F'06

30-01-2008 14:02 4283 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alleen voor gebruik binnenshuis Lau
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
ja weet je zekr dat je een L moet? want wat ik wel eens op de cam zie, is ech geen L hoor...

nog nieuws Nic? bedacht me dat Jes ook niet typ is voo rstillligen en de zusters vast ook heeeel stom vind dan. heeft Tim favoriete knuffel die m wat troost kan bieden?
Ach die ziel.........Arme Tim! Hoe heeft dat nou kunnen gebeuren. Wel vreemd hoor, dat een kind van deze leeftijd 'zomaar' een been breekt. Hoe is hij gevallen dan? Of konden ze dat bij het KDV niet zeggen? Heel veel beterschap gewenst!

Hier gaat alles zijn gangetje. Echter één ding heeft me de afgelopen dagen veel bezig gehouden: een collega van mij is overleden. begin 40, laat twee nog jonge kinderen achter. I.v.m. mogelijke herkenbaarheid kan ik verder niet zo veel zeggen....maar ik ben behoorlijk geschockeerd....Ik kan het niet geloven Soms denk ik wel eens: wat een oneerlijke kl*te wereld leven we eigenlijk in. Het benadrukt alleen maar dat we eigenlijk meer zouden moeten genieten van dingen en dingen moeten doen die we leuk vinden. Je leeft maar één keer komt zo wel heel dichtbij.....
zwaai!

voor Tim... tractie is niet leuk :(

voor Josje

kom straks nog even wat langer terug..
Al nieuws Nico? Moet de hele tijd aan dat arme mannetje denken.

Josje, dikke knuffel

Tieg ben benieuwd hoe het met jullie gaat!
quote:casey schreef op 09 juli 2009 @ 18:48:

ja weet je zekr dat je een L moet? want wat ik wel eens op de cam zie, is ech geen L hoor...Ooohhhhhhh dáárom wil je bij me in de kajuit??
Ik denk ook steeds aan Tim, wat een helse nacht zal het weer worden...

Jemig Jos, dat is ook wat.... Je staat pas weer stil bij het leven en wat je eigenlijk gelukkig moet zijn, als zo iets in de nabije omgeving gebeurd...

Iemand nog zin in mij met 3 kids op visite morgen?

Al schijnt t weer te gaan hozen, dat blijf ik liever binnenshuis!
Wil je met hork en kids op stap? Wat gezellig .
Cees, als je komt helpen klussen ben je welkom

Diep respect voor jou en hork hoor, man en ik maken elkaar na een week al af

Zonder dollen, het loopt niet zo heel soepeltjes hier... Man had de eerste dagen vooral het vakantiegevoel, dus lekker rustig aan... Pa (is overgekomen uit Vriesssland) is van het doorpakken, en bemoeit zich overal tegenaan. Heeft dus binnen 5 minuten onze planning omgegooid (want ach, dit is eigenlijk helemaal niet nodig en heb je de kinderopvang nu al geregeld?), ma houdt zich bezig met de kinderen die inmiddels al een aantal nachten aan het spoken zijn en overdag dus ook bijzonder gezellig zijn, Daan en Tessel vragen zich telkens af waar papa en mama nu zijn, en Tessel vertoont vooral taferelen die ik op de creche volgende week waarschijnlijk ook weer zal hebben... En zelf slaap ik ook wat minder, gecombineerd met volgende week ongesteld moeten worden, een planning die dus niet loopt, alle klussen die langzamer gaan dan verwacht, en ik ben blij dat ik volgende week mijn collega's weer bezig mag houden

Maar goed, zolderverdieping is schoon, daar doen we voorlopig niks aan omdat die er nog goed uitziet, 1e etage hebben we van de 3 slaapkamers het behang af, en die zijn gestuct en gesaust. Voor een deel is daar het houtwerk al geschilderd, en daar gaan we morgen nog mee verder zodat zaterdag op die verdieping het laminaat gelegd kan gaan worden. Zaterdag beginnen we dan ook beneden (want we krijgen 2 man versterking voor het schilderen enzo, en mijn broer en mijn vader gaan de vloer leggen boven), dus hopelijk komen we daar ook een eind mee. De keuken is al schoon, dus het enige wat daar nog gedaan moet worden is het sausen van de woonkamer, de keuken en de hal, en het schilderen van het houtwerk overal. Alhoewel dat in de keuken en woonkamer eventueel ook wel later kan, alleen in de hal wordt dat lastig.

Nu dus even snel thuis om poezebeest te checken, ff snel te douchen en even een was te draaien, en dan nog weer terug naar de camping. Meteen even een briefje uitgedraaid om de huur op te zeggen, en straks maar eens informeren bij man hoe het daar gaat allemaal. Pa was not amused om te horen dat we niet helemaal happy worden van het idee dat zij volgende week gaan klussen, vind dat gewoon een gek idee, zij aan het werk voor ons terwijl wij er niet zijn (lees: uitrusten op werk )

Nu maar 's ff teruglezen, en gauw gaan douchen...
Djeez Nico, wat een schrik! Echt raar hoor, vraag me af hoe dat kon gebeuren. En zo sneu voor die kleine man.

Opereren is niet zo fijn (ook ivm littekens) en plaatje wat erop geschroefd zou worden moet er ook weer uit omdat hij zo hard groeit. Maar 3 weken zo liggen... Pfff.

En Tieg je weet dat verbouwen/verhuizen de ultieme relatie-test is, he? Daar valt kinderen krijgen nog bij in het niet.
Hoi,

Heb gisteravond even een update op mijn hyves gezet.

Tim komt vandaag lekker naar huis.

Tieg, sterkte met klussen/verhuizen. Ik vind het ook niets. En het is inderdaad gek dat je zelf aan het werk bent terwijl er een ander aan het klussen is.

Tot later, hoop dat het bed voor Tim zo komt dan kan ik daarna weer naar het ziekenhuis.
He Nico,

Wat heerlijk dat tim naar huis komt! Heeft hij ook een betere nacht gehad? Veel sterkte!

Tieg, pfff.... verhuizen en verbouwen is echt te stressvol! Wel fijn natuurlijk dat jullie veel hulp hebben, maar ik zou er echt niet tegen kunnen als ze dan mijn planning om ver gooien.

Veel succes en ik hoop dat het snel 'bewoonbaar' is!

Jos, wat een vreselijk verhaal, niet aan denken. bah!
Wat fijn dat Tim naar huis mag Nic! Hopelijk geneest hij redelijk snel. Hebben ze iets gezegd over hoe lang hij eventueel in tractie moet blijven?

tieg, gedoe he, dat klussen. Echt even tanden op elkaar en misschien je toch maar goed laten helpen door je ouders volgende week, ook al geeft dat even een raar gevoel. Ze doen het waarschijnlijk graag voor jullie en het scheelt natuurlijk wel enorm veel werk. Jullie krijgen toch nog genoeg te doen daarna met verhuizen enzo.

Na onze vakantie kom ik zeker langs hoor!

Wij zijn aan het inpakken, allebei wat chagrijnig en hebben nu ruzie over een spijkerbroek (lang verhaal) maar hoort een beetje bij de pre-vakantiestress bij ons denk ik. Ik vind dat dat man te weinig doet terwijl ik nog van alles gedaan wil hebben, en hij vind dat ik onzinnige dingen wil doen. Nou ja, hij is nu even met de auto naar de garage dus even rustig, straks zullen we het wel weer goedmaken

Ik zwaai alvast af hoor, denk niet dat ik nog tijd heb om te komen kijken dus tot over 1,5 week ongeveer!
en ik maar denken dat ik de enige met relatie problemen/ discussies/ ergenissen was, maar dr gaat hier weer een wereld voor me open! Heel veel plezier Lau!

Tieg, wij zijn nog samen hoor, dus overleven jullie dat beetje behangen en schilderen ook wel!

Ik heb honger, maar heb vanochtend tot mijn grote verbazing een verlaging 'op de weegschaal gezien, en heb uit enthousiasme bijna alle broeken van MP gekocht in 1 maat kleiner. Dat gaat waarschijnlijk een dikke teleurstelling worden, iets te voorbarig! Dus nu maar ff op de blaren zitten, zodat ik er straks in pas. Hmm, klinkt me heel bekend.. Iets met openkruispanty..
Open kruis panty er maar even bij denken, maar denk dat dit al visueel duidelijk maakt hoe Vis zich voelt....
Wat zeg je Cees? Je hebt wat ruis op de lijn...

Is Timmetje al thuis Nico??

Lau fijne vakantie! Geen idee meer waar iedereen heenging eigenlijk

Even doorbijten Tieg, straks mooi paleisje!
Tim is thuis en ligt nu lekker tv te kijken.

Over 3 weken (29 juli) gaan zijn benen omlaag en moeten we voor controle in het ziekenhuis. Hoop dat het dan goed is.

Vish, dankjewel, je bent een schat! Tim is er blij mee.
Misschien moet je je ventilator uitzetten, dan hoor je me beter.. Of de telefoon tegen je oor doen, want zo te zien hou je m te hoog.. Wilde je je openkruis panty niet op de foto? want net t open gedeelte heb je afgedekt.

nic wat fijn!!

3 weken, wat een lang end... met zijn allen duimen dus!
Jij, ik, een hotelbed en de Mac! Ik heb er zin in!

Jeeeeeeejjj Nico dat worden wel even 3 lange weken... hadden jullie nog vakantie/vrije dagen of kun je zorgverlof of iets opnemen? Moet hij echt 24u per dag zo liggen? Hoe moet dat met poepen en plassen eigenlijk?
Sexy lingerie zeg. Ziet er gezellig uit.

Vish, hij moet inderdaad 24 uur per dag zo liggen tot de 29ste. Poepen en plassen gewoon in de luier, hij was toch nog niet zindelijk (een gleuk bij een ongeluk). Verschonen gaat wel makkelijk want zijn billen liggen iets vrij van het matras dus een schoen luier schuif je er zo onder. Als hij gewassen moet worden dan moet een van ons hem iets optillen onder zijn rug en de ander wassen. Morgen even proberen met de verpleegkundige erbij.

Vind het wel erg fijn dat hij nu thuis is. Nu weer in een ritme komen hier. We hebben gezegd om 5 uur moet het bezoek weg zijn en niet teveel op een dag want dat trekt Floor ook niet. Die wordt er ook heel onrustig, huilerig en aanhankelijk van.

Zij maakt nu trouwens ook weer een spurt. Ze gaat overal staan, loopt al heel iets langs en wil steeds lopen aan de handen. Ziet er nog niet uit maar wat een verandering in 1 week. Toen wist ze echt niet wat die voeten moesten doen behalve heel hard trappelen op de grond/commode.

Ga zo lekker op de bank, Tim moet straks nog een keer wakker voor een pil en dan om 5 uur vannacht weer. Niet echt fijn maar ja, het moet gewoon.
Oh ja luiers

Pffff nou heftig hoor allemaal. Hoop dat hij 's nachts lekker kan slapen en dat hij zich overdag niet te erg gaat vervelen. Anders moet ik als werkloze maar met hem gaan webcammen, doe ik wel poppenkast .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven