eFFFe forumvriendinnen

08-06-2007 19:38 7104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo! Daar ben ik weer.

Heb de huisarts toch nog te pakken kunnen krijgen en ik kon langskomen. Ze heeft haar even bekeken, en het lijkt erop dat ze er gelukkig niks aan heeft overgehouden. Dat ze meteen huilt is goed, en dat ze zich daarna laat troosten ook. Haar houding was verder goed, geen armpjes of beentjes die raar hingen, en ze werd heel makkelijk wakker. Dat was heel belangrijk en dat moeten we vandaag nog even verder checken, om de 2 uur wakker maken en kijken of ze makkelijk wakker wordt. Ook vannacht, maar daar heb ik een goede nacht voor uitgezocht

Pfff, ben opgelucht! Had ook niet echt het idee dat er echt wat was, maar als de huisarts dat ook denkt is nog beter voor mn gemoedsrust!

Ze is verder ook weer gewoon vrolijk, en lacht weer!

Herah: Aaah, zit je er even doorheen meid! Begrijpelijk, als je niet weet wat je er mee aanmoet! Wat betreft de voeding, ik dacht dat jij Fv geeft toch? Van BV weet ik dat ze daar nooit teveel van kunnen hebben, mag onbeperkt gedronken worden, maar van fv is dat dacht ik niet zo. Het idd wel zo wat Soep zegt, een teveel wordt uitgespuugd. Maar als ze niet huilt na de voeding van 60 ml zou ik het even zo laten en niet meer geven. Kun je daarna zien of ze eerder komt dan anders, misschien is het dan toch te weinig geweest. Maar het CB weet hier vast een antwoord op, die zou ik even bellen.

Dat huilerige en niet willen slapen kunnen idd teveel prikkels zijn. Dat is hier meestal wel het geval, als we een dagje weg zijn geweest, of er is visite geweest is het vaak daarna janken geblazen.

Misschien is het ook gewoon een periode, volgens mij komt dat altijd wel voor dat er een paar dagen geen land mee te bezeilen valt. Gaat daat vanzelf over.

Voor het spugen gebruiken wij hier wel eens johannesbroodpitmeel. Een paar schepjes door de voeding heen en ze spuugt stukken minder. Dat meel dat verdikt de voeding waardoor het dus niet zo makkelijk eruitkomt.

Parel: Zo meid, het schiet op! Al 30 wkn! Ja, maak maar snel wat foto's, de tijd gaat zo snel! Ik had me voorgenomen veel foto's van mijn buik te maken maar dat hebben we ook niet gedaan. Wilde echt van elke week een foto, maar dat schoot niet op want dan hadden we tot aan 20 wkn steeds dezelfde foto gehad omdat die buik maar niet groeide! En later is het er ook bij ingeschoten.

En die donsjes, ja hier ook! Helaas is het niet alleen bij donsjes gebleven, ook kwamen er lange en dikkere haartjes op mn buik waar er nu nog steeds een paar van zitten Het dons is wel weg.

Jules: Ja, ik mis het zwanger zijn ook steeds meer. In het begin ook niet zo, maar nu wel. Het was ook zo'n leuke tijd! Zou het zo over willen doen (zonder de bevalling dan hihi)

Dames, ik wens jullie allemaal een heel goed uiteinde, en een fantastisch nieuwjaar!!

Voor ons echt een jaar om even bij stil te staan, zoveel spannende dingen gebeurd! Een huis gekocht, zwanger geraakt en na een fantastische zwangerschap een geweldig dochtertje gekregen! Hoop dat het volgende jaar net zo leuk wordt.... XXX Blond
Fijn blond, dat het niet iets ergs is! Je wist het waarschijnlijk diep in je hart al wel, maar het is toch altijd fijn om het nog even van de "professional" te horen!

Liefs Jules
Meiden....

Allemaal een hele goede jaarwisseling en een mooi, gezond en geweldig 2008!

Liefs,

Jusa
Mijn laatste post dit jaar...

Niet dat ik nu sentimenteel ga doen.

Wat Blond zegt is waar, het was een bijzonder jaar!

Voor ons stond 2006 in het teken van mijn ziekte die ons huwelijk en verhuizing toch overschaduwde, terwijl we van tevoren dachten dat dat ons jaar zou worden.

Gelukkig is 2007 WEL ons jaar geworden, met een gezonde zwangerschap en een prachtige gezonde zoon! Wat een rijkdom!

Laat 2008 maar komen, ik heb alle vertrouwen in een mooi jaar voor ons!

Ik wens jullie allemaal een gezellige avond vanavond, maar vooral veel geluk en gezondheid voor 2008! Voor Bri, Jusa en Lily in het bijzonder een vruchtbaar jaar!

PS: Blond fijn dat het mee viel. Het is een harde les, maar ik denk wel dat iedereen op dit forum er van heeft geleerd (ik wel!).
Toch niet mijn laatste post...

Ik zag net op gmail dat KQ ziek is en wilde haar nog even beterschap wensen!

Hopelijk ben je voor 2008 al weer hersteld!

En Herah, you've got mail.
Nou, dan trap ik maar af met de eerste nieuwjaarsboodschap!

Meiden, maak er een ontzettend mooi 2008 van, in goede gezondheid en met de kindjes (voor Jusa, Bri en Lily ook! Hoop dat jullie over een jaar kunnen terugkijken op een mooi kinderrijk jaar)!

Ik kijk erg uit naar onze meeting en vind het super om zoveel lief en leed gedeeld te hebben met jullie het afgelopen jaar! Fijn om zo´n band te hebben opgebouwd! Thanks for being there!

PS: Plieno, you´ve got mail too!
hey meiden hier vanuit de sneeuw de eerste post van 2008 !!!!!

de beste wensen voor jullie allemaal. dat de laatste babys ook maar allemaal in dit jaar geboren mogen worden.

heb jullie fijne avond gehad? wij zijn met de andere hotelgasten met fakkels de berg op gegaan en hebben daar van het vuurwerk genoten en zijn daarna nog tot uur of 2 in een kroegje geweest. voor mij weinig alcohol, voelde me er niet prettig bij en ben sinds gisternacht steeds beetje misselijk (dacht eerst van het eten maar dan had het vanochtend toch over moeten zijn). nog paar daagjes wachten en dan kan er getest worden.

heb ff snel door alle berichten heen gescand of er nog nieuws was van lily, kan natuurlijk niet alles gaan zitten lezen is nie zo gezellig voor manlief, maaruh we hebben dus wel gewoon internet in het hotel (handig voor de weersvoorspelling, vanaf morgenavond gaat het hier weer sneeuwen!!!).

tot snel meiden

bri1976
hey herah je was me net voor, ik heb er te lang over gedaan om mijn berichtje te versturen !!
Hihi!

Ik vroeg me al of iemand míj misschien voor zou zijn... Bri, geniet nog even lekker van je vakantie, hoop voor je op een mooi pak sneeuw! En misschien nog wel meer mooi nieuws... Wellicht toch de eerste voortekenen??? Ik zit voor je op de tribune hoor (en ook voor Lily trouwens...)!

Geniet nog even daar!
Jusa, hoe is het bij jouw met symptomen? 4 januari kon er getest worden toch?
Een hele goedemorgen in 2008 ! Voor jullie allemaal wens ik dat jullie dromen in 2008 mogen uitkomen en veel geluk en gezondheid met de (aanstaande) kleintjes Jusa, Lily en Bri, dit wordt jullie jaar meiden!

Hebben de ukkies door het vuurwerk heengeslapen? Hoe waren de logeerpartijtjes? Wij hebben de kleine meegenomen en zijn rond 01.00 uur weer naar huis gereden (10 min hier vandaan). Ging perfect. Ach, hij begint te brabbelen, kleine klankjes zoals aaah en ooo en gklukgr (ofzoiets dan en dan lacht hij .... nou..... dan smelt ik gewoon! Wat een rijk bezit.

Herah, misschien een beetje late reactie... als ik het zo lees ben je erg gebaat bij mevrouw Blom, ik ben wel van de methode van tante Ria en je ziet het gewoon werken. Met name het element regelmaat en voorspelbaarheid. Is dat iets wat bij jou misschien wat rust kan brengen? Zo weinig mogelijk prikkels geven. Soms denk je dat ze het wel aan kunnen maar dat zijn ze stiekem toch moe zonder dat je het ziet. Volgens mij mag een baby bij de methode Blom zo'n twee uur per keer wakker zijn. Dat lijkt weinig maar het is echt voldoende. Wij bakeren ook in, dat is iets wat je zou kunnen proberen. Het geeft je kleintje rust. En inderdaad zo veel mogelijk wakker in bed leggen en niet ergens anders in slaap laten vallen. Wat je omschrijft met dat trappen, dat herken ik wel als krampjes. Alsof ze omhoog willen klimmen en het niet lukt en daarom huilen. Wij bakeren niet officieel in maar wij stoppen de kleine heel strak in. Dat geeft ook rust voor hem omdat hij dan weet dat het slaaptijd is. Een weltrustenkus en dan weglopen. 's Nachts inderdaad donker houden en geen prikkels geven. Nou ja, we horen wel hoe het je vergaat. Weet dat je bepaald niet de enige bent die soms moe(deloos) is met doorwaakte nachten. Sterkte meid!

Blond, hoe is het met je meisje? Wat vreselijk zeg, van het idee alleen al krijg ik tranen in mijn ogen. Is het allemaal goed afgelopen thuis? (met wakker maken). Ik zal ook extra opletten want ik denk ook vaak, oohhh het kan wel even maar een ongeluk zit in een klein hoekje, het kan iedereen overkomen, voel je niet al te schuldig.

Meiden, de schouders eronder in 2008 en vooral veel genieten, dit wordt een fantastisch jaar ! En nu badderen maar met die kleine badeend hier.

Liefs

Nog even een vraagje, volgens mij is dat hier een tijdje terug al besproken maar ik kan het even niet vinden. Ik denk erover om aan de pil te gaan, ipv spiraaltje. Nu is mijn vraag: kennen jullie Cerazette?? Of heeft iemand hier ervaringen mee? Wat gebruiken jullie zoal? Thanx!

PS: deze week was de 1e keer ! gelukkig pijnvrij
Ha meiden, ook ik wens jullie allemaal een heel mooi, liefdevol, vruchtbaar en gezond 2008 voor jullie en jullie liefdes en kindjes.

Hier heeft Kleine Soep gewoon doorgeslapen, we hebben haar weer wakker moeten maken voor een flesje. Het was supergezellig bij ons thuis, we hebben heerlijk gegeten en gedronken. Nu zitten we al de hele dag in pyjama, we hebben Kleine Soep wel netjes aangekleed, we hebben gedweild, geslapen, gesuft, echt een superdagje. Gisteren ben ik voor het eerst zonder gedag te zeggen de deur uit gelopen, wat vreselijk was dat. Ik was boos, onredelijk, echt niet leuk. Ik zou naar de stad voor nieuwe ondergoedjes, maar ben maar even naar een vriendin gelopen. Daar uitgehuild en weer naar huis gegaan. We hebben e.e.a. uitgesproken en het is weer als vanouds. Mèn, wat een verandering, zo'n kindje in huis.....

Dat nu overigens aan het huilen is alsof haar leven er vanaf hangt, het huiluurtje heeft hier echt ingezet. Straks slaapt ze waarschijnlijk weer lekker.

Yasmine, ik ken hem niet. Ik gebruik zelf Lovette, een heel lichte pil, ben nu voor het eerst weer ongesteld. Gaaf dat het pijnvrij was! Onze kleine praat dezelfde taal als die van jullie, wij maken er regelmatig een filmpje van. We smelten dan helemaal weg.

Bri: ik ben heel benieuwd voor je, zou het dan toch? Jij verslaafde, je tijdens je vakantie toch even melden hier. Ik heb wel het gevoel dat we echt vriendinnen zijn geworden allemaal, gek he?

Meiden, het gaat niet goed met mijn opa, ik hoop eerlijk gezegd dat het niet lang meer gaat duren. Hij is erg ziek en zich nog amper bewust van zijn omgeving. Erg verdrietig allemaal.

Blond: fijn dat het allemaal goed is met je meisje, is dat nog steeds zo?
Yasmine, in mijn gesnuffel bij andere topics zag ik dat Eowynn van o.a. het december 2007 topic die pil gebruikt. Misschien kan je het haar vragen!
thanx soepie ! En veel sterkte voor je opa. Dat klinkt wel verdrietig...

PS: ik heb een nieuw topic geopend omdat ik op zoek ben naar een geschikte kolf voor op mijn werk straks. Ik wil graag zo veel mogelijk ervaringen vandaar dat ik even een apart topic heb aangemaakt....
ha lieve meiden, ook ik wil iedereen een heel erg fijn, gezond, gelukkig, mooi en kindervol 2008 wensen~~ vooral voor jusa bri en lily wens ik het mooiste wondertje dat een mens kan overkomen, een kindje!! het gaat vast lukken!! ik zit weer klaar voor de komende NOD's meiden!!!

Soep, wat naar dat je opa zo ziek is, heel veel sterkte meid!

blond, fijn dat alles met kalissa weer goed gaat, wat zal jij geschrokken zijn zeg, wij hebben ons na het lezen van jou verhaal direct voor genomen dat we haar ook niet meer alleen op de bank laten liggen..

es, wat rot van je kat zeg, jeetje.. kan me voorstellen dat dat een bijna ondoenlijke keuze is.. heb ej al wat goeds kunnen vinden qua plekje voor hem? succes en sterkte ook met het nemen en uitvoeren van deze beslissing

dok, wolf, klaver en parel, heel veel succes met de komende spannende gebeurtenis dit jaar, een kindje krijgen,, ik hoop dat jullie gezond en fit de feetsdagen door zijn gekomen en dat jullie volop genieten van het uitbuiken!

ik ga lekker op de bank zitten met lief en dan lekker slapen na een geslaagde oud en nieuw ( met dus een erg kort nachtje er achter aan...) moe moe moe nu dus..

liefs en tot snel weer wat uitgebreider.

x
goeiemorgen!

wat een rust nog hier zeg! ik dacht dat ik wel weer zou moeten bij lezen maar ik ben zelf de laatste van gisteren.. heb ik niet vaak

Ik heb een heerlijke nacht gehad met ons meisje, ze heeft van 11 tot 7 doorgeslapen, wat een luxe zeg, alleen vonden mijn borsten het om 7 uur wel echt tijd worden voor een leeg-momentje door haar.. haha.. pamela was er niets bij

blond en soep; hadden jullie meiden de pukkeltjes ook in de nek en op het bovendeel van de borst zitten? meisje mim zit helemaal onder en na ronde 1 zis nu ronde 2 begonnen, weer beide wangen onder de witte kopjes, zo sneu om te zien maar goed, ze heeft er zelf geen last van volgens mij. geen probleem dus.

Morgen mogen we voor het eerst naar het CB. kijken hoe dat gaat.. heb al verhalen van veel andere moeders uit het dorp gehoord dat de Cb arts echt een heel raar mens is met de raarste en meest ondaardige opmerkingen.. we zullen zien ik laat het wel weten natuurlijk

Ben zo benieuwd wat meisje weegt, toen ze 2,5 week was woog ze bij de kinderarts a 4800 gram, we zijn nu 3 weken verder dus... kijken hoeveel ons dikzakje weegt

ze heeft zo'n heerlijk onderkin gekregen echt grappig, vooral als ze boos is dan trekt ze haar hoofd zo naar beneden en dan hangt er echt een extra laag

Hoe is het bij jullie allemaal?

herah, kun je wat met alle ria adviezen? ik hoop echt voor je dat je afgelopen nacht een beetje hebt kunnen slapen, en anders gewoon kijken of je wat kan regelen dat iemand overdag je komt helpen zodat jij dan kan slapen. Goed voor jezelf blijven zorgen hoor meid!

juus; hoe is het bij jou? al zenuwachtig voor je nod? ik duim alvast heel hard voor een mooi goed nieuwtje over 2 dagen!! je verdient het!!

ik zit eigenlijk zelf helemaal niet in de ria blom zaken, weet er alleen via jullie wat van nu, zal er vandaag zelf ook eens wat over op zoeken, klinkt allemaal wel heel logisch. Voor ons meisje is het gelukkig nog niet nodig want ze doet het prima maar goed, je weet maar nooit!

KQ; al wat beter? succes!

Blond, jou eerste werkdag vandaag of niet?? oh spannend hoor!! leef met je mee en hoop dat je er een goed gevoel bij hebt na vandaag!

tot later weer, x
Hee lieve meiden!

Bedankt voor jullie reacties! Vannacht is het weer iets beter gegaan, gisterenavond om zowel acht uur als half elf hebben we haar uiteindelijk SLAPEND in haar bedje gekregen, iets wat de avonden ervoor niet lukte. Het kost even tijd, maar dan heb je ook wat. Uiteindelijk sliep ze tegen kwart voor negen en twaalf uur, dus zijn we na de voeding ongeveer een uur bezig geweest om haar in bed te krijgen. Vannacht wekte ze me om twee uur en om zes uur, dus dat is best netjes. En slapen deed ze ook weer daarna, alleen was het vanmorgen pas tegen achten dat dat lukte. Maar het lukt in elk geval! Of het door de Ria Blom methode komt weet ik eigenlijk niet, heb het idee dat we niet veel anders doen dan de dagen ervoor, behalve druppels Cinababy geven, wat eerder stoppen met het flesje als ze bijna in slaap valt en gewoon rustig blijven. En ja, als we haar soms in bedje leggen lukt het niet, een huilbui en tien minuten later soms ineens wel. Maar het is al een hele opluchting dat het nu beter gaat!

Vriendlief heb ik vannacht laten doorslapen, op de één of andere manier hoor ik eerder wanneer ze aanslaat. Hij was er erg blij mee, heeft nu een nacht even goed geslapen. Ik dus wat minder, maar ben al erg blij dat ze niet meer zo heeft gespookt. Ach, het moet echt nog wennen en ze is pas drie weken oud! Zo met een beetje meer energie dan de dagen ervoor ziet het er ineens een stuk zonniger uit (hoewel het hier nu sneeuwt...): we komen er wel!

Mimmie: spannend joh, weer CB! Ben erg benieuwd hoe je het ervaart, wil je het laten weten? Wij moeten over twee weken en ik vind het best spannend, net als jij: hoeveel zou ze wegen? Wel een enorm verschil trouwens, met 2,5 week al 4800 gram! Ik blijf maar zeggen, wat hebben wij dan een kleintje zeg!

Soep: sterkte jij, met je opa... Ik hoop voor je dat hij niet hoeft te lijden in elk geval, en dat je mooie herinneringen aan hem hebt. En hij heeft kleine Soep nog maar mooi even gezien! Toch mooi ook dat je daar een foto van hebt.

Yasmine: bedankt voor je steun, meid! Ik denk inderdaad dat het helpt, die methode. Alleen heeft onze kleine nog geen echte speelmomenten; soms valt ze na de voeding als een blok in slaap (om dan soms ook weer wakker te worden als we haar in haar bedje leggen) en op andere momenten is ze ineens KLAARwakker! Snap er nog niet zoveel van en weet niet helemaal hoe ik daar nou wat ritme in moet brengen. Ik neem aan dat ze dat op een gegeven moment ook wel zelf gaat aangeven. Gisteren tijdens het eten was ze bijvoorbeeld klaarwakker; toen hebben we haar op tafel in de wipstoel gezet (dat was eerder nog geen succes: huilen!) en met een speentje in was ze daar heel erg tevreden mee. Dat was dus ook voor het eerst! Die speen zijn we trouwens gaan gebruiken op momenten dat ze erge zuigbehoefte heeft, omdat ze anders helemaal overstuur raakt. Slapen doet ze wel zonder, daar ben ik wel erg blij mee...

Bri: inderdaad: ook een forumverslaafde! Dat op vakantie! Maar wel erg lief dat je ons op de hoogte houdt, want we zijn natuurlijk erg benieuwd of je straks nieuws hebt! Wanneer ga je testen meid?

Jusa: jij kan ook al bijna testen! Heb je een voorgevoel! Zit ook voor jou op de tribune hoor! En Lily, heb jij al nieuws? Spannund!

Herah
Allereerst voor iedereen de beste wensen voor 2008! Dat al jullie dromen gaan uitkomen en dat dit voor Bri, Jusa en Lily HET jaar gaat worden waarin ze een positieve zwangerschapstest hebben!

Dat de zwangere meiden, prachtige babies op de wereld gaan zetten en dat alle moeders het zo blijven doen als ze al deden!

Èn!!! Dat we zo lief, attent, meelevend, etc naar elkaar toe blijven.

GELUKKIG NIEUW JAAR!!!!!

Dit jaar gaan we elkaar dan eindelijk ontmoeten! Zin in!
Bri, wat klinkt dat positief! Wat zal het de aankomende dagen spannend zijn. Ik hoop echt zo dat je een prachtige test mag doen in de sneeuw! You go girl en geniet nog lekker van die wintersport!

Herah, wat Yasmine zegt is een goede: probeer de Ria Blom methode eens. Geef er lekker je eigen draai aan en kijk hoe het voor jou werkt. Hebben wij hier ook gedaan. Ook strak instoppen, in slaap laten vallen in eigen bedje en alles volgens een ritme.

Fijn dat het vanacht goed is gegaan! Het komt allemaal goed!

Yasmine, wij gebruiken op dit moment condooms (jaja ook hier de eerste poging gelukt!). Die pil die ken ik niet. Is dat een speciale pil? Misschien kun je er eens op googlen? Ik weet nog niet wat ik wil. Het liefst iets zonder hormonen, maar ook liever geen condooms… volgens mij weinig keus. Mag ik vragen waarom jij geen spiraaltje wilt? Ik heb dat namelijk nog in mijn overweging zitten, maar twijfel.

(ps. ik maak ook wel eens een extra topic aan, is soms wel eens handig om meerdere meningen te krijgen. Laatst ook eentje geopend over het eventueel doneren van zaad aan schoonbroer.)

Soep, grote knuffel voor jou: voor je opa en jullie samen. Het is zwaar hè… Hier vandaag ook zo’n rothumeur bij beide…

Hoe is het nu met je Opa? Wel fijn dat hij kleine soepie heeft gezien. Op die foto’s lijkt hij heel gelukkig!

Mimmie, fijn dat die kleine meid heeft doorgeslapen. Nu moet je bv zich nog aanpassen en je kunt spreken over een fijne nacht doorslapen! Beter!

Succes morgen bij het CB!

Onze kleine heeft ook gewoon door het vuurwerk heen geslapen. Ik had hem op de arm genomen, omdat ik bang was dat hij bang zou zijn; maar meneertje heeft geen oog open gedaan. Ik ben trouwens wel binnen gebleven, maar de knallen waren oorverdovend.

Nu weer snel naar beneden. Ik moet het echt even uitpraten met vriendje… Ik voel me een beetje rot. Het is echt zo’n dag dat het even te veel is allemaal. En eigenlijk doet die kleine het hartstikke goed. Huilt bijna niet meer, slaapt goed, eet goed, wat wil je nog meer. Hij begint zelfs te lachen en bewust tegen dingen aan te slaan!

Het ligt dus ook aan ons. We zijn gewoon aan het katten. Is nu wel genoeg geweest.

Tot later!

Liefs Jules
Meiden, ik ga deze week of volgende week even in een document zetten wie wat wil maken/meenemen. Dan kunnen we aan de hand daarvan kijken wat we nog missen.

Liefs Jules
Ha meiden, dank voor jullie knuffels. Ik ga straks weer even bellen om te horen hoe het met opa is.

Jules, het lijkt wel alsof nu alles goed gaat met de kleintjes, je opeens moe wordt. Klinkt bekend in de oren, ook wat er bij jullie gebeurd. Is je vriend al thuis? Pas je op dat je tijd voor elkaar neemt? Wij gaan volgende week voor het eerst uit eten, een vriendin komt oppassen. Wij kruipen soms ook lekker tegen elkaar aan op de bank, we hebben een heel grote bank. Liggen dan lekker samen tv te kijken. Ik baal er van dat we niet meer tegelijk naar bed gaan, maar dat is even niet anders.

Herah, fijn dat het wat beter gaat. Kleine soep moest ook eerst huilen in de wipper, maar als je haar er vaker in zet, dan gaat het vast beter. Ze moeten vaak even wennen een aan nieuw plekje. Nu gebruiken we de wipper amper, maar het schijnt meer te worden als ze groter worden en ze je willen zien. Nu vermaakt ze zich nog prima in de box (waar ze een hoop kabaal ligt te maken nu...) Sneeuw, cool! Hier is het alleen koud, verder schijnt de hele dag al een prachtig zonnetje. Ik ga alleen even niet naar buiten, heb net nog geslapen, blijf lekker binnen rommelen.

Mimmie: klinkt goed, jullie meid! En heerlijk he, die kin. Heeft ze ook van die randjes bij haar pols? Zullen we even gegevens uitwisselen voor de meeting? Ik kom gewoon vanuit huis.

Morgen voor Kleine Soep de eerste prikken, ik ben benieuwd!
Hai soep, we proberen inderdaad wel tijd voor elkaar te maken, maar de feestdagen hakken er toch behoorlijk in. Je raakt volledig uit je ritme en slaapt van die haze-slaapjes. We hebben net even geknuffeld! Dat was wel weer ff fijn. We weten allebei dat het aan de situatie ligt.

Lekker dat jullie volgende week samen weg gaan. Dat is heerlijk. Hebben wij ook al een paar keer gedaan. Meestal was dat dan wel weer met andere erbij. Binnenkort gaan wij ook eens zo'n avondje plannen.

Wens je opa veel sterkte!

Liefs Jules
Hoi allemaal!

Vandaag naar Cb geweest voor eerste inentingen. Viel me niet tegen (wel even hard huilen...) maar nu slaapt hij wel langer dan normaal. Van mij mag die arme schat dat vannacht nog wel even volhouden...

En hij woog 5750 gram en is 61 cm lang, dus niet zo gek dat hij maatje 62 draagt. Goede groei, dus dat is fijn.

Ik ga vanaf nu trouwens langzaam de BV afbouwen. Ik hoop dat ik dan snel weer meer energie krijg. 8 voedingen BV per dag is voor mij niet meer goed vol te houden.

Jules en Soep, helaas is het katten herkenbaar. Vermoeidheid bij beide (en wennen aan de nieuwe situatie) helpt niet echt. Maar ik weet heel goed dat het tijdelijk is...

Ik ga nog even wat doen, kom morgen wel weer terug.
Hallo allemaal,

Eindelijk tijd om jullie allemaal een heel gelukkig 2008 te wensen. Ook ik kijk enorm uit naar onze meeting. Hoe zouden jullie er toch in het echt allemaal uitzien. Errug leuk om me een middag mogen vergapen aan jullie kleintjes. Zal ik ze allemaal aan het lachen krijgen?

Ik hoop verder even dat jullie geheugen jullie niet in de steek heeft gelaten. Heel erg lang geleden alweer waren jullie allemaal bezig met zwanger te worden...... hadden jullie toen al last van jullie borsten voordat jullie positief getest hadden? Ik heb echt het gevoel in de playboy te kunnen vanwege mijn groet borsten. Mijn beha's zijn gewoon echt te klein en ik heb gisteren en vandaag al de hele dag last gehad van een soort spanningspijn. Herkenbaar? Overigens was de test gisteren nog heel erg negatief. Vrijdag ga ik pas weer echt testen en dan laat ik jullie het natuurlijk zo snel mogelijk weten!

Bri, we gaan samen zwanger zijn! Vind ik leuk!

Soep, Plieno, de eerste prikjes is alweer zo'n mijlpaal. Wat gaat de tijd toch snel.

Jules, balen zeg dat het even wat minder loopt. Gelukkig zijn jullie ón speaking terms' en ik voel gewoon dat jullie er samen prima uit gaan komen.

Bye voor nu!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven