Een wondertje in 2009?

05-03-2008 11:19 31521 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,

Ik zou graag een nieuw vers topic openen. Voor iedereen die mee wil doen. Er zijn al aardig wat groepjes voor meiden die zwanger willen worden. Alleen bij de ene groep is 75% al zwanger (hartstikke mooi) en bij het andere groepje is er een ledenstop ingelast. En bij weer een ander groepje, "Zwanger worden na een miskraam" waar ik zelf helaas ook bij hoor is er een hoop pijn en verdriet en helaas telkens weer. Ik wil graag een nieuwe start en ik ben zeer benieuwd of er mensen zijn die met me mee willen doen?

Groetjes Aruba

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Het is erg rustig. Volgens mij kunnen wij wel wat nieuwe leden gebruiken!

Naam:Lft:Start:NODMeer...Rits28April 2008 UD feb.1e kindjeVibeke30 UD 24-61e kindjeGuppie30Maart 2008 UD 24 juni2e kindjeSanna7632Maart 2008 BD 4 jan. 1e kindjeMaxem31Okt/Nov 2007 BD 31 dec. 3e kindjeSurface30Maart 2008 UD 10-71e kindjeVeertje38Maart/April2e kindjeDeerne31Jan. 2008 UD 27 april 1e kindjeSyennaj27Mei 2007 BD 3 feb. 2e kindjeMarloussie28 1e kindjeShyte31UD 30 April 2e kindjeRing198127April 2007 UD 4-71e kindjeAllis30Jan. 200824ste1e kindjeAruba23Jan. 2008 UD 29 Augst.1e kindje

En Roque Engime Allis Jetjekadetje en Tamara schrijven ook gewoon gezellig met ons mee!
@Maxem, leuk van je nichtje. Let maar op, over 7,5 maand zit jij met een dikke buik die spruit te knuffelen!
@Simpel ik hoop het lief van je. Tot dinsdag wachten dat lukt waarschijnlijk niet. Maar zodra ik hier iets weet laat ik het jullie meteen weten. Eigenlijk moet het theoretisch vandaag beginnen. Als mijn cycles gelijk loopt aan afgelopen 2 maanden. En ik ga toch twijfelen omdat ik vanochtend misselijk was maar geen gevoelige borsten.
@Maxem, je hebt helemaal gelijk, als je 't niet meer kunt houden, dan moet je gewoon testen. Doen! Enne, hou ons inderdaad op de hoogte.
Ik zou inderdaad zwanger kunnen zijn, maar daar ga ik nog even niet vanuit... Dit was namelijk de eerste maand dat we geprobeerd hebben

@Maxem: Als je gaat testen: succes!
Tja... ik ken mensen bij wie dat ook was... hahaha
@Surface, spannend! Wanneer zou je NOD zijn? Dat zou toch wat zijn, dit topic is nog geen 2 weken oud, dankzij Aruba , en dan misschien al de eerste zwangere(n?????).

@Aruba, hoe ga je de tabel doen, heb je daar al over nagedacht? Regeren is vooruit zien, tenslotte....
Simpel: Ja zag op andere topics ook helemaal mooie plaatjes in de tabellen staan. Met buikjes, positieve testjes etc. Maar zou niet weten hoe dat moet... Zien we dan wel hoor!
@Aruba, oh echt waar, met plaatjes en alles? Nou dat gaat wel ver toch? Dat kan simpeler, 't gaat tenslotte over 't overzicht. Welke topics dan?
Je kan ook onder de zwangere een extra regeltje maken met zwanger/1e echo uitgerekend.

Maar als jullie zwanger worden hebben jullie een voorkeur voor jongetje/meisje? Hoeveel kinderen willen jullie? Ik wilde er eerst altijd 6. Maar dat wordt wel heel druk, duur en mijn vriend is 6 jaar ouder als mij. Nu moet ik er eerlijk gezegd niet aan denken. Nog 1 lijkt mij geweldig maar nog 4.
@ Surface wat spannend!! Ennuh het kan natuurlijk gewoon de eerste keer raak zijn, was bij mij ook!! Wanneer ga je testen?

Hebben we straks misschien al meteen 2 (maxem natuurlijk ook) zwangeren!! Ik ben in ieder geval heel hard aan het duimen voor jullie!!
Ik verzin wel iets leuks zodra er iemand zwanger is. Surface: Hebben jullie ook getimed gevreeen?

Maxem: Wij hebben wel sterk de voorkeur voor een jongetje. De namen voor een jongetje of een meisje zijn trouwens ook allang bekend Willen jullie dat weten?? O,ja wij willen er 1. Misschien veranderd dat nog maar dat is nu de voorkeur. En jullie? Ben ook benieuwd!
Vinden jullie het geen gezeur van mij?
Wij hadden een voorkeur voor een meisje. Wij wisten het geslacht pas met 37 weken zwangerschap. En toen mijn vriend het hoorde en erover nadacht had hij zoiets het had eigenlijk niets uitgemaakt want ik heb allebij nog niet. Bij de 2e wilde hij graag een jongetje dan had hij er van beide 1. Bij de 2e had ik geen voorkeur.

@Aruba dat durfde ik niet te vragen maar ben zeer benieuwd naar jouw namen. Wil je de mijne ook weten?
Geen voorkeur hier! En willen graag 2 of meer!

Ben ook wel heel benieuwd naar jullie namen!
Spannend. Nog nooit tegen iemand anders dan me vriend verteld. Maar tegen jullie kan dat gewoon Wij hebben voor een jongetje Jay en voor een meisje Salina, je spreekt het uit als Salinja. Moet zo'n kringeltje boven de N. En jullie? Vertel vertel..!
Je zeurt toch helemaal niet Maxem??
@Allen, zo ben ik even een kwartiertje weg, is iedereen er ineens.

Wel gezellig zo! Ik ga zo duimen voor Maxem en Surface. Zelf heb ik geen voorkeur, soms denk ik ik ben meer een meisjesmoeder maar soms ook meer een jongensmoeder. Simpel-vriend en ik weten de meisjesnaam al wel, jongens bijna. Regeren is vooru....

Ik ben benieuwd naar jullie verzonnen namen meiden, maar de mijne houd ik nog geheim, eerst maar eens raak knutselen van de zomer en dan de eerste 3 maanden wel goed doorkomen....

Zelf wil ik wel 4 kinderen, maar ja, ik ben al 30 en als ik denk an de kosten. Eerst maar eens 1 gezonde spruit op de wereld zetten en dan verder kijken. Ga ff koffiedrinken. Totzo.
Mooi hoor Aruba, is Salina iets scandinavisch? Nog nooit van gehoord! Wij hebben zelf meer de voorkeur voor oude hollandsche namen, maar hebben nog niets concreets! We zien het wel als het zover is!
Reeba: Arubaans. Maar ik zal maar niet vertellen tegen mijn kindje wat het betekend als het een meid word. hahaha. Jullie willen het zeker wel weten?
Nee waar zeur je over dan Maxem? Mis ik iets?
Aruba mooie namen. Salina is dat Spaans? Vanwege het kringeltje. En Jay hadden wij ook kunnen kiezen.

Voor een jongen vinden wij het heel moeilijk. Voor een meisje kennen we een heleboel leuke namen.
Aruba: over dat ik het zo spannend vind ben ik wel of niet zwanger. Ik denk het niet heb n.l. geen gevoelige borsten
Aruba vertel, wat betend het? En zijn jullie al veel in Aruba geweest? Of kom jij of vriend er vandaan?
@ Maxem, daar is het forum toch voor om je onzekerheden te spuien? Ik zou het ook heel spannend vinden hoor en tuurlijk houdt het je dan bezig!! "Zeur" maar lekker hoor
Mooie namen hoor Maxem! En vertel Aruba, wat betekend het???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven