een nacht met 2 mannen

18-02-2009 08:16 147 berichten
Alle reacties Link kopieren
topic kinderen, relaties, psyche??

Afgelopen nacht;

22.30 Kleine man krijgt eten en gaat naar bed

23.15 Kleine man wil aandacht en krijgt speen

tussen 23.30 en 1.30 Grote man snurkt als een bezetene

1.30 Kleine man wil eten

4.10 Kleine man huilt, schone luier

5.30 Kleine man wil eten

6.15 Wekker grote man loopt af

6.45 Grote man zegt gedag

7.00 Grote man komt nog even terug want is wat vergeten

Om 7.15 ben ik verbaasd dat mijn ogen niet verder open gaan dan 2 millimeter....

Conclusie: een nacht met 2 mannen is echt veel te vermoeiend

Probleem: kan niet kiezen wie er dan uit moet

Oplossing: wie weet iets??

Of hebben jullie andere ervaringen met 2 mannen
Vraag me sowieso af waarom Elninjoo zo vaak op de babypijler te vinden is.
Ik heb dríe mannen.
Loretta is De Mol. Punt.
quote:liubi schreef op 18 februari 2009 @ 14:25:

[...]

Afgekloven borsten en jankblaag. Reageer dan gewoon niet zeg.

Grote man slaapt hier al een tijdje op de bank. Sexen kunnen grote man en grote vrouw ook heel goed op de bank als kleine man in de slaapkamer slaapt

Ah joh, de posts van Elninjoo niet al te serieus nemen en met een knipoog ernaar kijken. Vind t eigenlijk wel humor en brengt me terug naar mijn eigen afgekloven borsten van het begin. Nu eelt, dus niets afgeklovens meer aan.

Grote man slaapt op de bank???? Waarom precies? Hopelijk om het snurken.
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.
quote:fleurtje schreef op 18 februari 2009 @ 14:34:

Vraag me sowieso af waarom Elninjoo zo vaak op de babypijler te vinden is.Die heeft een latente kinderwens die ze zelf heel hard ontkent.
Ik had iets heel anders verwacht toen ik dit topic aanklikte!

*sorry, hier heb je natuurlijk nix aan*
...
Grote man slaapt op de bank doordeweeks omdat grote man een erge drukke werkmaand heeft deze maand (met 3 conferenties etc. Je moet er wat voor over hebben als je professor wil worden) en elke dag van 06.00 tot 22.00 uur werkt.

In het weekend slaapt grote man gewoon bij grote vrouw en kleine man.
quote:Supersmollie1 schreef op 18 februari 2009 @ 14:37:

[...]

Die heeft een latente kinderwens die ze zelf heel hard ontkent.
quote:liubi schreef op 18 februari 2009 @ 14:41:

Grote man slaapt op de bank doordeweeks omdat grote man een erge drukke werkmaand heeft deze maand (met 3 conferenties etc. Je moet er wat voor over hebben als je professor wil worden) en elke dag van 06.00 tot 22.00 uur werkt.

In het weekend slaapt grote man gewoon bij grote vrouw en kleine man.Ah vandaar. Ik ken geloof ik iets te veel spookverhalen waarin moeders een enorme oermoeder wordt en vaders het bed uit wordt geschopt zodat moeders en de kleine samen kunnen slapen.
Hihi heel herkenbaar, heb smakelijk gelachen. Ken het probleem maar al te goed, met zoontje van vijf maanden. Soms val ik wat en slaap en denk als ik dat wakker wordt: kijk mij nou met ontblote boezem met baby eraan,stijve nek omdat ik in de kreukels lig en achter mijn rug een kerel die probeert lepeltje lepeltje te liggen. Gelukkig gaat grote man eruit als klein meisje van twee een kamertje verderop om 6 uur klaar wakker is!!!
Wij zijn dan oerOUDERS, want onze Hortensia slaapt vaak tussen ons in
Nou, dat was niet echt het plan, maar in de praktijk val ik tijdens het voeden gewoon in slaap... hoe hard ik ook probeer wakker te blijven. Denk elke nacht: en nou gaat hij gelijk na het voeden terug in de wieg, maar de zwaartekracht trekt te hard aan mijn oogleden. Lang leve de middagslaapjes... hoewel nou zit ik weer te tikken!!!
quote:Supersmollie1 schreef op 18 februari 2009 @ 14:37:

[...]

Die heeft een latente kinderwens die ze zelf heel hard ontkent.yeah right! en mijn antirook reacties zijn natuurlijk ook het teken dat ik liefst zelf 'n nicotinejunk was geweest natuurlijk?
@Elninjoo, inderdaad.
quote:fleurtje schreef op 18 februari 2009 @ 14:45:

Wij zijn dan oerOUDERS, want onze Hortensia slaapt vaak tussen ons in

Bedoelde niet zozeer het samen slapen, Mini slaapt ook wel eens tussen ons in (past nu helaas echt niet meer nu ze ineens 3x zo breed is geworden). Bedoelde meer dat als je zo'n oermoeder zou zijn jij je vent uit bed schopte, zodat Hortensia alle ruimte heeft om voor de hechting dicht bij mama te slapen. Jouw man heeft jouw naakte lichaam al maanden niet van dichtbij gezien en de verwachting dat hij die binnen nu en 3 jaar nog te zien krijgt is minimaal. Eigenlijk alleen maar tegen de tijd dat jij klaar bent voor een brusje van Hortensia.
quote:elninjoo schreef op 18 februari 2009 @ 14:57:

[...]

yeah right! en mijn antirook reacties zijn natuurlijk ook het teken dat ik liefst zelf 'n nicotinejunk was geweest natuurlijk? Elninjoo, als je hierop nou niet had gereageerd dan had je mijn hele post ontkracht. Hiermee heb je hem dus juist bevestigd! (f)
Woehahahhahaaaaa, hahahaaaaaaaaaaa. Als er iemand hier het bed uitgewerkt wordt, ben ik het wel. Met dank aan Hortensia.

Die roept zelfs letterlijk: Mama, wég! Wégggggggggggg.
quote:Supersmollie1 schreef op 18 februari 2009 @ 15:03:

[...]

Elninjoo, als je hierop nou niet had gereageerd dan had je mijn hele post ontkracht. Hiermee heb je hem dus juist bevestigd! (f)Integendeel. Snap overigens niet waarom men mij zo graag 'n latente kinderwens wil aanpraten. Dat zou je 'n kind echt niet aan willen doen, want ik zou zo'n jankblaag als ie mij wakker durft maken waarschijnlijk iets aandoen wat ie niet meer na kan vertellen.
Hortensia roept "mama weg"?

Of je bent nu vreselijk aan het opscheppen, of Mini loopt razend achter. Hortensia is toch jonger dan Mini? Mini zegt alleen nog maar dadadada pepepep rrrrrrrrrrrrrrrrr. Hoewel er laatst vrij overtuigend hoerrrrrrrrrrrrrr uit het bedje klonk. Dacht nog bij mezelf, zie je wel dat ze eerst mama zegt.
Smollebol is natuurlijk nog een beetje een moeilijk woord, vandaar dat hoerrrrr natuurlijk. ;o)
Oh sjit, nu haal ik die twee bloedjes door elkaar, woehahahahaa.

Het is dat oudste monster, dat binnenkort persoonlijk door mij bij de Dennenhoeve afgeleverd gaat worden.

Oh jee, nu voel ik me ontaard zeg. Hortensia is juist de liefheid zelve!
quote:elninjoo schreef op 18 februari 2009 @ 15:07:

[...]

Integendeel. Snap overigens niet waarom men mij zo graag 'n latente kinderwens wil aanpraten. Dat zou je 'n kind echt niet aan willen doen, want ik zou zo'n jankblaag als ie mij wakker durft maken waarschijnlijk iets aandoen wat ie niet meer na kan vertellen.

Elninjoo, ik ken je verder niet, en ik heb je in het verleden wel eens weggejaagd uit een topic waar ik vond dat je ongelofelijk dom en ongepast reageerde. De laatste tijd vind ik je posts op de kinderen pijler meestal erg OK, overigens.

De reden dat men jou een latente kinderwens aanpraat is omdat je nogal veel op de kinderen pijler te vinden bent en lekker meediscussieert. Wel natuurlijk altijd nogal stellig en zeker antikind. Het heeft iets te maken met van die mannen die zo ontzettend hard roepen dat homo's niet OK zijn. Van die mannen waarvan je je eigenlijk al een tijdje onbewust afvraagt of ze nou homo of hetero zijn. Hoe harder ze roepen dat homo's fout zijn, en het over mietjes hebben hoe meer je denkt dat ze homo zijn. Zoiets...

En waarschijnlijk ben jij dus een hele lieve moeder...
quote:Supersmollie1 schreef op 18 februari 2009 @ 15:09:

Hoewel er laatst vrij overtuigend hoerrrrrrrrrrrrrr uit het bedje klonk. Dacht nog bij mezelf, zie je wel dat ze eerst mama zegt.

Ze praat gewoon papa na.
Ik snap het punt van de dames wel, van "gedeelde smart is halve smart", maar ik kan nog steeds niet helemaal goed begrijpen waarom er dan twee volwassenen wakker moeten zijn 's nachts... zelfs niet als je er chagrijnig van wordt als vrouw zijnde en dat je je prettiger voelt als je man dan ff laat weten dat hij ook wakker is.

Ik zou me wel kunnen voorstellen dat je kolft en dan 's nachts je man een flesje laat geven zodat jij kunt doorslapen.

Dat andere kan ik me gewoon echt niet voorstellen, zelfs niet na uitleg...... sorry....

Maar goed, wat ik er wel ook ff bij moet zeggen is dat ik zelf echt niet aan BV geven moet denken. Zoals ik er nu over denk zou ik eerder kiezen voor KV om allerlei redenen... (het is op dit moment niet aan de orde, maar goed).

Verder valt het me op dat heel veel vrouwen hun baby bij zich op de kamer hebben slapen. Waarom doen ze dat dan?
quote:Yraatje schreef op 18 februari 2009 @ 15:17:

Verder valt het me op dat heel veel vrouwen hun baby bij zich op de kamer hebben slapen. Waarom doen ze dat dan?Omdat, als de vaders net zo zijn als jij, ze niet helemaal naar een andere kamer hoeven te lopen als de baby wil eten. Daarom dus.
quote:Supersmollie1 schreef op 18 februari 2009 @ 15:13:

[...]

Elninjoo, ik ken je verder niet, en ik heb je in het verleden wel eens weggejaagd uit een topic waar ik vond dat je ongelofelijk dom en ongepast reageerde. De laatste tijd vind ik je posts op de kinderen pijler meestal erg OK, overigens.

De reden dat men jou een latente kinderwens aanpraat is omdat je nogal veel op de kinderen pijler te vinden bent en lekker meediscussieert. Wel natuurlijk altijd nogal stellig en zeker antikind. Het heeft iets te maken met van die mannen die zo ontzettend hard roepen dat homo's niet OK zijn. Van die mannen waarvan je je eigenlijk al een tijdje onbewust afvraagt of ze nou homo of hetero zijn. Hoe harder ze roepen dat homo's fout zijn, en het over mietjes hebben hoe meer je denkt dat ze homo zijn. Zoiets...

En waarschijnlijk ben jij dus een hele lieve moeder...

Ik vrees van niet, omdat ik daar het geduld niet voor heb. Ben erg snel geirriteerd en kan uberhaupt niet 24/7 met andere mensen onder 1 dak verblijven.

Dat ik vaak in dit soort topics te zien ben, komt vooral omdat ik, als ik me onder m'n werk verveel, dit soort topics in de laatste 10 staan. Ik klik uit gemakzucht dus alleen topics uit de laatste 10 aan. En bij deze titel had ik eigenlijk 'n veel spannender onderwerp verwacht: namelijk 'n triootje met 2 mannen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven