Ervaring jonge bonusmoeders

08-09-2019 20:44 105 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi

Sinds een halfjaar woon ik (23) samen met mijn vriend (29). Wij hebben al 1,5 jaar een relatie. Hij heeft twee dochters (4&6)uit zijn vorige huwelijk dat 3,5 jaar geleden strandde. De kinderen zijn bij ons om het weekend.
Het zijn 2 heerlijke meiden.
Zijn er hier nog meer dames die net zoals ik op jonge leeftijd 'bonusmoeder' zijn geworden? Het lijkt me leuk om samen wat ervaringen uit te wisselen.

X sateprikkertje
Sateprikkertje schreef:
10-09-2019 19:39
Uhh als je niet op 1 lijn zit zou 't voor geen meter werken?.
En raad eens?het werkt.
:bye:
Ik zou hier graag een lans willen breken voor je. Ben zelf al jaren stiefmoeder van 2 jonge kinderen.
Maar het spijt me. Wat je schrijft over de rol die jij inneemt klinkt niet ok. Het komt over als compenserend gedrag. Doen wat hij nalaat. Dat is niet ok. Jij bent bonus, extra, plus, een aanvulling. Niet de vervanging. Of sterker nog de invulling van de afwezigheid van de vader.

Ik snap dat het nu heel fijn voelt. Maar steek je kop niet in het zand, dit is potentieel de wortel van heel veel frustraties.
Alle reacties Link kopieren
.
tessaa wijzigde dit bericht op 04-01-2020 17:55
Reden: privacy
99.68% gewijzigd
Karl_Marx schreef:
08-09-2019 21:21
Ach gut... Heb te doen met die meiden, vanuit 2 kanten halfbroertjes en halfzusjes :(
Ach gut, wat een drama maak jij zeg.
Doe je dat thuis ook, drama maken om niets?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk niet dat TO zich hier iets van de reacties aantrekt, ze is jong en nu druk bezig met 'gezinnetje' spelen. Later zal ze het hopelijk wel in zien dat het niet OK is dat een vader zo weinig naar zn kids omkijkt.
Alle reacties Link kopieren
Cleidy36 schreef:
13-09-2019 08:03
Ach gut, wat een drama maak jij zeg.
Doe je dat thuis ook, drama maken om niets?
Zeker, is mn ding.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven