F'06

30-01-2008 14:02 4283 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen met Marius naar de kinderboerderij in Maarsen dorp geweest. Kinderboerderij was niet heel uitgebreid, maar wel gezellig en ze hadden een leuke speeltuin bij. Misschien een goed idde voor jou, Lau... Zit redelijk dicht bij je in de buurt, A2 oversteken en dan bij Maarsen dorp eraf.

Tja, die vloer. Ik zie het van het weekend wel. Ga inderdaad maar even langs de winkel zaterdag. Straks nog maar een paar keer dweilen, helpt wel een beetje..

Knarsetanden, dat doet Marius ook wel eens... heel irritant geluid.. Gelukkig nog niet met zijn tong uit zijn mond, maar wat niet is kan nog komen
Ojee, dus volgende fase is tong uit de mond Zolang er geen kwijldraden bij komen.

Hier gelukkig ook geen tandenknarsen. Scheetjes laten vindt Tim wel erg leuk.

Cees, ben benieuwd naar de dvd. We zien hem wel verschijnen.

6 km fietsen is goed te doen. Als het vlak is helemaal dan ben je er met 20 minuten wel.

Verlof bevalt goed, ben nu mijn klusjeslijst aan het afwerken maar duurt langer dan ik gehoopt had, komt dan weer door tegenwerkende apparaten/lijm.

Zo eerst maar eens een boterham smeren (geen zin in) en een poos op de bank met een boek.

Marlee, wat voor soort vloer heb je? Voor laminaat heb je inderdaad die pledge (gewoon uit de supermarkt), werkt al heel goed. Weet niet wat voor beschadiging je hebt, diepe krassen krijg je er niet mee weg natuurlijk.

Hmm, misschien moet ik zo maar eens een eitje bakken, misschien dat ik dan wel mijn brood weg krijg.
zal ik onthouden Marlee, die kinderboerderij. Misschien dat ik morgen even ga kijken met Nina.

Nina moet ook erg lachen als ze een scheet laat, of als mama of papa dat doet

Weer goedgekeurd bij de vk net. Vorige keer was bloed geprikt vanwege rhesusfactor, maar keurig geen antistoffen en hb 7.2. Bloeddruk goed en kleine kruimel is omgedraaid en ligt met zijn hoofdje naar beneden. Ben benieuwd of dat zo blijft. Nu nog een keer vk over twee weken en daarna door naar de gyn. Wat gaat het alweer hard ook. Poeh, en Nic, jij bent alweer 36 weken ...pfff je kan gewoon elk moment bevallen zo'n beetje
Hey, doe niet zo raar!!!! Elk moment bevallen Daar ben ik nog niet klaar voor!!!

Wat super dat die uk gedraaid is zeg. Hoop dat het zo blijft.

Als ik elk moment kan bevallen moet ik maar snel weer aan de slag mijn klusjes afmaken, klossen halen, eindelijk eens een naam kiezen. Zie het kan gewoon nog niet hoor.
Pfff...ja, die namen inderdaad. Daar zijn wij ook nogsteeds niet uit...nou ja, anders noemen we hem-haar maar gewoon naar de gynacoloog die de bevalling doet ofzo...
Haha, en dan maar hopen dat het geen maffe of onuitspreekbare naam is.

In dat geval moet ik wel een meisje krijgen want er zijn geen mannen bij de vk praktijk. Nou weten we dat ook weer.

Net het asiel gebeld en de jonge katjes beginnen te komen. Ze had nu maar 1 nestje en die waren al besproken. Moet gewoon iedere week bellen. Leuk leuk.

Oh en net bericht gehad dat we nog een smak geld van de kdv toeslag krijgen van 2006. Altijd leuk die meevallers.

Nu moet ik alweer plassen, ben net geweest.

Lekker Lau, dat beeb gedraaid is.. en nu maar hopen dat dat zo blijft..

Het schijnt heel normaal te zijn onder de beroemdheden dat je pas na een paar dagen een naam aan je kind geeft... gewoon om te kijken welke naam bij je kind past... dus gewoon meegaan met de trend als jullie er nog niet uit zijn

Heb ook een lijst, maar geen zin .... En nu??
Nic, altijd lief die kleine kittens.. spannend hoor. Heb je straks drie kleintjes rondlopen..
lekker op de bank zitten...die lijst die loopt niet weg
oh, ik wil ook kittens...alleen mag niet van lief
Eigenlijk wil ik zelfs 2 kittens maar daar is mijn lief het niet mee eens terwijl hij dat zelf had gezegd (per ongeluk).

Mijn lijstje gaat goed, is al bijna klaar. 2 klusjes doe ik vandaag niet meer. Ik denk dat ik alleen nog ga eten koken vandaag en was opvouwen. Dan is het wel mooi geweest. Zo lekker op de bank met een boekje en vanavond yoga.

Lau, doe jij nog een zwangerschapscursus dingetje?

Oh prut, bedenk nu dat gisteravond weer een infoavond was in het ziekenhuis. Nouja, dan maar niet. Bv avond heb ik ook geen zin in dus daar ga ik me ook niet voor opgeven.

Marlee, lekker op de bank gezeten of toch nog wat met je lijstje gedaan (weggooien ofzo ).
Nee, ik doe geen cursus. Was te laat voor de yoga, wel jammer. Kon wel meedoen in nieuwe cursus vanaf 14 mei maar dat schiet natuurlijk niet op...zwanger fit en samen bevallen leken me niks voor mij/ons
Zo, hier weer terug van een dagje dierentuin. Daan is inmiddels helemaal hyper, dus die zal vanavond wel instorten.

Voor diegenen die nog een kat willen... we hebben er hier wel eentje in de aanbieding. Doet haar behoefte op de kattenbak, is niet gewend aan buiten, en zoekt een huis met meer dan drie kamers. Houdt van het liggen op de verwarming, en heeft een lichte hekel aan kleine kinderen Iemand interesse?

Ga nu even man en Daan op de fiets naar de apotheek sturen, kan ik even eten klaarmaken.
Ik krijg het zo vlug allemaal niet bijgelezen, ben blijven steken op pagina 26, dus moet er nog 2.

Ben ziekjes, dus weinig hier geweest, heb keel-, oor- en voorhoofdholte-onsteking. Kortom voel me hondsberoerd. Heb sinds gisteren weer een antibioticakuur, een zwaardere deze keer in de hoop dat dat meer doet dan de vorige, want dis ook niks. Ben wel gewoon blijven werken, maar dan ben ik dus erg afgepeigerd 's avonds. Ben vandaag vrij geweest (afgezien de het verzorging van de kindjes en naar school brengen en halen van Jesse), nu gaat het wel redelijk. Gisteren lag ik op de bank na mijn werk, met mijn ogen dicht, had zo'n koppijn, komt Jesse met een knuffel uit zijn bedje naar me toe en zegt: mama, deze is heel lekker zacht voel maar, dan word je snel weer beter. Lief he.

Een ding heb ik wel al gelezen, Cees, ik doe Koen gewoon in de buikdrager hoor op de fiets. Ik kijk natuurlijk wel extra goed uit dat ik niet val, maar verder werkt het prima. Hij mag trouwens nu wel in het stoeltje, maar tot op vandaag heeft het altijd goed gewerkt.

Ik lees nog effe verder en kijk effe of ik vanavond nog terug kom, of ik nog puf heb na 2 pagina's lezen.
Daan je hebt wel alle onstekingen tegelijk. Dus nu de kindjes beter zijn mag jij zeker. Wel lief van Jesse hoor, volgens mij voel je je daardoor wel meteen iets beter.

Tieg, het was lekker weer voor een dagje dierentuin. Man heeft goed kunnen studeren dus. Hij is al bijna klaar of niet?

Hier geen interesse voor je kat. Wil echt een kitten zodat die ook meteen aan kleine kinderen went. Onze kat zien we ook nooit als Tim wakker is en Tim wil zo graag de kat aaien.

Lau, en zwemmen dan. Daar kan je ieder moment mee beginnen, is volgens mij wel erg lekker.

Had gisterenavond enorm pijn aan mijn schaambot/bekken en onderin de buik. Met yoga van zitten naar liggen en terug was echt een marteling. Ben thuis dus nog maar even in bad gegaan en dat doet echt wonderen (plus een goede nacht slapen zonder Tim in ons bed). Ben echt zo gelukkig met ons bad want douchen werkt echt niet zo goed.

Ik ga nu even nog wat buxusstruikjes halen en boodschappen doen. Ondertussen is onze lieve poets hier in huis bezig, nog zoiets waar ik heeel erg blij mee ben.

Fijne dag allemaal.
Goedemorgen,

Ik wil ook een lieve poetsmevrouw ... Ben dat huishouden zo zat.... Lijstje is redelijk klaar, moet echt nog het een en ander gebeuren, maar dat is dan jammer. Vandaag eerst maar weer eens aan het werk.

Heb ook nog een hele lieve poes in de aanbieding, wel oud. Maar gek op kinderen en heel aanhankelijk.. Ja, ja krege van de week bericht dat het nog steeds niet lekker loopt tussen dat meisje en Jazzy. Probeer me er niet teveel mee te bemoeien, ze is nu al twee jaar weg bij me. Maar vind het wel vervelend om te horen dat het niet gaat. Meisje is ook nooit thuis en ja, Jazzy heeft af en toe echt een aai over haar bol nodig... Dus als jullie iemand weten die graga voor een wat oudere poes willen zorgen, die echt heel lief is en nog kerngezond... dan hoor ik dat natuurlijk graag... Ze kan niet zo heel goed met andere katten, dat wel...

Daan, , vervelend hoor die ontstekingen. Maar wel heel lief van Jesse....

Lau, je mag altijd met mij mee zwemmen. Ik zwem alleen niet met de zwangeren op donderdagavond. Ik zwem op dinsdagavond, gewoon baantjes en een beetje in het warme bad hangen..

Ik denk dat ik voor een tweede ook geen cursus meer ga doen. De eerste keer zat ik in een te late cursus... het waren tien lessen en met de 4 les was ik al bevallen en wel... Dat is me ook gelukt...

Tieg, fijn een dagje dierentuin... Iedereen lekker geslapen?

Nic, Marius ligt de afgelopen dagen ook niet meer tuusen ons in en dat scheelt inderdaad een heleboel. En wij hebben in het nieuwe huis ook een bad... kan niet wachten tot het zover is...

En nu maar aan het werk..
Nic, hopelijk ga je gauw bevallen, en ben je daarna ook van je bekkenklachten af. Ik kan me voorstellen dat dat ook geen succes is. Heb je geen last van je bekken bij het in- en uit bad stappen?

Marlee, al iets gehoord van de kijkers? Balen trouwens dat het met Jazzy nog steeds niet gaat

Danielle, nu jij ziek?! Da's niet de bedoeling... Hopelijk slaat de antibioticakuur gauw aan.

S..t, bedenk me dat ik de huisarts nog moet bellen, daar was ik maandag geweest vanwege spruw bij Tessel en mij, en luieruitslag bij Tessel, maar nu heb ik een middel gekregen dat ik volgens mij bij Tessel niet in haar mond mag gebruiken. Dus dat schiet niet op

En vanmorgen weer intake bij het cwi gehad, straks maar een afspraak maken bij de reïntegratie-adviseur.

Ga dus maar even wat nuttigs doen...
Ja Tieg, ga eens even wat nuttigs doen!

Ik zit al de hele dag met een dwarse peuter, bah. En ik ben nog wel met haar naar de kinderboerderij geweest (bedankt voor de tip Marlee). Dat was helemaal leuk, Nina vond vooral de kippen en de lammetjes leuk. Maar verder alleen maar huilen en nee-geroep...

Maargoed, ze ligt nu lekker in bed

Ga ik ook maar eens wat nuttigs doen denk ik ....
Marlee, zou je onze poets willen aanraden maar denk niet dat ze helemaal naar je toe wil komen.

Balen dat het niet goed gaat met Jazzy.

Tieg, al wat nuttigs gedaan?

Ik wil nog niet heel snel bevallen hoor, ben nog helemaal niet klaar met zwanger zijn. En zolang ik nog niet zeker weet of er hier een derde gaat komen mag deze nog wel even blijven zitten. Heb ook heel wisselend last van het schaambot. Ligt er ook aan hoeveel rust ik neem waarschijnlijk. Heb dus nu een paar dagen last gehad en dan doet het ook zeer in bed als ik op mijn zij lig en 1 been optil om een kussen tussen mijn knieën te stoppen. Het bad heeft gisteren goed geholpen want nu heb ik nergens geen last meer van. Moet dus gewoon vaker in bad.

Lau, leuk zo'n dwarse peuter, vooral als je nog moeite doet ook. Als het vrijdag nog mooi weer is ga ik ook maar eens naar dekinderboerderij.

Zo weer een broodje op. Niet zoveel want heb echt geen zin. Ik ga straks nog even lekker veel fruit snijden en dat lekker opeten met yoghurt.

Als mijn thee op is eerst maar de plantjes in de tuin zetten. Het gat is er al dus kan ze er zo inzetten.
quote:lau72 schreef op 09 april 2008 @ 12:22:

Ja Tieg, ga eens even wat nuttigs doen!

Heee! Ik heb nu twee wassen gewassen, de eerste zit ook in de droger, en de kinderen kunnen vanavond weer eens in een schoon bed.

Zal ik straks ook de ramen maar eens poetsen, voor de 2e keer in de 5 jaar dat we hier wonen ? Krijgen de buren een rolberoerte
Hmmm...misschein moet je het ook niet overdrijven Tieg
Tieg niet teveel doen, hoor. Dadelijk schep je nog een heel verwachtingspatroon ...

Vond het ook een leuke kinderboerderij en was goed te rijden. Ook hier een dwarse peuter, vooral gisteren had hij er last van. Vandaag lekker op kdv.. mogen zij even van hem genieten..

Nic, kan me voorstellen dat je nog wil genieten van deze zwangerschap. Ik moet zeggen dat ik het bij jou en Lau ook wel erg snel vindt gaan....

Volgens mij is het mooi weer en ik moet nog wat boodschappen doen dus dat doe ik nu maar even...
Tieg, weet je wel zeker dat je de ramen gaat doen? Wordt het uitzicht daar echt beter van?

Marlee, het is inderdaad heerlijk weer. Van mij mag het nog wel een stuk warmer worden, dan kan de deur weer lekker open blijven staan.

Zo de plantjes staan erin, was zo gepiept. Nu ga ik zo eens de laatste babyzooi van de vliering halen. Badje moet ook nog bedenk ik ineens. Verder doe ik niets meer vandaag (denk ik).

Morgen maar weer verder met de klusjes, moet nog een deurmat op maat snijden.

Vond trouwens de zwangerschap tot aan het verlof helemaal niet snel gaan maar nu de laatste weken die vliegen echt om.

Lau hoeft ook nog maar 2,5 week te werken.

Marlee, hoe staat het eigenlijk bij jou?
quote:Nicolette80 schreef op 09 april 2008 @ 14:07:

Tieg, weet je wel zeker dat je de ramen gaat doen? Wordt het uitzicht daar echt beter van?

Nee, dat niet. Maar Daan reageert tegenwoordig al met "bah, vies" als de gordijnen 's ochtends open gaan.

Of hij refereerde aan de vuilniszak die man van het balkon haalde
Ik vond dat ik de laatste tijd te weinig fruit at maar volgens mij ben ik nu ook weer aan het overdrijven.

Heb even een fruitsalade gemaakt (voor 2 dagen) van een appel, peer, pruim, kiwi, banaan, sinasappel en halve ananas.

Beetje yoghurt erbij en ik hoef niet meer te eten vandaag volgens mij. Ga er maar eens mee op de bank zitten met een boek.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven