eFFFe

19-03-2009 20:13 1161 berichten

Ons oude topic
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Hier weer eens een berichtje uit een verbouwingsvrije zone... jaja, we zijn klaar!!!!! Joepie! Geen stof meer en geen zooi meer.. gewoon klaar!

Bri en Soep: shit! Had er echt heel goede hoop op!

Het voelt gek om nu weer aan de "andere kant" van de dunne lijn tussen zwanger en niet zwanger te staan.

Leef met jullie mee!

Hele dikke knuffel en kussen voor jullie!

Parel: JEEE! Goede echo! Fantastisch! Jouw man zal wel trots zijn op het feit dat hij toen weigerde zijn regenjas te dragen

Jules: doe je voorzichtig met je bekken?

Laat anderen maar rennen en jij met de voetjes omhoog (of tenminste.. tot zover dat mogelijk is dan he!)

Juus: baren jij vrouw! Dikke voeten daar wordt niemand blij van!

Dus ga nog even 10 km lopen vanavond, vreet nog 3 ananassen met hart en al, drink 2 liter tonic en maak nog een lekker nummertje (beetje improvisatie is wel nodig gezien je buikfoto's op gmail denk ik maar zo overdreven dikke buik heb je niet hoor.. ik schat tussen de 3500 een 3800 g.) en dan ga je toch wel een keertje bevallen denk ik!

Dus doe je best en zorg dat je zeiltje goed onder de billen ligt voor het geval je vliezen breken..

succes in ieder geval (mocht ik een voorspellende gave hebben.. hihi)

Herah: fijn dat je weer "terug" bent, was een leegte zonder jou en je verhalen over je meiske.

Wat is dat toch met haar?

Toch een oorontsteking of gewoon een "sprongetje" ?

Luuk heeft het ook de laatste dagen en ik dacht eerst ook dat er wat was maar het blijkt gewoon uitproberen te zijn.. en hij is er heel goed en heel vasthoudend vooral.. zucht.. erg vermoeiend maar goed, mijn ervaring is dat zo'n periode 1 tot 2 weken duurt en dat hij daarna weer het zonnetje in huis is..

Sterkte ermee!

Blond: hoog in de lucht? Mis je!

dok: hoe staat de huizenjacht en huizenverkoop ervoor?

Hoe is het met je meiden?

En hoe is het met ons kleinste telg, Lola?

Alles goed daar Lily?

De eerste echo nog niet gehad, vandaag 5 weken + 1 dag dus nog een beetje vroeg.

Wil deze zwangerschap zoiezo wat later de eerste echo laten maken, bij 8 weken ofzo. Ben wat gematigd optimistisch en blij maar dat hoort erbij denk ik. Ben wel blij maar wel met een flinke slag om de arm. Hoewel ik me veel meer zwanger voel dan vorige keer en er meer vertrouwen in heb.

Maar als de eerste echo in beeld is dan weten jullie het natúúúrlijk ook meiden! En nee, ik maak hem niet zelf..

Wat de controles betreft, die laat ik weer gewoon door de gyn doen die het de vorige keer heeft gedaan en ik ga ook deze keer weer in het ziekenhuis bevallen met dezelfde collega's als bij Luuk. Eigenlijk meer vriendinnen dan collega's en het is bij Luuk heel erg goed bevallen en ze willen dolgraag (zij weten het ook...).

Nu nog een originele manier verzinnen om het bij 12 weken aan opa's en oma's enzo te vertellen.

Iemand nog iedeeën? Vorig keer had ik een shirtje met stoer ik wordt grote broer maar dat wil ik deze keer niet. (alsof ik het ongeluk dan over me afroep)

Weet je wat ik trouwens heb.. ik ben er bijna van overtuigd dat het er 2 zijn.. het slaat nergens op, ik weet het maar toch besluipt dat gevoel me iedere dag en en ik droom er zelfs over!

Tot snel en een dikke kus!

Jessel

p.s. mijn (.)(.) zijn zo gegroeid voor mijn gevoel dat ik er nu 4 heb ipv 2.. hihi.. man zal wel opkijken als hij vrijdag terugkomt van weer een buitenlandexpeditie..
Hoi meiden,

Wat is het vrij rustig hier!

Parel: gefeliciteerd met je mooie echo! Zo herkenbaar, de zwangerschapstest en de eerste echo van jou nu zijn bijna op dezelfde data als ik had in 2007 met kleine Luum! Grappig toch!

Jessel: gefeliciteerd! Fijn weer zonder bouwhelm je woning in

Juus, juhuuuuuuuuuuuuus, meldplicht hoor! Niet zomaar een dag wegblijven als je bijna moet bevallen!

Soep: je hebt van de tabel weer wat leuks gemaakt.

Hier is het gisteren en vandaag vrij vermoeiend met de kleine meid. Doet alles wat niet mag en wat ze nooit eerder gedaan heeft. Bijv. steentjes uit kattenbak halen (bah!), grind uit de tuin in de keuken gooien (terwijl ze een heel schattig zandbaktafeltje heeft)... En veel, heel veel dreinen. Maar ze maakt denk ik een sprong, want ze ligt nu ook al 3,5 uur te tukken.. Ga haar zo maar wakker maken (en over een half uur spijt hebben dat ik haar niet nog even heb laten liggen )
Haaaaalooooo allemaal,

Soep, stoere tabel! Op weg naar mijn werk fiets ik altijd langs een weiland met allemaal van die schattige lammetjes. Jammer dat ik dat nu mis! Volgend jaar met de kleine naar de schaapskooi. Leuk vooruitzicht.

Luum, ik zie dat het grote opvoeden begonnen is. Kan me voorstellen dat het dan heerlijk is als dametje 3,5 uur slaapt. Laten we hopen dat ze met heel veel goede zin en superbraaf uit haar bedje komt. (hoezo wishfull thinking?)

Jess, super dat de verbouwing eindelijk afgerond is. Al nieuwe plannen of val je nu in een groot gat . Ik hoop dat je voorspellende gaven hebt en goed in je glazen bol hebt gekeken.

Maar,

10 km check (10 km voor zwangeren komt voor mij overeen met het half rondje winkelcentrum van zonet),

ananas check (mijn man is ananasmaster, stuur hem erop uit),

tonic check (=bitter lemon net op),

zeiltje check (net beddegoed in de wasmachine gegooit dus alles is weer op schoon en z'n plek.

Lfs van de forumolifant
Even snel, want illegaal:

Hoorde van mijn verlos dat je als zwangere vrouw moet oppassen met pasgeboren lammetjes. Weet niet precies het hoe en wat, maar die schijnen stoffen te produceren die niet zo goed zijn voor de ongeboren vrucht. Wist ik dus echt niet (ben op de kinderboerderij dus maar op een afstandje gebleven).

Dus ik geniet even extra van het plaatje bij de tabel!

Juus: Zet em op!

En zonnige groeten voor de rest uit Klaverland!
Klaver, volgens mij is het alleen extra belangrijk om je handen te wassen na aanraking met dat soort dieren. Echt gevaarlijk kan ik me die lieve beestjes verder niet voorstellen, maar misschien moeten we het onze enige echte VK vragen!

Jusa, jezelf als olifant bestempelen... moest er wel om lachen. Voel je je ook zo lomp of heb je weinig last van je buik?

En goed bezig met het hele rijtje van Jessel afwerken, ik mis alleen het nummertje nog... misschien vanavond???

Luum, herkenbaar die kattekwaad. En wat doet ze zoal qua dreinen en wanneer? Steentjes gooien is hier ook helemaal het einde, bijna net zo leuk als zand gooien.

Ik moet er even vandoor, hoop dat ik straks weer terug kom.
bizar, dat van lammetjes en zwangere vrouwen.. nou ja maar uit de buurt blijven dan!

soep, coole lente tabel!! en samen rijden is helemaal goed de 9e. t feestje van mijn schoonpa is gelukkig op zondag.:)

Es jou man is echt te lief, cateren voor ons, wauw!!

juus, jij bent er echt meer dan klaar voor he,..wat kan wachten dan toch vreselijk zijn maar als je een mei kindje wilt moet je wellicht toch je activiteiten wel aanpassen, je clecklist was aardig compleet namelijk x

mooie buik trouwens, mooie foto met je handen er zo op!! je meisje al helemaal veilig en geliefd in mama's handen, mooi beeld!

bri, je bent een kanjer!! dikke hug!!!

jessel, fijn de verbouwing klaar!!! nu mooi rust om te gaan genieten van je buik en het groeiende leventje in je! kan je niet helpen aan een originele vertelmanier. wij hebben het zonder cadeautjes etc gedaan dit keer. vorige keer in het voorjaar van roze en blauwe bloemen een heel mooi boeket laten maken voor beide ouders met een kaartje erin voor opa en oma.

klaver, hoe is t met jou buikje? al een buikfoto genomen? ben benieuwd!

plien en jules, waar blijven jullie plaatjes? zal zelf ook binnenkort weer ff een maken, de vorige was van 15 weken en ben er nu 23,5 dus het mag wel weer

oh dok is nu lekker in portugal aan het genieten!! jaloers

mogen natuurlijk ook echt niet klagen over het weertje hier, gisteren buiten gegeten en tot half 9 nagezeten. wat heerlijk is dat!

soep, jij wel goed voor jezelf zorgen he en goed dat je eerlijk bent over je kijk op je stomme vervelende niet NOD. ik hoop ook echt voor jou en soepman dat t snel komt!!

hoe is het op je werk nu na je vakantie? loopt t met de nieuwe directeur al wat beter?

juus, gogogo voor vannacht en andere meiden die ik niet genoemd heb; tot heel snel en een goeie nacht gewenst.

oh en luum, succes met je kleine boef!! hoe ging de middag na het slapen?

herah, hoop dat je meisje niet ziek gaat worden en dat het ook gewoon even een buitje is.

daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag. x
Zeg, het kan aan mij liggen hoor (zal ongetwijfeld, ben blond), maar die foto van de buik van Juus kan ik op de gmail niet vinden. Kan het zijn dat die toevallig in het topic 'NIET VOOR HERAH' staat? Wil haar buik ook nog wel even bewonderen zolang dat kan

Meisje was vanmiddag weer heel lief en vriendelijk dus het zal even een zweem zijn geweest van een sprongetje ofzo. Als het maar niet de hele dag zo is!
herah, de fotos staan in de map van puck foto's je weet wel daar helemaal bovenaan fotos selecteren en dan kom je er vanzelf haaahhaahahah te lang geen gmail meer gebruikt?
Ik gebruik gmail altijd eigenlijk, maar zo nog nooit gezocht... Tja, blond. Maar ik durfde ook niet zo goed te zoeken, bang om wellicht in dat topic tereecht te komen. Ik zag het niet aan de titel namelijk... Ach ja, ben soms niet zo handig... Maar bedankt voor de tip Bri, ga zo gelijk even kijken!

Wilde net vragen of je al wat weet van de inschrijving van de 4daagse, maar op gmail zie ik goed nieuws. Leuk joh!!
Ben echt te lang weggeweest zeg, had het helemaal gemist dat je zo foto's kunt delen! Heb gelijk ook maar foto's van onze smurf gedumpt!!

Leuk, nou kan ik jullie kindjes ook effe bewonderen :-)
Oho, Meisje Herah is ook al naar de kappert geweest. Soepje nog steeds niet..... Maar die krijgt krullen, haha! Hoe is het met je meisje?

Gezellig Mim, die 2 meiden achterin en gaan. Wil jij ook in de ochtendgaan, uurtje of half 10 vertrekken? Dit keer weer mijn auto?

Jusa: ik vind wel dat jij nu meldplicht hebt, hoor. Iedere dag netjes een keer een post hiero! Of lig je al te puffen? O en als Jessel zegt dat je geen grote buik hebt, dan valt het wel mee. Denk ik

Luum: herkenbaar. En het is irritant. Maar goed, het hoort er bij. Soepje liep vanochtend van me weg in de supermarkt en toen kwam ze tussen de schuifdeuren. Eigen schuld denk ik dan, maar ze heeft wel een dikke knuffel gekregen. Ze is echt oostindisch doof. Was je blij dat Luumpje weer wakker was?

Jessel: fijn dat de verbouwerij weer voorbij is. Spannende tijden voor jullie, fijn dat je je zo zwanger voelt!

Jules: dit is de jas. Ga hem echt niet kopen, ik kijk bij H&M wel even naar een spijkerjack en sla dan de mouwen om. Tenzij iemand nog een gouden tip heeft.

En de 9e komt het helemaal goed, maar misschien ga ik nog wel even aan een buik voelen dan

Soepje slaapt, ik ga snel even een stofdoek en -zuiger door de kamer halen!
Haha, nummertje zit er echt niet meer in hoor met dat verrotte bekken van mij. Handje vasthouden terwijl we in de stad lopen is al teveel van het goede. Waggel, waggel! Au, au! Gyn-check vandaag was oke. Volgende week vrijdag weer een afspraak, dan gaan ze ook kijken hoeveel ontsluiting er eventueel is en eventueel inleiden bespreken. We hopen natuurlijk dat dat allemaal niet nodig is...... is altijd beter.

Zo, weer aan mijn meldplicht voldaan, kom later nog wel even kijken.
haha, die juus, waggel waggel.. geen bedacitiveiten dus meer voor jullie, niet zo gek hoor zo voor t einde. daarna duurt t ook nog wel weer even

mooi dat alles goed was bij de gyn! zei hij nog iets over de verwachtte termijn nu qua dagen? spannend hoor, t kan nu echt niet lang meer duren!! maandag D-d en dan max nog 2 weken te gaan.. hou vol!!

hoe is het mert maagzuur op t moment?

soep, helemaal goed die tijd hoor, ik rij dan naar jou en dan is jou auto prima, stoeltje ff over zetten en gaan!! en je mag mijn buik wel aanraken hoor als de behoefte er is ,

ga zo je droomjas even bekijken.

heb zelf ook een zomerjas probleem, de oude wil niet dicht..:( nou ja, dan maar met een sjaal het gat dichten en hopen op een warme lente

herah, leuke meid heb je hoor! de ondeugd kun je er wel aan af zien

hoe is het nu met haar?

luum, hoe is het met jou meisje vandaag?

ik ga zo werken en na mijn werk voor 2 dagen naar het noorden voor verjaardagen etc. gezellig. alles ligt al redelijk gepakt dus lief kan de laatste dingen in de tas gooien vanavond en dan als ik om half 9 thuis ben springen we de auto in.

jullie nog plannen in het weekend behalve bevallen voor juus en mega veel wandelen voor Bri?

liefs en eh, soep mag ik jou vragen als er morgen wat gebeurd met juus mij ff te smsen? ben bij mijn ouders en zit daar eigenlijk nooit achter de pc.

thanks!!

fijn weekend allemaal! x
Geez, ik hou het ff niet meer bij!

Allereerst een dikke voor Bri en Soep en een welgemeende; ()U#*(U*#U*GRRRRR!

Dan een voor Parel, een garnaal met een hartje in je buik! Ik hoop dat dit geen dikke gamba zal worden maar een mooi, lief kindje!

Jusa: spannnnnnnnnnnnend! Jij bent ook zo lekker ongeduldig! (mijn beste vriendin leidden ze morgen in met 42+2 ) Baren! Baren! Baren!

Dikke knuffel voor iedereen die ik nu niet noem, jullie zijn lief en ik heb ZIN om jullie weer te zien!

Hier alles ok, ben veel weg met Lola en ze is echt heel lief. Ze wil alleen niet slapen in de middag. Ochtend en nacht gaat goed maar in de middag dus niet, ik ben dus al een paar dagen de 'strijd' aangegaan en dat kost veeeeeeeeeeel tijd, steeds maar troosten en dan weer in bed leggen tot ze echt diep slaapt maar ze ligt nu alweer een uur dus, go me!

Ik zal weer eens foto's op de mail zetten, ze zit al in maat 62.

De Bv gaat ook nog steeds prima, echt het is ZO makkelijk (als het eenmaal loopt...) ik kan overal voedden (en doe dat dan ook) en ben binnen 15 min klaar. Ze zit qua lengte en gewicht precies op de middenlijn.

Ze komt alleen nog vaaaak in de nacht het is de laatste weken 23, 01, 03, 0600. Zoiets. pffff en ze drinkt ook echt dus tante toos heeft het nodig, overdag drinkt ze om de 3/4 uur dus ze komt niet te kort. Ik ben blij dat ik niet hoeft te werken nog want dan zou ik omvallen want na 6uur is ze wakker en gaat ze pas om half 9 weer slapen. Tsja.
Phil & Teds Vibe tweede hands op Marktplaats
Yas, wat is de nieuwprijs? Voor tweedehands (ook al is hij nog zo mooi) vind ik het nog een forse prijs. Wat vind jij?

Ik heb nu geen tijd voor een update, wel nieuws, maar jullie moeten maar even wachten. Het is hier nog een (speelgoed)bende en ik krijg zo vrienden op bezoek om een stukje in elkaar te zetten voor andere vrienden die een feest geven. En man is weg, dus ik ga het toch maar even zelf opruimen.

Hug aan iedereen!
Wachten? Ik wil niet wachten
Ben wel benieuwd naar het nieuws, Plieno...

Lily, hoe lang zit jij nog thuis? Fijn hoor, dat je dan rustig kunt doen met BV en uitslapen (noodzakelijk kwaad, dus). Vervelend he, als ze niet goed wil slapen overdag. Wordt vast vanzelf wel weer wat, is het misschien een sprongetje? Ook al weer maatje 62... Dat gaat hard zeg!!

mimmie: gezellig, jij komt dus deze kant op! Ga je meer richting Klaver of richting hier? Vandaag was het hier heerlijk weer, heb amper bewolking gezien, lekker hè!! Hoop dat het dit weekend ook lekker is. Morgen een gesprekje met onze BABS en familiedag van man's kant, we zullen wel zien hoe het wordt morgen...

Met ons meisje gaat het prima, gisterenmiddag was ze vriendelijk en ook vandaag met opa en oma is ze heel lief geweest. Waarschijnlijk toch iets van een sprongetje...

Oh en Juus, ik blijf nog lekker even op de tribune zitten hoor!!
Voor de liefhebbert hierboven een linkje :-) De Vibe !

Ja, ik wil ook meer buikfoto's zien op Gmail. Meer blotuh buikuh !!!

Vanmiddag toch maar weer naar de dermatoloog in het ziekenhuis geweest met mannetje want zijn spikkels verdwijnen gewoon niet. We hebben nu een hormooncreme en dan zou het met een week weg moeten zijn. Hij had het erover dat de beten persistent zouden kunnen zijn, ofwel dat ze er over een half jaar nog steeds zitten. Dat idee kreeg ik eigenlijk ook een beetje dus vandaar dat ik toch maar weer gebeld heb en we konden tussendoor terecht.

Is dat zo Es, wil jou man de catering doen voor de 9e? Dat lijkt me nogal veel werk. Geef mij ook maar een opdracht hoor ! Jules, wat wil jij ? Kan ik iets meenemen? Of maak je een lijst? Als Es voor de chocotaart zorgt ben ik al meer dan blij hoor ! En van hoe laat tot hoe laat zijn we welkom?

Hier veel bekkenpijn, lijkt wel chronisch. Volgens mij is de de zwaarste maand (van zes naar zeven) en zou er bij maand zeven meer druk van binnenuit moeten komen waardoor er wat meer stabiliteit ontstaat. Manlief doet zijn best maar het is nou eenmaal - echt niet lullig bedoeld - niet zo'n zorgzaam type. En ik moet er rekening mee houden dat niet alles hoeft op de momenten dat ik het zou willen of gedaan zou hebben als ik het kon.

Jes, al op aarde geland ?

Fijn dat de bv zo lekker gaat Lil, zo lang jullie er allebei plezier in hebben, houden zo ! Ik kon Daniël op het laatst gewoon ondersteboven hangen en dan dronk hij nog. Maar in het begin vond ik het best moeilijk, het genieten kwam bij mij pas later. Ben benieuwd hoe dat straks gaat. Bij Daniël kon ik hem in alle rust voeden. Nu wil hij vast juist op dat moment aandacht hebben.

Veel plezier dit weekend Mim. Weet je eigenlijk al meer over het oogje van meisje-Mim?

Jusa heeft weer meldplicht, elk uur vanaf nu. Haha. Arm waggeleendje , hou vol he. Weinig keus natuurlijk

Ik ga even online shoppen, moet nodig nieuwe sneakertjes hebben en heb bij Esprit leuke gezien.

Zwaai-zwaai allemaal !
quote:plieno schreef op 17 april 2009 @ 19:51:

Yas, wat is de nieuwprijs? Voor tweedehands (ook al is hij nog zo mooi) vind ik het nog een forse prijs. Wat vind jij? Nieuwprijs is 930 euro, dus zoveel verschil zit er niet in. Ik ga dit ook niet voor een tweedehands betalen hoor, je mag niet eens bieden, zijn ze nou helemaal ...
Plien: Wat ben jij erg zeg; ons laten wachten tsssssss .

Yas: Ik vind dat echt veels te duur hoor. Wij laten het er gewoon een beetje op aan komen en kijken tegen die tijd wel weer. Toen wij parkeerden bij de kinderboerderij zagen wij een -goedkopere- duowagen van Xplorer (zo uit mijn hoofd) en we kregen meteen even een demonstratie van die mensen. Hij klapte gemakkelijk uit, was niet huge opgevouwen en de kindjes zaten er prima in.

Balen zeg dat het allemaal wat zwaarder voor je wordt qua buik, bekken, zorgen enz. Je mag mijn man wel even lenen, want ik word echt als een prinsesje behandeld. Heb soms echt het gevoel of doet man alles op het moment en ik het grootste deel Klavertje. Nu is manlief ook een zeer bezig bijtje die dingen niet laat liggen, maar de handen uit de mouwen steekt.

Moet ie dan natuurlijk wel voor beloond worden

Lil: Nieuwe Lola foto's aub. Tsjee wat is ze alweer groot in mt 62. Klavertje heeft zelfs nog weleens iets van 62 aan, maar meestal 68.

Herah: Mim rijdt jou volgens mij nog iets voorbij!

Mim: Hier nog geen buikfoto's hoor. Ik heb een beetje het idee of is mijn buik weer gekrompen. Heb nog steeds mijn gewone broeken aan met de knoop dicht. Gisteren zei iemand tegen mij dat ik nog steeds zo mooi slank was na het krijgen van een kind, toen ik zei dat ik bijna 16 wk zwanger was viel er een mond open....Had gisteren overigens ook een flatteuze kledingkeuze met een zwart shirt en witte zomerbroek.

Luum: Leuk en toevallig dat Parel precies in dezelfde tijd zwanger is als jij met Luumpje.

Ik moet trouwens nog even de 'olifant' bekijken op gmail.

Klavertje heeft een boekje en dan zeg ik altijd 'stamp stamp stamp daar komt de grote olifant'. Daar moest ik nu meteen aan denken.

JUSA JUSA JUSA wooooooooooh JUSA !!!!

Jessel: En mag het resultaat van de verbouwing er zijn????

Oftewel was ht stof niet voor niets....

Soepje met krullen; schetig! Had ik vroeger ook, totdat ze afgeknipt werden en niet meer terugkwamen....

Dus wacht maar even met de kappert (scheelt ook weer centen) en geniet nog even van de krullen.

Ik hoop dat ik snel mijn kindje mag voelen, want ik voel me helemaal niet zwanger nu en daar krijg ik niet echt een fijn gerust gevoel van (terwijl al die kwaaltjes mij ook gestolen kunnen worden overigens). Weet ook niet wat het is, maar het maakt me gewoon onzeker en bang dat het niet goed is.

Heb trouwens 25 mei 20wk echo in de planning. Was eigenlijk geen plek meer bij de vertrouwde echoscopist, maar gelukkig mochten we nog na sluitingstijd, omdat we 'vaste klant' waren.

Plieno, kom onmiddellijk terug !!!
Ja Plieno.. we worden nier gek van de spanning!

Man is weer terug uit het buitenland, had een grote rode roos bij met een kaartje Hiep hiep hoera ... weer zwanger (had hij erin geschreven) en dat voor iemand die a-romantisch is!

Verder heeft Luuk hier tot 21 uur rondgespookt, was heel lief en schattig en gezellig.

Was he-le-maal in zijn nopjes toen papa thuiskwam.

Kreeg ook nog maar wat drinken en wat nibbits.. wat een opvoedkunde he?! Maar hij was echt zoooooo snoepsig in dat pyjamaatje... zucht!

Het resultaat van de verbouwing mag er zeer zeker zijn!

Ben helemaal blij!

En dankzij moeder en schoonmoeder is alles hier schoon, schoon, blinkend schoon!

Het nieuws van mijn zwangerschap landt langzaam en voorzichtig maar ik ben me er wel meer van bewust.. gaat de goede kant op.

De (.)(.) lijken een eigen leven te gaan leiden, tenminste, zo voelt het.. hihi.. man ziet er niks bijzonders aan maar "dat kan ook aan dat truitje liggen"...jaja

Ik ga vroeg naar bed, ben versleten en heb morgen vroege dienst!

XX Jessel

p.s. Jusa, wat ben jij aan het doen? Toch niet zuchten op de mantra "deze wee komt nooit mee terug" he?
Plieno! PLIEEEEEEENNNNNNNNNOOOOOOOO! Gemeen zeg!

Jusa, ik verwacht een live bevalling hier hoor! Wie sms je als het zover is?! We willen het GELIJK weten hoor!

Jes, die boobies zijn groter hoor da kan toch niet anders? Je man is gewoon helemaal gehypnotiseerd door je units, ghehe! Wat lief trouwens, die roos. Succes morgen met al het nieuwe levensgeluk!

Oh en je hebt Luuk nu voor eeuwig verpest ben ik bang met je nibbit actie

Klaver, lijkt me een prima deal die je met je man hebt! Die deal wil ik ook wel! alleen maar the good stuff!

Ennuh eensch met Yas: blote buiken willen we zien!

Yas wat klote van je bekken, was dat de vorige x ook zo?! Stom ook de vlekjes van zoon, hopen dat die zalf goed werkt en dit dus noooooit meer gebeurd!

Es, hows life?! Heb je ook examenklassen. Tis altijd zo'n gestoorde drukke tijd nu op school.

Jules, lekker 'melken' je bent niet zo vaak zwanger en zeker als je klachten hebt mag je je dus schandalig laten verwennen door andere mensen voor je te laten slepen dus :-)

Lumiere,hoest met je rel dochter?! Is ze wat bij getrokken?

Herah, ik heb verlof tot na de zondervakantie dus ik geloof dat ik half augustus weer moet beginnen. Schandalig luxe!

Edit: Soep, toffe tabel zo!

Ik ga tukken!

En nog 1x: PLIENO! JUSA!
Haha, dat ga ik vaker doen... Nu heb ik echt het gevoel dat jullie op het puntje van je stoel luisteren.

Moet ik maar iets sensationeels verzinnen, want mijn nieuws is niet zo groot, hoor.

Ik heb op mijn werk een aantal goede gesprekken gehad. Ik ga nu (eindelijk) netjes mijn contracturen werken (dat is 3 dagen en 1 dag scriptie), in plaats van zo veel als de afgelopen tijd. En ook de werkdruk gaat echt omlaag, lukt het niet dan ga (moet) ik alsnog de ziektewet in. Bovendien ga ik eerder met verlof (14 mei al), dan heb ik eerst scriptieverlof (vakantiedagen) en daarna gaat het op 12 juni over in zwangerschapsverlof. Dus ik ga nu al denken aan afbouwen en werkzaamheden afstoten/overdragen, dat geeft wel rust. Hoewel ik het afgelopen 2 dagen heel druk heb gehad met zorgen dat ik het rustiger krijg. Daarnaast naast mijn werk nog een (geheim) feestje aan het organiseren dat al op hele korte termijn zal plaatsvinden, over een week of 2 zal ik jullie dat nog precies vertellen, maar al met al toch wel weer te druk gehad. Ik merk nu dat mijn rug en soms een harde buik naast mijn vermoeidheid wel op gaan spelen, dus mijn stappen op mijn werk zijn niet voor niets geweest. Het geeft ook rust dat ik straks nog goed aan een mijlpaal voor mijn scriptie kan werken, zonder werk-spoedjes, klanten, collega's, reistijd, maar gewoon lekker thuis achter de computer.

Ik ga nu snel naar bed, want ben echt te moe om te reageren, maar ik kon het jullie niet aandoen om nog langer op mijn (saaie) nieuws te wachten...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven