eFFFe forumvriendinnen

08-06-2007 19:38 7104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi! Wat is 't rustig hier zeg! Stilte voor de storm?

Bri; Hoe is ‘t nu met jullie? Gaan jullie actie ondernemen of willen jullie toch afwachten?

Dikke knuffel voor jullie!!!

Yas; Ik stem voor een meisje! Heb geen ervaring met draagdoeken. Heb er toen wel even naar gekeken op draagdoek.nl. Mooie site!

Hoe gaat ’t nu tussen jou en Yas-man? Kan hij al wat beter met je hormonen omgaan?

En hoe is’t met je mannetje. Knapt hij alweer wat op?

De duowagen nog gekocht via MP?

Jessel; Leuke carnaval gehad? Hard gewerkt aan een klein prins of prinsesje Carnaval?

Soep; Echt een klote situatie op je werk. Er zijn al veel wijze woorden geschreven op Gmail. Gelukkig dat je nu ietsje meer rust hebt in ’t hoofd. Probeer dat vast te houden hoor! Hele dikke knuffel voor jou! Je bent lief!

Ach, die lieve kleine soep! Heeft ze er erg veel last van?

Blond; Wat een lekkerding is Kalissa toch! En wat heeft ze al lang haar! Zo heerlijk meisjesachtig! O, dat filmpje! Hahahaha! Zie mezelf al zingend zitten met de neef van m’n man op z’n gitaar naast ’t bed! OMG! Wel indrukwekkend trouwens!

Ben je trouwens erg geschrokken van de crash vanochtend?

Mim; Nog gefeliciteerd met je mooie echo! En zo leuk dat je bent uitgerekend op je verjaardag! Is echt bijzonder! Je hebt echt al een mooi buikje hoor!

Dok; Heftig van je moeder! Gelukkig lijkt het er voor nu goed uit te zien. Mijn oma heeft destijds ook verzwegen voor haar kinderen dat ze borstkanker had. Pas toen ze wist wanneer ze geopereerd zou worden heeft ze het verteld. Mijn moeder vond dat toen ook echt een ‘no-go’. Sterkte ermee!

Jusa; Wat ben je prachtig!!! Je straalt helemaal op de laatste foto’s!

Rustig aan doen nu he! Lekker genieten van je verlof, want jullie meisje moet nog even een paar weekjes blijven zitten. Toch gekozen voor de Bugaboo? Mooie wagen hoor! Welke kleurencombi gaan jullie doen?

Lil; Hoe gaat ’t met je lieve, prachtige Lola? Gaat de BV ook nog steeds goed?

Hahaha! Jij grapjas! We shall see, hoe ‘nat’ ‘t wordt zonder regenjas (iew, klinkt vies!, maar jullie begrijpen m’n gedachtekronkel vast wel). A dirty mind, is a joy forever ;D

Jules; Zo fijn dat we bij jouw ouders terecht kunnen voor de meeting! Top! Ennuh, waar blijft jouw buikfoto?

Plien; Vertel, vertel, vertel! Hoe is’t gegaan bij de pizzeria?

Es; Joepie! Een snelle echo! En natuurlijk komt het goed met de VK! Hebben ze bij deze praktijk ook meerdere VK’s net als je vorige?

Klaver; Hoe voel jij je? Moest echt even lachen om je teiltjes-opmerking! Je bent leuk en lief!

Ego;

vriendin van me is gisteren bevallen van een zoon! Zo’n bikkel joh! 9,5 pond!!! En een ge-wel-dig-e naam! Zet ik misschien straks nog ff op gmail!

Hier gaat alles z’n gangetje. Ben druk doende om pareltjes 1e verjaardag tot een succes te maken. Mevrouw krijgt een verjaardagstaart van 2 lagen! Hahaha! O ja, K3 komt ook!

Echt ernstig hoor! Ben helemaal losgeslagen... Ze wordt maar 1 x 1!

Parelman en ik hebben ’t gisteren toch nog even over de ‘non-raincoat’ acties van ’t afgelopen weekend/dagen gehad. Voelde toch een beetje vreemd nl. We zijn nu veel meer relaxed dan toen met pareltje. Vinden we erg prettig en we zien wel. Vind het wel enorm spannend allemaal weer!

Nou, kom op ladies! Schrijven weer!
ff snel want ben MOOEEEE!!!

Vandaag weer aan het werk na de vakantie en alsof die kids het ruiken: 'juf bent u zwanger?' En echt, ik heb de hele dag m'n buik ingehouden en had geen kleding aan waarin ik er nou zo zwanger uit zie! k heb het ontkend en geroepen dat ik toch maar wat minder naar de McDonalds moet ik de vakanties. Stom eigenlijk dat je buik direct wat veranderd. Niet dat hij meteen gevuld is met kind, maar heb echt zo'n opgeblazen buik... Na de eerste echo, als die helemaal goed is mag iedereen het weten.

Parel; grappig dat je met een tweede zoveel meer ontspannen kunt zijn. Leuke uitspraak ook trouwens over je dirty mind, doet me denken aan mijn vroegere leraar Frans. Die zei dat ook altijd als we weer ergens om zaten te gniffelen. Klinkt helemaal goed die verjaardag van Pareltje. Mooie dag trouwens ook: jarig zijn op internationale vrouwendag. Het wordt vast een sterke dame!

Shit, misselijk.... Ga een tripje maken naar de plee en dan slapen. Weltrusten!
Gatver de gatver, die crash is echt kut. Mijn ouders gaan over een uur in het vliegtuig. Ben echt super zenuwachtig… Maar vooral verschrikkelijk voor al die slachtoffers. Ben je er bijna, denk je dat je het ergste gehad hebt en bam! Verschrikkelijk.

Es, wat fijn dat je de 9e al terecht kunt! Dat is zo hier! En wat grappig dat de kinderen het meteen zien. Volgens mij hebben zij het zwanger-zintuig nog!

Heb je trouwens nog meer VK praktijken? Je zou anders eens een intake kunnen doen ofzo. Dat mag toch wel?

Juus, wat zei je baas? Ga je eerder stoppen? Goed naar je lichaam (en de gyn) luisteren hè. Foto komt snel. Wegens het ziek zijn zijn er zoveel dingen blijven liggen die echt prioriteit hebben. Zondag heb ik het op de planning staan (maar pin me er niet op vast )

Soep, ik neem de doek de 9e mee! Heb hem al van stal gehaald en wat gestoeid met het ding. Wel leuk dat we verschillende leeftijdsfases hebben om mee te oefenen .

Fijn dat je een goede werkdag hebt gehad. Komt allemaal wel goed, vertrouw er maar op.

Succes met klussen!

Juus en lil, wat kunnen jullie lekker bakken! Verlof zeker (hahah)

Yas, hoe is het met die kleine? En met jou? En ik ga trouwens voor een meisje. Dan krijgt soep een jongen en hebben we zeker twee paar kindjes met dezelfde naam. Hahah!

Blond, hoe ervaar jij die crash? Hoe kijk jij er tegenaan. Het zijn toch conculega’s.

Parel, komt K3 echt? Lachuh! En ik ben benieuwd naar de naam van de nieuwe wereldburger. Wij moeten nog steeds inspiratie op doen voor een jongensnaam.

Meiden, foto’s enzo komen zeer waarschijnlijk zondag. Ik loop zo gigantisch achter met alles omdat ik ziek ben geweest. Er moeten gewoon echt een paar dingen gedaan worden. Maar ooit ga ik echt mijn leven beteren en foto’s plaatsen. Al is het er maar eentje.
Nou Jules, geef je 'echte' leven dan maar even prioriteit :D

Wat gaaf Parel, tzt willen we de foto's hoor! En alweer bijna één. jeetje jeetje jeetje!

Jes; Carnaval overleefd?!

Leuk jullie allemaal met die draagdoeken! Ik heb helemaal into draagdoeken en heb er inmiddels 3 en er komen vast nog meer, ik draag Lola dagelijks en sta bijvoorbeeld te bakken met Lola in de doek. Ook naar de winkel doe ik met de draagdoek of ff de stad in. Ik gebruik de kinderwagen eigenlijk niet (zonduh!) misschien staks wel als ze wat groter is.

Draagdoek.nl is een prima doek voor kleine babietjes Yas!
Goedemiddag lieve vriendinnetjes,

Om te beginnen: we hebben een supergoede echo gehad. Helemaal life and kicking! Ik had helemaal een gespannen ademhaling vantevoren, want hij wilde het eerst uitwendig proberen en toen zag je niks. Gelukkig inwendig wel...zucht (dat kon ik daarna wel weer rustig)! Op mijn eigen verzoek krijg ik ook nog een echo met 12wk (eigenlijk voor de leuk, want niet noodzakelijk ofzo).

Manlief wil het helemaal van de daken schreeuwen nu, maar ik ben zelf wat afwachtender. Het lijkt me beste wel lastig om op het werk te vertellen. Snap ook niet waarom eigenlijk....

Es: Fijn dat je ook al snel voor de echo mag. Goed voet bij stuk gehouden dus! Ik heb dus nu eentje met 6wk, 8wk en 12 wk.

Ik zag vandaag al iemand naar mijn buik kijken óf misschien voelde ik dat wel zo. Zal haar later vragen of ze dat dacht, wanneer ik het haar vertel.

Parel: Je kunt beter beginnen met 1 jaar 1 laag, 2 jaar 2 lagen, enz. haha. Maak er een leuk feestje van; 1 jaar worden ze tenslotte maar 1x!

Juus: Wens je een heerlijk verlof toe én een huis dat snel verkocht wordt! Je ziet er prachtig uit op je 'verse' foto's!

Yas: Wat zei de dokter eigenlijk?

Bri en Soep: Veel succes, maar vooral plezier bij jullie bezigheden!

Jules: De stad is voor ons (binnen) tien minuutjes op de fiets en lopend nog geen half uur.

Al goede berichten gehad van je ouders? Waar zijn ze naartoe gevlogen?

Blond: Ben ook benieuwd hoe de crash voor jou overkomt.

Echt leuk die nieuwe foto's van Kalissa!

Lil: Pas jij je draagdoek aan bij je outfit ofzo?

groetjes Klaver
Het begin is gemaakt. De kledingkast is eindelijk uitgemest (de zak van max zal er blij mee zijn), het is allemaal weer wat opgeruimd en gestoft (weliswaar met de franse slag maar whatever) en nu nog even stofzuigen. En dan vind ik het wel weer even mooi voor vandaag.

Lil, jij ook een echt expert. Neem je de doeken mee de 9e? Dan kunnen we met meerder oefenen en jou en soep volgen in jullie instructie.

Klaver, wat fijn die goede echo! Echt super en ook tof dat je met 12 weken weer mag. Is de u/d nu definitief vastgesteld of doen ze dat met 12 weken?

Mijn ouders zijn nu onder weg naar Florida. Ze zijn om twee uur opgestegen en ik durf niet goed te googlen of op teletekst te kijken. Als het goed is, landen ze rond twaalf uur middernacht onze tijd. Ze zouden me sms'en hoe laat het ook zou worden.

Oja, vind het best een behoorlijke wandeling, zo voor de eerste keer met rugdrager. Schouderklopje voor de familie klaver!
Hoera, er is weer een babytje geboren in onze vriendenkring, een meisje erbij.

klaver: ik heb helemaal gemist dat je een echo had, sorry! Fijn dat alles goed was en dat je er nog één krijgt. Gaat best met die bezigheden, maar het is ook wel een beetje doen voor een baby, we zijn zooo moe. Maar goed, blij worden we er wel van, hihi.

Parel:beetje vies praatje is het wel..... Zal ik je in de tabel zetten?

Lil: dan bij jij een grote expert dan ikke, met de draagdoeken. Gaaf dat je ze zoveel gebruikt!

Jules: geen stress meisje, maar ik snap het wel. Ik ben ook blij als je ouders goed geland zijn, hoor.

Es: moet je erg spugen?

Plien: alles goed?

Hier echt heel erg moe. Soepje heeft van 5 tot 6 liggen schreeuwen in bed, zonder reden, behalve dat ze liever bij ons was. Wat word je daar moe van zeg. Ze was erg snel op haar teentjes getrapt, maar met het eten weer heel gezellig. Nu is ze zonder mokken gaan slapen, ik hoop op een goede nacht.

Hoe gaat het met de anderen, nachttechnisch?

De oortjes lopen nog steeds, wat zit daar een troep. Gelukkig geen koorts meer en lief spelen, maar echt lekker voelt ze zich niet altijd.

Zometeen lekker naar Wie is de mol? kijken. Zonder baksels, wel met chocola!
Sjee Klaver, had ik ook helemaal gemist dat je voor een echo moest wat stom! Maar wat heerlijk dat het goed is daarbinnen! Opluchting!

Ben je misschien huiverig omdat het nog maar kort geleden is dat Klavertje werd geboren en dat je er de vorige x vroeger uit moest? Dat kan ik ik me nm levendig voorstellen.

Wat klote Soep met die oren, het blijft een gedoe zo terwijl je had verwacht gehoopt dat het over zou zijn na die buisjes!

Plien, lang niets meer gehoord!

Ik neem de doeken mee op de meet de 9e (al zijn we dan wrsch. op vakantie.) Ik geef graag demonstraties! Ik heb één rekbare doek, een geweven niet rekbare doek en een ringsling hele verschillende doeken hoor!

Verder zit ik hier zo hard met één voet de wipstoel te wippen dat Lolas melk inmidddels milkshake is maar ze aan het slapen, hahaha. Totaal onbewust was ik dat aan het doen!
En nog een keer hoera, er is nog een babymeisje geboren vandaag. Morgen kaartjes en cadeautjes kopen, jeej!
Hallo!

Zo, ik ben veilig en wel uit de plolonaise gerold en ga nu weer eens wat aandacht aan jullie besteden!

Pfff.. het was een hele lap om bij te lezen en ik zal vast niet op iedereen reageren maar jah, ik kijk wel hoe ver ik kom.

Blond: geschrokken van die crash? Ik zou het echt in mijn broek doen denk ik! En wat een SUPER mooie foto's van Kalissa, wat een schatje zeg!

Dok: jeetje, je zult wel geschrokken zijn van het nieuws! En dat ze dat dan maar niet vertelt om jullie te sparen.. wel lief bedoeld denk ik maar.. hoe voel je je eronder?

Lil: ik zit te smachten naar nieuwe foto's van je lammetje!

Nog steeds op de roze wolk of begint het slaaptekort zijn tol te eisen? Zit je nog steeds te wiebelen met je voet tot er milkshake ontstaat of valt het mee?

Bevalt Lil-man als papa? Val je ook zo van de ene verbazing in de andere als je je vent met je kind ziet? Zo schattig!!!

Klaver: van harte met je goede echo! Dus man wil het graag van de daken schreeuwen en jij niet? Heb je er geen goed gevoel over of wil je het liever nog even voor jezelf houden?

Es: hoe is het met jou? Fijn dat je al wat sneller voor een echo kan komen! Voel je je goed? Of heb ik bij jou iets over een teiltje in de vorm van een hartje gelezen?

Jusa: mooie buik vrouw! En nu lekker genieten van je verlof hoor!

Ik wil niks horen over harde buiken voor de 37e week!

Ga nou eens lekker met je voetjes omhoog op de bank en doen waar je zin in hebt.. heerlijk!

Mimi, Plieno en Yasmine: hoe is het met jullie kwalen?

Ook aan de k*ts of valt het mee?

Jules: nog carnaval gevierd? Zo ja, is kleine man meegeweest en hoe vond hij het?

Soepie!!! Flink aan de klus deze dagen?

Hoe is het met de oortjes van kleine soep? Zielig hoor dat ze er zo'n last van heeft!

Die buisjes hebben ook maar even geholpen, valt tegen! (of niet?)

Parel: de regenjas al ritueel verbrand? hihi!

Ik vond het zo'n geweldig bericht: Parelman wil geen regenjas meer aan.. ik herhaal..... GEWELDIG!

Goed dat je het er samen nu wel fatsoenlijk over hebt gesproken, klaart de lucht wel denk ik!

En als het nu minder "moeten" is als bij pareltje dan voelt het toch weer een stuk anders volgens mij! Succes hoor, het is jullie gegund dat het weer snel raak is!

Bri: Lieverd! Wat een klote-berichten (excusez les mots) weer!

Ik snap er echt helemaal niks van! En je bericht op g-mail.. helemaal te begrijpen.. ik kan me er in ieder geval alles bij voorstellen! En ik denk iedereen hier! Je houdt je zo groot en je bent echt een taaie maar je moet ook echt aan jezelf denken en je eigen gevoelens toelaten!

Volgens mij heb je heel veel aan bri-man of niet?

Heb je nog een afspraak bij de gyn binnenkort?

Ga je van gyn wisselen of voor een second opinion of weet je het allemaal nog niet?

Ik ga in ieder geval mijn duimen overuren laten draaien en heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard hopen dat het niet meer nodig is. En dat je nooit meer een stap over de drempel van de kamer van de huisarts of gyn hoeft te zetten en toch een heel nageslacht gaat baren!

Luum: alles goed? Ook met man en kind?

Ik heb dus een super carnaval gehad, 5 dagen helemaal los!

En flink aan het bier gezeten, ondanks de bevruchtingspogingen die we ook nog echt serieus aangepakt hebben.

Ik vond dat ik het toch wel verdiend had om weer een ECHT carnaval te vieren.

Was wel een "shock" om te ontdekken dat er nu van de 4 stellen (waaronder wijzelf) 3 (!!!!!!!! ) zwanger zijn!

Van een wisten we het al en de andere twee kwamen schoorvoetend over de brug met een glaasje spa blauw in de hand.

En toen voelde ik wel een steekje.... stom he?

Ik vind het ook zo stom om te schrijven terwijl Bri dit al zo lang heeft!

Dus ik heb het snel weer weggestopt en ben verder gegaan.. maar het liet me niet echt los...pfff.. soms word ik moe van mezelf!

Carnavalsfoto's zijn op mijn hyves te bewonderen, tenminste, Luuk die het super naar zijn zin heeft .. not.. dat was tijdens kindercarnaval op maandagmorgen om 10 uur , echt een onchristelijk tijd, sorry voor de benaming maar het was echt zo!

Hij viel om kwart over 11 tegen mij aan in slaap, was ik wel weer gelukkig mee, helemaal happy mum! Heb hem ook best lang moeten missen natuurlijk!

Ik heb pas geleden via internet zwangerschapstesten gekocht, aanbieding 2 voor 11 euro, en die zijn hoger sensitief dan de testen die in de winkel te koop zijn, beweren ze.

Volgens de info kan je 6 dagen voor je NOD testen..

Nou, ik ga gewoon wachten tot dé dag en ga dan testen, als het nodig is, en als ie dan negatief is dan zal ie wel negatief blijven..

Ach, eerst maar eens kijken of er zich aankondigen en dan maar verder zien..

Meiden, ik ga er mee stoppen want ik bezet zo heel het forum.

Posten, klaar!

En sorry voor de ongelooflijke lap tektst, snap het wel wanneer jullie hem niet helemaal lezen hoor!

Jessel
Oh, ja, 9 mei, helemaal super geregeld die locatie Jules!

Ik ben erbij! En nu echt!

Ik had vrij, moest toen weer werken en heb nu overuren ingeleverd om erbij te zijn!

Vind het nu al spannend om jullie IRL te zien en ga nog maar eens flink blokken op de namen tegen die tijd want ik en namen dat is af toe ellendig!

En ik neem geen draagdoek mee want die heb ik niet, maar wil me wel inschrijven voor de cursus!

XXX Jessel

en nu stop ik echt!

Jessel is er bij, Jessel is er bij, Jessel is er bij, Jessel is er bij! Ik vind het onwijs leuk, jammer dat het nog zo lang duurt!

Wie is jullie mol? Als je kijkt tenminste?
Jessel: ik had je foto's gezien, je hebt echt zoooo'n schattig ventje. Ik wil ook wel een jongensbaby en dan net zo'n leuke als de jongens hier.

Ik snap je steekje wel. Heb ik ook nog als er hier iemand zwanger is. Ik gun het Bri echt heel, heel, heel erg, maar ben zelf ook ongeduldig. Ik moest erg lachen om iemand op een ander topic, die structureel op de verkeerde dagen sexte en in de vruchtbare tijd moest bijkomen van het vele sexen. Ons gemiddelde ligt al niet zo hoog, maar ik ga toch de kansen wat spreiden. Dan maar zin maken, ondanks dat spookje van 16 maanden dat ons wakker houdt. Of ben ik nu te eerlijk....

Bri: ik mis je hier wel, hoor.
Alleen even een levensteken, de afgelopen dagen alleen bijgelezen en leuk om te zien dat ik al gemist wordt...

Vandaag rare dag. Naar werk gegaan, daar ineens wazig zien (niet meer kunnen lezen) toen naar huis, naar de huisarts en bleek mijn bloeddruk nogal laag. Dat is dus de verklaring en een echte zwangerschapskwaal. Niks ernstigs, maar wel vervelend, omdat het waarschijnlijk vaker voor zal komen de komende tijd. Maar dan hoef ik dus niet van mijn werk naar huis, maar gewoon pauzeren, dropjes eten en wachten tot het weer goed gaat. Omdat ik vandaag toch al ziek was gemeld vanmiddag lekker bijgeslapen en daarna ging het weer prima.

Mannetje huilt nu voor de 3e keer in een half uur, hoop niet dat het een voorbode is voor de komende nacht. Afgelopen nacht weer voor het eerst door kunnen slapen sinds ik me kan herinneren. Afgelopen week wel een dikke kies gespot, dus misschien hielp dat de afgelopen tijd ook niet echt.

Ik ga hem troosten en zelf ook lekker naar bed.

Ik ben helemaal bijgelezen en leef mee, maar reageer later!
ff snel, want weer aan het werk. Mijn ouders zijn gewoon veilig geland. Kreeg vanacht een sms. Heb dus lekker geslapen.

Nu snel aan het werk en vanmiddag meer!
Fijn Jules !

Meiden, ik ga nu naar de kaakchirurg en vanmiddag haal ik de kleine (inmiddels betere !) man weer op bij opa en oma. Het is gewoon een flinke verkoudheid geweest (woensdagavond had hij wel 40 graden koorts).

xx Tot zo, kom straks nog even vertellen hoe het was !
Soep, nachttechnisch gaat het hier op en af. Ik merk dat die kleine nog niet helemaal lekker is. Deze week werd hij op een ochtend om half vijf al wakker en de nacht erna wilde hij pas tegen enen gaan slapen… pfff. Best zwaar. Ook hebben we er nachten bij zitten dat hij om de twee uur even wakker wordt. Hij huilt dan twee minuten, maar hard genoeg dat wij er wakker van worden. Je doet dan van die hazen slaapjes. Zou het een fase zijn? Wat denk jij dat het bij soep is? Haar oortjes? Sterkte iig met de nachten en een knuffel voor soepie met haar zere oortjes.

Lil, ze kunnen niet vroeg genoeg leren dat milkshakes errug lekker zijn! Haha! Jammer dat je de 9e waarschijnlijk op vakantie bent. Ben echt super benieuwd naar Lola in leven de lijve.

Soep, wat een babyboom! Hoe heten de meiden? (ondanks dat we die naam al hebben, toch altijd nieuwsgierig hè).

Jessel, top carnaval gehad! Beter. En drie van de vier zwanger. Kan me voorstellen dat dat toch even steekt. Maar gelukkig kon jij nog lekker aan het bier. Ook wel relaxt. Wij zijn even bij de optocht geweest, maar zonder pilsje is dat toch best raar. Kleine vond het prachtig! De kinderoptocht niet meer gehaald. Was van 13.00u tot 15.30u en dan ligt die kleine te tukken. We hebben het einde nog even gezien. Als ik thuis ben ga ik je foto’s op hyves bekijken.

Hopelijk waren de andere bezigheden net zo vruchtbaar als de carnaval!

En Soep, je bent zeker niet te eerlijk hoor! Seksen voor een baby vind ik persoonlijk heel normaal. Zeker als je frequentie wat lager wordt door een spokend meisje van 16 maanden. Dat hebben wij hier ook gedaan. En waarom niet. Ik merk zelfs dat ik het nog nooit met tegenzin heb gedaan, alleen maar dat de zin toeneemt met de mate waarin je frequentie toeneemt! Dubbel plezier dus (haha).

Plien, wat vervelend van die bloeddruk zeg. Ik hoop dat het je niet te vaak overkomt. Hoe was je nacht? Hebben jullie allemaal lekker geslapen?

Yas, sterkte bij de kaakchirurg! Niet meer bij die butcher, toch hè?!

Ik toen straks een sms van lief: kleine is weer zijn vrolijke oude zelf!

Ik hoop zo dat dat zo blijft. Vind het zo zielig als hij niet lekker in z’n vel zit. Volgens mij moet hij het lopen ook echt verwerken. Hetzelfde als dat we in een volle ruimte komen. Hij begint dan standaard te huilen, duurt vijf minuten en dan is hij geacclimatiseerd. Dat heeft hij echt van mij. Ik moet ook altijd even wennen aan drukte.

Meiden, ik ga nog even internetten en dan lekker weer aan het werk.
En Yas, de kaakchirurg overleefd?

Jules; ;-D Was meer met gekheid bedoeld hoor K3! Dus ze komen niet! Hahaha! Zou wel erg decadent zijn! Ik bedoede er meer mee te zeggen, dat de rest bijna in de categorie decadent/overdreven valt. Gelukkig is je kereltje weer wat beter!

Soep; Beterschap voor je meisje ook! En wat bewuster sexen voor een kindje is toch best spannend? Veel broccoli eten, is goed vruchtbaar 'voer'! Ehm, zet me nog maar niet in de tabel hoor. We doen rustig aan, ondanks de vieze praatjes ;-D

Namen van de baby's op de gmail?

Plien; Valt op dat we je missen he?! Doe je rustig aan? Veel dropjes eten is een geluk bij een ongeluk!

Jessel; Kan me inderdaad ook best voorstellen dat 't steekt. Binnenkort heb jij ook vast heel goed nieuws te vertellen!

Klaver; gefeliciteerd met de goede echo!!!! Laat je man anders hier ff ' van de daken roepen' dat je zwanger bent. Dan kan hij 't ook ff kwijt! ;-D Het is toch ook supernieuws!

Pareltje is snotverkouden! Ze heeft de hele nacht gespookt....Ben echt gebroken! Heb zelf voorhoofdholte ontsteking en ben gewoon niet fit, dus kan dit er eigenlijk niet echt bijhebben... Ga nu zelf ff een hazeslaapje doen denk ik.....GAAAAAAP!
Namen staan op gmail. Ik ga weer met doekjes achter mijn dochter aan!
Parel, ik vond het al zo onwijs kicken dat jullie dat geregeld hadden voor die kleine Parel. En je weet maar nooit waar je connecties liggen he! Heerlijk, zo'n decadente verjaardag. De eerste is ook echt wel heel speciaal.

Ennuh, toch nog maar even niet in de tabel? Hahaha, misschien dat je ook wel met stip stijgt, net als Yas. Zou wel tof zijn deze keer.

Beterschap voor die kleine en voor jou!

Soep, leuke namen! Vooral die eerste vind ik tof.
Hallo. Nu een poging om wel op (een aantal van) jullie te reageren.

Parel, wat leuk dat de "kogel door de kerk is". En ik herken het wel, van eerst een paar keer zonder en dan toch maar even het gesprek aangaan. Het is toch wel een hele bewuste keuze.

Mooie momenten zijn dat als je er samen weer klaar voor bent!

Wie weet hoe snel het deze keer mag gaan.

Jessel, leuk om je carnavals verhaal te horen. En als enige aan het bier (nou ja niet de enige met carnaval natuurlijk) lijkt me wel raar. En ik neem aan dat die andere meiden ook weten van je miskraam, dus dat het voor die andere stellen ook duidelijk is dat je een zekere wens hebt. Ik hoop zo dat die snel in vervulling mag gaan.

Bri, denk nog steeds veel aan jullie. Hoe gaat het met je vandaag?

Yas, hoe was het bij de kaakchirurg? Fijn dat Daniel weer beter is. Is ook zo zielig. En ook niet gezellig in huis al die extra zorgen. Hebben jullie nog een goed gesprek gehad over jou "gevoelens/hormonen" of gaat het al wat beter?

Soep, ik vind het wel fijn om te horen dat wij niet de enige zijn die nog niet echt fijne nachten hebben. Hoewel ik jou natuurlijk gun dat de nachten perfect zouden zijn! Ik zeg wel eens voor de grap dat we alvast oefenen voor de gebroken nachten straks. Het valt momenteel wel mee hoe lang we 's nachts met hem bezig zijn, maar een paar keer kort breekt je nacht zo.

En we gaan structureel best vroeg naar bed, gewoon omdat dat de enige manier is voor ons beide om fit te blijven.

Jules, zielig dat jullie kleine eerst even moet huilen als hij in een drukke ruimte komt. Mannetje is heel even heel verlegen (cute!!!) en daarna gaat hij helemaal los...

Ik was laatst bij mijn opa en oma en voor ik het wist zat hij bovenop de rollator, trok de bonbons tot 2 keer toe uit de kast, was met de sinaasappels uit de fruitschaal aan het spelen en ga zo nog maar even door. Mijn opa en oma vinden het altijd heel leuk als ze hem zien en ze zien hem regelmatig. Ik kom er eigenlijk te weinig maar als mijn moeder oppast (2 dagen per week) gaat ze ook regelmatig even met hem naar ze toe.

Ik vind het alleen maar fijn dat mijn moeder ook met hem op bezoek gaat bij anderen (of zelf bezoek krijgt), des te meer went hij er aan om in verschillende omgevingen verschillende mensen tegen te komen.

Lil, jammer dat je niet bij de meet kan zijn, of misschien toch?

Ik wil die doeken demo van je wel zien. Ik ben ook bang dat ik het snel te ingewikkeld zal vinden, maar als ik jou hoor valt het wel mee.

Ik heb een eieren overschot. Er bleken er nog 6 meer in de koelkast te staan dan ik dacht. En vandaag hoorde ik dat we komende week de eieren van de kippen van de buren mogen rapen (omdat we voor de beestjes zorgen), dus elke dag verse eieren. Net dus maar snel een cake gebakken (goede reden).

Ben benieuwd of die lekker is, ik ga er chocolade over doen, die was bijna op de datum (nog een goede reden voor een zonde dus).

Vanmiddag voor nieuwe meubels voor mannetje gekeken. Erg leuke winkel hier in de buurt, leuke prijzen ook. We gaan voor een peuterbed, omdat ik verwacht dat hij met 2 toch wel uit het ledikant kan klimmen kan hij net zo goed in een peuterbed. En als het niet bevalt koop ik op marktplaats alsnog wel een ledikantje voor de tussentijd. Mannetje vond de winkel ook super, op de bedden klimmen, op de stoeltjes, tafeltjes.

Daarna nog even langs mijn werk, omdat ik wat was vergeten. Even showen bij mijn collega's, leuk!

Vandaag geen last gehad van mijn bloeddruk gelukkig. Wel lekker dropjes gegeten, preventief....

Wij gaan morgenavond naar de musical Joseph. Ben benieuwd.

Prettig weekend allemaal!
link naar bedje dat we waarschijnlijk kopen voor mannetje staat op gmail
he meiden, ook weer s een stukje aandacht voor jullie en een korte update van uit t westen des lands.

lieve jessel, snap je zo goed dat gevoel mag je best ook hebben hoor, zullen denk de bevriende stellen ook helemaal begrijpen~ x

Britje, hoe gaat het met jou? al nieuws of weet je nog niet wat jullie nu gaan doen? leef met jullie mee!! knuf!

soepie en plien, zwaar die nachten die jullie beschrijven.Lastig he, dat je daar gewoon niets aan kunt doen. gelukkig kun je er nu steeds na een korte break weer in maar toch breekt het je nacht erg op. goe op jezelf passen he met de lage bloeddruk ook. ik heb m ook zo laag 90/50 en moet bij bukken en opstaan ook echt uitkijken. merk t op mijn werk ook met regelmaat, even stippen voor mijn ogen bij teveel hoog laag beweging enzo.. Take care!!!

soep, wat balen dat je lieve meisje nog steeds zo aan de rommel is met haar oren, sterkte meid!! hoe is het met de baan van je lief? al wat langere perspectieven om te kunnen blijven of vast in dienst te kunnen gaan?

Luumpie? hoe is het met jou en je meisje en je man? lukt het met thuiswerken en plannen al wat beter?

parel, spannend hoor, die jas uit !! moest er lachen om je dirty talk en snap die " angst " wel er voor te gaan, hadden wij ook wel hoor, zo van, redden we het dan wel straks allemaal als het heel snel mocht gaan allemaal en dat soort gedachten maar goed, relax samen en enjoy!!!

lil, hoe is het met lolatje en hoe bevalt jou je verlof nog? mis je het werk of heb je wel af en toe een beetje contact? waar gaat jullie mei vakantie heen? dat was met die trouwerij toch? leuk!!!!

jusa, wat heb je een prachtige buik en wat ben je stralend zwanger!! helemaal mooi! en wat gaaf voor jullie dat er zoveel belangstelling voor het huis is!! zo veel stress wat je daardoor kunt vermijden en dat is in tijden van baby op komst en baby net geboren wel heel fijn!

bij ons is er ook getekend, nu afwachten of alles rond gaat komen qua financien maar dan zijn we er per mei van af.. zo heerlijk ook al houden we een gat over wat we moeten vullen.

blond, hoe staan jij en je collega's ten opzichte van de crash? legt dat veel druk op de vliegwereld of valt dat mee? ben benieuwd hoe dat bij jou als proffesional aankomt, t is echt wel schrikken!

jules, fijn dat je ouders goed zijn aangekomen. Niet teveel stressen he meisje, is niet goed voor je kleintje!! hoe gaat het verder met je? druk zo te lezen? benieuwd naar de foto van zondag

es, wat fijn dat die echo eerder kan! geeft dan pas denk wat meer rust. " geniet" tot die tijd maar van misselijkheids aanvallen. mijn lief zei dan steeds, ben je nog misselijk, mooi! alles goed met je man en mannetje ook? geniet van het weekend en doe rustig aan!

parel, irritant he, een voorhoofdsholteontsteking.. heb m ook al 2 weken zitten en echt alleen maar in de linkerhelft van mijn gezicht. Ben nu bijna een week wisselend doof en wordt steeds wakker met een gevoel van kiespijn maar dat is het snot in mijn hoofd.. blehg..

stoom me een rood hoofd en neusspray is ook m'n beste vriendje maar echt werken doet het allemaal nog niet.

zie er bij tijd en wijlen niet uit.. wallen, bleek, jak.. goed voor jezelf zorgen is soms zo veel moeilijker dan voor anderen zorgen.... haha. dat herkennen jullie vast wel.

het opvoeden hier is trouwens ook wel echt begonnen. Mimmetje was een beetje moe deze week door allerlei drukte en begon af en toe echt flink te drammen.. zeurend huilen, onderlip naar voren en gaan met die banaan.. lief en ik hebben er nu samen even een aanpak op bedacht want ze wordt vooral helemaal totaly wild als we koken en zij mag niet op de arm. Nu dus tijdens het koken gewoon in de box en negeren. Dat duurde afgelopen week nog wel heel lang maar aan het einde was ze wel stiekem gewoon aan het spelen. Dus even volhouden en dan komt t wel goed. Dat soort gedrag willen we niet elke avond hebben, de kop in drukken dus maar..

ga nu snel thee maken en uitrusten en vroeg naar bed. Lief heeft een etentje en ik moet morgen weer aan het werk dus ga de stilte in huis maar goed gebruiken.:)

lieve knuf voor jullie allemaal!!! x

oh yas, hoe is het met je kaak? en hoe gaat het tussen jullie samen? kop op je meis! x
Hoi meiden, ik leef nog wel, maar weinig tijd gehad (What's new?) Gisteren en vandaag alles bijgelezen, maar reageren kost nog wel een uurtje denk ik...

Net topic van Arc gelezen, beter niet doen uit zelfbescherming..

Parel, gaaf!

(Hmm, kon geen subtielere vinden...)

En ik heb bewondering voor de mensen die structureel vroeg naar bed gaan. Ik ga structureel niet voor middernacht.. wil altijd nog vanalles doen (forumverslaving o.a.) en ben een echt avondmens. Gelukkig slapen onze kindjes eigenlijk altijd goed door (van 19.00/19.30u tot 7.00/7.30) Eerst wel tot 8.00/8.30u, maar helaas niet meer... Maar dan zou ik toch genoeg kunnen slapen als ik maar op tijd naar bed ging.

Vanochtend liet vriendje mij uitslapen (mmm!) maar lette niet op de tijd. Kwam me roepen om 8.54u terwijl ik eigenlijk om 9.00u op mijn werk moet zijn. Ik was er toch nog om 9.15u, dus best knap. Zelfs nog kadootje van schoonouders uitgepakt (ja ik was jarig dinsdag, jullie zijn me helemaal vergeten!). Heb dan ook maar 2 minuten reistijd.

Kleine gup loopt intussen de kamer door, echt heel schattig met haar handjes in de lucht, ik zal een fotootje maken!

Maar nu echt naar bed, want morgen weer vroeg dag en een huis kijken ook nog.
AAARGHH Sorry dat ik steeds zo kort ben hoor, ik wil in elk geval even wat van me laten horen, de kaakchirurg is nl niet doorgegaan. Serieus, ik lag al klaar in de stoel. Dit keer was het in het Diak (echt een superfijn ziekenhuis - ben ik ook bevallen), dus geen butcherpraktijken Maar goed, de kaakchirurg - een hele vriendelijke man - durfde de ingreep toch niet aan en heeft wel mijn mond goed onderzocht om te beoordelen hoe noodzakelijk de ingreep nu (op dit moment) is. Als het even niet hoeft, dan doet hij het liever niet omdat het maken van een foto wel zo fijn is voor hem en dat wil hij bij zwangeren eigenlijk niet doen. Gek, want dit werd niet aan de telefoon gezegd. En nota bene die butcher van de kliniek stond er op om een foto te maken bij 11 weken zwangerschap - maar dat wilde ik dus niet - afijn, dat verhaal kennen jullie. De ontsteking die behoorlijk groot is, is wel rustig op dit moment en dat gaf voor hem de doorslag om in goed overleg de behandeling uit te stellen. Ik kan er wel mee leven, in elk geval was dit tenminste een fijne arts.

Mannetje is inmiddels ook weer thuis, hij bleek de zesde ziekte te hebben ! Meiden, ik kom later terug, we gaan nu naar het echo bureau, daarna door naar mijn schoonouders en vanavond kom ik jullie het nieuws brengen !

Dikke kus voor jullie allemaal ! En sorry even voor mijn egoberichtje ...

PS: Dok, ik volg dat topic van Arc al een tijdje, erg he ....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven