Eind 2006, begin 2007

19-06-2007 23:09 8208 berichten
Alle reacties Link kopieren
@mmmoi: haha, ik had jouw post nog niet gelezen en ik lees dus nu pas dat jij de oefeningen ook nooit deed. Cesar en Mensendieck is niet gemaakt voor tieners.

@mirjam: zover ik het nu kan beoordelen zou ik denk ik best een groot gezin aankunnen. Lijkt me super gezellig.

Manlief vindt het echter met 2 meiden al druk genoeg.

Ik geniet nu lekker van mijn 2 mooie dochters en we zien wel wat de toekomst nog brengt.

Urban Jungle is echt geweldig! Wij hebben er veel plezier van.

ER is een goed idee! Ik dacht dat dat al jaren terug was gestopt.

@babba: grappig dat je Thomas en Floris noemt. Die namen stonden bij ons ook op het lijstje. Thomas heeft zelfs tot de laatste maand bovenaan gestaan maar hebben we toch nog veranderd.

Floris kon natuurlijk niet omdat we al een Floor hebben.

@ringel: dacht je toch zomaar dat je een jonge, gezonde vrouw was. Wordt je door de cesar-therapeut toch flink met je neus op de feiten gedrukt.

Hypermobiel heeft bij mij mede gezorgd voor mijn bekkenklachten. Heb jij daar geen last van?

Eva houdt slaapmarathon vandaag. Ze heeft ook steeds een uur of 4 tussen de voedingen.

Nu maar hopen dat ze vannacht ook nog wil slapen.
nou ja ik ga niet voor niks naar die mevrouw. HEb nog geen last en dat gaan we op deze manier proberen te voorkomen!

(he chips, me toch niet aan m'n eigen belofte gehouden e nvolgens mij komt er maagzuur opzetten, he getver, heb daar al helemaal geen zin in!)
@ringel: ga nou naar bed!!

Ik ga ook even naar die series kijken die jij noemde.
goedemorgen!!!!!!!!!!
Hallo meiden,

Als je even niets te doen hebt, moet je even naar het Tot welke maat pas je in attracties topic op Overig. Een of andere Mirlo denkt precies te weten hoe mijn leven in elkaar zit en dat door het beeldscherm heen. Het is echt te gek voor woorden. Mijn problemen met mijn schildklier en daarbijbehorende problemen met mijn gewicht worden afgedaan als smoesjes. Mijn hemel, ik wist niet dat er zulke domme mensen bestonden...

Verder weinig te melden eigenlijk. Ik heb keelpijn, auwie. Ga even thee zetten....
ooooooooo gaa nwe rellen?
Rellen? Ik zou niet durven!
Op welke knop moest ik ook alweer duwen als ik mijn tekst kwijt was?????

Shit!

Ga niet opnieuw beginnen, heb zo controle in het zkh.....

He Ris, kwam je nog even gedag zeggen voor je uit de lucht verdwijnt? Je hoeft je toch pas vanavond te melden?
Oh, nog ff iets ontzettends irritants....... Ben er echt kwaad over.... Had gisteren mijn directeur gemaild of ik mijn salarisstrook toegestuurd kon krijgen en terwijl ik mijn mailtje zat te typen, kwam er een andere mail binnen van een collega. De notulen van de vergadering. Daar stond mijn vervangster niet tussen. Nee, dat klopt. Die werkt niet! Heeft gekozen voor een ander baantje (haar goed recht), maar ik word dus gewoon niet vervangen! En het werk dat ik klaar had liggen, wordt dus niet uitgevoerd. Hoe vind je die???? Echt te belachelijk voor woorden vind ik... want hoeveel ben ik dan als persoon/leraar waard als het niet eens de moeite is om iemand anders aan te nemen????? Kan me hier gruwelijk over opwinden hoor....
Lieve, lieve Ris, relax jij maar een beetje. Jij gaat heeeeel binnenkort je prachtige zoon geboren zien (nou ja, zien?) worden. Heeeeeel veel succes en een fantastisch begin gewenst met jullie kindje!! Een hele dikke kus van mij, en schooldirecteuren zijn helemaaaal niet belangrijk hoor! Het gaat nu echt even om jou en om jullie. Veel liefs!!
Ris, zet hem op. Helemaal eens met Mirjam, laat school maar even school zijn en tuurlijk hebben ze geen vervanger voor je! Jij bent onvervangbaar! Zie het nou juist maar als compliment dat ze niet zo snel een ander geschikt iemand hebben gevonden of gaan zoeken!

Hou je ons op de hoogte?

Nou, valt me erg mee met spiraal, bloed nauwelijks nog en ook geen pijn.

Vanmiddag moet ik naar het ziekenhuis voor een echo van mij n voet. Heb een rare zwelling en is altijd al een beertje rare enkel qua gevoel geweest. Heb er ook fysio voor gehad maar misschien dat op echo wat meer te zien is, zien wel...
Annie, wat kun jij alles toch altijd lief zeggen, echt, dat meen ik. En sterkte met je voet! Misschien kom je Ris nog wel tegen in het zh :)! (neeee, ik weet dat jullie niet echt bij elkaar in de buurt wonen!)
Ris je bent toch ook onvervangbaar! Maar het is en blijft niet leuk. Knuffel en succes in het ziekenhuis.

Ik gok trouwens dat Ris nu even komt melden en schrijven omdat ze vanavond het ziekenhuis ingaat en morgen bevalt.... Verder geen achterdochtige theorietjes hier hoor...

Annie en Mirjam, jullie zijn schatjes!

Annie succesmet de echo van je voet.
Nou Ris de telefoon is helemaal opgeladen en klaar voor je sms. En schijt aan die school. wat de anderen ook zeggen, je bent blijkbaar onvervangbaar en ze komen er dan wel achter dat het ws toch wel handig zou zijn geweest als ze wel het klaargemaakte spul hadden gebruikt en dat ze dan 10 keer zo hard moeten rennen om aan eisen enzo te kunnen voldoen. Gewoon een heel dikke vinger en je tong uitsteken.

@fluf, ik heb dat topic zo eens een beetje doorgelezen, maar iedereen valt toch behoorlijk in herhaling en blijft lekker in z'n eigen hangen. Ben het absoluut met je eens dat je kerngezond en wat aan de dikke kant kan zijn en daardoor niet per definitie een gevaar voor de samenleving hoeft te zijn. Maar volgens mij zijn de gevallen van dik zijn door medicatie of andersoortige dingen op 1 hand te tellen, voor die mensen (waaronder jij dus) is het gewoon keihard knokken tegne de vooroordelen die er bestaan tegen dikke mensen. Het gros van de mensen die te dik zijn, zijn toch gevalletjes van " elk pondje door het mondje"

Als ik je een tip mag geven zou ik de eer aan jezelf houden en niet meer willen proberen die Mirlo op andere gedachten te willen brengen. lijkt me een typetje rigide denkstructuur, je bent dik, dus .....bladibladibla.....

@Annie, succes met die echo.....lijkt me behoorlijk naar.

Is het bij jullie ook zo koud? s'Ochtends brandt de kachel hier al (uitzichzelf) omdat het anders te koud is. Maar heb nu ook wel de neiging om de kachel aante doen. brrrrrrrrr rillllllllll.
Ach ik weet het ook eigenlijk wel. Gewoon laten praten, maar als er op een dag een aantal opmerkingen vallen en er dan zo ontzettend irritant word gedaan op een topic waarbij ik probeer te laten zien dat er ook een andere kant bestaat, dan schiet het wel eens verkeerd. Ach ja, menselijk enzo he.

Wel heel leuk trouens was gister in de C1000. Ze hebben daar alle appels en peren in de reclame voor een eurie de kilo. Dus naar de C1000. Ze hebben een soort van marktkraam opgezet met appels en peren meteen aan het begin van de winkel. Ian en des vliegen erop af, Max roept Appe Appe (ja ja, een heus nieuw woord geleerd). Vraagt Ian waarom die ene peertjes zo klein zijn. Dus ik leg hem uit dat het Gieser Wildemannen zijn, dat ze iets kleiner zijn en dat je van die peertjes de stoofpeertjes maakt. Ian helemaal uit zijn dak peren aan het pakken, want stoofpeertjes is hij dol op. Des staat er springend naast en Max doet van weeromstuit mee. Staat er een wat oudere vrouw naast me die zegt dat ze het zo fijn vind om een jonge meid als mij te horen over stoofpeertjes. Dat het tegenwoordig toch heel wat is als iemand van mijn generatie nog weet dat Giesers stoofpeertjes zijn en dat ik ze ook nog klaarmaak en dat mijn kinderen ze ook weer lekker vinden en erover leren. Ze stond er helemaal van te glunderen. Kijk en dat soort momenten zijn dan weer helemaal leuk.

Het is hier maar aan een kant van het huis koud. Daar staat de wind meer op en pas de avondzon, dus is het daar kouder. De rest is nog niet zo koud dat de kachel aan moet.
over die gieser wildemannetje gesproken, as we speak heb ik ze dus op staan! lekker met een fles bessensap, tig zakjes vanillesuiker (moet eigenlijk nog kaneel, maar kwam erachter dat die op is) en stiekem nog een slok port. hmmmmmm en dan met krieltjes, dikke sju en rundervinkjes...hmmmmm (kun je mij ook voor wakker maken hoor)

Kennen jullie het gevoel dat er ergens in je achterhoofd iets kriebelt, van: ik zou eignelijk iets moeten als je het vervolgens doet, je een ijskoude douche krijgt? Die heb ik dus net 2 minuten geleden gehad. een oud klasgenootje van me had borstkanker en de prognose was bar en bar slecht. Nu las ik net op haar hyves dat ze half augustus is overleden. Ik had haar graag nog een krabbel of een berichtje willen sturen, weet ik veel, om haar te laten weten dat ik veel aan haar denk, maar ook dat ik haar (en onze spw klas) eignelijk nooit vergeten ben en veel goede herinneringen aan haar bewaar. Maar nu kan dat dus iet meer. Zo definitief en onherroepelijk. En net zo oud als ik nu ben. Met een zoontje die ff ouder is dan Mayte.

Dat is toch wel even heel erg met je neus op de (kanker) feiten worden gedrukt. wat ikzeg, een ijskoude douche.

en het was al redelijk koud hier.
Ringel, knuffel meid.
Ringel, wat naar! Wat vreselijk jong nog zeg..

Fluffy, lekker he, Gieser Wildeman-stoofpeertjes. Hier maakt man ze altijd klaar, eigenlijk wel weer een goed idee!

En aaaaahhh, ik ben een beetje hyper (blij dus). Een paar weken geleden had ik foto's opgestuurd naar een van de meest gerenommeerde kindermodellenbureau's van Nederland (moeder Anne). En nu heb ik bericht gekregen dat ze Hanna graag willen inschrijven... echt leuk dit. Maar goed, ik weet natuurlijk helemaal niet of er ook opdrachtjes uit voortkomen. Als geen enkele opdrachtgever haar ziet zitten houdt het net zo goed op.
@ringel: ik krijg het er zelf ook koud van. Wat is de wereld toch verschrikkelijk oneerlijk soms.

Wat moet het verschrikkelijk zijn om je kind achter te moeten laten en daar van te voren ook bewust van te zijn.

Dat heeft me toen bij de dood van Guusje Nederhorst ook zo aangegrepen.

Hoe gaat het met die andere vriendin van je trouwens? Dat was toch ook een heftig verhaal.

Stoofpeertjes vinden hier ook gretig aftrek. Ik doe er geen suiker, bessensap, of andere toevoegingen bij. Gewoon schillen, uurtje of 2 a 3 koken en dan lekker smullen.

Jullie mogen trouwens wel bij mij komen opwaren. Ik heb de buitendeur hier vaak open staan omdat het binnen zo warm is.

We hebben veel glas op de zonkant en zodra de zon schijnt is het meteen een graad of 23 in huis.

Ik merk wel dat ik het extra bloed van de zwangerschap weer kwijt ben want ik had het toen altijd warm en nu heb ik het sneller koud.

@fluffy: ik heb het topic nog niet gelezen maar ik begrijp de strekking van het verhaal wel.

Gelukkig zegt het (veel) meer over die mensen dan over jou.

@annie: is er nog wat uit de echo gekomen? (ik vind baby-echo's toch leuker ).

@ris: ooooo, ik vind het nu wel spannend hoor!! Het kan nooit meer lang duren (en wat ga jij lachen als het toch pas volgende week is en je ons met dat scheer verhaal op het verkeerde been hebt gezet).

Het onbelangrijke gevoel op het werk heb ik ook wel. Voor mijn verlof is er niemand geweest die zich heeft afgevraagd wie mijn werk zou overnemen en de meesten wisten niet eens wanneer ik verlof had.

Uiteindelijk heb ik zelf maar wat belangrijke dingen aan anderen overgedragen maar ik voel me totaal niet onmisbaar.

Eigenlijk wilden we eerst een nieuw huis kopen maar manlief had het er laatst al over dat hij het belangrijker vindt dat ik me prettig voel op mijn werk. Ik vind het een hele enge stap om naar een andere baan uit te kijken (terwijl ik een kind erbij helemaal niet zo ervaar) maar ik denk dat ik me toch maar eens op de banenmarkt ga orienteren.

Het is wel heel moeilijk om in deze sector parttime te werken dus ik ben bang dat ik onder mijn huidige werk- en salarisniveau uit ga komen.
@mirjam: wat leuk dat ze Hanna willen inschrijven! Wat voor soort opdrachten moet ik dan aan denken?
Zit hier gewoon nog een beetje te stuiteren, vind het zo leuk. Pebbles, dit staat er in de kennismakingsbrief die ik nu per email heb gekregen:

Moederannecasting treedt op als bemiddelaar tussen opdrachtgever en model. Een boeking is een overeenkomst tussen opdrachtgever en het model. De boeking kan zijn voor fotografie, commercials, bedrijfsfilms, tv-series, speelfilms en het doorpassen van kleding.
En nog iets leuks; ik ben toch zoveel kleding aan het verkopen van zoon, via mp? Ik had er in gezet dat het pakket (28 stuks merk) vanmiddag om 16.00 uur naar de hoogste bieder gaat. En de biedingen staan nu al op 185 ¤....niet normaal meer (ik vind het bijna teveel gewoon...)
(en nu 200 ¤...men, dit is niet leuk meer, ik voel me gewoon beschaamd, maar ja, mensen bieden uit vrije wil...)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven