Eind 2006/begin 2007

18-03-2009 16:14 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve Thijmen,

van harte met je eerste verjaardag!!
Goedemorgen,

Hier Jasmijn naar de psz en Thijmen in bed dus even gauw achter de pc en dan aan de poets.

@Pebbs: Jammer van die winkel! Gelukkig gaat hij wel weer open. Ik zoek nl. nog wat van Nono maar dat gaat dan niet lukken...kan het online ook al niet vinden

@Ringel: Hoe was het bij de ha?

Hier vanmiddag de kerstboom optuigen, verder weinig plannen. Vanavond komen mijn schoonouders oppassen, want de man moet weg en ik heb een kerstmarkt van school, ipv kerstpakket mogen we voor 70 euro cadeaus uitzoeken bij div. kraampjes!!!
@mmmoi: wat zoek je precies van nono? Ik ga zaterdag winkelen in Arnhem dus dan kan ik mijn ogen open houden.

Leuk idee van die kerstmarkt! Ik heb geen idee wat ze bij ons doen, het is ook de eerste kerst bij deze werkgever.

Net weer een flink stuk hardgelopen. Conditioneel is het appeltje, eitje maar lichamelijk blijft het zwaar. Mijn enkels, knieen, rug en bekken vinden het toch wat minder leuk. Ik las daarom nu af en toe een extra rustdag in, dat helpt wel.

Morgen ga ik denk ik weer lekker zwemmen met de meiden.
@Pebbs: Het gaat om een legging in een donkerblauwe kleur in maat 98/104. Het is echt een aparte kleur donker, jeansblauw.

Was leuk vanavond. Ik heb mooie dingen uit gekozen. Een zilveren ring met 2 zwarte stenen, een boek ('Terug naar de kust', schandalig dat ik die nog niet gelezen had, haha) en parfum van Hugo Boss, iets met purple. En voor de man de rubics cube. Hij zit er al de hele avond mee te draaien dus hij is er wel blij mee, haha.

Vanmiddag heb ik een hoop kerstspullen gekocht bij het tuincentrum, en ons huis gepimpt. Ziet er gezellig uit.

En ik heb net gehoord dat mijn nichtje van een gezonde zoon is bevallen en hij heet Matz, geinig hè.

Morgen komt onze gastouder op de koffie en gaan we het even hebben over wat we volgend jaar doen, als de regelgeving verandert. Verder weinig plannen, lekker.
hee hee.

Mmmoi, wow, wat een leuke kerstcadeaus!!!!! Heerlijk die verwennerij!

Ringel, he jakkie, je kan maar beter een diagnose krijgen dan dat je zo blijft sukkelen met Mayte. En je bent heus geen zeikmoeder; een gevoel is een gevoel en het gaat er om dat JIJ het allerbeste voor Mayte wilt! Supersterk juist van je!!! Ik hoop dat er meer duidelijkheid komt. Maar nog meer dat Mayte maar weer snel opknapt, is er gedacht aan allergie? iets met haar dvoeding wat niet klopt of zo?

Pebbs, wat naar dat je lichamelijk zo blijft steken. Is er dan geen betere manier voor je op actief bezig te zijn? Lijkt me niet dat het gezond is om je bekken en enkels en zo te forceren.

Jee Krook, nu je schrijft dat Jesper wel te troosten is itt Roan besef ik me pas hoe frustrerend dat is. Zelfs huilen als je troost...pfffff! Heerlijk dat knuffelen met zo'n klein menneke! Hier zijn we in de periode beland dat Mats bovenop Sverre springt en ze daar de grootste lol om hebben en dat Sverre bovenop stoelen, krukjes en zo klimt.......Zo leuk he, jongens, hahahahaha!!!!

Lief en ik zien elkaar even te weinig, hij maakt lange dagen, is ontzettend veel bezig met zijn musicalgedoe. We zien elkaar alleen even 's avonds tijdens het eten, daana gaat er altijd wel 1 van ons weg....Vanavond weer lekker samen, morgen is ie weer de hele dag weg....Ik vraag me af wanneer wij er aan toe komen om een boom te kopen....Ik zie mezelf niet met 2 kinderen op de fiets een boompje halen.....
@mmoi, wat een leuk initiatief van je werk zeg. En wat een mooie kadootjes heb je uitgezocht!

@annie, dat snijdt door je hart idd, als je je kind niet kunt troosten. Dat voelt als totale afwijzing. Vooral omdat Roan ook nog zo erg naar achteren overstrekte. Maar goed, nu alles goed met de kleine dondersteen. Vanochtend stak hij zijn tong naar me uit!!! Maar wel even boos geworden, want dat is iets wat ik niet accepteer.

@pebs, heb je fysio voor je bekken?

Jesper is de hele ochtend al wat onrustig en wat huilerig. Wil nu eigenlijk even de weekboodschappen doen, maar dan moet ik alweer met hem op pad, gisteren zijn we ook al de hele dag weggeweest. Dilemma!
@krokus: heb je geen draagdoek? Dat deed ik altijd als Eva hangerig was. Ze kon dan lekker bij mij zijn terwijl ik gewoon de deur uit kon. Ze wordt nog steeds meteen rustig als ik doek om haar heen doe.

Fysio heb ik momenteel niet maar ik weet waar ik op moet letten en wanneer ik het teveel belast. Ik merk nu bijvoorbeeld dat het voor mijn bekken beter is om steeds 2 rustdagen ertussen aan te houden.

Het geeft me ook heel veel energie dus ik wil wel proberen om het te blijven doen.

@annie: niet leuk dat jullie elkaar op het moment zo weinig zien. Hopelijk komt er ook snel weer een periode waar jullie meer tijd voor elkaar hebben.

Dat klimmen komt me heel bekend voor. Ik ben Eva al maanden overal vanaf aan het halen. Floor had dat niet zo erg maar bij Eva is het echt oppassen geblazen.

@mmmoi: ik zal kijken of ik de legging ergens tegen kom. Is 98/104 nog groot genoeg? Dat koop ik nu voor Floor ook vaak.

Leuke dingen heb je uitgekozen op die kerstmarkt.

Gefeliciteerd met je achterneefje.

Het zwemmen is niet doorgegaan want Eva is een beetje ziek. Ik had vannacht eindelijk besloten om strenger voor Eva te zijn en haar niet 2 of 3 keer per nacht te voeden. Ik heb haar dus een paar keer laten huilen. Kom ik er dus vanmorgen achter dat ze erg warm is en snotverkouden. Ik voelde me best schuldig. Nu ligt ze weer lekker in bed en zit Floor televisie te kijken.
@mmmoi: is dit de legging die je bedoelt: http://www.onlinekledingk ... nono-15718277-p-2230.html

Op deze site is hij nog te krijgen. Er staat bij dat ze 25% korting geven maar dat is nog niet in de prijs verrekend volgens mij.
@Pebbles: Dank je voor de link, dat is hem idd. Ik zie er nog veel meer leuke kleding van Nono bij staan, maar 25% vind ik nog niet genoeg...haha. Nog even wachten totdat alles voor de helft gaat. Deze site kende ik trouwens nog niet, en heb toch al behoorlijk gegoogled naar Nono!

@Krokus: En, ben je nog boodschappen gaan doen? Ik heb vorige week ook de weekboodschappen gehaald met 2 kinderen bij me, dat doe ik dus nooit meer. Ik ga normaal altijd 's avonds als mmman thuis is en de kids in bed liggen, maar nu kwam het toevallig zo uit. Niet handig, op zijn zachtst gezegd

@Ringel: Ik ben benieuwd hoe het nu met Mayte is. Idd, wat Annie zegt, is het geen allergie?

@Annie: Gelijk als je man thuiskomt van het werk in de auto stappen en een boom scoren!?! Mijn man heeft hem maandag uit zijn werk vandaan gehaald met Jasmijn. Hij kent mijn smaak dus ik ben niet mee gegaan, zo'n gedoe allemaal.

Ik ben ook heel blij met mijn 'kerstpakket'. Echt leuke dingen allemaal. Nu lekker weekend en dan kan ik er echt van genieten. Ik had nog veel meer keuze, tussen spelletjes, kerststukken, vlees, gebak, koek, drank enz. en van alle winkels kon je ook cadeaubonnen kiezen, maar ik wil dan gelijk van hebberigheid iets tastbaars mee naar huis kunnen nemen, haha. Voelde me een kind in de snoepwinkel, moeilijk om te beslissen waar je je geld aan uitgeeft en toen ik het eenmaal wist, was er een gedeelte al van uitverkocht. Maar heel leuk initiatief idd!!!

Thijmen komt in een periode dat hij eigenlijk te weinig kan, haha. Hij zou moeten leren kruipen, want hij wíl nu heel veel, maar kan het nog niet, en dan raakt hij erg gefrustreerd. Nu ligt hij op een kleedje op de grond en hij kan niet bij een bepaald speeltje, en dan wordt hij boos. Hij kan wel sinds vanmiddag uit een rietje drinken, ik had het nooit eerder geprobeerd, maar hij had het vlug door, zó schattig! Iedereen de foto op mijn hyves van hem al gezien, het is toch zo'n bink, haha. Trotse mama modus uit.
@pebbs, ik heb een draagdoek. Een sleng heet het geloof ik. Zo'n doek van 5 meter. Ben alleen niet een held in het knopen. Heb een gebruiksaanwijzing gevonden op internet en ook al een paar keer geoefend, maar Jesper hangt er naar mijn idee heel onhandig in. Voed je nog 2 of 3x per nacht? Poeh, pittig hoor. Mijn respect dat je dat nog steeds doet.

@mmmoi, heb de foto gezien, idd een lekker ding zeg!
@krokus: ik heb even een mooi filmpje van een draagdoekconsulent over het strak knopen van een rekbare doek voor je opgezocht: http://www.youtube.com/watch?v=u00MYUAupk4

Met een rekbare doek is het vooral belangrijk dat je heel strak knoopt omdat het anders erg gaat hangen.

Ook willen veel mensen een baby liggend dragen maar dat is ergonomisch geen fijne houding en de baby ligt al snel vrij diep in de doek met het kinnetje op de borst wat voor de ademhaling niet zo goed is.

Rechtop draagt veel fijner. Het is eigenlijk de houding waarin de baby in je buik heeft gezeten, de kikkerhouding met de knietjes opgetrokken.

@mmmoi: 25% korting vind ik ook niet veel hoor. Bij veel winkels is het al 40 of 50 procent.

Maar dan weet ik welke legging je bedoelt.

Als Thijmen al voorruit wil dan zal het binnenkort ook wel gaan gebeuren.

Eva probeert nu ook steeds een stukje te lopen maar zodra ze loslaat durft ze niet meer en laat ze zich snel op haar knieen zakken.
Nog steeds geen idee wat er met Mayte loos is. tijd van het jaar, peuterpuber crisis???? Ik weet het niet meer. De laatste ha heeft het idd wel gehad over een mogelijke allergie (gluten oid) maar dat komt verder in mijn of Lief's familie ook niet voor. En ze eet best gevarieerd en voldoende vezels.....krijgt ook niet te veel snoepjes of ander soortige zoetigheid (al lijkt het soms wel zo, maar dat is incidenteel) Dus ik weet het niet meer.

En Thijmen al bijna kruipen....is altijd zo bijzonder als die stap naar zelfstandigheid is genomen. (wel meteen je huis weer ff door op handen en knieen)

Ik had gisteren de schrik van m'n leven! Was gisterochtend met de meiden boven en was kleren voor Fenna aan het pakken. Kom ik naar Mayte's kamer (waar ze dan altijd spelen) wie STAAT er BOVENOP een STOEL!!!!!! Fenna!!!!!!!! Was die maffe griet op zo'n klein rietenstoeltje geklommen om bij MAyte in d'r kledingkast te kunnen graaien. Draait ze zich ook nog eens triomfantelijk om...hehehehe kijk es wat ik kan!

Ze kan al wel zelf de bank afgelijden. Ze draait zich op d'r buik en laat zich er zo af roetsjen....(en ze staat soms al eens per ongeluk los.....als ze dat in de gaten heeft ploft ze meteen op d'r kont)

@Krook, ik kan het je ook aanbevelen om in eendoek te dragen. Hebhet zelf niet zo heelveel gedaan, maar de keren dat ik het gedaan heb waren erg prettig. En wat Pebbels zegt, is die kikkerhouding voor kindejs het meest prettig.

O en nog over de poppeslok. Door de weeks is voor mij niet zo handig aangezien ik geen eigen vervoer heb...kan het ook een keer in het weekend?
@pebbs!!! Super zeg! Dank je! Ga het morgen gelijk proberen.

@rinkie, tuurlijk. Wordt dan waarschijnlijk wel pas in het nieuwe jaar. Of mss verjaardag van Roan, vrijdag 31 december? Komende weekenden hebben we al kraambezoek gepland op beide dagen.

Ooowww, pebbs, hoop dat ik het voor elkaar krijg in die doek!
He meiden,

Hoe gaat het hier?

Ringel, ik zat daar ook aan te denken; aan gluten-intolerantie (coeliakie). Een aantal symptomen (het bleekzien, obstipatie) past in het rijtje. Maar ik ben geen dokter he..(moest er alleen wel aan denken, omdat ik daar Hanna ook van verdacht heb, toen ze zo kwakkelde).

Verder even ego, geen zin om een lang verhaal te schrijven. Vandaag na het werk nog even wezen shoppen, bij Mexx (Hanna had nog geen kleren..hahaha) en bij de Bijenkorf (met extra korting want Bij-cardhouder) een leuk jurkje van Bengh gescoord en een jas van Rags voor zoon (en o wonder boven wonder; hij vindt hem leuk! Dat is niet vanzelfsprekend bij knullen van 11...).

Ris, waar hang jij uit? Gaat het goed met jou (en je suikers/vermoeidheid)?.

Mmmoi, ben jij inmiddels gestopt met bv?

Pebbles, ik vind het hardlopen echt leuk, en het is ook heel simpel te realiseren natuurlijk. Gewoon de deur uit en gaan met die banaan. Ik kan via mijn werk gratis lid worden van een sportschool maar dat is zo'n gedoe. Maar dit is natuurlijk perfect. Mirjamman is nog sceptisch..hij loopt zelf marathons en zou het super vinden als ik het ook echt ga volhouden, dat lopen. Maar tot nu toe was het steeds een bevlieging en zette ik niet door. Nu wil ik het echt. En jullie mogen me hier ook een schop geven als het nodig is.

Annie, vanavond weer een avondje samen met je lief? Altijd gezellig.

Pepiet???! Ben je afgehaakt? Zou jammer zijn..

Niniaan, hoe gaat het met jou?

Alle anderen; hoi en doei!
@mirjam: alvast een schop van mij dan voor de volgende les. Een marathon is misschien een beetje teveel van het goede, dat zie ik mezelf nog niet snel doen. Maar een 5 of 10 km lopen binnnen een paar maanden moet wet te realiseren zijn. Leuk dat jij het ook doet, ben ik niet meer de enige hier.

@krook: als je er niet uitkomt met knopen moet je roepen hoor. Ik ben zo enthousiast over het dragen dat ik bijna in de auto stap om het je uit te leggen. Maar ik denk dat als je het filmpje netjes opvolgt, dat het wel goed gaat komen.

@ringel: haha, ook al zo'n lekker klauteraar daar. Toen ik laatst vergeten was om Eva in haar triptrap vast te zetten riep Floor ineens dat Eva op tafel zat. Ze was alvast maar een boterham gaan pakken.
Hahahaha...wel een lekker ding die Eva.....wel handig zo'n zelfstandig grietje.

@Krook, volgens mij meot met Roan's verjaardag wel kunnen, o wacht ff.....domme ikke. Lief is met de kerstvakantie vrij dus dan kunnen we wel doorde weeks komen. Ik moet 23 december naar de neuroloog....dus misschien dat we daarvoor kunnen komen (moet om 15.00 in het MArtini zijn.....even met Lief overleggen)

Hoe kom je erachter of iemand en glutenallergie heeft? (dat moeilijke woord wat Mirjam opperde) misschien daar toch maar eens op doorgaan? Ze eet sinds gisteren toch wel weer oke en heeft gisteren zo waar d'r bord leeg gegeten (minimale hoeveelheid welliswaar, maar toch) en vanochtend al 2 boterhammen en een cracker. Ik merk wel dat het helpt om d'r niet te pushen. Lief heeft daar nogal een handje van, maar heb d'r gisteren gewoon d'r gang laten gaan en me er niet mee bemoeid. En tadaaaaaaa.....bord leeg. Nou was het ook niet veel, 1/2 aardappel, 2 kleine stronkjes broccoli en een klein stukje vis (die ze eerst niet lekker vond, maar daarna toch wel) lekker ding.

Zo maar eens douchenen doen....heb niet echt zin in vandaag geloof ik.....
O en pepeit is idd afgehaakt (ga ik maar van uit). Via d'r hyves heb ik begrepen dat ze een paar maanden geleden een maagverkleinings operatie heeft ondergaan en al een dikke 20 kilo kwijt is. Wel heftig hoor.

Pepeit als je dit nog leest....heel v eel sterkte met alles!
Pebbles, ik ben ook niet in voor een marathon hoor..iets te ver haha.

Ringel, een glutenintolerantie kun je alleen opsporen door een bloedtest maar vooral door een biopt uit de dunne darm (via de mond, en onder narcose). Sorry. Houd haar maar gewoon goed in de gaten (maar dat doe je al). Als het het zou zijn, zou ze een heel strikt dieet (zonder gluten natuurlijk; speciaal brood, koekjes etc.) moeten volgen. Hanna is er twee keer op geprikt en zij had een perfecte uitslag; absoluut geen antistoffen in het bloed. Wanneer mag je weer terug naar de huisarts (als hij dit tenminste opperde, neem ik aan dat hij haar in de gaten wil houden?)?

Ik ben vandaag thuis met de kids, Mirjamman moet werken. Ik had een afspraak met een vriendin, maar die gaat niet door. Wat zal ik eens gaan doen (behalve poetsen en opruimen etc.)?

Pepiet, gaat het goed? Inderdaad wel heftig, zo'n operatie. Alles goed met je knullen?

Fijne dag iedereen!
Wij zijn even naar het centrum geweest en hebben lekker een broodje gegeten bij de Hema. Is dat een ideetje Mirjam? Jasmijn geniet daar altijd erg van.

Nu liggen beide kinderen in bed. Een vriend van ons houdt vanavond een feestje omdat hij 30 wordt morgen dus de kinders logeren vanavond bij opa en oma. En aangezien Jasmijn dan vast wel even opblijft ben ik blij dat ze nu wilde slapen.

Ik heb mijn boek 'terug naar de kust' al uit! Mooi boek hoor. Iemand ruilen voor een ander mooi boek? Ik zal zo eens op heet ruiltopic kijken...

Verder weinig nieuws hier.

@Pepiet: Wow, knap zeg, 20 kg afgevallen. Ik hoop dat het goed gaat met jou en de kids.
Haha Mmmoi, echt een ontzettend goed idee. Zo goed zelfs dat ik het heb opgevolgd zonder je tip te hebben gelezen. Ik kom net terug uit het winkelcentrum waar ik een boodschapje heb gedaan en waar we met zijn drietjes inderdaad in het restaurant van de HEMA iets hebben gebruikt. Grappig dat jij dat ook hebt gedaan!

Ik zal manlief ook eens vragen om "Terug naar de kust" mee te nemen. Ken jij het boek "De jongen in de gestreepte pyjama"? Dat is echt het al-ler-beste, meest ontroerende boek dat ik ken. Het gaat over het zoontje van de kampcommandant van Auswitsch (spel ik dat nu goed?), dat vriendschap sluit met een Joods jongetje in het kamp. Het kruipt echt onder je huid en laat je verbijsterd achter als je het uit hebt. Ben heel benieuwd of je het kent!
Haha, dat is grappig. Raad eens wie er vandaag ook met het hele gezin bij de Hema een broodje heeft gegeten?
Hahaha, Hema rules! Het is echt mijn favoriete winkel over all.

@Mirjam: Heb veel over dat boek gehoord, heb jij het? Ruilen voor 'Terug naar de kust'? Waar moet je man het vandaan meenemen eigenlijk?

@Pebbles: Lekker geshopt?

Vanavond dus een feestje. Heb gemengde gevoelens. Denk dat het wel leuk wordt als ik er eenmaal ben. Gelukkig ken ik iemand die ook komt, dat scheelt wel. De kiddies zijn lekker bij opa en oma. Eentje zal wel liggen te slapen en de andere met wat snoep voor de tv, haha. Mijn moeder had de kerstfilm van Barbie gekocht. Helemaal in het straatje van jasmijn dus. Oma's zijn om te verwennen soms!
he ladies,

Raar, ben vanavond voor het eerst alleen met beide kindertjes. Tuurlijk door de week al weleens alleen geweest met ze, maar nog nooit een avond. Lief is mijn moeder van het vliegveld aan het halen. Misschien weten jullie nog dat ze in Portugal woont. Ze komt een weekje in Nederland en blijft een dag of 2 bij ons. Mijn broertje zijn vriendin loopt nu 2 dagen over tijd, nu maar hopen dat het babietje voor de 21e geboren wordt.

Wij vandaag gewoon thuisgebleven. Boodschappen gedaan, beetje schoongemaakt en vanmiddag nog kraambezoek gehad. Die zijn pas om 19.30 weggegaan. Was gezellig. Roan was weer aan het stuiteren. Hij wil tegenwoordig 's middags bijna niet slapen, maar daar is hij echt nog niet aan toe. Dan moet je hem echt entertainen vanaf 16 uur. Sneu voor het mannetje, want hij zit zichzelf dan zo lekker in de weg en doet alles wat niet mag.

Jesper doet het nog steeds super. Overdag is hij wat rommelig met slapen. Hij slaapt eigenlijk maar 1 blok, namelijkv an een uur of 11.30 tot een uur of 14.15. Dan maak ik hem wakker voor een fles. Ik leg hem 's ochtends en 's middags nog wel even op bed, maar slapen heeft hij dan geen zin in. Na een blok goed slapen, slaapt hij dus een blok weinig of niet, want 's avonds slaapt hij ook gewoon na de fles van 19 uur. Morgen maar eens de draagdoek proberen.

@mmoi, maakje makkelijk contact met vreemden? Ik heb daar nooit zoveel moeite mee, en feestjes zonder bekenden vind ik dan ook nooit zo'n probleem. Ik klets redelijk makkelijk zeg maar.

En wat grappig, iedereen die naar de hema is geweest. Wij gaan op zaterdag nog wel regelmatig naar een overdekt winkelcentrum hier in de stad. Is een heel groot winkelcentrum waar ook een klimrekgeval staat. Dan halen we broodjes, gaan wij daar op een bankje zitten en Roan op het klimrek. Leuk is dat.
@Mmmoi, van zijn werk . Ben jij daar ook niet lid van, van Mirjammans' werk in jouw woonplaats? Ik heb het boek zelf niet. Maar echt meid, het is een heeeeel bijzonder boek; je leest het in 1 dag uit, echt waar (ook maar 120 pagina's geloof ik).

@Pebbles, dat is ook grappig; jij ook bij de Hema geweest. Great minds think alike haha.

Krokus, je moeder in het land!? Geeft zeker wel een dubbel gevoel..zij heeft Jesper toch nog niet gezien??

Zit nog even te dubben of ik vanavond nog even zal gaan hardlopen. Het is eigenlijk mijn rustdag, maar ik wil het echt blijven doen. Maar we gaan ook naar Valkyrie kijken (oorlogsfilm met Tom Cruise en Halina Reijn/Carice van Houten).

Doei!
Hier vanmiddag de woonkamer maar weer eens over de kop gehad en de kerstboom opgetuigd. We gaan ook vaak op zaterdag even naar het winkelcentrum (en naar de HEMA hahahaha) maar vandaag niet zoveel zin in.

@Mirjam, jouw man werkt bij de bieb toch? lekker makkelijk...boeken op bestelling. Zoals je het omschrijft klinkt het als een heel heftig boek.....(ben wel neiuwsgierig nu eigenlijk) Lag gisteren in bad (Lief had een etentje van z'n werk) en had een boek meegenomen. Bij de eerste pagina herinner ik me opeens dat ik het al uit had....nog wat door gebladderd, maar vond er niet zoveel meer aan (en toch nog 1 1/2 uur in bad gedobberd was trouwens het boek "verdwijn" van Tess Gerritsen)

@Krook....succes met wachten op je neefje of nichtje! En veel plezier met je moeder in het land!
De kinderen zijn spontaan uit logeren vandaag. Er was een miscommunicatie met mijn schoonouders en die dachten dat ze vandaag kwamen logeren. Floor stond meteen te stuiteren toen ze dat hoorde dus we hebben ze weggebracht. Eva was alleen nog steeds wat warm dus ik heb mijn schoonmoeder op het hart gedrukt dat ze echt moest bellen als het niet ging.

Ik vind het maar niks zo'n stil huis. Normaal gaan we ergens heen als ze weg zijn maar nu zitten we gewoon thuis.

Morgen wel lekker uitslapen, dat is het grote voordeel.

@mmmoi: we hebben wat kleren voor manlief gekocht en ik heb voor Eva nog een heel leuk retro stel gekocht (niet helemaal jouw smaak gok ik). Een rood ribpak uit 1 stuk met een rood/wit/blauw gestreepte romper eronder. Ik vind die scandinavische kleren heel leuk maar ze zijn vaak zo duur, nu hadden ze korting.

Wat voor boeken vind je leuk? Ik heb wel van alles staan. O.a. Nicci French, een aantal chicklits, nieuwste boek van Kluun met collums, de eeuw van mijn vader, Saskia Noort. Ook wat engelse boeken (Dickens, Jane Austen, Fitzgerald en natuurlijk alle Harry Potters).

Die legging van nono heb ik niet gezien maar ze hebben nu bij de WE ook meisjes kleren en daar hebben ze hele leuke leggings die eruitzien als jeans. Ze waren 12,95 dus ook niet zo heel duur. Bij ons was alleen de 98/104 al op dus ik heb hem niet gekocht.

@ringel: dat is wel balen als je helemaal voor een boek gaat zitten en je hebt hem dan al gelezen.

@krokus: lastig is die periode tussen wel en niet slapen overdag. Floor wil echt niet meer slapen overdag maar is soms toch nog moe. Vandaag heeft ze in de auto even geslapen en dat is toch wel fijn.

@mirjam: ik neem wel echt mijn rustdagen omdat mijn bekken het anders niet volhoudt. Volgens mij is die hersteldag vaak wel nodig. Al heb ik ook soms de neiging om zo snel mogelijk door de Evy lessen heen te gaan.

Morgen ga ik alweer les 16 doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven