Eind 2006, begin 2007

19-06-2007 23:09 8208 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond allemaal!!!!!!

Alles is lekker ingepakt, ben op de open dag van onze school geweest, heb bij mijn schoonouders koffie gedronken en gegeten... nu ligt Jasmijn in bed maar ze ligt nog te huilen. Ik hoop dat ze snel in slaap valt, want zoveel slaap zal ze niet krijgen vannacht. Ik zie erg tegen de vliegreis op, maar ja, daar zal ik jullie niet mee vermoeien. Tegen manlief doe ik net of ik het helemaal niet erg vind, want hij maakt zich er al zo ontzettend druk over. Wacht ff, meisje troosten...

Nou, ik krijg haar niet stil hoor, ze jankt maar een tijdje...

Ik heb eigenlijk niet zo heel veel nieuws te vertellen.

Oja:

@Huishouden: Manlief doet wel heel veel, ook op eigen initiatief (moeilijk woord!), maar meestal als ik er om vraag. Toen hij nog op maandag papadag had, maakte hij echt een hoop schoon, zonder dat ik er om hoefde te vragen. Nu werkt hij fulltime en ik maar twee dagen, dus het grootste gedeelte doe ik. Vaste taak van man is koken, hoewel ik alles meestal klaarzet (schillen enzo). Boodschappen doe ik, was doe ik, verzorging Jasmijn doe ik grotendeels, vuilnis doen we om en om, ramen zemen doen we ook om en om, vaatwasser doe ik...af en toe strijkt manlief ook. Eigenlijk doet hij alle klussen af en toe wel, net hoe het uitkomt. Vandaag heeft hij bijv. gezogen en ben ik er met de dweil achteraan gegaan. Goede manier toch?

Nou meiden, ik ga jullie een weekje verlaten, als jullie me echt heeeel erg missen moeten jullie me maar sms'en, nummer staat op de groep, haha! Anders tot volgende week vrijdag! Ik hoop dat jullie het gezellig hebben hier en niet teveel schrijven hoor, anders houd ik het niet meer bij. Heeeel misschien kan ik daar in Turkije ook wel even online gaan; we zien het wel.

Groetjes!!!!!!!!!!!!
Wat een heerlijk geklaag over onze mannen vandaag. Af en toe is het lekker om even je hart te luchten en ik ben heel blij dat ik niet de enige ben die er af en toe zo over denkt.

@babba: leuk dat je ook mee kan!!! Dan kan nu iedereen die vorige keer niet kon toch? Wat lief van je collega?

@pepiet: jij wilde toch ook nog proberen om te komen? Zou wel super gezellig zijn. En er is een hele speelkamer dus Bram kan ook gezellig mee.

@mmmoi: en nu dan echt afscheid nemen. Ik hoop dat Jasje ondertussen slaapt en dat ze zich vannacht ook een beetje gedraagt. Misschien een handdoek over de buggy hangen op het vliegveld zodat het lekker donker en rustig is. Doei doei, tot volgende week.

@flower (als je dit nog leest): viavia :-). Fijn om te lezen dat het nu beter gaat maar wat een schrik dat Vico longonsteking heeft gehad en een smak van het bed heeft gemaakt. Wees welkom om hier langs te komen als je daar zin in hebt. Excuses zijn niet nodig hoor, we waren gewoon benieuwd hoe het met jullie ging.

Tuitbeker: Floor weigert in alle toonaarden om uit zo'n ding te drinken en uit een beker wil ze het wel (een beetje) en zonder veel knoeien dus wij volgen het CB advies vanzelf al op. Floor zal weg goed opgelet hebben daar de vorige keer, "nee mam, ik mag niet uit een tuitbeker drinken" .

@ris: lekker he dat zwemmen? Ik mag morgenochtend ook weer. Het is bij ons vanaf 3 maanden maar toen vond ik Floor er ook veel te klein voor met al dat chloorwater en drukte en herrie. Leuk spelletje is om haar zittend op de kant te zetten en dat ze zich dan naar voren in het water laat vallen waar ik haar natuurlijk opvang.

Spannend he, zo'n meeting? De helft ken ik nu al maar de andere helft (waaronder jij) weet ik meer van dan van de meeste vriendinnen maar zie ik straks pas voor het eerst.

@niniane: ja, ondankbaar he, dat al ons zorgvuldig uitgekozen speelgoed net zo zorgvuldig weer aan de kant geschoven wordt voor veel intressantere dingen als de krantenmand

@annie: jeetje mina wat een boel verschillende wassen. Wat doe je in de kookwas eigenlijk? Ik heb nog nooit warmer dan 40 graden gewassen.

En 2 soorten was: wit en lichtroze op 40 graden. Al het andere op fijne was 30 graden. Nooit problemen met doorgelopen kleuren ofzo gehad.

@krokus: jij dacht weer even de eerste te zijn vanmorgen maar ik was je mooi voor .

Vanavond weer lekker gejazzballet en nu ben ik ook wel helemaal op. Morgen ochtend meteen weer zwemmen en 's avonds en zaterdag nog visite van mijn verjaardag. En ik ben nu al zo moe.

Nu lekker douchen en vroeg het bed in. Misschien nog even een massage bij manlief aftroggelen, dat heb ik wel verdiend na al die pirouettes vind ik.

@mmoi, geniet lekker van je vakantie. Respect dat je het durft met Jas. Gaat vast goed.

@pebbles, ja, hahaha, dat dacht ik wel. Roan was vanochtend weer vroeg. Ach, heb later nog een uurtje gelegen. Een vriend van mij heeft een dochter van bijna een jaar. Ze moeten het meisje 's ochtends om half tien wakker maken!!!! Zucht.....

Vanmiddag bij een vriendin geweest. Ik had niet zoveel zin om alleen met Roan te zijn. Hij zit niet zo lekker in zijn vel op het moment (sprongetje?) en dan kost het me heel veel energie. Zij weet dat en ik kan altijd naar haar toe op zulke momenten. Komend weekend slaapt Roan bij mijn schoonouders. Mijn man is al een week of 4 niet fit. Heeft het eens nodig om een nacht lekker door te slapen (en dan bedoel ik tot na 6 uur).

Morgen weer werken. Heb ik zin in. Ik kan echt merken dat het de afgelopen weken vooruit is gegaan met mij. Wanneer ik aan het piekeren ben, typ ik altijd alles uit en dat mail ik naar mezelf. Ik zat nu de mailtjes van de laatste 2 maanden door te lezen en ik merk dat waar ik 2 maanden geleden tegenaan liep, nu veel positiever zie. Leuk is dat.
Bedankt voor jullie lieve reacties.

Ik ben nu even langsgekomen om die te lezen.

Als ik wel weer zin heb in meeschrijven, meld ik me maar voorlopig laten we het even zo...:-)

Gr. Marlies
Wat een nacht! En dit keer lach het niet aan Floor, die heeft netjes de hele nacht doorgeslapen.

Ik was gisteravond al moe en had wat hoofdpijn maar om half 3 vannacht werd ik wakker met een gillende, migraine-achtige hoofdpijn. Ik wist echt niet waar ik het moest zoeken. Door de borstvoeding mag ik alleen paracetamol hebben en dat zet ook niet veel zoden aan de dijk maar beter dat dan niks. Om 3 uur maar onder de douche gaan staan omdat ik weet dat dat wat helpt en daar heb ik een half uur gezeten. Daarna met een lekker nat hoofd het bed weer in dus je kan je wel voorstellen hoe mijn haar eruitzag vanmorgen, beetje Amy Winehouse effect.

Gelukkig is het nu wel weer stukken beter maar ik ben wel heel moe.

@krokus: sprongetje kan heel goed, daar hadden Jasmijn, Aimee en Floor toch ook al last van, en die zijn allemaal uit dezelfde week.

Ik hoop dat hij zich over een paar weken wat beter gedraagt, misschien dat je dan toch ook even naar de meeting kunt komen. Zou wel heel leuk zijn.

Nu nog even op de groep kijken want ik zag dat Ris daar gisteren nog wat neergezet had.
@pebbles Gelukkig is de hoofdpijn minder en heb je er alleen een flinke slechte haar-dag aan over gehouden. En moeheid. Suf zeg slaapt je bb lekker krijg je dit.

@Krokus fijn dat het weer wat beter met je gaat en dat je weer zin hebt om te gaan werken. Jammer dat Roan in een slecht humeur is. En een weekend uit logeren is idd goed om zelf even lekker uit te rusten.

Vanochtend is Kyran heel hard met zijn hoofd tegen de rand van de box gevallen. Hij heeft nu dus een grote bult met blauwe plek boven zijn wenkbrauw. Heel hard huilen. Niets was meer goed. Slapen wilde hij ook niet, nog harder brullen. Gelukkig was N-man ook thuis en die heeft wat meer geduld met huilbuien en die heeft hem toch te bed en in slaap gekregen. Straks ga ik even een wandeltje maken naar het nieuwe huis want daar wordt weer geklust vandaag. Het gaat alweer een stuk beter met de duizeligheid en heb veel zin om weer eens uit huis te gaan. Altijd binnen zitten is ook niet alles.
Rustig hier vandaag.........

@Niniane, lekker gewandeld?

@Marlies, lijkt me waanzinnig schrikken! Gelukkig is nu alles weer aan de beterende hand. Succes en sterkte.

verder ook niet veel te melden....heb net lekker in bad een boek uitgelezen en zit nu lekker in pyama beneden. Ga zo naar bed, want ben waanzinnig moe.

truste voor straks.
Zeker rustig hier.. Ik ga zo ook lekker naar bed. Na die nacht van gisteren kan ik wel een beetje rust gebruiken.

Ik heb trouwens echt een baaldag wat figuur en kleren betreft. Mijn buik ziet er nog steeds uit alsof ik 4 of 5 maanden zwanger ben waardoor er vooral bij spijkerbroeken zo'n kwab over de rand komt. Ik heb echt geen broek meer die lekker zit en eigenlijk ook niks leuks meer voor erboven.
same here peblles, alleen komt het bij mij niet meer door de zwangerschap maar door het vele snoepen wat ik de afgelopen maanden gedaan heb. Naja, ben inmiddels ruim 3 kilo kwijt. Nog 15 te gaan.

Mannetje was vanochtend al om 5.30 wakker. Monster. We hebben hem tot 6.45 laten liggen en toen ben ik er maar uitgegaan want hij begon te huilen. Hij wordt de laatste 3 dagen ineens wat pieperig wakker. Had hij nooit. Heeft altijd enorme honger. Ik heb hem nu naast zijn fles een boterham gegeven omdat ik dacht dat hij misschien wat meer moest eten overdag. Prompt laat hij 70cc van zijn fles staan. Dan klopt die theorie dus niet. Ik stop hem met een kwartier lekker weer in bed. Ga ik ook nog even slapen.
ff snel, ga zo naar dierentuin met stel vrienden + kinderen.

@ringel. Ja lekker gewandeld en het huis wordt echt supermooi. Wel een aanvaring gehad met een meisje (denk jaar of 16). Ze reed op de stoep en raakte netaan de wandelwagen aan. Ze bood geen excuses aan maar keek mij boos aan. Lekker handig he fietsen op de stoep zei ik. Scheldt ze mij uit voor vuil K-wijf. Echt ik was zo pissig dat ik spontaan een harde buik kreeg. Heb maar niets gezegd want moeder dus moet me nu netjes gedragen. Heb me wel voorgenomen dat als Kyran zoiets flikt hij waarschijnlijk een paar dagen niet kan zitten. Maar ja dat zeggen ze toch niet tegen andere mensen als moeder er bij is.....

@Arme pebbles. Gevecht tegen de kilo's en hangbuik. Kan me goed voorstelen dat je er van baalt.

Ga er weer vandoor wordt zo opgehaald.
Ik had vandaag uitslaapdag, lekker hoor. Alleen heeft Floor nu besloten om nog maar heel kort te gaan slapen 's ochtends dus die was na een half uur al weer wakker. Daar gaat de rustige ochtend.

De kilo's vallen wel mee trouwens ik ben nu nog 2 kilo zwaarder dan voor de zwangerschap en volgens het BMI val ik nog netjes binnen de marge. Ik heb er alleen zo'n dikke blubberbuik aan overgehouden.

Maandag ga ik samen met manlief het Sonja Bakker boek afstoffen, misschien dat een paar kilo eraf helpt.

Meestal maak ik me er maar niet te druk over maar gisteren had ik het even helemaal gehad. Dan komt mijn beste vriendin langs met wie ik altijd kleren deelde en die zie ik dan zo mooi slank zijn.

@niniane: de jeugd van tegenwoordig he, geen respect voor zwangere vrouwen meer . Ik had laatst ook een meisje van een jaar of 12 bijna onder de auto omdat ze achterom kijkend een kruispunt overfietste en wat krijg je dan, een middelvinger! Zou je bijna willen dat je gewoon doorgereden was (bijna dan he, niet echt).

@krokus: wel fijn dat Roan al zo vroeg weer terug het bed in wil. Voor half 10 hoef ik Floor niet in bed te leggen.

daar ben ik inderdaad wel blij mee. Hij heeft 's ochtends een uitbarsting van energie ofzo. Vanochtend heb ik hem er om 7.45 weer ingelegd. Hij heeft nog een half uurtje gekeuveld en heeft geslapen tot ongeveer 9.30. Heerlijk. Hebben man en ik allebei nog liggen slapen.

Roan is nu bij m'n schoonouders. Wij gaan vanavond steengrillen met z'n tweeen. Gezellig. Even geen geld om uit eten te gaan.

Heb iets vreselijks fouts voor mezelf gekocht. Een huispak. Een paarse. Hahaha.
Lekker druk hier (haha).

Pebbles; ik begin nu eindelijk weer in mijn broeken van voor de zw.schap te groeien. Niet dat het veel in kilo's scheelt (tussen net na de bevalling en nu zit maar 3kg minder Ris), ik heb ook niet gesport (ik weet niet eens wat dat is). Het komt dus goed?

Niniane, wij hebben hier vlak bij ons een heerlijk park om te wandelen; met van die mooie WANDELpaden. Maar dat park ligt tussen een industrie-terrein en een wijk in. Alle fietsers die willen dus door dat park heen fietsen om snel die wijk in te zijn. Zo irritant, want dan loop ik daar met de kinderwagen en de hond, en dan komt er zo'n fietster aan en die gaat dan bellen... dat ik aan de kant moet! Kan ik heeeel slecht tegen. Ik roep dan altijd dat ze op een voetpad aan het fietsen zijn en dat ik niet opzij ga. Doe ik dus ook niet. Eikels.

Ella heeft vandaag een slaapdagje gehad. Vanmorgen om 7u was ze wakker, gevoed, boterham erachter aan, wassen en aankleden en rond kw.over 9 lag ze er weer in. Toen werd ze om 11 uur weer wakker (ik was heel blij; ik had uitslaapochtend en heb zelf tot half 11 liggen pitten!). Daarna zijn we even naar de stad geweest; nieuwe combimagnetron halen en wat boodschapjes gedaan, samen geluncht. Dus ze lag rond 2 uur weer in bed en toen heeft ze tot kw.over 4 geslapen. Lekker hoor!

Krokus; ik geef Ella 's morgens altijd eerst een bv en dan een boterham. Dat heb ik eigenlijk zo gedaan omdat ik anders alleen maar bezig was met Ella's eettijden (tel er alle tussendoortjes maar bij op). Vandaar dat ik het combineer. Mss kan je dat met Roan altijd doen? Ik weet natuurlijk niet hoe het zit met flesv enzo.

Huispak is heerlijk toch! Ik wil er ook weer een. Ik heb nu vaak 's avonds mijn pyjama aan, maar dat is net niet warm genoeg.

Babba, mijn andere digidinnen ken ik al heel lang, maar ik weet niet precies hoelang. Een jaar of 4 denk ik nu. Ook hier leren kennen (op vivaforum) omdat we graag zwanger wilden worden.

Ella heeft sinds deze week de "bv-fratsen". Ze ligt niet meer als ze drinkt. Ik voed haar nml het liefst op bed; lekker rustig voor haar, anders word ik gestoord van het loslaten en weer aanhappen van d'r. Enniewee, normaal ligt ze dus te drinken. Nou zijn we al een paar weken aan het oefenen met draaien omdat dat moest van het cb. En nu is ze daar in aan het doordraaien. Ze draait letterlijk te ver door met als gevolg dat ze bijna op haar buik ligt te drinken. Dat is natuurlijk niet zo handig; dus gaat ze met haar kontje de lucht in. Zit ze half in kruiphouding en met haar bovenlijfje in een rare kronkel gedraaid om goed te drinken..... Heel komisch om te zien. En omdat ik er steeds om moet lachen, laat ze alsnog heel vaak los.... (echt succesvol hiero...)

Doei!
hey meiden,

wat een rust hier!

moet zeggen dat ik ook niet actief heb geschreven hoor vandaag. te druk met luieren

Bram was logeren, vriend lief was vanmorgen het grofvuil aan het opruimen en weggooien en Mees sliep vanmorgen heerlijk tot 11uur en ik dus ook. daarna aangetuttled en zijn we ff naar de bcc geweest voor een dvdrecorder. boodschapjes gedaan. en verder op de bank een spelletje gedaan op de nintendo ds. Bram is ondertussen weer thuis (heerlijk) en de jongens zijn net gebadderd en liggen op een oor. we gaan ff een dvd tje kijken van heroes seizoen 2!

iemand die Prisonbreak volgt???
Wat een slaapkopjes hebben jullie zeg. Floor heeft vanmorgen een half uur geslapen (was ook wel heel erg kort) en vanmiddag een uurtje. Zo kort ben ik ook niet van haar gewend. Die slaapmomenten zijn juist wel even lekker rustig.

Ik ben nu bezig met een fotoboekje maken via Kruidvat.nl. Kost 4,95 en dan heb je een vierkant boekje met allerlei leuke achtergrondjes waar je heel makkelijk je foto's in kan uploaden.

Uploaden duurt alleen wel langzaam want hij is pas bij foto 14 van de 72 en hij staat al 10 minuten aan. Dat zal dus wel morgen worden voordat ik daarmee verder kan.
halllloooooo.

Tjonge, Mmmoi is nog maar net weg en het is hier zo mega super rustig!!!???

Net de eerste aflevering van Idols gekeken, ligt het aan mij of is er gewoon niet meer zoveel aan?

@Ris, wat grappig dat je dat en slaapdag van Ella noemt, Mayte slaapt normaal gesproken die tijden (is wel errug fijn hoor) maar sinds een dag of wat gooit ze er met de pet naar.

@Pebbles, is die vriendin dan nog zonder kinderen? dan moet je er niet teveel naar kijken horen (en foei, ga je Sonja Bakkeren!!!!!!! raak je door ondervoed.....heb ik gelezen) En trots zijn op je blubberbuik (ook al vind je 'em zelf soms niet zo) je hebt wel een kind gedragen en gebaard (en dat mag je best laten zien)

Ik zit volgens mij wel weer redelijk op gewicht, scheelt misschien een kilo in de ochtend of avond (en hoevaak ik voor en nr 2 naar de wc ben geweest) en ik pas eigenlijk al m'n kleren van voor de zwangerschap weer (zelf een skinnyspijkerbroek model achtig iets) Had het er toevallig met een vriendin over vandaag, dat ik niet meer in nieuwe broeken 38 pas, maar nog wel in m'n eigen. (das dan wel weer balen, want als ik een maat 40 koop is die na 5 keer dragen dus te groot, maar als ik em te klein koop, draag ik em niet en wordt 'ie dus ook niet groter!)

@Nininane, wat een hork! Kyran is toch nog niet zo groot dat hij er iets van begrijpt als je zo'n truttebel probeert duidelijk te maken dat ze idioot bezig is beetje respect in de samenleving hoor........gewoon volgende keer wel doen hoor. (en als we het allemaal een beetje doen, wordt de wereld misschien toch nog een beetje mooier, wat ik wens voor de wereld? euh........peas and carrots?-> sorry ben flauw)

Iedereen dus een beetje een lueirdagje vandaag. lekker hoor. We zijn vanmiddag bij een vriendin langs geweest om haar trouwboek te kijken (is echt supermooi geworden) En ik heb echt het donkerbruine vermeoden dat er weer tanden aan zitten te komen, want ze stopt steeds haar vingers tot achter in d'r keel (bijna tot kotsen toe) meestal halen we (optijd?) haar vingers weg, maar bij die vriendin thuis dus ff te laaten en spuugt ze zo haar nieuwe truitje onder en stinken. en meisje zo zielig. Omdat we het toch niet helemaal vertrouwden zijn we toch maar ff bij de dokterspost langs gegaan. Ze is nl ook alweer.....!!!!! verkouden en omdat ik heb gelezen/ gehoord dat wanneer een kindje binnen een korte periode meerdere keren verkouden is, dat het kan zijn dat het RSvirus is (ik natuurlijk alweer helemaal in de zenuwen en allerlei toestanden in m'n hoofd erbij gehaald) Maar het is allemaal goed en er is niks aan de hand. En eigenlijk zijn ze de meest kwetsbare periode ook alweer voorbij. Maar tis zo'n zielig snoetje met al dat opgedroogde snot en die rode, schrale wangetjes.

NOu ik ga ermaar eens een eind aan breien!

Laters!
@ringel: je hebt wel gelijk. Die vriendin heeft inderdaad nog geen kinderen en ik mag er best trots op zijn dat Floor in mijn buik gezeten heeft. Ik pas ook al mijn broeken van voor de zwangerschap wel weer aan maar dat was al niet veel soeps, en nu komt er ook nog zo'n blub overheen. Groter kopen heeft geen zin want dan is ie veel te groot. Ik pas trouwens het Sonja Bakker iets aan door wat meer brood enzo te eten anders is het me echt te weinig.

Arme Mayte met haar gesnotter en dan ook nog tandjes die doorkomen, het leven van een baby gaat niet over rozen.

Even hoi zeggen...

Net gewerkt en morgenvroeg weer blehhh

Heerlijk luieren en zo lekker vooral als het buiten koud is!

Pebbles: Aimee slaapt nu ook minder lang. Gaat er toch wat van je eigen tijd af.

Haha heb ik kids en wil ik dat het zoveel mogelijk slaapt.

Ik pas gelukkig mijn oude kleren weer. Na de zwangerschap zaten veel broeken erg strak...En ineens vorige maand voelde mijn broeken los. Op de weegschaal gaan staan en 3 kilo minder. De 9 maanden ontzwangeren nam mijn lichaam wel heel letterlijk. Ben redelijk ongeschonden uit de strijd gekomen. Buik wel wat slapper en borsten ook. Zolang ik rechtop sta lijkt het hetzelfde, maar voelt allemaal net wat anders.

Zoals Ringel zegt je hebt een kind gedragen en gebaard. Is ook zo...Maar ik moet ook nog rest van mijn leven met dit lichaam doen, dus handig als het een beetje bevalt...Extreem uitgezakt ex-zwangerlijf zit ik dan weer niet op te wachten. Straks als ik 50 ben is dat prima...

Trouwens vriendin van mij met 2 kids, heeft zo'n strakke platte buik.Ze wint het ook van nooit niet zwanger geweest meiden.

Wel frusti, 1 kind meer en strakkere buik

Verder ga ik nu slapen, niets zinnigs te melden/
bah, het is weer veel te vroeg maar ik mocht gisteren uitslapen dus nu is manlief aan de beurt.

Kan ik mooi weer verder met mijn fotoalbumpje want die heb ik gisteravond niet helemaal af gekregen.

@babba: haha, ik voelde me ook al schuldig dat ik het lekker vind dat Floor nog slaapt overdag.

Goedemorgen!!!!!!!!!!!!!!!

Het is me gelukt, er staan computers met internet hier! Het is er wel altijd druk, vandaar dat ik er nu zo vroeg achter zit. Het is hier wel een uur later dan in NL, vandaar dat ik net al lekker ontbeten heb. Heerlijk met verse broodjes e.d. Het is hier super! Alleen regent het gigantisch. Gisteren en eergisteren, toen we aankwamen, was het heel mooi weer. Maar vanaf vandaag zeker tot en met dinsdag gaat het regenen. Dat is dan wel weer een beetje jammer. Echt helemaal grijs, die lucht. Maar het is nog wel lekker warm buiten.

De reis is me alles mee gevallen. We hoefden Jasmijn niet eens wakker te maken, die werd vanzelf wakker even over 2 uur doordat wij aan het aankleden waren enzo. Ik had haar in shirt en maillot naar bed gebracht, dus was alleen broekje er overheen en ze kon mee in de taxi. Op Schiphol was ze de hele tijd wakker, eerst in de buggy en later bij de gate gewoon lekker rondkruipen. Super vrolijk. Eenmaal in het vliegtuig moesten we nog een half uur aan de grond wachten, toen werd het vervelend want toen werd ze moe. Ik heb haar een (koude!) fles gegeven van kant en klare banaan pap, die ging er bijna helemaal in (250 ml!) en toen viel ze in slaap. Ze heeft toen bijna een uur op mijn schoot liggen slapen dus heeft het stijgen niet meegemaakt, gelukkig maar. Daarna wakker, verschonen was wel een crime in dat mini toiletje. Verder veel met speeltjes spelen op schoot en in het gangpad. Tenslotte werd ze weer moe, want veel uren slaap gemist, dus sliep ze bij mijn moeder op schoot nog een uurtje en miste toen dus net weer de landing. Ideaal. Op het vliegveld in Antalya was geen kip dus we kregen de koffers direct en daarna kregen we in een prive busje naar het hotel, het leek wel zo'n hoerenkar met leren stoelen enzo, echt vet. Jasmijn doet het verder geweldig hier, ze krijgt een potje O die ik opwarm in een waterkoker (zelf meegenomen, zo'n klein reisdingetje) in de kamer en daarna gaat ze mee naar het restaurant, die opent zeven uur en dan zijn wij er gelijk. Daar krijgt ze dan nog yoghurt en allebei de afgelopen avonden viel ze vlak daarna in de buggy in slaap. Wij gaan dan lekker eten en daarna buiten aan een barretje zitten waar het heel rustig is en zij slaapt gewoon door. Fleecedekentje eroverheen. Om uur of negen/half tien leggen we haar over in haar campingbedje. Gaat heel goed. Ze werd beide keren wel wakker; kreeg beetje melk en ging toen weer slapen tot 's ochtends zeven uur. Een van ons blijft bij haar op de kamer en we kunnen om beurten of in duos lekker gaan borrelen ofzo. Gaat eigenlijk allemaal heel goed, wat is ze toch een makkelijke lieverd he!!! Ze krijgt ook heel veel aandacht van het personeel wat ze natuurlijk hartstikke leuk vindt. Alleen jammer dat we nu dus niet aan het zwembad of op het strand kunnen zitten! Ik hoop echt dat dat een beetje bijtrekt, ik vermaak me wel met lezen enzo maar Jasmijn wordt dan wel wat vervelend, die heeft het op een gegeven moment ook wel gezien.

Nou meiden, misschien ben ik hier later nog wel. Heb vluchtig even gelezen, sorry dat ik niet reageer, maar er staan alweer mensen te wachten. Ik spreek jullie!!! xxxx!!!
Heeej Mmmoi, jij bent ook verslaafd hoor. Zelfs vanuit Turkije kom je nog hier.

Fijn hoor dat Jasmijn het zo goed doet daar en dat de reis zo is meegevallen want daar zag je zo tegenop.

Wij hadden gisteren trouwens zon maar nu niet meer dus volgens mij is ie naar jullie toe.

Goedemorgen!!!!!!!

@Mmmoi, idd forumverslaafd!!!! Maar wel ontzettend leuk dat je even wat van je laat horen en wat fijn dat Jasmijn de reis zo relaxed heeft doorstaan....(en nu fingers crossed voor de terug reis) Geniet nog maar van je vakantie!

Hier ligt Lief nog op 1 oor, is niet erg happy lijkt het wel (en dan ga ik me weer van alles in m'n hoofd halen natuurlijk) Is gisteren bij zijn broertje op verjaardags visite geweest en de relatie doormee is zo zo. Toen ik vanochtend wakker werd en Mayte mee nam naar ons bed, was hij een beetje uit z'n hum en maakte de opmerking:" vertel ik je straks wel" (hmmm vinnik niet leuk)

Meisje wil niet slapen, ga ff kijken en dan douchen.....

Liefs Ringel
he wat vervelend ringel. Ik word daar zelf altijd een beetje onzeker van. Wat was er nou? En was het contact met z'n vrienden nou al beter of nog niet?

@mmmoi, wel aan je gedacht hoor. Blij dat de reis goed verlopen is. Zo prettig dat ze gewoon op je schoot kan slapen. Geniet van de week.

@pebbles, heeeeerlijk. Uitslapen. En dan vandaag vroeg op. Roan was dus bij mijn schoonouders. Wij waren om half negen wakker. Hahaha.

@ris. Die tijden slaapt Roan eigenlijk altijd wel. Zowel 's ochtends als 's middags nog wel anderhalf uur, en dan leg ik hem rond een uur of vijf ook nog even op bed. Dan slaapt hij niet, maar is wel even op zichzelf.

@pepiet, ik volg prison break niet. Maar als iemand deel 4 van 24 heeft liggen dan houd ik me aanbevolen. Ik heb hier nog deel 2 en 3 liggen, dus als iemand die wil lenen. Prima.

@babba, weer druk aan het werk vandaag.

@niniane, hoe was de dierentuin?
@Krokus, de relatie met zijn vrienden is niet meer wat het geweest is, maar daardoor leer je de mensen wel beter kennen, maar we zijn dan ook de eersten met kids, denk dat de rest wel snel volgt. En we zijn allebei niet meer van het kansloos borrelen op vrij- en zaterdag avond.

Uiteindelijk viel het wel mee (had me echt complete drama's in m'n hoofd gehaald, how femalelike) het feestje was niks aan en zijn broertje starnakel dronken en alleen maar rare mensen aanweizg......ben blij dat ik niet heen gegaan ben.

Anyhoe, hier een semiluie zondag.......sinds gisteren krijgt meisje dus geen middag fles meer, en daar voor in de plaats is fruithap+ roosvicee gekomen. Ze krijgt dus alleen nog s' ochtends en s'avonds een fles.

ga strijken en was vouwen.. (en heb zo'n spierpijn aan de linkerkant van m'n rug, net onder het puntje van schouderblad, auw)
Floor heeft juist een dag waarop ze heel veel melk wil. Ik geef nu sinds kort KV overdag en dat vind ik nog best wennen met de hoeveelheid enzo. Om 11 uur had ze al honger dus fles van 200 cc gegeven en om 12 uur een boterham. Om 2 uur werd ze na een half uur slapen al weer wakker met heel erg honger en toen heeft ze weer bijna 200 cc melk gedronken. Best veel volgens mij met maar 3 uur ertussen maar ze zal het wel nodig hebben denk ik.

Roosvicee of water wil ze niet.

Vandaag ook voor het eerst rozijntjes gegeven en van de 5 rozijntjes is er maar 1 op de grond belandt. De andere 4 heeft ze zelf opgepakt en opgepeuzeld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven