Dochter uit januari 2011

24-02-2012 13:34 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden,

Op 10 januari 2011 kreeg ik mijn dochter Sanne Iris na een moeizame bevalling.

Ik ben superblij met haar. Sinds vorige week loopt ze al, dat is best snel! Ik ben op zoek naar moeders die net als ik vorig jaar januari bevallen zijn van hun eerste kind. Om ervaringen over onze kids uit te wisselen en over het moederschap te kletsen. Ik heb helaas niet zo veel vriendinnen met kinderen in de buurt, wat ik jammer vind. Het is soms heerlijk om even van je af te schrijven of iets leuks te delen.

Ik hoor graag of er nog meer meiden zijn die deze behoefte hebben.

groeten Rio78
Is februari 2011 ook goed?

Wat goed zeg, dat ze al loopt!
Tuurlijk is februari 2011 ook goed, als onze kids maar ongeveer even oud zijn. Want een paar maanden maakt soms wel veel verschil merk ik.. Goed he, van dat lopen, ben ook heel trots op haar! Heb jij een zoon of dochter Mystic?
Ik heb een dochtertje, ze is 17 februari 2011 geboren.
Ze loopt wel aan tafel en een paar stapjes aan de hand, maar nog niet zelfstandig.

Alhoewel ze wel al een paar keer geprobeerd heeft om los te staan haha!
Oh, wat leuk, je hebt dus ook een dochtertje. Ik had zelf ook helemaal niet verwacht dat ze vorige week ging lopen.. het gebeurt echt uit het niets, superleuk! Ben soms wel bang dat ze hard valt maar dat is nog niet gebeurt. Ze zakt gewoon door haar knie als ze geen zin meer in lopen heeft..Hoe heet jouw dochter?
Mijn dochtertje heet Julia, hoe heet jouw dochter?

Dat vallen, daar ben ik ook weleens bang voor.

Soms valt ze ook nog weleens om, maar dan zie ik dat ze zich goed herstelt, ze spant zich zo, dat haar hoofdje de grond niet raakt. Vind ik toch best knap van d'r!
Je zou ook hier mee kunnen schrijven:

Januari 2011 - deel 3

Deze meiden hebben allemaal kinderen uit januari 2011.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven