eFFFe

19-03-2009 20:13 1161 berichten

Ons oude topic
Alle reacties Link kopieren
Super nieuws toch Plieno!
Plien, dat is supernieuws, hoor. Zeker als het om je gezondheid gaat. En even heel hard werken is meestal geen probleem, maar meer dan goed voor je is wel. Fijn dat ze bij je werk mee willen werken.

En tof dat je weer goed aan je scriptie kunt werken!
Tja, en toen was ik opeens druk....... niet met bevallen hoor!

Gisterenavond hadden we kaartjes voor het theater, deze voorstelling. Nooit verwacht dat we hem zelf nog zouden gaan bekijken vanwege de UD maar toch wel dus. Vooraf zijn manlief en ik uit eten geweest. Had aan het begin van het seizoen een aantal kaarten besteld en naast de bekenden doe ik ook altijd een 'gokje' en dat was deze dit jaar. Zo zaten we vorig jaar bij een operavoorstelling . Uiteindelijk waren we dus dit jaar voor alle bekenden uitgeloot en hadden we alleen deze kaartjes. De voorstelling was een combinatie van zang, dans en theater. Op zich wel een leuke avond gehad, zou alleen volgend jaar niet weer kaartjes kopen voor deze groep.

Verder zo douchen, naar de supermarkt en een halve dag in de zon langs de tennisbaan. Ik denk niet dat ik dit weekend ga bevallen hoor!

Nog ff uit mn hoofd wat reacties:

Plien, goed dat er nu een plan is opgesteld en dat je het rustiger aan gaat doen.

Jess, romantisch! geef mij wat van jouw (.)(.)

Bri, wandel ze vandaag, vergeet de zonnebrand niet!

Lil, fijn dat Lola zo makkelijk is en voor BV in een kwartier teken ik ook!

Yas, hoop dat de spikkelcreme goed werkt. Half jaar vind ik wel lang!

Volgens mij heeft die P&T van marktplaats geen tweede zitje of lees ik over iets heen?

Doei!
anoniem_19055 wijzigde dit bericht op 18-04-2009 10:52
Reden: dubbbbbbbel
% gewijzigd
Yas; volgend weekend is er actie bij de Prenatal. 25% korting op alles, dus ook wagens. Scheelt een hoop geld op je P&T! Wij zijn er nog steeds niet uit. Vind het een superwagen maar ook een hoop geld.

Heb wel alles gelezen maar ff niet de fut om te reageren. Ben een beetje moe door de combo werk, studie en gezin. Toch wat teveel hooi op mijn vork genomen. Ben donderdag door mijn leidinggevende vervroegd op vakantie gestuurd. Heb nu dus lekker 2 en een halve week vrij om een beetje bij te komen. Gisteren voor het eerst kleine hummeltje gevoeld. Blijft bijzonder!

Catering de 9e is geen probleem maar laat maar weten als het anders gaat of moet.

Ik reageer later uitgebreider op iedereen.

Kus Es
He Es! Wat fijn om te lezen dat jij ook een meedenkende werkgever hebt, maar balen dat het nodig is. Ga maar lekker weekend vieren!

Yas: da's nog steeds een dure wagen. Ik vind het geloof ik wat dat betreft niet zo erg dat er geen 2 kort na elkaar komen. Maar ik kan me zoooo voorstellen dat je hem wilt hebben, hij is zoooo handig en mooi! Wat ga je doen, weet je het al?

Jusa: soms kunnen verrassingen leuk en soms minder leuk uitpakken. Hoe gaat het, vind je het spannend om richting je uitgerekende datum te gaan?

Ik zat donderdagavond bij een onwijs leuk stuk, helemaal goed, in een achteraf theatertje in Den Haag. En dat na een middag winkelen, heb echt superschoenen gekocht!

Klavertje, niet bang zijn, hoor. Ik weet niet hoe het is om je niet zwanger te voelen als je het wel bent, dus ik hoop met je mee dat je je kleintje snel kunt voelen!

Lil: lastig he, als ze niet willen slapen, terwijl jij weet dat het beter als ze het wel doen. Wij hadden net ook zo'n krijsert hierzo. Gaaf dat je bv zo goed gaat, ik vind het nog steeds een wonderlijk iets.

Yas: gek, die vlekjes, ik hoop dat de hormoonzalf helpt, het zijn meestal wel paardemiddelen. Heb je nog tips gekregen of weet je wat voor beest het was? Scheisse, van je bekkenpijn. Bah, daar zie ik wel tegenop, ben echt zwakker uit mijn zwangerschap gekomen.

O, heb net heerlijk met lief gegeten, wijntje erbij, dat kan mooi nog, hihi. Ben wel een beetje bijgekomen van de ongesteldheid, het is nu ook over, dat geeft wat meer rust en minder confrontatie. Ik kan niet wachten, maar geduld, geduld....

Ik ga de tabel nog even updaten.

Voor iedereen: dikke knuffels!
O, en vanavond de laatste aflevering van Vuurzee. Zooo spannend. En wat schijnt de zon heerlijk op het balkon!
Even ego hoor, want er komt zo visite:

Heb vandaag een heel leuk setje meubels via MP gescoord voor Klavertjes nieuwe meisjeskamer. Een superleuke kast -die nog roze moet- en een soort sidetable-commode (dat werd dus de compromis tussen man en mij) met daaronder houten bakken voor speelgoed e.d. -die ook nog roze worden-.

Foto's volgen als het helemaal is zoals ik het in mijn hoofd heb (en als ik iets in mijn hoofd heb....)!

Ooooh het wordt zoooooo leuk!

Man en aardige helpende buurman verongelukten bijna met die zware kast de trap op mèt vervelende draai. Het leek erop of kwam ie linea recta weer naar beneden... Gelukkig konden ze nog even op hun tandvlees bijten en hoefde ik uiteindelijk alleen een pleister voor de buurman te plakken.
Hoi meiden,

Nog geen baby voor juus?

Even eerst ego en dan nog even kort. Het is druk geweest. Die kleine is van de vijfde ziekte linea recta overgegaan in de waterpokken. Mijn bloeduitslag voor de vijfde ziekte was goed, maar de dag erna ben ik meteen weer bloed gaan prikken voor de waterpokken. Mijn ouders wisten niet of ik die al gehad had… Dit weekend echt een zielig, pukkelig kindje gehad. Zelf hierdoor slecht geslapen en veel met hem mee gerust overdag. Als klap op de vuurpijl heeft mijn vader een antibiotica waar expliciet in de gebruiksaanwijzing staat dat hij niet in de buurt mag komen van mazelen en waterpokken. As weekend gaat kleine naar mijn ouders ivm een weekend weg. Ik hoop maar dat het door kan gaan (mijn vriend heeft het georganiseerd; jaarlijks terugkerend weekendje weg met een hele groep vrienden).

Herah, ben je er al achter wat je meisje heeft? Misschien ook de waterpokken. Wat een leuke lieve foto’s zeg! En die kappersfoto, te schattig.

Jessel, wat heerlijk dat de verbouwingszooi weg is! Echt fijn om je huis lekker klaar te hebben. Ben benieuwd naar het resultaat.

Ik kan me trouwens voorstellen dat je gematigd blij bent. Opeens is een miskraam weer heel dicht bij. Het zou toch wat zijn, een tweeling. Hoe zou je het zelf vinden?

Luum, met jou meisje weer alles ok? Wat een fases hè…

Klaver, goed advies! Onze kleine vindt beestjes zo leuk, ook van die lieve kleine lammetjes.

Mim, wat tof dat je er bij bent de 9e! Buikfoto’s zijn gemaakt. Moet ze alleen nog plaatsen (lakse tak ben ik). Waarschijnlijk zien jullie me de negende eerder dan dat ik die foto’s ga plaatsen… sorrie…

Soep, leuke jas hoor! Verkopen ze niet ook zoiets bij H&M ofzo? Misschien bij Bonaparte of Wehkamp of Esprit ofzo? Ik zou hem graag voor je willen naaien, maar ik ben bang dat je hem dan in de zomer van 2012 pas aan kunt

Juus, ik zie je al waggelen (ben echt benieuwd hoe dat hier zal zijn over 3,5 maand, want ik waggel nu al best wel). Fijn dat alles goed was bij de gyn. Morgen do-day! Ben benieuwd of jij de tweede baby op de uitgerekende datum gaat baren. (of ben je nu bezig?)

Lil, wat heerlijk klink je! Nu nog even de nachten en ben je echt een modelgezin (ben je nu al wel). Ik ben ook zo benieuwd naar hoe het met je gaat en hoe het met Lola is! Tof dat je komt

Yas, P&T Vibes is echt super populair. Helaas bestaat de advertentie al niet meer... Wat vroegen ze voor de tweedehands-versie?

Plien, nieuws NIEUWS!!!!!!!!! Vertel!!!!!!!!!!!

Yas, balen van die spikkels! Ik hoop dat de hormoon creme gaat werken. Hoe gaat het nu tussen jou en je man?

Klaver, 25 mei al weer de twintig weken echo. Het gaat bij jou ook snel! Fijn, nog even en dan kun je de baby voelen. Weet jij al of je placenta aan de voorkant of achterkant ligt?

Goed gedaan plien! Wat goed van je! En 12 mei al met verlof. Ik dacht dat ik het al goed had met 29 mei, maar jij hebt het nog beter voor elkaar. Ik ben trots op je!

Es, als de catering voor jullie echt geen probleem is, dan vind ik het goed. Hoeft niet heel veel te zijn hoor. Dan zorg ik voor de drank (zat te denken aan bier, fris, wijn, sapjes, melk, optimel, e.d.).

Zal ik ook nog stokbrood halen?

Wij twijfelen ook nog erg over de P&T. Het is inderdaad een hoop geld.

Geniet van je lekkere lange vakantie!

Soep, wat goed van je dat je je zo voelt. Geduld hebben is kut, maar ik vind het fijn om te lezen dat je het aan kunt. Geniet nog maar lekker van die wijn en die dure wagen die je niet hoeft te kopen . Dat acheraftheater in Den Haag, daar ben ik volgens mij ook nog wel eens ooit geweest. Daar komen ook try-outs van onbekende cabaretiers of niet?

Klaver, schrikken! Ben benieuwd naar de foto’s!

Ik ga nu even plat.

Liefs jules
Yas, ik zie net dat wij tegelijk met verlof gaan!
Jules: ze hebben dat soort jassen overal, maar de mouwen komen tot mijn ellebogen. Erger me kapot en ik zoek me rot naar een leuke jas. Die ook nog een beetje betaalbaar is, haha.

Heel veel beterschap met de ziekenboeg. En als die kleine jeuk heeft: een washandje met havermout in zijn badje, de melk die er vanaf komt helpt tegen de jeuk. En smeren met calendulan tegen de littekens. Hier is het helemaal goed gekomen. En ik duim voor een goed weekend voor jou en je vader, dat die kleine van jullie uit logeren kan.

Soepje gaat vrijdag voor het eerst bij mijn vader logeren en ik vind het me spannend!
O, welke dag ga je met verlof (ivm tabel)?
Hee soep, hij heeft gister inderdaad in een badje van havermout gezeten (havermout in een pantysok gedaan en af en toe uit geknepen). Verder hebben wij de Calendulan creme voor waterpokken gehaald. Ik hoop dat het helpt en dat het snel weg gaat. Hoe lang heeft het bij soepje geduurd?

Spannend ook joh, vrijdag! Gaan jullie ergens naar toe?

En die jassen... echt zo vervelend als ze te korte mouwen hebben. Mijn vriend heeft daar ook altijd last van. Soms, heel soms vindt hij een leuke jas en die draagt hij dan ook echt jaren. Succes!

Verlof: 29 mei
Het is niet helemaal zwangerschapsverlof: eerst vakantie, dan verlof, maar ik noem het gewoon vast lekker verlof. Klinkt zo leuk!
Dan is 29 mei voor veel mensen een leuke dag :-)

Jakkes, Jules, dat jullie kleine van de ene in de andere ziekte terecht komt... Ons meisje heeft nu niks bijzonders meer overdag, dus ik denk niet dat er iets bijzonders aan de hand is. Hoe zag jij dat het de vijfde/zesde ziekte was en de waterpokken? Ik neem aan dat hij onder de vlekken zit, of was dat het nog geeneens?

Soep: spannend dat jullie kleine voor het eerst gaat logeren. De eerste keer is erg wennen... Ik hoop voor je dat je wat leuks gaat doen, dat leidt wel goed af :-)

Klever: leuk die nieuwe kamer, ik hou gmail in de gaten!!

Es, wat een mooi nieuws dat je de kleine hebt gevoeld! Blijft inderdaad bijzonder!! Echt mooi nieuws! Klaver, ik hoop dat jij je kleine ook gauw gaat voelen! dan wordt het inderdaad echt concreet... Lekker trouwens Es, dat je vervroegd vakantie hebt gekregen. Lijkt me inderdaad wel heftig, ook nog studeren erbij... Spitsuur van het leven hè...

Juus, je hebt je nog niet gemeld vandaag... Is er wat gaande?

Ik krijg nog een leuke foto van onze smurf van gisteren, van het Zuiderzeemuseum. Als ik'm heb dan zet ik'm op gmail...

Fijne avond allemaal!
Ze gaat niet voor het eerst uit logeren, dat hebben we allang gehad. Ze gaat voor het eerst naar mijn vader en zijn vriendin, daar is ze nog nooit alleen geweest. We hebben een bruiloft niet ver bij je vandaan, Herah, dus ja, een leuke gelegenheid!

Ik zat even op je blog te kijken, ziet er heel gezellig uit allemaal. Vooral die vakantie met z'n allen, dat gaat hier met familie helaas waarschijnlijk niet gebeuren, vind ik heel jammer. Ben je nerveus voor DE DAG?

Jules: het heeft heel lang geduurd voordat alle plekjes weg waren, maar ze heeft er helemaal geen last van gehad moet ik zeggen. Ze was ook pas 7 maanden toen ze ze kreeg. Maar er zijn helemaal geen plekjes zichtbaar gebleven, gelukkig!
Had ik niet helemaal goed gelezen, Soep, sorry. Spannend dat ze weer op een nieuw plekje gaat logeren. En ja, voor een bruiloft móet je haast ook wel wat regelen... Is het bewust dat je jullie meisje bij je vader laat overnachten, of meer bij gebrek aan andere adressen (of is dat wat te open gevraagd)?

Neuh, ben niet nerveus, maar heb er wel ENORM veel zin in. Komt nu wel echt steeds dichterbij, nog minder dan zes weken... En met de familie bij elkaar was inderdaad leuk, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik dat vroeger nooit had gedacht. Het is na een lang weekend ook wel weer leuk geweest, maar het feit dat het kan is inderdaad erg fijn. Dat moet je altijd nog maar afwachten.

Ben wel erg benieuwd hoe het met Juus is... Een collega van mij was vorige week dinsdag uitgerekend, dus ik zit dubbel op de tribune. Spannend hoor...
Voldoe me even aan mijn meldplicht. Nog niks gaande!

Ga morgen even jullie verhalen lezen en reageren
In verband met herkenbaarheid maar even op gmail, herah.

Ik had het er met soepman over, maar die wil niet met zijn ouders, mijn ouders zijn gescheiden en ik ben niet zo dik met mijn zus dat we elkaar lang trekken. Dat weten gelukkig van elkaar. Maar soms mis ik het wel.

Kan me voorstellen dat je er enorm veel zin in hebt, bijna jammer dat we er niet bij zijn, hihi. Laat je ons gauw foto's zien, ben heel benieuwd hoe je er uit ziet. En kan je daarna naar boven in de tabel ;)?

Juus: alles goed?

Beetje stomme vraag, maar wie was er hier nog meer op de uitgerekende datum bevallen? Ik weet het echt niet meer, sorry.
Ah, daar was je ook!
Gezellig weer hier, alleen niet zo gezellig dat ik geen tijd voor jullie heb. Ik ga mijn laptop uit doen en op tijd naar mijn bed. Mannetje is niet fit (verkouden, lichte koorts), dus het zal wellicht geen topnacht worden en morgen toch weer op tijd uit bed. Maandag is de enige dag dat ik mannetje weg breng, dus altijd wel druk en ik vind het zo zielig dat ik hem waarschijnlijk wakker moet maken, terwijl hij niet fit is, alleen omdat wij zo nodig moeten werken. De andere dagen wordt hij opgehaald door mijn moeder, dus kan hij lekker in zijn eigen ritme blijven. Maar ik moet niet zeuren, want als hij naar het kdv ging moest ik hem veel vaker wakker maken... Vinden anderen dat trouwens ook moeilijk?

Knuffel voor iedereen!
Juus, baby dus nog in de buik! Fijn dat je je even hebt gemeld.

Soep, parel is op haar u/d bevallen. (toch parel, nu begin ik ook te twijfelen )

Herah, de vijfde ziekte begint met koorts en direct daarna vlekken op de romp. De waterpokken beginnen als puistjes. Het is zo zielig! 29 mei kan niet anders dan een topdag worden!

Plien, als die kleine nog slaapt als hij wakker moet worden, dan ga ik altijd "snoozen". De deur vast open zetten, over z'n bolletje aaien en daar dan telkens een minuut of 3 à 4 tussen laten. Dan gordijnen open en "goede morgen ....". Maar ik vind het ook nog steeds zielig. Succes vanacht, hopelijk wordt het een gewone nacht!

Ik ga ook mijn bedje in.

Liefs Jules
D-day voor Juus!!!!
Speciale dag Juus! Zal je bij de 4% horen die op haar U/D bevalt?
ha soep, volgens mij was het inderdaad parel die tot de 4% behoord!

en juus, hoe voel jij je vandaag? vanaf nu wordt het echt echt wachten als je UD zonder spannende zaken voorbij gaat.. max nog 14 dagen nu!

oh jules, zielig voor je mannetje de waterpokken, zo ellendig dat ze dat gewoon allemaal een keertje gaan krijgen.. zo sneu! al die bultjes en de jeuk..

fijn dat de havermout helpt.

soep, spannend de dag bij je vader maar het komt vast goed ook met zijn vriendin er bij!

al kleding voor de bruiloft dan? of moet je nog spoedwinkelen? balen van de jassen. Vindt sowieso ook voor kids weinig te vinden aan zomerjassen, alsof die niet meer verkocht worden ofzo/..

jessel even vraagje aan jou, heb jij nog een gouden tip behalve diepe buikademhaling en liggen als je een mega langen harde buik hebt? had gisteren voor het eerst zo ongeveer een dik uur een bijna constante harde trekkende buik. echt vervelend en ok wat stressgevend.. toch dus nog maar een tandje minder doen..

herah en klaver, mijn hometown is 20 min rijden onder herah, kom er dus niet voorbij. ( 2e treinstation vanaf jou herah naar het zuiden/westen)

t was er inderdaad heerlijk weer. lekker in de tuin gezeten bij mijn ouders met alle kids en zaterdagavond een perfect feestje gehad bij vrienden in de achtertuin met de vuurkorf aan en later op de avond gitaarspel en liedjes.. heerlijk! ( een vriend van hen is zanger in een band en er werd hem gevraagd wat te spelen, super zo'n anderhalf uur liedjes meehummen enz o )

es, goed zo jij vakantie. Pas je een beetje op jezelf?

zie ik het nu verkeerd of vinden alle aanstaande mama's met een kleintje het deze keer toch wat pittiger om zwanger te zijn en maat te houden met alle activiteiten?

we moeten dan hier maar de rem voor elkaar de op houden!!

ik ga even thee maken.

juus, gogogo

bri, hoeveel km heb je dit weekend gedaan? wel lekker wandelweer of eigenlijk al wat warm?

xxx

fijne dag en tot later vast nog. kus
En Juus, ga jij je bij die 4% scharen?

Mim, let wel goed op jezelf hè. Heb je de VK al gebeld met die harde buik? Ik las laatst dat je vanaf deze maand best wel wat harde buiken kunt krijgen, maar of dat ze daar ook een uur mee bedoelden...

Laatst was ik voor die kleine een zomerjas gaan shoppen en toen wist een verkoopster mij te vertellen dat je zowat in de winter je zomerjas moet scoren voor die kleintjes. Echt belachelijk! Je weet dan toch helemaal niet welke maat hij/zij heeft.

Hier gaat de rem er ook echt op. Gister in bed voor het eerst echt wat harde buiken. Niet zo veel en heftig als bij mim, maar het voelde als een lichte wee. Ik was blij dat ik had gelezen dat dat normaal is vanaf deze maand, anders was ik wel wat in paniek geraakt. Zeker met al die kinderziektes waarvoor ik me heb laten testen. Daarnaast heb ik meerdere keren per dag zo'n gigantisch ongesteldheidsgevoel. Zal er ook wel bij horen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven