Eind 2006, begin 2007

19-06-2007 23:09 8208 berichten
Alle reacties Link kopieren
goedemorgen deze morgen. Ik ben vanochtend heb bokje met eruit gaan. Snif, had nog wel even een uurtje door willen tukken, maar ik werd luidruchtig geroepen door iemand in de kamer naast mij. Hahaha. Zo leuk is dat. Had Roan eerst om half zeven al een fles melk gegeven. Iets voor achten ben ik er uiteindelijk uit gegaan.

@mmoi, wij zitten met dezelfde twijfels hoor. Hoewel ik gewoon ook echt nog niet wil. Stel je voor dat we nog zo'n druktemaker krijgen. Eerst maar even deze druktemaker wat groter.

@annie, ben je een beetje bang dat het bekkenpijn is? Ga anders even bij de huisarts langs. Kun je wel een beetje rusten overdag?

@babba, ik sta er ook verbaasd van hoe mijn huis iedere keer nadat Roan een half uur uit bed is ontploft lijkt. Nou ben ik daar niet zo moeilijk in, maar soms wel irritant hoor.

@ringel, hopelijk kon je vanochtend weer lekker uitslapen. Hoe is het eigenlijk met je banenjacht. Jij zat een aantal maanden geleden ook niet zo lekker in je werk. Ben je nog wat om je heen aan het kijken?

@mirjam, is Hanna helemaal oke? Geen kwaaltjes onder de leden.

@annie, zolang jij Mats verantwoord eten geeft zou ik me niet druk maken, dan gaat hij vanzelf de lengte in en stopt met groeien in de breedte.

Vandaag koopzondag. Ik heb eigenlijk wel even zin om de stad in te gaan maar had lief beloofd dat hij bij zijn broers F1 "mocht" kijken. Dan moet ik dus thuis blijven als Roan op bed ligt. Hm, maar even in discussie gaan of ze geen zin hebben hier te kijken/
Banenjacht, staat ff op laag pitje, teveel onzekerheden qua financien enzo en dar kan ik niet zo goed tegen, dus blijf nog amar ff zitten waar ik zit en heb het qua team ook wel naar m'n zin, maar zou jobtechnisch gezien toch eens ergens anders kunnen gaan solliciteren (genoeg ervaring en nu nog de "goede" leeftijd)

Koopzondag! Check.......ik ga (als het goed is) met Mayte de stad in, zodat Lief kan gaan kitten in de keuken (en dat stinkt!!!!!) dusseuh...als je nog zin hebt in en date? ik hou me aanbevolen!

@mmmoi, idd lekkere twijfelkont hihihihi, snap het wel hoor, loop er zelf ook mee rond, maar ben wel blij dat ik weet dat we vanaf juni er weer voor gaan....en dan zien we wel weer verder. Maar moet eerlijk zeggen dat ik wel heel erg opkijk tegen weer een babyjaar (hoe lief ze ook zijn) maar dit keer ook met een peutertje erbij.

verder, gistern dus voor behangetje wezen kijken, maar niks gevonden wat ik wil. Wat ik wil schijnt in de mode te zijn geweest (heeeeel lang geleden) en komt nu weer een beetje op. Waar ik naar op zoek ben is van dat kleine bloemetjes behang (noem het brocante) met een vanilleondergrond en dan met oranje/ gele bloemetjes, met een daarbij horend streepjes behang (liefst dan ook in brocante stijl) en dan nog bijpassende gordijnen en dit alles dus in vanille, zachtgeel en oranje tint met een vleugje groen. Lastig? ja best wel.....grrrrrrrr (zul je zien dat het over een aantal jaar overal vrij verkrijgbaar is!)

gaan zo glijbaantje voor wijffie halen, ben benieuwd of ze het wat vind en dinsdag nog een etagiere voor in het raam.....pffffft huismuts die ik ben.
Goeiemorgen, hier ook ochtenddienst. Om half 7 werd Floor al wakker en was niet helemaal in haar hum. Daarna nog drie kwartier bij ons in bed maar dat was vooral een boel haartrekkerij.

Vanmiddag komt een vriendin van mij en dan gaan we misschien nog wel even naar de koopzondag.

Ik ben op zoek naar een vrolijk, kleurig jurkje voor Floor omdat we een paar verjaardagen hebben binnenkort. Ik heb al wat leuks gezien van Oilily, Cakewak en Me Too. Oilily vind ik in de winkel vaak te duur maar op marktplaats zijn ze ook nieuw met kaartje te krijgen. Hebben jullie nog leuke tips?

Jottum heb ik gezien maar is mij net iets te roezelig en romantisch.

@mmmoi: Jullie hebben het laat gemaakt zeg. Kom je dan ' s ochtends je bed nog wel uit?

Ik moet trouwens nog veel zomerkleren hebben dus ik kan nog lekker gaan shoppen de komende tijd.

@krokus: als je nog niet toen bent aan een tweede wacht je toch nog mooi.

Floor is ondertussen een lekkere draak vanmorgen. Eerst al heel vroeg wakker en vervolgens beneden gaan zitten jengelen.

Ik heb haar net in bed gelegd maar dat is ook brullen.

Komt er niet weer een sprongetje aan ofzo (ik hoop het, dan gaat het tenminste ook weer over).

@ringel: je weet wel wat je wilt qua behang. Vreemd hoor dat ze dat nergens hebben .
@Pebbles: Ja hoor, ik was vanochtend gewoon om half acht wakker...terwijl Jasmijn toen nog sliep. Die werd pas half negen wakker! Tja, laat gaan slapen natuurlijk. De merken die jij noemt vind ik allemaal heel leuk. Verder Mim Pi, maar dat gaat pas vanaf 92, Me Too kan soms leuk zijn, en natuurlijk: Baby Barb, superleuke dingen, en Noppies....ach er is zoveel moois!

@Ringel: Dat wordt een hele zoektocht naar dat behang Je stelt dan ook helemaaaaal geen eisen, haha!

@Krook: En, nog naar koopzondag geweest???

Vanochtend dus vroeg eruit. Ik heb de man laten liggen en ben met Jas naar beneden gegaan, pap gedaan en aangekleed. Daarna gingen we naar de kerk en Jas weer naar de oppasdienst, ging wel aardig, heeft beetje gehuild. Daarna gewandeld naar manliefs oma en toen sliep ze in de wagen. Nu zijn we weer thuis en is manlief de box aan het afbreken...ik vind het gewoon een soort emotioneel moment, wat wordt meisje toch al groot!!!! Ik wilde het gewoon liever niet, maar ja, het moet er toch een keer van komen en ik gebruik hem echt nooit meer. Tja...weer een stap verder in dreumesland!
@mmmoi, hoe bevalt het zonder box? We gebruiken hem hier best nog wel vaak, vooral met eten koken enzo......en als ze vervelend is en ze even niet weet wat ze moet, in de box en klaar. Ik ben er iig nog niet aan toe dat de box eruit gaat (al scheelt het wel een hoop ruimte)

behang, sja ik weet wel wat ik wil, alleen de behang ontwerpers zijn er nog niet aan toe. Lastig hoor om trendsetter te zijn:-P

Vandaag niet naar koopzondag geweest, want kreeg ineens zo'n last van m'n hoofd. Had gisteren m'n hoofd gestoten (en nu een hele mooie dikke bult recht op m'n voorhoofd) en was wat duizelig en niet helemaal lekker. dacht dat het klaar was, maar vanmiddag begon het weer. Toch maar weer een ibuprofennetje genomen en nu is het weer klaar.

Vanochtend het glijbaantje opgehaald en deze staat nu in de woonkamer en voor Mayte is het een echte hit, lekker klimmen en klauteren. Het huis waar we het ding op hebben gehaald staat echt helemaal in de middle off nowhere. het laatste stuk was onverhard en vol kuilen en bulten was echt wiebelen geblazen in de auto en dacht zowaar dat ik zeeziek zou worden!

en we zijn vandaag met de driewieler erop uit geweest, ook dat is helemaal super wat meisje betreft en ze haalt het ding nu ook regelamtig uit de gang.......

verder niks bijzonders gedaan, zo lekker eten en dan gaat meisje alweer naar bed.
Hoi hoi, zonet even met de Vk gesproken en die wil dat ik naar de fysio ga. T*ringzooi, ik zit helemaal niet te wachten op die stomme pijn, ik voel me al zo nutteloos omdat ik niet werk en nu moet ik dus ook nog rustig aan doen.

Box, Mats zit iedere dag nog in de box, hij vind het heerlijk. Soms moppert ie even maar das meteen over. Ik vind het zo mooi om te zien hoe hij dan heel geconcentreerd kan spelen met maar 1 ding, heel anders dan alleen maar door de kamer scharrelen. Ook op de opvang zit ie soms in de box. Het is voor hem gewoon een lekker afgebakend plekje. Als de baby er is, kan Mats niet meer in de box, maar dan is hij ook 1.5 jaar.

Ringel, wij pakken ook veel de driewieler. Mats vind het geweldig, we mogen alleen niet stilstaan van hem, dan gaat ie wiebelen, hahaha

Mmmoi, lekker dat je met Jasmijn dus toch ook wel o stap kan gaan bij vrienden. Wij doen dat ook wel, als we maar zijn spulletjes (slaapzak, knuffels en muziekdoos meenemen), meestal gaat het perfect. Ik vind dat wel fijn, anders ben je altijd aan huis gebonden. Ook bij ons slapen kindjes. Eigenlijk slapen er vaker andere kindjes in ons logeerbed en hoeven wij dat ding ook niet mee te slapen naar anders, overal waar we komen is wel een bedje.

Pebbles, geen idee qua jurken, hahahaha. Laat je wel even weten of je geslaagd bent? Wij nemen waarschijnlijk de X-adventure duowagen met babynestje. Je ziet dit het vaakst voorkomen en dat zal wel niet voor niks zijn. Ik ga echt niet teveel geld uitgeven aan weer een wagen. Als we al met ons vieren op pad gaan hebben we ook nog een kinderwagen en buggy.

Krokus, ook hier weinig moeite met eerder opstaan door kind. Het is even 1 minuut afzien, maar zogauw ik de kamer oploop en zie die dikke grijns, heerlijk. Wat een energie geeft dat!!!
Meiden, heel eventjes hier want heb het ontzettend druk.

Lekker gewerkt vandaag, Jas bij de oppas gehaald en nu moet ik weer rapportgesprekken voeren vanavond met de ouders. Dus snel gegeten, Jas zit in bad, manlief maakt dat af en ik word zo opgehaald door duo...druk druk dus.

Fijne avond allemaal, morgen meer denk ik!

Groetjes!
wat een heeeeeeeeeerlijk weertje!
moet je niet werken krook? (hahahaha)

Wij zijn vanavond ook nog ff wezen wandelen na het eten. MAyte op de driewieler en ze vindt het echt super. Ook een gekleurde zonnebril (met gele glazen) op d'r snoet gezet. Waar kleintjes blij mee kunnen zijn.

Ik heb trouwens een super boek over peuters (ergens 2ehands op de kop getikt met het idee, die baby wordt ooit een peuter) Het heet "de peuterjaren van 13-36 maanden" Het is wel immens dik, maar er staat van maand tot maand in beschreven waar je op kan letten, opvoed tips en hoe je op een bepaalde maneir met dingen om kan gaan....echt helemaal goed!
@mmmoi: ik kwam je op MP nog tegen tijdens mijn jurkenjacht. Ik moest wel even goed kijken omdat je er een bedrijfsnaam aan gegeven hebt maar toen ik Jas zag in haar schattige bakpakje wist ik zeker dat jij het was.

Het jurkje heb ik helaas nog steeds niet gevonden. Ik had een leuke rode polkadot jurk van Limon gezien met wit jasje maar die wilde er 45 euro voor hebben, dat vond ik wel heel veel.

Oilily heb ik ook op geboden maar daar wordt ook al zo veel op geboden.

Dat jurkje van Me Too was ook al 43 euro. Ik weet het dus nog niet.

@annie: Jij moet dus helaas ook naar de fysio. Ik ben er vanmiddag net voor het eerst geweest. Ik schijn met mijn scoliose (scheef stukje in mijn ruggengraat) en jarenlang turnen wel al een risicofactor te zijn. Verder wat tips voor staan, zitten en tillen gekregen. Volgende keer gaan we oefeningen doen.

Ik baal nu ook al dat ik niet meer zomaar alles kan doen.

Die X-adventure duo ken ik niet, ik zal eens googelen.

Die wagen die ik wil hebben kost wel 600 euro maar op MP leveren ze na 1,5 jaar zeker nog 400-500 euro op dus dan kost het uitendelijk ook niet zoveel.

@ringel: ik ga ook eens in de bieb kijken naar zo'n boek. De driewieler is hier ook een succes, als hij in de kamer staat gaat ze er de hele tijd trots naast staan (ze kan er zelf nog niet op).

@krokus: geen idee wat het weer was, ik zat achter mijn bureautje. Het was wel lekker lang licht vandaag. Als het straks nog wat warmer wordt kunnen we lekker 's avonds nog buiten zitten.
Hallo, piep even binnen. Pebbles, heb je op ebay gekeken? Daar staan af en toe best leuke dingen op en weet je ook meteen of je het gewonnen hebt!
@bloempje: bedankt voor de tip, ik ga zeker even kijken. Alles goed met de pijnlijke buik?
Goed hoor. Zal waarschijnlijk niet meer weg gaan totdat spruitje komt omdat de groeiende buik de ribben naar voren duwt, maar het is goed te doen. Komt nog bij dat ik overdag lekker bij kan slapen dus mag helemaal niet klagen!!
haha, dat is dan weer het voordeel van niet werken. Ik zou af en toe ook wel even een dutje onder mijn bureau willen doen
Hoi meiden,

ik weet even niet wat er allemaal is geschreven.

Ringel, waarom ben je bang voor het financiële plaatje bij een andere baan? Als je toch "gewoon" hetzelfde (of een hoger) salaris afdwingt?

Mmmoi, hoe gingen de oudergesprekken?

Pebbles, hoeveel dagen werk jij ook al weer? Twee of drie?

Krokus, heb je af en toe wel een dagje vrij om bij te komen?

Annie, lastig he, rustiger aan doen als je al helemaal niet het idee hebt dat je zo veel doet. Hoe ver ben je nu? Een week of 25?

FF, hoe gaat het? Had jij ergens in deze periode niet een afspraak bij het cb voor Max (en Tessa)? Ik wil cijfertjes..:)

Babba, Aimee is dus een perfecte tafeldame? Krijgt ze dan steeds wat van jullie borden of heb je dan een potje (eten dus) mee?

Hier alles goed. Dat wil zeggen; man is nog steeds ziek, of weer ziek. Hij blijft verhoging houden en vanochtend heeft hij bloed laten prikken om te zien of hij misschien kinkhoest (!) heeft.

Morgen ga ik met mijn moeder en Hanna naar mijn (jongste) opa en oma, in het midden van het land. Het is de sterfdag van mijn oom morgen (die op 50-jarige leeftijd plotseling dood is neergevallen...heel erg triest dus). Ik denk dat ze dus wel wat afleiding kunnen gebruiken van een klein wijffie.

Overigens eet Hanna echt superweinig. Ze heeft vandaag ook weer amper wat op (alleen het avondeten ging wel aardig), maar ze is wel tierig, dus dat is het belangrijkste.

Niniane, alles goed bij jou? Moet je binnenkort weer beginnen met werken eigenlijk?

Welterusten!
Alleen even kort.

Nog geen cijfertjes. Ik heb de afspraak verzet aangezien ik ze met die flinke griep van laatst niet wilde laten enten. Eerst bijkomen. Dus de 18e nieuwe cijfertjes.

Op weg naar school liepen we altijd langs een huis waar een hele lieve turkse vrouw woonde. Al een echt omaatje. Ze zwaaide altijd en in de zomer zat ze buiten en ze was dol op Max en Tessa. Nederlands sprak ze niet, maar dat hinderde niet. Vandaag liep ik langs en het hele huis zat vol familie. Dus ik vragen od ze ziek was ofzoiets. is ze afgelopen vrijdag overleden. Ik heb donderdag nog naar haar gezwaaid en Max ook. Ben er best verdrietig over.

Vanmiddag werd ik gebeld door de woningbouw alhier. We hebben een woning aangeboden gekregen. Groter dan we nu hebben, maar wel in Eindhoven en ik wil hier weg. Dilemma dus. We gaan donderdag uiteraard wel kijken.

Dag meiden....
Rustig hier.

Aimee zit al een paar dagen minder lekker in haar vel: huilerig, dwars...Eet verder wel goed en geen koorts. Dus I dnt know.

Grappig Aimee kan 'nephuilen'. Begon ze vanmiddag ineens met huilgeluiden. (whaa, whaa). Klonk anders dus ik keek haar aan. Helemaal geen tranen, aanstellerij. Dus ik en vriend beginnen keihard te lachen en toen begon ze ook maar met lachen en vervolgens weer nephuilen. Ze deed het niet voor de grap in eerste instantie,,,vast voor aandacht.

Verder geen zin om te reageren.

Oja Mirjam, Aimee krijgt dan gewoon wat dingen op haar bord die wij eten, dus we vragen extra bordje. Tot later weer.
@Mirjam, ik zou graag minder willen werken (24 ipv 32) en dat scheelt gewoon een hele dag per week. Lief zit er niet in dat hij binnen kort een dag meer gaat werken en ik heb het probleem dat wanneer ik in een andere baan het liefst iets normalere tijden zou willen werken en dat dus mijn ORT moet worden gecompenseerd (ORT is onregelmatigheids toeslag oftewel de krenten in de pap) vandaar...ben op dit moment ook hoofdkostwinnaar dus er hangt gewoon veel van mijn salaris af.

Lief is weer terug van voetballen (en stinkt een uur in de wind meeeeen wat kunnen mannen stinken zeg) en ik ga zo maar weer slapen.

baba leuk om weer es wat van je te horen.

ff idd dilemma, vind je Eindhoven dan echt zo verschrikkelijk? Leek mij wel een leuke stad om te wonen (toen ik er vorig jaar ff een paar dagen was in het kader van het reggea sundance festival, bij de V&D daar kun je heerlijk poepen iig!:-D)
Haha Ringel, jij onthoudt ook de beste dingen van een stad!

Het klinkt net alsof je dat midden in de winkel hebt gedaan.
Pffft als ik dat had gedurfd had ik dat ook nog wel gedaan waarschijnlijk. Alles beter dan de vieze dixie's op een festival. Een toilet in een warenhuis is dan echt een verademing. Letterlijk!

Dit jaar gaan we weer....(mits ik niet weer in verwachting ben natuurlijk) maar ach, komt tijd, komt raad.
Hoi hoi,

Pfff, zit er weer goed doorheen. een ochtendje naar hertenkamp en huishouden is dus al teveel van het goede. Nou ja, Mats ligt nu lekker te slapen, heb ik mooi 2 uurtjes voor mezelf.

Bloem, had je met Ruben ook last van een pijnlijke buik? Dat wordt nog wat. En je bent niet aan het werk??

Mirjam, wat fijn dat kinderen zoveel troost geven he? Het gaat om de broer van je moeder? Heftig hoor.

Ringel, hahahaha, poepen bij de V&D. Ik heb een paar jaar geleden bij het Krasnapolsky in Amsterdam gepoept. Ben gewoon naar binnen gelopen, langs de lobby. Lekker naar de plee, ff wat parfum gespoten (stond daar, dus ben niet de enige, hihihi) en weer naar buiten. Geen haai die er naar gekraait heeft. Lief dacht dat het bluf was, maar dat was het dus niet!!

Goeie WC's daaro!!!

FF, spannend, donderdag naar een huis kijken. Tsja, je voelt dan vanzelf wel of dat is wat je wilt toch?

Babba, hahaha, Aimee wordt toneelspeelster!

Doegie
Oaj, Pebbles, dit is de wagen die ik bedoel;

Hij kost nog geen 150 euro en tis een spiksplinter nieuw ding.
He Annie, ik was met Ruben met vijf maanden afgeschreven. Nu krijg ik weer harde buiken maar naast pijnlijke krijg ik ook niet pijnlijke dus dat valt weer mee. We hebben twee weken geleden bijna een ongeluk gahd en de veiligheids riem is toen heel strak om de buik geschoten over m'n keizersnee litteken en in mijn ribben. Gevolg, ribben gekneusd en pijn aan het litteken. Mijn huisarts wil nu niet dat ik twee uur per dag rijdt voor mijn werk en dan 5 uur op een burostoeltje zit. Maar zou ook niet kunnen werken, slaap slecht door mijn ribben (en aktief meisje die daar vrolijk tegenaan schopt) en heb vrij zware pijnstillers die me nogal duf maken.

Leuke kinderwagen, wij zijn er nog steeds niet uit. Wil een Phil en Ted maar die krengen zijn zo duur, 300 pond voor een tweedehandsje..
Oh, bloem, je krijgt een meisje??? Wat gaaf! Heb je straks een koningskoppel, hebben ze daar in Engeland ook leuke termen voor?

Wij weten niet wat we krijgen, ik denk weer een jochie, alhoewel dit ook wel eens een pittig dametje kan zijn. Geen idee dus.

Sjee, bijna een ongeluk, schrik zal er wel goed in hebben gezeten. Ik mis de verhalen over Ruben en je goede tips heel erg!!!!

Hahahaha, zie maar hoor, wat je doet!

Nou, ik hoop dat je weer wat vaker hier komt schrijven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven