Een slimme meid......

21-03-2011 20:22 2501 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tsja, een slimme meid.

Hoe leg ik dat nu uit....

simpel...

nouja...

of...

nee, toch niet.

Sjonge...

Deelt lief en leed, helpt elkaar bij de zwaardere keuzes des levens ; welk van de 4 banen neem ik , yoghurt of vla, wel of niet, pizza of shoarma, rok of jurk.

Schuwd ook de lichtere onderwerpen niet...

Eens kijken....

relatiecrisis, geldzaken regelen en verdelen, 't oppeppen van medeslimmerds, menstruatieperikelen, test-ik-wel-of-test-ik-niet, steun bij afstudeerstress, hormonale aangelegenheden, Neuk-ik-wel-of-niet-zomaar-voor-de-fun...

Kortom; een slimme meid....

nouja, dat dus!

De groeten,

Bijtje

Ps; nieuwe leden kunnen nog steeds solliciteren en worden geïnaugureerd na het signaleren van minimaal 3 taalfouten in de OP ( ) en het nuttigen van een pak bokkepootjes of compensatie M&M's
Aah fijn, het forum heeft weer kuren
Slaap lekker nog wakkere slimmies. ik ga naar bed.
Welterusten Slimmies! Ik ga nog even met George iets drinken en tv kijken.
Ja, voor jouw 2 berichten heeft hij er 1 van mij weggegooid, stom forum!

Pittig, dat werk van jou! Vooral iid, meerdere mensen tegelijk, gaan misschien ook sneller door elkaar praten/ onderbreken.

Kom mijn man waarschijnlijk niet (vaak) tegen, groot bedrijf. Sowieso werken we niet tegelijkertijd, ivm de kinderen.

Slaap lekker!
Jij ook nog een fijne avond Chopin!

Welterusten, ieder die er aan toe is.
Hallo

17ste ofzo, maar wel de oudste nieuwe slimmie na Bijtje! En ik ben al een half uur aan het bijlezen, terwijl ik op werk een sneaky blik had geworpen...

Een voor Kook, fijn dat je er weer bent, klote dat het misgelopen is! En zwaaien voor alle nieuwe, oude en nognietslimmies! Ik lees even verder
Oh, iedereen gaat net naar bed

PB, spannend met al je banen! Klinkt als een goede oplossing, zo en heerlijk dat jullie weer met vakantie kunnen en je een opleiding kan doen en alles!!
Nee zeg, hebben jullie al weer drie pagina's in het nieuwe topic??!! En ik wou alleen even snel welterusten komen zeggen....

Heb Grey's vanavond alwéér gemist... werd om 18:45u gebeld of ik nog aan de vergadering van 19:30 gedacht had... niet dus, dus dat was heel snel eten en gaan.

Morgen lees ik verder bij, heb nu alleen besluit van PB onthouden over baan. Fijn dat je een besluit hebt genomen, ik ben ook blij dat je opleiding wel gewoon doorgaat (dacht dat dat aan de baan hing zeg maar).

Koffie vind ik vies, dus Nespressoapparaat heb ik geen mening over (weet alleen dat bij Kazman de nieuwe DE cupjes écht niet werken, ondanks dat ze daar wel voor verkocht worden...)
Sjonge het andere was nog niet eens vol of jullie zijn al verhuisd. heb de Honneurs waar genomen en het vorige deel van een passend einde voorzien
Tsjeempie is het alweer zo laat!

We hebben vanavond de fotograaf op bezoek gehad en ik ben de hele avond bezig geweest met zoeken naar trouwauto's
Ring, je hebt het andere topic netjes afgesloten hoor!

Hier weinig te melden. Beng, stille meelezer, kom gerust meeschrijven! Zo druk zijn we momenteel niet hier (heel soms even wel maar niet zo vaak).

Ik hoop vandaag ein-de-lijk één paper af te krijgen, dan heb ik nog 2,5 week voor de andere twee.....

O, al ooit bevallen vrouwen, iemand een tip tegen brandend maagzuur? Ik heb er vooral 's avonds last van en voorál als ik in bed ga liggen. Heb mijn hoofdeind al een beetje omhoog gezet, slik één of twee Rennies, maar verder? Water drinken of juist niet? Ander pilletje of voedingsmiddel dat goed werkt?
Ik ga ff douchen en aankleden en als ik terugkwam is er nog iemand wakker en hier, ok??
Goed bezig geweest Ring!

Ik wil vandaag ook een paper weg hebben Kaz, of in elk geval een allerlaatste versie die mijn begeleider dan straks nog even door kan nemen. *high five*
Goedemorgen, de zon is alweer wakker!

Ring fotograaf een fijn mens? Wij hadden echt een hele leuke lieve vrouw en op de dag zelf merkte ik hoe fijn ik dat vond. Leuk om jou af en toe er iets over je bruiloft te horen zeggen. Brengt goede herinneringen boven

Vandaag een uithuizig dagje. Best spannend, want we gaan iets horen over hoe we het tot nu toe hebben gedaan met het onderzoek. De mening van deze persoon is een goede voorproef op onze uiteindelijke beoordeling, dus ben toch wel erg benieuwd. Daarbij onze wens om een 8 te scoren in verband met spastische ik-wil-cumlaude-afstuderen-waanzin.
Kastanjez, ben een stille-af-en-toe-meelezer dus "ken" jullie nog niet zo goed en vind het bij tijden moeilijk te volgen.

Ik had zo'n goor drankje tegen maagzuur van de apotheek. Dat hielp wel aardig. Hoewel er na een week of 37 niks meer hielp, kind vond het niet nodig om in te dalen en zat bij 41 weken zo ongeveer in mijn keel. Had het idee dat ik haar makkelijker kon uitkotsen dan uitpoepen.

Mijn Bengelientje is trouwens van midden februari 2010.
En goedemorgen trouwens!
Beng, dan mag je gewoon vragen stellen hoor!
Spannend Boom! Ik wilde ook graag cum laude afstuderen, had ook ruim een 8 gemiddeld voor mijn vakken, maar bij ons moet dan je afstudeerproject gewaardeerd worden met minimaal een 9. Ik had helaas een 8,5.

Was er toen best even zuur van, maar kreeg een week later bericht dat ik een hele leuke promotiebeurs had binnengesleept.

Wel leuk als het wel lukt natuurlijk
Ik ga er vandoor, maar gok dat ik zo op foon nog even gezellig meelees/schrijf,a ls jullie gezellig blijven tenminste.
Dat is jammer Chop, maar een goed einde! Hier moet je alles rondom afstuderen minimaal een 8.0 gemiddeld hebben. Verder sta ik ook echt maar een 8,07 of zo, dus ach... Het maakt me ook niet zo veel uit. Maar mijn lieve groepsvriendinnen willen het ook graag, dus dan maak je elkaar gek.

*Gaat nu echt heen!*
gaat het over koffie? Mijn stokpaardje is mijn Jura. Helemaal super dat ding. En stukken goedkoper (en lekkerder vind ik) dan Nespresso. Cupje Nespresso kost zo'n 36 cent, kopje koffie van bonen van 20 euro per kilo kost zo'n 16 cent per kopje. Apparaat is duurder, maar zelfs met maar 2 kopjes koffie per dag heb ik mijn apparaat van (hou je vast) 1000 euro al binnen 2 jaar terug verdiend.
Succes!
Ik ben overigens ruim 10 jaar geleden afgestudeerd, in de prehistorie dus ongeveer
Bedankt voor de tip Beng! Kan ik mee nemen in discussie met George over wat te kopen .

Is zo'n Jura ook een beetje gebruiksvriendelijk? Ik dacht altijd dat je voor een 'echte' espressomachine wel wat vaardigheden nodig hebt en het ook meer schoonmaakwerk is, maar misschien is dat wel helemaal niet waar.

Wij drinken overigens nu nog niet eens twee kopjes per week (thuis), maar dat wordt misschien wel meer met fatsoenlijke koffie in huis.
Goedemorgen Slimmies!

Mooie OP Bij, en ook wel eens origineel om geen rijmende titel te hebben.

Over koffie heb ik geen mening (nou ja, dat het vies is, dus daarom nooit verdiept in apparaten...)

PB, fijn dat je een keuze qua werk gemaakt hebt!

Beng, welkom! Heb je de bokkenpootjes al op?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven