Een mooie zomerdag deel X

10-08-2011 20:28 3077 berichten
Deel X! Deel 10! Een jubileum!

Wat gaat de tijd toch snel. In deel I was er nog niemand zwanger, en nu hebben we 8 blozende, gezonde en lieve baby's. En 3 onderweg! Waarvan we zeker weten dat er eentje in deel X geboren wordt!

Natuurlijk draait het niet alleen om zwangeren en mama's, maar is er ook ruimte voor zij die helaas nog niet zwanger zijn, of dat hopen te worden via een andere weg.

Dit wordt het 10de topic waarin we naar elkaar luisteren, elkaar advies geven, met elkaar meeleven, elkaar de les lezen, elkaar pesten, en met elkaar lachen!

Naamstand van zakenNieuwsFedeuitgerekend april 2011, zoon Babyboy is geboren, en mama is zelfs al weer aan het werk! WishUitgerekend juni 2011Babygirl is geboren, mama weer aan het werk! Maar moet wel goed voor zichzelf zorgen!!! Lieke uitgerekend juli 2011, zoonBabyboy is geboren, en mama geniet van verlof, maar is lekker actief! Juniperuitgerekend juli 2011, zoonBabyboy is geboren, en mama kent haar mannetje door en door! Elisauitgerekend augustus 2011, zoon Babyboy is geboren, en mama geniet er van! Earthuitgerekend augustus 2011, zoon Babyboy is geboren, en is een relaxte baby met dito mama! Alleen nu een liesbreuk Floweruitgerekend augustus 2011, dochterBabygirl geboren! Mama is supermama en fiets al weer :-) Dochter doet het goed!! Kristinuitgerekend november 2011 Jongetje/meisje?? blijft een verrassing voor ons. Mama blijft beetje kwakkelen, maar einde is in zicht! (van de zwangerschap dan he...) Gerbera Uitgerekend eind februari / begin maartMeeleesmodus, maar is de blijde boodschap aan het verkondigen aan iedereen! De eerste 3 spannende maanden zitten er op! Iedereen mag het weten!!!! Elmie in de meeleesmodus Is GETROUWD! Gaat voor ICSI, prikinstructies gehad, Draaiorgelaltijd in voor een gesprekje en meetGaat voor eiceldonatie maar eerst afvallen. Counseling gesprekken lopen! Shain de meeleesmodus, maar vergeet niet dat ze hier alijd welkom is Kimmiein de meeleesmodus, want druk aan het klussen in haar huis, en genoeg familieperikelen.Lang genoeg gewacht! Als het niet gaat zoals het moet... dan maar..... Precies! Miekiein de meeleesmodusZWANGER!!!!!!

Vorige topic: Een mooie zomerdag deel IX
Alle reacties Link kopieren
Ik doe mee ik denk nu 4 cm en dat ze er om 20:45 is.

Maar misschien is ze er al sneller. Als het voor 17:00 uur lukt, kan de kaart nog met de post mee (haha).

Ik schreef dus net "hij". Het zal wat zijn, dat ze opeens een jongetje blijkt te zijn

Ik baal nog steeds over dat vestje. Bah, zo zonde, in 3 seconden verpest! Ik ga maar snel een nieuw ritsje scoren
Earth, ik heb een dubbele "dromenvanger" van de Hema gekregen. Zo één met een uiltje, bloemetjes en nog een ander beestje wat verticaal hangt zeg maar.

Verder niets dubbel geloof ik.

Wel heeeeel veel kleertjes, knuffels en voorleesboekjes.

Wat is jullie leukste cadeau?
Ha! Ik kijk een week lang geen tv, vrijdagavond mag ik weer! Ik vond dat ik te vaak tv keek! Ben eigenlijk echt een tv kijker. Maar voorlopig gaat het heel goed!!

Ik gok dat Danoontje er om 19.00 is!!

Leuke dag gehad vandaag, zal later op H. even vertellen! En daar bij lezen.

Nu in de trein nog even werken!
Eeeeuhm, Earth, je hebt ook een jongen gekregen...... Dus logisch, die kaarten

Wish: wat balen van het vestje! Kan je er makkelijk een andere rits in zetten?
Kom ook ff spieken....denk dat flower nu hard aan het werk is. Go flower,go flower, go flower!!!

Goed nieuws van n en wb!

Hier minder goed nieuws: heb sinds vanmorgen weer bruinverlies dus voorspelt niet veel goeds . Wacht deze week af en dan ga ik ma denk ik bellen voor afspraak zkh.
voor Kimmie!

He bah wat naar. Maar ik ben optimistisch en denk nog even aan een innesteling.... Mag dat?

He Kimmie, ik gun het je zo!!!!
Mag :-). Maar het is hetzelfde riedeltje als anders dus ben zelf niet zo optimistisch haha
Shit
Shit happens
Balen Kimmie. Maandag lekker bellen naar het zkh en de het traject in gang gaan zetten. Zal misschien ook wel wat rust brengen omdat het wachten op het in gang zetten dan voorbij is.

Mijn dubbele kaarten zijn: een 3-d kaart met ooievaar, een enkele kaart met ooievaar en een uiltjeskaart.

draai, heb ook neutrale kaarten gehad.

Meest leuke kado's, de auto, gepersonaliseerd boekje en alle Hema kleding die ik heb gekregen. Oja en houten speelgoed!
Hey meiden!

Gister en vandaag zoooo druk met cluster/power kolven praat me er niet van dat ik eerder nog geen tijd had om langs te komen.

Wat super leuk jullie reacties! *bloos*

LunaMeisje is helemaal Nederlands, maar toen ze net uit mijn buik kwam leek ze idd wel een klein Indootje of Chineesje. Hihi. En die haartjes zijn geweldig he!

Ben heeeel benieuwd naar de babytjes van jullie, ga gelijk even kijken of ik mail heb.

Flower het is begonnen!! Krijg er helemaal kippenvel van. Moet gelijk weer terugdenken aan mijn bevalling en de kraamtijd. Het was zo'n mooie tijd.. Zwijmel. En ik vind het nu af en toe zo rete zwaar.

Is het raar dat ik mijn kraamzorg nog elke dag mis met brok in m'n keel aan toe?

Zij heeft zoveel van mij gezien, het was zo'n intense week, ze was zo lief. En dan is het opeens klaar en zie je zo iemand nooit meer. Vind dat echt moeilijk.

Juun, je kraamtijd alweer voorbij.. Jee.. Weet nog goed dat ik zo met je meeleefde rond eind van je zwangerschap.

Wat een rare bijzondere tijd he. Kan me goed voorstellen dat je even een traan gelaten hebt. Moest voor jou zelfs bijna huilen.

Zwaai naar iedereen!
Aaaach, wat ontzettend leuk dat jullie je babytjes met mij wilde delen! Bedankt.

Wat een droppies. Wish, die ogen!!

En wat een gave foto zeg op de stoel. Heerlijk he die lijfjes die je alle kanten op kunt frummelen. Heerlijk tevreden mannetje. Wat voor kleur oogjes heeft hij?
*spiek*

He, Kimmie, wat naar! Hoeveelste dag zit je nu?

Goed dat je het traject in kunt gaan zetten, nog een maand wachten had alleen maar meer onzekerheid gebracht denk ik.

Overigens deel ik jouw schuitje: hier ook weer gerommel. Dag 7 al. Vind het serieus deze maand niet erg, maar durf het niet samen in 1 bericht met het jouwe op te schrijven :(

Ik gok dat ze er om 21:45 is vanavond!
Ik wil weer een avatar!!!!
Hey sha, ik gok dat het tussen dag 9 en 13 is. Deze maand niet precies getest dus durf het niet met zekerheid te zeggen. We gaan idd gelijk op!
Nog geen nieuws over Danoontje?

Kimmie, wat balen voor je! Ik hoop dat je nu wat hoop voor de toekomst krijgt door het traject wat je ingaat. Al hoop ik natuurlijk nog meer dat je toch zwanger blijkt te zijn

Ik hoop voor iedereen die nog niet zwanger is een super mooie 2012-baby!!

(En ik wens voor Sha naast een baby ook heel snel een avatar )

Earth, klopt hoor H. is ook nog een kleintje, maar ik vind N. soms ineens al een hele knul haha.. maar 4 kilo is nog niks natuurlijk.

Ik heb niet één dubbele kaart gekregen. Dus dat is best knap. Wel een roze kaart met een foto van een meisjesbaby erop @-)

Verder niet heel veel cadeau's omdat we een bijdrage vroegen voor de stoel. Die ik overigens dit weekend besteld heb en donderdag bezorgd wordt. Het is toch de Bloom geworden trouwens!

Luna, ik dacht ook dat jouw dochter een mixje was. Grappig hoe misleidend dat is. Op wie lijkt ze? Op jou of je vriend/man?

Mijn zoontje N. heeft knalblauwe ogen. Maar dat was wel te verwachten want Juno en ik hebben ook allebei blauwe ogen.

Ik herken wel dat je de kraamhulp mist. Je schrijft bijna letterlijk wat ik ook geschreven heb hier. Ze heeft zoveel van mij gezien, ik heb me letterlijk en figuurlijk moeten blootgeven inclusief alle tranen door emoties en oa de tegenvallende borstvoeding. Die vrouw was echt voor mij mijn steun en toeverlaat. Heel gek dat ik haar waarschijnlijk nooit meer zie.

Gokje voor Danoontje: 2.35 vannacht.

Ik ben eten!
Schuin spaan en Zee gras planten potjes
Luna, dank je wel voor je compliment!

Wij hebben onze kraam huilend uit staan zwaaien, we waren tamelijk wanhopig omdat we geen flauw idee hadden hoe we alles zelf voor elkaar moesten krijgen (zorg voor M, genoeg slaap, gezond eten en het huishouden bijhouden). Maar warempel, het lukt ons best aardig.

Komt ook goed bij jullie hoor! Jullie hebben een prachtig meisje!
Danoontje powerrrrr..... zet 'm op Flower!

Ik laat mijn laptop de hele avond aan staan, ben zo benieuwd wanneer er meer nieuws is! Ik hoop vanavond nog...

Juun, raar he zo'n laatste gesprek met de verloskundige... Fijn dat het van onderen toch allemaal goed uit zag. Heb je nog iets gezegd over die opmerking van de verloskundige (over dat tongetje)?

Leuk weer de start van nieuwe tv programma's! De hele zomer was er niks bijzonders, maar nu kunnen we weer lekker bankhangen. Ik ga Het Blok volgen, Expeditie Robinson en op zaterdag vind ik TV Woonmagazine leuk (na jaren weer terug...).

Heb even gegoogled op Fort Boyard (kende het helemaal niet, we hadden vroeger nl. geen tv thuis) en dat lijkt me ook erg leuk. Ga ik ook proberen te volgen.

Wish, wat zonde van je strijkavontuur. Leuk om zo een vestje 'te pimpen'. Bij de Xenos heb je ook allerlei stoffen strikjes, zijn ook leuk!

Hier twee dubbelde cadeautjes. Een rammelaar en een knuffel van de Hema. De knuffel heb ik geruild voor een shirtje. Kon gewoon zonder bon! Bij de rammelaar zat geen kaartje meer aan, dus die houden we dan maar . Ik zit te denken over wat ik het leukste kraamcadeau vind... Ik heb er een paar. Een rode Porsche loopauto van zwager, een muziekmobile voor boven de box van mijn zusje en een houten treinset (spoor en treintjes) van vrienden. En verder heel blij met praktische dingen als Tripp Trapp, campingbedje en design wipstoeltje. Maar die had ik zelf getipt .

Earth, fijn dat H. goed gegroeid is! Ik mag volgende week weer naar het CB, ben ook heel benieuwd.

Draai, ben benieuwd naar je leuke dag. Ga zo even op H. bijlezen. Wat doe je nu 's avonds zonder tv?

Kimmie balen dat bruinverlies . Wel fijn dat jullie nu toch iets in gang gaan zetten, maar je had natuurlijk veel liever gehad dat het spontaan gebeurt!

Elisa, al aan de champagne? Of bewaren jullie het voor een speciaal moment?

Lunaster, leuk dat je je prachtige dochter met ons wil delen. Daar gaan onze zonen nog voor in de rij staan! Ze heeft in iedergeval genoeg keus . Mooie namen ook!

Ik ga trouwens morgen een halve dag naar mijn werk. Hoorde van mijn directe collega dat er morgen een halve dag een interne training is. En die klonk eigenlijk wel heel erg interessant. Man gaat morgen daarom een dagje thuis werken, zodat ik kan aanschuiven bij de training. Heb er helemaal zin in. Baas was ook blij verrast dat ik op eigen initiatief kom, dus heb weer punten gescoord .

Vandaag trouwens hele leuke leren slofjes gekocht bij de Kruidvat. 10 euro maar. Donkerblauw met een zilveren sterretje.

Heb ze gelijk ook als kraamcadeautje voor een collegaatje gekocht, ga ik volgende week kijken.
Mijn schatting is: 20:15

Is ze al in het ziekenhuis?

Onze r heeft ook blauwe ogen!

Hij ligt nu lekker bij papa, want hij is te wakker om in zijn wieg te leggen...

Verder ging het eerste dagje alleen wel goed!

We hebben ook nog gewandeld.

Beetje jammer van mijn joolz. De wielen gaanner langzaam af vanachter tijdens het wandelen :s

Ze kunnen er ook af voor vervoer, maar moeten wel blijven zitten bij het wandelen, eeee!
Al zo lekker ondernemend ben jij lieke!

De chamagne is later! Moet er nu niet aan denken eigenlijk, haha!

Heb je oppas voor de middag dat je weggaat?

Wel een leuke oefening voor jullie allebei.
Lieke! Ik heb nog niet op H. gepost over mijn dag. Doe ik later :-) Wat ik doe ipv tv kijken? Werken :-) Forummen :-) En lezen, en hardlopen! Want dat ga ik zo weer doen. En aan mijn huwelijk werken, als man tenminste mee wil werken

Wat leuk dat je een cursus mee doet morgen, leuk om er weer langzaam in te komen!

Elisa: wat stom van die wielen? Heb je ze dan niet goed vastgedraaid ofzo??? Geen idee hoe dat werkt.....

Flower: zet em op!

Ik gokte 19.00, maar wie weet was ik te enthousiast!
Daaaaannnnnoooooooonnnnnntje, kom je buiten spelen?
Danoontje... je tantes wachten op je!

jemig, wordt dit soms het meest gewilde kind van het westelijk halfrond ofzo?
Schuin spaan en Zee gras planten potjes
Juun,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven