Een mooie zomerdag deel X

10-08-2011 20:28 3077 berichten
Deel X! Deel 10! Een jubileum!

Wat gaat de tijd toch snel. In deel I was er nog niemand zwanger, en nu hebben we 8 blozende, gezonde en lieve baby's. En 3 onderweg! Waarvan we zeker weten dat er eentje in deel X geboren wordt!

Natuurlijk draait het niet alleen om zwangeren en mama's, maar is er ook ruimte voor zij die helaas nog niet zwanger zijn, of dat hopen te worden via een andere weg.

Dit wordt het 10de topic waarin we naar elkaar luisteren, elkaar advies geven, met elkaar meeleven, elkaar de les lezen, elkaar pesten, en met elkaar lachen!

Naamstand van zakenNieuwsFedeuitgerekend april 2011, zoon Babyboy is geboren, en mama is zelfs al weer aan het werk! WishUitgerekend juni 2011Babygirl is geboren, mama weer aan het werk! Maar moet wel goed voor zichzelf zorgen!!! Lieke uitgerekend juli 2011, zoonBabyboy is geboren, en mama geniet van verlof, maar is lekker actief! Juniperuitgerekend juli 2011, zoonBabyboy is geboren, en mama kent haar mannetje door en door! Elisauitgerekend augustus 2011, zoon Babyboy is geboren, en mama geniet er van! Earthuitgerekend augustus 2011, zoon Babyboy is geboren, en is een relaxte baby met dito mama! Alleen nu een liesbreuk Floweruitgerekend augustus 2011, dochterBabygirl geboren! Mama is supermama en fiets al weer :-) Dochter doet het goed!! Kristinuitgerekend november 2011 Jongetje/meisje?? blijft een verrassing voor ons. Mama blijft beetje kwakkelen, maar einde is in zicht! (van de zwangerschap dan he...) Gerbera Uitgerekend eind februari / begin maartMeeleesmodus, maar is de blijde boodschap aan het verkondigen aan iedereen! De eerste 3 spannende maanden zitten er op! Iedereen mag het weten!!!! Elmie in de meeleesmodus Is GETROUWD! Gaat voor ICSI, prikinstructies gehad, Draaiorgelaltijd in voor een gesprekje en meetGaat voor eiceldonatie maar eerst afvallen. Counseling gesprekken lopen! Shain de meeleesmodus, maar vergeet niet dat ze hier alijd welkom is Kimmiein de meeleesmodus, want druk aan het klussen in haar huis, en genoeg familieperikelen.Lang genoeg gewacht! Als het niet gaat zoals het moet... dan maar..... Precies! Miekiein de meeleesmodusZWANGER!!!!!!

Vorige topic: Een mooie zomerdag deel IX
Alle reacties Link kopieren
Pff, ff ego:

Ik ben het vanaf NU officieel zat!!! Fuck het festival, fuck UD, fuck alles... Die buik zit me in de weg, ben onhandig, laat alles vallen, vergeet dingen, steken onder in mijn buik, harde buiken BAH, BAH, BAH!!!!

Zo dat is eruit!

Draai: heb even gekeken op die site... Ik vind het altijd een beetje gevaarlijk om op basis van enkele berichten conclusies te trekken. Jij schrijft hier geloof ik ook al wat over. Moet wel zeggen dat ik al die verschillende begrippen verwarrend vind en merk dat ik onvoldoende op de hoogte ben hoe trajecten als deze werken. Wat ik me wel afvroeg is waarom jullie maar één kliniek hebben benaderd.

Juun: ik weet ook niet beter dat je baby's mag ''bijvoeden'' met water. Dat kan geen kwaad.

Kristin: ik ben ook enorm gegroeid tussen 25-30 weken. Ineens gingen mensen dit ook aan me zien! Je zult het ook wel terug zien bij de verloskundige in de groei van de buik.

Vervelend dat je weer niet lekker was...

Hebben jullie nog leuke plannen voor deze week?
Flower, dat je het zat bent is een goed teken!!! Dan zet de bevalling snel in!

Wij hebben geen andere keuze qua kliniek. Hebben geen eigen donor, en willen niet naar het buitenland.
Goedemorgen!

Kimmie: hoe gaat het? Met klussen en schoonmoeder? Denk ook aan jezelf!

(en ja, het gaat over dezelfde kliniek)

Flower: en? Al tekenen? Hoe was je dag gisteren?

Rest: zwaai!

Voel me nog steeds rot, en heel kort en slecht geslapen. En gewerkt ook nog steeds niet dus. Maar nu op weg naar afspraak dus meteen er vol in.
Flower, hoe is het? Snap dat je het zat bent hoor, klaag maar raak. Die laatste dagen zijn ook gewoon echt zwaar. Hoop voor je dat je snel bevalt, want zondag wordt het 31 graden. Niet zo'n pretje dan...

Do, niet verdrietig zijn

Kun je de kliniek niet bellen om je zorgen uit te spreken? Dan weet je iig waar je aan toe bent.

Ennetje is vandaag ook zielig. Hij is verkouden, ligt de hele nacht al te rochelen en snotteren. Zijn ene oogje zat vanochtend dichtgeplakt en heb ik net met een nat washandje schoongemaakt. Hij voelt wel warm, maar heeft gelukkig geen koorts. Hij is nu zo mak, niks voor hem

Gisteravond kraamvisite gehad. Waren kennissen van Juno die ik eigenlijk niet ken. Ik spreek expres voor de kraamvisite al om 19.00 af, beetje vroeg in de avond. Dan tot een uur of 20.00 en hebben wij ook nog een beetje avond.

N. moest al om 18.30 eten, dus dat had ik al zitten rekken zodat de visite hem ook even kon zien. Maar voor dat hij eindelijk in bed lag was hij al over z'n slaap heen en was alleen maar stil bij mama in haar armen. Is niet zo erg, maar wel dat de visite vervolgens tot 22.00 bleef zitten

Ik zat al te hinten naar Juno dat hij er een einde aan moest maken, maar dat kwam blijkbaar niet over.

Ondertussen was N. zwaar vermoeid en aan het jammeren en ik liep maar op mijn arm met hem.

Snapt visite dan niet dat het dan echt tijd is om te gaan?

Ik vind kraamvisste mooi voor een uurtje hoor. Poppetje kijken, kop koffie en tot ziens (afgezien van hele close vrienden en familie natuurlijk).

In het vervolg toch maar weer van te voren aangeven dat we het graag niet te laat willen maken.
Schuin spaan en Zee gras planten potjes
Oeff, zondag 31 graden??? Das niet zo mooi... Vraag vriend het zwembad op te blazen. Ga daar wel inzitten. Vermaak me wel. Ben wel blij dat het weer iets mooier is. Weer een beetje naar buiten.

Weet je, ik voel me vooral 's avonds belabberd. Dan vind ik het zwaar. Gisteravond continu harde buiken, met menstruatiepijn erbij. Maar dan ga ik slapen en word 's ochtend fris en fruitig wakker en het gerommel is ver te zoeken. Ik kan gewoon ook jaloers worden van vrouwen die eerder dan de UD bevallen. Haha...

Draai: is die afspraak van vandaag werkgerelateerd? Of met de kliniek? Sterkte vandaag...
Juun: ik denk dat vooral mensen zonder kinderen niet begrijpen dat je niet uren blijft zitten bij kraamvisite hoor... Dit is iets wat je echt zelf aan moet geven. Ik denk ook niet dat ik dit zo'n twee jaar geleden begrepen had. Want van 19-22 uur is voor een gewone visite niet heel erg lang...

en anders zou ik zelf gewoon naar boven vertrekken.
Hoi meiden!

Flower, je bent er bijna!! Echt waar. Je weet wat ze zeggen als je helemaal uitdraagt.. Dan is het een perfecte zwangerschap, hè! niet dat het jou nu wat kan schelen..;) maar toch..

En dan nog een mooie bevalling! Dat zou super zijn.

Hier is de zon weer weg. Het is wat wisselvallig.

Net als r, die is wakker na de voeding en ligt maar te kreunen en te spartelen. Dat doet hij wel meer.

Hij was gister weer gewogen en....3660 gram!! Super, hè?

De cb dame was aardig en relaxed.

Nog als tip dat hij niet langer als 20 min moet drinken aan 1 borst en 10 min als toetje aan de andere kant.

Als hij goed drinkt moet hij al vol zijn en de overige tijd is dan zuigbehoefte.

Was wel handig om te weten!

Ze zei ook dat hij dan best even mag huilen voordat hij in slaap valt, dat is heel normaal.

Jun, wat zielig de 1e verkoudheid.. En dan die stomme visite..

Wij hebben ook om 20u visite vanavond van de buren.. Alleen heb ik er geen zin in.

Zijn tante wil ook nog even komen en ik vermoed mijn moeder ook... Die rust samen met mijn man en r vind ik wel fijn eigenlijk.. Maar ja het bezoek blijft vast nog even komen.

Draai, hie gaat het nu? Moet je werken vandaag? Je zal wel moe zijn na een onrustige nacht.

En zoveel aan je hoofd.. Ik leef met je mee, hoor!
do, ik hoor alleen positieve verhalen over die kliniek dus ook die zijn er gelukkig. als je wilt kan ik je wel ff linken aan die vriendin.

hier is het gestres weer begonnen hoor. op werk loop ik tegen dingen aan omdat ik gewoonweg geen ervaring heb met die groep en geen idee hoe alles in zijn werk gaat. daarnaast begint over 3 weken mijn nieuwe opdracht en daar kom ik maar niet aan toe (grote kopzorgen nu daardoor)!!!!!. bouw ligt te wachten op aannemer. gelukkig oom vandaag de sleutel dus die kan eindelijk verhuizen en zijn sleutel inleveren! (trouwens nog niet opgelost betreffende financiën, maar daar hopen we dinsdag meer over te horen). met schoonmoeder gaat het op het moment gelukkig redelijk. ze komt de deur weer uit en is door de medicijnen helderder dan een paar weken terug. maar is gewoon afwachten, maar heb sprankje hoop dat ze haar verjaardag eind september gewoon nog kan vieren....maar durf nog niet te vroeg te juichen.

ow ja deze week denk ik sprong, maar ook voor het eerst zonder ovutesten dus kan niet precies aangeven wanneer....zul je zien net op lowlands en verder voel ik me wel een beetje schuldig naar jullie toe (ja ja dat hoeft niet, dat weet ik!) dat ik alleen maar meelees en weinig reageer op iedereen.

toch nog meer getypt dan gepland....nu naar nieuwe huis toe om te kijken of aannemer zich inmiddels gemeld heeft en daarna hopelijk nog wat genieten van deze prachtige dag.
Geeft niks kimmie! Je hebt ook allelei druktes!

Ga je naar lowlands? Dan springt je ei door de trillingen;) van de muziek!

Duimen voor je schoonmoeder! Zou wel heel fijn zijn..
Hé Kimmie, wat een drukke tijd voor jou hè. Wanneer begint school weer? Volgende week geloof ik toch? Maar jij bent toch al een ervaren leerkracht, dus dat komt wel goed hoor. Komt denk ik vanzelf, al zul je je de stof wel wat meer eigen moeten maken.

Kun je niet met je vriend afspraken maken dat je een aantal uren per dag, de ochtend bv. besteed aan je nieuwe opdracht?

Fijn dat het met schoonmama een beetje beter gaat. Hopelijk heeft ze zo nog een waardige tijd. En ja afwachten lijkt me erg moeilijk en slopend. Hoe gaat het met je vriend?

Leuk dat je naar Lowlands gaat! Ga je alle 3 de dagen? Ik vind Lowlands het allerleukste festival en ik vermoed dat daar best wel wat baby's verwekt zijn hoor
Flower, ik dacht op een gegeven moment ook dat ik pas bij 42 weken zou gaan bevallen. Juist toen ik me er bij neerlegde dat ik echt voorlopig nog niet zou gaan bevallen begon het ineens.

Heb je al in de auto over hobbeltjes gereden? Schijnt ook te helpen

Elisa, wat doet R. het goed hè. Volgende week moet ik met N. naar het cb. naar de kinderarts. Denk dat ze dan ook wel weer zullen wegen. Ben erg benieuwd. Ik schat dat hij nu rond 3500 gram zit. Hij begint eindelijk wat spekkies op zijn billen te krijgen

Scheelt zeker veel tijd als je maar in totaal 30 minuten hoeft te voeden. Af en toe is het best lastig zuigbehoefte van honger te onderscheiden he. Zeker als je borstvoeding geeft en je niet weet hoeveel hij nu werkelijk gedronken heeft lijkt het me lastig.
Vanvond reageer ik weer op iedereen, maar voor nu;

Flower ik leef met je mee... Ik was er ook zo klaar mee, weet je nog? Die 8 dagen overtijd, leken langer te duren dan 40 weken. Maar hou gewoon rekening met nog 2 weken, dan valt t alleen maar mee (Ik weet t klinkt makkelijk) en tja al die 'hulpmiddeltjes'; ik heb alles geprobeerd, maar geloof toch echt dat de baby komt, wanneer ze er klaar voor is.

Hou vol meid, het einde is ECHT in zicht!
Klopt wel over dat vocht, flower! Ik had er de vrijdag voor mijn bevalling extra last van!

Dus wie weet ben je voor het weekend nog mama!

Jun ik weer inderdaad niet hoeveel hij drinkt?

Maar hij groeid en is tevree ( meestal )

N is dan wel nog kleiner dan r!

Heb je iets in huis voor de verkoudheid?

Zoutoplossing of zo?

Doen jullie al oefeningen voor je buikspieren trouwens? Volgens mij mag ik het nog niet.

Maar wil straks wel wat eraan gaan doen.
Elisa, ik had inderdaad al zoutoplossing voor baby's in huis. Moest in de kraamweek van kraamhulp al gehaald worden.

Buikspieren mag je pas gaan trainen na 6 weken geloof ik. Nog 2 weken, kijk er reikhalzend naar uit. Mijn buik is wel weer plat, maar nog wel een beetje los, waardoor ik als ik zit een rolletje over de broekrand krijg

Die moet echt weg!!

Over 2 weken ook nacontrole bij de verloskundigepraktijk, dan zal ik het nog ff vragen.
Sorry had gehoopt hier vanavond uitgebreid te kunnen posten, maar zoonlief heeft een huil avond, en papa is voetballen.

Dus ben meer met hem bezig, dan dat ik had gehoopt.

Dus dames voor vandaag, zwaai ik even naar jullie!

Oja wel goed nieuws; Gister heeft zoon voor het eerst doorgeslapen! We hebben hem om 21.00 uur in bed gelegd en hij werd om 6.00 uur weer wakker.Iedereen blij!

Nou maar hopen dat t geen eenmalige actie was...

Oja en godvr. nog STEEDS geen gordijnen, vandaag zouden ze echt binnen komen, maar helaas vierde het atelier een Poolse feestdag (NOU EN?!?) en daardoor konden er geen bestellingen worden rondgebracht. Maar vrijdag zitten ze erbij... En heb de helft terug gekregen, toch wel fijn...

Oh zoon roept....

Vandaag een heerlijke dag gehad met WB. Eerst lekker rustig aan gedaan vanochtend en 2 afleveringen van Beverly Hills 90210 gekeken. En 's middags even naar het cb geweest om te wegen. En eindelijk begint hij te groeien! Hij zit nu 200 gr. boven zijn geboortegewicht. Ook kunnen we hem nu meer voeding geven (daar had hij ook echt behoefte aan de afgelopen dagen). En daarna zijn we met z'n 2-en naar Duitsland gereden voor een middeltje tegen krampjes.

Hier nog lang geen strakke buik. Voor mijn gevoel flubbert mijn buik alle kanten op.

Ohhh, Flower.... Kan me zo voorstellen dat je het helemaal beu bent. Laat Danoontje maar komen.

Kimmie, leuk om je weer even te lezen. Wat een drukke tijd ga je tegemoed. En wat betreft je klas, dat zal vast helemaal goed komen. Fijn dat je schoonmoeder in ieder geval wat helderder is. Maar neemt niet weg dat het wel allemaal heel verdrietig is. Fijn dat je oom bijna het huis uit is!

Elisa, toen ik contact had met de lactatiedeskundige vertelde ze dat je max. 45 min kwijt moet zijn aan het voeden en verschonen riedeltje. Hij mag wel even pauzeren met drinken maar niet te lang. En sabbelen mag niet aan de borst (anders wordt dat hun troost en daar word je als moeder niet blij van).

Wij kunnen WB niet laten huilen. Als hij huilt dan heeft het altijd een reden. Vaak krampjes en dat vind ik zielig dus pakken vriend en ik hem altijd bij ons. Maar je hoort inderdaad dat sommige kinderen zich echt in slaap moeten huilen. Dat ze echt die 10 min. huilen nodig hebben om de indrukken te verwerken.

Juun, hoe gaat het nu met je stuwing? Ik ben er een avond echt goed naar van geweest. Hopelijk ben je snel er vanaf.

Fede, hier ook alle middeltjes geprobeert . Je hoopt er toch op....

Draai, als je je nog rot voelt, waarom bel je ze dan niet even? Met dat hele verzekeringenverhaal was je ook gerustgesteld nadat je het zelf nagevraagd had.

Het is ook allemaal niet niets. Vandaag wel en beetje doorgekomen?

Kristin, wat naar dat je weer die buikpijnen had. Nog steeds een buikgriep? Ik begon ook na de 25 weken echt te groeien. Hoe gaat het met het babykamertje? Schieten jullie al lekker op? WB vindt de new born set van de trip trap echt super. Maar dat komt omdat hij hele wakkere momenten heeft en het dan leuk om zittend rond te kijken. Als j een baby hebt die dat niet leuk vind is het zond van je geld.
Joepie voor Fede dat M. heeft doorgeslapen! Ik hoop dat hij dat blijft doen. En dat M. snel van zijn huiluurtje af is..

Had het op fb al gelezen van je gordijnen. Klote he!

Earth, wat fijn dat jullie een leuke dag samen gehad hebben. En goed dat H. nu aangekomen is. Ik ben heel benieuwd hoeveel N. is aangekomen nu.

Tietentechnisch gaat het erg goed

Zondag en maandag giga stuwing. Ik voelde me zeg maar alleen nog maar tiet, ze waren gigantisch

Af en toe gekolfd, veel gemasseerd en veel gewisseld van compressen vanwege het lekken.

Gisteren heb ik linkerborst helemaal niet meer hoeven kolven, alleen masseren en rechterborst nog één keer gekolfd.

Vandaag helemaal niet meer gekolfd. Linkerborst voelt weer normaal, geen harde plekken meer en heeft nog maar enkele druppels gelekt.

Rechterborst is nog wel een stuk groter (da's de borst met veul melk) en nog wat gespannen, maar voel niet meer de behoefte om te kolven. Wel veel masseren, want daar zitten nu constant harde plekken.

Maar goed, helemaal niet meer gekolfd dus ben heel blij. Merk nu al hoeveel tijd het me scheelt. Heb vandaag gewoon lekker in de tuin kunnen zitten en een boek gelezen.

Ben nu op internet vast mooie bh's aan het kijken.

Draai, hoe is het? Hoop dat je je al wat beter voelt! 't was ook een beetje stil op Twitter
Wat een blije mama's hier!

Fijn juun; dat het goed met je gaat... Goede keus heb je gemaakt afgelopen week, dit voelt N vast ook.

Earth: rijden jullie speciaal voor dat middeltje naar Duitsland? Vertel eens? Lekker dat WB goed groeit.. Zo'n weeguurtje is zo gek nog niet.

Hier rustig in buikie! Lekker rustig dagje gehad vandaag. Vanavond even gaan fietsen, dat gaat veel beter dan wandelen. Dus houd ik er maar even in de komende dagen. Nog even koffie gedronken op terras en toen ik thuis kwam had vriendlief de vuurkorf aangestoken. Gezellig...

Mijn humeur gaat momenteel erg met ups en downs. Soms zie ik het allemaal niet meer zitten en andere momenten vergeet ik zelfs even dat ik zwanger ben... (Dit is maar van korte duur hoor, want anderen herinneren me er wel weer aan)

Ik ben trouwens aan het dromen. De meest bizarre dromen over baby's en bevallen komen langs 's nachts.
Kom weer even aanwaaien. Ik heb alleen de laatste pagina gelezen en moet nu heel snel typen want ze kunnen hier elk moment voor een voeding komen. Ik heb het echt mega druk. Eerst met de kleine meid, die wilde niet poepen. Toen met de jonge man, had ontstoken oog. De oudste is al weken met haar tand bezig. Net alles weer rustig is er eentje echt ziek van de prikjes en heeft de ander een ontstoken oog. En tot overmaat van ramp heeft de oudste een schimmelinfectie en dat is echt mega zielig. Gelukkig komt er mooi weer aan want dan kan ze lekker zonder luier buiten spelen

Earth, werkt het spul uit duitsland en heeft de puckababy geholpen?
Oja jun, 1 a 2 dagen salie thee drinken en de bv stopt.
Hoi meiden, door wat familieperikelen heb ik even geen puf om te schrijven... hopelijk dit weekend weer!

Met D. en ons gelukkig alles prima. Tot snel!
Goedemorgen!

Weinig te melden. Ga weer poging tot werken doen. Bellen met kliniek heeft niet zo veel zin, ik heb liever een persoonlijk gesprek. En dat staat al gepland, dus ik wacht af. Man heeft ook geen zin om zich druk te maken, die gaat af op eigen gevoel en info en niet op geruchten op fora. En ja, daar heeft hij wel gelijk in.

Lieke: sterkte met de perikelen!

Chris: wat een ziekenboeg weer bij jou! Sterkte! Red je het? Krijg je genoeg hulp?

Flower: ups en downs zijn logisch! Het is gewoon een rare tijd. Elk moment kan het gebeuren! En dat wil je ook graag! Fietsen is goed, deed Elisa ook de avond dat het begon :-)

Vandaag is het minder warm, fijn voor jou, toch?

Jun: fijn dat je borsten weer bij je lichaam gaan horen! Hoe is het met de verkoudheid van N.? Zielig he, zo'n hummeltje! Stil op Twitter? Ik heb gisteren nog best wel wat verstuurd hoor :-)

Earth: wat fijn! WB groeit!! En wat lekker dat hij zo makkelijk is dat je in je eentje naar Dld. gaat. Ik vind je stoer!

Fede: wat goed dat M. heeft doorgeslapen! Afgelopen nacht weer? Of bleef hij mekkeren?
Kimmie: fijn dat het gezien omstandigheden redelijk gaat met je schoonmoeder! Dat geeft voor jou en vriend ook veel rust he! Hoewel, rust hebben jullie niet, met dat klussen in huis!

Ik wens je heel veel plezier bij LL!

Oh, en over je opdracht: moet ik een keertje met je meedenken? Doe ik graag!

En ja, ik weet dat er veel meer positieve verhalen als negatieve zijn over de kliniek.

He Elisa, had nog niet op jou gereageerd. Wat goed dat R. goed groeit en is goedgekeurd door het consternatiebureau! :-)

Is je man een trotse vader? Vraag je aan alle mama's: als man thuis komt van werk, wie krijgt er dan het eerste aandacht, jij of kind?
Hai hai,

Weer een heerlijk rustige nacht gehad. Gaat lekker vanmorgen! Ben al druk bezig geweest met mijn voegen (heb speciaal voor draai een before en after foto gemaakt, plaats ik later ff)

Woonkamer gezogen en gedweild en was hangt buiten lekker te wapperen. Word al echt een ''moeke'' he?

Draai: wat heerlijk dat je zo'n nuchtere man hebt! Hier ook eentje, dat houdt mij altijd lekker in balans... Zeker in hysterische tijden

Mijn vriend wordt trouwens nu wel een beetje zenuwachtig hoor, hij is zich er ook mentaal op aan het voorbereiden. Gister vroeg ie: ''misschien een stomme vraag: maar smeren ze ook vaseline tijdens de bevalling op de vagina?'' *gniffel*

Lieke: ik hoop dat het niet ernstigs is in de familie?! Sterkte ermee!

Chris: altijd leuk je hier even te spotten. Moet ook altijd erg lachen om je berichten op h en fb! Heerlijk hectisch allemaal...

Salie thee is trouwens écht wonderspul! Heb je een beginnende keelpijn? Binnen een dag weg...

Sha: hoe gaat het? Vorderen je plannen al een beetje rondom werk?

Morgen naar verloskundige. Ga eens vragen wat hun beleid is rondom overtijd lopen... Heel veel mensen in mijn omgeving denken dat ik as vrijdag beval. We zullen zien!!
Ik ben naar Duitsland gegaan voor Sab Simplex. Dat is hetzelfde als infacol maar heeft een hogere concentratie. 15 druppeltjes in het flesje en WB heeft maar 2 krampmomenten op de dag.

Duitsland is maar een half uurtje rijden, dus dat valt mee. En WB is gek op autorijden. Ligt dan lekker te knorren in de Maxi Cosi.

Flower, ben ook benieuwd wat het beleid is bij jullie. Als ze voorstelt om te gaan strippen gewoon doen. Het doet geen pijn maar kan wel de bevalling opwekken. En wie weet heb je door alle menstruatiekrampen al een kleine ontsluiting (had ik ook daardoor).

Draai, goede instelling heeft je man. En als je wilt wachten tot een persoonlijk gesprek gewoon doen! Hopelijk heb je snel duidelijkheid. Je bent in ieder geval goed op de hoogte, dan kunnen ze het niet zomaar wegwuiven.

Juun, fijn van je borsten! Heerlijk dat je nu tijd over houdt en je niet meer voelt als Klara de koe (zo voelde ik me wel eens).

Ik ga vanmiddag op verjaardagsvisite met WB. Ben benieuwd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven