Een slimme meid......

21-03-2011 20:22 2501 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tsja, een slimme meid.

Hoe leg ik dat nu uit....

simpel...

nouja...

of...

nee, toch niet.

Sjonge...

Deelt lief en leed, helpt elkaar bij de zwaardere keuzes des levens ; welk van de 4 banen neem ik , yoghurt of vla, wel of niet, pizza of shoarma, rok of jurk.

Schuwd ook de lichtere onderwerpen niet...

Eens kijken....

relatiecrisis, geldzaken regelen en verdelen, 't oppeppen van medeslimmerds, menstruatieperikelen, test-ik-wel-of-test-ik-niet, steun bij afstudeerstress, hormonale aangelegenheden, Neuk-ik-wel-of-niet-zomaar-voor-de-fun...

Kortom; een slimme meid....

nouja, dat dus!

De groeten,

Bijtje

Ps; nieuwe leden kunnen nog steeds solliciteren en worden geïnaugureerd na het signaleren van minimaal 3 taalfouten in de OP ( ) en het nuttigen van een pak bokkepootjes of compensatie M&M's
PB, "goed" om te horen dat de afdeling ook niet echt je droom was en dat het je dus niet zwaar valt om toch voor die andere baan te gaan. Fijn dat je opleidingsplannen gewoon doorgaan, komt helemaal goed allemaal!

Mijn professor kwam er vanmiddag zelf nog op terug, hij schaamde zich geloof ik toch wel een beetje.

En ja, het begint nu echt op te schieten. Nog anderhalve week voor ik de eerste versie af wil hebben, nog ruim een maand voordat alles klaar moet zijn. Maar... het gaat lukken denk ik.

Nog een beetje heen en weer mailen met co-auteurs voor twee papers die nog weg moeten, maar het grootste deel van het werk is gebeurd. Dan moet ik zelf nog algemene stukken schrijven, nu dus alleen nog conclusie/discussie.

Heb vandaag ideeën op gedaan zoals ik al schreef, en wat me opviel is dat dit hoofdstuk bij de meeste mensen veel korter is dan ik had gedacht. Meestal 4-6 pagina's, en degenen die het proefschriftformaat kennen weten dat dat niet zo heel veel is.
Ben diep onder de indruk hoor Bij! Ik lust wel graag bokkenpootjes en M&M's overigens, mja wat lust ik niet....

Ik ben trouwens een sporadische meelezer, klik het topic weleens aan (staat vaak in de lijst). In het begin - lees eerste - topic kon ik het nog wel redelijk volgen maar toen er iets te veel met verlof waren kon ik het echtechtecht niet meer bijbenen hoor.

Mijn spruit is iets jonger dan Djoels haar eerste, vandaar dat ik toen veel op de kinder annex horrorpijlert vertoefde. Onder een andere nick overigens.
quote:bijtje29 schreef op 21 maart 2011 @ 21:07:

Gossammepietjes, waar haaljij die taalfout nu weer vandaan??? in mijn stukkie staat ie niet hoor Jawel hoor . Als we er even vanuit gaan dat je "thenks" expres met een "e" geschreven hebt blijft nog steeds gimmick over .
Het gaat niet zo snel momenteel hoor beng! En we zijn met niet zoveel meer, ik zou zeggen welkom en blijf wat hangen!
Chop, best spannend dat het echt al bijna af is. Lijkt me ook wel heel gek.

Fijn PB, dat je zo ook een goed plan hebt.

Beng, misschien kan je het nu dan wel bijhouden. We vallen best mee tegenwoordig.
het was me al opgevallen dat er geen 50 pagina's per dag meer worden gevuld
*nomineerd 4 taalfouten in een zin tot eigen historisch dieptepunt en chop tot wijsneus van het jaar*

Sjeetje ja er zaten topics tussen die in één week vol waren... hou ik momenteel niet bij, misschien straks met verlof, als ik mannenkuiten op de bank lig te koekeloeren...
om de übersmiley van Bij
hmmmm mannenkuiten. Ik was hooghoogzwanger tijdens de olympische spelen. Was er ten minste iets redelijk fatsoenlijks op tv tijdens de doorwaakte nachten.
Tegen de tijd dat Bij met verlof is ben ik vast ook werkeloos, dus dat kan gezellig worden...
@beng; wanneer is jouw spruit geboren?? (heb bij Larfje eerst de tour gekeken, toen gebaard en toen olympischespelen gekeken geluisterd en kind gekeken)
@chop; en ik google-de alleen maar op tong uisteken... (was net op zoek naar dat poppetje met die hangende pompoms maar die kon ik niet vinden en nu is ie niet meer nodig)
Chopin en Boom, ja gaat zeker wel goedkomen! Opleiding was in ziekenhuis pas in feb 2012 aan de orde, niet eerder een opleidingsplek, dus kan nu eigenlijk nog eerder beginnen! (Chopin, mag ik vragen waarom je goed tussen aanhalingstekens zet? Of is datmierenneukerig?)

Fijn dat je zo lekker opschiet met je proefschrift. Meevaller dat die anderen kortere hoofdstukken hebben geschreven? betkend dat voor jou dat je minder hoeft te schrijven dan gedacht?

Mannenkuiten en verlof, geen vervelende combinatie, Olympische spelen helemaal handig gepland, heb je een beetje variatie hè? Welkom trouwens Beng!
@boom; komtwelgoeschatje!!! ik ga Darth in bed leggen, is in slaap gevallen voor de foebal en zo leuk vind ik de snor van derksen nu ook weer niet! Slaaplekker allemaal, lekker blijven plakken beng!!
Tyvus, Plant ligt te rollen over de grond van het lachen om VI!
Slaap lekker Bij
PB: ik had aanhalingstekens gebruikt omdat ik het een beetje raar vond om iets wat jij minder vindt goed te vinden zeg maar. Beetje nodeloos ingewikkeld waarschijnlijk .

Maar hoe meer je erover schrijft hoe beter het klinkt eigenlijk .

En ik hoef inderdaad minder te schrijven dan gedacht, dus dat is een meevaller!
Okè, thanks Chopin. Sta helemaal achter deze keuze, Mr. Pig en ik worden collega's , verder nog zoveel voordelen, eindelijk een buffer en vakantie, in sept. een opleiding, kinderen hebben niet veel opvang nodig. Dus, ja, ben blij!!!

Fijn van je meevaller, altijd leuk om er achter te komen dat je eigenlijk nog verder bent dan je al dacht! Hoe staat het er eigenlijk voor met George z'n wilde plannen/avontuur? En ziet 'ie je Nespresso plan zitten?
Klinkt echt als een goed plan PB! Ik hoop dat het je allemaal gaat bevallen.

Gelukkig is Plant weer rustig. Ik hou echt heel veel van 'm, maar als hij lacht is hij net een wijf
Welterusten Bij!

Oh, Boom, nog een voor je harde werken afgelopen weekend en klachtvrije week! Wat een vervelend klusje lijkt me dat, 4 uur gesproken tekst uittypen, dat besefte ik me toen je schreef "Hoop dat die niet te snel praat." Volgens mij heb je best veel concentratievermogen nodig voor zo'n klus.
Om lachende Plant, wat schrijf je lief over hem Boom .

Ja, ik denk dat het helemaal goed komt, heb zin om daar te beginnen, woensdag nog een gesprek, dus 't is nog even afwachten, hoe wat wanneer. Zeker weet ik in ieder geval dat het een goede werkgever is, leuk werk, goed qua tijden/ kinderopvang.
PB, je moet in inderdaad heel goed luisteren. Als ze niet te snel praten kun je een eind meetypen, dan weer pauzeren en dan weer een stukje terug en dan kan je weer. Als het te snel gaat blijf je op de knopjes drukken. Vaak versta je er geen drol van. vooral omdat het ook gesprekken waren tussen verschillende mensen. Die waren nog het lastigste.
Spannend hoor een nieuwe baan. Ga je je man ook echt tegenkomen op je werk dan?
Spannend hoor een nieuwe baan. Ga je je man ook echt tegenkomen op je werk dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven