F'06

30-01-2008 14:02 4283 berichten
Alle reacties Link kopieren
Cees is wel snel hoor! Deed Lisa pas met een maand of 6/7.

Josje, zeker balen met man in het ziekenhuis. Beterschap.

Hier niks volgens plan. Had alles ingepakt (wel ruim een uur later dan gepland) en toen kon ik mijn autosleutel niet vinden. Lisa had hem 's ochtends even in haar handen gehad en ik had hem stom genoeg niet meteen afgepakt. Toen kon ik dus niet weg! Ik zou 1 dag eerder gaan om nog bij oma langs te gaan en vriend moest nog even wat andere dingen doen en zou morgen nakomen met de trein. Intussen hele huis omgekeerd en sleutel niet gevonden. Kind van 2 weet ook vaak niet waar ze iets gelaten heeft... Laatst vond ik aan het eind van de dag haar schoenen in de la met pannelappen... En die had ze ook braaf meehelpen 'zoeken'!
goedemorgen!

Dok, wat balen zeg van je sleutels! Vriendin vna mij heeft dat ook een keer gehad, toen lagen ze in de vuilnisbak...

Anyways, als je dit nog leest: hele fijne vakantie!!!

Casey, wat ontzettend snel is die Silvan zeg! Milan draait pas sinds 2 weken. En die moet ikook nog de hele tijd terugdraaien. hoewel gisteren deed ie t per ongeluk een keertje zelf.

Josje, balen zeg van je man, sterkte!

Nico, je kamertje is leuk geworden zeg! En mag ik ook een dvd-kopieetje? Klinkt superleuk, gil maar even wat je er voor moet hebben dan maak ik het naar je over.

Hier weinig nieuws, ben erg laat, dus ga maar een snel aan t werk. Kom denk ik straks nog wel ff buurten.
ps. nog een compu vraagje voor Lau of iemand anders in de AK
quote:casey schreef op 06 april 2008 @ 14:52:

En ik aan Nina wel kon merken dat mama normaal al het lekkers op eet!

tssss...ik weet niet waar je het over hebt

Josje, dat is ook wat, vriend in het ziekenhuis. Weet je al wanneer hij weer naar huis mag?

Nitro, ik kan nogsteeds niet in de AK hier...anders kun je je vraag wel even naar me mailen, mailadres staat ook in AK als het goed is.

Dok lekker op vakantie dus vanaf vandaag! Hebben jullie al vakantieplannen? Iemand nog leuke tips, niet te ver weg voor augustus met 13-jarige, 2 jarige en baby?

Cees, je bent toch niet zwanger he, dat je zo vergeetachtig bent?
Goedemorgen!

Tim slaapt nog, lekker zeg. Misschien houdt hij het vandaag dan een keer wat beter vol.

Nitro, stuur je wel een dvd. HIj is al aan het branden.

Cees, vind het normaal niet zo erg als Tim bij ons in bed slaapt. Soms slaapt hij heel onrustig maar dat valt de laatste tijd wel mee. Is alleen dat hij tegenwoordig helemaal naar mij toe kruipt en ik dan geen ruimte meer heb om te draaien. Heb daar echt mijn hele matras voor nodig. Dus lig ik te lang in 1 houding en dan gaat alles zeer doen, zere rug, zere heup. En dan loop ik de eerste paar uur 's ochtends als een manke, dat is minder fijn.

Dok, sleutels uiteindelijk nog gevonden? Lijkt me echt niet fijn. Tim mag ze alleen als we naar de auto lopen en anders liggen ze buiten zijn bereik. Net als mijn tas die ik altijd dicht moet hebben anders trekt hij mijn portemonnee leeg.

Oja, heb de meeting foto's aangevuld en wat foto's van het kamertje in de ak gezet.

Ga eens luisteren of die slaapkop al wakker is.
Nico, slaapt tim nu nog steeds? Wat een lekker slaapkoppie zeg! Hier zijn de kids helaas altijd om zeven uur wakker.

Ella mag 'snachts niet bij ons in bed. Dat vind ze namelijk supergezellig en dan gaat ze alleen maar liggen kletsen.

Lau, je hebt mail.

Wij gaan op vakantie naar frankrijk, de loire. niet te lang rijden en in t voorseizoen wel een aardig grote kans op lekker weer.
Morgen allen,

Min laptopje thuis gaat het volgens mij begeven. Bepaalde letters op het toetsenbord weigeren, opstarten duurt anderhalf uur en hij loopt constant vast. Ga maar eens het een en ander opslaan voordat hij helemaal de geest geeft.

Josje, ga zo je hyves lezen... veel sterkte

En zo even in AK kijken naar de foto's, ben benieuwd, Nic.

Cees, balen van die stucadoors zeg... Normaal werk is toch het minste wat ze moeten afleveren.. en als die afspraken die ze niet nagekomen zijn. jullie hadden eld moeten krijgen.

Marius slaapt heel af en toe tussen ons in, mar dat probeer ik echt een beetje tegen te gaan.Hij neemt dan zo veel ruimte in beslag en ik word 's ochtends wakker met spierpijn in mijn rug, benen, armen... van de rara houdingen die je ligt..

Van het weekend wat spullen bij Ikea gekocht om huis een beetje te veranderen en spullen om te houten vloer mooier te maken. Maar dat laatste is werkelijk geen succes. Gisteren ruim 2,5 uur bezig geweest om vloer in te waxen (want dt was het beste voor de vloer volgens de meneer)....Nou het leek hier wel Hoiday on ICE... We vlogen hier met driedubbbele flick-flack door de kamer... Niet normaal zo glad. En de voer ziet er niet uit... Ga zo maa nieuw spul halen om wax te verwijderen...

Maar nu eerst even koffie...
Nitro, heb je teruggemaild, maar zie nu dat Nic al bezig is voor je. Probleem opgelost dus
haha...goeie actie Marlee! Was gewoon dweilen niet genoeg geweest?? Wel balen dat je die zooi er nu weer af moet gaan halen. Wax moet je volgens mij echt met boenmachine doen, anders krijg je het echt niet mooi. Wat misschien je vloer mooier kan maken is een spulletje van Pledge geloof ik, legt een soort laagje over je vloer heen. Wel uitkijken want het legt overal een laagje overheen...ik had echt maanden op het aanrecht van die plekken zitten. Weet even niet meer hoe dat spul precies heet.

Nina slaapt eigenlijk nooit tussen ons in...dan gaat ze namelijk alleen maar liggen keten. Maar we hebben eignelijk ook nooit problemen met haar in bed houden snachts (gelukkig)
Lau, was de kinderdisco aan het branden voor nitro. Die andere heb ik geloof ik niet. Dat zou ik R moeten vragen.

Ga even naar Tim, hij werd 10:10 wakker en is nu aan het ontbijten. Zo eerst maar even boodschappen doen.

Marlee, balen van de vloer. Wil die flickflack wel eens zien trouwens.

Nic, dat was een misverstand van mij over die dvd. Vraag van Nitro wordt al geregeld.

slaapt dat jong van jou tot 10 uur joh??? Mazzelaar!!!
Haha, dat is ook uitzondering hoor. En om half 7 is hij bij ons in bed gekomen omdat hij al wakker was en ik geen zin had om iedere 3 minuten zijn klingelgeval aan te zetten.

Wel lekker hoor.
Nic, klingelgeval??? Ben benieuwd wat dat is..

Zo, kind ligt al even te slapen en moeders heeft weer 2,5 uur op de knieen gezeten om de wax te verwijderen. En volgens mij is het nog redelijk gelukt ook. Nou kon het ook niet erger worden . Schuifpui maar opengegooid, misschien droogt alles dan sneller. Boodschappen binnen dus klaar om vanmiddag iets leuks te gaan doen met kind. Misschien even naar de dieren hier achter...

Vanmorgen ook nog met Marius naar HA geweest. We hadden het idee dat hij een beetje loenste, vertelde ze ook al kdv. Vooral als hij moet focussen of als hij moe is. Verwijzing naar oogarts gekregen (vind ik sowieso wel een fijn idee want ik heb hele slechte ogen)... kunnen we AL!!! 10 juni terecht. Niet normaal die wachttijden voor de oogarts..Nou ja, het is in hetzelfde ziekenhuis waar hij al loopt dus dat is wel lekker....
Jemig wat een wachttijd!!!!!

Klingelgeval is een schaap waarbij je aan een ding aan zijn kont trekt en dan gaat die muziek maken totdat het touwtje weer in zijn kont is verdwenen.

Heb net gehoord dat vriend volgende week maar 1 dag en nacht weg is naar zwitserland ipv 2 of 3 nachten en dagen. Dat scheelt wel veel zeg. Moet dan alleen wel de yoga overslaan want hij gaat dinsdag weg en komt dan woensdagavond weer thuis.

Tim is aan het hoesten dus maar eens hoestdrankje naar binnen gieten en eten koken, kunnen we over een half uurtje even naar mijn werk.

Hellooow,

Het lijkt hier heerlijk vanachter het glas!! Laat de lente maar komen! Gisteren liep er al een ree te grazen in weiland tegenover ons. Lang leve het buitenleven!

(alleen Moedervarken is ook aan het banjeren, hopelijk vind ze geen uitgangetjes)

Leuke foto's van de meeting, en leuke teksten erbij! Echt een foto verhaaltje.

En Jesse kruipt ook helemaal tegen mij aan, ik lig dan op de houten bedrand. Dus kan me voorstellen dat t met je buik al helemaal lastig is. Gelukkig hoef ik niet in "rara" houdingen te liggen als er een kind bij ligt (zal wel kama sutra zijn, of niet, Marlee? )

Dus Marius mss lui oog? Wel lang inderdaad, voor je aan de beurt bent...

Verdorie, heb ik nog steeds brandprogramma niet gestart... doe ik nu direct.
Dat is inderdaad een lange wachttijd Marlee, kun je anders niet ergens anders eerder terecht?

Ik ben ook wel klaar voor de lente Cees, wordt er ook helemaal vrolijk van, dat mooie weer. Ben echt blij dat ik straks met mooi weer (hoop ik) verlof heb!
Hmmm... zal ik maar niks over de longarts van Daan zeggen... Daar moeten we ook nog weer een keer naar toe voor controle, en de eerste mogelijkheid in de agenda van die arts was 16 juli... Gelukkig zijn er geen klachten, maar toch.

Had ik trouwens al verteld van zijn controle vrijdag? Was weinig bijzonders, en we mogen over 2 jaar terugkomen. Gaat de goede kant op dus.

Verder gaat het hier maar een klein beetje minder. Vanmorgen Daan snel weggebracht naar het kinderdagverblijf, vervolgens met Tessel naar de huisarts. We hebben allebei last van spruw, dus een zalfje gekregen om mee te gaan smeren. Wil ik vervolgens Tessel op het kinderdagverblijf droppen, heb ik geen kleingeld bij me voor de parkeerautomaat. Dus toch maar de gok genomen, en dat resulteerde een half uur later dus in een mooie bon van 50 euro Lekker balen, maar goed, eigen schuld, dikke bult.

Nic, kan het klingelgeval niet in Tim zijn bed? Daan heeft een aap aan zijn bed hangen, en die trekt hij dus zelf naar beneden. Gaat prima, vooral als hij nog geen zin heeft om te slapen, dan gaat het dus wat vaker aan. Hoort inmiddels ook bij de bedinventaris, naast beer, hond, beer en oi-je-jaar.

Marlee, balen van de vloer zeg. Is ie nu nog wel een beetje opgeknapt?

Heeft er iemand nog speeltips voor een dinsdag? Of mag ik ergens komen spelen met twee kinderen op dinsdag? Man moet dringend aan de studie, en heeft daarbij eigenlijk teveel last van Daan en Tessel en mij. Dus moet ik het huis maar even uit. Als het morgen mooi weer is ga ik naar de dierentuin, maar dan moet het wel lekker weer zijn.

ga nu nog even snel eten koken, en dan via de apotheek naar het kinderdagverblijf, kinders ophalen.

Groetjes!
Tieg, klingelschaap ligt bij Tim in bed maar hij weigert hem zelf aan te doen. Normaal vraagt hij er ook niet om 's ochtends. Hij is ook niet helemaal 100% maar wat er is weet ik niet. Wel dat hij veel moppert.

Dus bij jullie ook al zo'n enorme wachttijd, neem aan dat als er klachten zijn dat je dan makkelijker ergens tussen kan.

Je geeft dus nog wel borstvoeding, balen van de spruw. Het zit jullie ook niet mee. Hoeveel voedingen geef je nog?

Je mag trouwens best hier komen maar is nogal een reis voor jullie. Tim is morgen naar de opvang.

Cees, zelfs aan de andere kant van het glas is het lekker, zeker als de zon schijnt. Die is hier nu een beetje weg en dan koelt het meteen af.

Lau, nog 3 weekjes toch, dan moet het zeker mooi weer zijn. Vind het zo lekker die zon, krijg je inderdaad energie van en kan je tenminste ook lekker buiten dingen doen.

Zo ga eens even een klosborrel regelen. Over een week moet het bed op klossen maar dat gaan we eind volgende week wel doen. Hebben dan alleen wat hulp nodig, ook om het houten speelhuisje en de zandbak van Tim weer uit de garage te zetten. Die staan er nog steeds in sinds we met de tuin bezig zijn geweest. Dus dan nodigen we wat (sterke) vrienden uit en kook ik wel een pan bami of macaroni, biertje erbij. Is nog gezellig ook.

De kapper komt zo, iemand nog leuke tips voor mijn haar? Op moment wil mijn haar niets behalve niet goed zitten. Hoop dat het na de bevalling weer een beetje beter wordt.
Nic, heeft Tim niet gewoon last van een sprongetje? Daan had er pas ook last van, en ineens kan hij ook weer veel meer, praat hij weer een stuk beter en is hij ook gezelliger.

Op dit moment geeft ik nog twee voedingen, 's ochtends en 's avonds. 's Nachts in principe ook, maar toen ik dat besloten had, sliep Tessel ineens door Heb er nu wel een beetje spijt van trouwens dat ik afgebouwd ben, dus ik ga nu kijken of het mogelijk is om op de dagen dat ze thuis is (en ik er ook ben) de borst te geven, maar op de crechedagen niet te kolven. Eens kijken of mijn borsten dat snappen, en of Tessel dat ook gaat pikken.

Vanmiddag nog lekker aan het solliciteren geweest. Iemand nog tips over wat je in een begeleidende brief voor je cv moet zetten als je die naar iemand stuurt waar een bekende van je dat geregeld heeft? Mijn broer heeft geregeld dat ik mijn cv dus kan mailen naar zijn contactpersoon bij een groot uitzendbureau, die bij hun intern de uitzendkrachten regelt. Maar om nu zomaar een mailtje te sturen met "hierbij mijn cv zoals afgesproken", dat vind ik wat te ver gaan. Straks mijn motivatie nog schrijven voor een andere vacature, en dan kan ik daarop voorgesteld worden door het uitzendbureau. Ik heb nu zowaar het gevoel dat er wat schot in de zaak komt.

Ga nu even aan de slag, en dan vanavond maar eens op tijd gaan slapen!
hier eindelijk weer rust in huis..... het ging zo goed laatste maanden, maar Jesse was weer behoorlijk dwars in bed..

Dacht dat t mss volle maan was, maar tijdens honden uitlaten zag ik dat wel heel aparte maan was; eerste kwartier en heel duidelijk een bol ervoor (met schaamrood op de kaken weet ik niet meer welke bol; zon of schaduw van de aarde....)

Nu dus ook maar er gauw in, morgen op fietsje naar t werk, kijken of ik het red zonder doping! Gelukkig haalt gastouder de jongens op, scheelt me half uur lopen..

Belachelijk trouwens die lange wachtlijsten, dacht dat dat voor kinderen juist meeviel. Mag toch aannemen dat t bij ernstige zaken wel sneller kan?

Ook hier was je welkom geweest Tieg, maar ook tering end, en moet dus werken. Succes met brieven. (zou wel doen "zoals afgesproken" en dan idd met motivatie)

Trusten!

ps lau ik heb vermoeden dat t over paar weken stralend zomer weer is na deze nachtvorstjes
Morgen,

Nou, de vloer is er niet echt beter op geworden. Ok, het is minder glad, maar het ziet er niet uit. Nu maar hopen dat we deze week geen kijkers kijken. Ga het weekend wel eens bekijken wat ik er verder nog mee kan doen.

Tieg, je bent altijd welkom hier. Gezellig, hoor... Ben op maandag en dinsdag vrij.. Balen van die bon, zeg... En hoop dat het lukt met de sollicitatie.

Oh Cees, dwarse peuter .. gelukkig valt het hier mee. Alleen 's ochtends wil meneer totaal niet uitslapen, 06.15 uur en dan hebben we het wel gehad.. Daar moet ik nog iets op verzinnen.
Dwarse peuters, kan me er niets bij voorstellen

Tim zit in de zeurmodus sinds gistermiddag, alles wordt zeurderig gezegd of gevraagd. Niets is goed. Ben blij dat hij nu even naar de opvang is, even bijtanken zodat ik er vanavond weer tegen kan.

Tieg, ik zou in de begeleidende brief verwijzen naar je broer. Dat je van hem hebt gehoord dat je haar/hem een brief met cv mocht opsturen. Gewoon als extra zinnetje in het begin van je normale begeleidende brief.

Cees, het is heerlijk weer om te fietsen. Dat mis ik wel hoor, fietsen maar durf het niet aan. Veel te bang dat ik dan weer last van mijn bekken/schaambot krijg. Hoe lang moet je fietsen?

Oja, en van mij mag het mooie weer nu ook wel doorzetten hoor. Dit is al een goed begin, nu nog net iets warmer.

Ga nog even een rondje surfen en dan eens aan mijn lijstje beginnen. Heb allemaal kleine klusjes die ik vandaag wil doen. De meeste stellen niets voor maar moeten wel even gedaan worden.
Owja , hahah, die flikflak.. Voor jou minder lachen nu... Mss zo'n machine huren bij bouwmarkt? Used look is populair hoor.

6km fietsen Nic. Geen idee dat ver is, maar ik ben het niet gewend, dus fiets denk ik ook zo'n 6km/uur Maar wel mooi langs de weilanden.

Lopen naar gastouder had ik zondag getest, en dat was een half uur. (heen) Vanavond gaan we kijken naar een auto, die -als ie bevalt- zaterdag opgehaald kan worden.

Gister ff fiets onder het blad en spinnerag vandaan gehaald en even met Jesse gefietst, naar de brievenbus, dus Diego is on the way (denk morgen, was te laat) Bedankt voor jouw DVD, Jesse zat enthousiast mee te doen, en nu kan papa mee doen, hihi!

1.45 kon ik alsnog een schreeuwende Jesse uit bed plukken. Hij viel bij ons als blok in slaap, en bleef netjes op zijn plek. Maar kon ik niet anders, want hij zakte tussen onze matrassen in

Helaas begon Silvan een paar uur later...

Hoe bevalt je verlof Nic, het gaat best hard ofniet? Mooi kamertje! Alles is nu dus gereed? (op klossen na)

Jesse praat nu steeds met tong uit mond, ook zo irritant. Maar gelukkig heeft ie veel meer lieve momenten dan klier-modus.

En ik moet gaan bedenken welke kleuren ik in slaapkamer wil! Leuk! Maar ook moeilijk...

(ondertussen kletst Sil tegen de Viva-mevrouw )
Marlee, misschien even langs een vloerenzaak om te vragen wat je het beste kunt doen? Balen zeg, hoop werk voor niets dus.

Tieg, ik zou iets zeggen als "Bij deze mijn sollicitatie. Van Broer Tieg heb ik begrepen dat ik deze aan u kan sturen." Maar ik zou gewoon naam noemen, niet zeggen dat het je broer is. Dat is ws toch wel duidelijk of bekend. Hopelijk vind je snel wat leuks inderdaad.

Is het een beetje fietsweer vandaag Cees?
Hee, Nina loopt ook al de hele dag met haar tong uit haar mond te zwaaien...raar kind. En tandenknarsen doet ze ook, wordt ik helemaal gestoord van

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven