Dochter uit januari 2011
vrijdag 24 februari 2012 om 13:34
Hallo meiden,
Op 10 januari 2011 kreeg ik mijn dochter Sanne Iris na een moeizame bevalling.
Ik ben superblij met haar. Sinds vorige week loopt ze al, dat is best snel! Ik ben op zoek naar moeders die net als ik vorig jaar januari bevallen zijn van hun eerste kind. Om ervaringen over onze kids uit te wisselen en over het moederschap te kletsen. Ik heb helaas niet zo veel vriendinnen met kinderen in de buurt, wat ik jammer vind. Het is soms heerlijk om even van je af te schrijven of iets leuks te delen.
Ik hoor graag of er nog meer meiden zijn die deze behoefte hebben.
groeten Rio78
Op 10 januari 2011 kreeg ik mijn dochter Sanne Iris na een moeizame bevalling.
Ik ben superblij met haar. Sinds vorige week loopt ze al, dat is best snel! Ik ben op zoek naar moeders die net als ik vorig jaar januari bevallen zijn van hun eerste kind. Om ervaringen over onze kids uit te wisselen en over het moederschap te kletsen. Ik heb helaas niet zo veel vriendinnen met kinderen in de buurt, wat ik jammer vind. Het is soms heerlijk om even van je af te schrijven of iets leuks te delen.
Ik hoor graag of er nog meer meiden zijn die deze behoefte hebben.
groeten Rio78
vrijdag 24 februari 2012 om 13:59
Oh, wat leuk, je hebt dus ook een dochtertje. Ik had zelf ook helemaal niet verwacht dat ze vorige week ging lopen.. het gebeurt echt uit het niets, superleuk! Ben soms wel bang dat ze hard valt maar dat is nog niet gebeurt. Ze zakt gewoon door haar knie als ze geen zin meer in lopen heeft..Hoe heet jouw dochter?