Eind 2006, begin 2007

19-06-2007 23:09 8208 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb de tags 2006 en 2007 toegevoegd zodat we nog makkelijker in de tagcloud zijn te vinden. Die staat op alfabetische volgorde en helaas begint Klepmoeders met 11e letter van ons alfabet en was dus niet vooraan in het rijtje te zien. Nu zijn we dus te vinden onder onze favoriete jaartallen. Verder begrijp ik nog geen ruk van dit forum. Ik ben uitgenodigd door o.a. Ringel en Mmmoi om hun vriendje te mogen zijn, dat wilde ik wel, maar ik heb nog steeds geen vrienden in mijn profiel staan. SNIK! Daarom heb ik allemaal uitnodigingen vertsuurd, maar ik weet niet of het nu wel goed komt. Tsja..

******Tot zover deze forumvragen!!!******
@Annie: Ik probeerde onze vriendschap te bevestigen, maar vanaf deze kant lukt dat ook niet! Ik weet niet waar het aan ligt in jouw pc... Sorry trouwens van onze HP discussies hier, kan me voorstellen dat je er geen bal van snapt als je het niet kent! Ow en als ik jou was zou ik gewoon lekker Mats zijn speentje terug stoppen, Jasmijn heeft ook wel eens zulke periodes gehad en dan ging ik er ook gewoon heen hoor! Fijn trouwens dat Mats gewoon goed slaapt met zijn helm; ik kon het me niet voorstellen!

@Ringel: Wat een fijne collega dat ze je dienst even over wil nemen! Geniet lekker van je vrije tijd. Wanneer moet je nou weer werken? Wil je trouwens geen rose meer gebruiken want nu had ik bijna je berichtje niet gelezen omdat ik dacht dat het die van mezelf was, haha! Het weer is hier inmiddels ook helemaal opgeknapt gelukkig, hoewel het wel bewolkt is maar zwoel buiten! Over die winterjas: heb je er niet eentje van vorig jaar nog dan? Hoe komt het dat je geen geld hebt voor een nieuwe; je werkt onwijs veel!!

Ben net een heel stuk wezen fietsen met Jasmijn en allerlei boodschapjes gedaan, overal en nergens. Toen nog even op school langs want ik was daar wat vergeten. Jasmijn was natuurlijk lekker moe van dit alles dus ligt nu in bed. Ik ga er even van genieten; huishouden komt nog wel!

Doei!

anoniem_6474385b14d43 wijzigde dit bericht op 07-09-2007 13:43
Reden: kleurtje was weer es niet gelukt...
% gewijzigd
@annie, het kan goed zijn dat Mats begint met dromen. Ik meen ergens gelezen te hebben dat dat rond deze tijd gebeurt.

@ringel, lekker joh, vandaag vrij. Lekker genieten van je meisje.

@ris, ik had idd ook niet zo in de gaten dat je zo'n gedoe had met je suiker. Gebruik de tijd die je krijgt om lekker tot rust te komen.

@mmmoi, ik durf met Roan nog niet te fietsen. Hij zakt toch nog wat scheef in zijn stoeltje. Vind ik nog niet vertrouwd. Wel jammer want het lijkt me erg leuk.

Vandaag naar de kapper geweest. Ben geen blondje meer. Nu een rooie. Staat leuk vind ik zelf. Man vindt het erg wennen. Ook een gesprek gehad op mijn werk. Reintegratieperiode van een maand afgesproken. Komende 2 weken 10 uur, dan 2 weken 20 uur, dan volledig. Mijn voorstel om naar 28 uur te gaan kon niet helaas.

Roan moet weer heel erg wennen aan de creche. Hij is de afgelopen 6 weken natuurlijk heel veel bij mij geweest. Eerst was de creche 2 weken dicht, toen wij 3 weken vakantie. In onze vakantie is hij wel 2x naar de chreche geweest. Hij is best wel eenkennig nu. Gaat ook heel hard huilen als we hem in de creche in de box leggen. Sneu, hopen dat die fase wel voorbij is. Verder lekker weekend. Morgen is Roan bij zijn opa en oma. Die wilden zo graag weer oppassen. Wij maken van de gelegenheid gebruik om naar Harry Potter gegaan. De laatste film hebben we nog niet gezien.

Tot later!

Annie, Mats ziet er stoer uit met zijn helmpje zeg! En volgens mij heeft hij er geen last van als ik die big smile zo zie!

als Ella hier 's nachts wakker wordt, probeert manlief haar eerst altijd de speen te geven, blijft ze echter huilen dan voed ik haar gewoon. We doen dit wel altijd met zo min mogelijk poespas, dus gewoon; speen en weer weg. Of voeden zonder iets tegen haar te zeggen. Kindjes snappen nml wel of het gezellig is of niet en als het gewoon speentje terug doen is, dan is het dat en meer ook niet. Ik denk ook dat het een periode is en dat het wel weer overgaat. ze moeten ook zoveel verwerken!

Mmmoi, wat ben je toch een lekkere shopper! Ik moet er echt op letten dat ik op mijn vrije dagen niet altijd de stad inga want ik vind dan ook dat ik iets móet kopen (haha).

Wij kopen trouwens geen winterjasje. Toen Ella net geboren was, heeft lief een jas gekocht (mt 68) en die was véél te groot. Ik hoop dat ze die van de winter aan kan. Zoniet, dan hebben we de keus uit 3 andere jasjes en 2 gebreide vestjes (met bijbehorende dasjes, puntmutsen en voering). Ringel, kan ik er jou met één ervan blij maken? Anders vraag ik mijn moeder wel om er nog één te breien (de jas waar ik het over heb is écht te schattig...).

Krokus, met volledig werken bedoel je dan 40 uur? Omdat je eerst 10, dan 20 en dan volledig moet; of is jouw volledig wat anders? (ik werk "volledig" 3 dagen; weet bij god niet hoeveel uur dat is).

Uhh.... nou weet ik het niet meer....

Suikers gaan nog steeds bagger, ik vergeet ook steeds dat ik extra insuline bij moet bolussen (voor de maaltijd). Tja... dan zit ik wel te hoog na het eten....

We hebben daarnet een fietsje opgehaald voor Ella. Echt superleuk. Het is er één met een duwstang, maar die duwstang stuurt ook het stuurtje van het fietsje zelf (dus dan hoef je niet alleen maar rechtdoor ). Lief had een foto ervan zien hangen op zijn werk en gelijk maar besloten dat dat wel een leuk ding was! Daarna belde hij mij op. Ik vond het wel een goed verjaarscadeautje (je kunt het maar hebben toch?!) maar hij wil Ella er meteen opzetten als het past. Gelukkig heb ik dat idee al wat kunnen temperen. Ze past er voorlopig ook nog niet op en het zou op dit moment ook net iets te intensief zijn voor haar.

Zondag ga ik lekker een dagje naar de sauna met 2 vriendinnen... de laatste keer dat we gingen was vorig jaar november; toen waren we met 5-en; 3 zwanger. Vlak daarna werd nr 4 ook zwanger en inmiddels zijn we allemaal bevallen! Grapsig he? De 4e zwangere is veel te vroeg bevallen en haar kindje mag morgen (na 10wk zkh) naar huis; dus heel speciaal!

Tv-tips? De wereld draait door, ER, House.

zo, nu ga ik ff wat foto's van Ella laten zien aan de man.

xxxxxxx

volgens mij is het weer sprongetjes tijd hier. Vannacht Floor nog gevoed omdat ze wakker werd en niet meer rustig werd, dat is echt al zeker 2 maanden geleden dat dat voor het laatst was. Vanavond ook weer drama's met inslapen maar gelukkig slaapt ze nu.

Ondertussen ook nog een fijne migraine gehad die gelukkig nu weer over is maar ben nu een beetje brak dus.

Morgen kom ik wel weer gezellig uitgebreid reageren.

X
Goedemorgen....

Mag vandaag dus weer aan het werk, blijf daar ook slapen en dan morgen weer terug.

@mmmoi, sorry van rose, maar ik had toch echt paars gekozen! ws even naar boven gegleden dat kies ding.

Verder gister dus wezen shoppen in de Stad. Bij de Hema een leuke winterjas gevonden voor meisje met bijpassende sjaal, muts en wanten. Alles in het donkerpaars. Alles is donkerpaars!!!!! bij de prenatal een traphekje gekocht en nog wat broeken mat 80, maar op de meisjes afdeling was er eingelijk weinig tot niets wat ik leuk vond (ja paars en rose) dus we hebben een broekje van de jongensafdeling gehaald (zo'n heel stoere met ruitjes en zakjes op de zijkant in bruin met oranje) en nog wat shirtjes.

Ook een winterslaapzak gehaald, want madammeke begint naar boven te rupsen en ligt dan met d'r hoofd helemaal tegen het hoofdeinde aan in een rare kronkel, nieuwe pyama's en rompers........

Zijn ook nog ff naar de H&M geweest, maar dat was echt niks, nog veel zomer spul en veel hello kitty, bij de jongens afdeling veel leukere kleren (ik hou wel van die spencertjes met wieberruitjes)

Anyhoe, ondanks geen geld, veel uitgegeven (dat ik veel werk maakt helaas nog niet dat ik veel krijg, ik verdien ook veel meer dan dat ik krijg!!!) ach ja de zorg, je werkt er omdat je een beetje gek bent, niet om rijk te worden. Ooit uit idealisme gaan doen, nu omdat het nodig is......(en hypotheek, en dit en zus en zo.......pffffffrt)

ga meisje ff pap doen!
Het gaat dinsdag een duo-begrafenis worden. De oma van manlief is vannacht in haar slaap overleden. Het zat er wel aan te komen maar ze wilde nog wel graag even blijven leven.

Gek eigenlijk, dan ben je 60 jaar getrouwd geweest en dan overlijd je met maar een week ertussen.

@annie ooi: je staat nu wel in mijn vrienden lijstje hoor maar hij doet inderdaad wel gek bij jou. Als ik bij jou klik staat er niemand bij.

@ringel: meisjeskleren kan ik soms ook echt niet bij slagen. Dan neem ik ook vaak van de jongensafdeling kleren mee, die zijn veel stoerder.

Die jas van de Hema stond volgens mij ook in het krantje, zo'n langer model zonder capuchon toch? Zag er heel leuk uit.

Winterslaapzak moeten wij ook maar eens aan, het wordt nu 's nachts al een stuk kouder.

@mmmoi: je hebt dus weer lekker even Jasmijn kunnen showen op school?

Over een klein maandje krijg ik als het goed is mijn Bloom, dan kan ik ook lekker gaan fietsen met Floor.

Leuk filmpje van Jas op Hyvevs, ik blijf het knap vinden.

@ris: ik vind al die loopfietsjes enzo ook zo leuk, kost me vaak moeite om me in te houden.

Lekker hoor, morgen naar de sauna. Dat kindje was wel heel veel te vroeg geboren dan als ze 10 weken in het ziekenhuis heeft gelegen.

Floor krijgt het tijgeren nu met de dag beter onder de knie. Gisteren waren het nog mini-stukjes, nu komt ze al een halve meter ongeveer vooruit (met heel veel moeite), over een paar dagen is ze niet meer te houden volgens mij. Ze lag vanmorgen al 2 keer in het bakje met kattenbrokken dus de katten moeten maar ergens anders gaan eten.

He Pebbles, wat naar dat oma ook is overleden..... Aan de andere kant ook wel mooi, als ze 60 jaar samen zijn geweest en nu dus eigenlijk ook weer samen zijn.... Gecondoleerd
@Pebbles, gecondoleerd voor oma manlief. Toch bijzonder eigenlijk dat het binnen een week gebeurde. Ze konden waarschijnlijk niet zonder elkaar. Manlief en ik hebben de deal gemaakt dat we gewoon tegelijk gaan als we 80 zijn. Zou ook niet zonder hem willen.

@ringel, ik vind ook dat er superleuke jongenskleertjes zijn. Ik dacht altijd dat jongenskleding niet zo leuk was, dat hoorde ik altijd om me heen, maar ik vind het reuze meevallen. Ik heb er helemaal niet zo'n moeite mee om geen dingen te kopen als ik de stad inga. Koop echt bijna alles op marktplaats. Ik ben echt een knieperd. Soms iets teveel zelfs.
even onbescheiden vraagje die alweer een tijd geleden voor het laatst gesteld is. Hoe is het inmiddels met jullie seksleven? Ik merk dat het cliche van te moe voor seks voor mij wel geldt. Vaker dan 1x per week is het echt niet. En zelfs dan maak ik soms gewoon zin.
@ris, Ik heb een contract voor 30 uur.
Gek hoor, we kregen vandaag het overlijdenskaartje van de opa van manlief en het adres was nog door oma geschreven terwijl die nu dus ook niet meer onder ons is. Een soort laatste taak. Het gedichtje gaat ook helemaal over alles samen doen en dat ze ooit weer samen zullen zijn, dat is dus sneller gegaan dan verwacht.

@krokus: ik heb ook wel eens op marktplaats gekeken maar ik heb het idee dat als je daar kleertjes koopt en je moet de bezorgkosten er nog bij betalen dat je dan bijna net zo duur uit bent als de uitverkoop (die erg vaak is). Of vallen die bezorgkosten wel mee?

Sexleven is hier ook niet zo bruisend meer. 1 keer per week is vaak wel het max en zin moet ik ook vaak maken omdat ik met mijn hoofd bij hele andere dingen ben vaak. Manlief vind dat maar onnatuurlijk, die denkt volgens mij dat er wat aan mij mankeert omdat ik niet zo vaak zin heb maar volgens mij is dat niet zo heel vreemd met een klein kind erbij. De BV helpt ook niet mee, dat gedeelte mag hij echt niet aankomen.

Tijdens de zwangerschap had ik trouwens wel meer zin dan normaal dus het zal me niks verbazen als hij het weer tijd voor een tweede vindt, haha.

Ik heb net lekker zelf koekjesgebakken, geen idee waar die ingeving vandaan kwam. Nu nog even thee zetten en dan smullen.
Kan me voorstellen dat dat raar voelt, pebbles. Zo'n geschreven adres door oma.

Bezorgkosten vind ik trouwens altijd wel meevallen. Ik heb nu 2 setjes thuisgekregen van Rebbles Pebbles en heb inclusief bezorgkosten 11,40 euro betaald. Aan 1 shirtje kan ik zien dat hij eerder gebruikt is. Die zal ik dus ook niet vaak aan doen. Mexx-shirtjes kosten vaak maximaal 5 euro. Misschien zelfs wel minder.
het bezorgen kost toch ook nog een euro of twee?

Ik heb laatst een nieuwe shirtje van mexx gekocht voor 10 euro, in de opruiming is dat soms maar 5 of 6 euro. Alleen de keuze is dan vaak veel beperkter.

Ik heb voor de winter nog wel veel lange mouwen shirtjes nodig, misschien ook maar eens op marktplaats kijken.
Hoi meiden,

Vandaag moest manlief een dagje extra werken omdat ze met zijn werk gaan verhuizen. Mijn ouders gingen naar mijn opa en oma in de achterhoek dus ben ik mee gegaan met Jasmijn. Was een lange dag maar wel gezellig. Mijn opa en oma zijn gek van Jas, en ook mijn vrijgezelle oom die nog thuis woont vindt haar geweldig. We waren natuurlijk wel laat thuis en Jasmijn wilde in de auto niet slapen, dus lag ze er pas negen uur in en sliep ze half tien. Dat wordt uitslapen morgenochtend denk ik!!! Wel lekker op zich...alleen krijg je dan zo'n raar schema. Nou ja, we zien het morgen wel weer!

@Pebbles: Gecondoleerd met oma...wel een mooie gedachte dat ze zo snel achter elkaar overleden zijn maar dubbel verdrietig ook... Jij bent trouwens vandaag aardig wat aanwezig geweest hier! Gezellig hoor. Ik moet nog steeds een keer met schoonzus incl. korting naar Mexx. Jasmijn heeft al ontieglijk veel nieuwe kleren voor de winter dus eigenlijk heeft ze niet veel meer nodig, maar ja, het is zo leuk hè, shoppen...ik ben echt verslaafd!!!

@Ris: Jij hebt ook veel kleertjes voor Ella. Jasmijn gaat van de winter echt niet meer in maat 68 passen. Is nu eigenlijk al te klein. Ze draagt maat 74 en soms al 80, dus haar winterjas heb ik maat 80 gekocht al.

@Ringel: Het zij je vergeven hoor, rose is ook een heeeeele mooie kleur dus hoe meer het gebruikt wordt, hoe beter, haha!

@Krokus: Sexleven is hier ook niet je van het, we hebben altijd op ongelijke tijden zin...hahaha! Verder sluit ik me aan bij het verhaal van Pebbles, behalve dan het bv gedeelte, dat is hier over. Plaats even een foto op de groep van je rooie haar!

@Opschepmodus:

Jasmijn is echt een ontzettend voorbeeldig kind. Vandaag heeft ze 2x bijna 2 uur in de auto gezeten en je hoort haar niet, gewoon lekker spelen. Bij mijn opa en oma heeft ze 2x een uur in het campingbed geslapen bijna zonder eerst te mopperen, net als thuis. Ze heeft heeeeel goed warm gegeten; een bord bloemkool met aardappel en een half gekookt ei en dat klein geprakt, recept á la mijn oma. Ze vond het heerlijk. Als toetje nog een restje fruit dat ze had laten staan en wat kwark met vruchtjes. Ze heeft gesmuld. De hele dag heeft ze in haar witte maillotje (of all clothes) gekropen door de huiskamer van o&o. Nou hebben ze laminaat en is oma best schoon, maar ze was toch ZWART, niet normaal meer. Ze ging bij iedereen op schoot zonder huilen en ze heeft de hele dag zitten kletsen en lachen. Ze is zo lief joh de laatste tijd. EN bijdehand! Ze zwaait als ze ergens weggaat en zegt daarbij 'dada' en ze kruipt ontzettend snel, zie filmpje op Hyves. Ze gaat ook steeds staan waar dat mogelijk is, vooral in de box. Ze heeft ook nog steeds adhd volgens mij. Einde opschepmodus...

@Kleertjes: Ik ben voor bijna de hele winter al klaar vrees ik. Ik ga vrijdag nog wel even hier in de buurt naar een vrouwtje die tweedehands kleertjes verkoopt, allemaal merkdingen. Ze vertelde me dat maandag iemand allemaal merkkleertjes van mijn smaak in maat Jasmijn zou komen brengen, dus dat ze die wel even voor me wilde uitzoeken voor vrijdag. Dus ik ga daar vrijdag nog even heen. Verder moet ik onder sommige stelletjes nog een shirtje of maillotje en dan ben ik al klaar. Heb erg veel van Baby barb gekocht ook al is dat heel duur. Niet veel nieuws hoor; ook op MP en in de uitverkoop van de zomer nog, dingen die ook 's winters kunnen. Heb op olliewood.nl nog een jottum rokje gescoord voor maar 14 euro (normaal 70!!!!!!!! dan spoor je echt niet als je dat voor een babyrokje uitgeeft mat 74!!!!!). En zo kom ik de winter weer door. Ook wel wat nieuwe dingen maar de meeste nog met bonnen van kraamweek betaald. En nog steeds bonnen over. Dus zo komt jan splinter door de winter. En zo komt Jasmijn er ook doorheen

Nou ik vind dit wel weer even genoeg. Even posten voordat alles kwijt is. Geinig, ik kan zien dat krokusje online is, zie ik bij de avatars hiernaast. Hoewel...bij de niet-avatars, wat krokus betreft, haha

Tot morgen...

x
Is al laat...Ben gewoon super avondmens, alleen Aimee in de ochtend is dan minder...Zit ik eerst nog te verkondigen dat ze niet wil kruipen en alleen tijgeren. Nu kruipt ze wel. Grappig gezicht.

Pebbles: gecondoleerd met je (schoon) oma. Ze worden nu dus samen begraven. Ook wel vreemd zo.

Dan zal Floor wel binnenkort heel de kamer doorgaan. Knap van d'r. Want 2 maanden geleden toch nog spreidbroekje aan?

Mmmoi: Ja Jasmijn klinkt wel heel voorbeeldig. Heb filmpje gezien. Echt een snelle. En haar wordt zo mooi lang.

Jaaa kleren moet ik nog wel veel aanschaffen voor Aimee. Prop haar nu nog vaak in 62. Maar is nu echt 68. En winter zou het dan 74 zijn. Lastig, want vindt te grote kleren niet leuk. Ruim vallen ok.

Deze week vrij dus maar eens flink shoppen.

Vanaf wanneer moeten ze eigenlijk schoenen aan? Als ze kunnen lopen of eerder al.

Hier slaapt Aimee trouwens slechter. Al 2 avonden om 11 uur wakker. Dan ontroostbaar. En vanmorgen kwam ze ook al om 6 uur. Naar dromen?! Verder geen honger. En zo typisch elke keer om 11 uur.

Ze keek vandaag ook ziekig uit haar ogen (vonden vriend en ik allebei). Maar wel super fit en vrolijk. Alleen dus die blik in haar ogen. Vaag.

Nu maar eens slapen

Welterusten
Pebbels; Gecondoleerd met oma. Bah naar zo twee achter elkaar.

baba; echte schoenen mogen ze pas als ze echt goed los kunen lopen ivm het afwikkelen van de voetjes. je kunt ze beter van die leren slofjes of anti slip sokjes (met van die gel zooltjes) aan geven. of blote voetjes, maar das zo koud in de winter. Ikheb voor Mees van die zachte bobux leren slofjes. die kun je ook bij de hema kopen.

euhm de sex......... vaak wel moe of hij smorgens en ik savonds zin. we houden het op een gemiddelde van twee keer per week.

heb bij de prental een handige slaapzak voor de winter gescoord. in de aanbiedieng een lekkere dikke met afritsbare mouwen. soort combi sleeper maar dan veeel goedkoper ;)

vind het vaak wel tegen vallen o MP. had een keer een aantal shirtjes besteld, stond dan bij dat er niets mis mee was en geen pilling etc. maar dat zat er dus wel op. en vlekken die er niet uit gaan. en ik vind vaak dat mensen er de hoofdprijs voor willen. ik heb laatst bij mexx in de uitverkoop besteld en dan zie ik de kleertjes van mexx voorbij komen tweedehands voor dezelfde prijs als dat ik ze nieuw heb gehaald. dan koop ik liever nieuw.

oja ook handig dat h&m zo'n leuke catalogus had waar he online uit kunt bestellen (ok voor baby's stond er weinig in) maar voor Bram net ff een hele winter garderobbe besteld. en een nieuwe jas bij de hema gehaald.

voor Mees kan ik nog niet echt slagen voor een leuke jas. iemand tips?? hema heef geen leuke babyjas voor jongens (hier niet tenminste)
@mmmoi: heb je nog gezwaaid onderweg toen je bij ons in de buurt was?

Ik zag de foto's op hyves. Heel grappig, die muts,wanten en sjaal had ik ook al gezien. Ik wilde nog even bij Hema kijken maar die kleur past niet zo goed bij de winterjas dus ik wilde die set ook gaan bestellen.

Voor de rest heb ik nog weinig winterkleren voor Floor dus ik kan nog lekker gaan shoppen binnenkort.

Mocht je nog uitslapen vandaag van Jas?

@babba: ook al zo'n snelle kruiper. Knap hoor! En wat grappig dat dat van de ene op de andere dag kan veranderen.

Floor heeft nu inderdaad 2 maanden het spreidboekje overdag af. 's nachts draagt ze hem nog wel dus haar benen zijn nog wel aardig gespreid, dat zal de ontwikkeling ook wel iets belemmeren.

Floor is de afgelopen drie nachten ook tussen 11 en 12 uur wakker geworden, en dan helemaal in paniek. Pas na even drinken wilde ze weer gaan slapen. Vanmorgen kwam ze ook al om 6 uur voor de eerste voeding, daarna wilde ze gelukkig nog wel even slapen. Nu maar hopen voor ons dat het maar tijdelijk is.

@pepiet: ik zag de slaapzak ook maar ze hadden bij ons alleen nog maar de 70 en de 110 cm terwijl ik de 90 cm wilde. Van de week nog even naar een andere Prenatal.

Daar hadden ze trouwens voor jongens vrij veel keuze uit jasjes, misschien hebben ze daar iets leuks voor Mees. Of had je daar al gekeken. Anders misschien V&d?

Allemaal heel erg bedankt voor de condoleances (galgje woord). Vandaag lagen opa en oma opgebaard in hun eigen huis en daar zijn we met de hele familie bijgeweest. Ik heb zelf niet gekeken maar ik vond het toch een raar idee.

Morgenochtend mag ik met Floor naar de orthopeed voor een controle en ik hoop natuurlijk dat het spreidbroekje dan helemaal af mag. Dan heeft ze over een tijdje ook die gekke spreidstand van haar benen niet meer.

Het enige voordeel is dat ze niet kan draaien enzo in bed met het broekje.
Hoi hoi allemaal,

Pebbles, wat naar dat oma ook is overleden. Wederom gecondoleerd. Neem je Floor mee naar de begravenis? Lijkt me aan de ene kant lastig, aan de andere kant geven zulke ukken zoveel troost.

Mats vertoond overigens hetzelfde gedrag, steeds rond 23.00 uur even wakker in paniek, althans hij huilt, hij doet zijn ogen niet open. Als hij zijn speens krijgt is het meteen goed. Krokus gaf aan dat dit de periode is dat ze gaan dromen. Overigens wordt Mats vaker 's nachts wakker. Vermoeiend!

Mmmoi, lekker wijffie heb je toch en zo makkelijk! Geweldig toch? Mats is ook over het algemeen erg relaxed en makkelijk! Geweldig!

Krokus, seks, tsja...Bij ons is het beter dan ooit, we doen het niet vaker ofzo (zijn meer periodes van vaak of weinig) Maar als we het doen, gaat het beter dan voor en tijdens de zwangerschap. (Ik weet niet of gynecaloog Dokter Jonathan iets magisch heeft gedaan toen ie mij ging knippen en hechten, hahahahaha, maar er is iets anders bij mij)

Ris , hoe gaat het nu met je??

Babba, Bloem, Flower, Niniane, Ringel, Pepiet; met jullie ook alles goed?
Hallo, hier alles goed......

Ben weer veel aan het werk (what else is new) en ben nog even aan het hakketakken met leiding gevende over morgen. Hij verwacht dat ik er ben, ik verwacht dat er rekening wordt gehouden met het feit dat ik gewoon op dinsdag niet kan werken....

sex.....sja......ik vind het al knap dat jullie het 1 keer per week doen....zin maken gaat tegen mijn principes in....(beetje lang verhaal.....vertel ik nog wel 'es) zo rond mijn vruchtbare periode heb ik heel veel zin, en dan is het ook 3/ 4 keer per dag, rest van de maand eigenlijk niet. erg frustrerend voor Lief en daar ben ik me ook heel erg bewust van. Hij probeert vaak genoeg om me te verleiden, maar daar ben ik dan niet van gediend, als hij dan, ondanks mijn nee, toch doorgaat, dan gaat er een bepaalde overlevings strategie in werking en dan is het helemaal klaar en hoeft hij me de eerst volgende dagen ook niet aan te raken.....langzaam maar zeker beseft hij dit nu en probeert er dan ook rekening mee te houden (ik ben echt lastig in dit soort dingen) Los daarvan knuffelen en zoenen we wel heel veel, intimiteit genoeg, alleen het daadwerkelijke copuleren (pfffft) blijft achterwege. Ben gwoon ook niet zo lichamelijk ingesteld geloof ik.

En ik heb na de bevalling en het inwendige hechten een raar "flubbertje" aan de binnenkant die er eerder niet zat......netalsof ze de schede te dicht bijelkaar hebben gepakt en te strak hebben gehecht ofzo......

verder alles goed!

Hoe is het nu met je sollicitatie afgelopen Annie, ik hoor je er eigenlijk niet mer over......of heb je het er liever niet meer over?
anoniem_24589 wijzigde dit bericht op 10-09-2007 10:09
Reden: grrrrrrrrr kleurtjes
% gewijzigd
hoi meiden,

wat een snert weer he! niet echt koud, maar wel regen! ik heb de lampen maar aan gedaan.

ff een budget tip; bij de action zijn de frutapura van olvarit 1,29 voor vier van die bakjes!!!! ik heb meteen maar ingeslagen. houdbaar tot ergens in 2008. ook de olvarit bio potjes zijn er 69 cent.

bij de dekamarkt zijn nu de potjes zonnatura (bio) 0.49 cent. ook de grote, fruit etc. ze gaan uit het assortiment. je snapt ik heb ingeslagen. daar kanik zelf niet voor koken! houdbaar tot 2009.

mees is snot verkouden en daardoor erg pieperig en huilerig. vooral het naar bed gaan s'avonds is een ramp.

oja ik schreef dat ik een nieuwe jas bij de hema voor bram had gehaald. zit net de kasten op te ruimen, zie ik gewoon 3 nieuwe jassen liggen voor de winter .oeps ga het maar weer naar de hema terug brengen :(
@annie: Floor gaat niet mee naar de begrafenis, ik denk dat ze dan de hele boel bij elkaar gaat gillen. Ik breng haar naar mijn moeder.

Floor is trouwens niet tevreden meer met haar speen als ze 's nachts wakker wordt, in ieder geval niet de laatste dagen. Vannacht werd ze pas om 3 uur wakker in plaats van 11-12 uur maar ze was ook niet stil meer te krijgen. Uiteindelijk toch maar weer even voeding gegeven en toen was het wel goed.

Ze heeft ook ongelofelijk zware plasluiers de afgelopen 2 dagen (echt niet normaal) dus misschien dat ze echt midden in zo'n sprongetje zit en daardoor extra veel honger heeft ofzo.

@ringel: 3/4 keer per dag!! Dan mag ie de rest van de maand ook niet meer klagen, haha. Hier is nee ook echt nee, ik kan er ook echt niet tegen als hij dan toch nog wat probeert. Arme mannen.

@pepiet: haha, waar tover je die nieuwe jasjes ineens vandaan? Vorig jaar in de opruiming gekocht ofzo?

Van de week ook maar even naar de Deka, dat is wel heel voordelig.

Ik kwam via het december topic een link naar de

pasopshop

Traphekjes, stopcontactbeveiligers en nog veel meer. Best een leuke site en vaak voordelig. 4 traphekjes voor 100 euro bijvoorbeeld.

Vanmorgen moest ik naar de Orthopeed met Floor. Kom ik daar, is de rontgenafdeling wegens onderhoud gesloten. Ze hadden iedereen gebeld maar ze waren mij vergeten. Nu wilden ze dat ik volgende week kwam maar eigenlijk wil ik vandaag weten hoe het nu met haar heupjes is en dan moet ik volgende week mijn eerste werkdag na de vakantie al weer vrij nemen, daar heb ik ook niet echt zin in. Nu hebben ze me vanmiddag bij een ander ziekenhuis er tussen gepropt, wel bij dezelfde orthopeed. Dat is wel weer een half uur rijden dus ik ben er bijna de hele dag heen en weer aan het rennen.

Floor ligt nu te slapen maar die moet ik over een kwartiertje weer wakker gaan maken om weg te gaan.
euh......ja en dat gedurende een dag of 5, is wel handig, want weet dan precies wanneer ik weer vruchtbaar ben (en wanneer nu dus zo'n regenjas om moet )Heel handig voor als we straks voor een 2e kindje willen gaan.

Moet zeggen dat mijn menstruatie en algehele cyclus wel weer is zoals die was. (dus heel netjes 28 dagen, eisprong 2 weken na de 1e menstruatie dag.......dus we kunnen zo weer aan de slag, als we dat al zouden willen)

Ga Mayte nog even een schone kont doen en dan op naar de oppas.......en ik strax weer aan het werk (pffft sta niet echt te springen......)

liefs.....

En Pebbles nog gecondoleerd met oma van Lief, jammer dat ze nu beiden weg zijn, maar wel mooi dat ze nu ook weer samen zijn.
Joepie!!!! Het spreidbroekje mag helemaal af, alles was goed. Het was nogal een drukke dag door het geren naar verschillende ziekenhuizen maar het was voor een goed doel. Als ze 1,5 is moet ze nog een keer voor controle maar dat duurt nog zooooooo lang (en tegen die tijd heb ik vast het idee dat het heel snel ging).

@ringel: aha, nu snap ik hoe ze aan gemiddeld 3 keer per week komen volgens de statistieken. Als je mensen zoals jij er bij hebt die vijf dagen lang 4 keer per dag sex hebben dan wordt het gemiddelde lekker opgekrikt.

Mijn cyclus is ook weer heel regelmatig, meestal een dag of 27. De eisprong kan ik nu ook heel goed voelen dus dat wordt makkelijk mikken als we voor een volgende baby gaan.

verder is het heel rustig hier vandaag. En ik dacht nog wel dat ik druk was.
Zo, hier zit er ook weer een werkdag op...was gisteren ook al niet aanwezig geweest want ik zat natuurlijk weer middenin alles inpakken, klaarzetten, Jasmijn badderen...en 's avonds ook nog eens een verjaardag. Vandaag lekker gewerkt al was het wel een heel drukke dag. Om half vijf weg gegaan en Jasmijn gaan halen, die had het voor de 2e keer bij de oppas heeeeel goed gedaan. Ze had lief gespeeld en goed geslapen. Het geklier heeft ze voor thuis bewaard...want ik ben nog even met haar een boodschapje gaan doen en daarna heeft ze gegeten en Sesamstraat gekeken. Toen wassen en pyamaatje aan en nog even met papa spelen en om half zeven naar bed. Ze stikte van de slaap maar ze slaapt nog steeds niet! Ze is heel onrustig en ligt alleen maar te mopperen. Word er een beetje moe van moet ik zeggen...maar ja, ze heeft het verder zo goed gedaan, ik mag niet klagen!

@Pebbles: Fijn dat het spreidbroekje helemaal af mag! Nu zul je zien dat de ontwikkeling ineens heel snel gaat. Binnenkort kruipt Floortje vast ook, haha! Wanneer was ook alweer de begrafenis? Zie je er tegenop of valt dat wel mee? Trouwens, leuke foto's op de groep!

@Ringel: Fijn dat alles zo regelmatig weer is en dat je je eisprong ook kan merken...ikke niet hoor. Ben deze maand weer begonnen met de pil want het was nogal onregelmatig en ik ga natuurlijk over zes weken op vakantie en dan wil ik kunnen regelen dat ik dan niet ongi word. Dus eisprong nog niet gevoeld en ga ik niet voelen ook binnenkort! Haha...

@Pepiet: Toevallig ben ik vrijdag ook naar de Action geweest en heb frutapura meegenomen. Ik had niet echt gekeken wat het kostte maar ik ging er vanuit dat het goedkoper zou zijn dan normaal, haha. En ik heb ook 2 biopotjes meegenomen om te proberen, kijken of Jas het lust. Zal wel, want tot nu toe lustte ze steeds alles nog. Hier helaas geen Dekamarkt...

@Wakker wordende babies: Wat irritant voor jullie dat die beebs in de nacht steeds wakker worden en dan weer aan de borst moeten enzo...gelukkig slaapt Jasmijn de laatste tijd heel goed en de hele nacht door, 12 uur achter elkaar meestal. Alleen is inslapen vaak nog een probleem, zoals vanavond dus weer...ik ga haar maar even proberen wat water te drinken te geven, soms helpt dat als ze echt van streek is...

Doei! Later meer...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven