumper. Niet te bevatten, wat vreselijk.

Lieve Jumper, wat een levensgroot verdriet...

Heel veel sterkte voor jou, je man en jullie naasten
Ja, dat vind ik echt.
Lieve Jumper en man,

Wat een enorm verdriet. Dit is niet te bevatten. Jullie mooie meisje.

Heel veel sterkte toegewenst.
Lieve Jumper en man

Wat een ontzettend groot verlies, wat een groot verdriet. Heel veel sterkte de komende tijd voor jullie en iedereen in de familie.
oh wat vreselijk, wat ontzettend vreselijk. Klote wereld met zulke oneerlijke dingen.
ik lees hier af en toe mee, omdat ik ooit heel toevallig las over isolde, en ik dat zo'n ontzettend mooie naam vind, en toen later las ik over haar ziekte en hoe jullie daarmee om zijn gegaan en kwam ik hier af en toe terug om te lezen. En nu lees ik dit bericht. Wat een onbeschrijvelijk groot drama.
jumper en man heel veel sterkte gewenst!
Woorden schieten tekort, alleen maar onbegrip en medeleven... Jullie meisje heeft nu rust... Heel veel sterkte met dit ondraaglijke verlies.
Jumper en alle mensen die dicht bij je staan. Heel veel sterkte de komende periode. Hoe kun je dit ooit een plek geven? Verschrikkelijk............
Slapen is goud
Jumper en geliefden, wat ontzettend ... ik mis er gewoon de woorden voor.

Heel veel sterkte met leren leven en omgaan met dit grote verlies.

Het is zo oneerlijk!!!
Niets kan dit verlies dragelijker maken behalve misschien de gedachte dat jullie lieve kleine meid nu rust heeft. Heel veel kracht toegewenst. Dikke knuffel.
Heel veel sterkte in deze moeilijke, verschrikkelijke tijd
Sterkte Woorden schieten tekort. Echt verschrikkelijk.

Lieve jumper, vandaag alweer 2 weken ... wat zal het moeilijk voor jullie zijn, misschien nu nog wel wat meer dan de eerste dagen.
Computer says nooooo
Lieve Jumper, regelmatig spookt het door mijn hoofd hoe het met jullie gaat en of het lukt om het hoofd boven water te houden in deze zeer verdrietige tijd. Ik hoop dat de afscheidsplechtigheid van Isolde verlopen is zoals jullie het in gedachte hadden. De vlinder, het staat symbool voor schoonheid, kwetsbaarheid, liefde, vreugde, geluk en ook kortstondigheid. En alles waar de vlinder symbool voor staat, dat ís Isolde. Geen enkel ander diertje die haar zo goed had kunnen vertegenwoordigen dan de vlinder. En dit bijzondere meisje wist dat klaarblijkelijk al heel goed gezien haar enorme belangstelling voor vlinders.

Mijn dochtertje is fan van het boekje 'L'elefante e la farfalla', een Italiaans kinderboekje met een olifant en vlinder in de hoofdrol. Als ik dat boekje lees dan moet ik altijd even aan Isolde denken. Wij zullen haar niet vergeten lieve Jumper
Wat mooi geschreven weer milaatje.

Ik kan dit alleen maar onderschrijven. Je hebt er geen z*k aan en je verdriet zal er niets minder om worden, maar ook hier wordt regelmatig aan jullie gedacht. Bij blijde momenten, of laatst toen ik een vlinder op mijn schoen zag zitten toen ik op een terrasje zat. En laatst toen voor de 5de keer op een nacht uit bed geroepen worden door Pieta me bijna te gortig werd ook. Toen bedacht ik me dat jullie met liefde wel 100x op een nacht er uit waren gegaan.

Ik hoop dat jullie ooit een manier vinden om het enorme verdriet een beetje dragelijk te maken.
Computer says nooooo
hallo lieve allemaal

hierbij weer even een berichtje van mijn zijde. Na het overlijden van Isolde een gekke tijd achter de rug. eerst natuurlijk het regelen van de crematie en de uitvaartplechtigheid die overigens prachtig is geworden, zodra we de fotos hebben zullen ze op de site van isolde worden geplaatst. Hebben de "dienst" in een strandtent gehouden omdat we alle drie gek zijn op de zee. En tja daarna dan begint het grote missen en de leegte, het niet meer wakker worden van haar geluidjes en de vrolijkheid in huis. We hebben samen ook echt afgesproken om elke dag een lijstje van to do dingen samen te stellen want anders val je in zo een diep gat, je hebt niks meer om voor te zorgen en dan is de verleiding van je bed en de hele dag erin te blijven liggen een aantrekkelijk vooruitzicht. We hebben samen een dagje sauna gedaan en van het weekend ben ik met 2 vriendinnen wezen high tea-en. Erg leuk allemaal alleen je merkt dat de drukte om mij heen erg vermoeiend is. NU ook weer het sporten opgepakt, deden al aan tennis en nu de lessen afgelopen zijn gaan we weer naar de sportschool. Aan de ene kant zijn het drempels en aan de andere kant is het ook wel lekker. ik heb meerdere keren per week contact met de maatschappelijk werker uit het ziekenhuis en ook belangstelling van mensen uit de omgeving is hard verwarmend. Het verdriet is alleen iets waar je alleen door heen moet en hoe dat gaat wisselt per dag.

Wat een mooie omschrijving van de vlinder Milaatje het is precies zoals het is. ben ook op zoek naar lotgenotencontact maar dat is nog niet makkelijk om de juiste club daarin te vinden. nou voor nu is het wel zo een beetje hoe het voor staat, zal in het vervolg iets regelmatiger posten want dat heb ik een beetje verzaakt.

liefs Jumper
Lieve Jumper,

ik heb net nog op de site gekeken.

Moest aan jullie denken.

Wat fijn dat de uitvaart van Isolde mooi was.

Ik zal de foto's in de gaten blijven houden.

Heel veel sterkte nogmaals!

Liefs Zonnekoekje/Whiskers
Ha jumper wat fijn wat van je te lezen!

Klinkt heel speciaal de dienst in een strandtent. Een bijzondere dienst voor een bijzonder meisje.

Ik heb ook weer even op de site van Isolde gekeken, wat een ontzettend mooie foto's van make a memory.

Wat goed trouwens dat jullie een gezamenlijk to do lijstje hebben gemaakt, dat geeft vast op een bepaalde manier ook wat lucht het zal niet gemakkelijk zijn een leven zonder Isolde op te bouwen. Zodra zo'n kindje er eenmaal is, is bijna niet meer voor te stellen hoe het zonder is.

Ik vind jullie echt kanjers, je komt erg sterk over.
Computer says nooooo
Ja, dat vind ik echt.
Lieve jumper, wat een prachtige foto's, ben erg onder de indruk!
Computer says nooooo
Lieve jumper fijn om iets van je te horen (lezen).

Ook ik ben diep onder de indruk van de prachtige foto's en heb ook met dik kippenvel de video presentatie bekeken.

Liefs van Saskia
Jumper, ik denk nog heel regelmatig aan jullie. Net nog even op jullie website gekeken. Wat een prachtige foto's van make a memory en het afscheid van Isolde. De tranen stromen over mijn wangen. Heel bijzonder, zo in die strandtent. Wat zullen jullie het zwaar hebben nu ... ik wil jullie gewoon even sterkte wensen. Heel dapper dat je schrijft hoe jullie het leven weer proberen op te pakken. Isolde blijft in jullie hart, maar wat moet het moeilijk zijn.
Lieve jumper. een maand ging alweer voorbij. Jullie zijn nog regelmatig in onze gedachten!

xppp
Computer says nooooo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven