Eind 2006, begin 2007

19-06-2007 23:09 8208 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai meiden,

Zo, hier het bloemencorso weer gezien en Jasmijn ligt lekker al een uurtje op bed, dus dat betekent opschieten, want dan is ze zo weer wakker. Vanochtend vijf minuten met Jasmijn gefietst en ze vond het geweldig!!! Echt lachen steeds, en met twee handjes het stuur vasthouden, zo schattig! Ik pas gelukkig nét tussen het zadel en het stoeltje met mijn buik en dan is het nog een moederfiets ook!!!!! Dus ik kan begrijpen dat wanneer je een gewone fiets hebt, je een moederfiets wilt. Ik heb trouwens gelijk de buggy meegenomen op de fiets, maar wat is dat een gedoe zeg, kind erop, stuur vastzetten, buggy erop (hoe MOET DAT???) en rijden maar. Met buggy achterop kan de fiets niet zelf staan want dan kiept 'ie om dus dat is niet echt handig. Vooral eráf wordt moeilijk: Jasmijn moet blijven zitten terwijl ik de fiets tegenhoud voor het omvallen en dan tegelijkertijd de buggy er af probeer te krijgen, echt niks! Dat wordt pas handig als ze iets groter is en dus even staand kan wachten totdat ik alles op, aan en in mijn fiets heb zitten...

@Pebbles: Ik zat net op de groep te kijken toen jij de foto's postte want ze verschenen ineens in beeld, heel leuk. Wat grappig dat je Jas op mij vindt lijken, ik hoor iedere keer andere meningen daarover. Ze is echt een mix dus. Je bent hier nog steeds welkom hoor, weer of geen weer. Je mag zelfs overnachten zoals je al weet dus je komt maar langs! Als ik je een moederfiets mag aanraden zou ik zeker de Bloom doen, omdat die normale 28 inch banden heeft en er dus niet uitziet als een gehandicaptenfiets, zoals veel andere moederfietsen. En paars is zo leuk! Zeker in combinatie met het zitje en de fietstassen die ik heb, ik moet nog even een foto maken maar het regent hier momenteel dus dat doe ik later nog wel. Ik zal Oei ik groei er zo maar weer even op naslaan maar eigenlijk wil ik dat niet want het gaat nu zo goed met Jasmijn dat ik bang ben dat ze weer vervelend gaat doen als ik dat boek erbij pak Shit geen smileys hier... En o ja, lachen he, als je mijn nick googlet....!!!

@Krokus: Bedankt voor de tip van de V&D, helaas is er niet een filiaal heel erg dicht hier in de buurt maar ik heb nog wel een bedje nodig. Ik wil graag een bedje bij de oppas zetten waar Jasmijn 's maandags heen gaat zodat ik ons eigen campingbedje niet steeds hoef te slepen. Ik was al op MP aan het kijken maar een nieuwe voor zo weinig geld vind ik nog fijner! Tot wanneer geldt die actie?

Ik moet ook nog steeds een tweede buggy kopen. Ik had op MP een Quinny Zapp gekocht en die is prachtig, maar hij kan niet plat. Omdat we in oktober naar Turkije gaan heb ik toch echt wel een buggy nodig die dat kan. Ik mag die van mijn vriendin wel lenen maar die heeft geen kapje, dat is echt zo'n regelrecht stoeltje op wielen zeg maar. Dus nu heb ik al een buggy en moet ik voor één zo'n shitvakantie nóg een buggy kopen...niet echt handig.

@Ringel: Idd, Jasmijn is echt al een dreumes aan het worden, ze is gewoon geen baby meer hoe graag ik het ook zou willen!!!

@Babba: Heb je je huis al gedaan? Ik nog niet maar ik heb met mmman afgesproken dat we dat maandagochtend eens samen goed aan gaan pakken. Hij is een goede huisman dus daar ben ik heel blij mee. Ik kom er met Jasmijn vaak niet aan toe om mijn huis een 'klap te geven'.

@Ris: idd, die taakpicto's heb ik dus ook. Ze zijn echt schattig, maar zoals ik al zei vind ik ze behoorlijk kinderachtig voor groep 7. Ach ja, die kids onderschat je ook vaak dus het kan best zijn dat zij het geweldig vinden!

Zo, nu heb ik geloof ik iedereen gehad, maar even posten. Blergh wat een zeikweer, regen en we hebben vanavond nog wel een BBQ! Warme kleding aantrekken dus...
@mmmoi: he, wat vervelend dat je in oktober nog naar Turkijke moet . haha, nee lijkt me heerlijk om als het hier al flink herst is nog lekker naar de zon te gaan. Wij wilden eigenlijk eind van het jaar nog naar de antillen ofzo maar ik denk dat dat er vooral financieel dit jaar niet in zit. Misschien volgend jaar.

Kan je die zapp niet weer op MP voor dezelfde prijs verkopen of wil je die graag houden?

Ik heb volgende week woensdag vakantie en een week later gaan we weg maar in die week lijkt het me heel leuk om een keer langs te komen. Volgens mij konden Niniane en Ris ook op sommige dagen dus roep maar wanneer het het beste uitkomt.
heeeeeeeeeeeeele diepe *zucht* moet dus nog steeds beginnen met werken en het hangt als een zwaard van damocles boven m'n hoofd

Maar goed als we een dubbel belegde boterham willen eten dan zal het wel moeten. En dit moet nog en zus moet nog*zucht* Heb al wel tas ingepakt en sta in de start blokken, over 30 minuten ben ik de deur uit. (en meteen ook weer een slaap dienst, blegh)

Lief dat jullie allemaal zo meeleven.

Ik ben idd mezelf ook maar eens gaan googlen, kom ik op een heel leuke site (die dus ringelding heet) met kinder en baby spullen. hmmmmmmm (miss leuke avatar?) en ik kom ook op reacties van hier van mezelf, how weird?

nog geen mmmoi gegoogled (ff doen nu) hihihi op krokus, krijg je ook een instapbad! en wat zijn er een boel dieren die pebbles heten! en voor annie zijn er ook een heleboel leuke plaatjes!!! En ris is Rijopleiding In Stappen! hahahahaha Baba kom je uit bij een coffeshop en ali baba natuurlijk.

Marlies/ flower bij Marlies, veel Marlies Dekkers en iemand die ook mee gedaan heeft met Idols? en bij pepiet zijn er niet zo veel plaatse, maar er is wel een pepeit lid van de club van 100?

Volgens mij heb ik dan nu iedereen gehad.....grappig hoor plaatjes zoeken! Ga nog ff naar de wc en then I'm off.

Toedels!
@ringel: onze poes heet inderdaad ook Pebbles. Je bent Niniane en Bloempje vergeten. Bloempje geeft wel veel hits denk ik, heet het stinkdiertje van Bambi niet zo?

Werk ze vandaag (en vannacht), altijd extra balen zo na de vakantie.

@babba: geweldige foto's weer op de groep. Nu zien we ook eens een keer van wie Aimee dat mooie kleurtje gekregen heeft.
Het lijkt wel of wij allemaal helemaal niets te doen hebben buiten het forum en de groep Nou ja, Ringel dan, die is erg druk met werken. Leef met je mee meissie, ben blij dat ik niet hoef te ruilen... Trouwens, jij bent ook wel internetverslaafd, iedereen gaan lopen googlen. Heb je nou al ontdekt wat je als eerste vindt als je mijn naam googlet op afbeeldingen? ;-P

En Babba, leuke foto's op de groep, vooral die met die tongen is geinig!!!

Hier strakjes een BBQ in de straat dus alles inpakken om Jasmijn bij opa en oma te kunnen laten logeren. Die wonen op drie minuten fietsafstand dus ik ga maar op de fiets met Jassie, vind ik zo leuk!!! En vraag mmman gelijk of hij een foto maakt dan. Hij mag met de auto om alle spullen te brengen, oa campingbed. Nou dan neem ik nu maar afscheid van jullie, zij het met moeite, en ik zie jullie morgenochtend weer.

Fijne avond allemaal!
quote:Ris schreef op 18 augustus 2007 @ 15:01:

[fgcolor=#FF6600]Krokus; ik zette Ella eerst ook altijd in de kussens om te zitten, had ik nu ook gedaan, maar ze wil ook steeds als ze zit, gaan liggen of draaikonten. Vandaar dat ik het nu weg had gelaten, maar ja... toen donderde ze wel neer.

Ze gaat nog niet uit zichzelf zitten hoor, ik zet haar neer en dan blijft ze zo zitten (of niet). Ze trekt zich ook nog nergens aan op,maar dat gaat als ik naar haar kijk, niet lang meer duren...

en don't worry... Roan gaat dat vast ook allemaal doen!

fgcolor]

Haha, ja hoor. Als hij 18 is hoef ik hem vast niet overeind te houden (of hij moet zoveel gezopen hebben

)
mmmoi, wij kochten een bedje omdat degene die wij hadden niet goed bleef staan. Nav de gebruiksaanwijzing van het nieuwe bedje zijn we erachter gekomen dat wij het gewoon fout deden. Ik heb het bedje echter al gekocht. Ik kan het je evt opsturen. Ik denk dat er dan 6,50 bezorgkosten overheen komen. Dan zou het bedje dus 33,75 kosten. De officiele winkelprijs was 50 euro (er ging nl sowieso al 10 euro af). Laat het me maar even weten.
@krokus: haha, gaan we nou handelen hier.

Floor is vanavond heel netjes gaan slapen maar werd een half uur geleden weer wakker en is sinds die tijd allemaal maar heel zielig aan het huilen. Ik heb haar al even geknuffeld en dan is ook alles goed, als ik alleen in de kamer ben is het ook goed maar zodra ik me omdraai is het drama. Ik ga nog maar even mijn poot stijfhouden want anders blijven we dit houden natuurlijk maar ik vind het afschuwelijk. Het liefst zou ik haar uit bed grissen en lekker een uurtje knuffelen.

Ik zit tussen het geschreeuw naar de afscheids uitzending te kijken van tien/talpa. Dat is een leuker programma dan alles wat tien tot nog toe gemaakt heeft, haha.

tsssssk, worden mijn goede bedoelingen in twijfel getrokken!!!! Hahaha.

Wat vervelend dat Floor huilt. Heeft ze dat vaker? Sinds Roan doorslaapt is hij 1 week 's nachts wakker geworden. Nu echt nooit meer (afkloppen!!!!!). We leggen hem er om ongeveer 19 uur in, en meneer wordt rond 6.30 wakker.
Normaal heeft ze dat eigenlijk nooit, alleen de laatste week. Ze is nu gelukkig eindelijk net stil. Floor wordt ook ergens tussen 6.30 en 7.30 wakker. Vanmorgen om iets voor 6 al maar met een speentje werd ze pas om 7.15 weer wakker.

even een pampertip:

bij de etos; 3 pakken halen, 2 betalen (en dan hebben ze ook nog eens voordeelverpakkingen, dus dat is extra mazzel!)
Hoi!!!

Vico heeft vanmorgen uitgeslapen, wel tot 09.15 uur!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

C maakte me wakker met de vraag of ik Vico een papfles had gegeven, eeh nee dus. Het is al kwart of negen. SCHRIK! Snel erheen. Hij lag nog lekker te pitten. Toen werd ie wakker van C en heeft ie heerlijk een grote papfles leeggedronken. Morgen weer zo doen Vico? Mama en papa vonden dit wel errug luxe hoor, uitslapen!

@ Krokus: Vico zwaait ook nog niet hoor maar ik moet eerlijk zeggen, ik moet dat ook veel vaker oefenen! Hij zegt soms papa, zo schattig. En 'ja'. En kan 'nee' schudden als ik het zeg. En kusjes geven, tja dan doet hij ook zijn mond wagenwijd open, jammie

Hoe is 't verder met je?? Wij zitten ook op ongeveer 600 cc aan flessenvoeding.

@ Annie: Slaapt Mats om 12.00 uur? Anders zou je bijv. de melk van 10.00 kunnen laten vervallen en dan geef je alleen fruit met bijv. water. En de pap zou je om 7.00 uur kunnen geven, een papfles, aangemaakt met borstvoeding bijv. En dan om 12.00 een boterham met borstvoeding. Om 14.00 fruit of koekje met water of dixap (wat je wilt) en dan heeft Mats misschien iets meer trek tegen de tijd dat er warm gegeten wordt en dan doe je yoghurt direct na de warme hap en als het slaaptijd is nog borstvoeding. Maar dit schema is ook prima toch?? Wij deden het gewoon zo zoals ik net beschreef. En sinds kort doen wij bij het ontbijt ook een boterham. En trouwens, die 19.00 fles is weer van de laatste tijd hier want Vico wilde die eerst een poos niet meer maar nu weer wel, grotere maag denk ik, dus we zitten nu weer op 3 flessen en daar ben ik blij mee.

@ Mmoi, wat onwijs goed dat Jasmijn kruipt en zelf kan gaan zitten. Dat is ook een snelle meid hoor! Ow wat balen van HP 7...grrrrr! Tof dat je de fiets hebt!! Jij bent nu vast lekker aan het feesten op de buurt BBQ. Mooi dat het goed weer is, jullie treffen het redelijk, toch?

@ Babba, Vico heeft ook 2 avonden niet willen slapen. Toen heb ik uit voorzorg dat spul op zijn tandvlees gedaan en toen was het over! Dus het kunnen aankomende tanden zijn. En ik had het er vandaag nog met mijn schoonmams over en die zei ook dat het heel goed zo kan zijn de de baby's die klachten alleen 's avonds hebben, dus wie weet krijgt Aimee tanden! Je kunt CTRL N gebruiken ipv het wereldbolletje.

Hoe ging het inslapen vanavond? Tja, dat laten huilen of niet. C en ik hebben daar ook wel eens een meningsverschil over gehad maar een heel kleintje maar hoor. Als ik zeker weet dat er niets aan de hand is, laat ik Vico ook even huilen maar soms doet het wonderen hem even uit bed te halen, zijn zinnen te verzetten, samen een liedje te zingen en hem dan met een glimlach op zijn gezicht weer in bed te kunnen leggen zodat ie direct indut. Heerlijk om te zien!!

Toffe foto's op de groep!

@ Pebbles, Vico gaat zich ook aan de voorgeschreven kruiptijd houden, over hij gaat het overschrijden! Haha. Is geen Snelle Jelle hoor. Leuk zeg, van die foto's voor je schoonmama! Zijn de afdrukken mooi geworden. En ehh plannen voor een tweede vroeg je? Ja wij...

Leuk van het fietszitje! Hier zit ie op een gewone fiets en ik pas er niet tussendoor maar heb een speciale op- en afstapmanier ontwikkeld. Heb vorige week voor 't eerst met Vico gefietst, ging erg goed. Denk dat ie het erg leuk vond maar is een kat op de boom kijker...Heeft ie van C! Maar wil toch ook wel een mamafiets, denk ik....

@ Ringelding, ik kijk daar een beetje tegenop, dat Vico straks (na 6 weken bij mij en 4 daarvan bij ons samen) weer naar nieuwe gastouder moet. Ik ben benieuwd hoe het jullie maandag zal vergaan. Succes voor Mayte en mama!

Hier nog zo'n doorhapper. Maar nu doet Vico 'brrrr' als ie vol is en schudt hij 'nee' met zijn hoofd. Maar toch gaat er ondanks dat altijd nog wel een hapje in, moeilijk te bepalen dus. Aah leuk is dat hè, een filmpje kijken van toen je babe nog heel klein was. Ik zit dan altijd te janken, vind het dan zo lief en bijzonder. Wat een minimensjes waren het!

@ MMMoi, die buggy van Prenatal kan plat liggen en is voor erbij niet duur. Wij hebben 'm niet hoor maar ik heb het van horen en zeggen. Maar wie weet kan Jasmijn tegen die tijd wel in de Zapp!

Lees net dat 't bij jullie regent...Balen, hier is het echt mooi weer geweest vanavond. Hoop dat de bbq leuk is!

En wie weet is het bedje van Krokusje iets voor jullie! Zou mooi zijn!

@Ringelding, sterkte meid met werken! Ehh Marlies Dekkers. Een lingerie ontwerper toch??

Ok, iedereen gehad denk ik?!

Ga ff iets drinken en dan in bed. Morgen drukke dag, bezoek en varen. Maandag zijn we trouwens 4 jaar getrouwd. Moet nu plaatsen, accu is leeg.

Slaap lekker allemaal!!

Liefs!
ff snel vanaf werk pjoeter. Het internet is hier zoooooooo traaaaaaaag.

@Flower, Marlies dekkers is idd een lingerie ontwerpster, heb een paar setjes van haar.zit goed sstaat goed en blijft goed.

een 2e kindje? Ja hoor........maar nu nog niet (alhoewel ik heb nu een springend ei dus je weet maar nooit;-)) Ik heb idd ook een drukkend gevoel in m'n onderbuik op het moment dat zover is en ik heb zo veel meer zin in sex (en dat vind Lief dan weer niet zo erg)

Maar goed. mmmoi ik hoop dat jullie bbq niet helemaal in het water is gelopen en dat de rest ook een fijna avond heeft gehad.

En weten jullie misschien ook waar ik maandkalenders op internet kan vinden (die ik dan kan uitprinten) kom er niet om dat stomme trage internet hier.

Ga slapen. Morgen weer vroeg! Truste
goeiemorgen allemaal!

Weinig nieuws sinds gisteravond. Roan is ook aan het buikschuiven zie ik ineens. Hij heeft gelukkig de voor- en achteruitknop nog niet ontdekt en draait alleen nog maar rondjes.

Vandaag naar mijn vader. Die woont net over de grens in Duitsland.
@ris: bij de kruidvat hadden ze die pamper aanbieding ook afgelopen week. Op de site van de Etos zie ik trouwens alleen de oude folder. Heb jij geheime inside informatie?

@flower: leuk! plannen voor een tweede dus. Op korte termijn al? Ik zou het ook wel heel leuk weer vinden maar het lijkt me achteraf ook wel weer jammer als je in een hele korte tijd al die leuke babyjaren gehad hebt. Ik probeer het nu een beetje uit te smeren zodat ik er nog jaren plezier van kan hebben (of we krijgen nog heel veel kinderen, haha).

@ringel: ik kon er alleen eentje vinden die je nog even moet downloaden, je kunt er je eigen foto's of plaatjes in plakken : kalender

@krokus: leuk dat Roan nu ook wat mobieler is! Rondjes draaien is bij Floor ook nog steeds favoriet al kan ze wel achteruit.
Moge allemaal,

Net wakker geworden om 11 uur omdat mijn moeder vanuit Portugal belde (!). Lekker gedouched en gelijk hier een update. De BBQ was hartstikke leuk en de zon brak vanavond nog ineens door dus we hadden het helemaal niet koud meer! En ook geen regen gelukkig. We lagen er om half 2 in dus het is wel heel gezellig geweest. Nu gaan we zo lekker Jasmijn ophalen, want die mis ik gelijk wel hoor. Vanmiddag naar vrienden die in de buurt wonen, op de fiets, leuk is dat joh! Heb gisteren dus twee keer een stukje van nog geen vijf minuten gefietst en Jas kraait het uit tijdens het rijden, zo leuk! Moet nog steeds foto maken... luie mmmoi...

@Krokus: Mmman zegt: voor 30 euro nemen we hem over. Hoe ziet hij er uit eigenlijk, welke kleur?

Iemand ook nog een buggy die in ligstand kan in de aanbieding???

O shit, oproepjes mogen niet, nou angels, dit hierboven was eigenlijk meer een geintje dan een oproepje... (maar als er iemand reageert vind ik dat he-le-maal niet erg, hihi)

@Flower: Jasmijn kan nu al in de Zapp en ze zit er prima in, alleen kan ze er niet in slapen. Als we op vakantie zijn vind ik het toch wel handig dat als ze moe wordt, ik hem plat kan leggen, snap je? Ik heb dat ook al gehoord van die Prenatal buggy dus ik denk dat ik die maar ga aanschaffen!

@Pebbles: Is het een sprongetje bij Floor? Gaat het nu wat beter met huilen? Werkt onwijs op je zenuwen hè, maar soms moet je hard zijn !

@Ris: Bedankt voor de tip, misschien ga ik ze wel even halen. Dat ze bij Kruidvat ook in de aanbieding waren had ik trouwens ook niet gezien...thanx.

@Ringel: Marlies Dekkers is toch heel duur? Ik vind het wel mooi maar ik weet niet waar dat hier in de buurt verkocht wordt ofzo. Hier gewoon Hema en Livera ondergoed, hihi. Heb je nog een beetje lekker gewerkt? En waarom ga je een kalender maken?

Goed, manlief is hier klaar dus we gaan zo Jassie halen. We gaan heel misschien van de week nog een nachtje weg trouwens, vrienden van me zitten op vakantie in Ommen en daar willen we heen maar dat is best ver rijden dus misschien boeken we een hotelletje!! Ff surfen naar een leuke.

Nou de mzl weer!
@mmmoi, dan breng ik hem toch even terug naar de V&D. Heb nl gewoon de bon nog en geen zin om er zelf bij in te schieten door zelf een deel van de verzendkosten te moeten betalen. Hahaha. Handelaartje die je bent.

Lekker dat jullie nog een nachtje weg gaan. Ik neem aan dat je nachtjeweg.nl kent voor het boeken van een hotelletje?
@pebbs, heel grappig om te zien, die rondjes inderdaad. Betekent echter wel dat we nu echt iedere dag alles moeten stofzuigen. (Zucht). Hahaha.

Hoe doen jullie dat thuis eigenlijk. Qua verdeling. Ik heb een man die geen hekel heeft aan het huishouden. Met sommige dingen hebben we wel echt zo'n traditionele verdeling. Ik doe bijvoorbeeld altijd de was. Hij doet de vuilnis. Verder doen we eigenlijk even veel. Op het moment doe ik wat meer uiteraard omdat ik de hele dag thuis ben.
Hallo daar was ik weer en de eerste werkdagen weer overleefd!

@Mmmoi, marlies is idd wel duur, ik koop het meestal in de utverkoop en ook alleen als ik het echt echt mooi vind. Voor een BH en string ben je gauw 100 euro kwijt (in de uitverkoop dan he) maar ik vind het me zelf wel waard eigenlijk.

Lekker dat jullie nog een nachtje weg gaan. Ommen is hartstikke leuk! We komen er altijd langs als we naar m'n moeder in Enschede gaan en is altijd precies de plek waar MAyte wakker wordt en we even de benen gaan strekken.

@Krokus, qua verdeling is het eigenlijk 50/ 50 maar ik doe idd de was en Lief kookt eigenlijk altijd. En hij doet de containers buiten zetten. Verder is het eigenlijk wel gelijk, al ben ik wel meer van de poets (als ik er al zin in heb) en nu Mayte ook vaker op de grond aan het kruipen is (nu ja het bekende rondjes draaien) gaat hier de wisser ook wat vaker over de vloer......

@Pebbles, bedankt voor de kalender!
Heyyyy wat een heerlijke dag!

Vannacht bij mijn ouders geslapen, vriend moest werken en vanavond ook. Was leuk....Ze wonen in het buitengebied en hebben grote tuin. Aimee kijkt altijd haar ogen uit, vliegen, poes etc.

Daar heeft ze ook hysterisch gehuild voor het slapen. Zou het komen vanwege dag/nacht verschil. Nu heb ik haar er al om 18.30 in. Vanmiddag niet geslapen, dus hoop dat ze een rond maakt tot ochtend. Vaak slaapt ze hier nog van 17.00 tot 1900 en dan laatste fles, maar nu lag ze vaak dus pas om 2100 in bed. Terwijl je haar eerst na de fles erin kon leggen, dus dit slaapje maar eens schrappen...

Ze trekt zich nu echt overal aan op...Aan onze benen, tafel...En had vriend dus paar dagen geleden al gezegd dat bed omlaag moet, want dat het nu wachten is totdat ze het daar doet. Net dus meteen en bed staat nog op helft. Maar met een beetje hangen en afzetten kukelt ze er echt wel overheen...Vriend is dus werken en alleen lukt het mij niet...Kon ik net dus het campingbed gaan opzetten...Grrrr mannen...

Krokus....ja leuk zuigen...kind is wel representatief van hoe je vloer eruit ziet haha....Nou denk dat Rowan er binnenkort wel echt vandoor gaat haha.

Valt mij nu steeds op, als ze 1 ding doorhebben dan blijven ze dat doen...En mobiel zijn is wel errug leuk voor ze...

Hoe gaat het verder met jou...Zit je al beter in jouw vel???

Ow thuis is het redelijk verdeeld en idd ik doe ook altijd was en vriend vuilnis etc...

Pebbles: foto's van Floor zijn cute, echt een mooi meissie...Zit goed op de fiets hoor...Doordat Floor nog niet zo'n haarbos heeft, is ze veel meer een baby om te zien dan Aimee en Jasmijn bijvoorbeeld...Dat is het leuke aan echt babyhaar...Qua hoofd zou Aimee ook best dreumesje kunnen zijn...Daarom zie je pas dat Aimee best op mij lijkt als je foto's van mij pakt waar ik haar heb, en dat was pas met 1jaar.

Mmmoi: al jouw foto's en filmpjes op hyves gezien...Die Jasmijn als ze de giraf ziet...Spontaan meisje zeg?!

Wij wonen vlak bij de Beekse bergen, dus wil nu ook met Aimee gaan...Ze krijgen er dus echt wel wat van mee als ik Jasmijn zo zie....

Flower: haha Vico gaat straks gewoon meteen lopen of praten...Alles op zijn tijd..

Tweede kindje hier voorlopig nog niet. Ik geniet super...Maar mij lijkt het leuk om straks weer heerlijk zwanger te zijn en weer zo bewust van een babietje te genieten. Is dan handig als Aimee al wat zelfstandiger is en echt dingen begrijpt...En wat Pebbles zegt anders heb je het allemaal alweer zo snel gehad..

Een vriendin van mij heeft 2 kids binnen 14 maanden gekregen...En bij 2de vloog zwangerschap voor bij en daarna zo druk (slechte slapers en natuurlijk als ze slapen niet tegelijkertijd). Zij heeft niet echt genoten, letterlijk tropenjaren. Nu zijn ze 3 en 4 jaar en hebben ze wel weer veel aan elkaar. Heel leuk om te zien. Maar beetje het voorbeeld voor mij dat ik dat te snel vind. Collega heeft er precies 3 jaar tussen zitten. En de oudste begreep dingen als even wachten of meehelpen met de baby. En nu zit die allang op school en kan ze nog heerlijk genieten van de jongste..Zij komt op mij over dat ze wel echt geniet van alle fases bij beide kinderen...

Maar voor alles valt wat te zeggen. Maar ik neig naar wachten...Haha en ben ook wel doemdenker...Zo van dadelijk is de tweede een huilbaby of slechte slaper of wat dan ook. En dan Aimee minder aandacht en je wil alle tijd hebben voor een baby dat het moeilijk heeft...Voor hetzelfde geldt tweede makkelijk kind en gaat alles nog relaxed...

Ze zeggen wel vaak dat de stap van 1 naar 2 kids heel groot is...Daarna nog een derde voel je niet zo, die draait dan lekker mee....

Ow Pebbles dus Floor gisteren ook wakker geworden s avonds...Misschien echt een sprongetje nu???

Ringel: Heb je slaapdienst overleefd????

Tot later...x
Mmmoi.....ben jaloers op tuinbroekje van Jasmijn...Die wou ik en nergens meer te krijgen...Dus als het te klein is (duurt vast nog heel lang) dan wil ik hem wel kopen...Zeg wel tegen Aimee dat ze voorlopig niet verder mag groeien...Of komt die niet te koop???
Ringel...zie nu dat je werk hebt overleefd hehehe
Trouwens weet iemand nog een leuke avatar...Vindt hem stom...Vond ik op onze computer...Is eigenlijk een geboortekaartje...Had een keer alle geboortekaartjes die wel leuk zijn op de computer bewaard....Oa deze maar niet geworden verder,,,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven