F'06

30-01-2008 14:02 4283 berichten
Alle reacties Link kopieren
Casey, 17.5 kilo en 1 meter?!!!!

ik heb echt een mini-meisje geloof ik. Nog geen 90 cm en 12 kilo ofzo... misschien moet ik haar een deel van mijn chocolade geven :-)
Tieg, schrikken he zo'n pseudokroep aanval. Heeft Tim ook gehad een tijdje terug. In de badkamer zitten met de hete douche aan werkt heel goed. Daar dan even een boekje lezen zodat hij weer rustig wordt. Of naar buiten werkt vaak ook al goed. Hoop maar dat hij het niet weer krijgt.

Daan, fijn dat het alweer wat beter gaat met Koen, kan me voorstellen dat hij nu wat langzamer gaat in zijn ontwikkeling. Straks maakt hij ineens een spurt.

En top je streef gehaald en maatje 34!!!

Ben weer eens moe. Het blijft gewoon geknoei met de fles geven. Ze dronk er wel weer uit, bijna 130 ml. Je zou denken dat dat genoeg is maar ze bleef onrustig en heet een uur later ook nog maar uit de borst gedronken. Ze weet nu heel goed hoe ze uit de fles moet drinken maar ze is gewoon te eigenwijs volgens mij. Vandaag zei iemand tegen mij dat het wel eens kon helpen om tepelhoedjes te gebruiken. Dan ligt ze toch aan de borst maar leert wel beter met een speen omgaan.

En ik wil een kindloos avondje. Ik loop continu op mijn tenen, niet alleen omdat ik wat moe ben. Omdat Floor nog niet goed genoeg uit de fles drinkt (ook al zal dat nog wel goed komen) maar zie er ook tegenop om te gaan werken. Vond het bij Tim na het verlof erg moeilijk om mijn draai weer te vinden op het werk. Vooral omdat je moeilijk extra kolfpauzes in kan plannen. Dan blijft er weinig tijd over om dingen op het lab te doen wat er dus toe leid dat ik mijn kolf en koffiepauze of lunchpauze combineer en dus 's avonds echt moe ben. Ook het concentreren vond ik toen erg moeilijk. Zie er nu gewoon extra tegenop omdat ik misschien wel een keertje weg moet tussendoor om Floor te gaan voeden als het echt niet gaat. Het idee al dat ze zo onrustig blijft omdat ze niet genoeg uit de fles drinkt en dan dus veel huilt.

En Floor wil gewoon 's avonds alleen op schoot slapen. Overdag en 's nachts slaapt ze in haar bed maar 's avonds niet. Dus dan ligt Tim op bed en zit je met de ander, zo kan ik nooit lekker in bad gaan want als ik haar steeds hoor huilen of weet dat R ondertussen alleen maar rondjes loopt met haar om te zorgen dat ze niet huilt.

Nu zit ik hier weer te janken terwijl het allemaal niets eens een echt drama is.
Nic, allereerst een dikke knuffel!!

Echt oplossingen heb ik helaas niet, maar je hebt kans dat Floor op t kdv wel beter gaat drinken. Daar hebben ze natuurlijk veel ervaring, en bovendien. Als ze na een uur weer honger heeft krijgt ze dan weer een fles. Misschien leert z ehet dan sneller.

En kan je anders proberen een keer een avondje oppas te regelen zodat je er even uit kan. Of een dagje, dan je moeder lekker voor de kids zorgt en jij even uit kan rusten.
Goedemorgen.

Nitro, weet dat ze daar op de opvang veel ervaring hebben dus zal ook best wel lukken. Als ze al heel snel weer wil drinken weet ik dus niet hoeveel voedingen ik mee moet geven want grote kans dat dan iedere keer de helft weg gaat. Niet dat dat zo'n ramp is hoor.

Had er ook al aan zitten denken om een avondje oppas te regelen zodat we even uit eten kunnen.

Ik ben gisteren al wel lekker in bad geweest dus al even tijd voor mezelf gehad. lekker maskertje gedaan.

Tim kan hier trouwens ook al een tijdje de voordeur openmaken. Wij hebben geen knip dus de deur gaat iedere keer op slot. We hebben dus maar een sleutel bij laten maken en die hoog bij de voordeur gehangen want moesten iedere keer zoeken naar onze sleutels als de deurbel ging.

Lau, Lasse doet het goed zeg! Top.Bevalt de nieuwe opvang voor Nina? En wat een gedoe met jullie vorige huis. Kan me ookniet voorstellen dat ze het op jullie kunnen verhalen, zeker niet als het op dat moment niet gemeld is.

Marlee, wat fijn dat je bijna klaar bent met uitpakken. Ben je al een beetje gewend aan je nieuwe huis? Het scheelt zeker wel veel reistijd met je werk.

Dok, waarom bel je niet gewoon een kinderarts. Je maakt je toch zorgen en als er niets aan de hand is kan die je dat ook vertellen. Ze drinkt ook erg veel voedingen op een dag zeg. Wel een enorm verschil met Lisa hoor, moet wel gek zijn voor jou.

Ik ga straks weer eens luiers proberen te halen. Ze zijn in de aanbieding bij de etos en heb nog een kortingsbon maar ze hadden maatje 3 niet meer dinsdag en die moet ik hebben voor Floor. Kan ik meteen even bij de hema naar binnen want die schijnt weer veel in de opruiming te hebben.
Tieg, schrikken zeg, zo'n pseudokroepaanval. En van een nacht bij de ha-post knap je natuurlijk ook niet op!

Nic, klinkt bekend hoor, dat Floor niet in bed wil slapen 's avonds. Lasse hier ook niet, zit je de hele avond met kind op de bank. Dan slaapt ie wel maar als we m dan in bed leggen is het gelijk krijsen. En na laatste voeding valt ie gelijk in slaap in bed

Bedacht me gisteren dat we anders maar een rondje lopen met de kinderwagen savonds en als ie dan in slaap gevallen is, gewoon laten slapen in de kinderwagen. Weet nog niet of het gaat werken maar kan je bij Floor ook proberen natuurlijk.

Nieuwe opvang van Nina bevalt goed hoor, moet zelf nog wel wennen aan de leidsters, wou dat ik die van oude kdv had kunnen overhalen mee te komen ...maar op zich zijn ze hier prima hoor en Nina heeft het naar haar zin, dat is natuurlijk het belangrijkste. En ze heeft alweer een vriendje, Owen, daar heeft ze het de hele avond over

Even snel douchen eerst...Lasse ligt te slapen en straks komt mijn moeder koffie drinken. Wil niet dat ze denkt dat ik een verslonste moeder ben
Lau, klinkt echt precies zoals het hier gaat. En voor een rondje lopen moet het wel droog zijn. Rondjes lopen in huis werkt in ieder geval niet hier. En na de laatste voeding is ze dus ook zo vertrokken.

Volgens mij wil de kat aandacht, hij zit steeds in mijn nek en aan mijn handen, typt best lastig. Ga er maar eens een pilletje in doen, die had ze gisteren al moeten hebben.
Heb je geen regenkap en regenjas dan?? Als het kind ervan gaat slapen heb ik het er best voor over om beetje nat te worden hoor

Mijn haar is een drama op het moment, pluist echt alle kanten op...en ik heb steeds last van opvliegers , zweet loopt dan in straaltjes van me af. Hoop dat die hormonen binnenkort al minder worden
Tieg, das schrikken met Daan. Als Marius het benauwd kreeg, gingen we ook altijd in de badkamer zitten, douche heet aan en flink stomen. Hielp bij hem altid goed. Allergieen zijn trouwens goed onder controle zolang hij maar niet te lang in de buurt is bij katten of in huzien waar katten leven.

Oei, Ella die de deur al open kan doen (en Daan dus ook al). Marius kan wel bij de klink, maar gelukkig hebben wij nog een halletje voor de voordeur waarvan we de klink omhoog hebben gezet.

Daan, fijn dat het met Koen beter gaat. We hebben dat met Marius ook gezien toen hij zo ziek was, dat hij niet echt vooruit ging. Maar zodra hij zich beter voelde ging het allemaal met sprongen vooruit. En maatje 34!! Hele kanp, maar voel me wel een beetje depressief worden met al die kleine maatjes om me heen .. Gelukkig ben ik zwanger

Cees, Jesse is inderdaad al groot, zeg. Maar ik vond dat je dat ook al goed kon zien op de foto's in de AK.

Nic, ... Ik denk dat wat de rest ook al zegt dat het best goed al gaan op kdv. Zij hebben daar zoveel ervaring mee. En wel lekker dat je gisteren in bad bent geweest, maskertje erbij... Dat doet een mens vaak goed..

Lau, mijn haar pluist ook alle kanten op, maar ik smeer nu een klein beetje geld van zwitsal erin (gebruik ik altijd voor Marius) en daar wordt mijn haar zacht van... (moet niet in de regen gaan want dan krijg ik een blond afro-kapsel , daar helpt niks tegen).

Voel me de laatste twee dagen helemaal niet lekker. Gisteren de VK gebeld, maar die zegt dat het er allemaal bij hoort. Heb pijn in mijn buik en vanmorgen weer overgeven (sorry!!) en hoofdpijn. Ga straks toch nog maar een keer VK bellen..
Marlee, ben je bang dat je weer hoge bloeddruk krijgt? Idd gewoon weer bellen hoor, dan kan je beter een keer voor niets langskomen.

Ennuh, geld van zwitsal?

Hier ook drama haar. Wil mijn krullen weer terug maar sinds ik zwanger werd van Floor zijn die verdwenen.

Opvliegers lau, gelukkig niet veel last van maar 's avonds zit ik wel de hele avond te zweten. Overdag niet.
Mijn haar valt slap naar beneden, precies voor mijn ogen en langs mijn flappies. Geen volume in te krijgen. Ook niet als ik in de regen ga staan... Dus ik zat laatste tijd te denken aan een grof permanent. Kan ik straks ook meeklagen!

Nic, heb je geen vakantiedagen meer die je er achteraan kunt plakken? En gebruiken jullie al fopspenen? Mss heeft ze na de fles nog zuigbehoefte oid..

En hebben Lasse en Floor niet "gewoon" een huiluurtje? Willen ze ook niet in de wipstoel/ in de box/ wandelwagenbak slapen als ze in de kamer staan?

Silvan draait nu eerst tig keer om, moppert dat ie dan klem zit en na een paar keer terugdraaien en speen geven, valt ie in slaap. Nu ligt meneertje te maffen in de wipstoel. En mama om 5.30 wakker maken..zucht.

Marlee, balen dat het niet lekker gaat. Was de misselijkheid eerst wel minder geworden?

Lau al druk bezig met snuffelen op Hyves? Naar oude vlammen enzo

Tieg, al weer wat bijgeslapen?

Hier klemt de voordeur, dus die krijgt ie nog niet open, gelukkig. Maar als ie naar buiten wil, loopt ie meestal naar de achterdeur en daar kan het weinig kwaad ivm hek.

Heb eea op MP gezet, maar gaat me niet snel genoeg!

Nu mezelf maar schop onder mijn maat 42/44 derriere geven, want anders heb ik om 15 uur nog niks gedaan!
haha, al onze kapsels. In het kader, meeten zonder kids kunnen we misschien allemaal tegelijk een metamorfose ondergaan.

Cees, heb nog wel vakantiedagen maar wil die nog een beetje bewaren. R heeft ze namelijk bijna op dus ik zal vrij moeten nemen bij ziekte. Als het niet lukt dan kan ik altijd nog een week vrij nemen.

Oja, speen hebben we geprobeerd maar die wil ze absoluut niet (net als Tim), alleen de pink en die ook niet altijd trouwens.

En Floor slaapt echt alleen op de arm, zou willen dat ze in de wipstoel/box/wagen ging slapen maar helaas. Ze heeft het een tijdje wel gedaan hoor dus zal wel weer een periode zijn. Zo erg is het niet maar handig is anders want als je dan even naar de wc moet wordt ze alweer wakker en kan je weer van voren af aan beginnen.

Wat leuk dat Silvan zoveel aan het draaien is. Vindt die ontwikkeling zo leuk om te zien allemaal.

Nu even voeden en dan zo naar de winkel voor de pampers.

Is wel duidelijk dat ik ook niets uitvreet vandaag. Heb wel de dominee een mail gestuurd want hij was niet bereikbaar, voor het dopen van de kids. We gaan alleen nooit naar de kerk.

En mijn tanden zijn weer mooi, belde de tandarts om een afspraak te verzetten maar mocht ook meteen even komen. Controle had ik al gehad, was nu alleen even tandsteen en polijsten.
Afwas is hier nu af, en Jesse op bed. Silvan schuift wat door de kamer heen, maar die zal zo wel fles willen. Vandaag staan er 2 leveringen op de planning, dus weer aan huis gebonden. Ach tis toch slecht weer...

Zit nu aan de optimel caramel vla met Special K erdoor. Niet zo'n lekkere combi. Maar beter dan met yoghurt, dat krijg ik niet meer weg! (mss wel een yoghurt milka)

zal ik ooit mt 34 halen? :-)

Vind het wel jammer dat Jesse al zo groot is. Babyvet gaat er af, hij wordt in mijn ogen gewoon mager... Til m ook niet zo snel meer op. Mijn kleine 1e baby wordt al echt een grote jongen Dat t hard ging wist ik, maar zo snel... Gelukkig heb ik er nog eentje, die soms heerlijk tegen me aanleunt (Jesse is nooit knuffelkont geweest). Maar als het in zo'n rap tempo door gaat, tik hier straks:

"Nou ik heb Jesse net naar school gebracht. Even mee naar binnen geweest. Hij hield me stevig vast. Maar vond het ook wel interessant. Toen was het tijd voor een kus en ging alleen naar huis. Met tranen in mijn ogen..."

of

"Nou, we hebben zijn spullen verhuisd. Wat is het hier nu leeg en stil. Hij zit daar goed en redt zich vast wel. Maar ik had m, ondanks ons gemopper, toch liever elke nacht thuis.... Wat is die tijd toch hard gegaan...."

Haha, muts dat ik ben, zit er nu al om te janken!!!
quote:casey schreef op 10 juli 2008 @ 12:46:

Maar als het in zo'n rap tempo door gaat, tik hier straks:

"Nou ik heb Jesse net naar school gebracht. Even mee naar binnen geweest. Hij hield me stevig vast. Maar vond het ook wel interessant. Toen was het tijd voor een kus en ging alleen naar huis. Met tranen in mijn ogen..."

of

"Nou, we hebben zijn spullen verhuisd. Wat is het hier nu leeg en stil. Hij zit daar goed en redt zich vast wel. Maar ik had m, ondanks ons gemopper, toch liever elke nacht thuis.... Wat is die tijd toch hard gegaan...."

Haha, muts dat ik ben, zit er nu al om te janken!!!

Zou wel cool zijn als we hier over een jaar of 18 allemaal nog met elkaar forummen...op het topic Feb06kleinkinderen ofzo

Ik moet nog mijn hyvesprofiel aanpassen, en moet ook even uitzoeken hoe ik nou instel dat niet iedere malloot mijn profiel kan bekijken. Heb nu al berichtje gehad van die ene ex waar ik echtechtecht niets meer mee te maken wil hebben
haha nu al stalkers

volgens mij kan dat in e menu/ profiel

ik snap er zelf ook nog weinig van, maar red me tot nu toe prima!

sil en jesr hebben samen dikke lol, liggen allebei in een deuk!

boel is hier ook niet veilig meer, want silvan sjeest rond in zijn loopkarretje. en jesse vind zo'n levende "man" in een auto veel leuker duwen! dan een tractor met duploman
Haha, gezellig he, dat spelen samen. Jammer alleen dat ze ook samen ruzie maken, althans hier wel. Maar goed ze kunnen elkaar ook niet missen. Jesse speelt gewoon helemaal niet als Lars in bed ligt. Dan vraagt ie mij continu: wanneer is Lars nou wakker??

Nico en Lau, heel herkenbaar, en een periode waar je helaas doorheen moet, inclusief hele avond sjouwen met je kroost. Ik heb het bij alledrie gehad, de eerste 12 weken rondlopen 's avonds. Nu weet ik dat niet meer, maar toen baalde ik ook zo stevig dat je geen avond meer voor jezelf hebt. Het leek er bij ons op dat ze 'avonds meer last van hadden van krampjes of zo, en als ik het zo hoor, heeft gewoon ieder kind het, en zal het misschien bij een babyritme horen of zo.

Lau, hoe is het afgelopen met het rioolverhaal? Heb je rechtsbijstand ingeschakeld of zoiets? Want volgens mij kunnen ze jullie nergens op aanspreken, want het was gewoon niet bekend bij jullie toch?

Klote voor hun, maar that's life en dat is het risico van een huis kopen. Als jullie er nog net zelf hadden gewoont, waren de kosten voor jullie geweest.

Tieg, hoe gaat het met mijn naamgenootje? Is hij een beetje opgeknapt?

Zo direct komt de band hier, taartjes eten voor mijn verjaardag en sets maken voor ons volgende optreden. Als het allemaal doorgaat (ze moeten alleen nog akkoord gaan met onze prijs) gaan we 31 augustus op een jaarmarkt in Schijndel optreden, de hele dag. Super he?

Ik zal jou eens gaan zoeken op hyves, Lau, wil ik jouw vriendinnetje worden.
hola meisjes,

Daan, je klinkt alweer een stukje opgewekter!

En morgen jarig! Leuk, alvast gefeliciteerd, veel plezier en geniet van de taart!

Casey, wat grappig. Ella wil ook graag met Milan spelen. En milan lacht altijd heel hard als ze 'leuk' doet. dus die hebben ook echt dikke pret samen. En milan tijgert nu de kamer door. Sinds eergisteren ook een beetje vooruit. dus nu maar hopen dat ie wel een beetje van ella's speelgeod afblijft anders vind ze t msischien toch minder leuk.

En hoe groot is Silvan nu? Milan vanmiddag gewogen, precies 7.5 kilo.

Lau, vind het al heel wat dat je aan het hyven ben. Iedereen probeert mij er ook toe over te halen, maar ben al druk genoeg met het forum bijhouden :-)

Marlee, hoe gaat t nu?

verder neit zo veel puf om uitgebreid te reageren, te hard gewerkt, ga even bank hangen.

Aanvallen!!! Danielle, gefeliciteerd!!

Cool als het de 31ste doorgaat! Maar wat minder wb meeting, want die moet dan echt verzet worden... Of we moeten allemaal naar jou gaan kijken!

Silvan zit wel aan al t speelgoed, en Jesse pakt t ook vaak af. Vooral de tractors en de graafmachine van Duplo. Maar daar heeft ie ook gelijk in, want dat heeft hij allemaal gekregen. Maar Silvan is al heel tevreden met een glasonderzetter en de glazen plaat onder de tv. Maakt lekker veel kabaal!

Sil woog bij laatste bezoek CB 9.3 kilo. Dus dat scheelt ook al paar kilootjes tov Milan! En hij probeert al zijn knieen te gebruiken met tijgeren, maar dat wil nog niet echt. Maar hij komt waar ie komen wil. Vooral de hondebrokjes zijn interessant!

De klusjesman is zowaar aanwezig, MET 2 man versterking! Ben benieuwd hoever ze komen.Liefste ontvlucht ik nu het huis (lekker naar kapper of onder zonnebank of sjoppen) maar helaas moet ik weer verder met kozijntjes in grondverf zetten.. bleh.

Nu ff wat eten, ga bijna van mijn stok.

Daan, gefeliciteerd!! en veel plezier vandaag
Casey, wat goed, eindelijk klusjes mannen aanwezig, en dan nog wel meerdere ook! zijn ze een beetje lekker?

Volgens mij lopen milan en silvan aardig gelijk op qua ontwikkeling. Milan is nu ook vooruit aan het tijgeren, en probeert de knieetjes te gebruiken.

echt leuk!
HIEP, HIEP, HOERA!! Daan, gefeliciteerd... geniet maar van de gebakjes... en alle knuffels van je mannen!

Cees, vind het ook hard gaan met die kids, hoor. Snap dat je er af en toe beetje emotioneel van wordt (heb ik ook ).

Gisteren toch bij VK langsgeweest ivm met mijn hoge bloeddruk etc bij Marius. Heb vanmorgen mijn urine bij de HA moeten laten controleren op blaasontsteking. Kan na 13.00 uur bellen voor de uitslag, dus we wachten nog even af. Vanmorgen voelde ik me ook iets beter dus ...
Daan, van harte!!! Heb je al veel taartjes op?

Marlee, uitslag al binnen? Gelukkig voel je je wel alweer wat beter vandaag

Nitro, ik denk ook niet dat ik al te veel op hyves zal zitten, kan het hier al nauwelijks bijhouden...

Heb het een beetje gehad vandaag merk ik. Prutweer werkt ook niet mee. Gisteren ruzie gemaakt met man omdat ik het idee heb dat hij het laat afweten wat betreft verzorging van de kinderen. Hij begint al te zuchten als ie een half uurtje met Lasse op de bank heeft gezeten savonds terwijl ik Nina in bad aan het doen ben. Daar kan ik niet zo goed tegen hoor. Hij mag Nina ook in bad doen maarja...daar heeft ie dan ook geen zin in. Ehh...ik ook niet altijd hoor!

Nou ja, we zijn gewoon allebei moe merk ik, en kunnen dan even niet zoveel hebben van elkaar. En ik zit sowieso niet zo lekker in mijn vel op het moment en last heb van algehele ontevredenheid...gaat allemaal net niet zoals ik het graag zou willen. Ik ga er maar van uit dat het de hormonen zijn...iemand nog tips?

Rioolgedoe loopt ook nog door. We hebben inderdaad rechtsbijstand ingeschakeld. Hoop dat het snel allemaal opgelost kan worden, heb helemaal geen zin in dit soort gezeik.

Je mag wel een taartje extra daan dus deze zijn voor jou.

Gefeliciteerd en een fijne dag!!

Ga de knul van mij weer in de gaten houden. Het gaat vandaag al heel goed en het loopt best lekker. Fijn is dat.

Lau, zijn gedeeltelijk hormonen hoor dat je niet lekker in vel zit. Bij mij hoeft er ook maar weinig te gebeuren en ik heb het helemaal gehad. Maar een nacht goed slapen helpt al heel goed vooral in combinatie met een lekker bad van tevoren.

Merk dat R hier nu ook steeds meer met Floor gaat doen dus dat geeft mij ook meer rust. Je hebt allemaal tijd nodig om weer te wennen aan de nieuwe situatie en dan ben je gewend en ga je weer aan het werk en moet je opnieuw werken.

Cees, super dat je nu 3 klusjesmannen hebt.

marlee, uitslag al binnen.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Even snel want ik kom weer om in het werk... Geen bijzonderheden, maar moet wel dinsdag bij de HA komen omdat ik de klachten blijf houden. Geen idee wat die eraan kan doen, maar ok..

Ladies, nog geen internet dus zeg jullie weer even gedag voor de komende dagen...
lau ik ken het... komt waarsch omdat je moet wennen aan de nieuwe situatie. Met Nina gingen de meeste dingen als vanzelf en nu moet je je instellen op het ritme van Lasse. En als man dan ook niet echt behulpzaam is... Daarbij heb je ook nog de zorgen van die eis van de nieuwe bewoners EN de hormonen..

Neem maar een glas roosvicee ofzo, "komt wel goed schatje"

Die man van mij is spontaan uit zichzelf de kinderen aan het ophalen vh kdv....... Hier ook behoorlijk wat irritaties, maar bij mij ligt de oorzaak voornamelijk aan de verbouwing. Denk dat ik ook beter zou slapen als we ieder een eigen slaapkamer hebben, want ik word gewoon van elk geluid vd jongens wakker.

Zo genoeg geklaagd op Daan haar verjaardag! (mmm ik zie plaatje van koekiemonster, ik wil ook koekjes!!)

Vandaag best productief bezig geweest, terwijl ik ook veel op MP heb gezeten. Wat scheekt dat als je de boodsch al binnen hebt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven