eFFFe forumvriendinnen

08-06-2007 19:38 7104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedesmorgens! Eh... doe maar middag

Allereerst voor jullie allemaal een fantastisch 2009! Bri, meid, dit wordt jullie jaar, dat kan niet anders !

Goed. Lekker nuchter avondje gehad maar voor mijn gevoel niet minder brak dan wanneer ik tien glazen bubbels achterover had geslagen. gwaaakkhkaa, ik ben moe ! We lagen er om 02.30 uur in en ik had zowat de hele avond, vanaf 20 uur, gestaan. Drinken, eten, kletsen, was gezellig maar mijn benen vonden mij niet lief meer. We waren in de stad hier bij vrienden met een man of 15. Ze hadden allerlei hapjes gemaakt wat zo de hele avond doorging. Langzaam aan zag je de meeste mensen een tikkeltje dronken worden en na 01.00 uur was er met degene die waren doorgegaan geen gesprek meer te voeren. Wel als het aan hun lag - ze hadden het hoogste woord - maar als je daar broodjenuchter mee in gesprek bent is het toch wel komisch om te zien wat mensen zichzelf aandoen

En wat was het koud ! Jullie naar buiten geweest? Ik heb me er niet aan gewaagd; lekker door het raam naar het vuurwerk gekeken.

Lil, ik vind het ook wat verontrustend klinken. Laat je het gauw weten hoe en wat?

Klaver, niets mis met die testjes toch, ik bedoel, de romantiek bevindt zich toch tussen de lakens en dat zie ik toch los van de testjes, go girl ! Heb ze zelf ook gebruikt de eerste keer omdat ik zeer onregelmatige cyclus had en het is ook wat Blond zegt, dan weet je tenminste waar je aan toe bent, wel zo fijn.

Gisteren eerst naar het werk van manlief gereden om de kleine man te showen (pappa was toch trots !) en kleintje was erg aan het kakelen, hij had echt het hoogste woord. Dat was erg leuk, want normaal zit hij de eerste tien minuten als we ergens zijn aan mij vastgeplakt. Vervolgens geeft hij een zucht van verlichting en dan kan er gespeeld gaan worden. Maar nu voelde hij zich een hele bink. Lief ... Daarna naar mijn ouders gereden waar hij tot en met zaterdag verblijft en neefje van 4 op de terugweg meegenomen. Was ook leuk, kun je een leuk gesprek mee voeren op die leeftijd. Totdat hij na een kwartier ineens niets meer terug zei. Gecrasht met zijn ogen dicht.... Smelt ...

Es, ik kom langs Lelystad. Althans, ik pak de A6, zal ik jou oppikken? (Of ga je langs de vluchtstrook op de A6 staan, wha ha ha). Hoe laat zal ik er zijn ongeveer?

Soep, er staat een topic op dit forum over de 'opbrengsten' van de Oudejaarsloterij. Jij kunt jezelf nog gelukkig prijzen als ik het zo lees. Maar ja, wie gaat er nou melden hier dat hij een miljoen heeft gewonnen ... Zag je trouwens staan op de Hyve van Bri, heb jullie een invite gestuurd !

Waarom is je moed niet zo hoog? Bang voor teleurstelling ... ? Geduldig moeten zijn is vreselijk! Maar je weet in elk geval dat je lichaam het kan!

Mimmie is inderdaad al even niet geweest, hoop niet ziek toch ?! ...

Jules, Blond, iets met navelstreng en gillende keukenmeiden?! Ik mis iets geloof ik, ha ha.

Zo, eens even een broodje in de oven doen. Manlief is weer terug in bedje. Oooh, die was ook behoorlijk ver, moest erg lachen op de fiets vannacht, hij slingerde van links naar rechts over de weg en toen ik dat zei begon hij een heel verhaal dat hij welbeschouwd als je het over de gehele afstand zou bekijken weldegelijk in een rechte lijn naar huis fietste

Lekker bijkomen en voor de meesten tot morgen !!!

Liefs van mij xx
Oh Es! Zet nog even je adres op de Gmail, ik heb de adressenlijst gedownload maar daar staat jouw oude adres nog in ... ik weet het wel ongeveer van de vorige keer, maar voor de zekerheid en gezien het feit dat ik niet uitblink in coördinatie op de weg ...
De hoofdpijn is weggetrokken en enkels zijn na een waggelingetje buiten ook minder dus vals alarm wat mij betreft. Ik zal het echt wel goed in de gaten houden!
Ik zag net dat wel al 6001 berichten hebben. Bizar.

Lil: fijn dat het beter met je gaat, een wandelingetje met dit weer is heerlijk. Gek he, deze maand wordt lammetje geboren, gek idee. Nu zit ze nog steeds heerlijk bij je!

Yas: ik weet het niet zo goed. Wellicht inderdaad bang voor teleurstelling. Maar dag 30 heb ik echt nog NOOIT in mijn leven gehaald, dus je zou wel denken. Maar met die griep in mijn achterhoofd, je lijf is toch ontregeld. Misselijkheid is er ook nog steeds, verder niets wat op ongesteldheid of zwangerschap lijkt. Ik zie het morgenochtend wel, maar kan het moeilijk van me afzetten.

Wahaha, die arme man van jou. Hij kan best recht fietsen. In vroeger tijden hebben lief en ik ook slingerend de weg naar huis gevonden. Gisteren is er bij ons weinig gedronken, dus qua gebral was het rustig. Het was wel echt heel gezellig, we hadden een heel leuk gezelschap.

Ons meisje is redelijk zuinig met haar lachjes, ze moet eerst even kijken voordat ze zich laat verleiden tot een lachje. Spelen is geen probleem, hoewel ze de laatste tijd tegen me aangeplakt zit. Wel heerlijk, zo;n lief kindje op schoot.

Ik heb je geaccepteerd op hyves.

Es: ons kleintje ligt nu in te halen, ik ga haar straks maar wakker maken, anders slaapt ze vannacht misschien niet. Joh, 7 uur vinden wij prima. Langer is beter, maar dit is niet erg. Het was wel heel stil op straat om die tijd.

Ik heb erg veel zin in morgen! Ik hoop dat Dokkie nog kan komen. Plieno kom jij nu ook?

Ah, ik hoor een klein meisje!
anoniem_27264 wijzigde dit bericht op 01-01-2009 16:14
Reden: typefoutje
% gewijzigd
Hoi lieve meiden! Een heel fijn 2009 gewenst alvast, sommigen morgen 'live' ook nog!

Ik weet niet precies hoe laat ik er ben, rond 18.00u hoop ik.

Lil, januari-meisjes zijn schattig hoor, heb ik er 2 van

Wij waren allemaal moe gisterenavond, hebben nog wel champagne en zalm soldaat gemaakt, maar toen naar bedje. Lisa en Maartje hebben niks gemerkt, we hebben de paar vuurpijlen die opa gekocht heeft bewaard voor straks.
Yas: langs de A6 gaan staan wordt lastig denk ik... Ik vermoed dat ik dan al ruim voordat jij arriveert afgevoerd ben door de politie, haha. Hoe laat moeten we in Nagele zijn? Half twee toch? Nagele is ongeveer een half uurtje bij mij vandaan dus als jij nou rond kwart voor één bij mij bent dan zijn we ruim op tijd volgens mij. Ik zet m'n adres (en routebeschrijving) en telefoonnummer nog ff op gmail.

Tot morgen allemaal!

Kus Es
Oké Es ! Thanx en cu tomorrow!
Hi lieve schatten!

Wat zal 2009 ons weer brengen?! Ik hoop heel veel geluk, liefde, positieve testen, gezonde babies, gezonde lieve kindjes die zich goed ontwikkelen en heel veel schrijf- en leesplezier hier op 't forum! Een fantastisch nieuwjaar gewenst iedereen!

Lil; ontzettende bikkel! Dit wordt jullie maand! O wat spannend allemaal!

Soep en Jessel; komen jullie als eersten met positieve testen in 2009?!

Heb me toch een zin in morgen! Leuk, leuk, leuk!

Juus; heb een berichtje voor je achtergelaten op de Gmail voor morgen. Even over hoe en waar we afspreken etc.

Gisteren best veel gedronken (vliegend hertjes, bubbels, wijn....pffff, was heavy!). Gelukkig hadden wij hier de vrienden over de vloer (en zij hadden hun kindjes ook mee). Was zeer geslaagd!

Voor de meesten; tot morgen!
Gelukkig nieuwjaar voor iedereen!

Heb echt superdrukke dagen gehad en tussendooor ook nog gewerkt. Ik spreek de meesten van jullie morgen wel!

Lil, we zullen proosten op je morgen. Zou wel stijl zijn als jij morgen bevalt terwijl wij kraaltjes zitten te rijgen:-)

Parel, reactie op gmail!

En nu... slapen!
De test was duidelijk vanochtend: NIET zwanger. En ook niet ongesteld. Het enige wat ik kan verzinnen is dat mijn lijf geen eisprong heeft gehad tijdens de koorts, of deze uitgesteld heeft. En dan word ik vast binnenkort ongesteld, dat hoop ik in ieder geval, dan kunnen we gewoon door.

Tot later meiden, ik heb er zin in!
Hoi meiden,

De aller beste wensen voor iedereen! Dat het maar een super leuk, gelukkig, vreugdevol en vruchtbaar jaar mag worden voor iedereen!

Yas, volgens mij zijn wij bij hetzelfde feestje geweest!

We hebben het bij vrienden thuis gevierd met een man of 12. Iedereen had hapjes gemaakt en we hebben dus echt de hele avond gegeten. Heerlijk! Om twaalf uur een fles Jip en Janneke open getrokken en om half drie had ik het echt gehad. Vriend opgetrommeld en het duurde maar drie kwartier voordat we echt gingen. Die kleine was mee, dus die moesten we wakker maken. Vriend was om twaalf uur even bij hem gaan kijken en hij lag lekker wakker in bed. We hebben hem dus even mee naar beneden genomen om naar het vuurwerk te kijken. Vond ie echt prachtig! Toen weer naar bed, meteen gaan slapen en rond drie uur er weer uit. Hij heeft lekker tot kwart over negen geslapen. Ik was wel brak gister. Ben om half negen naar bed gegaan om The Mentalist te kijken, maar heb volgens mij net het einde gehaald van de eerste aflevering. Vanochtend had die kleine er ook nog niet zoveel zin in en werd pas om acht uur wakker. Heb dus bijna de klok rond geslapen. Heerlijk!

Meiden, ik ga nog even iets doen voordat ik richting de carpoolplaats rij. Iedereen die er vandaag wel is: tot straks en iedereen die niet kan komen: echt super jammer! Vorige keer kon ik niet, dus we hebben elkaar dan echt al veel te lang niet gezien!

Liefs Jules
Lil, voor jou even een nieuwe post.

Het wordt dus definitief een januari baby! Wie had dat gedacht. Ga je wel nog even langs de VK? Ook al lijkt het nu beter te gaan, het kan blijven sluimeren, zeker als het over het HELLP syndroom gaat. En dat sydroom is echt gevaarlijk! Doen hoor!

Ach en wie weet lig je nu op dit moment wel te bevallen. Alhoewel ik vooral hoop dat je weer eens lekker hebt geslapen!

Liefs Jules
Hey balen Soep! Afwachten weer dus :(

Jules, wat een bikkel zeg toch nog zó laat gemaakt! Ik hou de symptomen van hellp of pre eclampsie echt in de gaten maar het is nu allemaal ok.

Vannacht vééél krampen en nu nog steeds, bagger geslapen maar vanmiddag maar even proberen in te halen. Het is nu wel spannend hoor met morgen mijn u/d. Die krampen zijn nog niet echt te timen dus het kan gewoon weer zijn wat ik al weken heb, of niet :D

We zien wel!

Vééél plezier vandaag en mocht er IETS van actie zijn dan hoort Soeps gsm dat wel!

x
Lil: Spannend hoor! Zet em op, je kunt het!

We zullen samen een kralenrijgmantra voor je zingen, dan stralen we de bevallingsvibes wel door....

Soep: Na mijn buikgriep werd ik ook 2/3 dagen later ongesteld....

TOT ZO !!!!!
ha lieverds!!!!

allereerst de allerbeste mooiste gelukkigmakende wensen gewenst voor 2009!! en dat we maar heel veel mooie dingen met elkaar mogen blijven delen!! zo bijzonder!!

wat lief dat jullie me misten, ik ben vanaf dinsdag tot gisteren niet thuis geweest, lekker bij mijn ouders in drenthe wezen schaatsen en in de oosthoek van nederland bij mijn zus oud en nieuw gevierd. gisteren direct na thuiskomst om 12 uur s middags weer aan het werk gegaan tot gisteren avond en nu dus pas weer achter de pc.

zo te lezen ( even snel hoor, zoveeeeeeeel geschreven) hebben jullie allemaal een goede jaarwisseling gehad.

fijn!

heb zo zin in vandaag!! lekker live bijpraten met de meesten van hier!! echt onwijs leuk!

soepie, ik zie je zo!

es wat ziet de tent van je lief er leuk uit op de site!! heb daar ook echt zin in!

rij voorzichting allemaal en lil, we duimen voor een start van een bevalling vandaag, dan komen we allemaal even langs baby kijken

liefs voor de meiden die niet kunnen vandaag! x mim
Nog geen baby Lil? Misschien wordt het er wel eentje op de uitgerekende datum. Wordt het wel een vrouw van de tijd, net als die van Parel!

Wilde even zeggen dat ik het gisteren echt een topdag vond! Echt leuk om iedereen (nou ja, de meeste dan) eens een keertje live te spreken zonder kinderen. Moeten we echt vaker doen en hopelijk is de rest er dan ook bij! Luum en jij ontzettend bedankt voor het rijden! (en voor het wachten toen mijn auto nog aan het ontdooien was)

Drukke dag voor de boeg. Iedereen is hier nog in diepe rust, maar ik kan gewoon maar zeven uur slapen ofzo... Ben echt helemaal klaar en klaar wakker. Ben benieuwd hoe die kleine eruit ziet met zijn tand door en door. Kon het gisteren niet goed zien, want hij lag nogal onhandig

Liefs Jules
Oeh leuk dat het leuk was! Foto's?

Nog geen baby en ik baal. Slaat nergens op want die baby komt er echt wel maar het schiet zóóóóó niet op en het is gewoon al bijna 3 weken over de grond kruip, kots, huil, slaap? klap dubbel, kan niet praten weeën zonder resultaat. :(

Veel plezier met je drukke dag!
oh lil, man man wat een dikke pech heb jij toch, vind het zo knap dat je nog steeds de " natuur" wilt afwachten. echt respect!! slaap je nog wel een beetje met pillen of is dat ook steeds echt baggerslecht?

denk aan je!!

jules, ben ook benieuwd of je het erg kan zien bij je kleine man. zo veel plannen alweer voor vandaag?

en wat erg dat je gewoon om half 8 op zaterdag echt wakker bent.. haha.

mijn lief is een dagje skien in duitsland met wat vrienden en komt morgen weer terug, hier dus ook vroeg leven in huis van hem, meisje kwam pas gewoon weer om kwart voor 9. heerlijk.

t was echt een superdag gisteren meiden! wat ontzettend gezellig om ze live te kunnen kletsen! en ondanks het krappe huisje en de heerlijke muffe geur was de workshop ook echt geslaagd!! snel maar weer een datum vast gaan leggen zodat iedereen mee kan!

fijne dag allemaal. tot later ( heb niet veel te doen dus ga veel internetten denk )

x
He meiden!

Ook ik vond het supergezellig gisteren, heb er lekker veel energie van gekregen.

Dokkie, leuk dat je nog gekomen was, heb je alleen niet gesproken!

Luum: nu hebben wij eens lekker naast elkaar gezeten en gekletst. Leuk om je beter te leren kennen.

Lil: balen voor je, nu is vandaag D-day! Ik hoop dat je niet meer lang hoeft te wachten, maar dat hoop ik eigenlijk al een paar weekjes. Dappere dodo, we hebben gisteren nog wat goede vibes naar je toegestuurd, maar echt geholpen heeft het niet.

Hier nog geen ongesteldheid, dus we wachten maar weer. Ben heel benieuwd waar dit gaat eindigen. Verder eindelijk de stomme administratie bijgewerkt, zat nog een gezellige brief van de belasting bij (niet opengemaakt in ziekweek), dus daar moet ik morgen maar even voor bellen.

Mijn ketting is al keduuk, ik ga even van die tangetjes halen, want ik heb een ringetje n iet goed dichtgedaan. Verder had ik nog een kapotte ketting liggen, dus die kan ik dan ook zelf maken. Ik zou bijna de smaak te pakken krijgen, haha! Ik dacht zelfs: misschien haal ik wel zo'n zelfmaakpakketje ergens, kan ik thuis freubelen. Wie had dat gedacht, na gisteren!

Ik ga ons kind een boterhammetje geven. Ze eet weer normaal, heeft goed geslapen, dus het gaat als een zonnetje hier!
Heej meiden,

Ik vond het supergezellig gisteren! Heb een nieuwe creatieve kant van mezelf ontdekt, haha! Leuk ook om iedereen eens te spreken zonder kids, dat kletst echt wat meer ontspannen.

Kleine man heeft sinds gisteren echt het lopen ontdekt, hij stapt ineens overal heen en heeft een beetje mannetje (Plieno) neigingen ontwikkeld... Ineens moet overal op geklommen worden! Niet relaxed!

Soep: rare cyclus heb jij deze maand! Kan me voorstellen dat je er vreemd van opkijkt. Fijne brieven zijn dat trouwens van de blauwe vrienden... Schrik me elke keer de rambam als die envelop weer op de mat valt.

LIl: JIj bent (nu al!) de bikkel van het jaar hoor. Kan me voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent. Respect dat je 'de natuur' haar gang laat gaan. Sterkte!

Jules; wat was jij er vroeg bij man! Om die tijd lag ik echt nog in coma! Balen dat uitslapen er niet meer inzit!

Ik hoor gemompel van boven komen, ga mijn kleine man eens even uit bed halen en een boterham voorschotelen.

Tot later!

Kus Es
Hallo, Hallo, Hallo, Hallo, Hallo, Hallo, Hallo, Hallo, Hallo!!!!

Kennen jullie 'm van de teletbubbies?! Hahaha! Ving gisteren op dat de meesten een gepaste hekel hebben deze bontgekleurde vriendjes ;-D. Ik vond het echt suuper gezellig gisteren!

Ben nog steeds helemaal vrolijk van het goddelijke chocolade genot van gisteren! Wow! Manlief zei gisteren nog dat hij ons forum in 't begin maar raar vond (je gaat dat soort dingen toch niet bespreken met mensen die je nog nooit hebt gezien?!), maar kort daarna al wel zag dat het heel waardevol is. Zeker met onze dates. Bijzonder om naast je gangbare sociale kring (sport, werk, kroeg in de buurt etc), zulke leuke, lieve en nieuwe vriendschappen op te bouwen.

Heb net de kerstboom 'afgetuigd' en ben een beetje aan 't schoonmaken. Bang dat mijn huis gaat lijken op die van onze gastvrouw gisteren (qua vies dan he?).

Dikke x

Parel
Primeur vandaag: ik ben in een kralenwinkel geweest, haha.

Voor de duowagentwijfelaars: ik heb iemand met een P&T vandaag aangesproken, om te vragen hoe het ging met die wagen. Ze hadden een heel klein babytje in het nestje liggen, zag er beschut uit (met een soort lodgerdeken) en die man zei ook dat het beschut was. Ik vroeg of hij niet tegen het nestje aanschopte (hij is net zo lang als ik) en dat was niet het geval. Hij zei:'lopen met een kind in een wagen is makkelijker, maar deze is heel wendbaar en smal'. Je komt er de paden goed mee door, hij was er blij mee. Het grote kind zat lekker hoog en je kunt er nog even mee vooruit. Tot zover mijn verslag.

Es: die enveloppe was van de toeslagen, of we even 400 euro willen betalen. Ik heb alleen geen idee waarom, dus daar moet ik even achteraan. Ook even bellen met de kinderopvang, die zijn intermediair. Gedoe, bah.

Parel: ik ben inderdaad niet zo van de teletubbies... Wel van de Bibaboerderij, kijk bijvoorbeeld maar hier http://www.youtube.com/watch?v=7s-himSXWiQ

Zo, aan de slag met de ketting, dan is dat maar weer gedaan. En de was ophangen...
Hoi!

Lees gezellige verhalen over de meeting, leuk dat het zo leuk was!

Speciale datum vandaag Lily! Nu gaat het echt niet lang meer duren. Veel succes en sterkte meid!

Groetjes, Blond
Soep: dat is balen! Vreemd ook dat die envelop nu komt. Wij kregen een paar weken geleden de nieuwe toeslagen-envelop voor 2009, maar daar veranderde nog niet veel aan.

Hier viel trouwens vandaag de eindafrekening van de Eneco op de mat. Auch! ¤400,- bijbetalen. Mooi balen... Nou ja, we wisten dat hij eraan zat te komen en dat we hoogstwaarschijnlijk moesten bijbetalen, maar het blijft vervelend.

Lil; Dient de kleine meid zich al aan? Heb je nog wat bijzonders gedaan vandaag? Ben erg benieuwd hoor!

Es; Jeetje! Das flink! Wij hadden vorig jaar ook zo'n leuke verrassing... echt balen!

Soep; Heb vanochtend de toeslagen-envelop op de mat zien liggen, maar nog niet geopend... Denk dat ik wacht tot na het weekend.

Hahaha! Wat leuk dat je zo geinspireerd bent door gisteren!

Mim; Ik koop de kaartjes voor Coldplay graag van je hoor! Als je je bankreknr. achterlaat op Gmail, dan maak ik het geld zsm aan je over! Heb ik alvast een verjaardagscadeau binnen voor Parel-man!

Blond; jammer dat je er niet bij was! Volgende meeting hopelijk wel!

Ik ga even kijken of Marc Marie leuk is voor vanavond!

X

Parel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven