Eind 2006, begin 2007

19-06-2007 23:09 8208 berichten
Alle reacties Link kopieren
Spannend...Succes allebei!. Zo erg benieuwd!
Kwam heel snel even voor het werk langs om te kijken of er al nieuws was...maar nee dus!

Jasmijn is vannacht gelukkig niet wakker geweest, maar ze was wel om half zeven vanochtend klaarwakker....beetje jammer, als je er net om zeven uur altijd uit gaat. Toch een kostbaar halfuurtje

Ben nu net zelf aangekleed en ga dan Jasmijntje doen; op de fiets naar oma brengen en werken maar weer! Ik probeer hier op het werk nog even te spieken of er al nieuws is.

Fijne dag allemaal!
Spannend hier! Ik kon gisteren niet meer kijken hier, hadden een etentje.. zie ik net dat Niniane ook begonnen (en wellicht al bevallen is.....)

Ellabella heeft ineens vannacht doorgeslapen. Is niet om 23 uur wakker geweest toen we thuis kwamen en heeft ook niet van 5 tot half 7 liggen spoken!! Lekker man om door te kunnen slapen!

Ze heeft gisterenavond ipv warm eten brood gehad. En toen heeft ze 1,5 snee op en nog wat kleine stukjes van mijn moeder. Mss dat het daar aan lag? Ik ga het vanavond niet nadoen en kijken wat het verschil is.

Mmmoi, het kan zijn dat de ukken nu minder goed gaan eten he. Ze hebben zoveel andere dingen te doen dat ze geen tijd hebben om te eten én ze groeien nu minder explosief dan in hun eerste jaar zodat ze ook minder nodig hebben. Ik maak me in elk geval niet zo snel druk als ze eens wat minder eet, maar dat doe jij volgens mij ook niet.

Fijn dat het met Jasmijn gisteren stukken beter ging bij de oppas, dan heb je ook wel een lekker gevoel!

Krokus, eens met Pebbels, je hebt 'm toch al geschreven; hup op de bus ermee! (of heb je dat al gedaan?)

Ringel, fijn dat je zo snel gekoppeld gaat worden aan een nieuwe gastouder en wie weet is dit wél een blijvertje. Ik vind het trouwens bewonderenswaardig hoe jij het redt met al die maffe (en veeeeel) uren die je maakt. Ik zou gillend gek worden denk ik.

Annie, heb je al een harde kont van op de tribune zitten? Ik kom er nu bij, neem een dekentje mee en wat lekkere kussens, zitten we comfi en warm (ik heb het altijd koud).

En dan juich ik nu nog ff, maar ik kan geen mooie plaatjes invoegen... JUICH, JUICH, JUICH...

Kus!
@Ris, dank......snap zelf ook niet hoe ik het red, maar toch ben ik na elke week weer erg blij dat die er weer op zit. en we hebben een "family survival planner"-> met stickers!!!!!!!!! waarin al onze activiteiten, werk uren en afspraken op staan. Dat helpt. en bij tijd en wijlen een nacht goed bijtanken werkt ook. Verder maak ik me maar niet al te druk en laat de dingen komen zoals ze komen dat helpt ook wel een beejte mee geloof ik.

Meisje heeft me tot 8.30 uit laten slapen vanochtend!!!!!!!!!! en nou ben ik helemaal van de mik......hele schema in de war.

En het ruikt (weer) eens niet zo fris in huis, t ruikt naar vuilnis bak, maar tis niet de vuilnisbak (kijk dat werkt ook mee om je niet druk te maken og gillend gek te worden, je huishouden verslonsen:-))

ga nog even met meisje over gooien en m'n neus achterna lopen om te ruiken of ik die geur kan achterhalen (zal wel ergens een half beschimmeld klokhuis liggen ofzo)
He, nog geen nieuws van de beide dames, ik hoop dat ze ondertussen heerlijk loggen te genieten met de kleine ukken!!!

Ringel, Mayte was dus ook laat? Mats maakte het nog bonter, om 9.30 uur ben ik maar eens gaan kijken, werd meneer net wakker en was lekker de slaap uit zijn ogen aan het wrijven. Hij was helemaal blij en vrolijk, ik heb op deze manier vannochtend al een hoop kunnen doen!

Ris, hahaha, houten kont van de tribune, echt wel! Weet je, volgens mijn verloskundige heb ik bij de bevalling van Mats mijn stuitje gebroken. Toen ik daar de afgelopen keer aangaf dat het lang zitten nog steeds pijn deed, zei ze dat met de heftige bevalling dat niet zo raar zou zijn. Ze gaan nu op het laatste moment in mijn zwangerschap kijken of dit inderdaad het geval is geweest, soms is het namelijk zo dat er dan een botje niet op de groede plek zit. We zien wel!

Hahaha, Mmmoi, die Jasmijn doet het net weer even anders dan je zou willen! Ach, nou weet je zeker dat je niet te laat bent! Mats als wekker is miet zijn uitslaapperikelen niet altijd handig!

Krokus, doe die brief lekker op de bus, best spannend maar ook leuk om te weten hoe je op de markt ligt! Bovendien kun je altijd weigeren!

Iiiieh, Pebbles, Floor kan dus los staan? Gaaf man! Nu kan ze beginnen met het maken van pirouettes!!! (Zij wordt vast danseres!)
nog niks!!!! damn, wordt wel een beetje zenuwachtig van dat wachten hoor!

Nog niks gevonden in huis, maar wel weer een opgeruimd en een met de franse slag schoongemaakt huis (lang leve de glassex, die gewillig is)

@Krokus, idd die brief gewoon op de bus doen.......maar snep denk ik wel wat je bedoelt hoor, ik kan het ook niet.

ga meisje even een boterham doen, is de boel aan het slopen!
Zit ik hier al de hele dagen zwaar illegaal op het werk na te kijken of er al nieuws en er wordt heel veel geschreven maar nog geen babynieuws.

Ik zou er spontaan een zenuwentic van krijgen.
owwww nog niets??? ben net thuis en moet zo weer werken........ dacht ff spieken
hahahha pebbles, ik dacht al, ben je thuis? maar lekker op werk aan het internetten op het eind van je lunch pauze?

Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het er bij jullie werk uitziet?

Zoals jullie weten (uhm...understatement?) werk ik dus op een behandelgroep met kinderen/ jongeren met uiteenlopende problematiek. De groep ziet er eignelijk uit als een "normaal" huis alleen dan op een instellingsmanier. We proberen het wel leuk en gezellig te maken met veel planten en bloemen, maar een huis in een thuis veranderen is wel moeilijk. Zal wel een paar foto's op de groep zetten......(woehaaaaaa heb op dit moment voor het eerst sinds heeeeeeeel lang 1 van m'n favo cd's op staan en heb een heerlijk moment voor mezelf! o ja het is een live cd van Leonard Cohen heerlijke stem heeft die man)
Hallo dames,

Gisterochtend (dus maandag 14 januari) is na een megavlugge bevalling (nog geen twee uur na het aansluiten van het infuus) om 10.55 uur onze dochter Tessa Aurora Toinne geboren. Ze woog 3590 gram en is 52 cm lang. Alles is goed gegaan, geen scheuren, knippen, hechtingen of iets dergelijks. Onze dame maakt het goed, drinkt goed en is uiteraard het mooiste meisje ter wereld. Ik kom snel weer langs met meer details en foto´s. We moesten een nachtje blijven en zijn dus vandaag pas thuis gekomen.

Liefs Barbara
Barbara, supervanharte gefeliciteeeeeerd!!!
Wat een kleintje trouwens voor jullie begrippen he!
HOERA HOERA HOERA HOERA

Gefeliciteerd met jullie dochter Tessa!!!!

Wat is het snel gegaan en inderdaad, voor jullie doen echt een petit meisje.

Wat een prachtige namen trouwens. Tessa hadden we ondertussen allemaal al goed maar ik vind de andere namen ook heel erg mooi.

Hoe gaat het met jou en wat vinden de jongens ervan?

Heeft het toch nog zin gehad om hier steeds illegaal langs te komen.

Nu Niniane nog, we blijven rustig op de tribune zitten.
Barbara gefeliciteerd. Wat een mooie namen, staat goed bij elkaar. Geniet ervan...

We wachten weer verder op Niniane!!!!
Jippie Barbara, Van harte met de geboorte van Tessa!!! Genieten van je kleine meid!

Niniane, hoest nu met jou dan!
YEAH!!! Tessa is geboren!!! Van harte gefeliciteerd FF en de rest van de familie!

Mooi dat alles zo goed is gegaan en dat jullie al weer lekker thuis zijn! Hoe vinden de grote broers het om een zusje te hebben? Ben je zelf al gewend aan een kindje zonder piemeltje (haha).

NINIANE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WAAR ZIT JE???????
YEEEEEEEE TESSA IS ER!!!!!!!

Barbara, Plindje, Des, Ian en Max, van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje! (had ik toch bijna broertje geschreven!)

En idd een supersnelle bevalling Fijn dat alles goed gaat en leer je meisje maar goed kennen de komende tijd (ws is er niks anders dan met en jongetje behalve een lichaamsdeel)

en ben idd ook erg benieuwd naar Nininane......(denk een meisje)

Verder kan ik geen foto's meer op de groe plaatsen, Lief heeft een poosje terug een andere windows geinstalleerd (hartstikke handig maar goed) nu ondersteutn ie dus dat foto programma niet meer......ws zelfde probleem als Ris (jullie toevallig ook office enterprise 2007?)
@ringel: volgens manlief (die ict-er is) moet je niet de tool gebruiken van msn. Als je Firefox installeert (via google op firefox zoeken, eerste link is de goede) dan moet je die opstarten in plaats van internet explorer. Als je dan naar de msn groep gaat kan je gewoon foto toevoegen drukken en het fotobestand aanklikken.

Voor de rest kan je nog gewoon internet explorer gebruiken als je dat wilt, dus dan is het alleen om foto's op de groep te plaatsen. Wij gebruiken firefox standaard omdat je dan veel minder last hebt van al die irritantie pop-ups en flikkerende reclameboodschappen.

?????!!!!*****%%%%$$$$$$$ euh.....ja, ik zal er misschien ooit wel uitkomen (met behulp van Lief, die is iets handiger met pc's dan ik) alle pop-ups zijn nu standaard geblocked (ook behoorlijk irritant als je van de ene site via een link naar de andere wil) maar zolang ik maar m'n "gewone dingetjes" op internet kan doen ben ik tevreden (nu dus probleempje met foto's oplossen, heb Lieffie al lief aangkeken en m'n wimperknipper strategie in de strijd gegooid:-))

ga nu meisje in bad doen.......
Barbara, gefeliciteerd. Je zult het pittig gehad hebben. In 2 uur bevallen!

@ladies, hij is op de bus!!!! Ik ben idd niet altijd positief over mijn werk. Toch ishet zo eng om te solliciteren naar iets anders.

Zou het in de lucht zitten ofzo, dat lange slapen. Roan moesten we vanochtend om kwart voor acht wakker maken omdat we hem om half negen naar de creche moesten brengen. De keren dat dat gebeurd is kunnen we op 1 hand tellen.

@ris, ik merk ook dat Roan wat minder eet. Helemaal op momenten dat hij tandjes krijgt ofzo. Nu weer. Tand 5 en 6 zijn door sinds afgelopen week en dan is hij meteen van de leg.

@ringel, handig zo'n bord. Mijn afspraken veranderen echter bijna per dag. Weet dus zeker dat ik dat niet goed zal bijhouden.

Ik hang lekker op de bank. Vanavond op tijd naar bed en een lange nacht maken.
Jaaaaa, Barbara, gefeliciteerd met Tessa! Ik vind het een hele leuke naam. Natuurlijk zijn we benieuwd naar alle verhalen en de foto's. Lijkt ze een beetje op (een van) je jongens? Hoe vinden de knullen het, een meisje erbij?

Vanmiddag stiekem op mijn werk ook even gespiekt, maar er was geen nieuws. Heb ook geen bericht achter gelaten. Na het werken nog vergadering en Jasmijn bij mijn ouders ophalen. Daarna hebben we pannenkoeken gegeten; Jasmijn ook! Niet dat ze er veel van op at, maar toch... grappig hoor. Nu ligt ze lekker te pitten.

Verder weinig nieuws hier. Ben natuurlijk ook super benieuwd naar Niniane! Die zal nu ook wel in d'r kraambedje liggen...spannend hoor. Ik gok ook op een meid

Morgen kom ik hier wel weer even langs. Groetjes!
Barbara; Gefeliciteerd met jullie kleine wonder!!!!

krook; goed zeg dat je toch de brief op de bus hebt gedaan

ringel; en heeft het geholpen de wimperknipper truck ;)

wbt werk; het ziet er bij ons ongeveer zo uit; een hele mooie nieuwe woonboerderij met 14 appartementen. 13 van de appartementen zijn bewoond door mensen met een verstandelijke handicap. de jongste is 23 en de oudste 70. heel gemeleerd. een aantal hebben een alcohol probleem, sexsuele problemen (wild plassen, broek naar beneden trekken bij meisjes, geilen op gympen en korte rokjes etc ) er zijn er ook een aantal met behoefte aan structuur en duidelijkheid anders gaan ze uit hun dak. ze wonen hier hebben een eigen woon/slaapkamer, badkamer en keuken. geen groepsgedoe dus.

verder ben ik bekaf. heb van 9: tot 19:30 gewerkt!
@krokus: harstikke goed! Stap 1 heb je al genomen. Nu ligt de bal bij hun.

@mmmoi: gekke vraag maar welk little people huis hebben jullie? We willen er 1 voor Floor gaan halen want ik zag haar vandaag op het KDV met een Little People boerderij spelen en dat vond ze echt heel leuk. Een boerderij heeft ze dus al op het KDV dus we dachten dat een huis leuk zou zijn.

Ik kom nu een blauw model tegen met allemaal geluidjes en een hond en kat voor de deur die achter elkaar aan kunnen rennen op een schijn.

Maar ook een roze die je uit kunt klappen waar ook veel geluidjes in zitten. En op MP kom ik nog een oud model met een blauw dak tegen die je uit kunt klappen maar daar zitten minder geluidjes op volgens mij.

Ik heb geen idee welke het leukst is.

Werk: ik werk op een standaard kantoor waar ik sinds dit jaar op een kamer met 6 personen zit in 2 blokken van 3. Ik heb een bureau met meestal een boel troep erop en natuurlijk een mooie foto van Floor.

90% van mijn werk doe ik eigenlijk met de computer dus met de uren die ik 's avonds thuis nog achter de pc besteed ben ik nogal verslaafd aan de computer volgens mij.

FF gefelicieerd met Tessa!!!! Fijn dat alles zo goed is gegaan.
huh???? Niniaan, mis ik nu je eigen bericht???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven