Eind 2006/ begin 2007 vanaf 6 maart 2011

06-03-2011 09:17 2499 berichten
Alle reacties Link kopieren
En wederom een nieuw topic

Klik hier voor een link naar het vorige deel

En het topic daarvoor

Hier nog een ouder topic

En het Theehuizentopic!

Flubberbuikjestopic

Noot aan mezelf; excel, photoshop, photobucket....
anoniem_2998 wijzigde dit bericht op 12-12-2011 15:22
Reden: Tabel
% gewijzigd
Ik krijg juist helemaal geen zin om te verhuizen als ik datzo lees van Pebbles en Mirjam......wat een ellende om een huis....(maar als het klaar is, is het natuurlijk allemaal vergeten en heb je er wel weer een paar hilarische verhalen bij...als in de actie van Mirjam dat ze briefjes op gaat hangen.....)

wij zijn gisteren naar drouwenerzand geweest. een groet speeltuin en alle eten en drinken zit bij de entreeprijs inbegrepen. dus we hebben ons zat gegeten aan patat, frikadellen, kroketten en broodjes hamburger...en limonade en mosterdsoep en daarna misselijk gewroden in de break dance.....

Vanochtend weer aan het poetsen geweest en kom net thuis...is Lief nog steeds in pyama en de meiden ook, hebben ze gewoon uitgeslapen tot 10.00.
Pebbs, maak me een beetje zorgen om je, is het wel handig dat jij al die gesprekken en conflicten aangaat? Natuurlijk geen probleem als het geen stress oplevert, maar ik zou dat persoonlijk best heftig vinden en al helemaal als je zover zwanger bent. Kan je man daar niet meer in bemidddelen? Of iemand anders in je omgeving? In ieder geval een hele dikke

Ringel, oeh leuk, Drouwenerzand, ook dat is bij mij als Noorderling wel bekend.

Mmmoi, wat voor feestweek is het? Leuk zo'n buurt met zijn eigen tradities. En niet jaloers worden op die grote kasten van Pebbs en Mirjam, hahaha, zij moeten straks veel meer schoonmaken...(nee, helpt niet hè, hihi). Hoe was het in het ziekenhuis?
Mijn laatste vakantiedag is bezig nu!!!! Heb een lekker ontspannen dagje met de jongens. Vanochtend wat opgeruimd en het gras tussen de tegels vandaag gekrabt. Lief gaat met een of ander apparaat de tegels schoonmaken. Helft is al gedaan. ZIet er supermooi uit. Jesper slaapt nu en Roan kijkt een filmpje. Ik ben net klaar en ga zo denk ik even lezen.

@pebbs, idd wel rustig aan hoor. Ben jij altijd degene die "moeilijke" gesprekken moet voeren in jullie relatie? Bij ons is dat wel het geval. Als er geklaagd moet worden, moet ik bellen of langsgaan. Is niets voor lief. Die is veel meer op de achtergrond.

@ringel, ik word ook niet jaloers van het verbouwen hoor. Vind dat altijd zo onrustig. Mochten wij ooit gaan verhuizen dan hoeft er niet veel aan het nieuwe huis te gebeuren denk ik! Hahaha.

Nou, ik duik in mijn laatste boek van jussi adler olsen. Mocht iemand nog twijfelen over een ereader, ik kan die van mij echt aanbevelen wat betreft prijs/kwaliteit.
Ik duik toch liever in een ouderwets boek.

Sja dat schoonmaken he van huizen....ik heb er een broertje dood aan....maar het is welzo, dat wanneer je het bij houd, het niet zoveel werk hoeft te zijn.

Onze jongste is momenteel een draak en mijn oren tuiten van haar gegil (en dat dan het liefste vlakbij mijn oor)

*zucht*
ben even helemaal stil nu. Zojuist telefoontje van een goede vriendin. Ze schreef gisteren op twitter dat haar man richting ziekenhuis was met uitvalsverschijnselen aan de linkerkant van zijn gezicht. Ze zijn op vakantie in Limburg en hebben een kleintje van 10 maanden. Hij blijkt na nader onderzoek vandaag een hersentumor te hebben ter grootte van een tennisbal. Hoe en wat verder weten ze nog niet. Mijn hemel.
Jeetje Krook, dat is heftig. Dan houdt je spontaan op met zeuren over andere dingen.

Wat zal hun leven ineens op zijn kop staan.

Lief dat jullie allemaal zo bezorgd om me zijn. Heel eerlijk ben ik dat zelf af en toe ook wel.

De bouwvak was wel een welkome break van al het regelwerk. Ik ben hier thuis meestal wel degene die dingen regelt maar dat komt niet alleen omdat manlief het niet wil doen maar ook omdat ik dingen naar me toe trek. Dan weet ik zeker dat het goed wordt geregeld. Daarnaast heeft manlief net sinds 3 weken een nieuwe baan en probeer ik hem ook te ontzien zodat hij zich daarop kan richten.

Schoonmaken heb ik dan wel weer goed geregeld want we hebben 1x in de week een hulp in de huishouding.
Krokus, wat heftig!! Wat een naar nieuws :(. Afschuwelijk zeg.

Dat zet wel meteen alles in het juiste perspectief, zo'n bericht.

Pebbles, het is zeker intensief he, die huizentoestand. Ik had ook weer zo'n dag; gewoon gewerkt en direct door naar het nieuwe huis (zonder te hebben gegeten, voor de lijn is deze periode wel goed) om daar weer uren te overleggen met de electricien..pffff. Maar ik vind het hele proces wel echt ontzéttend leuk, echt geweldig. Ik zal al die drukte nog gaan missen haha. Het huis wordt zoooo mooi. Vandaag heeft mijn vader het tuinhek geplaatst (groen, klassiek smeedijzer, via MP). Wauw, het staat zo mooi (ik zal van het weekend weer foto's maken). Morgen wordt zoon's kamer afgetimmerd (electriciteit is vanavond aangelegd) en morgen gaat de electricien ook weer verder met zijn werk. We werken met een Koerdische loodgieter/aannemer en het is gewoon wit werk maar de mensen die hij inschakelt zoals de electricien etc.werken soms op onmogelijke tijden (avonden/weekenden). Het zal allemaal wel. Ik heb met die Koerd wel geduld moeten leren, met Nederlanders is het een stuk zakelijker en strakker afspraken maken. Maar goed, het komt uiteindelijk allemaal goed..
Overigens is de aannemer die de aanbouw plaatst, een Nederlander en dat werkt gelukkig prima; ze gaan als een speer.
Even flink bijgelezen.

Schiet echt op Mirjam met jullie huis. Ben zooo benieuwd.

Pebbles: jeetje alweer bijna bevallen. Wat de rest ook al zei, pas goed op jezelf. En geniet nog even. Ik heb soms wel heimwee naar deze bijzondere tijd. Hoogzwanger, verlof en dan zo'n kleintje. Tijd ging zo snel. Wist niet dat je man een nieuwe baan heeft, leuk. Hij werkt natuurlijk fulltime, dus dan is het ook lastiger. Ben zo benieuwd naar jullie babyboy En Eva ook alweer bijna 3.

Krokus: wat heftig van je vrienden. Dat verwacht je niet. Hopenlijk is er wat aan te doen en zo. Zal je wel flink bezig houden.

RIS: Ella maandag ook weer naar school. Aimee vond het echt heel leuk met Ella, heeft het er nog regelmatig over.

Ik werk nu dus echt in het gebouw naast jouw man. Had eerst niet in de gaten dat het er echt naast is.

Ben benieuwd of ik jou nu wel eens tegen ga komen in de stad. Gaan nu regelmatig lunchen in de pauzes.

Ringel: al iets gehoord van sollicitaties. Eht een lastige tijd voor je om te solliciteren. Wij hebben een tijdelijke vacature en daar hadden gewoon 100 mensen op gereageerd. Bizar.

Annie: wat gaan jullie doen qua verbouwing. En hoe gaat het met je buik? Ik denk dat je een meisje krijgt. Al is een derde jongen natuurlijk heel bijzonder.

Ik vind moeder van een zoon zijn wel heel speciaal. Niet verwacht, maar toch weer anders dan een dochter. Grappig.

Krokus: volgens mij heb je een heerlijke vakantie gehad. En met de jongns gaat het ook goed. Leuke foto's, knapperds zijn het.

Mmmoi: jij alweer de eerste werkweek gehad. Die Thijmen alweer naar de peuterspeelzaal. Ik vind het toch zo'n leuk jongetje. En zijn kleding is helemaal wat ik ook leuk vind, dus kijk het stiekem bij je af.

Ik heb ook alweer een paar keer gewerkt. Heel luxe maar 2 dagen per week, vanaf september 3. Dus voelt nog een beetje als verlof. Zach gaat per 1 september naar het kdv. Ben benieuwd. Aimee heeft nog geen zin om naar school te gaan. Wat dat betreft vindt ze thuis zijn of vakantie BSO heerlijk. Alles op de relaxed stand. Ze vraagt hier nooit wanneer ze weer naar school mag en ze is altijd net zo blij als wij als het weekend is. Ze vindt school leuk, maar vrij zijn nog leuker
Jee Krook, wat een schrik! Had hij nog nooit eerder last van enorme koppijn?

Ik heb weer een paar leuke vacatures gevonden, alleen is 1 wel met een heel heftige doelgroep. (zzp 6 en 7 intensieve begeleiding en verzorging, psychiatrische problematiek en gedragsregulering) met andere woorden, cliënten met een zware verstandelijke beperking, met psychiatrische stoornissen en agressie. Nu heb ik dat wel vaker gedaan, maar het is niet de doelgroep waar ik het liefste mee werk. en wat Babba ook schrijft, vaak komen er honderden brieven op dergelijke vacatures. Het is echter wel voor een organisatie waar ik graag voor zou willen werken (goede doorgroei perspectieven) het is voor 15 uur in de week en de werktijden zijn van 22.30 tot 9.00 (nachtdiensten dus) ben nog even in dubio.

@mmmoi, wat leuk dat thijmen nu ook naar de psz gaat. Ik vind het zelf wel lekker dat beide kinderen nu 2 dagdelen in de week niet thuis zijn.......even tijd om dingen te doen waar je anders niet aan toe komt.

Vanmiddag gaan we lekker bbquen, maar ik ga eerste nog even in de plaatselijke Super de Boer de winkel tellen en dan schuif ik later aan.

ik ga me even nuttig maken....

Laters!
Vandaag zo relaxed mogelijk gedaan. Vanmorgen een vriendin op bezoek en daarna lekker op de bank gelegen met een tijdschrift.

Manlief moppert wel een beetje als ik weer iets aan hem vraag om te doen maar hij doet het gelukkig wel.

Ik probeer vooral de dingen met de meiden te blijven doen. In bad doen en naar bed brengen enzo.

@ringel: Klinkt wel heel erg heftig die functie zeg. Vind je nachtdiensten fijn of juist niet?

@babba: Floor heeft hetzelfde als Aimee met school. Ze gaat eigenlijk nooit met tegenzin naar school maar ze vind vakantie of weekend nog leuker. Ook na 6 weken vakantie had ze de school niet gemist en afgelopen week vroeg ze dinsdag of woensdag al wanneer ze weer vrij had.

Ze lijkt wel erg op mij. Zodra iets "moet" dan is de lol er een beetje vanaf. Met zwemles gaat het net zo ook al vind ze het als ze ermee bezig is altijd leuk.

Lekker dat je nog maar 2 dagen in de week werkt.

@mirjam: bij jullie is het natuurlijk helemaal intensief omdat alles in een paar weken tijd gedaan moet worden.

Bij ons gaat het iets rustiger al blijf je wel steeds dingen tegenkomen die ineens met spoed geregeld moeten worden.
Hey!

Wat een heerlijk weer was het vandaag he? Lekker nog van genoten, we zijn met zijn allen voor mijn vaders 63e verjaardag naar een buitenspeeltuin en de kinderboerderij geweest en vanavond met het hele stel op de fiets naar het pannenkoeken huis. Echt geweldig!

Morgen nog dagje vrij en dan begint het weer!

Zit nu nog wat laatste dingen te regelen voor maandag en dan kan ik maandag aan de slag.

Ella heeft van de week voor het eerst gezegd dat ze zin had om naar school te gaan. Gelukkig maar!

Babba; grappig dat je naast mijn man werkt! Ik kom niet zo vaak in de stad tijdens de lunch omdat ik dan atuurlijk de kids moet voeren. Manlief loopt met zijn collega's wel vaak een rondje; ik zal jullie eens koppelen haha!

Krook; heftig van je vrienden! Weet je al iets meer? jezus... echt naar en bizar!

Pebbs; goed zo! Lekker relaxt doen, je moet bijna bevallen!

Ik ga de pc maar eens afsluiten, zit al weer 1 1/2 uur te werken.

doei!
Hoi hoi!!!!

Lastig Pebbs...ach, je kent jezelf het beste, dus luister maar goed naar jezelf. Ik vind het superspannend nu je zo dichtbij bent, ben zo nieuwsgierig naar de naam en hoe je het vindt, een jongen!!!

Babba, wat heb je toch 2 mooie kinderen!!! Leuk he, jongens!!! Hahahaha. Wacht waar tot hij groter is...mama, wil je met me trouwen, wat ruik je lekker, wat ben je mooi, je lijkt op K3....hahahaha, ik vind het super, van die charmeurtjes die je aanbidden.

Krook, jee, wat heftig......en dan zo ver weg.....weet je al meer of zijn situatie?????
lekker met de buren gebbqued in de tuin...zitten nu nog buiten met vuurkorfje aan. Buurmeisje is logeren, maar d meiden waren zo aan het keten dat ze nu nog even beneden zijn....toch een glaasje teveel wijn op (hips) maar wel lekkere wijn! wat een genot toch dat heerlijke zomer weer!
Goedemorgen! Rise en Shine!

dames waren om 8.30 pas wakker. Ik al om 6.30 9is dan wat minder he) schoot me opeens te binnen dat ik afgelopen vrijdag (terwijl ik was werken) een gemiste oproep had. Ik checken....blijkt het het unit hoofd te zijn van de groep waar ik heb gesolliciteerd heb (en daar kom je dan op zondag morgen 6.00 mee kakken, gaat goed hier aaaaargh)

Morgenochtend om 9.00 meteen maar even bellen......(misschien gesprek?) fingers crossed

Lief mag uitslapen en ik heb drie drukke dametjes beneden. Wel gezellig, maar ze zitten nu gelukkig even voor Alfred J Kwak......

Zo dadelijk even douchen en de teringbende opruimen.......(zo'n bbq geeft toch een hoop rommel)
Hallo, daar ben ik ook weer eens...het is lekker druk geweest hier!

Weinig bijzonders te melden, we genieten relaxed van het weekend, hebben straks een bbq omdat de oma van mmman jarig is geweest, wel gezellig. Jasmijn is nu nog lekker even aan het buitenspelen, het is hier warm en broeierig maar wel bewolkt.

Ik zit ónder de muggenbulten, ik word gek van de jeuk! Het schijnt bij de tijd van het jaar te horen maar ik vind het vreselijk irritant.

@Ringel: Spannend, misschien binnenkort een gesprek, ik zal voor je duimen.

@Babba: Dank je voor je complimenten. De toverformule is Vinginog+Z8+uitverkoop=heel leuk jongetje, hahaha.

@Pebbles: Hoe gaat het met je, gaat het allemaal een beetje nog? Ik bedenk me net dat ik die vesten nog niet gepost heb, lekker vlotjes van mij NOT. Ga ik echt snel doen, sorry...

@Annie: Jouw jongens zijn dus ook erg mama gek, hier ook zo één. Heerlijk is dat, ik krijg vaak heel veel knuffels, Jasmijn is echt veel meer voor d'r papa...

@Krokus: Heftig verhaal van die vriend van jullie, weet je al wat meer?

@Ris: Morgen ook weer aan het werk, wat is het allemaal snel gegaan hè, de vakantie. Ik ook weer aan de bak, vanavond weer alles klaarzetten enzo, een heel gedoe vind ik het allemaal.

Wij hebben nu geregeld dat mijn schoonmoeder Jasmijn 2x 's morgens naar school brengt, dan blijft ze over en mijn moeder haalt haar dan weer op. We spreken samen af wie haar dan weer bij mijn ouders ophaalt, net wie er in de buurt is of vroeg klaar is. Ik moet dus vanaf morgen Jasmijn naar opa en oma brengen (wonen wel heel dichtbij gelukkig), Thijm naar de gastouder en dan zelf naar mijn werk. Als mijn man vroeg moet beginnen moet ik dat allemaal alleen doen, gelukkig mag Jasmijn bij oma ontbijten.
Hier begint morgen de drukte ook weer. Ben gewoon een maand vrij geweest. Heerlijke tijd gehad. Vanmiddag zijn we met de kinderen naar Noorderzon geweest. Een openluchtfestival hier in de stad. Kleed mee, drankjes mee en wat te eten en het was ineens 19 uur. Oeps! We wilden ze graag om 19 uur op bed hebben om rustig de week in te kunnen. Nu lagen ze om 20 uur in bed en moesten wij nog alles opruimen omdat morgen de schoonmaakster komt.

Man van vriendin weet nog niets meer. In het weekend doen ze nooit onderzoeken. Morgen zal het dus beginnen. Ze zijn wel heel bang en verdrietig. Ik hoop er maar het beste van?
In het kader van de meldpicht even een berichtje van mij.

Ik heb een drukke dag gehad (wel gezellig hoor, kraamvisite en verjaardag) dus ik ga morgen wel weer uitgebreider reageren.

Vannacht wel al wat voorweeen gehad maar met Eva heb ik dit ook 2 weken lang regelmatig gehad dus ik had niet meteen het idee dat het al begonnen was.

Met dit weer heb ik wel meteen olifantenvoeten dus het hoeft niet zo heel lang meer te duren als ik het voor het zeggen heb.
Pfff, Pebbs, had gisteren wel met je te doen...wat een vies warm weer...laat die kleine maar even lekker zitten tot een heerlijke zomerse bui, dat bevalt vast beter, hihi!!!

Krook, leuk, Noorderzon. En ach ja, je mag vakantie best rustig afbouwen toch? Gaan de jongens nu naar de opvang?

Mmmoi, vreselijk he, die muggen. Ze hadden gezegd dat er dit jaar een ware muggen en wespenplaag zou komen. Ik vind het tot nu toe nog meevallen, maar waarom ze een mens toch zo moeten plagen....

Ringel, klinkt gezellig!!! Laat je weten wat er uit je telefoongesprek is gekomen?

Wij zijn gisteren met vrienden naar Duitsland geweest, naar een leuk klein dierenpark. Best spannend om weg te gaan als he code oranje achterlaat. Gelukkig hadden we zonnebrandmiddel mee..mijn hemel, wat een warmte...Mijn voeten zitten onder de blaren, want die zwollen dus net als die van Pebbs lekker op...

Krook, ik hoop het beste voor jullie vriend...
Ik mag komende vrijdag op gesprek komen! Men ik heb nog nooit zoveel peentjes gezweet als vanochtend (leek wel een parkinson patiënt.......) maar goed we zullen zien wat vrijdag oplevert.

verder weinig nieuws, we zijn net uit bed en doen deze week nog even rustig aan. Lief's laatste vakantie week en de meiden hebben daarna ook nog een week. Die week wil ik wel gebruiken om ze weer in het school ritme te laten komen...dus bij tijds naar bed en er bijtijds uit. (echt altijd op het laatst leren ze een beetje wat uitslapen is)
Ringel, goed!!!!!! Ik zal aan je denken vrijdag!
Goed nieuws Ringel! Heb je van het weekend mooi even hard-to-get kunnen spelen door pas maandag terug te bellen.

Voor welke functie is dat?

Het is voor een functie als zorg coördinator.....met verstandelijke gehandicapte kinderen. Het leuke is dat ze voor een deel op de groep wonen en voor een deel thuis, zou dan mijn ambulante begeleiding plannen ook meer vorm kunnen geven. Het is voor 18 uur in de week. Ideaal dus!

En pebbs nog meer voorweeën gehad? Bloed irritant die dingen......(ben zo blij dat ik niet meer zwanger hoef te zijn!)
Hoi meiden,

De eerste werkdag van de week zit er weer op en ik heb een goede dag gehad. De kids hebben het ook goed gedaan bij de oma's/overblijf/school en gastouder en we waren allemaal rond vijven thuis, mmman met Jasmijn en ik met Thijm. Heerlijk. Kids nog even buitenspelen, toen eten en naar bed. Het is nu net pas stil. Alles voor morgen staat alweer klaar, de tassen, de broodjes gesmeerd...dat vind ik altijd een lekker idee, ik heb 's morgens al genoeg te doen!

@Ringel: Fijn dat je op gesprek mag komen, maar ook wel spannend. Ik zal weer voor je duimen!

@Annie: die wespenplaag heb ik ook van gehoord maar gelukkig nog weinig van gemerkt. Dat vind ik al helemaal vreselijke beesten!

@Pebbles: Kan me voorstellen dat je het zwanger zijn helemaal zat bent nu. Mijn duo en een vriendin van me zijn beiden net zover zwanger als jij en liepen ook al te klagen. Mijn vriendin is echt mega opgezet van al het vocht, die kan alleen nog maar Birkenstocks aan op het wijdste gaatje. Dat is echt extreem, haar gezicht is dubbel zo groot als normaal nu!

@Krokus: Lekker genieten van het mooie weer en een festival. Heerlijk toch!?

Ik heb een gezellige week voor de boeg want het is hier feestweek. Hopelijk blijft het mooi weer; activiteiten genoeg. Mijn man is vanavond klaverjassen met zijn collega, ook in het kader van het feest. Hij kan er geen bal van (zegt 'ie zelf!) maar het is inmiddels traditie. Echt leuk vind ik het, die feestweek, we hebben dan altijd veel contact met buren enzo, heel leuk.

Ik ga even tv kijken!
@ringel: klinkt goed zeg die baan! Als je het enthousiasme overbrengt wat je in de post over de functie ook overbrengt dan ga je vast een goede kans maken. Zeker met jouw ervaring erbij.

@mmmoi: je vertelde dat van je vriendin ja, dat ze zoveel vocht vasthoud. Dat lijkt me wel zwaar hoor.

Gisteren zat ik ook vrij strak in mijn birkenstock-look-a-likes.

Vanmorgen was dat gelukkig weer stukken beter en het weer van vandaag vond ik ideaal eigenlijk. Wel lekker warm maar niet zo benauwd.

Mijn vader was er vandaag en heeft lekker in de tuin geholpen met grasmaaien en onkruid wieden. Dat was er een beetje bij ingeschoten de laatste weken dus dat was erg fijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven