F'06

30-01-2008 14:02 4283 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bijlezen gaat van ze lang zal ze leven niet meer lukken vrees ik.

Iemand koffie?
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Geef mij maar paar happen fruit Nico, kan het wel gebruiken.
Hee Vish, je leeft nog! Hoe gaat ie?

Nicolette is van de updates, ik ga het niet eens proberen...

Kleine update hier: ik heb maar besloten dat ik vooral niet té actief moet gaan doen, dus de ramen zijn nog steeds vies
Whahahaaa goed zo Tieg, ramen lappen is toch niks aan. Ik heb hier in dit huis (sinds feb 05) nog nooit de ramen gelapt. Moet ik me nu schamen??

Hier druk maar alles goed.
Hee Vis! Hoe is het? Ben je nog aan het kuren? En werk je inmiddels alweer wat minder? Hoest met je jong?

Tiet, verstandig besluit, straks verrek je een spier ofzo
Heuh...TieG
Hello,

Ha Visje, hoe is ie? Fijn je weer even te zien hier. Bijlezen lukt mij al amper, laat staan jou. Niet proberen, je rolt er wel weer in, tis af en toe net een soap, en daar kun je ook best een paar weken niet kijken en dan weer invallen. Ben helaas ook niet van de updates, sorry, mijn geheugen is echt brak nog.

Heb een klein waterpokje hier, ons Koentje, zit al helemaal onder. Mooi, hebben we dat ook weer gehad. Hij heeft er geen last van hoor, geen koorts (nog niet in ieder geval) en hij eet, drinkt en slaapt alsof er niks aan de hand is. Prima dus. Antibiotica bij mij doet nog niet alles, maar goed, misschien wil ik wel te snel. Loop wel helemaal leeg onder, pfff, ze hadden wel gezegd dat deze kuur als bijwerking had diarree, maar dit slaat ook nergens op. Als ik moet plassen, plas ik aan twee kanten, lekker verhaal he.

Ik duik mijn bed in, ik probeer een ander keertje wel weer helemaal bij te lezen.
Ff een zwaai vanaf hier.

(Tieter zal het waarsch niet zien door haar raampjes..)

Beterschap voor fam danielledijk!

Hee Vis, kom je nu weer vaker langs? Is je bmi ondertussen 20?

Hier ook veel lammetjes in de weilanden, echt lente tekenen!

Was Diego inmiddels gearriveerd? Post wordt hier nog met postkoets gehaald.

Vanavond traantje gelaten van trots (en moeheid) Jesse wees naar mijn hand en brabbelde in zijn taal; "mama op hand tekent, dat mag niet mama"

Dat had ik m eergister gezegd, dat hij niet op zijn handen had moeten tekenen maar op papier. Dus nee, dan mag ook mama geen geheugensteuntjes op hand zetten

Nu hondjes uitlaten en dan bed in. Gebroken nachten gehad en morgen vroeg op, bleh.
Goedemorgen!

Cees, Diego is gearriveerd. Tim is helemaal gelukkig. Diego is het helemaal.

En wat een grapjassen he, je krijgt je eigen dingen gewoon terug.

Daan, heeft Tim Koen toch aangestoken? Ze zijn niet eens bij elkaar in de buurt geweest. Gelukkig heeft hij er geen last van.

Hoop dat jij ook snel opknapt en ook niet meer aan 2 kanten tegelijk piest.

Lau is dat echt het enige waar je naar hebt gekeken bij de meeting?

Vishje, fijn dat alles goed gaat. Kan je al minder werken?

Ennuh die update, ben nu zwangert dus is moeilijk hoor. Maar Daan zei het al, het is net een soap.

Vanmorgen alweer naar de vk geweest. Weet nu wanneer ik moet bellen als ik weeën heb. Verder ook weer goedgekeurd. Ze zei dat de buik al aardig vol begint te raken. Kindje is zelfs al aan het indalen . Ze kon het hoofdje er nog wel uitwippen met wat moeite (heeft ze niet gedaan). Ze dacht dat ie nu wel zo verder ging indalen en niet meer ophoog zou komen. Deze is dan veel sneller dan Tim, die zat pas met 41 weken vast. Daarvoor af en toe wel iets ingedaald maar wel zo dat hij er nog makkelijk weer uit kon en dat dus ook deed.

Verklaart ook wel meteen waarom ik 20 keer per dag moet plassen en waarom het schaambot sneller zeer doet.

We hebben al wel een keuze gemaakt uit de meisjesnaam. Jongensnaam denk ik ook wel. Op een of andere manier vind ik een jongensnaam niet bij mijn buik passen en daarom kan ik ook moeilijk kiezen.

Ga eens bedenken wat ik vandaag ga doen behalve alvast klossen halen.

Oja, iemand nog ideeën voor de ouderdoeweek bij de opvang. Dat is volgende week en dan mag je een activiteit doen met de kids. Het thema is lente en we hebben max 1,5 uur maar 30 minuten is ook prima. Als ik me goed voel wil ik wel iets doen maar weet niet zo goed wat. Zingen en dansen vind ik wel leuk maar is niet zo handig nu, dat is na 5 minuten klaar.

Hey Ladiessss,

Nic, toch wel fijn dat die kleine al zo ver is ingedaald. Wie weet hoef je je nu niet zo lang te wachten... En misschien is het wel een voorteken dat jullie niet uit de jongensnaam kunnen komen.. .

He Vish, fijn om wat van je te horen, alles goed bij jullie??

Daa, balen dat die antibiotica.. hoop dat het snel beter gaat met je.. En arme Koen... .. Maar ja, hij kan het inderdaad maar beter gehad hebben..

Vandaag weer een dag druk aan het werk en met dit weer weinig zin. Wil wel lekker op een verwarmd terrasje zitten in de zon achter glas, met een cappucino met echte slagroom... jummie
Goedemorgen! Lekker weertje inderdaad, fijn zo'n zonnetje. Hoop dat het de komende dagen ook een beetje zo blijft.

Daan, lekker verhaal...maar wel heel vervelend inderdaad. Hoop dat de antibiotica snel aanslaat. En dan ook nog zo'n klein waterpokje erbij. Gelukkig heeft hij er niet zo veel last van.

Cees, werken vandaag?

Nic, zingen en dansen lijken me ook geen goede keuze. Kun je niet koekjes of cakejes versieren met ze, succes gegarandeerd!
Ik heb een luxeprobleem. Kan niet kiezen wat ik moet gaan doen.

Ik kan in bad (met een boekje) maar dat kan ook vanavond.

Ik kan op de bank even slapen (ben best moe vandaag, weet alleen niet waarom).

Of in de tuin in het zonnetje met een boekje (Marlee, je hoeft niet eens een verwarmd terras of achter het glas te zitten, uit de wind is het al lekker).

Moet ook nog een bak fruit eten maar heb geen trek. Beeb is ook enorm bewegelijk, nouja met de benen dan want voel iedere keer die knieën omhoog komen.

Ik denk dat ik maar eens naar buiten ga, voor je het weet slaat het weer om en kunnen we weer naar de regen kijken.
Laat de kids je buik schilderen en beplakken Nico

Nemo zei vanochtend in de Xenos nog tegen me, mama afblijven, niet overal met je handjes aanzitten.

Uhhhhhh. Eerst dit maar eens posten.
Ga je nu lekker in de tuin in het zonnetje slapen en vanavond in bad.
BMI van 20 wahahahaaaaa. En verder heb ik het er maar niet over.

Werk sinds deze week 3 om 4 dagen en dan hoef ik niet meer thuis te werken. Dus dat is wel heel erg fijn.
Joepie Vish, 3 om 4 dagen. Wat een zaligheid moet dat zijn.

Hihi, de buik beschilderen, dat zouden ze leuk vinden (ik iets minder denk ik).

Zat nu wel te denken aan schilderen maar dan op al voorgeknipte beestjes (schaap, kip, poes, koe). Moet dan alleen nog even voorbeeldjes vinden.

Oke, en nu ga ik echt naar de tuin.
Bloemen maken!!!!

Laat ze maskertjes maken van Ernie, Bob de Bouwer, noem maar op. Kunnen ze schilderen, plakken, kleuren, net wat ze leuk vinden, elastiekjes eraan en klaar. Heb denk ik nog wel wat voorbeeldjes, laat maar weten of ik ze moet zoeken en mailen. Bloemetjes van crepepapier is ook leuk. of iets met brooddeeg, of wordt dat te creatief?

Ben vandaag thuis gebleven, watje he, maar voelde me zo opgelaten steeds naar die wc hollen van die rotdiarree, en dan op mijn werk. Koen heeft het misschien niet van Tim hoor, kindjes van vriendinnen van mij hebben het ook allemaal, dus hij zal het hier wel opgelopen hebben. En anders maakt het mij niet uit, ben alleen maar blij dat hij het nu heeft en niet over een paar jaar pas. Nu heeft hij er niet zo veel last van.
ik weet niet wat t is, maar silvan lacht weer naar die dame hiernaast!

lekker vis! als je thuiswerkt lijkt t me moeilijk jezelf te motiveren OF niet teveel te doen. afvallen zal vast goed gaan, en niet te streng zijn, je leeft maar 1x!!! (als t goed is)

nic wat heb je nu uiteindelijk gedaan?hier is het sinds ik thuis ben bewolkt... maar t was deze week heerlijk fietsweer hoor, heb wel mazzel gehad. fijn dat diego bevalt! knutsel idee; propjes van crepe papier maken en op een ovale vorm plakken. "steeltje" er onder met een blad en je hebt een hyacint. Propjes maken vinden kids wel leuk toch? (jesse wel, doet ie ook met zijn tekeningen )

goed ik zal sil weer even neerleggen (zal wel weer mopperen worden) en de afwas afmaken met koud water...
Ha lieve meiden,

sorry ben beetje afwezig geweest, superdruk,druk,druk op t werk met ook 's avond nog fijne brainstormmeetings enzo. En woensdag heel de dag barstende koppijn van iets wat ik daar gegeten heb. Heb een of andere alergie, ben alleen nog aan t uitzoeken waarvoor, maar t is niet fijn in iedergeval.

Vish, good to see you! En die nemo is ook een lekker bijdehandje he! lekker dat je iets minder kan gaan werken. Wie weet zien we je hier dan ook weer vaker!

Nico, bedankt voor de dvd! Ella ging trouwens niet meedansen maar stilletjes op de bank zitten kijken.

En fijn dat je weer goed gekeurd bent! Ben erg benieuwd hoe lang de baby nog bljift zitten. Hoe ver ben je nu precies?

Daan, balen van de ziekenboeg. En logisch dat je dan thuisblijft hoor, zou ik ook doen! ff goed uitzieken! beterschap.

Casey, dat doet ella ook, Je terchtwijzen als je iets doet wat niet mag. Erg grappig!

Marlee, hoe is t met de vloer?

Lau, nog twee weken werken?

Tieg, goed hoor dat je niet gewassen hebt! Heb t hier in mn verlof gedaan en toen kwam de buurvrowu gelijk naar buiten. Ze vond het heel fijn dat ik het deed, en ze had al zitten denken dat zij het anders ook wel kon doen, maar dat was misschein een beetje raar.... Zou je denken!!!???

Gisteren naar cb geweest. Ella is nu 85 cm en weegt 1130 gram. Milan is 64 cm en weegt 6140 gram.

En alles was verder helemaal goed.

O oh, ik hoor milan. HIj is ziekjes, wat koortsig en wil vast weer drinken, dus ik ga gauw voor hij Ella wakker maakt!

laters!
1130 gram? Lijkt me tijd voor een couveuse dan, hihi.
oeps, nulletje vergeten...

tijd voor koffie, nog iemand een bakkie?

en ik ben morgen jarig, dus uit werk boodschappen doen en dan vanavond lekker taart bakken! hmmmm!

werkze allemaal.
Ja, ja... koffie hier graag!!!

Nitro, alvast GEFELICITEERD voor morgen en een hele fijne dag. Zit meestal niet op internet in het weekend dus voordat ik te laat ben.

Vloer is redelijk, we glijden in ieder geval niet meer zo erg door de kamer heen ...

Vanmorgen hoorde ik op kdv dat er twee juffen van Marius zwanger zijn en 1 krijgt een tweeling (en dat zit niet in de families).. Das wel even schrikken, lijkt me...Maar ook wel weer leuk!!
HI!

Pfff, even geen puf om echt te reageren. Heb ruk geslapen, zelfs nog een uur beneden gezeten. Daarna vanaf 2 uur wel matig geslapen. Alles doet zeer dus denk dat ik een klein griepje heb. Echt steken bovenaan mijn rug en onder mijn borsten. Niet in de buik hoor. Heb maar een molletje geslikt. Mijn moeder komt straks nog een poosje dus is wel fijn, ook voor Tim.
Goedemorgen! doe mij maar een bakkie hoor Nitro! En alvast een stukje taart voor je verjaardag!

Ik heb trouwens even je mailadres niet bij de hand, maar hij doet het en ik gooi m vanavond op de post naar je (als ik het niet vergeet).

Milan alweer wat opgeknapt?

Na vandaag nog twee weken werken inderdaad...wel echt aftellen hoor, hou het op zich wel vol nog maar gewoon totaal geen zin meer. Ben echt ongemotiveerd, zit gewoon beetje te internetten om te kijken wat we nog kunnen kopen voor baby

Krijg vandaag wel nog laptop van mijn werk en een mobiele telefoon. Zou ik die tijdens mijn verlof ook mogen gebruiken denk je?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven