Eind 2006, begin 2007

19-06-2007 23:09 8208 berichten
Alle reacties Link kopieren
Annie...hoeveel weken ben je nu?

Gevoel dat je eerder gaat bevallen dan vorige keer...

Hier een nudist. Aimee kleedt zich steeds uit en dan ook haar luier. Ze heeft ook niet veel aan met dit weer...

Dacht nou prima, dan wel op het potje...Maar begon ze te huilen...Luier dus weer aan...en een romper...
nou, roan is net een blaffende zeehond. Vanochtend ook flinke verhoging. 38.4. Ben nu dus druk bezig met noodscenario verzinnen voor morgen. Man en ik moeten allebei werken. Kunnen eigenlijk geen van beiden vrij nemen. Ik heb een afspraak met de directeur van de organisatie. Beste man gaat maandag op vakantie en ik MOET een aantal dingen met hem besproken hebben. Heb nu morgenmiddag mijn schoonmoeder als backup. Morgenochtend waarschijnlijk toch maar met een zetpil naar de creche als hij nog zo is. Vervelend.

@annie, ik vind het zo'n raar idee dat je binnenkort weer moet bevallen. Vorige keer zaten we er met z'n allen in. Toen was jij de laatste. Haha.

@babba, roan is niet zo'n blootloper. Vooral omdat hij zoveel kwijlt. Hij vindt het maar niets dat al die kwijl op z'n blote huidje komt.
@niniane. Jij brengt je kinderen dus ook naar een gastouder. Lastig hoor. Ik hoop dat er niet teveel gaat veranderen. Doe verder wel wat rustig aan, want ook jij komt moe over.

@zalfjes. Roan is een enorme wildebras, maar valt eigenlijk niet vaak. Ik zie nu ineens een rode vlek op z'n hoofd. Zat er gisteren nog niet dus mss toch ergens tegenaan gestoten. Gisteren trouwens me rot geschrokken. De droogmolen staat tegen de muur (buiten) Roan kruipt erlangs, en met die harde wind valt ineens de droogmolen om. Werkelijk waar op 1 cm van Roan. Ben nog nooit zo geschrokken. Als die op z'n kop was beland! Vreselijk. Gelukkig ging het goed.

@mmoi, ik heb ook altijd het idee dat jij enorm veel poetst, vooral omdat je het altijd beschrijft waarschijnlijk. Veel verder dan de was, dweilen en stofzuigen komen wij hier thuis niet. Haha. De bovenverdieping moet dus ook nodig weer gedaan worden. Ach, het is niet heel vies ofzo. Maar het kan wel netter. Kan me voorstellen dat je gek wordt van MP. DIt is al de tweede keer in korte tijd dat er iets mis gaat.

De rest. HOI! Ga nu eerst ff ramen wassen. Die zijn wel heel vies!
Hahahaha, Babba, mijn zusje deed dat ook altijd, als ze een jurkje aanhad liet ze echt aan iedereen haar buik zien. Doet ze nu niet meer (hahahah, gek idee, ze is zelf 2 maanden terug ook mama geworden)

Ik ben vandaag 38 weken en 3 dagen zwanger. 7 juli ben ik uitgerekend. Ik denk zelf wel weer dik 41 weken te halen. Maar als de baby vandaag wil komen is het ook goed. Ben zo benieuwd, ga er zo van uit dat het weer een jochie is, stel je voor dat ik een meisje krijg, dat zou ook leuk zijn zeg!

Ga zo met Mats weer naar ziekenhuis, echo van zijn rug laten maken. Ik neem maar zijn vos-knuffel mee, heb namelijk geen idee hoe je Mats 5 minuten moet laten stilliggen. Hahahaha
He lieve meiden,

ben ik ook weer. Even ego; deze week is echt superdruk in huize Mirjam; twee vergaderingen (= twee avonden weg), bezoek aan kinderarts, kinderfysiotherapeut, 28 uur werken (allemaal extra uurtjes i.v.m. zieke en collega met vakantie), sollicitatiegesprek...(!).. Maar goed, best lekker hoor, om het zo druk te hebben, niets mis mee. Ik ben net terug van het sollicitatiegesprek bij dat ene bedrijf (eindelijk!!). Gisteren bericht gehad dat ik vandaag op gesprek mocht en ik ben net terug (vanochtend overigens nog een paar uurtjes gewerkt en toen nog even naar de kapper gesjeest en toen dus het gesprek). Hij heeft zich wel verontschuldigd in het gesprek voor het lange uitblijven van een reactie. Ik heb gezegd dat ik gisteren echt van plan was om mijn kandidatuur in te trekken, hoe leuk de functie mij ook leek. Haha, daar schrok hij met terugwerkende kracht wel van. Maar goed; baan lijkt super; een snel, hyperintelligent team; de baan is heel zelfstandig en flexibel in te delen, sfeer is goed. Ik ben nog steeds heel enthousiast en hij ook; ik was de eerste over wie hij enthousiast was van de kandidaten, leuk om te horen. Volgende week tweede gesprek. Dus wordt vervolgd.

En verder...kan Hanna nu een paar stapjes los zetten...yes! Ze zette haar eerste stapjes wel op haar enige dagje KDV in de week, maar ach, een kniesoor die daar op let toch. Het begin is er!

En nu op de anderen reageren, sorry hoor voor mijn ego-gedoe.

Ris! Wat zijn de maten van Ellaatje? Ik ben heel benieuwd! Fijn dat jouw controle ook weer goed was!

Mmmoi, heerlijk, zo'n weekje Texel in het vooruitzicht; dat vind ik zo'n supermooi eiland. Lekker zeg; familieleden met een appartementje daar. Hoe gaat het met de zindelijkheids"training" van Jasmijn?

Babba, ik vind die in-de-lucht-gooi-foto's van Aimee erg mooi maar inderdaad ook eng wat hij doet..brr.

Annie, ukje zit nog hoog en droog (nou ja; hoog en nat hoop ik)? Mijn man wil trouwens heel graag naar de boekenmarkt gaan in jouw woonplaats (je weet wel welke boekenmarkt ik bedoel denk ik?) en misschien gaan we dan wel direct door naar Giethoorn voor een paar dagen vakantie. Wellicht mag ik die dag (als mijn man op de boekenmarkt rondloopt) wel heel even langskomen? Ik zou het leuk vinden om je eens in real te zien..

Ringel, ben je nog moe meid? Zwaar kan het zijn he..die eerste weken zwangerschap. Maar niet misselijk toch?

FF, nog nieuws van het Sophia? Gaat het een beetje met Max?

Pebbles, ben je weer een beetje uitgerust? Is het kamertje al een eind klaar trouwens?

Krokus, de koorts zal morgenochtend vast wel weer een stuk lager zijn hoor. En met een zetpilletje kan hij vast goed aan de dag beginnen. Wel fijn dat je schoonmoeder als achterwacht kan fungeren.

Niniane, waar gaan de jongens heen als jij werkt? Ben het kwijt.. Hoeveel dagen werk je ook al weer?
Wow Mirjam klinkt goed die baan...En tweede gesprek dus dat is positief...

En knappe Hanna aan het stappen...

Ik heb nieuwe bezigheidstherapie voor Aimee.

Van die Hoelahoeps van Bambix (kleine krokante ringetjes) als tussendoortje. Ipv in melk geef ik een handje vol in een bakje en dan is ze wel een half uur bezig met ze op te krijgen. Kan mamma internetten...

Zie nu heb ik zoveel vrij en verveel me dan snel...Wil dan meteen spectaculaire dingen doen, maar ja kan niet elke dag. En elke dag shoppen is ook zoiets...Nou ja zo maar eens aan de wandel..
@Babba: Dat heb ik nou ook altijd, ik ben erg weg gaanderig. Dan verveel ik me snel in huis en ga ik maar weer shoppen, haha. Meestal koop ik niet eens veel, maar het is gewoon lekker om er even uit te zijn! Goede tip trouwens, van die hoelahoeps, zijn ze lekker?

@Mirjam: Klinkt goed die baan, ik duim voor je dat je hem krijgt! Is Hanna nu ook al thuis aan het stappen, of niet?

@Annie: Hoe is de echo gegaan?

@Krokus: Jij bent toch ook wel een poetser, want je gaat je ramen tenminste zemen. Daar begin ik voorlopig niet aan, met die verbouwingen in de buurt en de opgebroken straat...

Het is hier nu behoorlijk mooi weer, dus Jasmijn zit in de zanbak te spelen. Af en toe komt ze binnen. Nu ook weer, loopt ze de schuur in en komt dan naar mij toe: 'fiets na buiten asseblieft?' We zijn heel erg aan het oefenen met dingen vragen met alsjeblieft en antwoorden met dank je wel. Eerst ging het dank je wel heel goed maar nu zegt ze ook heel vaak als ze iets geeft 'dank je wel', dus ze gooit het nu door elkaar. Dat gekeuvel om je heen is wel schattig hoor, net waren we even bij mijn schoonzus en daar kreeg ze kiwi. Spreekt ze het uit als 'bikini', haha. 'Bikini eten, heeeeeeelijk' ook zo'n eigenwijs zinnetje van vandaag. Ze zit nu op haar 3wielertje buiten, schattig gezicht.

Nou, ik ga maar eens aan het eten beginnen...
Dat werken begint toch echt een beetje teveel te worden. Vandaag weer gewerkt en ik zit er weer flink doorheen.

Gelukkig nog maar 2 weken werken, 6 werkdagen dus.

Voor de online-shoppers: http://www.roweyzz.nl/?page=4

Veel leuke merken en alles 50% korting.

Ook vanaf 92 veel leuke merken, save the queen, miss sixty etc.

Op mijn vrije dagen ga ik ook eigenlijk altijd weg. Ik plan altijd wel wat in want de hele dag thuiszitten vind ik niks.

Al is het maar voor een pak luiers.
Ben weer weggejaagd uit de huiskamer. Voetbal!!! Grrrrr. Blij als het zondag is geweest en er weer normaal tv gekeken kan worden.

Vandaag een lekker rustig dagje. Kyran was bij opa en oma en ik had dus alleen Myrddin thuis. Toch wel rustig dan hoor een kleintje dat nog niet kan lopen. Hoef je hem nog niet zo in de gaten te houden. Zelf heb ik wel veel gedaan. Voornamelijk schoongemaakt (ja soms doe ik dat ook wel hoor), beneden en boven, de was (maar nog geen tijd gehad om te strijken en te vouwen dus dat wordt weer sokken zoeken). Ook heb ik eindelijk de felicitatie kaartjes voor de geboorte van Myrddin van de muur gehaald en meteen in een plakboek geplakt. Een klusje van niets eigenlijk maar kan tegen dat soort dingen altijd enorm opzien. Ik plak die kaarten niet gewoon in maar ga ze stuk voor stuk uitgebreid zitten bekijken en nogmaals lezen en zo doe ik er dus dagen over. Dat was dus wel zo bij die van Kyran, dat boek is dan ook nog steeds niet klaar. Maar nu heb ik niets gelezen en meteen geplakt dus snel klaar. Wel erg kaal nu in de huiskamer.

Verder gewacht op de monteur van ons bankstel. Dus kon de hele dag niet weg. Eindelijk is het ding klaar. Daar hebben ze dus iets minder dan een jaar voor nodig gehad. We hadden die bank en stoel in augustus vorig jaar besteld, levertijd 12 weken. Zou dus ergens november geleverd moeten worden, werd januari. Toen bleek dat de luie stoel geen stoel was maar een hoekbank. Duurde weer zes weken voordat dat ding opgehaald werd en vervolgens weer ruim 12 weken voordat er een nieuwe kwam. Die had verkeerde armleuningen dat paste dus weer niet bij de bank. Toen ik tegen de bezorgenrs zei dat ik niet wilde betalen totdat er goede leuningen op zaten werden ze boos en zijn zonder nog wat te zeggen met stoel el al weer vertrokken. Paar weken later werd hij, nu met goede leuningen, weer gebracht. Maar nu zaten er weer verkeerde kleur pootjes onder. AAARRRRGGGGHHHHH kunnen die mensen dan echt niets goed doen. Overigens zat er wel een extra kussen bij daar heb ik dan maar niets van gezegd soort schade vergoeding vond ik het. Dus vandaag kwam er iemand de pootjes verwisselen. Volgens mij is de kleur nog steeds niet helemaal hetzelfde maar mss dat de andere pootjes al verkleurd zijn omdat we die al zo lang in huis hebben. Frustratie alom dus met dat bankstel.....

@Annie spannend hoor. Nog maar een paar weekjes of mss nog maar een paar daagjes. Ik ben toch wel een beetje jaloers nu hoor die spanning zo vlak voor de bevalling vond ik toch wel heel leuk. Wat zal het worden? Hoe verloopt de bevalling? En als de klus geklaard is zo'n lekker warm nat lijfje in je armen, geweldig moment.

Hebben jullie al bedahct waar je Mats heen brengt als de bevalling begint? Of laat je hem gewoon thuis? Ik had Kyran naar mijn ouders uit logeren gedaan. Maar ik kon dat makkelijk even regelen omdat ik met gebroken vliezen begon. Ik denk dat als dat niet gebeurd was mijn moeder niet een sop tijd zou zijn geweest om Kyran te halen. Myrddin kwam zo snel.

@Mijam Druk, druk, druk, dus. Ik wordt al moe als ik alleen al lees wat je allemaal gedaan hebt. Hoop wel dat je die baan krijgt je bent er zo enthousiast over.

Hanna doet haar eerste stapjes. Goed hoor!! En zal je altijd zien dat dat dus niet thuis is. Kyran heeft onze gastouder getrakteerd op dat speciaale moment.

Ik werk nu nog maar twee dagen op woensdag en vrijdag. Op woensdag gaan de jongens naar de gastmoeder en op vrijdag eens in de twee weken naar mijn ouders en de andere vrijdag is N-man thuis. Donderdag is speciaal want dan werkte ik eerst en ging Kyran altijd naar mijn schoonouders. Nu gaat de ene week Kyran en de andere week Myrddin naar ze toe. Heb ik lekker een dagje speciaal voor een van de kinderen, kan ik ze extra aandacht geven.

@Krook hoe is het nu met Roan? Hoop dat hij morgen toch nog een beetje opgeknapt is en je rustig al je dingen kunt gaan doen.

@Pebbles het einde is in zicht meid. Nog even volhouden!!!
Hahahaha, lief had net weer een leuke uitspraak;

"Oeh, dat was een mooie goal geweest maar die keeper stond ervoor. Ja, ik snap wel dat dat zijn doel is."

Hahaha, ik lig weer helemaal dubbel om die kerel, heerlijk toch!

Niniane, Als beeb overdag komt, komt oma van Mats langs en als het nacht is en we moeten naar ziekenhuis of die kleine wordt wakker, gaat Mats naar vrienden van ons. Fijn idee dat we het nzo hebben kunnen regelen.

Rusland ligt er uit. Spanje Duitsland als finale! Wordt vast een mooie wedstrijd!
Oja, Mirjam, leuk als je dan langs komt. Ik hoop zelf tegen die tijd ook weer even langs te kunnen struinen. Ben ieder jaar nog geweest. Je moet wel tegen drukte kunnen want je loopt in een rij langs alle kramen. En stle jezelf een doel waar je naar op zoek gaat.

En als je pauze wil, kom je gezellig bij ons langs!
Goedemorgen,

alles goed met iedereen? Hier alles rustig. Ben niet van plan om te bevallen, sowieso dit weekend niet. Lief blijft vanwege drukte toch nog een weekje langer werken maar krijgt wel gewoon 6 weken vrij. Eigenlijk wel beter dus, hoe langer hij er na de geboorte is, hoe leuker. Vandaag wordt mijn vader geopereerd aan zijn hernia. Ik zou blij zijn als dat allemaal weer achter de rug is (oef, foute woordspeling).

Misschien tot later!
Haha Annie, ik moet toch altijd zo om jouw postings lachen...die uitspraak van je man dan, geweldig! Maar jouw eigen woordspeling was ook errug leuk Wel spannend voor je vader, ik hoop dat hij er mee gebaat is. Mijn vader is toen ik jong was ook 2x aan een hernia geopereerd, het enige dat ik mij er van herinner is dat hij dan een bed in de kamer had om te revalideren, anders zag hij ons niet zoveel. En hij heeft een keurige ritssluiting in zijn onderrug...

@Niniane: Je klinkt een stuk relaxter in je postings, heb je nu een beetje een ritme gevonden met je 2 mannen (3 eigenlijk, haha)? Hier ook zo'n voetbalfreak maar ik vind het niet erg, als hij kijkt, ga ik achter de pc... Lekker geregeld trouwens, die donderdag bij jullie! Ga je de donderdag ook nooit meer werken, of binnenkort wel weer? Blijft het dan altijd zo, als je niet meer gaat werken die dag, met om en om naar opa en oma? Dat is wel super!

@Pebbles: Ik denk dat ik vandaag maar voor een pak luiers ga , want ik heb helemaal niks te doen. Saai vind ik dat. Mijn 3 beste vriendinnen zijn aan het werk, mijn moeder en 2 schoonzusjes ook, 1 schoonzusje is wel thuis maar daar ben ik gisteren al geweest... desperate hoor, hier.

Ik heb weer lekker kunnen uitslapen, want Jasmijn werd om even over achten wakker. Ze lag er gisteren vroeg in maar heeft een uur lang liggen 'zingen'...Uit bed vandaan heeft ze nog even in mijn bed 'de wereld is mooi' gekeken. Ze heeft weer gouden uitspraken gedaan trouwens. Gisteren brachten we haar naar bed, daar liggen altijd 3 spenen in (!!!) zodat ik er 's nachts niet uit hoef. Zagen we er maar 2. Ach, dat is ook genoeg. Dus zakje aan, voorlezen, begint ze ineens te grinneken, zegt ze: 'hihihi, tul zak' (tul=speen). Zat er dus idd een speen ín d'r slaapzak, bij d'r voetjes, en dat voelde natuurlijk heel raar voor haar!!!

Vanochtend heb ik mijn hart vast gehouden, ze wil steeds zelf de trap af, op haar billen, maar dat duurt altijd een eeuwigheid en ze neemt áltijd de smalle kant v.d. trede i.p.v. de brede. WAAROM? Vanochtend begon ze ook weer te peuterpuberen bij het de trap afgaan, want ze wilde het persé zelf doen. O, oke dan... neemt ze de 1e trede aan de smalle kant, laat zichzelf zakken en ik zie haar zó naar beneden kukelen. Gelukkig stond ik natuurlijk voor haar, want ik ga haar echt niet helemáál zelf de trap af laten gaan, hoewel ze dat wel het liefste zou willen Ik kon haar dus nog nét opvangen, mijn hart bonkte in mijn keel. Bij haar ook, want toen wilde ze wel als een aapje om me heen de trap af. En beneden vroeg ze gelijk: 'tullie, koekel???' en liep naar de luiertas, die aan de wagen hangt. Toen ik zei dat ze die niet kreeg, omdat ze voor in bed zijn (er zit ook een stel in de luiertas voor onderweg slapen) gooide ze het op een andere toer en zei: 'zommebril?' HA!HA! die zit idd ook in die tas, maar ik snap wel waarom ze ineens zo graag die bril wilde pakken!!! Gelukkig heeft ze nog niet door hoe ze de tas open kan krijgen...

En zo heb je iedere dag van die dingen die zo 'volwassen' lijken ineens, jeetje, wat worden ze snel groot. Zit ze vanochtend een broodje te eten (ze wilde geen pap), zegt ze zo súper overdreven lang gerekt: 'heeeeeej-lijk'. Ha, dan smelt je toch gewoon?!?!

Ik ga vandaag maar eens een nieuw theeserviesje voor haar kopen, ze is daar zo mee in de weer iedere keer. Nu ook weer. Ze vindt het helemaal geweldig. Ze heeft maar 2 kopjes en wat lepeltjes, de rest is kwijt, maar ze speelt er heel intensief mee. Af en toe vraagt ze 'kopje thee mama?' en ze maakt een slurpgeluid met haar mond als ze thee met de kan 'inschenkt', haha! Alsof er water loopt, zeg maar.

Echt, iedere dag genieten van kleine dingen. Het wordt tijd voor een 2e
Noofje is ziek , 40 graden koorts, nu ligt ze lekker al in bed. Niet geslapen vannacht (zij wel,óp mij..) dus ik ga er zo ook nog eventjes in.

Mmmoi; wat heb je een heerlijk slim grietje. Theeservies is hier ook een groot succes. Ook met inschenkgeluiden, roeren, en dan zegt ze; zóóóó kaaaaar (=klaar).

Mirjam; wanneer hoor je meer van het gesprek? Ben benieuwd, en ik duim voor je!!

Ik ga nog even m'n bed in, fijne dag allemaal!
Hallo meiden!

Gisteren ook weer druk, druk, druk... altijd de laatste dingen die op school nog geregeld moeten worden. Ben dus gisteren ook maar "even" op school geweest ivm vergadering (huppa; meteen om half 7 pas thuis!)

Er is als het goed is een nieuwe juf benoemd en hopelijk kan ze maandag langskomen. Dan is het "stoeltjes passen" (gaan alle kids bij hun nieuwe juf kijken). Door haar te benoemen, zijn we wel een echt vrouwenteam geworden, maar er had dan ook geen enkele man gereageerd!

De standen van Ella:

76 cm en 9800 gram.

Volgens mij is ze nu echt de kleinste en de lichtste (behalve Tessa, maar dat scheelt ruim een jaar hihi). Er werd niet gerept over een kinderarts. Ze is ook ruim 4 cm en 800 gram gegroeid tov de vorige keer.

De blokkentest doorstond ze goed (hoewel de vpk wel zag dat we thuis duplo hebben; Ella wilde die blokken gewoon op elkaar rammen).

Verder heeft ze even laten zien hoe ze haar eigen wil heeft; ze moest van de vpk bij mij op schoot. Maar naast me stond een lege stoel en daar wilde Ella dus op zitten. Dat deed ze heel subtiel (thuis zou het met veel gegil gepaard zijn gegaan) en hoppa daar zat ze triomfantelijk!

Ze is in elk geval weer helemaal goed gekeurd. Straks als de nieuwe baby er is, hoef ik pas een afspraak te maken voor Ella (en dat zal dan hopelijk toch wel samen kunnen vallen?!)

Vanmorgen werd ik weer wakker met een veel te hoge waarde (19,2)... ben er de hele ochtend mee kwijt geweest om 'm weer richting de 7 te krijgen. Dat is ook wel gelukt, maar ik heb dus wel de hele nacht en ochtend veuls te hoog gezeten. Bah.

Moet weg, mijn nichtje met haar dochtertje komen eraan!
Ohoh, je moet nooit denken dat je 'zomaar' even in een winkel gaat kijken, want juist dán kom je met de meeste dingen thuis... ik ben vanochtend even op school langs gegaan, bakkie doen, en daar in de buurt is een sport- annex kledingzaak. Was daar dus gewoon alles: 2e gratis. Heb even geshopt :

- 2 leggings voor Jasmijn (altijd handig overal bij en niet duur)

- 2 paar schoenen voor mezelf (!!!), zilveren en zwarte Le Coq ballerina's (ik had deze zomer nog geen schoenen voor mezelf gekocht, behalve een bruin goedkoop paar bij de Bristol)

- een jurkje van Vingino (spijkerjurkje met ballonrokje, lief!) voor Jas in maat 92 (kan ze de hele winter aan, want is nu nog wat te groot)

- een spijkerjasje van Vingino in maat 98 (alvast voor volgend voorjaar/zomer, beetje overdreven maar anders had ik geen '2e gratis')

Daarna nog even naar het winkelcentrum aldaar geweest en een heeeeel leuk theeserviesje voor Jasmijn gescoord, roze met paars, vindt ze natuurlijk helemaal gaaf. Ik heb hem nog niet laten zien, ze ligt nu in bed en ik heb hem op haar tafeltje uitgestald, ze zal het wel schitterend vinden als ze wakker wordt. Verder mijn boodschappen gehaald en mezelf verwend met een Heleen van Royen omnibus, 3 boeken in 1. Iemand al wat van haar gelezen? Lijkt me wel geinig en was niet duur. Én nog een Nijntje boekje voor Jasmijn, Nijntje in de tent ofzoiets. Ze had al wel 5 Nijntje boekjes, maar boekjes heb je nooit teveel, vind ik, dat vind ik echt een bezit. Ik heb zelf ook heel veel boeken en ik raak er niet op uitgekeken. Lees ze ook vaak een 2e of 3e keer. En die Nijntjes van Jasmijn zijn al honderden keren gelezen, want die lezen we altijd voor het slapen gaan 's avonds. Dus...een heleboel uitgegeven maar wel superdepuper geslaagd!!!

@Mette: Beterschap voor Noofje...vervelend zeg! Ze is wel jullie zorgenziekekindje hè... en slaap jij maar even lekker bij!

@Ris: Goh, ik had niet zoveel verstand van diabetes, maar altijd als ik jouw posts daarover lees besef ik me des te meer hoe vervelend is om dat te hebben. Wat een heerlijkheid is het dan om gezond te zijn en nergens over hoeven na te denken. Hoewel je met diabetes natuurlijk gewoon nog bijna alles kunt, zit je er wel aan vast... hoe vaak prik jij per dag? En kan jij zomaar een gebakje eten bijv. als je die krijgt? En vanaf welke leeftijd weet je dat je het hebt? Sorry voor alle vragen, niet antwoorden als je geen zin hebt hoor...

Zo, ik schrijf lange stukken vandaag...huishouden is af hè, dan krijg je dat...

Iemand zin om te meeten??? Ik namelijk wel... kunnen ook een minimeeting houden voor deze regio... maar laatst hadden we het al over een meeting houden in een binnenspeeltuin, en kindjes vinden dat toch leuk joh! Ben er laatst met mans verjaardag geweest, echt super voor die kids. Ergens rond Utrecht ofzo??? En daarna een lekkere high tea voor ons???? Ik stem voor!!! Een keer in september ofzo...
Meiden, jullie schrijven teveel.

Blokjestest??? Wat is dat? Heeft Max in ieder geval nog niet gehad. Hij bouwt al wel lekker met Duplo.

Ris, twee kindjes tegelijk is normaal hoor op het CB. Dat doen ze juist zo plannen. Neem wel iemand mee, want twee uitkleden, wegen, meten en naar binnen is dus niet handig. Enne pas maar op, Tessa groeit als kool! Ik zet nu eenmaal kleine reusjes op de wereld.

Zag van de week een moeder met een heeeeeeeeel klein pukkie.

Ik: Ach wat een schatje, die is nog niet zo oud he?

Moeder: Hoe oud denk je dan dat hij is.

Ik: Eeeeh, een maand of twee.

Moeder: Hij is al zes maanden.

Ik (echt stomverbaasd): Nee, dat kan niet! Zij (naar Tesje wijzend) is vijf maanden en veel groter.

Moeder: Hij is niet klein, ik word doodmoe van al die mensen die beweren dat hij klein is. Hij is gewoon normaal gemiddeld!

Oeps..... Ja, ik weet, ik had aan de toon waarschijnlijk kunnen horen dat het niet goed ging vallen met mijn schatting, maar ik was echt verbijsterd. Oké, Max en Tesje hebben mijn schattersblik wat vertroebeld, maar toch.
Mette, beterschap voor jullie kleine meid! Wat ik nog wilde vragen, en als je niet wilt antwoorden (te persoonlijk ofzo), komen de problemen met Novas arm alleen van de bevalling? En hoe komt dat dan? Iemand hier in de buurt heeft een kindje met hetzelfde als Nova (erbe parese toch?). Maar zei zegt dus geen kinderen meer te mogen krijgen, want die krijgen het dan ook. Ook via de keizersnede is geen optie want het zou erfelijk zijn. Terwijl ik dacht dat het door de bevalling kwam. Zou een eventuele tweede bij jullie wel met een keizersnede komen of toch weer natuurlijk? (Oké, veel vragen en als je geen antwoord wilt geven snap ik het volkomen, ben alleen even nieuwsgierig.)

Mmmoi, lekker he, shoppen. Sinds Tesje er is sjopt ik ook ineens veeeeeeel meer. Er zijn gewoon teveel leuke meisjeskleertjes. Enne ja mag hier helpen poetsen hoor! Mijn moeder komt logeren dit weekend en ik wil mijn huis aan kant hebben, maar mis motivatie om echt te beginnen...

Meeten? Leuk! Met of zonder mannen en met of zonder grotere kinderen?
@Fluf: En met of zonder kléinere kinderen voor jou, haha! Maakt mij niet uit hoor, ik heb nog geen andere kinderen en man wil toch niet mee, dus wat mij betreft gewoon zelf + kind...
Meeten, leuk leuk leuk!!!

Mmmoi, hahahaha, die Jasmijn, wat een heerlijke wijsneus! Lijkt me zo leuk als Mats wat meer zou kletsen, alhoewel, hij kletst wel veel, maar alleen in Mats-taal.

Mette, sneu dat Nova ziek is. Maar het levrt wel van die heerlijke hangmomenten op. 40 graden koorts is veel zeg, ze zal wel flink gloeien. Ik voel het bij Mats al meteen als hij boven de 37 graden is, maar hij is nog nooit boven de 40 geweest.

Ik moet ff wat administratie van mijn werk doen.

Toedeloe!
goedemiddag hier weer iemadn uit de lappenmand gekropen.

Heb me gisteren ziek gemeld op m'n werk (met een dijk van schuldgevoel, watn veel kids vrij en te weinig diensten) had woensdag op donderdag beroerd geslapen, verkouden geworden, geen stem meer en gewoon honds beroerd. Heb Mayte wel naar de oppas gebracht (ook weer met schuldgevoel) en ben daarna weer in bed gedoken en heb nog tot 15.30 geslapen. Lief meisje opgehaald bij de oppas vandaan en daarna gegeten. Maar zo min als potstro. en eignelijk nog, maar gelukkig wel beterder als gisteren.

verder ff niet reageren, ga ook poetsen (oooooo!!!!!!!!)

Mette beterschap met Nova en Mirjam toi toi toi met baan!
Ris:

Dan wegen Ella en Aimee precies evenveel. 9800.

Ze is nu wel officieel de kleinste. Floor en Aimee zijn 79 cm.

Haha wat kun jij al voorruit kijken...CB met 2 kids. Plannen ze wel tegelijk. Ella hoeft vanaf nu nog maar 3x in haar leventje. 2 jaar, 3 jaar en met 4 jaar. Nog wel te overzien toch.

Zijn die suikers nu ook zo vanwege zwangerschap. Broertje wordt zeker ook eerder gehaald net als Ella?

Mensen met diabetis laten ze toch nooi overtijd lopen?

Mmmmoi: leuk meeting en in september vinden ze het vast nog leuker om naar een speeltuin te gaan.Ik ben voor!

Klinkt als een leuke winkel...

Ja als je in de buurt woonde, was ik zeker even binnengewipt. Mijn inspiratie is ook op haha.

Wil vanmiddag met vriend naar Ikea om tafel en stoeltjes voor Aimee te halen. Kan ze daar haar dingen op doen en kleuren....Onze tafel wordt steeds gehavender.

FF:

Wil wel weer ens foto's zien van jouw viertal...Tessa ook alweer 5 maanden...

Mette:

Nova ziek...zielig...Is ze nu vaker ziek door haar inmuunziekte?

Beterschap!

Ik ga nu even poetsen. Aimee is nu ook uit spelen bij de oppas haha. Dus die paar uurtjes nuttig besteden!
Hoi meiden,

zo..hè..hè...eindelijk klaar met werken deze week...Ik heb 30 uur gewerkt..bijna twee keer zoveel als normaal (plus de dingen gedaan die ik gisteren opnoemde aan vergaderingen, doktersbezoekjes en sollicitatiegesprek)...Ik ben er (bijna..haha) moe van. Ik heb daarnet besloten dat ik niet morgen ook nog eens een dag gaat schoonmaken (vrijwilligerswerk) in dat recreatiecentrum van onze kerk. Het is wel even mooi geweest met alle drukte.

Zo terug, moet even op een andere site kijken van zoon en ben bang dat ik dit kwijtraak..
quote:parel27 schreef op 27 juni 2008 @ 15:04:

Hey meiden,

Ik heb net een mailtje gehad van BLOEM!!!!

Komt ie:

Hoi parel,

hier even een snel mailtje vanuit het ziekenhuisbed. 25 Juni om 12.46 is ons prachtige meisje geboren. De ruggeprik en keizersnee waren heel goed gegaan. Werd wel erg onpasselijk tijdens de operatie omdat ze niet in de gaten hadden dat ik alles kon volgen in de lamp (en slim als ik was keek ik ook nog...). Dus daar hebben ze toen een doek voorgehangen en weggehaald toen ze uit mijn buik getild werd zodat ik haar zelf geboren heb zien worden. Apgar test was 9 en 5 minuten later 10. Ze huilde meteen zelf en we hebben ook meteen skin to skin contact gehad. Ze dronk meteen aan de borst en had de eerste nacht al drie zeiknatte luiertjes. Gisteren een erg zware dag gehad omdat een luchtbubbel van de operatie in mijn schouder is komen te zitten en dat is de ergste pijn die ik ooit mee heb gemaakt, maar niets dat een spuit met morfine niet kan verhelpen!! Vandaag is alles goed, heb lekker gedouchet, loop ook weer gewoon, heerlijk. Heb vannacht goed geslapen want ze hadden meisje weggehaald, ze huilde enorm gisteravond en ik trok het even niet meer. Maar ben er vanmorgen achter gekomen dat meisje een grote voorkeur heeft om op haar buikje te liggen en ze slaapt nu ook alweer de hele morgen!

Morgen mag ik al naar huis, gelukkig maar, want Ruben heeft het er moeilijk mee dat mama er niet is. Ben benieuwd hoe hij op zijn zusje gaat reageren. a
Yeeeeee Bloem d'r dochter is er!!!!!!!!! Gefeliciteerd meid en zo te lezen loop je alweer zo'n beetje als een kieviet (en ben erg nieuwsgierig naar de naam die jullie haar hebben gegeven!)

Verder weinig nieuws. Nou ja Mayte vertikt het momenteel om te gaan slapen. Ligt te huilen in d'r ledikant. Ik moet me eigenlijk zo gaan optutten want feestje (en Yeej ik mag een keer heen ipv Lief) hmmm het wordt al stiller boven. Lief zo vandaag een start maken met de terras tegels achterhuis, maar kwam er zodoende achter dat de stenen onder de drempel van de achterdeur allemaal los lagen, het cement zat helemaal los en door vocht al voor een groot deel weg gevreten. Ben je klaar mee. (voorlopig niet dus) morgen nog een dagje vrij en dan zondag weer aan de bak. blegh. Nog een paar weekjes doorbuffelen en dan alweer vakantie.

En we gaan naar.......Tuinesie! echt ideaal, luxe huis als we willen 2 zwembaden bij het huis, met 3 slaapkamers en een grote badkamer....een keuken met alles erop en eraan. Kan niet beter. en dat maar voor 200 euro per week! All In! Yeeeeeeeee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven