eFFFe forumvriendinnen

08-06-2007 19:38 7104 berichten
Ha Jules!!!

Ik bedenk me dat ik voor de wagen een eigen dekentje had, ivm de kleur van de wagen.
Alle reacties Link kopieren
Soep, goed om te horen dat die kleine juist helemaal niet ziek is. Veel plezier morgen met schoenen kopen. Wij houden ons aanbevolen voor tips (merken, winkels, etc).

Heb je een foto van het buisje? Ben wel benieuwd hoe zo iets er uit ziet.
Jullie wagen heeft inderdaad een kleurtje. Daar zou ik ook rekening mee houden. Die van ons is antracite en dat was wel makkelijk te combineren met de lime groene kleur waar we zou van houden (volgens mij is het inmiddels ´hielden´ geworden)
Site over buisjes

Hij is te klein om te fotograferen, maar hier kan je e.e.a. wel vinden.
Inderdaad, hielden. Als Soepje nu een nieuwe kamer krijgt is het geen lime. Maar lekker rood en roze!
Haha, bij jullie dus ook lime-af! Wij gaan de kamer van die kleine nog niet veranderen. Hij blijft op z´n eigen kamer en de baby krijgt de kleine kamer. Als hij straks wat ouder is, mag hij zijn eigen kamer gaan inrichten. Ben benieuwd of hij voor lime gaat... Volgens mij is het hem ook echt een beetje te veel geworden (haha).

De volgende babykamer wordt ook niet meer overheersend lime. Als het een meisje is, lekker roze. Als het een jongen is, lekker speels, iets met jungle ofzo.

Ben net ook even naar je site gegaan. Jee, had geen idee dat buisjes er zo uit zien! Ik dacht meer aan een model a la afgeknipt rietje. Dit lijkt meer op het wielsysteem van een gordijnrails.

Maar dat zoiets er dus uit kan komen. Het zit toch best vast. Ik kan me voorstellen dat dat juist heel erg veel pijn deed en dat nu de druk er af is het juist beter gaat. Goh!
Grinnik. Haha, gordijnrails.... Dat buisje an sich doet geen pijn, als dat er eenmaal in zit. Jij voelt je oorbel ook meestal niet. Dat buisje zorgt er voor dat het trommelvlies niet dicht gaat en er dus een juiste druk achter het trommelvlies blijft. Als er prut achter het trommelvlies zit, kan dat door het buisje naar buiten, zodat zich geen grote druk kan opbouwen. Alleen bij Soepje was er zoveel prut in de week na de operatie dat dat ding er meteen uit is gegaan. Het trommelvlies is nu weer dicht aan de linkerkant en het drukverschil kan dus pijn gaan doen. Gaat het oor open (=loopoor), dan komt de prut er uit en kan er weer lucht bij. En dan is de pijn weg en is ze dus weer blij. Als ze dit vaker krijgt en er weer veel last van heeft, dan laat ik er een nieuwe in zetten.
Ik hoop dat Soepje een nieuwe kamer krijgt als we gaan verhuizen, eerder krijgt ze die inderdaad ook niet. En als er in dit huis nog een baby bij komt, dan krijgt die niet eens een eigen kamer. En ik vind het nu al zielig....
haha die soep. zo zielig is dat niet voor babytjes hoor, die vinden het heerlijk bij papa en mama op de kamer

wij gaan mimmetje verhuizen naar de grote kamer, vind alleen een wiegje en commode in een kamer van 4 bij 4 een beetje te weinig

bij ons geen roze. er zit in mims kamer nu een kikkergroenen muur en in de haar volgende kamer een licht groene kastdeur. verder houden we het denk licht en met spulletjes wat aangekleed qua kleur.

haha die jules, je mannetje te veel in lime laten verblijven??

bedje maken wij nu alleen nog op met zijltje, molton en onderlaken. deken heeft mimmetje niet want daar ligt ze toch niet onder

jules, wij hebben de schoenen van van haren; elefanten. eigen merk goede babyschoenen met flexibele zool ( en de prijs is dan ook nog een beetje te doen, 30 euro)

wij gaan deze week voor paar 2 want ze is uit paar 1 gegroeid ( was maat 18) ze gaat nu dus naar 19.

wij zijn van de " gewone" schoenen. ze vallen bij mimmetje toch vaak weg onder haar broeken. ze heeft donkerblauwe enkelhoge schoenen. heel simpel maar ze lopen volgens mij aan mimmetje te zien prima

benieuwd naar jullie schoenen!

wij hebben de echon om half 10 morgenochtend. zal daarna natuurlijk even komen posten.

nu nog even aan het werk.. kus voor jullie!
Een vraagje voor de schoenenmoeders: hebben ze in huis dan ook de schoenen aan? Of heb je dan sloffen? Sokken is te glad bij ons, ondanks anti-slipsokken.

Mim, je hebt gelijk ook, maar zoals we ons uitsloven voor Soepje gaat met een tweede echt niet meer....
Soep, hopelijk krijgt ze er nu niet meer zoveel last van en was dit nog even een laatste nawee. Maar nu snap ik het principe van een buisje wel. Bedankt voor de uitleg, sla ik niet meer zo´n flater in gezelschap (hahah)

Mim, bedankt voor je schoenen tip. Die van Elefanten hebben wij ook al vaker gehoord. Hoe zit het met de andere kinder schoenen van Van Haaren?

En een kamer van 4 bij 4 voor een baby is inderdaad wat groot (haha). Het is wel makkelijk bij ons dat die kleine al op de grote kamer slaapt en dat we nu dus gewoon die kleine kamer eens moeten uitmesten. Die kleine kamer is trouwens 2 bij 3,5 ofzo.

Er komen hier nu gewoon al praalwagens voorbij. Stemming zit er al goed in. Die kleine viert vandaag ook carnaval op het KDV. Ze mochten verkleed komen, maar die kleine vond dat vanochtend niet zo´n goed plan. We hadden hem een soort eenden poncho omgedaan, maar die was in één beweging weer uit. Vond het eigenlijk ook wel een beetje zielig. Hij snapt echt nog niet wat de lol is van verkleden. Dat komt volgend jaar wel. Op het KDV eten ze vanmiddag friet met knakworst. Zo schattig!
Soep, die kleine van ons draagt thuis van die Boumy leren slofjes. Die vindt hij echt heerlijk zitten. En hij kan er overal mee op klimmen.
Heb nog een kledingkast opruimvraag:

Aangezien ik me best wel al een stuk beter voel heb ik besloten het vandaag echt te gaan doen: mijn kledingkast opruimen en plaats maken voor de positie kleding.

Heeft iemand nog efficiënte tips?
Van die zuigzakken van de blokker. Ik heb ze zelf niet, ik heb alles in een backpack onder de trap gemikt, haha. En je hebt ook van die kledingzakken voor onder je bed, daar heb ik er ook een paar van. Blokkert heeft een hoop ideetjes denk ik.

Ik ga morgen toch ook maar een paar slofjes bijhalen. Ze heeft net nieuwe aapieslofjes, maar die zijn al te krap aan het worden.

Jules: een collega van mij gaat in jouw stad Carnaval vieren!
Gaat jouw collega zondag?

Ik kan me nog een keer herinneren dat wij hier carnaval gingen vieren en nog in jouw plaats woonden Soep. Verkleed, dronken, slaperig en wel zaten wij ´s nachts in de bus naar huis. Zag er volgens mij echt heel erg raar uit.

Wat voor slofjes koop jij Soep?

En, bedankt voor je tips! Ik ga maar ´s kijken bij de Blokker, niet voor niets een vrouwen Lokker.
He ladies,

Bedankt voor de tips! Op de Prenatal staat de opmaakinstructie en nu is me een stuk duidelijker wat waarvoor dient. Dank voor de tip Soep.

Ik ga gewoon niet teveel kopen. Als we nog wat nodig hebben zitten de HEMA, Prenatal en V&D op loopafstand. Heb ik (of manlief) gelijk een verzetje....

Heb overigens een onwijs leuk slaapzakje op internet gekocht in fuchsia.

Jules, ik vond de stofzuigvacuumzakken niet zo heel practisch. Na een week hadden ze zich weer volgezogen. Vast slechte kwaliteit. Heb zelf 'diervoeding' zakken van de IKEA die ik onder het bed prop. Lekker sterk! Doe er ook altijd een droogtrommeldoekje in zodat de kleding niet muf wordt. Stuk lekker ruikende zeep kan ook, die heb ik in mijn kledingkast liggen.

Jemig, jullie kids allemaal aan de schoenen. Ik ben verliefd op deze maar die zijn zo duur in Nederland. Verzoekje voor de volgende reis naar de US van manlief. Dan hebben we in ieder geval al een klein beetje dollarkoersvoordeel.

Luum, ben inderdaad erg benieuwd naar de stappers van je meisje. Heeft ze nu ze zo'n eigen willetje heeft ook kledingvoorkeur als Kalissa?

Soep, fijn dat Soepje zich zoveel beter voelt nu het buisje eruit is. Goed idee om het te bewaren voor later. Samen met de 'buisjesfoto' neem ik aan?

Mim, lekker makkelijk dat die echo op de zaterdag is. Ik ben benieuwd!

Nog even voor de tabel: 24-2 gyn, 9-3 verlof

Oja, 15.00 uur dus tijd om af te ronden. Zal morgen verslag doen van mijn shopperikelen.
OOOOOh, meiden, ik zit helemaal in de carnavalsstress...

moet nog strijken en inpakken en mannetje nog wegbrengen..

En de verbouwing gaat ook nog door.

Ik hoor dat ik jullie nog spreek tussen de polonaises door en anders tot woensdag!

Aláááááf

Jessel
Hee Juus, wat een lief slaapzakje en wat een toffe schoentjes. Kun je ze niet laten overkomen naar NL?

Veel plezier met shoppen straks!
Veel plezier Jes!
Jes, alaaf! En veel plezier!

Juus: jij ook veel shopplezier. Die schoentjes vind ik qua prijs nog wel meevallen, maar dan vergelijk ik ze even met nieuwe zootjes. En wat een gaaf kleurtje, die slaapzak!

Jules: ik weet niet wanneer hij gaat. Hij gaat wel altijd naar dezelfde stad, woont daar ook in de omgeving. Slofjes weet ik nog niet, ik zie morgen in de stad wel.

Ah, nog eventjes en dan komt mijn lief weer thuis en hebben we samen weekend! Gaan naar familie toe, blijven daar ook slapen. Echt supergezellig!
soep, plaatsnaam staat er in! oeps
Soep, ik heb je ook even een sms gestuurd.

Jij hebt dus geen speciaal merk voor slofjes? Ik vind die van Boumy wel erg goed. Maar die zijn ook rete duur.

Wat gezellig, naar familie. Hier in de buurt? Veel plezier, zo lekker samen.
Thanks soep!
Geeft niets hoor! Het overkomt mij ook geregeld. Soms spot ik het op tijd, soms te laat (zoals laatst toen ik de naam van die kleine per ongeluk had genoemd). Maar het is zo normaal om met elkaar te beppen, dat je vergeet dat het `anoniem` is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven