Eind 2006, begin 2007

19-06-2007 23:09 8208 berichten
Alle reacties Link kopieren
Pebbles gecondoleerd met opa en oma. 60 jaar samen, Ik denk niet dat ik dat ga halen met N-man. Lang zeg!

Hier heel druk met nieuwe huis en dus niet zo veel tijd voor forum. Ik ben voornamelijk bezig al onze spullen die we de eerste maanden niet nodig hebben alvast in te pakken dat scheelt over een week of 8 een boel werk. Dan ben ik ook al weer 30 weken zwanger en gaat het nog langzamer. Ik geloof alleen niet dat de schoonfamilie het echt een goed plan vond. Die hebben volgens mij echt het idee dat ik hier de hele dag niets zit te doen of zo. Heb wel al een dagje behang gepulkt maar was toen weer bijna flaauw gevallen en ben maar weer naar huis gegaan. En nu ik het hele huis overhoop heb heb ik ook enorme last van allergie (stof) dus heb continu ontstoken ogen en krijg er geen medicijnen voor ivm zwanger.

Met Kyran gaat alles goed. Nog steeds geen tanden, geen tijger of kruipgedarg en ook geen aandrang om te gaan staan. Hij vind alles wel best. Als een speeltje te ver weg ligt doet hij 1 poging lukt het niet gaat ie wat anders doen, beetje lui dus. Maar verder altijd goed gehumeurd en slaapt nog steeds prima 's nachts. Morgenochtend bb-zwemmen. N-man gaat ook mee want vakantie en een ochtend vrij van klussen. Heb veel zin.

Dat was het voorlopig weer even. Denk dat ik woensdag of donderdag wel wat meer tijd voor jullie vrij kan maken.

Oh mmmoi of pebbles: HPA 1 vraag 33 wat is Dumbledore vergeten? Iets met zijn initialen of zo. Heb echt alles al geprobeerd. En ook al gegoogled. Dus antwoord welkom.
@mmmoi: begrafenis is morgen. Ik zie er niet zo heel erg tegenop want ze hadden zelf al aangegeven dat ze het luchtig willen houden, geen toespraken van familie, alleen van de dominee. En na afloop wordt nog een diashow afgespeeld als het goed is. We hebben gisteren zelfs hun favoriete taart zitten eten toen ze opgebaard werden.

Dat kruipen zie ik bij Floor nog niet zo heel snel gebeuren, ik vind het al heel wat dat ze nu kan tijgeren. Ze doet het volgens mij een beetje zoals Jasmijn het ook deed, met haar armpjes.

@Niniane: ik ben nog blijven hangen op een iets eerdere vraag, met dat letter schema en die peer, geen idee wat ik daarmee moet.

Het is toch best heavy als ik het zo hoor, verhuizen en een baby en zwanger zijn. Het tijgeren kwam bij Floor een paar dagen geleden ook ineens, daarvoor deed ze geen moeite als ze zag dat ze ergens niet bij kon.

Floor ligt nu voor het eerst sinds 6 maanden zonder spreidbroekje voor de nacht in bed. We hebben ook meteen het ledikantje lager gezet. Ze had daardoor wat moeite om in slaap te vallen maar nu slaapt ze gelukkig. Nu maar duimen dat ze vannacht niet weer wakker wordt.

Hellow!

Poehee... ik ben móe!!!! Niet normaal... vanmorgen zou er iemand extra in de klas zijn; was niet zo.... gelukkig ging het stukken beter dan vorige week, maar 's middags niet meer. Ik was rond 12 uur al heel moe en toen moest ik de middag dus nog doorworstelen.... geen pretje.

Morgen is er wel iemand extra en vanaf volgende week een vaste man (Bert....dan ben ik wel Ernie).

Heb niet veel puf uitgebreid te reageren, maar nog wel ff over de sex. (Haha).

Sex staat bij ons nog op een heeeeeel laag pitje. Maar dat zal wel komen omdat ik nog steeds niet menstrueer. Soms hebben we wel weer sex, (dat is al heel wat), maar wij halen het gemiddelde wel weer omlaag hoor! Ik heb de man wel gezegd dat hij niet de enige "zieligerd" is, maar dat jullie mannen ook te "beklagen" zijn (dat vind ik natuurlijk niet, maar om het ff duidelijk te maken).

Regenjasjes, pillen of periodieke onthouding daar doen we niet aan. Het zou wel heeeel toevallig zijn als het net die ene keer dat wij het weer gedaan hebben, het raak zou zijn haha).

Nou doei!

@Ris, je zal maar net zien dat het je gebeurt (kat niet op het spek binden natuurlijk)

Ik heb er ook weer een werkdag opziten, m'n leidinggevende heeft me gelijk gegeven wat betreft morgen...dus ik ben lekker vrij en kan lekker met m'n mamsie beppen. Ik helemaal blij en euforisch aan het zijn....tot ik mijn rooster van oktober onder ogen kreeg. Heb ik 1 dienst van 10.00 tot 22.00 (hallooooo12 uur!!!) en let op het kan nog gekker......van 9.00 tot 23.00 (HALLOOOOOOOO 14 uur!!!!!!!!!) En om het verhaal helemaal compleet te maken, mag ik na die dienst tot 23.00 de volgende dag ook weer om 7.00 verschijnen (en dan bij voorkeur ook nog fris en fruitig, maar ik ben bang van niet)

waarom ben ik godesnaam ooit aan dit werk begonnen.......waarom heeft niemand me ooit gezegd dat je hartstikke idioot bent om voor andermans kinderen te willen zorgen!!!! (terwijl je, je eigen kind naar oppas brengt om dit te kunnen doen????!!!!!! idiotie ten top!) ik snapput niet ik snapput niet ik snapput niet (en dan nog een maandelijkse aalmoes krijgen ook pffffft)

Nou ja, zoals jullie merken zit het me best wel hoogachtig richting keel enzo waar het dan bijna uit komt .....ga maar eens kijken naar andere baan. (alweer.........)
de laatste en de eerste.......grappig. Op dinsdag is het altijd rustig en op donderdag altijd druk.....

Blijft toch altijd wel een rare dag 11 september. Zes jaar geleden dat met die WTC torens.......ikzelf over 6 dagen jarig. Vriendin haar zoontje is vandaag een 1 jaar geworden.....en over niet al te lange tijd zijn onze frummels ook jarig....bizar.
En wij hebben een begrafenis op 11 september, een "twin" begrafenis.

tot vananavond
he ladies,

mijn schoonouders zijn op 11 september 32 jaar getrouwd. Ze wilden vanavond eten met z'n allen, maar we zien er even vanaf. Roan is toch wat onrustig van de creche en dan zouden we hem vanavond daar uit bed moeten halen. Geen zin in. Vinden ze gelukkig geen enkel probleem.

@ris, heb je vandaag wel extra hulp?

@ringel, ken je de site noorderlink.nl? Daar staan altijd vacatures op gericht op Groningen. Ik heb er al een paar leuke tussengezien.

@pebbles, succes vandaag

Gisteren voor het eerst weer gewerkt. Ik ben eigenlijk een beetje geschrokken van hoe van slag ik ervan was. Heb gisteren na mijn werk de hele tijd zitten malen. Er waren eigenlijk 2 redenen waarom ik 2 maanden geleden gezegd heb dat het me niet lukt, het werken. Het ging niet denderend met Roan en mij, en de chaos op mijn werk. Dat eerste is helemaal goed, maar op mijn werk is nog helemaal niets veranderd. Bah. Ook ik ben dus naar ander werk op zoek.

Zometeen is mijn man ook thuis. Mss even wat leuks doen.
thanx voor de tip ga ff kijken
Hoi hoi,

Pebbles, hoe was de dienst? Wat een rare dag, ga maar lekker veel met mooie Floor knuffelen!!!

Ris, Krokus, Ringel; wat een gedoe meiden met werk en niet lekker in je vel zitten!

Ringel, het is niet goed als je je schuldig voelt hoor! Als je het gevoel gaat dat je werk ten koste gaat van Mayte, ga dan maar lekker rustig op zoek naar iets anders maar misschien kun je ook een gesprek op je werk aangaan. Eerst wat dingen voor jezelf op papier zetten en dan praten, dat kan misschien al zo opluchten. Ik praat momenteel vanuit de ervaring van mijn Lief, dis staat ook op springen qua werk, drukte en het niet zien van Mats! EN IK WIL ZO GRAAG WERKEN EN JULLIE KOMEN ER IN OM< das stom zeg!!!!!!!!!! En niet handig verdeelt. Zet hem op meissie!

En Krokus, tsja, dan heb je het erover gehad, gesprekken gevoerd en dan veranderd er niks op je werk. Das ook stom!

laten we allemaal gewoon samen iets gaan doen!!!! Grrr, ik heb zoveel ideeen voor van alles maar niet de ballen om het uit te voeren! MUTS die ik ben!

Niniane, over 8 weken ben je 30 weken zwanger, wanneer ga je met verlof??? Sjonge jonge zeg (kriebel kriebel, hihihi)

Oja, ben vannochtend bij de tandarts geweest (laatste keer was net voor mijn zwangerschap) Het viel me mee, geen gaatjes maar wel veel tandsteen, ieks!!!!! Ik moet weer terugkomen om dat te laten verwijderen maar vraag dan wel algehele narcose aan, tandarts is niet COOL!

Vandaag krijg ik te horen of ik die mooie baan krijg of niet, iedere keer als de telefoon gaat, slaat mijn hart over! Wat wordt er overigens overdag veel gebeld, ik dacht alleen maar 's avonds, maar overdag bellen energie en spaar bedrijven ook!!!

Nou, toedels!
pebbeles; sterkte vandaag!

Annie; en en en en en????

verder moet ik nu koken. kom vanavond nog wel ff reageren
Hoi allemaal,

Hier weer een lange werkdag er op zitten en ik ben ook nog niet klaar, want vanavond hebben we informatieavond op school dus ik ga zo eten, mezelf opfrissen en dan over drie kwartier alweer naar school...heb hier wel gelezen maar ga helaas niet uitgebreid reageren, sorry daarvoor...Wat een irritante mascara reclame hiernaast, daar word ik echt helemaal hyper van!!!

Jasmijn was vandaag weer bij oma geweest maar ze was daar vroeg in de middag in slaap gevallen en wilde dus 's middags op haar normale bedtijd niet slapen. Manlief had haar gehaald en toen was ze dus helemaal pissed off van de slaap; ik kreeg het eten er net in maar geen toetje ofzo. Gelijk bed in gekieperd waar ze eerst nog even lag te blèren maar nu is ze stil. Als ze straks nog wakker wordt, krijgt ze nog wel lekker een fles melk, die kan ze nog wel gebruiken.

Wat een spanning en een gedoe hierzo wat betreft banen! Ik heb het gelukkig nog steeds naar mijn zin bij mijn baan maar het is er momenteel wel rete druk. Krijg je natuurlijk, aan het begin van een schooljaar. Maar ben blij dat ik morgen weer vrij ben!

@Pebbles: Hoe was het vandaag? En over die HP avontuur; ik moet die vraag even nakijken want ik herinner me die niet meer, maar als ik hem zie weet ik het antwoord nog wel denk ik.

@Niniane: Dit is het antwoord, ik doe het ff in het wit zodat pebbles het niet hoeft te zien : zijn voornamen Ik hoop dat dit lukt tenminste, het tussen kleurtjes zetten...

@Annie: Ik ben benieuwd, heb je al nieuws!!!????

Zit ik toch nog ff te reageren. Nu ga ik echt helaas, want manlief riep dat we moeten eten. Ben hier morgen uitgebreid.

Doei liefies!!!
Boehoe,

Heb nog geen nieuws! Ik heb zelf om 16.15 uur gebeld en kreeg van haar te horen dat ze in overleg zat en me straks zou terugbellen, het is nu 20.15 dus dat is dan wel een heeeeeeeeeeeeeeeeel lang overleg!!! Verdorie, ben er de hele dag voor thuisgebleven terijl het lekker mooi weer was, mijn lief de boodschappen voor avondeten laten doen omdat ik thuis bij de telefoon wilde blijven en dan dit!

Ik heb altijd pech met dit soort dingen!

Morgen bel ik gewoon weer maar kan me wel indenken dat ik het dus niet geworden ben, anders laat je iemand toch niet de hele dag in spanning? Maar goed, officieel weet ik nog niets zeker natuurlijk....

Overigens vandaag te horen gekregen dat ik voor een andere baan als secretaresse ben afwezen, ik had een te zware achtergrond! tsja, tis ook nooit goed...

Nou, ik laat het meteen horen als ik wat weet!!!!!

Lief dat jullie zo meeleven!
Annie al wat gehoord????

Vandaag had ik wel hulp in de klas.... no offense...maar dit was haar 2e invaldag..... dus fijn om iemand extra te hebben (scheelde enorm in nakijkwerk) maar het zette geen zoden aan de dijk.... Maakt niet uit, maandag iemand anders.

Doen ze ook nog moeilijk bij de directie; vinden het onzin dat ik therapeutisch werk/ziek ben. Moet me maar volledig ziek melden (nou ja!!!). Morgen moet ik zelf ff de Arbo bellen (heb géén goede band met die arts, maar ja...) Gelukkig moet ik volgende week naar mijn internist, ik hoop dat ik daar wat steun van kan krijgen.

Krokus en Ringel... het sucks echt he, als het niet wil op je werk, hoe dan ook.....

Zo, gan nu DHW kijken (vorige week gemist).

Kusssie!
Sjit Annie! Slecht dat ze nog niets hebben laten horen... ik heb dat ook één keer gehad. Zouden ze tussen 13 en 14 bellen. Ik werkte toen als postbode dus ik was moe op de bank gaan liggen (want om 5 uur op), maar moest wakker blijven.... en ze belden maar niet.... Tegen 17 uur ging éindelijk de telefoon; ik was er al van overtuigd dat ik het niet was geworden.... maar ik kreeg goed nieuws! Hihi... wie weet.... hoop hoop hoop hoop hoop hoop ...
best heftig zo'n begrafenis maar het zit er weer op. Het was wel mooi, met veel gekleurde bloemen en lichte, vrolijke muziek.

In de vakantie hadden we een brief van het CB gekregen dat de volgende afspraak is verzet omdat ze een ander systeem hebben. Probleem was dat ik alleen op woensdag kan en ze hebben maar 1 keer in de maand op woensdag bureau en hij was naar de donderdag verplaatst. Nu kan het dus pas een hele maand later, eind oktober terwijl ik voor het laatst half juli ben geweest. Ik gaf nog aan dat ik graag eerder wilde omdat ik vanwege de BV graag een beetje de groei in de gaten wil houden maar ze hebben de woensdag in september (waar ik dus eerst een afpraak had) al helemaal volgepland hebben. Lekker geregeld weer. Rond deze tijd hoor je elke 1,5 maand naar het CB te gaan en nu zit er straks 3,5 maand tussen omdat zij steeds niet kunnen of zelf afspraken gaan verzetten.

*stoom afblaas modus uit*

@ringel: wat een tijden!! dat kan toch niet? Volgens mij is dat echt tegen de arbeidstijden wet in hoor. Alleen zal je werkgever daar vast geen rekening mee houden. Groot gelijk dat je wat anders gaat zoeken.

@annie: was toch handig geweest als ze je mobiele nummer hadden gehad, had je nog lekker naar buiten gekund. Balen dat je nog niks hebt gehoord, maar het kan nog.

Wat voor ideeen heb je dan? Ik zit ook al jaren in mijn hoofd om zelf iets te doen (boekhouding kan ik iig zelf,haha), maar heb geen goede ideen
#$%$%^*^%&(%

zit ik net een giga stuk te tikken, ben ik het ineens helemaal kwijt.

Best heftige dag vandaag maar het was een mooie begrafenis met veel gekleurde bloemen en lichte muziek op hun verzoek.

Vorige week kregen we een brief van het CB dat de volgende afspraak is verzet vanwege een nieuw systeem. Ik kan alleen maar op woensdag en ze hebben maar 1 keer in de maand bureau op woensdag maar nu hadden ze me dus naar de donderdag verplaatst en andere mensen naar MIJN woensdag. Ik gebeld, volgende mogelijkheid is pas eind oktober en dan zit er al 3,5 maand tussen de 2 afspreken omdat ze deze maand ook al niet eerder konden. Rond deze leeftijd moeten ze eigenlijk elke 1,5 maand.

Ik heb nog aangegeven dat ik graag eerder wil omdat ik BV geef en het gewicht in de gaten wil houden maar dat kon dus echt niet.

Lekker geregeld weer.

*stoom afblaas modus uit*

@ringel: jeetje wat een uren! Dat mag toch niet? Volgens mij heeft jouw werkgever nog nooit van de arbeidstijden wet gehoord. Groot gelijk dat je wat anders gaat zoeken.

@annie: balen dat je nog niks hebt gehoord maar het kan nog.

Wat voor ideeen heb je? Ik zit al jaren met het idee om iets zelf te doen (boekhouding kan ik iig zelf) maar ik heb geen idee wat.

@krokus: misschien dat je nu iets beter met de situatie op je werk om kunt gaan omdat je thuis nu meer rust hebt.

@ris: bij jou dus ook al gezeur op het werk. Gek advies hoor om je maar helemaal ziek te melden terwijl je juist je best doet om te blijven werken.

Najaaaaaaa, zit ik naar boven te kijken, staat het stuk wat ik net kwijt was alsnog op de site. Heb ik het dus voor niks overnieuw getypt.

Ik heb m'n dag niet hoor.
@pebbles, het vreemde is dat ik merk dat ik nu al licht hysterisch reageer. Jammer. Kun je trouwens niet tussendoor even heen om te wegen en te meten? Ik kan iedere maandag terecht en laatst wilde ik graag mijn man een keer meenemen omdat hij altijd werkt op dat tijdstip, konden we rustig tussendoor heel snel als uitzondering even langskomen.

@annie, niet netjes dat ze niet gebeld heeft. Ze realiseert zich waarschijnlijk niet hoe spannend dit voor je is.

@ringel, genoten van je dagje thuis?
Wow Pebbs, bezigheidstherapie

Net terug van info-avond op school. Was gelukkig goed bezocht. Geen gekke dingen ofzo gelukkig. Ging prima.

Nu bek af. Ging hier even bijlezen want was nieuwsgierig naar baan van Annie (!!!) maar geen nieuws dus. Ik ga lekker douchen en dan duik ik mijn bed in. Misschien red ik het qua slaap nog om heeeeeeeeel even in HP 7 te lezen??? Hahaha...ben nog steeds op de helft...boehoehoehoe waar is de goede oude tijd dat je rustig twee uur achter elkaar een boek uit las???

Tot morgen en weltrusten!
Ben ff gaan kijken op dat noorderlink gedoe en heb idd een leuke vacature gevonden!!!! als docent/ coach welzijn op een mbo school(spw)! Hmm laat ik nu echt mega veel praktijk ervaring hebben en je moet nog wel ff een opleiding doen voor je lesbevoegdheid..maar ben ook wel weer toe aan een mentale uitdaging. Volgensm ij heb ik met de SPH een lesbevoegdheid om dat vak te mogen geven?

Hoe betaald het onderwijs eigenlijk en hoeveel werk je met 0,5 fte?

@Pebbles, fijn dat je op een mooie manier op die begravenis kan terug kijken en belachelijk dat ze bij jullie op het cb zo kneuterig zijn met afspraken. Vind he sowieso best raar dat er maar bureau is op bepaalde dagen. Dan moet je als werkende moeder je hele werkweek daar om heen breien.

@Mmmoi, trusteuh!

@Annie, wat balen dat je nu nog steeds niks gehoord hebt. Morgenochtend meteen aan de telefoon hangen hoor. Tuurlijk leven we met je mee......das toch logisch! Hoe frustrerend werken soms ook kan zijn, het is toch een stuk van je identiteit (en wat zouden verjaardags festjes saai zijn als iedereen tevreden met zijn werk zou zijn toch?)

@Krokus, als het nu nog niet geod voelt dan moet je nog niet meer gaan werken hoor! Dat je, je lichtelijk hysterisch volet, komt niet voor niks. Het kan ook zijn dat het nog te vroeg is om weer aan het werk te gaan. Hoe gaan je gesprekken bij de psycholoog?

@Ris, hmhmhmhm, werken is idd niet altijd even leuk. Maar bij jou maken ze er wel helemaal een potje van.....je helemaal maar ziek gaan melden, en dan? Heb jij nou ook dat je het gevoel hebt sterker te staan sinds Ella er is? dat je minder snel over je grenzen heen laat gaan?

Verder is leig niet tot voorzitter gekozen van de pv van zijn werk....heeft hij uitgerekend dat hij toch minstens 40 uur moet werken per week om zijn werk af te krijgen....maar dat wil hij niet. Mayte is vandaag (ws per ongeluk) in het grote bad uitzichzelf gaan zitten. Kruipen doet ze nog niet, maar ze zit op handen en knieeen en hipt zo naar voren en dat ziet er toch achterlijk uit! Vooral als ze dan haar tong uit d'r mond heeft hangen...doet ze sind een paar dagen als ze zich heel hard aan het concentreren is.......

@baba, pepiet, flower en bloem HELLOOOOOOOOO (zwaaihandje, maar ff geen emoticons)

@Pepiet, slaapkamer al klaar?

Hmmmmm over gezamenlij iets beginne....ik ben altijd voor dergelijke radicale plannen. Ik ben meer een doener en de creatieve braintrain(als er eenmaal een idee in mijn hoofd zit, dan moet het er ook uit, maakt niet uit hoe en komt er 1maal vaart in......HOEI!!!) dusseuh.....kom maar op met de plannen en ideeen (als een ander het kan moet ik het toch ook kunnen?)

Ga met lief bank hangen n kaas eten en portjes drinken......
en weer de 1e!!!!! het moet niet gekker worden hoor!
@Ringel: Ik werk natuurlijk in het basisonderwijs en ik weet niet of je daarvoor hetzelfde betaald krijgt; maar een fulltime baan leverde bijna 1600 euro netto in de maand op. Nu werk ik 0,46 nog wat en dat is dus de maandag en de dinsdag. Eigenlijk zijn die twee dagen iets minder dan dat, maar omdat wij parttimers geen adv hebben krijgen we daar een gedeelte van uitbetaald, vandaar dat ik dan op 0,46 kom. Enneh..wie is leig? Een vreemde verbastering van lief???

@Pebbles: Ik herken het probleem met het CB, die van ons is dus alleen open op maandag (!!!!!) en dat is dus een werkdag voor mij...nou kan ik vaak wel als laatste of eennalaatste maar dat is dan toch nog rond vier uur, terwijl ik tot half vier werk. Dan dus Jasmijn snelsnel halen en dan RACEN naar het CB; op de fiets want ik beschik helaas niet over een auto...waardeloos is dat!

Vanochtend besloot Jasmijn om half zeven al dat ze uit bed wilde. Ik heb het tot zeven uur kunnen rekken maar toen was het echt afgelopen met de pret. Ik heb nu dus haar al gebadderd, pap gegeven, mezelf aangekleed, een heeeeeeeele grote strijk weggewerkt en Jasmijn weer terug in bed gekieperd. Nu slaapt ze weer, lekker rustig. Ik ga zo even mijn vriendin/collega bellen; haar schoonvader is overleden dus niet zo'n gezellig telefoontje. Ik wacht tot half tien, dat vind ik een christelijke tijd om te bellen, haha.

O ja, een tijdje geleden hadden jullie het hier over slaapzakjes van Prenatal uit de aanbieding die op combisleepers leken; hoe zien die eruit dan? Heb hier in de P. gekeken maar kon ze niet ontdekken...

Pampers in de aanbieding bij AH! 3 pakken halen 2 betalen, dus 3 pakken voor 19,99 geloof ik...

Nou ik ga bellen! Laters!
hihihi leig is idd lief. Heb af en toe last van typlexie.....

die vacature zei dat je max iets meer dan 3000 euro bij een fulltime dienst verband kon verdienen.....neem aan dat 0,5 dan de helft is.....dus om en nabij de 1500....bruto, hmmmmmmmm dat verdien ik nu zo'n beetje netto.......maar met 32 uur (is iets meer dan 80%) *zucht*

Mmmoi, wat ben jij actief op de vroege ochtend zeg?! meisje is alwel gedouched, pap en fles gehad en een bakje thee (slappe thee, zonder suiker en melk wat ze opslurpt met een rietje...en ze kan al zonder knoeien drinken! dus bijna bye bye voor de fles.) Hebben jullie ook het advies gekregen bij het cb om te gaan oefenen met uit een gewone beker drinken?

ga mezlef even poedelen en was ophangen.......
@Ringel: Ik heb dat advies wel gekregen op het CB maar Jasmijn knoeit nog erg veel als ik haar zo te drinken geef. Ze vindt het wel heel interessant. Uit een rietje drinken snapt ze nog niet. Sowieso is ze wat drinken betreft nogal lui; ze drinkt niet graag en dus te weinig, en de fles wil ze ook nog steeds niet zelf vasthouden. En ja, dan doe ik het maar weer voor haar, omdat ze anders zo weinig vocht binnen krijgt...irritant hoor. Maar ja, met andere dingen is ze dan weer heel erg snel; ze heeft vanochtend zo ondervonden wat een drempel is. Onze magnetron staat in de schuur annex bijkeuken en ik ging haar papwater in de magnetron doen. Ze kroop me achterna maar moest dus een best hoge drempel over, van keuken naar schuur. Kledder, op haar gezicht. Ze is je in twee seconden achterna gekropen en in minder dan één seconde ligt ze op haar plaat. Gelukkig was ze snel te troosten en had ze geen buil ofzo...Daarna, na de pap, in de box...continu staan. Je wordt er gek van. En wat ze ook doet; op en neer hupsen als ze muziek hoort. En televisie kijken. Ze heeft vanochtend achter elkaar Sesamstraat, Nijntje en Brum gekeken zonder maar één seconde haar aandacht te laten verslappen. Daarna kwam een suf programma vond zij, dus keek ze ineens niet meer. Normaal ben ik niet zo van de tv maar ik vond het vanochtend zó grappig om te zien...kijken jullie beebs tv? Jasmijn kijkt meestal 's avonds naar Sesamstraat en verder eigenlijk de hele dag niet.

Hoe beschermend zijn jullie eigenlijk? En daar bedoel ik mee; kopen jullie van die hoekjes om de hoeken van de tafel mee te beschermen enzo? Ik niet hoor, en ik zit ook niet continu met een hand achter haar hoofd als ze in de buurt van iets kruipt waaraan ze zich kan stoten. Jammer dan; leert ze ook eens wat stoten is en dat hoeft maar een paar keer te gebeuren en dan doet ze het niet meer denk ik maar!

Jasmijn slaapt trouwens nog steeds, best relaxed! Ik heb heeeeel lang met vriendin zitten bellen en gesurfd en ga nu nog maar even de gestreken was opruimen, dan zal ze toch wel weer wakker worden.

Groetjes!
Hoi hoi, Lief is met Mayte naar een verjaarspartijtje heen en ik moet straks de deur uit om te werken......maar het is niet anders.

Mayte knoeide in eerste instantie ook heel erg met drinken door een rietje...maar als je in het begin de langste stukken er af knipt (en onder een beetje schuin) dan gaat het prima...ook als ze een slok in hun mond hebben het rietje weg trekken, zodat ze die slok kunnen doorslikken. Op die manier hebben we het mayte iig aangeleerd.....en als het lekker drinken is hebben ze het trucje snel geneog door (we zijn begonnen met pakjes roosvicee)

vind het helemaal niet leuk om alleen thuis te zijn.....maar is het druk en alles dan verlang ik er wel weer naar......stom hoor......

Gisteren heeft Myate d'r hoofd gestoten toen ze met kast deuren aan het spelen was (lees de deuren heen en weer wapperen) en op een gegeven moment was het "BOINK" deur tegen d'r hoofd aan. Eerste blauwe plek op d'r kop. We hebben hier wel een nieuwe salontafel gekocht, met afgeronde hoeken, we hadden er 1 van glas en dat was toch niet zo'n super veilig gevoel als ze d'r bij omhoog klimt. traphekje zit al boven bij de trap, afdekplaatjes op de stopcontacten en deurbeveiligers in de keuken. Dat ze er al zo vroeg zitten heeft te maken dat wij er dan aan kunnen wennen en tegen de tijd dat ze echt nodig zijn, dat je, je er niet meer dood aan ergert.

tv.....sja......we hebben hier s'ochtends eigenlijk altijd de tv aan. Eerst het journaal kijken en daarna piet piraat en kabouter plop ed.....ze vindt het wel leuk, maar kan zich ook zonder tv goed vermaken. Teletubbies vindt ze wel erg leuk, maar als die er voor komen ligt ze net weer in bed, dus we kijken wel eens via You tube.....en babytv filmpjes kijken we daar ook, maar niet dat we heel frequent met d'r voor de tv zitten ofzo...(en stiekem vindt ze as the world turns ook leuk....HOERAAAAAA)
Zucht......

Ben het niet geworden! Heb vannochtend rond 10 uur gebeld, bleek die mevrouw een vrije dag te hebben, heb uitgelegd dat ik gisteren een hele dag heb gewacht (ik had mijn mobiele nummer ook gegeven maar wilde niet risico lopen dat ik ergens in een winkel gebeld zou worden). De meneer aan de telefoon vannochtend begreep mijn probleem, vond ook dat dit niet netjes was en zou meteen kijken wat hij kond doen. Ik hoefde maar een uur te wachten en toen werd ik inderdaad gebeld. Afgewezen, tsja, dat had ik wel verwacht. De reden kan ik ook begrijpen (namelijk dat er iemand is aangenomen met meer ervaring op een specifiek gebied van de functie). Heb haar gezegd dat ik het heel jammer vond maar wel kon begrijpen maar dat ik de manier van doen niet netjes vond, dat ik een hele dag in spanning heb gezeten en het niet fijn vindt geoon vergeten te zijn. Ze kon alleen maar beamen dat het niet netjes was van haar.

Ben helemaal leeg, het is niet eens zozeer dat het de zoveelste afwijzing is, maar meer de manier waarop. Wat Ringel al zei, werk is voor mij ook een stukje van mijn identiteit, ik heb overal met zoveel plezier gewerkt. Het is voor mij persoonlijk een uitlaatklep en het geeft mij het gevoel mee te doen binnen de maatschappij. Ik heb het heerlijk met Mats, maar wil gewoon wat meer zijn dan alleen maar mama.

Het is maar zo betrekkelijk, natuurlijk zijn er vele ergere dingen, Ris, die zo last heeft van haar suikers, Pebbles die godsamme gisteren 2 mensen heeft moeten begraven, en allemaal andere mensen die vele grotere problemen hebben dan ik!

Sorry voor mijn ontzettende ego verhaal.

Damn, wat een teleurstelling....

Oaj, mijn zus heeft vannochtend eerste echo gehad, die was gelukkig helemaal goed!!!! Er gebeuren dus ook gelukkig genoeg leuke dingen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven