F'06

30-01-2008 14:02 4283 berichten
Alle reacties Link kopieren
Cees, heb je geen kalender ergens hangen. Ik heb voor Tim een kalender waar ik op teken wat er gaat gebeuren die dag. Zo kan hij precies zien wanneer hij jarig is of er feest is of wanneer we naar opa en oma gaan.

Ik teken dat de dingen erop waar hij bij is. Hij mag dan zelf weten hoe ik een feestje teken ofzo. Werkt voor hem heel goed.

Of een soort scheurkalender maken. Een stapel briefjes aan elkaar nieten zodat hij er iedere dag eentje af kan halen.

Gelukkig lijkt het bij jullie de goede kant op te gaan.

Hier nog flink verkouden en mijn stem valt af en toe weg maar de kids zijn niet meer verkouden.
Pfff...kom hier niet eens aan forummen toe vandaag...belachelijk!

Nitro, wat een schrik zeg! Gelukkig gaat het alweer beter met manneke. Krijg echt een knoop in mijn maag bij gedachten aan dat soort ongelukjes. Ben je al onderweg naar huis?

Nina heeft een leuke verjaardag gehad hoor, dank ook voor alle kaartjes! (ook die nog komen!). We zijn eerst sochtends boodschappen gaan doen en taart kopen, waar Nina aan iedereen vertelde dat ze jarig was en dat ze taart ging eten Mijn moeder is geweest en een vriendin met haar 4 kinderen, en toen hebben we poffertjes gegeten met ze, was erg gezellig.

Keukentje niet meer voor elkaar gekregen voor gisteren, dus die heeft ze nog tegoed, maar wel dvd van Dora, puzzel en kooksetje (van Hema inderdaad Marlee). Dus ze is niets tekort gekomen hoor

Savonds heb ik nog cakejes gebakken voor trakteren vandaag, en die waren erg lekker (moest toch voorproeven )

En zondag vieren we het nog met familie en ik heb net een taart besteld om zaterdag op te halen dus dan heb ik het toch wel weer helemaal goed gemaakt?

Is het niet een idee om anders in een of ander kinderspeelparadijs af te spreken voor deze meeting? Dat is toch niet erg voor de kleintjes? Lijkt mij wel gezellig eigenlijk. Zoeken we gewoon eentje die beetje centraal ligt.
Nic, ik ben 25 hoor Lau, geweldige vent

Met de januarigroep zijn we vorig jaar naar de dierentuin in Amersfoort geweest, was wel heel leuk. Hebben ze ook een redelijk grote klimtoren met glijbaan enzo. Hou zelf niet zo van speeltuinen enzo...

Nitro, vind het wel apart. Al zou oma maar even langswaaien, zeker als het op de dag zelf kan. Kan me wel voorstellend at het even verkeerd valt...

Nu lekker aan het aanrommelen, Daan is Bob de Bouwer aan het kijken, Tessel ligt lekker te slapen. Heb net voor de pop een matrasje voor het poppenbed gemaakt, die kan nu dus lekker zacht slapen. Straks nog even een dekentje gaan knutselen, eens kijken of dat lukt. Vanmiddag nog even taart kopen en bij mijn werk langs om te trakteren, zit toch om de hoek.

Groetjes!
maak net afspraak voor controel afspraak en omdat ik dara nieuw ben duurt die afspraak een UUR.

ik en een UUR bij een tandarts, dat is als een bevalling van 12 uur.............. mwehhhhhhhhh.
Cees , gewoon een verdoving vragen bij binnenkomst.

Tieg, sorry , heb de goede mok even opgezocht, zat nog in de afwas.

Hieperdepiep Hoera voor NEMO!!!
Hoera!! Meis en Nemo 3 jaar!!

Oh, en Cees, kun je de tabel weer terugzetten of even hier ergens posten? Nu weet ik steeds niet wie er wanneer precies jarig is
Hiep Hiep voor de grote dame!!!!

En Hiep Hiep voor mijn grote knul!!

Bedankt voor de kaartjes!!!!!!!!!!
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Pfff, geen zin vandaag

Vanmorgen nog bezoek gebracht aan een basisschool voor Daan... Was niet zo'n succes. Toen we aangaven dat Daan op bepaalde vlakken wellicht wat meer hulp nodig had, werd er behoorlijk afhoudend gereageerd... Terwijl het misschien wel heel erg meevalt Wel balen dus, want ik had in eerste instantie wel het meest positieve gevoel bij deze school. Nou ja, binnenkort maar eens een afspraak maken bij andere scholen. Wellicht dat we Daan de volgende keer ook maar mee moeten nemen, dat dat wel wat scheelt als ze zien dat ie er verder best normaal uitziet

Meis en Nemo, gefeliciteerd! 3 jaar alweer!!!! Jullie zijn vast flink verwend met een boel cadeautjes!

Nu gauw verder, groetjes!
Ooohhh Tieg jij nog gefeliciteerd met gister!!!!!

Balen zeg van die school. Misschien wel een idee inderdaad om hem mee te nemen, werkt vast wel positief!!!
Voor meis en Nemo!

Lau, op hyves staan de verjaardagen ook. Bij de agenda.

oeps, beetje groot, Geen idee hoe ik dat verander, moet nu terug naar de kids.
quote:lau72 schreef op 06 februari 2009 @ 10:06:

Oh, en Cees, kun je de tabel weer terugzetten of even hier ergens posten? Nu weet ik steeds niet wie er wanneer precies jarig is Heb alle verjaardagen die ik wist in de ak gezet.
tabel is pleitos....... moet een keer aan de bak voor nieuwe, als t nodig is tenminste...

fijn weekend!
Tieg boefje, Nico is volgens mij ons jongste blaadje! Maar toch van harte, hoor! En Nemo en Meiske ook alweer jarig geweest, hopelijk veel plezier gehad vandaag. Ik zag nog een leuke traktatie voor Nemo (alleen beetje veel werk voor mama..)

En voor Meis

Ik heb mijn verjaardag ook in de Hyves agenda gezet. (Maar lieverds, hou nou op met kaartjes sturen...er komt nooit wat terug. En Tiegje: mocht wel samen in 1 envelop, hoor )

Jos, ik zag een mooie foto van Emma op je Hyves, wat een schatje met die krullen. Lisa en Emma leken eerst welop elkaar, maar nu niet meer. Ik zal eens een recente van de meiden op mijn Hyves zetten. Of in de foto-rubriek in de nieuwe AK, daar kunnen we geloof ik alleen een gezamenlijk album maken. Of apart rubriceren? Heb me er nog niet in verdiept.

Kindjes zijn weer 2 dagen bij opa & oma omdat ik dienst heb en vriend morgen de halve dag weg is. Wel lekker rustig maar ik vind het ook wel stilletjes. (Niet nu, ze zijn meestal niet wakker op dit tijdstip gelukkig!)
Haha dokkie, dat was ook een leuke tractatie geweest. We hadden muffins gemaakt, zal plaatje zo even plakken want waren wel goed gelukt.

Fijn weekend allemaal!!
Viel vast beter in de smaak dan mandarijntjes!!

Hebben jullie gezien dat het nieuwe forum ruim een jaar oud is en dat we in 1 jaar meer dan 3000 reacties getypt hebben!!
Hebben jullie de kinderen al in een groter autostoeltje? Zo ja welk merk en hoe bevalt deze? Zijn ze erg groot? Heb het idee dat Nemo er nog in zal verzuipen, is nu 96.5 cm en 13.5 kilo.

Wil er zo langzaamaan eens voor gaan kijken, denk nu de Rodi XR omdat hier een ruststand op zit.

Hoor graag wat jullie bevindingen zijn!
Buut Dok.
Ehm.... We hebben net geconcludeerd dat Tessel maar eens een maatje groter mag.. Daan hebben we nog niet naar gekeken. Die zal vergelijkbaar zijn aan maten als Nemo, maar hij lijkt voorlopig nog wel in zijn Tobi te kunnen...

Ach Dok, zelf post krijgen is toch het leukst En als je een kaartje koopt, zit er vaak toch al een envelop bij. En die postzegel, daar eten we geen boterham minder om hoor.

Hmmm, piepertje gaat, dus de eerste lichting frietjes zal wel klaar zijn Jaaaa, het gaat hier goed met de kilo's omhoog Ach, vanavond weer een wedstrijd, dus toch nog even actief doen...
Hier ook de rodi, al een hele tijd, maar ik heb dan ook mega kind.... ik vind persoonlijk de priori fijner en steviger, maar daar hingen zijn benen niet meer zo fijn in. De achterkant van de Rodi (ik heb 2 x XP) zit zo eng los en dat ding wat op de stoel moet (bochtje achter de rugleuning onderin) stelt ook weinig voor.. Ze moeten het echt van de grote mensen gordels hebben als er wat gebeurd...

Aaarrggh ik ben nu echt sjachie... had gehoopt op lekker rustig avondje (vriend is naar voetbal) Maar eerst was Jesse aan t klooien (die is net eindelijk vrijwillig naar bed gegaan) en nu is Silvan steeds aan het huilen.

Die er ook nog maar even uithalen, want ziet er niet uit dat die gaat slapen.... GGGGGGGGGRRRRRRRRRRRRR
Haaaaallllllooooo,

weinig tijd, maar toch even op forum. Wist mijn wachtwoord niet meer, das erg he.

Hier alles goed, kindjes doen het super, spelen lekker samen, vechten elkaar ooit de kiet uit, maar t zijn broertjes he, dan mag dat.

Hier trouwens priori voor Lars, krijg hem niet meer in die andere stoel hoor. En trouwens, daar moet Koen in, dus daar is ook geen plek meer voor hem, haha.

Heb van de week een reading laten doen van foto's van de jongens, en eng joh, dat vrouwtje benoemde echt specifieke dingen per kindje, heel bijzonder. We waren daar eigenlijk alleen voor Jesse omdat we het vermoeden hadden dat hij hoogsensitief was (een nieuwetijdskindje zoals ze dan mooi zeggen), en toen we dan toch daar waren hebben we maar meteen die andere ventjes ook laten analyseren. Zij zijn gelukkig niet hoogsensitief, dus maar eentje. Das wel fijn, want het vergt wat extra inspanningen om hem groot te krijgen. Ik merk ook dat hij anders reageert op veel situaties als zijn broertjes. Wat handvaten gekregen, dus dat gaan we maar eens proberen.

Koen moet aankomende maand nog neusamandelen eruit, dan hebben we het pakket KNO bijna compleet. Dan is Koen de enige die de keelamandelen nog heeft en verder hebben ze allemaal neusamandel eruit en buisjes. Met recht drie KNO-kindjes hier.

Ik zal er 5 april helaas alsnog niet bij kunnen zijn. Heb dan een badmintontoernooi met mijn team, is pas later ingepland dan ik die lijst van Nic had ingevuld. Dat wist ik toen nog niet. Sorry!!!

Tijd om naar bed te gaan nu. Heb weer iedere avond iets staan aankomende week, en natuurlijk gewoon de fulltime job (gaat trouwens heel goed, is echt leuk). En zaterdag naar de huishoudbeurs, gaat er nog iemand van jullie?

Groetjes,

Daan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven