een nacht met 2 mannen

18-02-2009 08:16 147 berichten
Alle reacties Link kopieren
topic kinderen, relaties, psyche??

Afgelopen nacht;

22.30 Kleine man krijgt eten en gaat naar bed

23.15 Kleine man wil aandacht en krijgt speen

tussen 23.30 en 1.30 Grote man snurkt als een bezetene

1.30 Kleine man wil eten

4.10 Kleine man huilt, schone luier

5.30 Kleine man wil eten

6.15 Wekker grote man loopt af

6.45 Grote man zegt gedag

7.00 Grote man komt nog even terug want is wat vergeten

Om 7.15 ben ik verbaasd dat mijn ogen niet verder open gaan dan 2 millimeter....

Conclusie: een nacht met 2 mannen is echt veel te vermoeiend

Probleem: kan niet kiezen wie er dan uit moet

Oplossing: wie weet iets??

Of hebben jullie andere ervaringen met 2 mannen
Ik had verwacht dat deze topic op 'seks' zou staan.
Lastig, lastig, ik zou dobbelen.....
De grote man er ook een keer uit laten gaan voor de kleine? Scheelt jou misschien iets.
He dat klinkt als mijn nacht. Ook met 2 mannen
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
leg de grote man in het campingbedje...

Nee,geintje. ik zou toch overleggen met je man. dat je ieder op toerbeurt eruit gaat voor je kind.
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Grote man wil er best uit hoor, maar helaas komt er nog geen melk uit zijn tepel. en kleine man slaapt naast me in de reiswieg dus ik hoef er niet echt uit, maar pluk hem zo uit zijn bedje in de mijne
*
tja, dan zit er maar een ding op voorlopig vrees ik...niet teveel over nadenken en je elke nacht opofferen aan je 2 mannen. En kies een mantra...iets in de trant van 'deze nacht komt nooit meer terug'

echt, het wordt beter. En dan ineens is er een nacht dat je gewoon weer lekker 7 uur achter elkaar kunt slapen
Ik herken het wel, maar ik deed het toch vaak wel zelf omdat ik niet buiten de deur werk. Ik kon dan wel wat bijslapen als de kleine weer ging slapen overdag. Mijn man kan dat niet op zijn werk
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik heb drie mannen maar geloof me, met drie vrouwen zou het niet anders zijn
Ik zag dit topic op deze pijler staan en ik dacht echt dat je een wilde nacht had gehad met twee mannen en dat je nu niet wist van wie je zwanger was...

Maar, ik zou voorstellen de grote man er ook een keer uit te laten gaan.
Tja, wat doe je eraan. Als kleine man nog zo klein is dat hij in een reiswieg ligt, heb je vast nog verlof en hoop je dat hij nog een lekker slaapje maakt overdag. En rond de 12 weken slaapt hij vast al beter.
Fijn he? Gelukkig heb ik maar 1 man in huis, en die slaapt meestal wel door. Hier dus geen probelemen met 2 mannen in 1 huis.

Daarentegen ben ik wel de trotse eigenaar van 2 vrouwen (klein, en heel klein). Meestal slapen die vrouwen ook wel door, maar mocht 1 van de dames andere plannen hebben 's nachts dan ligt het er bij ons aan;

- wie van de vrouwen wakker word (heel klein vrouwtje krijgt bv, heeft die man van mij niet)

- wie er moet werken de dag erna,

- en als grotere vrouw wakker word, en dit meerdere keren doet wisselen we elkaar af (maar meestal begrijpt ze wel dat we 's nachts geen zin hebben in spelen).

Heb je nog verlof? Geef je bv? Als dit wel zo is zou ik de dagen dat man werkt zelf uit bed gaan. En als man vrij is kan je als je bv. geeft vragen of hij de kleine man bij je wil brengen. Als je de fles geeft zou hij die kunnen geven die nachten.

Succes met je mannen
quote:lady_bug schreef op 18 februari 2009 @ 09:26:

Heb je nog verlof? Geef je bv? Als dit wel zo is zou ik de dagen dat man werkt zelf uit bed gaan. En als man vrij is kan je als je bv. geeft vragen of hij de kleine man bij je wil brengen. Als je de fles geeft zou hij die kunnen geven die nachten.

Succes met je mannen

Misschien heb ik nu wel een rare vraag (ik heb zelf (nog) geen kinderen dus wellicht zou ik daar t.z.t. zelf wel achter komen, maar goed...).... Als jij je kind moet voeden omdat je BV geeft dan ben je toch al wakker? Waarom zou je dan vragen of je man het kindje bij je wil brengen? Dan heb je er twee wakker, terwijl je als vrouw toch al wakker bent omdat je moet voeden.

Met een flesje (gekolfd of kunst) vind ik dan weer anders, dan kun je het inderdaad wel afwisselen......

Maar ja, zoals ik al zei... het is misschien een rare vraag... (maar ik zou er wel graag antwoord op krijgen )
*
Kostelijk om deze openingspost te lezen na de titel te hebben aangeklikt.
Yraatje:

Als je duizend keer per nacht eruit moet, bij wijze van spreken, voelt het weleens fijn als manlief ook wakker wordt, ook al is het niet nodig omdat je bv geeft. Solidair zijn enzo. Daarmee zeg ik absoluut niet dat het met elke voeding moet, hoor. Maar ik kon redelijk agressief worden van het feit dat IK die bv gaf en IK dus elke keer wakker was. En als dan een op de tien voedingen manlief wakker was en met me kletste, dan maakte dat een hoop goed
OORDOPPEN!
Ik zou jankblaag in 'n aparte goed geisoleerde kamer leggen, oordoppen in doen en flesje klaar zetten voor als man wel wakker wordt en zin heeft om er uit te gaan.
Goeie titel! Op elke andere pijler zou ik hem niet eens hebben geopend, maar inderdaad verwachtte ik ook zoiets van "en nu zwanger".

Vrij veel herkenning, maar gelukkig niet wat betreft het snurken. Dat zou ik nog de grootste ellende vinden, denk ik.

Wat betreft wie eruit moet. Hier is de regel dat ik eruit ga want ik geef bv en dat kan hij helaas nog niet, en overdag hoef ik he-le-maal niets te doen behalve als ik werk. Ik heb nachtdienst, Smolman heeft dagdienst (stofzuigen, poetsen, was doen enz enz). Ik vind het wel heel erg fijn als hij inderdaad af en toe even wakker is en mij een knuffel geeft na een voeding, waarmee hij me laat weten dat ik niet helemaal alleen ben.
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.
Yraatje: Gedeelde smart is halve smart! Man haalde dochter uit bed en verschoonde haar en ik ging voeden en legde haar daarna terug. Wat Fleurtje ook zegt, ik werd er ook behoorlijk chagrijnig van het idee dat ik dan overal alleen voorstond.

(Denk: slaaptekort, alles is nieuw en onwennig, je bent al de hele dag thuis bezig met zorgen voor je kindje, hormonen )

Voor TO, is het een idee om kleine man op een eigen kamertje neer te leggen? Dat man hem dan haalt, jij voedt en weer terug brengt? Dan word je ook niet wakker van iedere kik. En inderdaad even een dutje doen als kleine man ook slaapt. Sterkte, het wordt beter!

Oja en als grote man snurkt hem een enorme schop geven!
Ik zou als vrouw zelf op die andere kamer gaan liggen en snurker en jankblaag samen laten. Dan zoeken de lawaaimakers het maar mooi met elkaar uit. En die melk kun je ook in 'n fles doen zodat jijzelf en je afgekloven borsten 's nachts tenminste rust hebben.
quote:elninjoo schreef op 18 februari 2009 @ 14:15:

Ik zou als vrouw zelf op die andere kamer gaan liggen en snurker en jankblaag samen laten. Dan zoeken de lawaaimakers het maar mooi met elkaar uit. En die melk kun je ook in 'n fles doen zodat jijzelf en je afgekloven borsten 's nachts tenminste rust hebben.

Afgekloven borsten en jankblaag. Reageer dan gewoon niet zeg.

Grote man slaapt hier al een tijdje op de bank. Sexen kunnen grote man en grote vrouw ook heel goed op de bank als kleine man in de slaapkamer slaapt
quote:Supersmollie1 schreef op 18 februari 2009 @ 12:40:

Vrij veel herkenning, maar gelukkig niet wat betreft het snurken. Dat zou ik nog de grootste ellende vinden, denk ik.Is het ook, want dat gaat niet over. De rest wel. Ze gaan echt wel een keer doorslapen, die kleine mannen.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven