Eind 2006, begin 2007

19-06-2007 23:09 8208 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, mooi verhaal babba. Roan een beetje hetzelfde. kan zich heel dramatisch op de grond gooien als hij zijn zin niet krijgt. En ik snap eigenlijk ook nooit goed wat hij bedoelt. Luier, doekje, drinken, buiten. Dat zijn woorden die ik herken als ik goed luister.

Verder ook weinig binnen op het moment. Vanochtend even gesport en naar de Ikea geweest. We hebben een kastje gekocht waarin we de rommel van Roan op kunnen ruimen. Het is een houten kastje waar je van die gekleurde bakken in kunt doen. Wel praktisch vonden wij.

Vakantiegangsters, hebben jullie het gezellig gehad? Vast wel. Ik hoop dat het net zulk lekker weer was als hier de afgelopen week.

@alcohol. Ik heb de afgelopen dagen flink aan het rose-bier gezeten. Heeeerlijk. Ben helemaal niet van het bier, maar dit smaakte prima.

@ringel. WOooooow, spannend. Ik dacht dat jullie pas juni/juli zouden beginnen. Ik schuif het lekker nog een paar maanden voor me uit. Tot spijt van lief, want die wil wel dat ik weer snel zwanger word.
Hoi hoi,

Baba, hahaha, niks freudiaanse verspreking. We weten niet van de echo wat we krijgen maar ik ga er toch wel heel ernstig van uit dat dit weer een jongen is. Als het al een meisje is, dan is het een monster, een big momma, ik krijg me namelijk af en toe een paar trappen.

Mats heeft overigens standaard een blauwe plek midden op zijn voorhoofd, ook hij heeft de dramatische manier van krijsen ontdekt. Vreselijk! Hij gaat door zijn knieen en knalt dan hard zijn hoofd op de vloer.

Krokus, ik ken ze, die kastjes. Wij hebben Ikea vandaag ook met een bezoek vereerd. We hebben een plank voor op de babykamer gekocht. We hebben zelf ook van die bakken voor het speelgoed van Mats.
Hallo!

We zijn weer terug! Reizen met uk viel me best tegen, vakantie was geweldig.

Laptop is gemaakt, maar we hebben er niks meer opstaan (gelukkig hebben we een backup).

Heb nu geen puf om te lezen (laat staan te reageren....)

Kom er net achter dat ik twee weken op maandagavond op RTL4 heb opgenomen ipv Grey´s Anatomy op Net 5.... Balen!

Morgen weer werken en daar heb ik helemaal geen zin in, gelukkig hoef ik alleen morgen en woensdag maar, dan is het weer weekend.

Donderdag de 20w echo.

Kus!
yeee Ris ook weer terug!

donderdag al de 20 weken echo!? jeetje he, hebben jullie zelf ook dat deze zwangerschap een stuk sneller gaat dat je 1e?

Rtl4 is ok leuk hoor CSI

nu beetje brak (gewerkt nog op visite geweest vanavond en u gewoon moe, laater meer)
Rustigjes hier met het mooie weer...ik heb zelf ook lekker in de tuin gezeten, naar schoonouders geweest die terug waren van vakantie (ivm moederdag ook nog) en veel gelezen. Morgen weer werken, ik zal gewoon weer moeten wennen! Ach ja, het is maar voor 1 dagje en dan ben ik alweer vrij , schandalig hè!

@Canei: Dat is idd van die zoete wijn met 'prik', wij hadden hem in witte en rosé variant met ijs bij de bbq. En dan is het geen bocht, maar smaakt het heerlijk als limonade, hihi!

@Ris: Korte update van jouw kant...waarom viel het reizen tegen?

@Ringel: Spannend hoor, weer voor het 'echt'... je had ook gezegd dat je juni/juli zou beginnen toch, kriebelde het te hard?

Verder weet ik het ff niet meer. Ik was zonet al in slaap gevallen op de bank en werd wakker van mijn eigen gesnurk (!!!) dus ik ga nu douchen en lekker naar bed. Jasmijn slaapt een beetje onvast en we hebben haar al 2x moeten kalmeren, de 2e keer dronk ze een pakje drinken leeg dus last van de warmte?!? Hoop dat ze het vannacht wel goed doet, moet er morgen weer vroeg uit. Doei!
ja plan was dat ik mei de laatste ongesteldheid zou hebben voordat we weer zouden gaan beginnen, maar deze viel nogal vroeg (30 april) en begin mei was het weer klaar, vruchtbare dagen zo rond 11 mei, nou ja dan wagen we alvast maar weer een schot. Als alles volgens mijn "normale" cyclus zou gaan (heb nu een cyclus van rond de 26 dagen) dan had ik ergens rond 11 mei pas ongesteld geworden en was het begin juni geweest dat m'n eerste "te gebruiken" vruchtbare dagen zouden zijn...wat klinkt dat plastisch en berekenend......anyhoe, het loopt niet allemaal zoals ik had verwacht en daarom dus mar eerder begonnen met prijsknuffelen. (als dit een lucky shot zou zijn, dan ben ik rond 2 februari uitgerekend, met andere woorden, ben er veeeeeels te veel mee bezig)
Hahahaha, Ringel. Die eierstokken van jou zijn behoorlijk aan het ringelen. Ik hoop dat het snel raak is voor jullie, hoe was dat bij Mayte eigenlijk?

Mats was vanmorgen zo verdrietig dat papa weer aan het werk moest, hij was de hele ochtend huilerig en onhandig. Tot overmaat van ramp kreeg hij keihard zijn legobak tegen zijn tanden aan. Bloeden en huilen en in mijn nek friemelen. Ik had zo met hem te doen. Tis zo'n lekker menneke, en als ie dan zo verdrietig is, is dat zo sneu. Komt er zo'n heel zielig 'ja' uit, als je vraagt of het pijn doet. Ik heb hem lekker veel geknuffeld en we zijn lekker naar de stad geweest, dat deed hem goed. Nu ligt ie te slapen.
sooooooow he echt rustig hier!

@Annie, met Mayte waren we er niet echt heel bewust mee bezig eigenlijk, meer zo van: wat komt dat komt. en vanaf het moment dat we dat naar elkaar uitgesproken hadden was het binnen 4 of 5 maanden voorelkaar. Ik vindt het dan nu ook wel heel maf dat we er toch best wel bewust mee bezig zijn.

sneu he als ze dan weer 1 van de ouders moeten missen, meisje heeft hier ook de hele dag "papa papa papa" geroepen. En toen hij vanmiddag thuis kwam zag je het hele koppie opklaren, maar ze is ook wel blij met d'r moeder hoor.
Nou, het is hier idd erg rustig..ik heb vandaag weer gewerkt en het was een enerverende dag. 's Middags bespraken we de formatie voor volgend jaar, de directeur had mij samen met 2 andere collega's voor één groep gepland!!! En die ene collega wil ook op maandag en dinsdag werken, net als ik, dus dat gaat hem niet worden. We hebben het er nog over gehad maar kwamen er niet uit. Directeur gaat weer puzzelen. Collega en ik allebei aan het malen over een oplossing; ze belde me net nog. Allebei zitten we aan oppas vast...

Nu alweer lekker vrij. Jasmijn was super hangerig toen ik haar kwam halen bij mijn ouders. Ze had niet heel goed geslapen. Lekker eten (wat een drama werd, ze krijste het hele diner lang: 'vleesjuh!!!!' en wilde geen hap van haar boontjes en aardappelen nemen. Uiteindelijk beetje om en om gevoerd, kregen we er nog aardig wat groenten in. Maar goed dat we geen Rapley doen; dan zou ze alleen nog maar vlees eten!

Vandaag begonnen met lijnen, liep de spuigaten uit, maar ik heb er wel heel veel moeite mee moet ik zeggen hoor. Het is me vandaag wel gelukt maar ik stik van de lekkere trek...boehoe...het is gewoon nodig voor mijn gezondheid om wat af te vallen en bovendien wil ik gezond en fit een 2e zwangerschap ingaan!

Verder niets nieuws onder de zon hier...de hele week geen plannen behalve huishouden, lekker boring!
Wat een plannen hier over babytjes! Ik hoop dat het snel allemaal lukt enzo!

Mmmoi, het reizen viel me tegen omdat ik zelf nogal snel wagenziek word en daar word ik niet blij van. Ella wilde wel slapen in de autostoel, maar ze slaapt het liefst op haar buik en dat gaat zo moeilijk... dus die werd heel sjaggerijnig (en gillen!) en uiteindelijk sliep ze dan wel, maar dan moesten we wel doorrijden want zouden we dan stoppen, dan werd ze gelijk wakker en dat was niet best voor haar toch al slechte humeur.

Het heeft 2 dagen geduurd voor we er achter kwamen hoe we dat dus het beste konden regelen.

Op de terugreis ging het dan ook stukken beter.

Italië is verder wel heel mooi hoor! We zijn naar Florence, Pisa en Siena geweest en ook nog naar wat andere stadjes. Florence was prachtig, maar druk! Nog drukker dan New York leek het wel (en daar was het druk!). We hadden dan ook niet zo'n handige dag gekozen, de dag na Hemelvaart; dus veel Italianen waren ook vrij.....

Verder zijn we vaak naar de speeltuin geweest (Ella loves de schommel en glijbaan) en hebben we haar vaak in de teil in de tuin gezet (zwembad was te koud, jammergenoeg).

Ze is ontzettend wijs geworden in die twee weken. Niet normaal! We kunnen nog steeds niet volgen wat ze allemaal brabbelt, maar ze kletst nóg meer. En ook met veel intonatie, hoog, laag, hard en zacht, maar ook mopperend (staat ze met haar vingertje erbij te zwaaien). Geweldig. Ze durft ook ineens veel meer. Ze heeft veel geoefend in het opklimmen van de traptreden die voor ons huisje lagen en nu wil ze dus overal klimmen en durft ze over de drempels in ons huis te stappen (dat deed ze eerst dus niet).

Ze was natuurlijk het allerleukste kind wat ooit Italië bezocht heeft en daar heeft ze ook gruwelijk misbruik van gemaakt. Ze kreeg altijd wel een aai, een koekje of een zwaaitje. Leuk (en wij heel trots).

Mmmoi, dat klinkt lekker die formatie bij jullie. Bij ons gaat het ook altijd zo ongeveer. Wij mogen wel altijd onze voorkeuren opgeven en meestal lukt dat ook wel. Komend jaar zal het wel helemaal raar worden. Eén collega is nu ziek, komt ze terug na de vakantie? Hoe (therapeutisch?) en in welke groep? Een andere collega werkt nu nog 2 dagen op onze school en 2 dagen voor de invalpool van de stichting. Gaat hij 4 dagen voor de pool werken of blijft de constructie hetzelfde? En dan heb je mij nog, ik ga na de vakantie meteen met verlof dus daar moet een invaller voor komen (en mss dus ook voor die zieke collega). Al met al niet handig, maar ik wacht wel af.

Goed dat je begonnen bent met lijnen. Als je veel trek hebt om gewoon te kauwen (dat heb ik meestal en dan neem ik sjips of drop), moet je gewoon rauwkost eten of olijfjes (dat is weer net wat pittiger). 't is natuurlijk geen sjips, maar ja...

Ringel; ja! Deze zwangerschap lijkt om te vliegen! Ik kan bijna niet geloven dat ik morgen alweer op de helft ben. Ik heb ook weer een kwaal erbij. Naast dat ik zo labiel ben als de pest, houd ik nu al weer heel veel vocht vast. Mijn voeten en benen doen heel zeer na een dagje werken en ik kan toch moeilijk op mijn werk de hele dag met de voetjes van de vloer.... Gelukkig heb ik cooling foot en leg-gel en dat werkt wel. 's Avonds lekker in bad en dan insmeren. Het tintelt dan helemaal en 's morgens kan ik er weer tegen.

Krook hoest met jou eigenlijk? Lekker aan het genieten van je nieuwe baan? Geen gezeik meer van je oude??? Heerlijk!

Ik ga weer stoppen, nog even op de site van Ikea kijken; we moeten echt iets gaan doen aan ons opberg-ruimte tekort. De man loopt nu al ruim een half uur door de kamer te mopperen omdat het zo'n zooi is. Dat is het ook, maar als ik me er aan stoor (áls ik dat al doe) dan doe ik er ook wat aan. En hij moppert alleen (onder het mom "ik weet niet of jij het wil bewaren".....).

Morgen nog een half dagje werken in groep 3-4 en dan gaan we 's middags met Ella even naar de stad; ze moet nieuwe rompers en ik wil sandaaltjes voor haar kopen. ze heeft nu alleen dichte schoentjes en zweetvoetjes (.... )

Kus!
KLinkt als een heerlijke vakantie! Hoe hebben jullie het dan nu opgelost met Ella's slapen?

en als ik dan die dingen lees over formaties op een school, ben ik toch wel blij met mijn baantje......

Vandaag ook nieuwe (lees: zomer) rompers voor Mayte gehaald, maar bijna alles was op (goh zouden meer mama's het zelfde idee hebben gehad?) en waterschoentjes en nog wat kleren voor mooi weer dagen (en dan gaat het vanaf donderdag weer pet weer worden). Lang leve de HEMA.

verder weinig bijzonders....een relaxed dagje....heerlijk, morgen weer om 6.00 beginnen dus duik zo m'n mandje in.
Een hele goede morgen!

Vandaag schijnt het de laatste echt warme dag te worden, dus ik heb besloten daarvan te gaan genieten en dus morgen maar aan het huishouden te beginnen...het is toch zo vreselijk warm in huis! Het koelt maar gewoon niet af binnen.

Vanochtend ga ik eerst even het dorp in met een vriendin. Als Jasmijn in bed ligt, kijk ik wel weer wat ik ga doen.

Het lijnen is gisteren goed gelukt. Ben gelijk een kilo lichter. Heb ook heel veel geplast. Was ongi en nu niet meer, dat scheelt ook altijd wat gewicht. Ik probeer nu door te zetten!!!

@Ris: Klinkt idd als een heel fijne vakantie. Tja, en het blijft een heel eindje rijden, dat weet je van tevoren. Reden jullie 's nachts? Anders zou ik er met Jasmijn al helemaal niet aan beginnen!

@Ringel: Lekker geshopt bij de Hema dus...altijd een fijne winkel, vind ik ook. Ze hebben er mooie spullen en van behoorlijk goede kwaliteit. En veel leuke kinderkleding!!!

Nou, het wordt eens tijd dat de rest weer wakker wordt/terug komt van vakantie/vrije dagen krijgt, dan hebben we hier tenminste weer eens iets te doen. Stil hier hoor!
Goedemorgen,

Ringel, ik ben ook gek op de Hema. We hebben destijds de hele babyuitzet bij de Hema gehaald, hydrofieldoeken, kruiken, badje, kussen enz. Ook nu koop ik alle rompers en sokken bij ze.

Ris, fijn dat de vakantie zo goed bevallen is. En alweer 20 weken zwanger. Mensen, wat gaat het hard. Ik ben nu 32 weken. Kan me best voorstellen dat je veel aanspraak hebt als je met Ella op stap bent. Ze heeft zo'n leuk koppie. Hebben jullie dat allemaal trouwens? Als ik met Mats loop, wordt ie ook om de haverklap aangehaald en aangesproken. Mats is heel toegangelijk, af en toe een beetje te, hihi.

Mmmoi, wat ik nog vragen wilde. Jasmijn zegt 'dank u papa', laten jullie haar -u- tegen jullie zeggen?

Oh, even filmpje met Mats kijken.....
Heerlijk 3 dagen vrij....

Mmmoi:oja vroeg ik me ook al af of ze u zegt tegen jullie....

Je foto's gezien...Wat een wijsneusje die Jasmijn....Ze lijkt echt al minimaal 2 jaar. Niet alleen lengte, maar ook qua gezicht. Misschien doordat ze zo wijs kijkt al. Leuk.

Mirjam: foto's van Hanna gezien...Haha en zij lijkt net 1 jaar. Echt een poppetje.

Grappig nu steeds meer verschil tussen de kinderen. In doen en uiterlijk.

Aimee lijkt echt niet meer op een baby. Ook door dat haar.

RIS: oh maar dus super vakantie gehad. En willen jullie weten wat het wordt en mogen wij het dan weten? Keep on trying.....

Verder benieuwd naar foto's van jouw vakantie...

Annie: tsjee je gaat al richting hoogzwanger....Over 2 mndjes is hij er alweer...Ik denk dat je meisje krijgt...

Ja leuk he op straat die aandacht. Aimee loopt nu in winkels naar vreemden toe en gaat dan aan hun rokken hangen. Als ik haar haal wordt ze boos. Eenkennigheid valt wel mee geloof ik...

Ringel: o jou foto's ook gezien. En Mayte echt een tomboy. Zij wint het qua ondeugend koppie haha.

En dan nog de foto's van Floor. Die krijgt nu wel flink haar zeg...Ook nog wel een schattig babykoppie...

Haha nu alle foto's gehad toch..

Krokus hoe is het met jou? Vindt je nieuwe werk leuk? En wil wel weer eens Roan zien.

Grappig gisteren was Aimee zo stil. Ga ik kijken. Is ze met een lepel de suikerpot aan het leegeten. Scheppen en happen. Boos toen ik de pot wegzette. Denk dat ze flink wat op had.

Ik ga dwijlen...Jippie

Waar
@U zeggen: Jasmijn zegt gewoon 'dank u' als combi zeg maar, ze zou het tegen kleine kinderen ook zeggen als ze wat krijgt. Gewoon omdat wij het altijd zo voor doen, bij de bakker en de slager etc. Maar ze mag tegen ons gewoon 'je' zeggen hoor, alsjeblieft zeg. Maar ben er met manlief nog niet helemaal over uit want die wil haar eerst alleen 'u' aan leren om verwarring te voorkomen, en pas als ze het kan begrijpen tegen ons 'je' laten zeggen. Dat vind ik dus pas verwarrend. Maar uiteindelijk komt het op hetzelfde neer: haar ouders mag ze gewoon met 'je' aanspreken. Hoe doen jullie dat?

Ik zit nog ff in de tuin te genieten van de laatste dag mooi weer. Kan me er niet toe zetten om huishouden te gaan doen. Heb vanochtend even gewinkeld; romper bij de Hema en nep crocs voor Jasmijn, voor als ze buiten in de tuin speelt met haar zand- en waterbak. Ik vond op blote voetjes toch wel een beetje eng. Straks gaat ze ergens in staan ofzo. Ze was op vakantie helemaal weg van de crocs van de kids van mijn vriendin, dus ze is er zelf helemaal blij mee. Ach...
he skatjes,

baan gaat geweldig. Natuurlijk nog wel wennen. Veel administratiever dan mijn vorige functie. Moet dus wennen aan het achter de comp zitten (hoewel ik thuis niet anders doe, hahahaha). Wat ik ook wennen vind is het enorme respect waarmee men elkaar benadert. Ik ben op mijn oude werk regelmatig flink afgesnauwd door mijn manager. Slecht eigenlijk.

@ris, wij gaan bewust niet zo'n lange reis maken. Ik zou er ook heel erg tegenop zien, hoewel het misschien reuze zou meevallen. 20 weken zwanger alweer. Jemig. Wil je eigenlijk weten wat je krijgt? Of was die vraag de revue al gepasseerd?

@annie, jij alweer bijna hoogzwanger inderdaad. Het lijkt me zo vreemd om weer een kleintje te hebben, en bij jou is het al bijna zover. Jemig zeg.

@mmoi. Hopen dat je snel zekerheid hebt mbt werkdagen. Is een creche geen optie voor je? Zodat je eventueel op andere dagen zou kunnen werken? En wijze jasmijn. Al dank u zeggen tegen iedereen.

@babba, ik heb roan ook al eens betrapt met de suikerpot. Dikke boef dat het is. Ik hoor ineens gesmak uit de keuken komen. Had hij de zak suiker waar nog een restje in zat uit het kastje gehaald en over de grond gegooid.

Hebben jullie trouwens tips om Roan wat langer te laten slapen? Tegenwoordig is hij al om 6 uur wakker, en dat vind ik toch wel heel erg vroeg hoor.

Zometeen even de was ophangen. Nu nog profiteren van het mooie weer. Heb al heel wat drogers uitgespaard. Vanmiddag nog even dekbedovertrekken wassen en buiten hangen, is dat ook weer lekker fris.
Jaaaaaaaa, mijn internet doet het weer. 2 dagen volledig afgesloten geweest van de buitenwereld .

Zo eerst maar even bijlezen.
Ja Pebbs, waar ZAT je nou?
haha, thuis op de bank met een boek dus.

@mmmoi: ik had je vanmiddag nog een sms gestuurd. Als je het leuk vindt wilde ik vrijdag langskomen. Geen mooi weer meer dan helaas.

Welkom terug alle vakantiegangers. Misschien wordt het dan ook weer wat drukker hier.
O, heb ik even gemist...tja, ik zat buiten en dan hoor je de foon niet overgaan...maar ik vind het wel leuk! Zat er juist aan te denken dat het dan een vrijdag in mei is Doen we!

Ik heb juist het tegenovergestelde probleem van dat van jou. Ik hoor geen internet meer te hebben, maar heb het nog wel?!?! Heb al met Casema gebeld en dan krijg je zo'n keuzemenu maar geen enkele keuze kan bij mijn probleem...handig!

Ik heb net nog een foto van Jasmijn op haar nep crocs op de groep gezet. Daar had ik overigens al wat foto's van de vakantie geplaatst. Jullie ook allemaal weer plaatsen hoor!

Ga lekker een waterijsje eten; heb het heet. Hier nog geen regen, morgen misschien?
@mmmoi: leuk, dan kom ik vrijdag! Mogen we weer met jullie mee eten zodat ik na de spits terug kan?

De crocs zijn erg schattig, ik vind het best lompe dingen maar zo als waterschoentjes bij kleine kinderen zijn ze erg leuk.

De tuin is echt mooi geworden trouwens.

Hier ook nog geen regen. Wel heel benauwd en ondertussen ook bewolkt.
Sorry dat het even duurde, ik was 'the Notebook' aan het kijken, daar is nu reclame...goede film trouwens! Lekker romantisch...

Maarreh, Pebbs, ik vertelde de man net dat jij vrijdag langs komt en toen zei hij dat we uit eten gaan vrijdag. Was ik ff vergeten. Dus je bent welkom alleen wij gaan rond 19 uur uit eten, met collega's van manlief. Je kunt natuurlijk wel iets bij ons eten voordat je vertrekt, dan halen we wat voor je ofzo? Of misschien is het dan leuker om volgende week te komen? Dan kun je gewoon mee eten. Kijk maar, het maakt mij niet uit, ik zou het wel heel leuk vinden als je overmorgen kwam!

Crocs zijn idd lompe dingen, zeker voor volwassenen, zou ik ze nooit kopen. Maar nu voor Jasmijn vind ik ze wel schattig. Voor kinderen boven de kleuterleeftijd vind ik ze lomp...

En bedankt voor je complimentjes over de tuin, tja, wat een paar plantjes wel niet kunnen doen hè. Het ziet er idd heel mooi uit, vind ik zelf ook.

Ga nu weer ff film verder kijken, doei!
mmmoi; wat is Jasmijn al groot zeg. Hoe lang is ze? Leuke crocs hoor, welke maat heb jij genomen? ik stond van de week met nepperds (die waren 30 euro????) en de kleinste maat was 23/24 heb ze ff aan gedaan bij Mees, maar veels te groot en te wijd.

Hij heeft schoenmaat 22.

Verder weinig te melden, ben ziek, spugen en koorts en buikloop. fijn hoor als je ziek bent en niet ziek kunt zijn. want vriend kan niet thuis zijn :(
Vandaag even lekker stoom afgeblazen bij de directeur en maar weer eens duidelijk afspraken gemaakt. Ik moet zoveel doen en ik werk maar 3 dagen, heb soms ook het gevoel dat ik voor iedereen wat doe en aan mijn eigen werk (het begeleiden van twee leesgroepen, de kleuters van groep 2 "draaien" en wat administratiedingen) nauwelijks toekom. Ach ja... Ik ben het weer kwijt en hopelijk kom ik dan die laatste 7 weken wel door.

Daarna lekker even (echt heel even) de stad in. Wibra is mijn favoriet op het moment. Daar hebben ze rompers in één maat. Dus niet "74-80" maar gewoon 80. Anders moet ik nu maat 86 voor Ella gaan kopen en daar past ze niet in, 80 is wat ze nodig heeft. Dus daar hebben we er 6 gekocht en dan ga ik binnenkort (vrijdag denk ik) nog ff naar de Prenatal omdat ze daar hemd-rompertjes hebben en dat is met warm weer natuurlijk ook wel lekker. Ook nog twee hele schattige korte broekjes gekocht en omdat papa erbij was en Ella helemaal weg is van alles wat rolt en stuitert... kreeg ze ook nog een oranje EK voetballetje... (ze heeft dus nu 4 ballen, wat moet ze ermee???)

Verder hele leuke sandaaltjes (voor 15 euro). Als ze er goed op kan lopen en het blijft lekker weer, kan ik altijd nog een duurdere (betere?) versie gaan kopen, maar voor nu vind ik dit wel goed.

En we hebben een heerlijk ijsje gegeten. Er is een ijssalon die zijn eigen ijs maakt. Het is "gewoon" vanille-ijs, maar zó lekker! Papa wilde voor Ella niet een apart ijsje kopen, ze kon wel van ons meeëten (ja... maar niet van mij!) dus heeft hij bijna zelf niks gegeten, Ella had een lepeltje in haar hand en lepelde zo het ijs van de wafel, haha! Dus de volgende keer zal ze wel zelf een bakje krijgen. De snoepkont!

Ze heeft trouwens heel veel last van veel poepen. Normaal poept ze 's morgens en soms nog een keer ergens op de dag. Maar de afgelopen dagen poept ze ook 's nachts (denken we, ze heeft 's morgens dus een volle luier; als ze vannacht wakker wordt, gaan we maar eens kijken of die luier dan al volzit). En dan poept ze rustig nog 3 keer. En veel! Ik denk dat het komt doordat ze tandjes en kiezen krijgt. Op vakantie zijn er 3 doorgekomen!

Over het rijden; ik wist dat het een lange ruk was, maar ik had het totaal onderschat. Ik was wel heel blij dat we in twee etappes zijn gereden. Uiteindelijk heeft ze wel geslapen in de auto, maar dat was niet echt zoals ze in haar bed slaapt.

Gelukkig ging het slapen op vakantie verder helemaal zonder problemen, gewoon goed.

Angelina en Brad krijgen een tweeling!!! (zit shownieuws laat te kijken).

En als "ze" morgen kunnen zien of we een jongetje of meisje gaan krijgen, willen wij dat graag weten. En ik ben echt de beroerdste niet. Jullie mogen eerst allemaal gokken en dan vertel ik wat het gaat worden!

Pepiet; beterschap!

Voor de rest een dikke kus (en sorry voor weer een ego-verhaal; ik ben ook zolang weggeweest!)
@Pepiet: Jasmijn haar nep crocs waren maar een tientje!!! Dus nooit doen, voor 30 euro! Jasmijn draagt nu maat 20/21, kleine voetjes dus, maar op die crocs staat maat 25. Dat klopt dus absoluut niet, maar ja, wat wil je, met van die 'made in china' dingen... beterschap trouwens! Ik weet niet hoe lang Jasmijn is, de laatste keer op het bureautje was ze dus 82 cm maar ze zal wel flink gegroeid zijn sindsdien...richting de 90 cm ofzo? Hoewel, ze past nu goed in maat 86 én 92 dingen dus richting die maat zal haar lengte ook wel zijn.

@Ris: Ook al lekker gedoe bij jou op school dus...lekker man, van dat ijsje. Jasmijn lust er ook wel pap van! Op vakantie heeft ze dan ook regelmatig een ijsje gegeten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven