Eind 2006, begin 2007

19-06-2007 23:09 8208 berichten
Alle reacties Link kopieren
Verdacht.... Annie, meldplicht!!!
Finale van het EK.... daar hadden wij kunnen staan!!! (nou ja.. wij...)

annie; waar zit je? Had je iets te doen dit weekend? Bevallen misschien??? OEH... spannend!

Mmmoi; leuk dat je een loge'tje had! Wij hebben dat nog nooit gedaan (ook geen plek voor).

Ella is gisteren bij haar peetoom, tante en grote neef gaan slapen (voor het eerst). Mijn vader en moeder moesten nml ook naar het feest van de fanfare en mijn schoonouders vierden een verjaardag. Ik vond het heel spannend... ze heeft er wel een keer een paar uurtje geslapen en toen namen we haar weer mee naar huis, maar nu dus een hele nacht. Ze ging pas om half 8 naar bed (we gingen haar zelf op bed leggen), ze vond het zo interessant daar... In het bedje van haar grote neef, dan weer eruit. Tandjes poetsen tegelijk met haar grote neef, wassen dat soort gein. Samen boekje lezen (maar zij wilde steeds het bed in en uit klimmen). Daarna in haar camping bed gelegd heeft ze ruim een uur liggen kletsen! Wat bleek... Wij hebben een nachtlamp (van ikea) en manlief had die aangedaan (doen we thuis dus nooit!), dus ze dacht ws dat het nog geen slaaptijd was. Toen het lampje uit was, sliep ze bijna meteen. Hele nacht goed getukt en vanmorgen om 7.15 wakker (doet ze thuis dan weer niet.....). Kortom; het was goed gegaan en gezellig geweest. Gelukkig!

Mette; ik had me nooit gerealiseerd dat je bevalling zo traumatisch en heftig was! Jemig.... wat een schrik zal je gehad hebben als je beseft dat je kindjes hart niet meer klopt. Ik kan het me gewoon niet voorstellen... bahbah.... Hoe is het nu met Nova? Slaat het kuurtje aan?

Krook; hoe rijdt de nieuwe auto? en knapt Roan al wat op? en jij natuurlijk ook? Alles nog steeds goed op je nieuwe werk?

Mijn nichtjes die met hun beebs op bezoek waren zijn 8 en 10 jaar jonger dan ik (haha). Wel heel grappig. Die van 23 is altijd een "speciaal" nichtje geweest (we hebben nogal veel familie aan die kant) en dat is nu alleen maar meer geworden omdat we allebei moeder zijn. Die van 25, tja daar heb ik nooit veel contact mee gehad, maar nu we allebei moeder zijn, is dat wel meer geworden. Ik ben haar de afgelopen weken ook wel een aantal keer tegen gekomen (in het zkh) en dat gebeurde eerst ook niet, dus dat is dan wel grappig. Erg leuk ook dat ze mij als vraagbaak gebruikt voor de bv (terwijl ik het zo knap vind van haar dat ze volledig kolft om haar manneke bv te geven).

Pebbs; ik vind dat je best tegen je man kunt zeggen dat jij in het weekend twee keer recht hebt op uitslapen hoor! Zeker als het zo belabberd gaat met je bekken en met de harde buiken! Straks mag jij weer nachten op zitten om de nieuwe beeb te voeden (ik ga uit van weer bv) en daar hoeft je man weinig aan te doen toch? (goed chantage-argument??? hihi)

Niniane... bah wat een trauma! Ik zou er echt niet tegen kunnen hoor... Ben ook heel benieuwd hoe het manneke het nu doet. Fijn dat je straks lekker 2 dagen gaat werken!

Babba; ik zou ook voor een reddingsvestje gaan (heb ze niet gezien, maar lijkt me een goed alternatief).

Heb jij al zin in je nieuwe baan?

Cadeautjes; ik dacht eerst; nee dat doe ik niet. Maar net zoals bijv. Pebbs koop ik datgene waarvan ik vind dat ze het kan gebruiken. Gaan we naar de zandbak? Dan is het wel handig als ze een emmertje heeft en een schepje.

Of wil ik creatief doen met haar (haha), kopen we waterverf en kwasten. We hebben ook wel veel in huis wat we gekregen hebben. En het liefst speelt Ella met grote mensen dingen. De wasknijper emmer is erg in trek. Verder vindt ze het nog steeds leuk om met alle plastic bakjes te spelen of de onderzetters door de kamer te gooien.

Als ik er over nadenk, kan er best wel wat speelgoed geruimd worden haha!

Nog 3 dagen werken... heerlijk, heerlijk, heerlijk! Dan gaan we volgende week naar de Ikea en kan eindelijk de interne verhuizing gaan plaatsvinden! Oh en eerst natuurlijk onze nieuwe auto ophalen! YES!!!!

Doei!
Jaja, ben der hoor, hihihi!

Maar wel nog met baby in buik!!!

Die blijft ook nog wel ff zitten denk ik hoor. Laat me in ieder geval maar niet met dat warme weer van aankomende week moeten bevallen. Lijkt me niks! Zit dan liever lui op een stoel in de tuin met mijn voeten in een wasmand met water (lees; in een afwasteil passen ze niet meer, hihihi)

Maar alles gaat goed, we zijn vandaag op ziekenbezoek bij papa geweest, gaat weer een stuk beter en op kraambezoek bij mijn nichtje van 3 weken. Had er al een keer gezien, maar nu officieel. Och, wat een klein meisje!

Ook heb ik mijn neef (zoon van zus) weer gezien, die is alweer 10 weken. Heerlijk menneke, zo blij!

Dat is toch wel erg leuk hoor, die ukken! Maakte me alleen wat zorgen over mijn onhandigheid. Zat me echt af te vragen hoe ik dat toch deed, zo'n kind op je knieen leggen enzo. Maar ja, besefte me toen pas dat die buik na de bevalling ook weg is!!! Hahahahaha, dement!

Nou, even lekker ego, maar ga nu even goed lezen!
hahahah meteen in de verdachte hoekje....hihihihi.

Maar euh Annie je had natuurlijk wel begrepen dat je al 2 weken gewoon meldplicht hebt he. Jeetje meid, nog max 3 weken....

@Pebbs. ik ben met de andere dames eens, af en toe gewoon je zwangeren recht opeisen! Je man wilde toch ook graag nog een kindje, dan mag hij er ook wel voor zorgen dat zijn vrouw er zo comfortabel mogelijk bij ligt en de bevalling een beetje uitgerust in kan gaan. (hmmmmm nu lijkt het net alsof het een botte boer is die niet naar je op of om kijkt en gewoon doet waar hij zin in heeft, maar ik mag aannemen dat dat niet het geval is. Tenminste nadat ik hem een paar keer op de foto heb gezien op de groep)

euh..........kwijt

Krook we gaan toch nog steeds 3 juli! En ik voel me helemaal rood worden dat je Roan liever deze kant op brengt dan naar een gemiddelde vriendin...(mega bloos) maar euh dat van een nachtje logeren hou ik natuurlijk in m'n achterhoofd (ws ergens februari? hahahahaha)

ga ook even op andere topics kijken (wisten jullie dat er rond23.30 hele volksstammen over straat lopen met allerlei soorten honden! wist niet wat me overkwam toen ik zo straks naar huis reed...allemaal mensen met honden)
Dames, check even de groep.
fluf dikke knuf!
Hihi, Meld me met baby!

In buik dus, wel te verstaan! Die klien gaat echt nog niet op de hele korte termijn komen. Al hoewel het wel wat zwaarder is dan bij Mats, veel meer harde buiken en een soorte kurkendraaieroefening die Frummel standaard 's avonds om 21.00 uur uitoefent, denk ik dat ik de mooie datum 7-7-08 mooi ga passeren.

Fluf, heb wat op de groep geantwoord

Pebbs, dat vind ik ook wel heftig, als lief een paar avonden weg is, koken (en het HET moment dat Mats op zijn alleraanwezigst is) en het naar bed brengen. Veel geestelijke en fysieke inspanning en dat voel je dan wel.

Ik begrijp je wel met het om de beurten uitslapen. Eigelijk is het bij ons ook altijd zo gegaan. Tenzij ik echt heel brak was, dan draaiden we wel eens. Maar qua zorg komt er in de weekenden evenveel op lief als op mij aan.

Mette, had jouw verslag van je bevalling gelezen, heftig hoor! Al zal dat besef voor jouw vast later ingegaan zijn. De roes waar je in zit en dat je totaal niet weet wat je overkomt, brrrrrrr!!!!

Pfff, poepluieralarm!
heb net augurken gegeten!
ff snel,

@ringel, ik heb donderdag nog wel steeds staan hoor! Lekker eerst ff eten op een terrasje en daarna filmpje!

Later meer, zo eerst naar verjaardag!
Was ik ook weer, even ego, want heb megadrukke dag gehad...

Werk was weer prima, toen met collega nieuwe methode voor Engels uitgezocht... daarna Jasmijn opgehaald bij de oppas, die had heerlijk gespeeld, maar zowat niets geslapen. Eenmaal thuis werd ze dus heel erg vervelend, tot aan het eten had ze al 3x op de trap gezeten, ook gewoon of extra lief benaderen had geen zin. Ze was gewoon bek af natuurlijk. Ze mocht zelf haar eten opeten en ze heeft alleen haar gebakken aardappeltjes en vlees op, de rest (het gezonde dus...) liet ze staan... ach, gaat ze ook niet dood van, maar de laatste tijd is het wel meer bal met eten.

Toen ging ze onder de douche en naar bed, maar toen kwam net oma langs om haar knuffelschaap te brengen, die had ze daar laten liggen. Helemaal stuiterdestuiter natuurlijk dat oma er was met haar hond...dus toen ze moest slapen werd het wéér drama, uiteindelijk is ze na 2 boekjes en 2x zingen wel rustig gaan liggen, maar wél met knuffelschaap erbij, want dat wilde ze per sé. Ik haal hem vanavond wel weg als ik dat zachtjes kan

Morgen weer een verschrikkelijk drukke dag op het werk; 2x pleinwacht, in de lunchpauze een gesprek met een ambulant begeleider van een leerling, na schooltijd nog een gesprek met de schoolarts én ik moet zelf gym geven omdat de gymjuf met een andere school op kamp is :-S Bijna geen pauze dus morgen! Ga nu Jas d'r oppastas inpakken en dan maar even in bad denk ik. Manlief is buiten aan het schilderen, het is ook zulk lekker weer!

Oja, vraagje, wat 'gebruiken' jullie kids in bed, een knuffel, doekje, speen of duim, of niks? Jasmijn heeft nog steeds in bed een speen (daarbuiten mag ze hem niet) en een koekeldoekje. En vanavond dus ook een megaschaap...
anoniem_6474385b14d43 wijzigde dit bericht op 30-06-2008 20:15
Reden: bed/bad, klein maar wezenlijk verschil!!!
% gewijzigd
Hahaha Jasmijn met haar megaschaap.

Kyran gebruikt in bed een speen. Daarbuiten mag hij mag ook niet (neem het ding wel altijd mee voor noodgevallen) en twee knuffeldoekjes (die mag hij ook alleen maar in bed of in noodgevallen), een haas en een van ie-oor.

Veder heeft hij in bed nog een grote tigger en kleine beer en een muisje. Soms tijdens middagslaap geef ik hem een boekje mee. Meestal als hij 's ochtends geslapen heeft gaat hij 's middags niet meer slapen maar wordt wel heel vervelend. Even een uurtje in bed 'tot zichzelf komen' helpt dan prima. Of hij dan slaapt of niet moet hij zelf weten, een boekje lezen mag van mij dan ook wel.

Myrddin heeft alleen een knuffeldoekje van een konijn. Verder duimt hij. Heel schattig maar wel een stuk moeilijker af te leren. Geen andere grote beesten want daar is hij nog een beetje klein voor vind ik.

Vandaag bij cb geweest met Myrddin. Hij doet het goed:

62 cm

7 kilo

Maar wel een beetje kort voor zijn leeftijd. Verder hadden we geen vragen dus we stonden ook zo weer buiten.
Ella slaapt met een knuffie (roze doek met beertje eraan vast; is haar favoriete knuffel, ze heeft 'm van mijn vader gekregen), een zelfgemaakte Takkie (hond van Jip en Janneke) en een beertje wat ze kreeg toen we in Dld in een Dorinth vakantiepark zaten. Bed ligt dus best vol haha.

Speen gebruikt ze niet meer sinds ze tanden heeft gekregen; ze smeet het ding door de kamer (wij blij!)

De knuffels blijven in prinicipe in bed, behalve bij uitzonderingen.

Fluff; dikke knuffel!!!

Morgen megadrukke dag; eerst natuurlijk "gewoon" werken (met een "to-do-list" om U tegen te zeggen), middag musical (ik denk dat ik dat ga skippen), eten op school, weer musical en bedankavond in het algemeen, daarna afscheid van groep 8 en dan naar huis (zo tegen half 11 's avonds!)

Pfoe en dan woensdag is het meester-en juffendag. Maar dan moet ik eerst naar de gyn (handig gepland, kon ook niet anders natuurlijk) en daarna met een collega "mystery gast" zijn. Ik heb twee Egyptische gewaden inclusief hoofddoekje, draagt lekker koel met dit warme weer. Beetje smink en een baardje en we zijn onherkenbaar (ondanks mijn dikke buik!)

Woensdagavond komt onze huisvriend (die in Ierland woont haha) eten, schoonzus met man en kind ook en mijn zus ook. Ik ga de man instrueren te koken (en dat moet dan weer vegatarisch).

Donderdag komen "de Amerikanen" op bezoek (heel in het kort; lang lang geleden (haha) kwam er een uitwisselingsstudent uit Amerika in huize de Man. Klikte erg goed, dus de Man ging nog een keer naar Amerika. De Amerikaan ging trouwen dus de Man en zijn toenmalige vriendin en zijn ouders, mochten komen, want de Man was getuige. Zo ontstond het contact tussen de oudjes (hihi)

Op onze bruiloft was de Amerikaan onze getuige en waren ook zijn ouders er en die komen dus a.s. donderdag) Dan is ook mijn schoonvader jarig dus gaan we daar eten (wel handig....)

Dus ik heb het helemaal niet druk!

Weet niet wanneer ik weer tijd heb, dus dan weten jullie dat alvast.
He meiden,

Fluffy, sterkte..toch een tegenvaller..

Annie, beebje nog lekker bij je? Maar inderdaad; meldplicht he .

Pebbles, nog even over die boeken; er is helemaal niemand bij ons in de kerk die voorschrijft wat wel en niet kan; dat moeten mensen echt zelf weten. Ik mag alles (lezen, doen) wat ik wil. Maar ik wil niet alles, dat is het verschil. En datzelfde geldt voor veel anderen ook, dus dat is de gemene deler (maar dus zeker niet van bovenaf opgelegd, gelukkig niet). Ik lees wel graag boeken met christelijke romanfiguren, omdat het mijn eigen geloofsleven versterkt. En daarom vind ik het fijn/handig als ik in de kerk (waar ik toch iedere week kom) een mooi boek kan meenemen. Mmmoi, ik ben vergeten te zeggen dat ik dat boek van Rivers zeker ken (en het prachtig vond!) Ik heb zelf vrij recent het boek "Dochter van China" gelezen, heel indrukwekkend en ontroerend (over de christenvervolgingen in China, wat hebben we hier dan een vrijheid..).

Mmmoi, Jasmijntje niet in haar hum? Ligt het aan mij of is dat de laatste tijd vaker? Denk je dat ze al een beetje peuterpubert? Jij moet haar echt al opvoeden he. Dat speelt hier nog helemaal niet (nou ja, ook niet helemaal waar natuurlijk; als ze ergens niet aan mag komen, zeggen wij dat wel tegen haar en dan schrikt ze al heel erg).

Ringel, mag ik daar uit afleiden dat je dus gemiddeld niet al te veel rookt? En waarom juist wel op je werk? Vanwege de stress daar?

Krokus, leuke avond gehad? Je was net Zoef de Haas haha.

Niniane, klein mannetje inderdaad, Myrddin. Maar wel een bolletje he?

Vanochtend ben ik weer extra uurtjes gaan werken. Ik heb Hanna bij een meisje uit de kerk gebracht. Ze is 16 en helemaal wezenloos van kleine kindjes (en een natuurtalent ook nog eens). Ik heb mezelf bedwongen om niet tussentijds te bellen (heel wat voor een controlfreakje als ik..) en natuurlijk was het prima gegaan. Wel grappig; ik heb vroeger vaak op haar (en haar drie grote broers) gepast (en dan vertelde ik altijd zelfverzonnen verhaaltjes over een meisje dat wel heel erg leek op haarzelf haha). En nu past ze weer op mijn meisje, echt leuk.
Ris, klinkt wel goed al die drukte. Ik heb het zelf nu ook veel drukker maar ik ben veel efficiënter; ik moet wel. 28 uur per week is het nu zo'n beetje het gemiddelde maar mijn huishouden is op orde, en ik ben vrolijk en heb het gevoel de hele wereld aan te kunnen, lekker is dat. En natuurlijk is het leuk dat ik voor het tweede gesprek mag volgende week.

Ris, wat leuk, dat contact met die Amerikaan! En laat je de man koken? Beter.. En waarom vegetarisch?
Goedemorgen allemaal,

Mirjam, spannend hoor, tweede gesprek. Ik denk dat werken idd efficienter is voor je huishouden. Je hebt meer regelmaat en het is niet handig om dingen uit te stellen. Dat merk ik bv vaak, denk ik, die was kan morgen ook wel, gebeurt dan niet en ondertussen stapelt het zich op. Bovendien ben ik er van overtuigt dat werken naast voldoening ook energie geeft!!!!

Fluf, hoest nou?

Qua dingen in bed, Mats heeft een hondje, zo 1 als op het plaatje maar dan rood. Die heeft de originele naam Tuuf, want zo heet dat merk.

Verder heeft ie een soort muis in bed, die hebben wij Tod genoemd, tis een soort van doekje zeg maar.

En dan heeft ie een vreselijke muziekpop maar die maakt zo'n mooie muziekje (namelijk Moon River uit Breakfast at Tiffany's) en die noemen we Tingel. Met deze 3 in zijn armen, slaapt Mats in elk bed helemaal goed! En het is zo'n lief gezicht als je 's avonds op zijn kamer komt en hij heeft 1 van zijn knuffels helemaal vastgeklemd!

Pfff, heb weer behoorlijke last van mijn bekken, niet zo leuk!!! Maar even rustig aan doen. Wel saai, maar ja, tis niet anders!
haha, dinsdag een werkdag voor ons allemaal?

Roan slaapt met zo'n spuugdoekje. Hij had hem alleen in bed, maar de laatste tijd vraagt hij er ineens overdag ook om.

Hoe gaan jullie eigenlijk om met dingen die je kind doet wat niet mag. Roan doet op dit moment werkelijk alles wat niet mag. Als ik overal op zou reageren zou ik de hele dag bezig zijn met nee roepen en een zwaar sjacherijnig kind hebben. Hier heb ik geen zin in. Dus tja, waar treed je wel bestraffend tegen op en waar niet tegen op. Man en ik vinden het allebei lastig. Wanneer straf je, wanneer laat je iets gaan. Hoe straf je, enz enz.

@annie, beeb nog steeds in buik dus. En het voelt ook niet alsof het snel komt. Nog extra last van de warmte met dit weer?

@ris, lekker bijna vrij dus. Wel leuke dingen in het vooruitzicht. Met je klas bedoel ik. Zo'n eindgebeuren vond ik vroeger altijd geweldig. Was altijd heel gezellig op school.

@mir, ik werk altijd 28 uur per week. Bevalt me wel goed. Hoef niet zonodig minder te werken. Wat betreft huishouden doen m'n man en ik ongeveer evenveel. Vind ik ook niet meer dan vanzelfsprekend wanneer je allebei ongeveer evenveel werkt. Man denkt daar gelukkig hetzelfde over (anders had hij toch een probleem gehad, haahaha)

@niniaan, lukt het niet om Kyran op te houden tot een uur of 13? Roan zou soms ook wel om 11 uur willen slapen, maar dan ben ik 's middags de lul, dus tegen die tijd gaan we altijd even weg.

Groetjes!
Vandaag is manlief weer later thuis dus het was weer even druk. Werken, Floor ophalen, koken (spaghetti in de magnetron doen ), eten, even spelen, badderen, bed in.

Nu lekker even onderuit op de bank.

@annie: van dat merk Tuuf's heb ik dat unisex pakje in maat 44 gekocht.

Floor heeft eigenlijk alleen haar speen nodig in bed. Er liggen wel 2 of 3 knuffeltjes maar daar doet ze niks mee en ze mist ze ook niet als ze er niet zijn.

@mirjam: ik had het van die boeken waarschijnlijk een beetje verkeerd begreepen. Ik kan me goed voorstellen dat je bepaalde dingen liever niet wilt lezen of dat je door interesse voor een bepaald onderwerp (in jouw geval het geloof) juist daar over wilt lezen.

@krokus: ik las laats op een ander topic de term "pick your battles". Wat dus betekend dat je niet overal op kan reageren en zelf uitkiest waarop of wanneer je wel streng bent.

Als Floor iets doet wat niet mag en ik heb geen zin/geen tijd en het is ook niet zo erg (oud papier uit de doos halen bijvoorbeeld) dan doe ik meestal net alsof ik het niet zie.

Als ze iets doet wat echt niet mag (eten uit de la proberen te pakken bijvoorbeeld) of als ik de rust heb om wel streng te zijn dan ben ik wel heel duidelijk. Ik zeg een paar keer duidelijk nee en haal haar hand weg en anders gaat ze een minuutje de gang op. Daarna herhaal ik nog een keer wat ze verkeerd deed en dat dat niet mag.

Slaan etc. doet ze gelukkig nooit maar daar zou ik dus altijd op reageren, ook al heb ik geen tijd of zin. Dus duidelijk nee en als ze het nog een keer doet de gang op.

@ris: haha, wat een grappig verhaal over die Amerikanen. Ik stel me bij "de Amerikaan" echt zo'n texaan met cowboylaarzen en een hoed voor.

Heb je de drukke dag een beetje overleefd?

@niniane: grote knuffels in bed vind ik ook nog eng. Super dat Myrddin het zo goed doet. Is 62 centimeter echt zo klein of blijft hij een beetje achter in de curve?

@mmmoi: heb jij je drukke dag ook een beetje overleefd?

Ik had van het weekend een jurkje van Me Too besteld. Een paar maanden geleden had ik hem al gezien maar ik vond hem te duur en nu was hij in de aanbieding dus ik kon het niet laten.

Ze hadden alleen nog maat 80 of 92 en omdat ze nu vaak al 86 heeft heb ik de 92 genomen. Vandaag gekregen en het is me toch een gigantisch ding! Als ik hem aan zou trekken zou hij nog op de grond hangen denk ik.

Die kan dus nog zeker een jaartje de kast in ben ik bang.
@pebbles, Roan mept op het moment dus wel. Heel storend is dat. Dat "pick your battles" had ik ook gelezen. Had het ook al tegen mijn man gezegd.

Ik kan echt merken dat lief en ik ook niet fit zijn. Dan hebben we veel minder energie om consequent te zijn. Roan eet nooit avondeten. Hij gaat nog steeds zo'n 4x per week zonder eten naar bed. Ik weiger nl om hem iets anders te geven dan wat ik in eerste instantie op tafel zet. Vanavond maar een boterham gegeven. Die heeft hij voor de helft opgegeten. Volgens mij komen er ook weer tanden of kiezen. Hij wil nl ook geen korstjes meer en kauwt continu op zijn vingers.
He meiden,

Annie, wat een lief gezicht moet dat zijn, Mats met al zijn knuffels in zijn bed. Hanna heeft ook zo'n soort "Tuuf"-doekje maar ze doet er eigenlijk niets mee. Ik leg het altijd bij haar hoofdje als ze gaat slapen en dat vindt ze wel prima. Maar verder heeft ze haar duimpje (en pakt ze haar oortje met haar andere handje) als ze gaat slapen..echt superschattig (en over dat afwennen ooit; dat komt wel, ik maak me daar niet druk om).

Pebbles, was het lekkere spaghetti? Ik heb iemand magnetronmaaltijden wel eens horen omschrijven als "2x Ping-maaltijden" haha.

Krokus, ik zou alleen willen zeggen; richt je huishouden er (nog meer?) op in dat je een dreumesje hebt rondlopen, zodat er minder niet mag. En inderdaad; pick your battles. Hanna is nog steeds erg onder de indruk als ik zeg dat ze ergens niet aan mag komen (gebeurt niet vaak dat ik het hoef te zeggen) en dan trekt ze haar handje direct terug. Hoe gaat het met het lopen van Roan? Hanna kan nu een stapje of 10, maar ze doet het alleen in een vertrouwde omgeving (lees; thuis).

Morgen moet ik weer de hele dag werken (vanochtend ook gewerkt; loeidruk). Man zorgt voor zoon 's middags en ze gaan naar een openluchtzwembad..heerlijk (ben helemaal niet jaloers hoor haha).
O ja Pebbles, plak eens een plaatje van dat jurkje please? Vind ik altijd zo leuk om te zien.

Dit is het jurkje.

Over dat het indruk maakt als iets niet mag: echt indruk maakt het niet altijd maar de laatste tijd schrikt ze er soms van als iets niet mag. Als ze iets in haar handen heeft wat ze niet mag hebben dan laat ze dat ook heel snel uit haar handen vallen of gooit ze het zelfs weg. Dat deed ze dus gisteren ook toen ze het fototoestel van tafel pakte. Gelukkig gooide ze hem op het kleed.

Wel een grappig gezicht want je ziet haar in een schrikreactie weggooien wat ze vast heeft en dan meteen wegrennen.
Wat een snoepje dat jurkje! Jammer dat het nog te groot is.

Ik liep vandaag met Hanna aan de hand door het winkelcentrum en kreeg allemaal van die vertederde blikken (zo'n wankel blond grietje dat vrolijk de wereld in kijkt)..dan geniet ik zooooo intens..heerlijk.
En haha, Floortje die eerst iets op de grond gooit en dan wegrent..moet wel grappig zijn. Is de camera niet stuk trouwens? Ik ken het verhaal van een jongen van zes die zijn babyzusje vasthield. Er dreigde een glas van tafel te vallen en voordat hij wist wat hij deed, liet hij zijn zusje vallen om het glas op te vangen. Er was niets aan de hand gelukkig met de baby..(en of het glas ook nog heel was vermeldt de historie niet).
haha, zal je zien dat ik het over een jaar geen leuk jurkje meer vind. Ik dacht nog met haar tweede verjaardag maar ik kan me niet voorstellen dat ze in een half jaar nog zoveel gaat groeien.

@mirjam: daar spreekt een trotse mama. Aan de hand loopt ze dus al best wel flinke stukken?
Nou, vooral een intens blije en tevreden mama . Ze loopt aan de hand ook niet zoveel hoor, dan valt ze steeds en til ik haar weer overeind. Maar in het winkelcentrum zit Albert Heijn en daar moest ik zijn (rijmt ook nog haha). Ze heeft misschien twee keer 50 meter gelopen aan de hand dus zoveel was het niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven