Eind 2006/ begin 2007 vanaf 6 maart 2011

06-03-2011 09:17 2499 berichten
Alle reacties Link kopieren
En wederom een nieuw topic

Klik hier voor een link naar het vorige deel

En het topic daarvoor

Hier nog een ouder topic

En het Theehuizentopic!

Flubberbuikjestopic

Noot aan mezelf; excel, photoshop, photobucket....
anoniem_2998 wijzigde dit bericht op 12-12-2011 15:22
Reden: Tabel
% gewijzigd
marluda (was het toch?), misschien aardig als je even reageert; mijn collega-schrijfsters hebben toch best even moeite gedaan om je van uitgebreide antwoorden te voorzien..

Krokus, hoe gaat het met jou?

Ris, ik ben even kwijt wat je had geschreven. Hoe gaat het met de hypo's/hypers? Hopelijk zijn je suikers een beetje stabiel op het moment. Ik heb er echt bewondering voor hoe jij alle ballen (werk, thuis, opvoeding kinderen, studie, je diabetes) in de lucht houdt, knap hoor!

Mmmoi, is het een leuke film, de Sprookjesboom? Hanna is nog nooit van haar leven in de bioscoop geweest, zij is zeker de enige hier? Het moet er maar eens van komen misschien. Tot nu toe had ik het er nog niet zo op; vind het vrij overdonderend, zo'n groot scherm en ik vind het vooral erg fijn als ze lekker speelt (dus tv-kijken hoeft van mij ook niet zo nodig, al doet ze het best wel eens natuurlijk). We hebben de trampoline weer in de tuin staan, zo grappig om zoon en Hanna daarop samen bezig te zien; zij doet alles wat hij zegt qua trucjes. Mooi stel, echt genieten, die momenten.

Pebbles, alles klaar aan het maken voor de verhuizing? Doen jullie nou wel of niet met de openhuizendag mee eigenlijk? Ik hoop dat er snel een koper komt, met een prima bod, zou wel eens mogen onderhand, toch?

Babba, alles goed met jou en de kindjes? Zach nog zo'n lekker ding? Raar idee he, eind volgende maand alweer een heel jaar oud.

Ringel, zijn je ramen nog schoon? Ik ga morgen ook weer "lekker" aan de poets.
O en Annie, super gefeliciteerd! Zag het idd al op FB. Ben benieuwd naar de details
@Mirjam: Thijmen was nu ook voor het eerst in de bios. Die keek er niet van op ofzo. Ik had uitgelegd dat het een grote televisie was en dat was het ook, haha. Het was wel fijn dat we de enigen waren want af en toe praatte hij tussendoor of wilde hij van mijn schoot naar mans schoot of een eigen stoel En in de pauze hebben de kids lekker tussen de stoelen gerend. Jasmijn was al voor de vierde of vijfde keer in de bios. Ze vindt het geweldig. En ach, die ene keer in het halfjaar dat je er misschien heen gaat is toch niet zo erg, qua tv kijken? Bewegen en spelen doen ze bij mij standaard toch wel genoeg!
Het is ook niet erg hoor, een bioscoopbezoekje maar tot nu toe is het er niet van gekomen, dat is alles eigenlijk. En oké, ik vond het tot nu toe nog niet zo nodig. De geluiden zijn toch erg hard en die grote tv is wel heel erg groot, ik vind het zelf altijd vrij overweldigend (ik ga dus zelf ook bijna nooit). Maar misschien, als er binnenkort iets leuks draait, komt het er wel een keer van.
Wij zijn ook nog nooit met de meiden naar de bioscoop geweest. We willen al een tijdje een keer met Floor gaan maar het komt er steeds niet van.

Vandaag heeft Floor haar rapport gehad en die was heel goed.

Vorig jaar stonden de kruisjes nog in het midden (voldoende) met een paar kruisjes boven gemiddeld en een paar kruisjes ondergemiddeld. Nu stonden alle kruisjes op bovengemiddeld met een paar kruisjes op gemiddeld (stuk of 5 van de 20 of 25 punten).

Taal was heel goed, sociaal goed, motoriek goed, expressie goed. Voldoende had ze op concentratie, doorzettingsvermogen en 3 onderdelen van beginnende gecijferdheid. Wel heel herkenbaar, de punten waar ze iets minder op scoort. Bij die beginnende gecijferdheid horen bevoorbeeld ook het kennen van weken, de maanden, seizoenen etc. Seizoenen heeft ze nu steeds beter door maar welke maanden er zijn en in welk seizoen die vallen weet ze nog niet.

@annie: ook hier natuurlijk nog heel erg gefeliciteerd met je baan!
Wow Annie alweer een baan, gefeliciteerd, klinkt super. Wat dat de baan die je heeeel graag wou.

Mooi rapport Pebbles. Zo gespecificeerd is het rapport van Aimee niet. Weet niet hoe het bij de hogere klassen zit. Zo krijg je een goed beelt qua leerontwikkeling. Fijn dat ze het goed doet.

mmmoi wel herkenbaar hoe je Jasmijn beschrijft in de klas. We kregen van de juf terug dat Aimee best een baasje is, wil dat kinderen spelen wat zij wil. Bemoeit zich overal tegen aan. In de kring kletst ze het liefst met de buurvrouw. En nog vooral geinteresseert in haar eigen verhaal. Als zij vindt dat iets blauw is, dan is het zo. Laatste tijd komt Aimee vaker thuis dat ze straf heeft gehad, meestal omdat ze er doorheen praat.

Nou ja leiderschapskwaliteiten heeft ze wel, nu iets minder bitchy. Aimee is verbaal erg sterk, maar zet ze naar andere kinderen soms op verkeerde manier in. Bij haar op school nu zero tolerance op dit gedrag gezet, geloof ik.

Mirjam, 17 kinderen dat is luxe. Blijft dat zo?

Al iets gehoord van jouw baan?

Ja Zach al bijna 1 jaar, ging zo snel. Zo'n lieverd, maar zo driftig. Momenteel wel 10 driftaanvallen per dag. Echt naar achter gooien en door het lint gaan. Had Aimee niet. Ventje is tot nu toe wel bewerkelijker dan zijn zus op die leeftijd.

Trots hij zegt mama en papa. Nog niet gericht, maar kan het nazeggen.

Vriend is 2 x naar de bioscoop geweest met Aimee. Binnenkort willen ze weer. Ik heb niet zoveel met de bios en al helemaal geen zin kinderfilm te kijken. Vriend wel, dus dat mag mooi vader dochter ding zijn.

Aimee straks weer zwemles, die slaapt nu gewoon en zal rond 9 wakker zijn. Klein aapje hier vond 630 alweer prima.

Hoe slapen de andere 2 babyboys Valentijn en Timme. Is Valentijn nog steeds zo makkelijk? En Timme nog veel krampjes?
Even snel, kids zitten nu een boekje te lezen, zo naar bed.

Mir; het gaat nu erg op en neer met mijn suikers. Vanmiddag voor het eten 15, na het eten op 19 (dus veel extra insuline nodig). Ik had zitten studeren in de bieb en toen ik thuiskwam, dikke hypo (dan werkt die insuline dus langer door dan ik had bedacht....) en nu net na het eten (weer) een hypo. Is zo'n cirkeltje waar ik nu even inzit hypo wordt vaak gevolgd door nog een hypo of een hyper. En andersom ook. Beste is gewoon normale suikers haha!

Ella is ook nog nooit in de bios geweest, ik ben meer van het theater denk ik. Ik ga zelf ook niet zo vaak naar de film; kijk wel een dvd'tje of zo en dat doen de kids ook graag.

We gaan in april naar een balletvoorstelling kijken, kregen vandaag een uitnodiging om kaartjes in de voorverkoop te kopen omdat ze na de zomer (als het goed is) naar ballet gaat. Haar beste vriendinnetje doet ook mee met de voorstelling, anders zou ik niet gaan Bab; is zelfde theater als vorig jaar Aimee optrad.

Oh en ook zoiets leuks; er is hier in de buurt (vlg mij komt Vajen er vandaan... ) een thee huis waar je lekker kunt high-tea-en. En die hebben speciaal voor moeders en hun dochter(s) van 4 t/m 12 jaar een aanbieding. Gereduceerd tarief voor je dochter. Dus dat gaan Ella en ik een keer doen, als ik klaar ben met studeren en niet meer op zaterdagen en zondagen zit te blokken....

Ella zit nu trouwens in een groep met 22 kinderen; allemaal groep 2-ers. Weet niet hoe het er volgend schooljaar uit zal zien, ze hebben best grote groepen hier (veel nieuwe aanwas van de nieuwbouwwijk).

Mijn eigen kleutergroep heeft er.... 33! Jawel! En nr 34 komt misschien ook nog, maar die zou pas in juni starten en dat vinden we als school niet zo handig (is maar 4 weken die totaal anders zijn dan nu bijvoorbeeld). 2 dagen per week worden de groepen gesplitst. Dan heb ik er of 16 of 17, dat is heerlijk. En als mijn stagiaire er is, dan doen we vaak de kring ook in twee groepen zodat de kinderen meer betrokken zijn bij de activiteit die we aanbieden (nadeel is dat ik niet mijn stagiaire kan beoordelen, maar ze doet het goed,dus dat vertrouw ik wel.

Vorig jaar zaten er bij Ella 37 in de klas, dat was echt niet goed voor haar... ze splitsten de groep wel op gezette tijden, maar niet structureel. Ook weer een gevolg van veel instromers en te weinig geld om een volledige leerkracht voor een groep te zetten.

Even wat kinderen in bed gooien...
Haahahaha, Mirjam, een ban, dat zou wat wezen. Mats is 1 keer naar de bios geweest. Cars 2 moest en zou hij zien. Dat was superleuk. Verder nooit, toen hij een keer mocht kiezen tussen bios of Ernst en Bobby in de schouwburg, koos hij voor het laatste. Hij is helemaal weg van de schouwburg. Papa heeft er een paar keer opgetreden, vandaar. Dat mama ook zingt en danst, schijnt ze niet zo te boeien. Komt denk ik omdat ik dat thuis heel veel doe, we dansen en zingen wat af. Kan dus ook betekenen dat ze me niet blieven, hahahah

Pebbs en Mirjam, goede berichten dus op school. Fijn!!!!

Babba, Timme slaapt eigenlijk al heel goed door. Ik geef geen voeding als ik naar bed ga, meestal slaaptr hij daarom van 20.00 uur tot een uur of 5 in de morgen. Ook geen spenengedoe...ik mag niet klagen. Krampen zijn over. Hij spuugt nog wel eens, maar gaat ook heel goed. Maar ja, nu komen de tanden, althans de kwaaltjes....overal op knabbelen. Heb hem een Sophie de Giraf gegeven. Bijtring past gewoon nog niet zo goed in zijn mondje en aan dat girafje zitten poten en oortjes waar hij prima op kan knauwen en dat doet ie dan ook, hahaha.

Vandaag naar de dierentuin geweest. Was zulk mooi weer en ik en Timme waren vorige week niet mee. Ideaal zo'n abbonement!!!! En wat een heerlijke dag! Nu zo feest van mijn theatergroep. Ga me zo als westernmeisje opdirken (is thema). Zin in!!!!
Hey meiden,

Ik zit pas net, we zijn behoorlijk lang bezig geweest met alles klaar maken voor morgen. Uitdeelzakjes snoep en gelijk ook maar de traktatie voor de psz klaar gemaakt. Kamer versierd, zijn cadeau (een Playmobil dierenkliniek én dierentuin van MP) klaar gezet (vond mijn man leuk werk maar hij was nog best lang bezig). Hapjes gesneden etc. etc. Maar dan kunnen we morgen rustig aan doen.

Thijmen heeft gelijk vanavond zijn spenen weg gegooid, ik hield even een gesprekje met hem dat hij een grote jongen was blabla en hij gaat zo die dingen weggooien. En hij sliep gemakkelijk in, tot nu toe niks aan de hand. Heerlijk! Ben benieuwd of hij het volhoudt, het was echt zijn eigen initiatief.

@Pebbs: Bedankt voor je leuke kaartje, hij krijgt hem morgen natuurlijk pas! Leuke verrassing, van mijn opa en oma heeft hij ook een kaart gekregen, kaarten maken het altijd extra feestelijk vind ik.

Nu ga ik lekker even tv kijken. Fijne avond allemaal, Annie, veel plezier op je feestje!
Hieperdepiep Hoera!!!!!!!!!!!! Thijmen is drie jaar! Van harte gefeliciteerd grote jongen. Is het slapen zonder speen goed gegaan? Vast wel . Een hele fijne dag, ook voor papa, mama en je zus!

Groetjes van ons
Goedemorgen!

Bedankt Ris! Het slapen zonder speen is heel goed gegaan, makkelijk ingeslapen, niet wakker geworden. Wel was hij vanmorgen al om kwart voor zes wakker. Ik heb hem terug naar bed gestuurd en vervolgens heeft hij niet meer geslapen. Dat zou hij met speen wel hebben gedaan denk ik. Maar ja...went vanzelf. Hij was heel blij met zijn cadeaus maar de Mickey Mouse dvd die hij van zijn zus kreeg was toch nog het leukst...haha. Die zit hij dan ook nu te kijken. Maar we gaan zo maar eens aankleden want de visite komt op tijd!
hoi hoi..

@Mirjam, ja sorry, ik kreeg geen notificatie meer, en moest weer even terugzoeken :$ maar hier ben ik :D

Ik ben heel blij met jullie berichtjes... kan ik echt wat mee. Inmiddels het rapport van mijn zoontje gekregen.. en het ziet er schitterend uit. hij scoort nagenoeg op alles gemiddeld, bovengemiddeld of zelfs goed. Rekenen piekt echt erbovenuit. Cito-scores van februari(soort van instaptoets voor hem, om het niveau te bepalen waar hij toen op zat, was C voor taalontwikkeling(terwijl op zijn rapport bijna alles bovengemiddeld staat en hij ook al hakt en plakt) en B voor rekenen. Natuurlijk momentopnames, en meneer had nog nooit eerder een toets gezien of gemaakt.

Dinsdag heb ik de bespreking, heb het ook al met zoonlief besproken en hij wil het allerliefst met zijn vriendjes mee naar groep 3 om daar echt te leren schrijven, maar vooral ook lezen en rekenen(dat vindt ie echt mega-leuk) Dat neem ik natuurlijk ook mee in het gesprek dinsdag...

Vooralsnog ligt mijn keus toch echt bij groep 3, maar als de juf zwaarwegende tegens heeft zal ik mijn keus nog eens zorgvuldig nazien. het andere uiterste wil ik namelijk ook niet. Vrijdag is een klasgenootje van hem(precies een jaar ouder) alsnog over gegaan naar groep 3.. Zou dus betekenen dat ze maar 4 maanden groep 3 doet..... vind ik ook wel erg kort.. dan heb ik liever dat mijn zoontje wat korter kleutert en heel groep 3 meemaakt, dan op deze manier.....

Nogmaals heel erg bedankt voor jullie antwoorden.. en ik zal jullie dinsdag laten weten wat er uit de gesprekken met de juf is gekomen

liefs, marluda
Hiep hiep Hoera!!! Stoere Thijmen is 3 jaar!!!!! Gefeliciteerd Mmmoi met je zoon. Normaal gesproken plak ik altijd een plaatje, maar ja, dat kan helaas niet. Daarom deze;

Zijn met de belastingen bezig. Niet leuk, wel makkelijk gelukkig! Hahahaha
Hoera, Thijmen 3 jaar!!!

Het feestvarken ligt ondertussen als het goed is te dromen over zijn verjaardag.

Hoe was het vandaag mmmoi? Was het een gezellige dag?

Jullie natuurlijk ook nog van harte gefeliciteerd met jullie grote vent Ongelofelijk dat hij ook alweer 3 jaar is.

Ik ben een stapel kleren op MP aan het zetten. Doe ik normaal eigenlijk nooit maar ik had zoveel spul liggen wat echt nog de moeite waard is.

Floor is echt een kind van haar moeder. Ze zat vandaag Alladin te kijken en aan het einde moest Floor huilen omdat ze het zo mooi vond dat Alladin en Jasmine bij elkaar kwamen.

Ik houd het ook nooit droog bij dat soort films, haha.
Hoi meiden,

Ff snel want het is al veel te laat en ik moet nog douchen ook, maar als altijd ben ik nog hyper 's avonds. Moest opblijven tot 0 uur om op Nelson.nl schoenen te bestellen voor de kids en mij en dat is gelukt! 25% korting alleen vandaag. Misschien een tip voor jullie? Ik heb geen aandelen

We hebben vandaag een superleuke dag gehad. Thijmen was echt jarig, genoot heel erg van alle aandacht en had zelf ook aandacht voor iedereen. Hij heeft van mijn ouders het fietsje gekregen en hij vond dat echt geweldig, hij kon ook echt al goed fietsen en sturen ineens! Op zijn driewieler nooit gedaan. Verder heeft hij de hele speelgoedwinkel aan playmobil gekregen, het gros zit nog in de doos, geen tijd voor gehad... Hij lag om 18 uur al voor pampus maar ja wat wil je als je om kwart voor 6 al uit je bed komt!!! Ik dus ook maar toch ben ik niet moe te krijgen, heel raar. Jasmijn was er ook al vroeg uit vanmorgen en was vandaag erg druk, dit soort dagen is niets voor haar, zonder regelmaat en alleen maar snoepen/niet normaal eten. Die lag dus ook om 18 uur en ging al snel slapen, ben benieuwd hoe vroeg ze morgen van de partij zijn!

Ben sinds gisterenavond verslaafd aan draw something, echt geinig. Voeg me maar toe als je het hebt, als ik mijn mans ipod kan stelen zit ik er af en toe 's avonds op te tekenen. Man, ik kan totaal niet tekenen maar wat is het verslavend! En toch raadt men het over het algemeen allemaal wel.

@Pebbles: Ik zal woensdag een foto van die jurk die ik voor Jasmijn heb op FB zetten, dan moet ze als kabouter verkleed naar schoon en dan krijgt ze die aan. Samen met een rode muts, rode wangetjes en rood met witte stippen laarzen is ze dan toch wel een leuk kaboutervrouwtje?!?

Ik ga nu heel snel douchen en slapen, want het is niet normaal laat alweer en ik moet morgen werken en nog een lange dag ook, en 's avonds nog tieners!!! Blergh volgepland deze week, niet normaal, zal blij zijn als het april is!
Halloooo,

Hier alles goed. We zijn afgelopen weekend naar vakantiepark Oranje geweest met daarbij toegang tot speelstad oranje. Superleuk was het. Een weekend vol aandacht voor de kinderen. Heerlijk. Via Groupon hadden we zo'n aanbieding.

Annie, gefeliciteerd lady! Wat lekker voor je dat je weer aan de slag kunt!!!

Mmoi, gefeliciteerd met Thijmen! Gaat snel he!

Gatver, ik zie net op het nieuws dat die Robert M. een kindje van 19 dagen misbruikt heeft. Gatverdegatver. Geldt natuurlijk voor elke leeftijd. Bah!

Lief is nu een nieuwe eettafel met stoelen aan het halen. Gekocht via mp. We hadden een glazen tafel met zwarte stoelen en hebben nu een ovalen grenen tafel, met witte poot en witte stoelen. Landelijk heet de stijl geloof ik. Maar supergezellig ziet het eruit. Ben er zo blij mee!
Annie; ik wil je even heel veel plezier wensen morgen bij je nieuwe baan!

Hier stress; hoge suikers, pomp die foutmeldingen geeft, koppijn (altijd op maandag), pijn in mijn rug (gewoon altijd) en ik moet nog zoveel doen. Ik denk dat ik nu naar bed ga en morgen maar vroeg opsta, mijn spannende boek waar ik gisteren te lang in heb gelezen is toch uit...

Nog 1 dagje werken en dan gaan we 5 daagjes naar Bittburg, zin in!
Hoi hoi......

Spuit elf komt om het hoekje kijken.

@mmmoi nog van harte met je grote vent en zo te lezen is hij dik verwend! Hoe gaat het slapen zonder speen?

@Ris heb je een beetje kunnen slapen?

@Krook, zullen we het niet over die Robert M hebben. ik zou zo'n galbak aan zijn ballen in de gemeenschappelijke ruimte van de gevangenis willen ophangen. Kunnen ze hun gang gaan.

Speelstad Oranje is leuk he! (oeh en die tafel valt volgens mij onder de noemer brocante! leuk met een gedroogd boeket van hortensia's

Hier een beetje druk geweest met van alles en nog wat. Gisteren naar het z'huis in Sneek gewest voor mijn eigen uitslagen. Resultaat, ik ben zo gezond als een vis. Niks aan het handje, maar loop wel continue met pijn. Maar waar dat vandaan komt? Joost mag het weten. Daarna met Fenna nog even bij m'n moeder langs geweest. (was toch in de buurt) en net op tijd terug om Mayte van school te halen.

Wat Mayte betreft zit ik een beetje met m'n handen in het haar. Ze krabt haar hele gezicht open! Ze heeft nu een aantal ontzettend lelijke plekken op haar gezicht. Het waren heel kleine pukkeltjes (talg kliertjes) en in haar slaap en eigenlijk onbewust krabt ze ze helemaal open. We laten haar nu met wahandjes, vastgeplakt met duct tape, slapen zodat ze in haar slaap de boel niet openkrabt. (klinkt erger dan het is hoor) Maar ik weet even niet hoe we het overdag kunnen corrigeren. Belonen werkt niet meer(als ze het dus niet doet) en we zijn er momenteel op over gegaan om te straffen (een privilege in nemen) maar ook dat werkt niet of nauwelijks en eigenlijk sta ik er ook niet achter. Dus als jullie nog een tip hebben....Graag!
He, wat vervelend Ringel. Haar nagels heel kort houden, zou dat werken? En zit ze verder wel lekker in haar vel? Hanna had laatst ook een klein wondje in haar gezicht maar zij wilde er echt niet aan komen (hoewel, willen wel, maar ze was heel bang dat het dan lelijk zou worden, dus continu met pleisters in de weer). Is het geen krentenbaard? Want dan gaat het van kwaad tot erger. En fijn dat je zelf dus gezond bent! Altijd goed om te horen.
nagels worden om 2 dagen bijgewerkt en gevijld. We hebben haar vingertoppen ook al beplakt met pleisters om het pulken onmogelijk te maken, maar madam presteert het om de pleisters met haar mond eraf te halen en dan vervolgens gedachteloos de korstjes van haar plekken af te pulken. heb ook al sambal op d'r vingers gesmeerd.....niks helpt gewoon. Haar gezicht ook al beplakt met pleisters, maar dan blijft van d'r gezicht niks meer over (en ook die pleisters pulkt ze er af)

Ze zit verder prima in haar vel...beter dan een paar weken geleden iig. Maar het is een gewoonte die er in is gesleten en die ze gedachteloos uitvoert. Dat is het lastige van het verhaal. Iemand anders sabbelt op zijn duim, zij pulkt aan de korsten op d'r gezicht.
hoi hoi... breek nog even in .... als het ff kan ben ik nog MINDER wijzer geworden van het gesprekje net. Ook de juf (en de pedagogisch medewerkster oid) weet niet wat wijsheid is voor mijn zoontje om te doen... groep 3 of toch groep 2 volgend jaar. Zoals de juf zei, bij veel kinderen is het gewoon duidelijk.. maar hij schommelt er echt tussen heen en weer. Besloten om het nog even aan te kijken en pas in mei/juni een beslissing te nemen. Ondertussen ga ik met hem oefenen met schrijven en zijn pengreep, en verder laten we het gewoon maar eens even op zijn beloop... Iemand nog tips om zijn vragenstroom te temperen en/of er structuur in aan te brengen?? Het arme ventje zit zo ontzettend vol met vragen(over echt ALLES) dat ik af en toe denk dat hij er last van heeft! (en ik iig zeker, want hoofdpijn omdat ik horendol word van zijn gebabbel)
Ben ik ook weer even...

@Marluda: Leuk dat je nog even een berichtje komt achterlaten. Heel herkenbaar wat jij schrijft over je zoontje, alleen bij Jasmijn is het rekenen dat achterblijft. Wij gaan ook in juni pas de beslissing nemen en bij twijfel geven de toetsresultaten gewoon de doorslag voor mij. Scoort ze onvoldoende dan gaat ze gewoon níet door, ze moet niet op haar tenen hoeven lopen, dan heb ik liever dat ze het makkelijk vindt en veel extra werk aan kan. Sterkte met beslissen!

@Ringel: Wat een vervelende gewoonte van Mayte, ik heb ook geen tips meer voor je, je hebt zelf denk ik het nodige al geprobeerd! Misschien een keer langs de ha voor tips, en om uit te sluiten dat het krentenbaard is oid?

Het slapen zonder speen gaat heel erg goed!!! Hij heeft er sinds de avond voor zijn verjaardag niet meer om gevraagd, wel een paar keer trots mede gedeeld dat hij hem niet meer nodig heeft! Ik ben zó trots op hem, 't is zo'n makkelijke knul!

@Mirjam: Kort maar krachtig jij! Heb jij nog nieuws over een evt. nieuwe baan?

@Ris: Vervelend dat je je steeds niet goed voelt. Wat is Bittburg?

@Krokus: Lekker even samen weg geweest. Leuk hoor! Die Robert M. daar kan ik echt niet bij, ik wil ook liever geen details horen, walgelijk gewoon.

@Pebbles: Hoe gaat het meisje, is je verhuizing al rond?

Ik ben blij dat mijn werkdagen er weer op zitten, waren weer drukke dagen. Maar ik ben nog niet klaar want ik heb morgenmiddag een studiemiddag op mijn werk en donderdag is het open huis van ons project. Ook vrijdag moet ik er nog even langs want dan houden we een sponsorloop. En zaterdag gaan ouders zelf beginnen met het inrichten van het nieuwe plein en moet ik misschien ook mijn gezicht nog laten zien. Tja, het is niet anders.

Morgen heeft Jasmijn feest op haar school, de juf viert haar verjaardag. Ze moet als kabouter verkleed en heeft er veel zin in. 's Middags is mijn man met ze thuis en gaat met Jasmijn naar zwemles. Donderdag mag Thijmen voor het eerst trakteren op de psz, dus ze hebben allebei een feestje deze week. Ook hij heeft er heel veel zin in!!!
Mmmoi; Bittburg is een plaatsje in Duitsland, in de buurt van Trier.

Leuk al die feestjes bij jullie! Succes met de drukke week!

Marluda; vervelend dat je nu nog niks wijzer bent geworden. Ik heb niks tegen de vragenstorm, is hier ook. En maar lullen

Ringel ; geen tips.... mijn man doet het nog steeds.. vreselijk irritant (en het ziet er soms ook smerig uit....) Ik dacht nog dat je haar gezicht mss met vaseline kan insmeren, dan is het te glad om te krabben?

Annie; hoe was je dag?

Krook; klinkt lekker; even ertussen uit!

Zo, ik ga mijn bed weer in. Ik ben echt keimoe...
Mmmoi, hier ben ik nog wat langer hoor ;). Vandaag vrij gehad maar ook lekker veel gedaan (fiets weggebracht voor een onderhoudsbeurt, een vriendin bezocht, veel ramen gezeemd (twee verdiepingen), drie wc's gesopt, beide badkamers schoongemaakt, gestofzuigt, lekker gesurft op internet, tussen de middag een vriendinnetje van Hanna te eten gehad, boodschapjes gedaan, gekookt, Hanna naar bed gebracht). Heerlijk productief dagje dus. Nu zit ik lekker in bed met een heerlijk dik boek over een Joods geslacht, ik heb het al eerder gelezen maar ik geniet er weer van, geweldig boek.

Ris, Bittburg is leuk, zijn wij ook geweest. Ga je ook nog naar Trier? Mooi stadje. En Duitsland is sowieso geweldig, vooral die Duitse taarten (kwarktaart..hmm). Alvast veel plezier. En ik moest wel lachen om je "kei"moe, dat past zo bij je provincie ;) (tenminste, daar associeer ik "kei" mee).

Ik heb trouwens nog geen nieuws over de baan, pas over twee weken op gesprek..duurt lang maar dat vind ik niet zo heel erg (meer). We zullen wel zien..
Ben ik ook weer even. Ik probeer de inventaris voor het nieuwe huis bij elkaar te krijgen maar daar gaat nog best wat surfwerk aan vooraf. Het gaat wel heel gaaf worden volgens mij.

Over 1,5 week willen we gaan verhuizen dus dan willen we wel ergens op kunnen slapen en ergens aan kunnen eten.

Vanavond 10.min gesprek van Floor gehad en ze doet het gewoon heel erg goed. Ze had een A op taal en een B2 op rekenen. De juf merkte af en toe wel dat ze cognitief soms wat verder is dan emotioneel maar zeker niet problematisch. Ze vond het ook een fijn kind dat overal enthousiast aan mee doet.

Nu nog heel even zitten en dan naar bed want ik ben gaar. Morgen weer werken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven