Eind 2006, begin 2007

19-06-2007 23:09 8208 berichten
Alle reacties Link kopieren
Annie; herken het gevoel! merk dat veel bedrijven niet eens de moeite nemen om je een afwijbrief te sturen oid. en kwaad dat ik daar dan om kan worden. je neemt toch de moeite te schrijven enzo.

Mmmoi; de slaapzakjes van de prenatal zijn nu 15,99. ze zijn dik met een plaatje van een giraje geloof ik erop. en er zitten twee afrits mouwen aan. creme kleurig. ze staan in het boekje wat in de wij jonge ouders zat. op de site zie ik ze niet staan.

ook Mees drinkt niet uit een fles, tuitbeker. ik doe af en toe met een gewone beker. nu zag ik een oefenbeker van de diffrax, die ga ik morgen maar ff halen. is met een neusuitsparing.

Ook ik ben niet zo van de tafel hoekjes. ik kan ook niet de hele dag achter mees aan blijven lopen wbt vallen. hij is al een paar keer gevallen of greep ie mis. lastig he... ff stil zitten is er niet bij. zelfs in de box blijft ie gaan staan, zitten staan zitten. op een gegeven moment is ie dan zo moe en wordt ie jengelig.

tv hebben wij eigenlijk smorgens nooit aan. bram gaat naar school en dan gaat mees daarna naar bed. de tv gaat vaak pas na 19uur aan hier.
dikke knuffel voor annie!
Ha, die posting van mij net, ik kreeg hem niet meer gewijzigd, wat ik ook deed. Het ziet er niet uit, die knalrose ondergrond, haha!

@Annie: Shit voor je, echt balen! Je mag hier hardop klagen hoor, wij snappen het helemaal. En natuurlijk zijn er altijd ergere dingen op de wereld, maar dit is voor jou op dit moment gewoon heeeeeeeel erg! Dus lekker klagen meisje!

@Pepiet: Ben net in het dorp geweest en heb de slaapzakjes nu wel gespot. Maar ik vond ze niet leuk genoeg...zeikerd ben ik hè. Ik heb er nu een gekocht die was 20 euro en die is wit met een limegroene en turqoise opdruk van vlindertjes, bijtjes en lieveheersbeestjes. Heeft ook afritsbare mouwen en is ongeveer even dik. Enige verschil is dat je hem korter en langer kunt maken door hem om te vouwen en dan zitten er drukkers aan. Zeer handig en niet veel duurder; bovendien vond ik hem gewoon mooier

Meisje ligt in bed maar jengelt...heeft net een halfuurtje geslapen maar dat vond ik voor een middagslaapje wat te kort. Dus even wat fruit en drinken gegeven en naar bed weer!

Wat geven jullie de beebs al als tussendoortje? Ik bedoel, wat mogen ze van jullie naast de geijkte fruit, groente, boterham en melk?

Jasmijn krijgt zoveel diksap als ze lust aangeboden tussendoor, in een flesje. Verder af en toe een lange vinger en vaak een hapje van iets dat ik zelf aan het eten ben, bijv. eierkoek of ijsje...

Ben trouwens vanochtend met Jasmijn naar de plaatselijke supermarkt geweest, daar kwam een fotograaf dus heb haar even op de plaat laten leggen. Ze moest in een koffertje zitten en op een vachtje; heel leuk. 1 Foto is dan gratis en de rest natuurlijk achterlijk duur. Ze heeft haar nieuwe kleertjes aan; echt schattig!

Ga nu even op internet foto's af laten drukken. Tot vanavond maar weer!
Dag meissies, alles ok?

@annie: om je weer een beetje op te vrolijken. De maatschappij is nog niet echt ingesteld op part-time werkende moeders in een heleboel bedrijfstakken. Gek eigenlijk want ze roepen steeds dat er personeelstekorten zijn.

Ik zat net op een ander topic te kijken en toen dacht ik dat jij daar ook gepost had maar iemand anders heeft precies dezelfde avatar.

@krokus: als het echt niet gaat moet je nog niet beginnen hoor. Maar misschien went het wel na een weekje of twee, even weer in het ritme komen.

Het weegspreekuurtje is hier altijd op dinsdag en dan moet ik werken. Ik weiger ook eigenlijk om mezelf aan te passen omdat zij afspraken gaan verzetten.

@mmmoi: haha, wat een roze blok tekst, je bent niet te missen.

Floor krijgt vaak een halve soepstengel of rijstewafel maar verder eigenlijk niks. Bij de lunch en soms tussendoor krijgt ze meestal water gewoon uit een normale beker.

Ik ga denk ik wel traphekjes en stopcontactbeschermers aanschaffen maar tafelhoekjes enzo niet (of we moeten echt een kamikaze kind hebben), dan moet ze maar leren dat ze uit moet kijken waar ze loopt of kruipt.

Floor kijkt trouwens nog helemaal geen televisie. Af en toe kijkt ze tussen het spelen door even wat er op dat scherm gebeurt maar veel intresse toont ze niet.

@ringel: klinkt goed die functie. Voordeel van minder verdienen is dat je ook minder belasting betaald, je houdt er nog vrij veel van over. Bruto 1500 is denk ik zo'n 1200-1250 netto.

@pepiet: die oefenbeker lijkt me wel handig. Floor drinkt ook meestal uit een gewone beker maar met die uitsparing wordt het wel iets makkelijker. Is die ook met handvat?
Heu heu,

Nou, het gaat alweer stukken beter. Heb nog al wat andere dingen lopen dus we blijven gewoon doorgaan!!!

Mmmoi, ik geef Mats koek van Liga (rood pak vanaf 6 maanden), dat gaat er goed in bij Mats (eigenlijk gaat alles er goed in bij die kleine dreutel)!

Vandaag wat andere dingen doorgezet, ben naar een autorijschool geweest (heb namijk geen rijbewijs) en heb me aangemeld bij een zangkoor. Ik ga me ook maar op andere dingen richten!

Pebbles, ik had ook gezien dat iemand dezelfde avatar van Amelie had en nog iemand die een ander plaatje van deze geweldige film gebruikt. Maar ik vind hem zo bij me passen, dat het niet erg is! Zag trouwens ook iemand die Pebbels heet (dus zonder de 10) en ook Pebblesplaatje gebruikt maar een andere dan jij. Nou, maakt niet zo uit, als jullie allemaal maar weten wie wie is!!!

Nou, ik ga wat drinken, heb een droge strot van het zingen van liedjes uit het repetoire van het koor.

Heb er helemaal zin in!

Jullie zijn lief!!!!!!!!!!!!!!!!
annie; leuk een koor....... wat voor reportoire? (of hoe schrijf je dat) moet je auditie doen? en rijles..... spannend! wanneer ga je beginnen?

ik kreeg net een telefoontje dat er een plekje is in de tennis les die ik graag wil volgen! jeeehhh na 4 jaar eindelijk weer tennisen! t is een mix van competitie en les. snel mijn spullen opzoeken en mijn racket en schoenen checken. 5 oktober mag ik beginnen! (er was een wachtlijst) poehhh ik heb al heel lang niet meer gesport, ben heel benieuw ws kun je me opvegen als ik klaar ben met de training.

en volgende week ga ik ook weer lekker boetseren!!! moet nog ff inspiratie opdoen
@Annie, balen van die baan, maar ik vind het super tof dat je toch nog een heleboel leuke dingen op stapel hebt staan! (je bent een heerlijk positief ingesteld super mens!!!!)

@Pepiet tennis!!!!!! dapper.........(stofer en blik staan klaar op 5 oktober hoor en veeg je met alle liefde op:-D)

Las vandaag in de krant dat internet vriendschappen eigenlijk geen echte vriendschappen zijn.....toch vindt ik dat wij met z'n alles toch wel iets bijzonders hebben. Los van het feit dat het makkelijk lullen is via de computer, zijn we volgens mij wel open en eerlijk naar elkaar toe. En de oprechte geiintersseerd heid is ook erg fijn. Moet zeggen dat ik eigenlijk had verwacht dat we na de geboorte van de babies niet meer zo veel zouden kletsen en dat het na verloop vantijd dood zou bloeden, maar desondanks schrijven we nu toch al wel meer dan jaar samen! (best wel mijlpaal idee dacht ik zo!) en dat er nog maar vele jaartje mogen komen! sorry van de vele vele typvouten, heb vandaag van 13.00 tot 23.00 gewerkt en ik ben MOE!!!!!
Die gevoelens die hier gespuid worden zijn allemaal wederzijds! Ik vind onze vriendschappen geweldig en onze gesprekken hier gaan dieper dan ik met menig vriendin praat! Ik vind het heerlijk om hier als ik een rot dag heb mijn gevoelens neer te plempen, want jullie reageren allemaal zo geduldig en lief. Voorlopig lekker blijven schrijven hier dus!

@Annie: Wat goed dat je nieuwe dingen begint. Dapper ook van je. Die baan komt nog wel, heus. Ik denk dat dat juist gebeurt als je er minder mee bezig bent.

@Pepiet: Wat knap van je dat je gaat tennissen. Ik sla echt geen bal raak. Ik ben ook nog steeds met geen enkele sport begonnen. Ik kan er ook niet één bedenken die ik leuk vind, erg hè...wel fiets en loop ik heel veel met Jasmijn en probeer ik nu weer wat op mijn snoepen te letten maar ik vind het erg moeilijk.

Vandaag is het in het dorp waar mijn vriendin woont, hier vlakbij, feest. Ik ga er zo even heen. Omdat ik er onder de slaaptijd van Jas heen wil, ga ik maar lopen, zodat ze kan slapen in de wagen. Sportief hoor, want het is zeker een halfuur enkele reis, lopend dan...blergh!

Iemand nog een Quinny Zapp buggy kopen? Haha, oproepjes mogen wel niet...maar ik besluit toch een goede, andere, buggy te kopen. Ik vind het toch niks dat die Zapp niet plat kan. Hij is verder prima en bijna niet gebruikt natuurlijk, maar ik vind dat toch een groot nadeel. Voordelen zijn weer dat hij heel makkelijk inklapt en heel licht is en klein, dus gaat gemakkelijk mee op de fiets. Heb ook al een fietsdrager gekocht...dus ik vind het wel lastig om te beslissen maar ik zet hem denk ik incl. fietsdrager maar op MP...

Ik ga mijn meisje lekker aankleden. Ben hier later wel weer. Doei!
was ik ook alweer......meisje ligt net gewassen besmeerd en bepoederd in bed. Nu ik nog........

Gisteren ws een enerverende dag geweest want ze is 3 keer wakker geworden vannacht (huilend) en vanochtend alweer om 6.15, terwijl ik er pas tegen enen in lag! *zucht* laten liggen tot 7.00 en daarna er af gehaald voor een fles. daarna dikke poepluier en daarna pap.

verder weinig bijzonders te melden...Ris, baba, bloem en flower hoe gaat het bij jullie?

bis spater!
o ja.....buggy. We hebben ook gekeken naar de quinny zapp, het ziet er onwijs leuk uit en met veel kleurtjes, maar we gaan toch voor een nieuwe maclaren. Zelfs de verkoopster van de P. zei dat dit een veel betere aankoop zou zijn, dan bijv die van het eigen merk, oa omdat er een jaar garantie opzit (ipv 1/2 jaar zoals bij de meesten) en onderdelen zijn nog lang na te bestellen (en ze vertelde dat er vanaf vandaag korting zou zijn op die buggies, tenminste als ik het goed heb begrepen)

en de maclaren heeft 5 rugstanden......
Hai!

Daar bin ich wieder!

annie, ik vind je ook een geweldig mens, hoe positief jij in het leven staat, daar neem ik mijn petje voor af!

En een koor!!! Leuk, leuk, leuk! Ik heb zelf jááááren gezongen, ben zelfs met de man bij een koor gegaan. Maar ik vond het niet meer zo leuk daar, gedonder met de dirigent (die niet veel te zeggen had en dat vind ik als rasecht orkestlid nogal vreemd; leden die zich óveral mee bemoeiden (en dan het liefts met de muziek....), gemekker bij de sopranen waar ik zong....). Gelukkig ben ik toen gestopt (haha). De man zingt er nog wel en inmiddels zijn ze al aan hun 3e dirigent toe! Dit schijnt wel een hele leuke, capabele en goede man te zijn. Ben benieuwd; zondag hebben ze een optreden en dan ga ik natuurlijk luisteren!

Oh enne... internet vrienden geen echte vriendschap? Wat een onzin! Ik denk dat je vriendschap in veel soorten en maten hebt en dit is een nieuw soort vriendschap die mij het meest doet denken aan die ene goede vriendin die je niet zo vaak ziet, maar áls je elkaar dan spreekt; dan is het gewoon goed!

Mmmoi, jij koopt een andere buggy omdat die makkelijker te vervoeren is op de fiets of heb je er een andere reden voor? Ik heb er ook over zitten denken (moet eerst nog een mamafiets gaan kopen haha), maar vind het ook zo'n zonde van het geld en de buggy die we nu hebben (buggygedeelte van de Mutsy bedoel ik dan; kan onmogelijk mee op de fiets; bakbeest)

Heb vorige week bij de Hema in de supersale 2 superleuke broekjes voor Ella gekocht; samen 2,40 (haha). Ze had ook nieuwe rompers nodig en die waren gewoon 5 keer zo duur (in totaal dan).

Zaterdag gaan we weer naar de fotograaf. In maart hebben we "portretjes" laten maken, maar toen kon ze amper rechtop zitten (was met grote neef). En ik vind fotografen foto's toch net wat mooier dan onze misbaksels (waarvan de man vindt dat we ze toch allemaal moeten laten afdrukken; gevolg nog ruim 200 foto's enkel van Ella die nog ingeplakt of opgeruimd moeten worden. Hmmmm mss ga ik wel zo'n fotobewaardoos kopen...)

Vandaag naar het zkh geweest; moest even bloed laten prikken en plasje inleveren. Volgende week controle bij de internist. Heb er geen zin in.... mijn hba1c (gem. suiker van een wek of 6) zal wel veel te hoog zijn omdat ik nog steeds niet lekker ga met de waardes. Bah!

Tegelijkertijd moest mijn vader ook naar het zkh. Hij heeft longfybrose en nu denken ze dat het weer actief is. Hierbij worden de longblaasjes aangetast; de rek gaat er uit waardoor de longcapaciteit afneemt. Hij heeft het nu een jaar of 9-10 en heeft geleerd te leven met zijn beperkingen, maar nu was hij toch weer heel bang dat het weer actief is; dat betekent nml nog minder longcap. en nog minder kunnen doen..... Vandaag had hij een dagopname voor een scopie (weten jullie nog van 2 weken geleden dat er 2 zkh in het nieuws waren vanwege slecht schoongemaakte scopen??? dat was in óns zkh!!!)Nou schijnt zo'n longscopie ook een behoorlijk vervelend onderzoek te zijn...

Pepiet; tennis is zó leuk! Ik heb het ook ooit gedaan (2 seizoenen, won zelfs de poedelprijs voor beginners omdat ik echt NIET kan tennissen...) Helaas kan ik er dus geen ruk van en ben ik er mee gestopt.

Mmmoi, ik denk dat we samen maar een sportclubje moeten gaan oprichten, ik vind er nml ook niks aan! ik kan me er ook niet toezetten en ondertussen wel mopperen dat het zo slecht gesteld is met mijn conditie (haha; smiley's doen het weer niet) Dus lopen en fietsen maar...

Wij hebben ook de oefenbeker van difrax; heel handig! Alleen... Ella wil alles zelluf doen en dat gaat niet met deze beker. Vond ik gisteren in kast een prachtige Jip en Janneke beker met allerlei toepassingen; speentje, handvaten, een antilek dop, een dop voor een rietje.... En ik heb vanalles en nog wat los gekocht (fles met nieuwe spenen, zo'n antilekbeker met rietje, een gewone antilekbeker, een oefenbeker.... fortuinen kost het!)

TV kijken; ja... dat doen we wel eens... Vorige week moest ik koken en toen heb ik een dvd van baby einstein op gezet (met klassieke muziek) en daar zit ze dan naar te kijken. Wel maar even, maar door de muziek bleef ze wel rustig (hoewel ze uiteindelijk met haar rug naar de tv zat!)

We kijken ook wel eens babytv (dat is zo vreselijk!) Ze heeft trouwens ook door dat we met de afstandbediening ervoor kunnen zorgen dat er iets verandert op tv. Dus Ella wil heel graag de remote zelf vasthouden, niet dat ze gericht gaat zappen of zo.. . maar ze duwt op allerlei knoppen en kijkt verbaasd naar de tv als daar iets gebeurt. Echt grappig!

Zo, genoeg gekletst nu!

Kus!
@Ris: Ik heb als kinderwagen ook gewoon de Mutsy, maar voor op de fiets de Zapp. Ik ga heeeeel vaak weg met de fiets dus is een buggy erbij wel handig. Maar niet deze dus. Ik ben vanochtend weg geweest en mevrouw ging echt NIET in de Zapp slapen omdat ze daarin te rechtop zit. Vervolgens gingen we met de fiets naar huis en valt ze daarop in slaap! Hoe rechtop kun je zitten??? Ik haar hoofd vasthouden, gelukkig gebeurde het vlakbij huis. Thuis heb ik haar zo overgelegd in bed en nu hoor ik haar net weer pruttelen. Compleet total loss was ze. En trouwens, wat is baby tv???

@Ringel: Ik wil ook een Maclaren nu of iets wat daarop lijkt. Prenatal heeft van eigen merk ook heel goede buggy's die in meer standen kunnen voor 80 euro en dat scheelt toch best wel veel geld. Ik kijk nog wel even; ga niet weer overhaast iets kopen, is een beetje dom geweest van mij...

Ik ga even brood eten. Later!
Ik las dat stukje ook over internetvriendschappen en was het er ook niet mee eens. Ik vind het juist heel leuk om een ander soort vriendschap te hebben. We spreken elkaar bijna elke dag, je kan rustig je hart luchten zonder bang te hoeven zijn voor de reacties en dingen die je normaal niet zo snel zou zeggen omdat je je er bijvoorbeeld voor schaamt schrijf je veel makkelijker op.

Nee hoor, jullie zijn wel echte vriendinnen vind ik.

@annie: goed dat je wat voor jezelf gaat doen. En heel dapper dat je je rijbewijs wilt gaan halen, ik weet van de meeting dat je het best eng vindt om te gaan doen.

@pepiet: leuk dat je weer gaat tenissen. Ik heb het altijd wel willen kunnen maar na een half jaar les heb ik het maar opgegeven, balgevoel van nul.

@ringelding: die kinderen van ons weten vaak heel goed te timen wanneer ze 's nachts wakker moeten worden. Dat doen ze het liefst als wij laat naar bed zijn gegaan. En dan ook nog na zo'n lange werkdag, zwaar hoor.

@ris: vervelend voor je vader zeg dat hij nu al minder kan en dat dat misschien nog wel erger wordt. Dat onderzoek klinkt ook niet als een pretje. Ik hoop dat het toch meevalt.

@mmmoi: haha, niet slapen in de buggy maar wel op de fiets. Je kunt volgens mij ook van die slaaprollen van bobike krijgen, een soort stuurtje waar ze hun hoofd op kunnen leggen.

Die zapp had je toch ook via MP gekocht? Dan moet het vast wel lukken om hem voor hetzelfde geld te verkopen, zeker zo'n rashandelaar als jij

Ik ga vanavond voor het eerst weer naar jazzballet. De laatste keer was ik 7 maanden zwanger dus het is alweer een tijdje geleden maar ik heb er wel heel erg zin in. Ik hoop wel dat ik een beetje mee kan komen want het is de gevorderden groep dus dat is best pittig.

Lekkere ouders zijn manlief en ik trouwens. Van de week hebben we het ledikantje naar beneden gezet omdat ze steeds vaker de bovenkant van het bedje vast pakt en ik wil het optrekken voor zijn. Heeft manlief dus het bedje naar beneden gezet, ik Floor in haar pyjamaatje gedaan en daarna in bed gelegd. Kom ik de volgende ochtend op haar kamer, zit er dus een stopcontact bij het hoofdeinde naast haar bedje. Gelukkig is er niks gebeurd maar hoe stom kan je zijn! Ik voelde me echt heel schuldig.

Straks even lekker winkelen met de buurvrouw en haar zoontje die 3 weken jonger is dan Floor. We gaan een cadeautje kopen voor de andere buurjongen die over 3 weken een jaar wordt. Geen idee wat leuk is voor een kind van een jaar die al heel veel heeft.
@Pebbs: Je hebt natuurlijk al lang wat gekocht maar anders had ik nog een tip: (ook leuk voor Floor): bij het Kruidvat hebben ze stapelringen van Fisher Price, erg leuk en ze hebben verschillende mogelijkheden. Ik heb ze ook voor Jasmijn gekocht en het was acht euro; is ook nog wel te doen, toch? Verder vinden éénjarigen Little People heel erg leuk...

Ik heb net mijn Zapp op MP gezet; samen met de fietsendrager. Heb nu al een bod van 100 euro maar dat vind ik nog een beetje weinig. Ik heb gelijk weer wat aangeschaft ook; een jurkje, vestje en legging van Jottum voor Jasmijn. Dat vind ik vaak wel leuke kleren (niet alles trouwens, sommige jurken zijn wel erg overdreven voor een doordeweekse dag) maar het is nieuw zo onwijijijijs duur. Dus nu koopje!

Ga weer...HP lezen. Heb geen huishoudpuf vandaag...
Wow ik kan ook weer eens inloggen hier en heb even tijd om wat te schrijven.

Zo naar schoonouders om daar te eten, moet wel mijn eigen eten meebrengen. Anders kon ik het weggooien. Ik was liever thuis gebleven want zo is het een hoop geregel. Was net even bij naar nieuwe huis gewandeld met Kyran de keukenboer is nu bezig dus over een week ziet het er al weer heel anders uit. N-man wilde graag bij zijn ouders eten want alle klussers eten daar vanavond. Ik weer snel naar huis, Kyran proberen te laten slapen wilde hij niet ook geen eten, dus toch maar een flesje (hij was inmiddels helemaal nijdig, echt heeel zeldzaam), toen wel eten en nu eindelijk ook even slapen, snel eten gekookt, auto ingepakt (want zelfs voor een uurtje moet er heel wat mee en meteen klaar voor morgen als hij naar andere oma gaat). Inmiddels slaapt hij maar we moeten om half zes eigenlijk alweer bij schoonouders zijn. GGGRRRR ik zal wel even bellen dat het wat later wordt anders is het om zes uur onder het eten waarschijnlijk weer brullen.

Verder gaat alles zijn gangetje. Ons huis wordt steeds leger, een groot deel is al ingepakt. Zolang ik idd rustig aan doe gaat het best goed heb nog wel last van duizelingen maar dat is meestal in de middag en dan doe ik eigenlijk ook niet veel meer dus daar is wel mee te leven. Nieuwie is nu ook al zo groot dat je hem aan de buitenkant ook al kan voelen, schoppen ed. Ik had het al een paar keer gevoeld maar N-man had het pas gister voor het eerst gevoeld, leuk weer. Want je moet toch net op het goede moment op de goedde plaats voelen. Was bij Kyran een tijdje overheen gegaan voordat hij het kon voelen.

@Annie, geen leuk verhaal wat je vertelde. Kan me goed voorstellen dat je nu even niet blij bent. En ook stom dat ze je vergeten te bellen zijn. Hoop dat je toch snel leuk werk kan vinden.

En je rijbewijs halen. Waaaaa, ik hoop dat je dat een stuk beter afgaat dan bij mij. Ik heb er anderhalf jaar over gedaan en ben nog steeds een gevaar op de weg soms. Ik heb hem nu ruim een jaar en ben nog steeds geen grote fan van autorijden.

@ris Wanneer hoort je vader meer van de uitslag van het onderzoek? En ik had ook begrepen dat een longscopie niet een van de meest fijne onderzoeken is nee.

En wat is bb-tv ik ken het niet?

Meer tijd heb ik even niet. Moet zo weer weg.

Hebben jullie wat algemene tips waarop te letten bij aanschaf buggy wij gaan er over een week een kopen en nog wat nieuwe spullen voor Nieuwie.

@Mmmoi & Pebbles Btw Heb eindelijk HPA1 af en ben begonnen met HPA2. Wist je dat als je voor antwoorden gooogeld jew dan op ons topic stuit?
@niniane. Ik bemoei me nu met iets wat mij totaal niet aangaat, maar waarom ga je nou naar je schoonouders. Zo'n gesjees en gedoe voor jou en je zit er al zovaak doorheen. Denk op dit soort momenten nou gewoon aan jezelf.Vooral als je er al niet veel zin in hebt. Laat je man alleen daar eten ofzo.
ik heb ws iets heel stoms gedaan, de computer op stand voor slechtzienden gezet of zo, want heb echt zulke mega koeieletters, zelfs een blinde kan ze lezen!

ff bij meisje kijken, is aan het mekkeren. brb

@niniane, als ik dat idd ook lees, moet ik zeggen dat ik het met krokus eens ben.....een beetje omjezelf denken hoor! (potvernondeju!) en dat niet alleen, ook om nieuwie en Kyran. Je hebt het druk zat.....dus je mag best egoistisch en eigengereid zijn nu.

tips voor de aanschaf van een buggy. Ik denk de belangrijkste is dat je van te voren moet bedenken hoe vaak je dat ding gaat gebruiken. Ik denk dat wij hem vrij vaak gaan gebruiken, dus is het belangrijk dat er veel verschillende rug standen opzitten, de wielen goed stevig zijn en er een vrij grote boodschappen mand onderzit (in verhouding tot de buggy natuurlijk) dan kom je al automatisch op een iets duurdere (lees maclaren) uit. Voor af en toe zou een buggy van de Prenatal kunnen volstaan...maar dan kun je er ook zeker van zijn dat de buggy maar 1 kind mee gaat. (heb ik uit de mond van de prenatal medewerkster)

en ik heb vandaag alleen maar vergaderd. Joepie.....collega die in mei is bevallen was er ook bij het inhoudelijke gedeelte en nu pas werd duidelijk wat voor een stempel zij drukt op het team (niet een prettige) grappig hoor groepsdynamica. Andere collega, voelde zich door haar gesterkt en ging meteen in de aanval (lees, mij proberen in m'n hemd te zetten) ik trek me in dat soort gevallen terug en laat mensen maar lullen en zeg braaf ja en amen, maar ga ondertussen mooi m'n eigen gang. anyhoe......morgen nog 1 vroege dienst en dan 4 hele dagen vrij!!!!!

ga m'n lief even aandacht geven
@Niniane: Mooi, want ik ben vastgelopen ergens in HPA2 dus ik kan dan jouw hulp misschien wel gebruiken, haha! Tip voor een buggy: koop er één die 5 standen heeft incl. een ligstand! En die trapsgewijs verstelbaar is, niet ééntje die je met een riempje strakker of wijder moet doen (niet handig en gaat snel stuk). Van een vriendin kreeg ik de tip te letten op het stukje bij 'het voeteneind' zeg maar, of dat omgeklapt kan of niet. Bij haar buggy (MacLaren, maar er zijn ook MacLarens die het wel kunnen hoor!) kan dat niet en dat is vervelend als je kindje langer wordt maar nog niet lang genoeg om de beentjes naar beneden te doen. Dan steekt dus de hele kuit en voet zonder steun buiten de buggy. Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel. Verder ben ik het eens met de meiden die je aanraden wat rustiger aan te doen. Let op jezelf meissie, je bent zwanger hoor! Maar wat dat betreft ben ik trouwens wel hetzelfde; ik zou ook gegaan zijn, ik ken mezelf... Ik heb het overigens al meerdere keren gevraagd (misschien kan het in de tabel???) maar wanneer ben je ook alweer uitgerekend, ergens in januari toch? En weet je al of het een jongen of meisje wordt?

Nou ik ga even op de groep kijken of daar wat nieuws staat. Groetjes!
Niniane; let ook op dat je ff een stukje loopt met de buggy, en als je dan loopt dat je niet met je voeten tegen de wieltjes aan schopt! loopt heel vervelend. (mijn buurvrouw had zón buggy die we wel eens leende , was trouwens een buggy van de prenatal) snap je?

nieuwe standen van Mees;7760 gram en 71 cm lang ze waren erg tevreden over hem en zn snelle kunsten. hij mag wat meer tussendoortjes. dus als we gaan wandelen moet ik hem een broodkosrt in zn handen duwen. nou ok dat zullen we doen

verder heb ik zicht op een baan! ik hoor er van de week meer van.
Ik zit nu echt te balen!! Heb ik me dagen zitten verheugen omdat ik vanavond weer ging dansen, ben ik het gewoon vergeten. Het begint om half 8 en ik kwam er om 10 voor 8 achter dat ik het vergeten was. En halverwege de les binnen rennen is ook niet leuk dus volgende week dan maar.

Ik had er nog wel zo'n zin in.

@mmmoi: hahaha, ik lig dubbel! Ik wilde de tip van die fisher price schaaltjes vanmorgen nog hier neerzetten maar ik ben het vergeten. Ik heb ze voor de vakantie gehaald en het is het favoriete speelgoed van Floor. Ze is al heel bewust het balletje uit een schaaltje aan het pakken en hem er dan ook weer in terug doen. De slaapzak hadden ze weer niet. Ik ben nu al bij 2 prentals geweest voor zo'n dikke slaapzak maar ze hebben alleen maat 70 en 110, de 90 is overal uitverkocht. Ze komen nog wel binnen.

@pepiet: Mees is flink gegroeid zeg, en lang al.

@Niniane: het schiet dus al aardig op met het nieuwe huis. Wanneer willen jullie gaan verhuizen?

@ringel: wauw, 4 hele dagen vrij! Dat is bijna vakantie.

Vandaag een goede dag voor Floor, vooral het eten. Na de lunch heeft ze pas om 6 uur haar warme maaltijd gehad en om 7 uur nog BV en het bed in. Tussendoor alleen maar water. Ik hoop dat dat zo blijft gaan, dan hoef ik alleen voor de lunch nog maar een fles mee te geven naar het kdv dus ook minder kolven, hoera!

Haha Pebbs, ook toevallig. Ik bewaar ze nu juist voor de vakantie naar Turkije, dan heeft Jas weer eens wat nieuws. Vervelend dat ze die zak nergens hadden; hier hebben ze er genoeg. Tenminste, van de week nog wel. Ik vond hem alleen niet zo heel leuk dus nu heb ik een leukere gekocht

Jasmijn is vanavond erg onrustig aan het slapen, veel wakker en dan gelijk hard huilen, raar hoor. Toen ze net anderhalf uur lag was het zelfs zo erg dat ze ontroostbaar was, toen hebben we haar even een flesje gegeven en terug gelegd, maar toen bleeeeef ze huilen. Toen heb ik haar beneden op de arm genomen en toen sliep ze in no time. Nu ligt ze alweer een tijdje in haar bedje, maar ze is in de tussentijd alweer twee keer huilend wakker geworden...dit is de tweede keer...dus moet er even heen.

Weltrusten!!!
Gisteren de laatste, nu weer de eerste...weird...

Hier een slechte nacht gehad. Jasmijn was heeeeeel erg verkouden en kon daardoor niet haar speentje in haar mond houden, want ze moest door haar mondje ademen. Heel zielig, ze werd regelmatig wakker, gillend, en dan zat ze onder het snot en moest ze heel vaak niezen. Ook zielig voor ons, want dan lag je net een klein uurtje lekker te slapen en dan huilde ze alweer. Aan het begin van de avond had ze ook echt buikpijn en liet ze veel windjes, dus hebben we haar op een gegeven moment maar paracetamol gegeven. Maar ja, dat raakt ook uitgewerkt dus in de nacht was het bal. Vanochtend gewoon om zeven uur wakker en dan wil ze er uit ook, dus ze is al lekker gebadderd. Ga haar nu pap geven. Ze is nu gelukkig wel vrolijk, dat scheelt, ook al niest ze zich wel eens onder het snot...

Ben hier later vast nog wel!
@mmmoi: ook de andere zakken hadden ze niet in maat 90, dus niet alleen die uit de aanbieding.

Zielig voor Jas dat ze zo verkouden is (en zielig voor jullie).

Floor is vannacht ook een paar keer wakker geweest en dan echt ontroostbaar huilen. Ik heb haar uiteindelijk om half 11 en om 4 uur nog heel even laten drinken en daarna ging ze wel weer slapen.

Manlief was het er niet mee eens dat ik haar liet drinken omdat ze dan door heeft dat ze mag drinken als ze huilt maar niks anders werkte.

We gaan zo naar een heel luxe hotel voor 1 nachtje, hebben mijn schoonouders geregeld. Die vinden het gezellig om met hun hele gezin wat samen te doen. Er is een zwembad en een welness gebeuren en we gaan klootschieten dus we vermaken ons wel 2 dagen. Manlief neemt de notebook mee en als het goed is, is er wifi dus dan kan ik tussendoor nog even hier langskomen.

Nog wat laatste dingen inpakken en dan gaan we er vandoor

doei doei
Pebbles, als je het drinken puur doet om de troost kan dat helemaal geen kwaad, je moet er alleen geen feestje van maken. Dus écht alleen maar even drinken en verder geen poespas. Dat doen wij ook als Ella echt ontroostbaar is en dat komt zelden voor ('s nachts dan).

Ik merk wel dat ze het 's avonds (23u) wel heel gezellig vindt om nog even wat te drinken. We liggen dan met zijn 3-tjes in het grote bed en zij profiteert daar lekker van, klimmen over ons heen, knuffelen met papa (of zijn ogen uitpurken haha). Dus dit patroon gaan we doorbreken nu. Als ze wakker wordt, schone broek (evt) en dan drinken en meer niet. We zeggen niks tegen haar en gaan ook niet gezellig lachen ofzo (wat niet meevalt met die kleine pretletter....). Maar ze weet het precies; als wij naar bed gaan, dan wordt ze wakker. En dat maakt niet uit of het dan 22 uur is of 1 uur.... maf kindje...

Ze zit nu te mopperen, ze is boos omdat ze haar speeltjes niet goed bij kan. Ze wordt heeeeeel giftig!

Ga haar maar even helpen.

Laters!
he lieve dames,

Vanochtend gewerkt. Ik heb met mijn manager afgesproken dat ik te snel van start ben gegaan. Voorlopig nog niet aan het werk en dan weer heel geleidelijk beginnen. Pfff, beetje emo-dag. Vreselijk.

Heb trouwens op mijn eigen hyves wat nieuwe foto's en een filmpje van roan gezet. Kon niet op de groep komen.

Sorry voor het ego-bericht. Ff geen zin om te reageren op iedereen.

Kus

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven