Eind 2006, begin 2007

19-06-2007 23:09 8208 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik kan mij voorstellen dat het voor jullie lastig is ivm jullie werk, maar ik weet dat er veel misbruik gemaakt wordt van het fenomeen gastouder. En helaas leiden de goeien altijd onder de slechten. Ik weet van iemand wiens moeder oppast. Ze gebruiken de opa-en oma regeling, en moeders krijgt het geld linea recta terug gestort op de bankrekening. Dat soort zaken mogen dus echt wel aangepakt worden van mij.

Roan is niet fit. Vandaag voelde ik me echt een ontaarde moeder. Heb hem met 38 graden verhoging naar de creche gebracht. Nou is mijn zoon een enorme bikkel. Je merkt nooit aan hem dat hij niet fit is en hij is er ook niet echt klierig onder. Toen ik hem net ophaalde, zag hij er echter niet uit. Bijna schor, hoesten, rode wangen. Gelukkig ben ik komende anderhalve dag vrij en vrijdag zou mijn schoonmoeder back up kunnen zijn.

Zo eerst maar eens braaf huishoudelijk doen.
Jasmijn is ook minder groot dan ik dacht...Haha komt door jou, want jij zei pas dat ze wel 90 cm is...

Toch is Aimee niet tenger gebouwd. Bovenlijfje wel, maar stevige pootjes. Gewicht en lengte lopen nog niet synchroon ivm babyvet...

Nu pas weer als ze 2 jaar zijn. Binnenkort iets anders verzinnen voor schema...Gewicht doet er dan niet zo meer toe, als we alleen per half jaar invullen.
Klopt Krokus ik ken ook van die mensen die misbruik maken. En die zgn internetbureau's moedigen dit aan.

Dan moeten ze daar op searchen.

Merendeel van de mensen is afhankelijk van deze opvang en maakt er geen misbruik van. En daarbij moet men als ouder keuzevrijheid hebben mbt soort opvang.

Verwacht dat ze hierop ook wel weer wat op vinden. Gastouderopvang verder professionaliseren, zodat het gewaarmerkt wordt als officiele opvang en dus bekostigt wordt door de overheid (zoiets als waar Roan zit, is een soort tussenoplossing?). De vraag naar flexibele betaalbare opvang is er, dus dan komt die er wel weer. In een iets andere vorm dan nu en wat voldoet aan nieuwe eisen. Ga me dus nog niet heel erg druk maken.
Een nachtje goed slapen doet wonderen dus ik had vanochtend weer lekker wat energie.

Was ook wel nodig want we hadden een drukke ochtend, CB, bloed prikken (ik), bibliotheek, markt, toen alweer lunchen en nu dus even rust.

Bedankt voor alle lieve woorden gisteren, ik kon het goed gebruiken. Mijn lichaam voelde zo "op" in combinatie met vermoeidheid dat ik het even niet meer zag zitten.

Maar vandaag gaan we dus weer vrolijk verder met mijn motto: niet klagen maar dragen (goed onthouden Ringel).

Vanmorgen wel al de hele tijd krampen onder in mijn rug, misschien dat de baby nog wat verder aan het indalen is.

Op het CB was alles goed. 11360 gram en 79,2 cm.

Ze volgt wel netjes de curves maar gewicht zouden ze vanaf een jaar of 2 a 3 toch ietsje meer op letten omdat ze toch een beetje een bollie blijft. Ik denk zelf dat het vanzelf wel rechttrekt. Ze eet gezond en niet belachelijk veel (al zou ze dat best willen).

Blokjestest zijn we ook voor geslaagd. Niet van harte want Floor vondt het leuker om onze blokken omver te gooien maar uiteindelijk 4 blokken op elkaar (inderdaad een stomme test).

Woordjes waren ook prima, geen idee wat daar de richtlijn voor is eigenlijk.

Ik moet voor die blauwe plek op haar wang (van het vallen gisteren) arnica of arniflor ofzo kopen want dat hoor je blijkbaar in huis te hebben. Iemand ervaring mee?

@annie: Niet dat ik het fijn vind dat jij ook bekkenklachten hebt maar het is wel een beetje "gedeelde smart is halve smart". Fijn dat er iemand is die een beetje weet waar ik het over heb.

De hertenkamp tip heb ik vandaag nog gebruikt trouwens. De poli zit er vlak bij dus we zijn er even langsgefiest. Er stonden alleen zo veel eenden om ons heen dat ze de herten nauwelijks gezien heeft.

@ringel: arme jij, je kunt zo moe worden van een paar slechte nachten in combinatie met zwanger zijn, werken en een peuter erbij. Hopelijk wordt de vermoeidheid snel minder.

Over de toeslag voor gastouderopvang is nog niks bekend toch? Ze willen het wel in gaan perken maar misschien valt het voor jullie wel mee in de praktijk. Ik snap het ook echt niet als ze die vergoeding zoveel gaan verlagen. Alsof iedereen netjes van 8 tot 5 werkt. Ik dacht dat ze werkende ouders juist wilden stimuleren.

Sex and the City ga ik ook heen trouwens. Gezellig met de buuv. Echt een film waar je vooral niet met een man naartoe moet.

@babba: aimee blijft ook een lichtgewichtje hoor (in vergelijking met Floor dan), in de lengte is ze wel flink gegroeid.

Weet jij hoe dat nou met de woordjes zit? Ik heb geen idee wat daar de richtlijn voor is maar blijkbaar voldeed Floor er wel aan.

@mmmoi: mazzelaar!! 9 uur pas wakker. Madam hier lag om half 7 (net zoals de hele afgelopen week) alweer druk te kletsen, te roepen en te schreeuwen.

@mirjam: wat goed zeg dat Hanna zoveel is aangekomen! Ineens richting de 10 kilo.

Hypermobiel weet ik helaas alles vanaf. Dat is 1 van de redenen waarom ik nu zulke bekkenklachten heb. Ik kende het eerst niet maar mijn fysio vertelde dat toen ze me de eerste keer onderzocht.

Typisch van die schoentjes. Je hoort juist overal dat slofjes of blote voeten het beste zijn omdat de spieren dan getraind worden.

wat een zeef ben ik ook!! Zit ik al de hele week te roepen dat ze vandaag om 1 uur zouden bellen voor een intake van de kraamzorg. Ben ik gewoon verbaasd als om 1 uur de telefoon gaat en het de kraamzorg blijkt te zijn. Vergeten!

Haha ze moeten 3 woordjes kunnen zeggen als ze 18 maanden zijn...En de klanken moeten varierend zijn. Denk dat iedereen daar wel voor slaagt....

Floor is een lekkere bollie...Al zag ik op de foto's dat ze flink aan het afslanken is. Ik vind het cute...Zou me er niet druk om maken. Meeste mensen hebben foto's van zichzelf als bolle baby's en zijn nu dun. En andersom...Nichtje van mij was tot 14 jaar super dun en is daarna erg uitgedijt.

Fijn dat je je weer wat positiever voelt...Aftellen kan beginnen en daarna verlof en dan baby persen hehe...

Ringel voor jou ook een knuffel, want jij moet nog heul lang!!!

Wordt het je laatste baby of weet je dat nog niet?

Ik zit op aupair sites te kijken. Zou ik nu niet willen. Als we 2 kids hebben misschien. Prijzen vallen best mee ongeveer 450 euro per maand voor alles...En dan ook nog een schoon huis. Wanneer je meer kinderen hebt is dat best een optie...Wel wat van privacy opofferen. Wil dan aupair uit Zuid-Afrika en dan dat Aimee etc Engels/Afrikaans leren.

Nu praten we alleen Nederlands...Schoonmoeder zat gisteren al dat we Aimee op zijn minst Engels moeten leren en daar heeft ze wel 1 punt. Vriend spreekt als moedertaal Afrikaans (lijkt op Nederlands) en tweede taal Engels...Hij praat geen Afrikaans omdat dat zoveel op Nederlands lijkt en waren we bang dat Aimee dan juist niet goed leert praten...Engels is zijn tweede taal en spreekt hij goed..Alleen dus niet moedertaal en dus niet perfect. Nu is wel de tijd om extra taal te leren..Lastig...Een engelstalige oppas is dan ideaal.
Ik word gek!!! Had weer een heel stuk getypt, is het weer eens weg...

Kwam er op neer dat Jasmijn superchago was vanmiddag, bijten, slaan, gillen, zeuren en huilen...papa heeft haar nu even mee genomen op de fiets om uit te waaien.

Na mijn post van vanochtend heb ik schoongemaakt, hele benedenverdieping en het toilet. Heerlijk, lekker gedweild ook weer. Daarna koffie gedronken bij vriendin, gezellig, totdat Jasmijn erg vervelend werd en dochter van vriendin ook. Is er soms storm op komst?!?!

Morgen mag Jas bij de buren spelen en kan ik dus lekker boven schoonmaken, nu moet ik alleen nog ons bed opmaken want dat heb ik afgehaald en laten luchten. Daarna lekker zelf douchen en misschien nog even strijken (voor de tv). Als ik nog zin kan maken

Had op iedereen gereageerd maar heb daar nu niet nog een keer zin in, sorry...
pebbles; Toevallig heb ik die zalf ook van de week gekocht voor Mees. Gewoon bij het kruidvat.

vsm

ga me nu echt naar boven slepen om de was weg te werken en de tassen te pakken. blehhhhh

Morgen ook nog werken en dan vrijdag weg!!
He daar ben ik dan ook weer eens. Gewoon te druk, werk verjaardagen, kinderen en moe moe moe. Maandag uitslag van bloedtest mss dat er iets gevonden is.

Verder evn uit blote hoofd:

@Annie: Adres wat op de kaart van Myrddin staat is idd ons goede adres.

@Bekkenpijn: op dat gebied benijd ik jullie niet hoor. Nog een keer een kindje krijgen leuk, maar dat... Heb dat ook bij beide zwangerschappen gehad. Bij Kyran wel erger dan bij Myrddin en heb toen ook minder gewerkt. De tweede keer heb ik vanaf het begin al meteen een stuk rustiger gedaan dat scheelde uiteindelijk een heleboel. De laatste loodjes dames, ik leef met jullie mee.

@Ringel. Ha een hartje gezien!!! Altijd weer bijzonder. Ook leuk dat je nog een extra echo krijgt. Probeer het lekker rustig aan te doen hoor, je klinkt nogal moe nl.

@Mirjam Hanna dus ook klaar bij de kinderarts. Fijn dat ze zo goed gegroeid is. Ze komt er dus wel!

@Mmmoi. Jij bent ook altijd aan het shoppen of poetsen zeg!

Heb ik gister dus ook de hele dag gedaan maar is dus niet mijn ding. Had eens gelezen dat jij in vijf minuten een logeerkamer kan poetsen. Hoe doe jij dat? dan heb ik allleen nog maar gestofzuigd. Of heb je gewoon een heel klein logeerkamertje?

En Jasmijn al op weg naar zindelijkheid, snel hoor!

@Tanden Hier alles nog heel. Kyran is niet zo'n wildebras. Hij is wel al twee keer van de bank gevallen maar dat ging elke keer nog goed (zelfs geen blauwe plekken). Hij heeft inmiddels vier boventanden, vier ondertanden en vier kiezen.

@Praten Dat gaat hier heel goed. Maar ook zitten er nog veel onverstaanbare dingen bij. Wel grappig dat ik kan horen als hij iets vraagt. Bijvoorbeeld om zijn beker opnieuw te vullen. Dan brabbeld hij een zin en gaat dan aan het eind hoger praten. Net zoals je doet bij een vraag. Ondertussen laat hij zijn beker zien zodat ik daaruit kan opmaken wat hij nou eigenlijk wil.

@Gastouder. Ja, daar zit ik dus ook enorm mee in mijn maag. Ik werk natuurlijk minder (twee ipv vier dagen) maar moet nu dus wel voor twee kinderen betalen. Kdv is voor ons geen optie omdat we al rond zeven uur weg moeten en vaak na zessen thuis zijn. Dan zij hier in het dorp die dingen dus echt nog niet open. Ben dus bang dat ik volgend jaar alleen werk voor de oppas en niet om ons inkomen aan te vullen.

@Bloem zei toch dat ze vandaag haar kindje kreeg?

@Zonnehoed. Kyrans zonnehoed is van de week ook binnen gekomen. Nog dank aan degene die mij wees op h&m online shoppen!! Zal straks wel even een foto op hyves zetten als ik nog zin en tijd heb.

N-man zit nu weer voetbal te kijken. Dacht ik dat ik van het hele gedoe af was. Maar nee het gaat gewoon verder. Zal zo blijk zijn als het volgende week is en het hele circus weer voorbij is.

Myrddin heeft zijn eerste rol gemaakt. Van rug naar buik en andersom. Het lukt nog niet altijd vlekkeloos, vaak zit zijn armpje nog in de weg maar hij maakt snelle vorderingen. Het valt me nu dus pas op hoe snel ik dat soort dingen bij Kyran vergeten ben. Moet dus echt vaak in zijn babyboek kijken wanneer hij bepaalde dingen ging doen.

Ga weer ff wat anders doen tot later!
@Niniane: Ik herinner me niet dat ik dat gezegd heb, maar ik zou onze 'logeerkamer' wel redden in 5 minuten denk ik. Alleen poetsen dan. Daar versta ik niet stofzuigen en dweilen onder. Onze computerkamer is nl. de kleinste kamer van het huis en er staat een kastje en een bureau in, verder niets. Weinig aan te poetsen dus

En ja, in mijn postings lijkt het dus of ik altijd aan het poetsen of shoppen ben, grotendeels klopt dat ook, haha. Nee hoor, valt wel mee, grove weekindeling:

ma en di: werken

woe: meestal met vriendin weg, want dit is de enige dag dat we samen vrij zijn, we doen dan een bakkie of we ---> shoppen!

do en vrij: wassen, strijken, poetsen, zuigen, dweilen, boodschappen doen, bakkies doen bij buufs e.d., soms ook shoppen... van alles

za en zo: genieten van ons gezinnetje, thuis of lekker weg, heeeel soms shoppen want manlief houdt er niet van.

Tja, het schoonmaakwerk, strijken en wassen komt iedere week terug he. Vandaar dat je het zo vaak leest Is dat gek dan? Of poets ik zoveel? Ik vind dat ik juist veel te weinig poets... wat doen jullie globaal in een week dan allemaal?
Hahaha, wat een toeval; wij moesten óók naar het cb vandaag!

86,5 cm en 12,5 kilo.

Ze hebben niets van blokjes stapelen gezegd, misschien wel vanwege haar arm. Terwijl ze het wel kan hoor.. Misschien omdat ik de vorige keer behoorlijk scherp had gezegd dat ze natuurlijk geen speeltje kon overgeven in haar handen. En dat terwijl we het net daarvoor over haar arm hadden gehad . Misschien hebben ze wel in het dossier gezet; geen motorische testjes doen; dan hebben we een klacht aan ons broek hangen..

Verder alles goed, ze waren meer dan tevreden!

Was gewoon ook trots op haar taalverwerving; ze was lekker aan het spelen, en wilde zelfs even bij de wv op schoot, daar ging ze even alles benoemen; bjil, ogen, neus, mond, oren.. Ik was als de dood dat ze het tshirt van de wv naar beneden zou trekken en dan zou zeggen; bosjes..

Gelukkig zag ze toen een kikker op de kast, en hop was ze weer weg

Pebbles; gelukkig voel je je alweer wat beter!
quote:mmmoi25 schreef op 13 juni 2008 @ 17:17:

[fgcolor=#ff00cc]@Mette: Boven poetsen gaat hetzelfde als jij beneden doet; Jas keutelt wat rond, speelt in haar kamer, loop veeeeeeel in de weg, af en toe poetst ze ook wat met een doekje of loopt ze met de dweilstok rond...enz. Soms wil ze ook wel 5 min. op ons bed naar de tv kijken, dat is toch weer de logeerkamer gepoetst, zeg maar...

fgcolor]Hahaha, Ik heb het gevonden hoor. Oke er stond niet letterlijk vijf minuten, maar min of meer, tussen de regels door dan.

En ik denk dat ik dus iets anders versta onder poetsen. Dat is bij mij dus echt schoonmaken denk ik. De hele mikmak: stofzuigen, dweilen, vensterbanken afnemen, bedden op maken, ramen zemen en weet ik veel. Vandaar dat ik elke keer denk dat jij een of andere wonder woman op schoonmaak gebied bent.

Ik poets (en dan bedoel ik dus echt het zware schoonmaakwerk) echt alleen als het niet anders kan.

Oke, stofzuigen huiskamer elke dag als kyran thuis is dan dus niet als ik werk (wo en vr) en eens in de twee weken als hij bij opa en oma is.

Toilet en douche maak ik elke week schoon. Maar dan wel op de makkelijke manier. WCeend + borstel en bril afnemen. Bad, doucheen wastafel met zo'n douche spray. Intrekken en afspoelen. Eens in de maand ook de tegels schrobben en met antikalk aan de slag.

De dagelijkse dingen wel elke dag als vaatwasser vullen, keueken scoonmaken (heb een hekel aan rommelige keuken) tafels afnemen, etc.

Beddengoed elke week ivm allergie.

Strijken eens in de drie weken als werkelijk alles uit de kasten verdwenen is. Was regelamtig als ik van een kleur een volle trommel heb. Dus er is wel schone was maar dat ligt dan niet in de kast. Wij zijn van die mensen die 's ochtend een uur staan te zoeken naar twee dezelfde sokken in de washoop.

Ramen zeem ik dus nooit. Dat doet N-man als hij er niet meer tegen kan. Ik heb op dat gebied de langste adem.
Foto's van Kyran op hyves met nieuwe zonnehoed.

Ook een van Myrddin (en niet stiekem lachen om zijn flapoortjes). Ik vind hem zo schattig.

Babba heb ook even op jou hyve geken naar de foto's van jullie vakantie. Ik vind die foto's erg mooi waarbij jou vriend aimee omhoog gooit. echt mooie kleuren. Ook wel een beetje eng! ben je niet bang dat hij een keer misgrijpt?
@Mette: Wat grappig, onze meisjes gaan qua gewicht en lengte echt super gelijk op!

Men, krijg ik weer eens een mail van iemand van MP waar ik al meer dan 2 weken geleden wat naar verzonden heb... ze zijn op vakantie geweest en nu is het pakketje niet aangekomen...ik word hier gek van, denk dat ik maar kap met dat MP!!!
Maar dat pakketje is dan toch niet meteen kwijt? Dat wordt dan toch op het postkantoor gebracht en blijft daar zes weken liggen.
Is dat zo? Op welk postkantoor dan, bij die vrouw in de buurt of bij mij? Ik heb er wel mijn eigen adres op gezet als afzender, dus misschien dat dat helpt? Dan hoor je het toch terug te krijgen? En als het op een postkantoor ligt, dan moet die vrouw toch een berichtje krijgen dat ze het daar kan komen ophalen???

Het was nog lullig gegaan ook, want het pakketje was licht maar heel dik. Kon dus niet door de brievenbus. De beambte op het postkantoor zei dat ik het gewoon als envelop kon versturen. Hooguit kreeg degene waar ik het naartoe stuurde, strafport. En anders kreeg ik het weer terug gestuurd, als diegene niet met strafport akkoord ging. Zo gezegd, zo gedaan. Nu is er dus gewoon niets aan gekomen.
Oh dan weet ik het ook niet eigenlijk. Bij pakketje en dingen die niet door de brievenbus kunnen krijg je idd een afhaalbericht. Of een berichtje dat het bij de buren afgegeven is. Mss wilde ze de eventuele stafport niet betalen en duurt het nu een hele tijd voor het pakket weer terug is bij jou?

Ik heb wel eens een kaart getsuurd naar een vriendin met per ongeluk verkeerde huisnummer erop. Wel mijn afzender op de achterkant. Heeft ruim twee maanden geduurd voor ik die weer terug had gekeregen. Was zij inmiddels al bijna bevallen, het was nl een gefeliciteerd-met-je-zwangerschapkaart.
Oh het ligt dan zes weken bij die vrouw haar postkantoor. Zodat zij het met het afhaalbericht kan afhalen.
@niniane: ik heb de foto's meteen even bekeken. Wat een heerlijke mannetjes heb jij zeg. Zo gezellig ook die foto met z'n drieeen op de bank. Ik vond in het begin Myrddin heel erg op Kyran lijken maar ze hebben nu toch wel ieder een heel eigen gezicht. Kyran was zowiezo wat boller volgens mij.

Wat knap dat ie al rolt, dat is best snel volgens mij.

@babba: foto's van Aimee ook gezien. Ik snap bijna niet waarom ze net zolang is als Floor maar 1,5 kilo lichter. Ze ziet er helemaal niet dun uit.

Wel grappig, dat zwembad in Zeeland herkende ik meteen. Daar zijn wij een paar weken terug ook geweest. Zaten jullie op dat park? Wij zaten op een park van dezelfde groep maar dan 5 km verderop aan het strand, we mochten gebuik maken van het zwembad op dat andere park.

@mette: haha, ik had het wel grappig gevonden als ze de borsten van de verpleegkundige zou benoemen.

Wat een snuggere mensen trouwens dat ze Nova dingen over willen laten pakken.

@mmmoi: daar kan ik nou zo chagerijnig van worden als een hele lap tekst weg is. Dan heb ik ook echt geen zin meer om het over te tikken.

Maar je zal wel blij zijn geweest dat Jasmijn in bed lag met zo'n humeurtje.

@pepiet: ik wil ooooook. Alleen dat koffers pakken hoeft weer niet zo hard, dat vind ik altijd een boel gedoe.
Huh Mette ik las net je post pas.Fijn dat alles goed is met nova.

Maarrree, had de wv een bijl? Hahaha, zeker uit voorzorg als je weer een klacht had....
Oh ik snap het bRil natuurlijk.... Ja, ben al blij als ik die spruit van mezelf kan verstaan. Lampje hier..... Maar ja moe en suffe dag op werk dus ben niet meer zo helder.
Sjee, wat een verschillen in lengtes en gewicht enzo.

Sjips, Turkije ligt eruit, Duitsland is door, Tis niet dat ik het de Duitsers niet gun maar was gewoon voor Turkije. Zo leuk als ze wonnen, dan gingen ze luid toeterend door de straten. Toch een beetje feest dan.

Pebbs, bij mij was het precies zo met die intake. Ik had er op het moment supreme ook niet meer aan gedacht. Heb je ook 49 uur gekregen? Of heb je pech door tekort aan kraamhulp?

Lief hoeft nog maar 2 dagen te werken is is dan 6 weken vrij, heerlijk om hem om me heen te hebben!
Hai hai!

Ben ook weer ff hier, druk, druk, druk met school dingen. Gelukkig lekker twee dagen vrij nu (heerlijk keutelen met Ella en mezelf hihi). Morgen moeten wij naar het CB; die zijn hier op woensdag gesloten haha!

Ben heel benieuwd of ons wijffie gegroeid is (zal toch wel?), maar vooral hoeveel.

Annie; ik heb standaard een tube calendula en een tube arniflor zalf in huis. Calendula smeer ik op elk plekje wat droog aanvoelt; zowel bij Ella als bij mezelf. Ik smeer geen sudocreme op haar billen, maar wel calendula. Arniflor kun je gebruiken bij vallen (bulten en blauwe plekken) helpt hier heel goed. Op school ligt het ook; het is groen en ik noem het altijd mijn "hulk" zalfje, daar worden ze weer sterk van (en ook dat werkt!)

Heerlijk dat je Lief straks zolang om je heen hebt!

Mijn lief is in oktober een maand vrij (of eerder mocht beeb eerder komen).

Vandaag naar de internist geweest; mijn gemiddelde suiker was ondanks de soms veul te hoge waardes toch goed, gelukkig! Bloeddruk ook prima en mijn gewicht liet ze over aan de gyn... stond binnnen 5 minuten weer buiten (nadat ik natuurlijk 25 min. had zitten wachten...)

Heb alles gelezen, maar vinnut nu te laat om te reageren.

Babba; zin in je nieuwe werk? Heb je nog vrije dagen eerst of is het echt van de ene in de andere baan?

Als je een keer tijd hebt, kunnen we wel lunchen ofzo? Lijkt me gezellig; zet ik Ella bij oma

Ga maar eens slapen; afspraak bij CB is al om kwart voor 9....

Kus!
Net terug van kroeg met inmiddels ex-collega...Nee ben alweer 1 week vrij en dan nog 1 week en dan begin ik met nieuwe baan...Leuke avond gehad, weer bij van alle roddels.

Ris: gelukkig suikers ok...Ben wel benieuwd naar de standen van Ella. Hoop dat alles goed is en jullie niet naar de kinderarts hoeven...

Pebbles: ja Aimee ziet er idd gewoon stevig uit en ze is absoluut niet dun (nog nooit iemand over haar gezegd). Zie het verschil zelf ook niet. Mies andere meisje op de foto is 10,5 kilo. Had het met vriendin over dat niet te zien is dat ze 700 gram schelen. Zijn wel even lang.

Op de foto's van Hanna zie je duidelijk dat ze tenger is, ook qua benen...Nou ja zal wel verschil in zwaarte botten zijn haha.

Ja we zaten in een park van Roompot...Zwembad viel wel een beetje tegen...Vond het niet heel subtropisch, maar goed vermaakt.

Mette: Nova ook een mooie lange dame. Wel typisch geen blokkentest voor jullie. Ze kan het dus mooi wel. Wat kan ze dan minder door haar arm? En wat zijn de verwachtingen voor de toekomst...

Niniane: wat een knappe mannetjes heb je toch. idd allebei eigen koppie. Het valt op dat je hier minder bent, druk druk..

Ja vriend is nogal van het gooien met Aimee al vanaf heel klein. Zij vindt het super. Ik vind het heel gevaarlijk. Had gisteren nav de foto nog gezegd als die valt....Hij heeft nogal vertrouwen in eigen kunnen. Trouwens ook in Aimee's kunnen..Als ze gevaarlijk doet op de bank ofzo...Dan krijg ik te horen dat ik vertrouwen moet hebben in haar....Doe af en toe maar mijn ogen dicht.

Mmmoi: wat zeiden ze op CB van praten van Jasmijn. Vonden ze haar erg voor in ontwikkeling? Vast wel zeker.

Nu ga ik slapen...x
Dat is dan wel weer het voordeel, Jasmijn is nú bij de buren aan het spelen...en ik heb mijn handen vrij. Kan ik mooi even boven stofzuigen en dweilen, stoffen had ik gisteren al gedaan. En dan is mijn hele huis gedaan: gestoft, gezogen en gedweild, ook de badkamer en de toiletten. Lekker idee is dat, hoef ik morgen niets meer, haha!

Straks die kleine meid ophalen en dan een boodschapje doen. Brood bij papa brengen want die is zonder lunch naar het werk, we hadden geen brood meer in huis

Verder nog geen wilde plannen voor vandaag.

@Babba: Op het CB zeiden ze wel dat het knap is dat ze al zinnetjes kan maken, maar verder zeiden ze er eigenlijk weinig van. Ze noteerde het overigens wel.

@Niniane: Heb even je foto's bekeken, wat een schatjes zijn het toch. Heel eigen koppies maar toch echt broers!

@Pebbs: Ik was idd blij dat Jas in bed lag! Wel heeft ze de hele tijd nog liggen knorren, tot bijna 21 uur zelfs. Daardoor was ze vanochtend lekker pas kwart over 8 wakker, heeeeerlijk! Was Floor weer zo vroeg vanochtend?

@Ris: Fijn dat het allemaal zo goed gaat met je suikers enzo. Veel plezier vandaag op het CB.

@Annie: Werkt jouw man in het onderwijs, dattie 6 weken vrij is???

Ik hoef ook nog maar 4 weken te werken en ben dan ook 6 weken vrij. Manlief is daarvan 3 weken vrij. Het eerste weekend gaan we op tienerkamp, dan moet de man nog een weekje werken. Dan willen we een week naar een bungalow ofzo (boeken we last minute), zijn 2e week zijn we een weekje thuis en zijn 3e en laatste week gaan we een week naar Texel. Mijn oom en tante hebben daar een appartementje en dat mogen we gebruiken, heerlijk!

Wat zijn jullie vakantieplannen?
Mijn vakantieplannen zijn bevallen, hahahaha! Wij gaan deze zomer niet weg, wellciht dat we in het najaar misschien een huisje boeken ofzo, we zien wel. Mijn man werkt niet in het onderwijs, hij werkt bij een milieuadviesbureau. Maar door overwerk heeft hij zoveel extra dagen opgebouwd dat hij daar nu 6 weken van kan opnemen. Dan blijven er nog heel veel dagen staan maar dat zien we dan wel weer.

Babba, ik kan het soms ook niet aanzien hoe lief met Mats stoeit, hahahahaha. Zal wel man eigen zijn!

Hahaha, Mmmoi, het is idd wel opvallend hoe jij altijd je poetsperikelen beschrijft. Zelf heb ik een grote hekel aan huishouden, maar ik zie jou dan als een zingende juf door je huis heen poetsen!!! Hihihihi!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven