F'06

30-01-2008 14:02 4283 berichten
Alle reacties Link kopieren
Morguh

Leuk van je te lezen Daan! En jee van Jesse, dat lijkt me best lastig.... Het klinkt of ze allemaal weer gezond zijn nu die amandelen eruit zijn..

Jammer dat je niet kan, zijn er geen andere datums dat we allemaal kunnen?

Mooi dat je job bevalt!

Josje, hoest nu met jou?

Kan nog niet echt de zin vinden om te gaan werken, is voor t eerst sinds ik als gastouder begonnen ben.... Komt gewoon omdat ik nog zoveel hoest, das echt uitputtend.

Dok, hoeveel vakantiedagen neem jij op als zelfstandige? Ik heb 2 weken in de zomer gedaan en de dagen tussen kerst en nieuwjaar. Voel me zo knullig om zo vaak de tent dicht te gooien...

Nitro, hoest met je jonkje? En hoe waren de verjaardagen vh weekend, allemaal verwend? (graag kado ideeen!) Is schoonmoeder og geweest?

Ow, moet nu toch echt in de benen, 1e kindje is er!
Goedemorgen!

Arme Josje, kruip maar lekker onder de dekens meid!

Cees, dat is nog geen 3 weken vakantie per jaar!!! Dat lijkt mij echt te weinig hoor. Zijn daar geen regels voor ofzo?

Tieg, hier gaat het ook niet best met de kiloos hoor, kom niet aan maar gaat ook niets vanaf. Wel maar weer vol goede moed begonnen vandaag.

Moeten ze al in een grotere stoel dan? Denk dat Nina ongeveer zelfde formaat is als Nemo maar volgens mij kan het nog wel even toch? Ik zal eens kijken.

Daan, drukdrukdruk! Wel fijn dat het goed gaat met de jongens, ondanks de KNO-strippenkaart.
Ff snel, Josje beterschap wensen!

En Cees, ik nam in het begin soms alleen 2 weken in de zomer, verder niet. Later nog een week wintersport en de laatste jaren wat meer, omdat mijn praktijk steeds drukker werd en vriendlief ook meer behoefte aan vakantie had. We proberen nu 3x per jaar (1x 2 weken en 2x 1 week ongeveer) Dan neem ik een waarnemer aan en gaat de praktijk dus gewoon door met mijn eigen assistentes.
Goedemorgen!

Josje, al wat opgeknapt? Kruip anders lekker onder een zelfgemaakt lakentje, dan knap je vast snel op.

Lau, heeft Nina zich vermaakt op het feestje zondag?

Tim was zaterdag echt ontzettend vervelend. We werden er helemaal gestoord van. Zondag zijn verjaardag en dat was de omslag. Hij is goed verwend. Van ons had hij een fiets. Hij kreeg van iemand anders nog een mandje, een bel en dingetjes voor aan de spaken. Hij heeft een houten bbq gekregen (heel leuk), een dora (3 in 1) spel, een op afstand bestuurbare cars auto, een mega voetbalgoal, een houten trein en een vliegtuig en morgen komen schoonouders nog.

Gisteren eerste deel van mijn cursus gehad. Nu nog een eitje maar wel heel leuk. Moet alleen nog weer bellen voor de boeken want die zijn ook wel handig..

Ik ga hier maar eens aan de slag. Nog 3 daagjes op het lab en dan lekker naar kantoor, heb er echt zin in.
Goedemorgen,

Allemaal bedankt voor de leuke kaartjes, Meis was er heel blij mee!

Josje, je klinkt echt heel ziek, dikke knuffel hoop dat je snel weer opknapt!

Tieg, balen is dat van die school, maar als ze nu al zo reageren, dat belooft niet echt veel goeds.

Mannetje zit hier ook nog in de maxi cosi, wordt een tikkie krap maar past nog wel. Meis nog in de tobi, en we zijn pas gaan kijke of ze al in een grotere kan, maar dat gaat nog niet... dus wil kijken of we het toch nog even zo kunnen doen, anders moeten we nog zo'n tobi erbij kopen.

Vish, wat een mooie muffins! wij hebben ze ook gemaakt, met bloemetjes en konijntjes, zal straks wel wat op hyves zetten.

Case, dat is wel heel weinig vakantie. T is natuurlijk wel lastig met jou werk, maar jij hebt ook tijd nodig om te ontspannen. Hoe is t met jou ziekenboeg? alles weer beter?

Ha die daan, goed om van je te horen! Hoop dat met dat laatste kno-bezoek jullie voorlopig uit de zieken zijn! En jammer dat je niet kan de 5e.

Nico, wat voor cursus ben je aan het doen? Voor je nieuwe functie?

Lau, leuke verjaardagsfeestje gehad? En nico ook?

hier was meis voor die tijdook echt vervelend, spanning denk ik.

maar verjaardag was erg leuk en goed verwend. Van ons vlinderverkleedkleren, en tennisracket, van Mannetje een dokterskoffertje (lekker toepasselijk) van opa en oma boek en heel leuk speeltentje, en van vriendin van oma een mooie barbieschort, en verder nog een mooie boerderij van iets playmobileachtigs, ze was in iedergeval overal super blij mee en mega-enthousiast, echt heel schattig.

En mannetje vond alle cadeautjes ook erg leuk, die kroop de hele tijd in de tent en ging dan kiekeboe spelen, super schattig.

en verder heeft de misselijkheid toegeslagen, blehhh.

dus ga maar ff thee maken.
he nico,

is het adres in de ooude ak nog steeds jullie goede adres?
Ff snel, want nog op werk en vanavond ook weer buiten de deur...

Man mag door naar zijn arbeidsvoorwaardengesprek! Dus waarschijnlijk gaan we richting jou verhuizen Lau Binnen nu en twee weken wordt hij gebeld voor een afspraak. Ben heel benieuwd

Nu gauw weer door met m'n werk...
Nitro, weet zo niet welke er staat maar als het huisnummer 1116 is, dan staat de goede er.

Ga naar huis, mijn kindjes halen.
Arme Nitro, echt kl#te die misselijkheid

Haha Tieg, zou wel lachen zijn als jullie hier komen wonen.

Marlee hoe is het daar? Ben je alweer aan het solliciteren?

Voor de liefhebbers, ik heb net paar fotootjes in de AK gezet.
slik........ zie net dat de kaarten voor Emma en Tim nog op tafel liggen, klaar voor de brievenbus...

Ik was net zo goed begonnen...

Alle kids dus verwend... ik denk dat ik die van ons dan ook maar moet verwennen met iets waarvan ik weet dat ie het echt echt echt graag wil. (hij slijmt er op los) Thomas Duplo.

Met Mannetje dus als oké nu?

Jos, hoest daar? Hier nog steeds kuchelen (vind het een dom woord, maar alle vriessen gebruiken het voor hoesten..) mar voor de rest aardi aan t opknappen. Al slaan mijn oren steeds weer dicht en ik heb het vermoeden dat dat bij S ook zo is, maar kan helaas niets vertellen. Hij is wel ontzettend afgevallen, heeft in zijn lies kwabjes vel over (waren eerst heerlijke spekbenen, nu spilletjes.... )

Vis leuk als je komt, zie ik al lang naar uit!!!

Ga mijn borrel achterover slaan en dan naar bed, vannacht vanaf 3 uur wakker gelegen...

Nic, nog ff en dan leuke job, leuk!!
nog ff naar ak dan

Tieg, super!!
Oh...mijn kaarten komen volgend jaar

Sorry dames, schaam me ook diep, maar het wil echt niet lukken met kaartjes dit jaar. Kerstkaarten heb ik ook al niet verstuurd. Komende kerst en 4e verjaardag maak ik alles weer goed ok?

Voor Emma!

En natuurlijk voor mijn eigen zoon.

HIj is zo lekker jarig bij de opvang. Alles al aan het regelen en zo trots, heerlijk.
Oja Tieg, hij vond je kaartje erg mooi. Was hem gisteren vergeten te geven dus hij kreeg hem vanmorgen.

Hij herkent ook zijn naam al. Vindt dat best wel knap eigenlijk, wist helemaal niet dat hij dat kon maar hij wees hem zo aan op de kaart.

Hoera voor Tim!

Het spijt me dat ik twee kaartjes ben vergeten te sturen....mijn wattenhoofd heeft me volledig in de steek gelaten, heb me flink ziek gevoeld en heb koorts gehad vanaf zaterdag(de dag dat we Emma haar verjaardag gevierd hebben). Ik voel me nog erg slap, duf, geen eetlust en doodop. Maar dat zal ook wel weer over gaan.

Emma heeft gelukkig een leuke verjaardag gehad! Heeft van opa en oma een speeltent gekregen, van haar tante/oom een grote little pony, kleding(op verzoek van mij, Emma vond daar geen bal aan), een boek en nog wat dingetjes. Helaas waren vriend zijn ouders afwezig. Schoonvader is onwel geworden, hoge bloeddruk, zij durfden het niet aan om het hele eind te rijden.

Even weer tijd voor een time out....koppie thee op de bank.

Dank voor alle beterschapswensen! (f)
Lieve Tim en Emma,

Van harte gefeliciteerd!!!!

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Cees, mijn moeder zegt 'uchele kuchele' das nog veel erger
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.

Hiep Hiep Hoera voor Tim en Emma!!!
Tieg, wat fijn voor je man! Goed zeg, ik duim voor hem!

Casey, schiet niet op met dat kuchelen (wat een raar woord!)

Josje: beterschap! Fijn dat de verjaardag leuk was.

Wij hadden een prut nacht, Mannetje had de kosteritus, over z'n eigen bed, over ons bed.... bleghhhh. Gelukkig is ie nu weer opgeknapt maar men wat is dat smerig!
Hehe, eindelijk weer het forum erop. Begon al een beetje te trillen.

Had Tim de plaatjes willen laten zien maar ja, dacht dat de boel nog wel op zijn gat zou liggen, morgen dan maar.

Wel heel erg bedankt voor alle kaarten, Tim vindt het helemaal geweldig.

Schonouders waren hier maar alweer naar huis. Ze hadden gekookt (had er ook al iets over in de ak gezet). Iets wat Tim niet lekker vindt. Zegt schoonmoeder nog, heeft ook wel een specifieke smaak. Hallo, het is zijn verjaardag, als je dan zo graag wilt komen koken, doe dan wel iets wat hij lekker vindt. Was blij dat ik nog pannenkoeken over had van zondag dus die heeft hij lekker gegeten.

Vindt het heel lief dat ze voor ons gekookt hebben hoor, daar niet van.

Ik ga even lekker de foto's kijken die ze vandaag bij de opvang hebben gemaakt. Ze maken dan altijd foto's de hele dag door en natuurlijk van het feestje van Tim, zo leuk.
Hieperdepieperdepiephoeraaaa voor Tim en Emma!

Hopelijk gaat het gauw beter met alle zieken, is niks leuk nu... Tessel is ook weer ziek, had vanmiddag ineens 39.8, dus die mocht opgehaald worden. Dus ineens even verlof opnemen, en vanmiddag de tijd maar eens nuttig gebruikt en begonnen met het maken van ons trouwalbum... Mag wel eens na 3,5 jaar Bij de Hema is trouwens een actie, dat je het tweede online album gratis krijgt mits het hetzelfde is als het eerste album.

Ga nu weer lekker verder frobelen met het album, kan ik het hopelijk vanavond nog versturen.
Goedemorgen!

Tieg, gaat het alweer beter met Tessel. Vind het niets al die zieke kindjes.

*klaagmodes aan*

Ben ook helemaal klaar met de winter. Het is koud. Nu weer wit en dus glad waardoor je met 2 kids loopt te glibberen. Het is koud. Mijn huid is net perkament door de wisselingen van warm binnen en koud buiten, ondanks smeren met olie. Had ik al gezegd dat het koud is. Dan nog al die snottebellen, hoestjes en griepjes (en dan zijn wij nog gespaard tot nu toe). Het is koud. En ik ben een zomermens en de zomer is zo'n beetje overgeslagen dit jaar en de winter is wel heel erg winter dit jaar want het is koud.

*klaagmodes uit*

Zo en nu aan het werk, laatste dagje op het lab en dan volgende week lekker naar kantoor. Heb er echt zin in.
zit je er doorheen met de winter? ik ook hoor. kijk ik uit het raam, ligt er weeeeeer een witte laag. Zon schijnt hier nu wel heerlijk, krijg ik gelijk een mega boost van. Maar het mag van mij ook wel doorzetten, ook ivm de bouw, want die ligt al tijd stil.... Dus klaag mooi mee, mss vertrekt Koning Winter dan!

Ah nu Tessel en Manneke ziek... HOudt t dan nooit op?

Ga vandaag bezig met zoveelste tuinontwerp. Ben ik echt uren mee bezig, leg ik het voor aan vriend, zegt hij "ben er niet wild van". Komt ook niet met ideeen, dus zeeeeeeer frustrerend! Kunnen het wel laten doen door een kenner, maar betaal je zo'n 1000,-........ die bespaar ik liever, en het lijkt me ook super om het zelf te bedenken..

HIhi Nic, je hebt me aangestoken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven