Eind 2006, begin 2007

19-06-2007 23:09 8208 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de naam ook eindelijk gevonden na even gegoogled te hebben...leuke naam, ik vind de versie zonder de laatste letter ook errug leuk moet ik zeggen (stond ook op mijn lijstje voor Jasmijn toen). Maar dat lijkt misschien weer teveel op... nou ja, laat maar. Morgen horen we het definitief.

Ik heb niet zoveel puf om te reageren. Vandaag is weer zo'n visite dag. Bij iedereen weer langs geweest en vanavond weer naar vrienden. Ik ga alleen want we hebben geen oppas. Tja...

Iedereen hier lekker aan het wassen en schoonmaken. Doe ik door de week altijd zodat ik op zaterdag en zondag niets meer hoef te doen. Soms nog wel op zaterdag maar op zondag doe ik nooit iets huishoudelijks eigenlijk. Wel lekker, als je hele huis weer aan kant is. Doe je wel een beetje rustig aan, FF? Morgen een zware dag voor je! Hoe laat moet je eigenlijk naar het ziekenhuis?

Hier eigenlijk geen nieuws. Jasmijn had het goed gedaan bij opa en oma en was er lekker in bad geweest. Ze loopt nu echt los, hoewel ze het afwisselt met kruipen. Ongeveer fifty fifty. Maar ze loopt nu van het ene eind van de kamer naar het andere en dat is ong. 10 m dus dat is toch wel los lopen dacht ik zo?!?!

Trouwens, maat 98 is echt enorm! Ze zeggen hier dat maat 86 van 1 tot 1,5 jaar is, en dan 92 van 1,5 tot 2 jaar en dan van 2 tot 3 jaar pas maat 98. Hij is dus groooooot maar dat wist je al, haha!

Nou ik ga weer, oppastas voor morgen inpakken enzo...straks eten en dan weer naar vrienden natuurlijk, dus dat moet allemaal weer gebeurd zijn. Doei!
Hier ook een pyjama dag. We hadden voor het ontbijt lekkere broodjes voor in de oven maar daar is niets van gekomen. Kyran was al om kwart over vijf wakker. Maar een fles gegeven en even op bed met hem gespeeld. Om nou om half zes al te gaan ontbijten was me een beetje te vroeg. Na een uur wilde hij wel weer slapen maar was om 8 uur weer wakker. Heb N-man gevraagd of hij Kyran een boterham wilde geven. Met veel gezucht en gesteun ging hij eruit. Ik had nl. de halve nacht niet geslapen door zijn gesnurkt, kramp in buik en last van maagzuur. Na een uur was hij al weer terug, hij vond dat Kyran moe was en had hem weer op bed gelegd. Nou echt niet dus dat het mannetje dan gaat slapen. Ben er toen zelf maar uit gegaan. We hebben dus echt een suffe duffe zondag hier. Zonder ook maar enige vorm van actie hier in de buik.

@FF zet 'em op morgen. En ben benieuwd of ik de naam ook goed gegoogled heb.

@Ris Grappig dezelfde meubels. Eigenlijk wilden we voor Nieuwie ook die meubels maar die waren toen net uit de collectie.

Wij hebben alleen de ikea boeken-kasten (billy, die heel nederland heeft) vastgezet want die zijn los gewoon al niet te vertrouwen laat staan als er een kind of kat in klimt maar voor de rest niet hoor. De meubels uit de kinderkamers zijn niet te tillen dus die zullen ook niet snal omvallen denk ik.

@Annie leuk dat je de bb nu al voelt. Hier was het wel wat eerder dan de vorige keer omdat je het gevoel nu beter kent. Op het moment heb ik last van uitstekende voeten ed. Maar dat zel bij jou nog wel een tijdje duren.
*Barbara, dat is grappig! Ik heb je naam ook gevonden en ik zat juist van de week te bedenken "ik vind de naam **** (die je nu hebt gekozen) goed bij hen passen, maar ja, het zal hem wel niet worden want 1 letter teveel". Is het hem toch! (ik heb dit wel eens eerder gehad; toen dacht ik over kennissen; als ze een jongen krijgen, zou hij wel eens Marc kunnen gaan heten. En ja hoor..)

Heel vreselijk veel succes morgen meid!*
Haidiehai!

Ik heb net ff "Oei ik groei" zitten lezen. Nou Ella zit echt midden in de sprong..... alles waardoor ze onuitstaanbaar is, staat beschreven. Gelukkig maar... het gaat over (haha). Ook slaapt ze sinds dit weekend weer beroerd... had ik net de 23 uur voeding eraf (nou ja.. is ook 2 keer gelukt), nu wil ze 'm weer. En we hebben het geprobeerd om haar gewoon te laten liggen, maar ze was wel zwaar over de zeik en om 23 uur heb ik daar geen zin in. Dan maar voeden en dan doorslapen. Als deze sprong voorbij is, gaan we een nieuwe poging wagen.

We zijn vorige week ook begonnen met badderen toe te voegen aan het avondritueel. Voornamelijk om het ritueel wat langer te rekken en zodat het duidelijker voor haar is dat het slaaptijd is.

FF wel heel grappig dat we hier allemaal zitten te gokken voor de naam van jullie meid!

Mss moeten we hier een poll gaan maken; doen we dan pas morgen; als jij iin het zkh bent, anders ga je het hier mss bevestigen. Ja... dat doen we!

Heel veel succes in elk geval en hopelijk gaat het allemaal vlotjes!

Kus!

Mmmoi, wij hebben piek-en daltarief voor de stroom, dus ik "moet" wassen na 21 u of in het weekend. Doordeweeks wassen heeft 's avonds weinig zin omdat het dan nog wel in de droger belandt, maar daar wordt het dan pas de volgende dag uitgehaald (en de droger staat in de garage, dus is het weer vochtig...). Vandaar dat ik voornamelijk was in het weekend. Op zich doen we om en om met wassen, maar de man snapt maar niet dat was een "weg" volgt... wasmachine, droger/ophangen, uit de droger halen/afhalen en opvouwen en opruimen. Hij kan meestal maar één ding. Hij kan het wel allemaal, maar vergeet dat te doen bij één was. Heel vervelend!

Wij hebben wel taken verdeeld en nu met Ella komt het soms ook anders uit, maar die was blijft een issue.... haha.

Die spleet tussen Ella's tandjes ziet er ook niet uit, dus ik hoop dat het bijtrekt, maar ze heeft wel een "groot" stuk tandvlees zeg maar, wat tussen die tandjes zit. (ik noem het een pieleke.... slaat nergens op I know!)

Morgen school bellen, vanaf volgende week ga ik weer 50% aan het werk en na de carnavalsvakantie 100%. Eerst dan maar eens goed afspreken wat van me verwacht wordt!

Ik ga zo lekker Boer zoekt vrouw kijken!

doei!
GO FF!!! Veel succes morgen.

@ris: vertel vertel, wanneer is het sprongetje weer over ongeveer?? Volgens mij heeft Floor er ook flink last van.

@mmmoi: wat knap zeg, dat lopen heeft ze snel doorgekregen. Twee weken geleden waren het nog maar een paar stapjes en nu de kamer al door! Met dat soort dingen is Floor meestal een maand of 2-3 langzamer dus het zal hier nog wel even duren.

Net Boer zoekt vrouw gekeken en nu lekker naar bedje met een boek, even wat slaap inhalen van vannacht want morgen moet er helaas weer gewerkt worden.

Ik ben vandaag trouwens bezig geweest met een traphekje installeren maar wat een pokke werk zeg. Manlief is niet wat je zegt handig dus ik heb me er zelf op gestort. Gelukkig komt mijn vader morgen oppassen en die wil vast wel even helpen.
Zo, ben ook weer terug van bakkie doen bij vrienden en alles is weer klaar voor de drukke maandagmorgen...Jasmijn sliep om kwart voor zeven al dus zal morgen eindelijk een keer uit zichzelf wakker zijn hoop ik en dus minder chago dan wanneer ik haar uit bed moet plukken om naar de oppas te gaan. Als ze doorslaapt tenminste, vannacht...

FF, HEEL VEEL SUCCES MORGEN!!! Ik kom na mijn werk enz. zo snel mogelijk kijken of er al nieuws is ...

@Pebbs: Zozo, dat je daar zelf aan gaat beginnen, traphekjes...ik heb gelukkig een heeeeele handige man dus die dingen zitten er al weken op bij ons. Ik zou het niet zien zitten om zelfs de gebruiksaanwijzing maar te lezen, hihi!!!

@Ris: Jasmijn heeft ook zo'n spleet tussen haar voortandjes, ze heeft nu acht tanden, vier boven en vier onder en ze staan allemaal schots en scheef. Nu staat het nog wel schattig maar ik hoop toch wel dat het nog een beetje bijtrekt als ze kiezen krijgt ... die volgens mij al een beetje aan het duwen zijn. Het sprongetje is hier trouwens weer achter de rug; Jasmijn slaapt alweer drie dagen gewoon door zonder piepen dus ik ga er vanuit dat het hier weer over is. Het klopt altijd precíes bij ons, dat oei ik groei boek... best handig om te weten wanneer de volgende er weer aan komt!

@Niniane: Gelijk heb je; houd maar eens een rustige dag. Afgelopen tijd was voor jou erg heftig en een nog drukkere tijd zal wel aanbreken binnenkort, dus pak je rust nu nog zoveel je kunt!

Ik ga even lezen in bed en dan slapen...morgen moet ik helaas ook alweer werken. Maar 's avonds heb ik geen tienerclub, want dat is om de week, dus dan kom ik hier wel weer langs. Groetjes!
Yeeee ben weer terug uit werk! Morgen weer......

@spleet tussen tadnen, check! Ik vind het eigenlijk wel schattig staan. Had vroeger zelf een mega fietsenrek en met behulp van een beugel is daar wat aangedaan (maar het resultaat is na tig jaar weer helemaal nul, dus zit nu nog met een overbite) aangezien Mayte mijn kaakbouw heeft, zal ze er ook aan moeten geloven maar heeft ze wel sterke tanden en kiezen (ze heeft er nu 7)

Hmmm van de naam FF's dochter moet ik dus nog een letter afhalen? ben benieuwd en ik doe mee met de Poll!!!!! (ipv de mol hahahahaha LOL)

kasten verankeren...ik begin er niet aan en idd leren ze maar dat ze er niet op moetne klimmen en dat apenkooien in de gymzaal gebeurt en niet thuis. We hebben een boeken kast die uit planken die hoog boven de vleor hangen bestaat en waar ze never nooit bij komt (tot ze een jaar of 15 is)

@Pebbles, hormonen komen ws echt van de pms (had er nooit last van, maar tis nu wel erg erg, heb zelfs kids van m'n werk voor mezelf gewaarschuwd, dat als ze een gezellige avond willen hebben gewoon op de groep ipv op de trap, gewoon moetne doen wat ik zeg-> werkt wel!) Als ik vrijdag nog niet ongesteld ben ga ik stiekem wel een test doen, maar ik denk dat tante betje woensdag of donderdag gewoon de vlag weer uit hangt!

en verder eigenlijk weinig bijzonders te melden.

Barbara en Plindje Heel veel sterkte morgen en een dikke knuffel voor jullie jongens! (en straks voor jullie meisje!)
FF....succes morgen...en geniet van de nieuwe aanwinst...

Wat hebben jullie kids al veel tanden. Aimee dus alleen 2 ondertanden en nu dus bezig met 2 boventanden. Zijn alleen nog niet door zag ik vandaag. Ben benieuwd of ze ook schattig spleetje krijgt.

Weet niet of ze in een sprongetje zit. We zitten wel met haar slaaptijden. Ze slaapt van 8 tot 900 in de ochtend. Alleen eerst sliep ze dan van 11 tot 1300 en daarna van 1500 tot 16.30. Nu gaat ze om 12.30 slapen en dan maar tot 14.30. Is dan vanaf 1700 jengelig, maar slapen ho maar. Daarna komt ze over slaap heen en toch weer 800. Vorige week sliep ze echt van 1200 tot 1600. 2 uurtjes in de middag is te kort voor haar. Ga morgen toch proberen om haar om 1130 op bed te leggen en dan in de middag nog 1 keer.

Grappig eerst keek ik heel vaak in sprongetjesboek en nu dus nooit meer. Toen vooral bevestiging van hehe is normaal. Ga toch weer eens kijken.

Verder nog steeds geen nieuws...best saai leven hebben wij hehe.

Trusten.
goedermorgen, ben toch wel erg benieuwd naar FF als ik het goed heb begrepen mocht ze vanaf 6.15 bellen of er verloskamers vrij waren!!!

@Baba, wat betreft slapen Mayte slaapt vaak ook nog wel 2 keer per dag, s'ochtends va 10.00 tot 11.30 of 12.00 en vaak proberen we het nog een keer va 14.00 de ene keer slaapt ze wel, de andere keer niet, als niet, dan gooien we haar er rond 16.00 nog een keer in vaak slaapt ze dan ook 1 1/2 a 2 uur. Maar het blijft lastig. (en ik vind vaak nog wel ff fijn als ze ff een tukkie doet)

Zijn jullie kindjes ook zo met knopen, ritsen en ander soortig sluitings materiaal in de weer? Mayte vind ritsen en knopen helemaal geweldig en wil deze eigenlijk ook zelf wel dicht doen, maar krijgt het motorisch gezien nog niet voor elkaar. Ook onze schoenen vindt ze erg leuk en gooit en smijt ze dus door de kamer (en stopt ze vol met blokjes, duploo poppetjes enz)

meeeeen ik vind dit niet meer leuk hoor, tot 23.00 werken (dus 23.45 thuis) en dan een meisje wat om 6.45 alweer wakker wordt met een enorme vieze poepbroek.........Kort gezegd, ik ben op dit moment wel heul erg moe!!!! en vanavond ook weer tot 23.00 werken.....(morgen wel vrij denk dat ik dan maar ffies extra onder de wol kruip) hoe heerlijk was de tijd dat ik dan rustig tot 11.00 in m'n nest bleef liggen! *zucht*
ringel; arme jij! ik ben zo blij met mijn diensten tot 20:00. betekend wel dat ik 3 dagen in de week daar ben, maar ach. aankomend weekend moet ik ook werken en dat vind ik wat minder, maar ja het hoort erbij he:)

Baba; wbt slapen; Mees sliep altijd rond 9:00 tot 11 en van 13 tot 15:30. maar nu ik moet werken doe ik hem meestal (als hij vroeg wakker is) om 8 uur weer in bed tot 10 en dan van 12:30 tot 15:00.

maar nu heb ik hem opgelaten, wnat hij was voor zijn doen laat wakker (7:00)

hij is zowiezo de laatste tijd ontzettend aan het moeilijk doen met naar bed gaan savonds. wilde ineens niet meer gaan slapen en kwam dan midden in de nacht voor een fles???? om 19:00 een fles om 22:30 en om 4 uur???? dat vind ik toch wat te veel

dus nu doe ik maar om 22:30 een fles en hij heeft afgelopen nacht doorgeslapen. en anders moeten we er maar doorheen hoor, ga echt niet nog een nachtvoeding geven! oja Mees heeft ook pas twee ondertanden en de boventanden zijn wel in aantocht.

pebbles; traphekjes zijn rotwerk! mijn vriend is ook niet handig, maar hij gaat het mooi proberen nu hebben we de handicap dat we een trap in de huiskamer hebben, met van die lange spijlen. waar dus eigenlijk geen hekje op kan? maar daar moet ie maar wat op verzinnen. ik moet zeggen dat Mees nadat wij steeds NEEEEE roepen zich nog niet aan de trap waagt. geen garantie natuurlijk.

ris; leuk he BZV. ik vind die henk wel een Hork hoor! en die Frans dan?? abn heeft ie echt nooit van gehoord. oja en dan die Anita?? was dat toch voor een vrouw??die is vast nog maagd!

FF; succes vandaag he!!!!!
@Pepiet, ik heb gisteren nog gevraagd of er een kamer vrij is op m'n werk, ben er de laatste tijd zo ontzettend veel, dat het vaak de moeite niet eens meer is om naar huis te gaan. Deze week ben ik er ook 5 dagen van de 7 )en blijf vrijdag ook nog gezellig slapen) en het valt allemaal wel mee, maar ik merk toch dat 32 uur werken best wel veel is. Lief krijgt sowieso gaan 4e dag op zijn werk dus hij gaat verder solliciteren. Het was nl hopen op die 4e dag, zodat ik een dag minder kon gaan werken, dat gaat vooralsnog niet door.

Op dit moment minder gaan werken is geen optie vanwege financien. Ben dus hoofdkostwinner.

Ik heb Meisje dus net om 9.30 naar bed gedaan. En ze is nog wakker (zal wel rechtop in bed zitten) heb met opzet de wasmachine aangedaan (slaapt ze meestal heerlijk op) maar nu dus niet. Ga zo ook maar ff een tuk doen tot 11.00 kan ik zelf de dag ook ff goed doorkomen.
Hoi hoi,

Oei, FF zal misschien bezig zijn nu! Spannend hoor!!!! Zet hem op dames!!! En voor papa en broers; mama lekker verwennen hoor!

Hier alles goed, Mats was vannochtend pas om 9.30 uur wakker. Ik had de creche al gebeld om te zeggen dat ie vandaag niet kwam, gisteravond heel drama met hem gehad toen hij in bed lag, hij was volleding in paniek, zo sneu. Vandaag maar eens een dagje rustig aan doen.

Ris, knarsen is gewoon een fase, Mats heeft het ook een paar weekjes gedaan. Op het Cb kreeg ik de tip om het niet te verbieden maar om hem af te leiden. Het is het ontdekken van de tandjes en dat kun je je kind niet kwalijk nemen. Na een paar weekjes is het over.

Mats geeft kushandjes, zo lief en hij smakt de hele dag door! Kleine charmeur is het hoor!

Babba, Aimee heeft bijna 4 tandjes, grappig dat het zo kan verschillen zeg! Mats heeft er al een hele poos 7, we zien wel wanneer de volgende komen.
hmmmm nog niks van FF.

Maar nog ff over de poll voor de naam, ik ga voor Tess of Tessa.
Ik was ook ff nieuwsgierig naar FF!

Voor de Pol, ik denk zelf ook aan Tessa, alhoewel Tess wel rijmt op Des en het dus lekker allitereerd. Ja toch maar Tess dan; I.., D..., M... en Tess.

Ja, dat is hem (denk ik)
ik ga ook voor Tess of Tessa.
Haha! ik ging ook voor Tessa, maar ik zit steeds maar met dat 4 in mijn hoofd (4e kindje, naam betekent 4e kindje, 4 letters dan ook? Dan is het dus Tess).

Ik ben heel benieuwd!

Ben heel benieuwd hoe het gaat met d'r!
jeutje we zijn ook niet een beetje nieuwsgierig he? *grinnik* maar dit is mijn laatste bijdrage van vandaag.....ga zo naar werk (bareuh) en ben pas tegen 00.00 weer hier.

FF ik verwacht dan toch echt wel eenberichtje hoor! Tenzij alles niet helemaal gaat zoals het moet gaan natuurlijk, maar je zei zelf dat je altijd weer redelijk op de been bent na een bevalling (en na 3 bevallingen en de 4e die ws net geweest is, mag je, jezelf wel beejte kunnen inschatten denk ik zo)

well ladies, I wish you all the best, I'm off....ttfn (=tata for now)
mmm nog geen nieuws van FF....

Hier inmiddels wel gebroken vliezen maar verder nog steeds stil in de buik. Tenminste ik ga uit van gebroken vliezen, was eerst nog zo naief om te denken dat ik incontinent geworden was. Wat niet zo raar is omdat ik 's nachts echt moet rennen om op tijd bij de wc te zijn.

Kyran wordt zo opgehaald door mijn moeder en de verlos zou rond tien uur even langskomen om te kijken hoe het gaat.

Weet niet of ik nog langskom bij Kyran was ik nauwelijks aanspreekbaar gedurende het hele spektakel. Dus wie weet morgen een bb? In ieder geval over twee dagen wel.
Heb niets gelezen maar zag nog wel Ringel d'r groet.

Tata! Brrrr!!! Dat zegt Hannibal Lector ook altijd. Voor wie het niet weet wie dat is: de kanibalistische psysch uit silence of the lambs.
Oh, Niniane, spannend! Ik hoop dat je een rustige bevalling krijgt, hou je ons zo nu en dan op de hoogte!!!!!

Ik zit op de tribune met een glaasje sap!!! En neem voor mijn digidinnetjes lekkere dingen mee!!!

YOU GO GIRL!!!

Hoera, het wordt nu echt spannend op de tribune.

Voor Niniane

Heel veel succes, we wachten hier in spanning af.

FF: en en en en en????

Voor de poule: ik denk inderdaad ook Tessa. Tess klinkt heel erg op Des als je het uitspreekt maar dat zou ook nog kunnen.

En voor Niniane: ik denk dat het weer een jongetje wordt.

Het weinige slapen is hier ineens weer omgeslagen in heel veel slapen. We moesten haar vanmorgen al wakker maken en ze had 's ochtends 2 uur en een kwartier geslapen en 's middags zelfs 3 uur. Mijn vader blij want die paste op en die was grieperig, kon hij mooi even een tukje doen tussendoor.

Ik denk inderdaad dat ze een sprongetje heeft want ze volgt ook wel altijd aardig dat boek op. Ik heb geen idee wanneer het sprongetje is maar als Ella, Aimee en Jasmijn er in zitten dan zit Floor er dus ook in.

Vandaag was ze wel ineens aan het drinken met twee handjes terwijl ze los stond terwijl ze normaal nooit losstaat, heel typisch.

Niniaan, meis. Je zult nu waarschijnlijk hard aan het werk zijn. Succes!

FF, waarschijnlijk heb jij je meisje al in je handen! Benieuwd hoe het gegaan is.

Verder ff geen puf. Heb sollicitatiestress. Zit te twijfelen of ik een brief de deur uit zal doen. Belachelijk.
@krokus: als je hem al hebt geschreven is het zonde om hem de deur niet uit te doen toch? Terug kan je altijd nog als je er alsnog vanaf ziet. Ik hoor je al maanden dat je wat anders wilt dus misschien toch maar een keer de stoute schoenen aantrekken.
Jaaaaahooorrrr, ik moet weer een dagje werken en er gebeurt weer van alles hier!!

@FF: Ik hoop dat je er nu wel zo'n beetje vanaf bent, maar dat hoeft natuurlijk nog helemaal niet...ik denk aan je meis!

@Niniane: Aangezien jij niet meer langs geweest bent sinds je laatste post denk ik dat je ook bezig bent...ik duim mee!!!

@Tanden: Ik geloof dat ik het al eerder gezegd heb, maar Jasmijn heeft er nu acht en de kiezen zijn nu bezig, ik voel allemaal bobbels. Ik mag ook absoluut niet kijken of voelen of tanden poetsen dus heb ik dat maar geconcludeerd...

@Lopen: Jasmijn loopt echt heel veel los nu, zo'n leuk gezicht is dat! Nog wel heel wankel en soms gaat ze weer kruipend verder als ze gevallen is, maar de ontwikkeling gaat enorm hard.

@Krokus: Gewoon lekker solliciteren. Je kunt altijd nog nee zeggen, toch?

@Namen: Ik had dus ook Tessa of Tess in gedachten, zelf vind ik Tess heeeel erg leuk maar dat lijkt idd erg veel op Des zoals ik al eerder zei...dus denk ik dat ze toch voor Tessa gaan!?!?! Mijn oppaskindje heette zo dus heb er wel goede herinneringen aan. Ken nog een meisje dat zo heet en die is ook leuk

Men, ik ben moe!!! Heb vandaag gewerkt maar had vannacht verschrikkelijk slecht geslapen. Jasmijn is weer een uur wakker geweest, van over enen tot over tweeën. Ik dacht dat ik gek werd. Blèren en gillen...en wilde he-le-maal niks. Uiteindelijk kreeg de man haar weer stil !?!?! Vanochtend was ze om zeven uur al weer wakker en heb ik haar voor de 2e keer naar de oppas gedaan. Dit keer ging het weer veel beter dan de 1e keer. Ze ging er nu wel slapen Toen ik haar op kwam halen zag ze me door het ruitje in de deur en gilde toen al 'jaaaaaaaaahaaaaaaaaaa mama!!!' en toen de deur open was kwam ze met wijd open armpjes om me heen en kreeg ik een dikke kus, echt zo'n smakkerd, mmmmmmmmmmoi! Owhohoho wat is zo'n kleine meid dán heeeeeeerlijk...maar op die momenten moet je maar weten te teren als ze 's nachts ligt te brullen ... Eenmaal thuis haar gebaddderd, eten was weer aardig festijn (ze eet laatste tijd warm eten slechter; maar ze at altijd overdreven goed dus eet ze nog wel aardig) en naar bed. Daarna ben ik zelf in bad gegaan en heb ik het boek 'supernanny' (uit de bieb) uit gelezen. En nu ben ik hier...

Heb trouwens drukke week, morgen werken en vergaderen daarna, woensdag op mijn nichtje passen en eind van de middag op kraamvisite en donderdag ben ik jarig dus moet ik overdag taart en boodschappen halen. Vette luxe: manlief is donderdag en vrijdag vrij!!! Wow echt lekker!!!

Ehmmm...

Oja, @overdag slapen: Jas slaapt rond 10 uur en rond 14 uur een uurtje. Kan ook 3 of 5 kwartier zijn. Rond die tijd. Best weinig. Maar 's nachts slaapt ze (normaal gesproken) van 19 tot 7 of zelfs 7.30 of 8 uur dus ben ik wel tevreden.

Ga dit even posten, voordat alles weer eens weg is... later!
anoniem_6474385b14d43 wijzigde dit bericht op 14-01-2008 21:36
Reden: stome faut
% gewijzigd
@Nininane yihaw!!!!!!!! is het bij kyran ook begonnen met gebroken vliezen? Jeeeetje wat spannend zeg! Succes meisje........

@FF....en en en en en en en en en en en?

Had eerder op werk al ff gespiekt, dus had mmmoi's laatste post ook al gelezen. enneuh...TTFN is van Tigger tata for now, vond het eignelijk wel schattig.

Werd ik vanavond nog gebeld door ons gastouder bureau dat ze ws een geschikte gastouder had gevonden...ben benieuwd. Ws 23e een kennismakings gesprek. Vind het wel jammer hoor, had me er helemaal op ingesteld dat onze huidige gastouder in Mayte's leven zou blijven tot einde basisschool. nou ja, tis niet anders.

trusten! En Niniane en FF.....denk aan jullie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven