Eind 2006, begin 2007

19-06-2007 23:09 8208 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mmmoi: heb broekje besteld bij hippekindjes.nl...Ben benieuwd. Is van vorige collecti. Dit jaar nergens leuke tuinbroeken te vinden.

Jij en Pebbles veel plezier alvast!

Annie heb je zeker een lage bloeddruk. Verder geen last van?

Ben je zenuwachtig voor de bevalling of helemaal niet?

Gaat vast makkelijker dan Mats...

Ik ga me maar eens aankleden...Wil gaan shoppen eigenlijk...
nog steeds geen bericht van Ris? Nou zeg, das ook flauw.

verder einig belangwekkends te melden (saai he)
Nou... rapapapapapa daar komt het nieuws.....

Ella krijgt een broertje!

Ik vind het superleuk dat we straks van elke soort ééntje hebben (haha) maar twee meiden had ik ook heel leuk gevonden.

Ik ben benieuwd naar de theorie van Ringel (waar zit je? zijn wij allemaal hier, ben jij verdwenen) en Mirjam.

Ik kan nu in elk geval beginnen met het opruimen van alle meisjesbaby-kleren. Mss dat mijn schoonzusje ze kan gebruiken (als zij een meisje gaat krijgen natuurlijk).

Babba in mijn woonplaats werken? Wat leuk! En is dat voor vast of inval of tijdelijk of weet ik hoe dat heet in jullie jargon....

We kunnen mss een keer iets afspreken dan?

Annie; fijn dat alles weer goed was bij de VK, jij schiet al weer aardig op he! Ben je helemaal klaar met de voorbereidingen? Hebben jullie trouwens een duo-wagen gekocht of ga je het anders oplossen?

En Pebbs is ook alweer 26 weken (wel makkelijk te onthouden, 6 weken verder dan mij en 6 weken minder ver als Annie). Hoe ben jij eigenlijk van je bekkenklachten afgekomen?

Veel plezier bij Mmmoi; hopelijk ben je er inmiddels; file sucks!

Mmmoi, Jasmijn is idd meer een peuterke dan een dreumes. Jeu wat is ze wijs en groot zeg! En ook al zo'n drammertje (Ella stond hier gisteren ook te briesen als een stier en te stampvoeten omdat ze niet bij haar bal kon).

Mirjam spannend een nieuwe baan! Wanneer hoor je er wat van? Balen dat je huidige collega's zo niet geinteresseerd zijn.... (anekdote uit het leven van mijn schoonvader: hij en trauma gaan nogal vaak op vakantie en of je het nou wil horen of niet, hij zal altijd een uitgebreid verslag doen; en dan bedoel ik héél uitgebreid. Dat deed hij ook altijd op zijn werk, maar hij vroeg aan hen nooit hoe hun vakantie was. Dus hadden zijn collega's een keer met elkaar afgesproken dat ze niet naar zijn vakantie zouden vragen. Toen had hij schijnbaar zo met zijn ziel onder zijn arm gelopen, dat ze het zielig voor 'm vonden en hebben ze de volgende dag toch maar gevraagd hoe het was geweest. Op zijn afscheidsfeestje eind maart; werd dit verhaal uitgebreid uit de doeken gedaan; herkenning alom, maar leuk is het niet als je graag iets wil vertellen en niemand vraagt ernaar).

Ringel; badkamertje schoon? Blegh wat een werk he? Ik had gisteren ook de middag zonder Ella. Ze was bij mijn ouders omdat we eerst voor die echo moesten en ik moest 's middags naar de psych. Heb ik lekker ff op internet zitten struinen, gekookt en een tukkie gedaan. Heerlijk hoor zo af en toe!

Vandaag had Ella weer muziekles. Dat begint om 9 uur, dus ik was er heel vroeg; was de muziek juf ziek. Ben ik maar naar de stad gegaan in de hoop dat de bakker en de Hema open waren (anders had ik dat ná de muziekles gedaan). Gelukkig wel dus! Heb alsnog bij de Hema hemd-rompertjes gekocht, een roze babydoll (zo schattig) en een regencape (belachelijk dat ze die pas vanaf maat 86 hebben, alsof kleinere kindjes niet nat worden als ze in de regen lopen). Enniewee, kom ik net thuis.. kom ik erachter dat de kassamuts vergeten is de babydoll af te rekenen. Mazzel!!! Nu heeft Ella wel weer genoeg spullen om de zomer door te komen, moet het wel ophouden met regenen, anders hoeft ze niets anders aan dan die cape.

Fuzziefluf (of hoe heet Blindje dit keer ook al weer?!) hoest met verhuizen? Trek je het allemaal een beetje? Petje af hoor met 4 ukken!

Doei!
Oh Ris, wat leuk een jongen (verhip, ik had het een keer goed). Volgens mij krijgen meisjes uit 2008 het over een jaar of 20 best lastig, zoveel jongens die dit jaar geboren worden, hahahaha)

Mijn bloeddruk is goed hoor, wel laag maar niet te. Ik merk het wel met te snel opstaan, dan zie ik sterretjes, best lekker eigenlijk, hihihi. Bij Mats was het precies zo, pas bij de laatste controle was ie een keer 120/ nog wat.

Ris krijgt een jongen, Ris krijgt een jongen, leuk zeg!
yeeeeeeee Ris krijgt een ventje! en Ella dus een broertje die ze straks als hij groot is, lekker met z'n snufferd in het zand mag duwen! (deed ik nl altijd met m'n broertjes)

aaaaaaaah zo lief komt Mayte naar me toe net, om een kusje te geven, helemaal uit haar zelf! (zie je wel, ze vindt me wel lief)

maar ff m'n theorie (die eigenlijk op lucht gebasseerd is) ik vond je nogal meisjesontwijkend schrijven (dit is dus echt lucht) anyhoe, maar ik had het wel goed! (woepiedoepiejoepie)

en ik was ff wandelen. Heb 2 slaapzakken bij de kringloop gehaald waar ik tzt een quilt van wil gaan maken voor meisjes bed. Ben al weken op zoek naar een mooie quilt maar die krengen zijn niet te betalen (vooral roomseven heeft mooie, maar allemaal zo mega duur) goed ga ff boontjes doppen. laters!
Ohhh wat leuk een jongen!

Mmmm besef nu stiekum dat ik bij een evt. volgende echt wel een voorkeur heb voor een stoer knulletje...Gewoon omdat we dat niet hebben..En ook wel leuk achternaam vriend doorgegeven...

Ga daar bij bureau jeugdzorg werken vlakbij station....Lijkt me leuk eens af te spreken en dan kom ik snel baby kijken tzt,,,Is pas per 1 juli....Een Ella-jongen leuk leuk.

Vriend is aan het schilderen in huis dus ik noodgedwongen gaan winkelen. Teveel gekocht voor Aimee. Knalroze allstars. Ze heeft pas maat 19, op laten meten, maar een hele hoge wreef. Ik al enthousiast mt 21 passen, maar dat werd zwemmen....Was kindje zelfde leeftijd, wel stukkie groter. Maar men wat heeft Aimee dikke onderbenen. Loopt gewoon gelijk aan bovenbenen, zat het zo eens te vergelijken. Ook een kort spijkerbroekje gekocht van Retour...En een t-shirt...Tsja belachelijk hoeveel ze heeft...Nu misschien bestelling tuinbroekje cancellen...Anders zo jeans alles...
Ris, ik gokte eerst de hele tijd op een jongen maar had dus gisteren mijn idee herzien. Ik vond je zo ingetogen schrijven, ik weet niet, ik dacht dat het weer een meisje was. Maar supergaaf zeg!!

Annie, wat een lage bloeddruk heb je! Zo laag heb ik nog nooit gehad (sterker nog; ik slikte medicijnen voor hoge bloeddruk (en doe dat nog steeds)).

Ris, ik ben vanavond ook bij de Hema geweest (ging mijn nieuwe bril ophalen bij Hans A. en de Hema zit daar ook). Ze hebben weer Hebbes-dingen he, ik heb ook flink wat gekocht (en haar kast puilt al uit..). Maarre...vind jij het mazzel als je iets niet afrekent? Ik ben zo'n trutje dat teruggaat als ze te weinig heeft betaald en vind zoiets dus ook geen mazzel, maar een fout van de caissière waardoor ik onterecht voordeel lijk te hebben. Laatst had ook iemand anders hier (weet niet meer wie) zo'n "mazzeltje" en dat werd ook nogal toegejuicht. Ben ik de enige met mijn opvatting?

Mmmoi, Mette, ik vind jullie meisjes ook op elkaar lijken! Grappig!
Ben ik weer!

Het was super gezellig vandaag en de meiden hebben het volgens mij ook prima naar hun zin gehad.

Ik heb wel even snel gelezen maar ik ga zo lekker naar bed en kom morgen wel uitgebreid reageren.

Wat leuk Ris, een jongen!! Kan je jezelf al voorstellen met een jongetje?
quote:babba schreef op 15 mei 2008 @ 18:20:

Krokus: lijkt me leuke baan wat jij hebt. Hoeveel uur werk je nu? Je bent volgens mij echt wel een doorzetter...Pittig jaar met Roan, veel werken en even 2 banen zelfs en hoppa verder met je nieuwe baan. Doet niet iedereen je na...

...Zat even bij te lezen, morgen weer reageren. Maar wat kan een compliment toch leuk zijn. Tnx babba.
Hey Krokus...

Compliment helemaal gemeend. Ik vind het echt 'wow' hoe je het doet...Had dat al eerder bedacht en dacht toch maar eens zeggen...
Mirjam, normaal doe ik dat ook niet (mazzeltjes), maar ik kwam er thuis pas achter toen ik de kleertjes wilde gaan wassen en per ongeluk even op de bon keek en zag dat die babydoll er niet op stond. Dan ga ik dus niet terug. Ik had net zo goed de bon meteen weg kunnen gooien en dan had ik het niet geweten.

enne om jullie vragen te beantwoorden: ja, ik zie mezelf wel met een jongetje hoor! Ik vind het ook heel bijzonder, ik heb alleen een zus dus ik weet niet hoe het is om een broertje te hebben en dat gaat Ella dus wel ervaren.

zo, ben weer weg!
Hey meiden,

Mirjam, kan me voorstellen dat het niet leuk is dat er collega's zijn die niet even informeren naar je vakantie. Ik hoop dat je die andere baan krijgt!

Mmmoi;

Bedankt voor de tip over m'n hyves, ik dacht dat ie helemaal 'dicht' stond. Niet dat jij niet mocht kijken hoor, vind ik juist leuk zo via hyves even kijken wie er achter die nick zit.

Ik had m (dacht ik) dicht gezet omdat er een ex van een familielid steeds via mijn vrienden contact op wilde nemen, en dus ook zich bemoeide met mijn krabbels..

Leuk hoor Ris, een manneke op komst!

Ik ga er weer vandoor hier,

Fijne avond nog!
Mette, veel plezier morgen!

(en ik hoop ook dat ik die andere baan inderdaad krijg, de kans is groot en ik ben het echt zat waar ik nu zit, voel er me zo niet op mijn gemak...)
Meiden!!!

Moet ff reageren eerst op Ris, leuk zeg, een jongetje!!!

Het was vandaag echt heel gezellig met Pebbs en Floor, de meiden hebben lekker samen in bad gezeten ter afsluiting. Jas was bekaf. Hoe ging het met Floor in de auto? Ging direct slapen zeker? Was ook al zo moe van het spelen...lekker geshopt en gegeten

Buurvrouw hier heeft ook slingers hangen. Jongen, de 2e. Leuk hoor. Ze liep vandaag 2 weken overtijd dus is ingeleid denk ik. Bevalling van slechts 3 uurtjes! Las ik op haar Hyves...

Ben net uit eten geweest. Was errug lekker. Heb asperges gegeten, jummie! Mijn ouders hebben fijn opgepast. Jas ging prima slapen, gelukkig...

Verder even geen puf. Kwam alleen kijken of er nieuws was en of Pebbs veilig thuis was. Ja dus, gelukkig.

Tot morgen meiden! Wat gaat Mette morgen doen dan???
jaaaaaa was ik weer, meisje in de kleren en nu ik nog en dan boodschapjes doen. Gisteren is Lief eigenlijk de hele dag bezig geweest om onze nieuwe terras tegels en voortuin afscheiding naar het huis te sjouwen en mensen over de vloer....druk druk druk. Volgend jaar rond deze tijd hebben we een schitterende tuin!

@baba, het werk wat je gaat doen, is dat hetzelfde als een voogd? en wordt het gewoon anders genoemd. Als je voogd wordt, diep respect.......zelf zou ik het niet kunnen denk ik.....ga me denk ik meer richten op het ambulante werken.....

@iedereen, heb gisteren weer bij (bijna) iedereen op hyves gegluurd (zo voelt het soms echt!) en mmmoi dat bikinitje van Jas (met die bloemetjes) is dat nu die Tom-Du?

o meisje komt met boekjes aansjouwen (allemaal van sesamstraat en zo leuk, maar na 3 keer ben ik er wel zat van)

ga ff wat nuttigs doen, later weer!
Even illegaal vanaf werk.

pebbles en mmmoi hebben jullie weer leuke foto's van de meiden gemaakt?

Mirjam:wanneer weet je of je de baan hebt? Het is niet fijn om ergens te werken waar je niet op je plek bent.

Ringel: nee is niet de functie van voogdijmedewerker. Gaat om begeleiden/regelen binnen de vrijwillige hulpverlening.

Ik zou dat werk ook niet kunnen en niet willen. Lijkt me ontzettend zwaar en je staat erg kwetsbaar.

Back 2 work...
Babba, ik heb dinsdag het tweede gesprek en deze keer zal ik spreken met de man voor wie ik kom te werken (mits er een klik is natuurlijk, dus daar hangt het nog van af). En dan zal ik het dinsdag of woensdag wel weten. Ik heb geen opzegtermijn waar ik nu werk (want uitzendbaantje) maar vind het niet zo "netjes" om ineens weg te zijn (aan de andere kant; ik heb het er totaal niet naar mijn zin en ik sta in mijn recht om direct weg te zijn dus ik ben er nog niet uit). Ik zou dan graag een weekje tussendoor nog thuis zijn en dan per 1 juni beginnen in die andere baan. Het is (dus) een baan als P.A. voor een directeur. En het is gelukkig geen duobaan want daar ben ik stiekem niet zo goed in vrees..heb het liefste zelf de touwtjes in handen. Heb er veel zin in. Het salaris is goed (een heel stuk beter dan wat ik nu verdien) en ik ga 24 uur werken (ipv de 16 van nu). Is ook wel beter voor de betrokkenheid bij het bedrijf vind ik. Maar bovenal spreekt de baan me inhoudelijk erg aan.

Ringelding, leuk, een nieuw ingerichte tuin! Maar wat een werk he! Onze buren zijn al weken bezig met een nieuwe schutting, dat is ook al zoveel werk.

Ik stop nu even want zoon wil spelletjes doen op de computer.
Op Ella´s website staat een verslag van de vakantie (ben nog bezig maar goed) en op hyves staat al een gedeelte van de 412 foto´s... don´t worry, ik zet ze er echt niet allemaal op hoor!

Babba, het station is vlak bij mij! We moeten dan echt een keertje afspreken. Wanneer ga je daar beginnen? of lees ik daar weer overheen?

ringel; goed man al dat werken in de tuin! Kan je niet een keer hierheen komen....

Nou, ga mijn verslag weer afmaken!
Hier een beetje hetzelfde gedaan als Ringel; rustig aan gedaan, aangekleed en boodschappen gedaan. Nu ligt Jasmijn lekker te tukken en heb ik even tijd voor mezelf, heerlijk! Zou iemand weer even de link naar de groep kunnen plaatsen hier, want ik heb nu natuurlijk een laptop en weet het adres van de groep niet uit mijn hoofd...zucht...

@Ringel: Er staan 2 bikini's op mijn foto's; die roze met bloemetjes en triangeltopje is van Cakewalk en de blauwe met boxershortje is van Tom du. Ze zijn allebei echt verschrikkelijk leuk...dus wissel ze lekker af.

Ga even Hyven..doei!
nou we hebben vandag toch nog iets actiefs gedaan, nl de trapkast uitgemest. man wat kan door een rotzooi in! maar is nu weer lekker opgeruimd en we hebben geen dingen (blikvoer bijvoorbeeld) wat over datum is. Iemand nog belangstelling voor een x aantal potjes babyvoeding van meneer O. we hebben 2 x 8 maanden potjes en 3x12 maanden potjes in de aanbieding!

straks nog ff naar een tegeltoko en ws een kringloopwinkel. heb bij de action vandaag nog wat leuke priegels en frutsels voor Mayte's kamertje gehaald nu nog eens een keer beginnen. wordt ws ook iets in wat in de vakantie gedaan moet worden.
He Ringel, wordt een beetje duur om die potjes op te sturen, maar ik wil ze wel hebben hoor! Jasmijn eet nog wel eens een potje als wij iets eten dat zij niet geweldig vindt, of als wij een slome avond hebben en dus brood eten ofzo. Eet Mayte nooit meer uit potjes? Ik geef Jasmijn ook regelmatig een potje fruit, lekker makkelijk, hoef ik niks te schillen enzo!
Nou ja, waar is iedereen???
Hey Meiden,

knallende koppijn, Mees die nu nog steeds ligt te mekkeren, vriend die naar een feest is (grrrr) en wat een koud rot weer! Zou ik ongesteld moeten worden binnen kort? lekker humeurtje he

Ris; wat leuk een jongen!

Mirjam; spannend dinsdag! Hopelijk klikt het.

MetteMarit; ik zag jou bij mmmoi dr hyves Maar volgens mij woon jij bij mij in de buurt? Hoorn?

sorry verder geen zin om te reageren
Hoi hoi!

Ik wilde vandaag wat uitgebreider reageren maar ik ben net 2 uur aan het knutselen geweest voor een geboortekaartje dus ik heb nu wel weer even zat van de pc.

Vandaag nog wel een super voordeeltje. We waren even naar de stad om schoenen voor mij te kopen (van die lekker zittende gezondheidsschoenen waar mijn voeten nog in op kunnen zwellen) toen we langs een winkeltje kwamen waar ze o.a. Cakewalk verkopen. Binnen bleek dat het bedrijf gisteren was verkocht en dat er iets anders in kwam dus alles mocht weg. Eerst had hij het over 50% korting maar elk aannemelijk bod was ook goed. Ik heb een super schattig jurkje, een t-shirt en een paar kousen gekocht van Cakewalk voor maar 30 euro. En dan heb ik me nog heel erg ingehouden.

(@mmmoi: ze hadden ook dat groen gestreepte baby-setje dat jij zo leuk vindt).
Hallo meiden,

Heb net het internet aangesloten en ga als echte verslaafde dus meteen even bijlezen LOL.

Verhuizen is goed gegaan, op de gebruikelijke net even ander dan gepland dingen na. Het is hier nog wel een beetje een chaos. Alles moet weer een plekje krijgen en dat gaat nu eenmaal niet in een keer.

Max is vrijdag in het Sophia geweest. Hij heeft een scheefstaande schedelbasis, zijn ene oogkas is niet goed ontwikkelt en hij heeft dus inderdaad een wigschedel. Hij krijgt eerdaags (onder narcose) een 3d ctscan om te kijken hoe of wat in zijn hoofd. Als de scan laat zien dat er ruimteproblemen zijn, word hij geopereerd. Als dat nog niet aan de orde is, word hij om de paar maanden gescand om te kijken hoe zijn hoofd zich ontwikkelt. Als het erger blijkt te worden, word hij alsnog geopereerd. Nu dus wachten op de scan. Mijn gevoel is nu wisselend. Blij dat we eindelijk serieus genomen worden. Boos dat het zo lang afgedaan is als niets bijzonders en komt wel weer goed. Ongerust omdat we nog niet weten wat nu precies de gevolgen gaan zijn. Ook als er geen accuut ruimtegebrek is, hebben zijn hersenen niet de kans om optimaal te ontwikkelen. Dat kan zorgen voor achterstanden en leerproblemen. Veel zorgen dus. Ik had gehoopt dat het CB en de HA gelijk zouden hebben. Dat ik me druk maakte om niets. Maar mijn gevoel had het dus toch goed. Die bult hoort er niet en er is wel degelijk iets aan de hand. Ga nu de rest even lezen.

Dag meiden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven