Dromen dat ik zwanger ben..

25-11-2010 23:20 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
..
Ik droomde al over kinderen toen ik 18 was en droom er nu nog steeds over, ben 31.

Ik droom dat kindjes aan mijn bed staan, droom dat ik beneden kom en aan de ontbijttafel zit dan ons gezinnetje.

Ik heb ze in alle vormen al gehad, maar ik heb ze nog niet.

Als je echt kinderen wilt, praat daar dan goed over met je partner. Er is niets mis met kinderen krijgen op je 23ste, alleen ik wilde nog zoveel doen. Reizen, huis kopen etc.
Joh, ik heb al paar keer gedroomd dat ik beviel van een tweeling en zelfs in mijn droom hadden ze al namen! Hele leuke trouwens, die gaan op mijn lijstje van later De ene keer word ik wakker met het gevoel dat ik heel graag moeder zou willen zijn en het andere moment ben ik juist erg blij dat ik me nog een keer kan omdraaien en lekker kan uitslapen. Ik kan me wel voorstellen dat die droom je aan het denken zet hoor, maar als je daadwerkelijk 23 bent dan heb je nog wel even de tijd. Nog niet te veel mee bezig zijn nu en dan komt het gevoel dat jullie er nu echt voor willen gaan vast wel een keer. Enneh in mijn optiek is 30 niet te oud om aan kinderen te beginnen hoor.
Dromen over babies (en misschien ook zwangerschap?) betekenen vaak een nieuw begin van het een of ander. Dus misschien heeft het niet eens zozeer met een kinderwens te maken.
Bedankt voor de reacties. We staan wel op het punt om een grote stap te zetten in onze relatie. Mijn vriend gaat volgende week naar Italie om daar in ons nieuwe huis aan het meer te gaan wonen.. Ik blijf tot volgend jaar augustus in Nederland omdat ik een baan heb. Ik sta voor de klas en ik wil dit jaar op een gewone manier afronden. Misschien heeft het dus niets met kinderen te maken maar meer met een verandering. Maar ik moet wel zeggen dat ik ineens een beetje verlang naar het moeder zijn..
Ik heb het andersom: Droom bijna elke nacht dat ik nog op de middelbare school zit en vrijgezel ben, maar als ik wakker word blijk ik al jaren getrouwd en moeder van 2 kinderen.

Ook droom ik regelmatig dat ik stapels en stapels huisdieren heb, maar in het echt wil ik ze niet.

Dromen kunnen de raarste kanten op gaan, volgens mij moet je er niet te veel letterlijke betekenis aan hechten.
quote:Java schreef op 25 november 2010 @ 23:39:

Ik heb het andersom: Droom bijna elke nacht dat ik nog op de middelbare school zit en vrijgezel ben, maar als ik wakker word blijk ik al jaren getrouwd en moeder van 2 kinderen.

Herkenbaar, dat heb ik ook regelmatig. In die dromen heb ik ook weer maatje 34 en nergens striae.
The time is now
Ik heb wel 's gedroomd dat ik zwanger was of misachien had ik zelfs al een kleuter... Of nee, dat waren gewoon 2 aparte dromen. Maar goed... het voelde heel fijn.

Ik heb geen kinderen en heb ook geen heel sterke kinderwens, maar zo'n droom triggerde wel iets Raar...
Ik zou de droom niet meer zien als een bevestiging van je kinderwens. Je weet nu zeker dat je ze graag willen. Geniet eerst lekker van je vriend, een huis aan een italiaans meer, prosecco en je vrijheid. Kinderen zijn natuurlijk leuke, lief en alles maar als ik zou nu best wel eens een dagje met mijn man aan dat zelfde meer willen zitten. :D
Ik heb zelfs wel eens een zwangerschapstest gedaan 's ochtends :-) Heilig ervan overtuigd dat ik zwanger was ha ha

Toch kreeg ik pas 8 jaar later mijn zoontje :-)
quote:juf_linda87 schreef op 25 november 2010 @ 23:39:

Bedankt voor de reacties. We staan wel op het punt om een grote stap te zetten in onze relatie. Mijn vriend gaat volgende week naar Italie om daar in ons nieuwe huis aan het meer te gaan wonen.. Ik blijf tot volgend jaar augustus in Nederland omdat ik een baan heb. Ik sta voor de klas en ik wil dit jaar op een gewone manier afronden. Misschien heeft het dus niets met kinderen te maken maar meer met een verandering. Maar ik moet wel zeggen dat ik ineens een beetje verlang naar het moeder zijn..

Gaan we jullie soms nog zien bij het tv programma " ïk vertrek"...?

Hiihi...

Wel spannend hoor, veel succes!
Ik had die dromen al jaren voordat ik voor de eerste keer zwanger raakte, ik herinner me nog een droom waarin ik een heel klein baby'tje kreeg van maar 10 centimeter lang, dat ik bewaarde in een boterhamzakje, want dat was lekker warm. Heel bizar. De nacht voordat ik voor het eerst positief testte, droomde ik ook dat ik positief testte, met een test die een feestelijk muziekje speelde. Tijdens mijn zwangerschappen heb ik erover gedroomd. Nu heb ik twee kinderen en toevallig droomde ik vannacht weer dat ik aan het bevallen was, met Hanna Verboom als verpleegkundige.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven