F'06

30-01-2008 14:02 4283 berichten
Alle reacties Link kopieren
jeetje mina.. ben net met jesse naar de kapper geweest, want tijdens ek had KDV zijn kuif oranje gemaakt, wat er dus niet meer uitging en hij weken rossig is.

moest met tondeuse, hij heeft de hele zaak en het winkelcentrum erbij bij elkaar geschreeuwd. Ze deden de deur zelfs dicht..... Toen er echt geen land meer met m te bezeilen viel, heb ik gevraagd of het ergste (bij oren en nek) met schaar mocht, en toen kwam ie weer tot bedaren. pfffffff zweet liep me over de rug.

dit korte staat m niet echt en hij is nog steeds licht oranje... :(

Fijn weekend allemaal!!
Kom je/Moet ik die bak nog halen Cees??

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
haha, tis exact dezelfde kleur!

Heb m gemaild wat staat is + offie nog wel rolt, dus machtsverheffen, vermenigvuldigen, delen, worteltrekken, optellen, aftrekken....

khep weer wat moois gezien, in leiden... das helemaal een end uit d erichting.
Goedemorgen!

Het was hier alweer vroeg dag. Half 7 was Floor wakker, wel voor het eerst na de voeding van half 12, dus heb 6,5 uur kunnen slapen aan 1 stuk. Na de voeding maar even gaan kolven want op een of andere manier had ik weer enorme stuwing en toen hoorde we Tim ook al. Ben nu dus al een poos beneden, frietpan schoongemaakt, vaatwasser leeg, kaarten van Floor opgeruimd en het ontbijtje dat Tim voor mij had gemaakt opgegeten. En dan is het pas 9 uur en vent en Floor liggen nog te maffen.

Cees, lekker zeg van het kdv, wat hebben ze gebruikt?

Daan, hoeveel taartjes heb je gegeten? Heb je een leuke dag gehad?

Ik ga nog even wat mailtjes versturen nu Tim, nog lekker aan het spelen is.
Leiduh ga ik nie haluh hor

Ha leuk er zijn kinderen aan het bellenblazen ze vliegen hier allemaal langs het raam.
6.5 uur slapen is cewl!
goedemiddag!

Hier ook een vroege ochtend Nico, iedereen was om 8 uur al gedouched en al benenden. Toen nog even een cake gebakken en om 10 uur zat ik al bij de kapper.

Wat lief trouwens dat Tim ontbijt voor je maakt! Knap hoor dat ie dat al kan.

Milan ligt hier op de grond te spelen, en telkens als ik naar hem kijk gaat ie heel hard naar me lachen, echt een scheetje is het!!

Casey, leuk zo'n kdv!! Bij ons kdv komt ook de kinderkapper langs, superhandig en ze zitten allemaal heel lief stil.

Lau, herkenbaar hoor! Hormonenen, allebie moe, wennen aan nieuwe situatie. en zo'n kleintje is weer heel anders dan Nina die al een hoop zelf kan. We hebben die crisis hier ook gehad.

Moet nu eigenlijk even zooi gaan ruimen, maar heb geen zin... ga mezelf maar even een flink schop onder mn kont geven geloof ik!
Vish, is nemo nog steeds zo'n nachtbraker?
Nope, mijn Nemo is op dit moment een modelkind op alle fronten.
Good for you!!!

Is hij ook al zindelijk?
Yep.

En hij fietst met zijwieltjes
jeetje... jij hebt echt een wonderkind!!!

die gaat als t zo doorgaat op z'n 12e naar de universiteit.

allemaal jou genen, toch!!
All Mine Indeed
Haha, kreeg een houten ontbijtje hoor uit de speelkeuken. Brood met gebakken ei en nog een wortel erbij

Heb net hier de weekend chaos een beetje opgeruimd. Op een of andere manier is het hier op zaterdag in de loop van de dag alsof er een bom is ontploft. Was is ook bijna weggewerkt.

Nu doe ik niets meer (alhoewel ik dat al eerder heb gezegd vandaag).

Vish, leuk man, fietsen met zijwieltjes, erg knap. Tim moet nog de driewieler doorkrijgen. Geeft Nemo ook fietslessen en zinderlijkheids trainingen?

Ik had deze week een shirtje gekocht voor mijn pasgeboren nichtje maar vond hem eigenlijk te leuk om weg te geven. Houd hem nu dus zelf en heb vanmiddag iets anders gekocht als kraamkadootje. Altijd leuk die opruimingen, kan je tenminste veel kleertjes voor weinig geld kopen. Vind het nu wel nog meer opvallen dat er voor jongens zoveel minder keus is, alles lijkt op elkaar.
Ja, wat een leuke meisjeskleertjes overal he Nico! Ga je helemaal los nu? Zou ik wel doen hahahaaahaa.

Er staat een fietsfilmpje op mijn hyves, misschien vind Tim het wel megastoer en klimt hij daarna meteen op zijn eigen scheurmonster
Nee Visje, jij hoeft daar ook niet naar toe te karren past toch niet in jouw spacewagon, beter in mijn transporter. Maar helaas nog geen reactie gehad, vervelend is dat.

Vanmiddag feestje gehad bij oude buuv. Als ik haar zie moek altijd sjanken, terwijl we nooit vaak bij elkaar over de vloer kwamen. Special connection ofzoiets.

Maar vriend heeft gedronken, en dat is nu nog te merken, errug vervelend... drukt nu op toetsenbord enzo..... zucht.

Hier ook weer kort nachtje maar niu door opdringerige vlieg. Silvan heeft al 2 dagen tot 7 geslapen! Doe m nu ook later naar bed dat helpt dus.

Lau al weer vrede thuis?

Nic hier is het ook altijd een bende. ze hebben ook veels te veel!

Ow vader schuift Jesse op mij af.. luiwammes.
Tijd voor koffie met een likeurtje!
Wat een gezellige drukte hier, dames! Ik heb wel bijgelezen steeds, hoor

Lau, is de hormonenstorm al gaan liggen? Hier is het lijf weer aardig in het gareel na bijna 6 maanden. Extreme haaruitval is gestopt, nu geen 'dooie ratten' meer in het doucheputje maar muizen... Nog 2 kilo te gaan. En verder vrij stabiel qua humeur.

Tieg, is Daan alweer ok?

En kinders van Danielle?

He, de zomer is toch geen tijd om ziek te zijn!

Hier lekker druk met zindelijkheidstraining (klinkt erger dan het is..) Lisa loopt in principe de hele dag zonder luier rond (met gewone broek en onderbroek) Schoonvader is zelfs naar de bakker gegaan met haar (is ruim 5 minuten lopen) Toen moest ze daar net plassen en heeft toch de wc gehaald!

Wij helemaal trots. Even later zit ze op de bank....mama, ik heb geplast

Net even een was gedraaid met o.a. 5 (!) lange broeken van Lisa...

Maaaaar, het zit eraan te komen.

Maartje gaat de laatste dagen erg goed, drinkt lekker, ook bv en Nutrilon uit de fles gaan er aardig in. De dietist raadt toch af om al wat vaste voeding te geven, ze is over 2,5 week natuurlijk ook al 6 maanden, dus even geduld kan wel. Ze is ook zeker niet vel over been. (Weten de meisjesmama's nog wat de dames wogen bij 6 maanden? Lisa was nl. niet representatief met haar 7,5 kilo...)

Cb heeft ook nog gezegd dat we ons geen zorgen hoefden te maken over haar ontwikkeling zolang ze wel wat groeit, natte luiers houdt en vrolijk is. En de enige manier om eten naar binnen te krijgen als een kind niet wil is sondevoeding en dat is natuurlijk echt een laatste redmiddel bij een kind dat zichzelf anders uithongert. En zo erg is het dan (gelukkig) weer niet!
Dank jullie wel voor al jullie felicitaties.

Jemig Dok, heftig hoor dat ze zo slecht eet. Ik zou me daar continu zorgen over maken denk ik. Ik zal mijn zusje eens vragen, meiske van haar is nu 5 maanden, wat ze nu weegt. Heb je een beetje een richtlijn.

Wow, Vish, wat een modelkind heb je nu. Je moet er wat voor over hebben in de eerste maanden, met die korte nachten allemaal, maar ja, dan heb je ook wat moet je maar denken. Handig zeg, dat hij al zindelijk is. Lars gaat wel keurig op het potje zitten, maar plast zodra hij eraf gaat zeg maar. Heeft er duidelijk nog geen zin in. Ach Jesse kwam ook vanzelf toen ie 2 jaar en 9 maanden was, dus ik wacht nog wel even af.

Vanmiddag naar de Plopfilm geweest in de bioscoop. Toen we daar zaten kwam ik er pas achter dat we die film gewoon thuis op dvd haden, mmmm, waarom draaien ze dan ook een oude film in de bioscoop??? Ik dacht dat ze gewoon een nieuwe film zouden draaien. Maar ja, kindjes vonden het toch wel heel erg leuk, dus gaf niks.

Gisteren is dat vrouwtje geweest om de wateraders buiten te mikken. Ze gooit natuurlijk niet de wateraders zelf buiten, die zitten diep in de grond. Maar de negatieve energie die eruit vrij komt, heeft ze verplaatst naar de straat. Heel raar allemaal maar alle kids hebben vannacht doorgeslapen. We moesten ook allemaal op de bank gaan liggen en dan ging zij met haar ring aan een touwtje over ons heen en liep vervolgens naar buiten om "het" weg te gooien. Heel wazig allemaal, maar de kindjes waren superrustig bij haar. Ze heeft ze ook nog allemaal vastgehouden, opgetild en over hun bol geaaid, en vervolgens weer haar handen naar beneden geslagen alsof ze iets vies van haar handen af sloeg. Heel raar, want normaal zijn ze heel erg bang van vreemden, maar Lars stond zelfs met zijn handjes omhoog naar haar toe, en ging ook als eerste op de bank liggen om "behandeld" te worden. Ik ben er nog van onder de indruk, maar ben heel erg benieuwd of het zal helpen. Vandaag zijn we wel allemaal echt heel erg moe, alsof iemand alle energie uit me heeft weggehaald.

Vanavond lekker voetbalvrouwen kijken weer, er liggen er al twee in bed, en die derde volgt snel. Lekker de avond voor ons alleen.
Daan, nog gefeliciteerd met je verjaardag! Leuke dag gehad? En fijn dat jullie vannacht wel allemaal doorgeslapen hebben.

Dok, Daan woog met 5 maanden 5135 gram, en met 6 maanden 5910 gram. Hij ging toen ook naar de diëtiste om aan te komen. Vast niet relevant, omdat hij natuurlijk spuugde, maar meer kregen we er ook niet in.

Vish, je hebt gewoon een bijzonder kind! Nemo gaat echt supersnel zeg! Met je werk alles goed?

Nic, lekker is dat he, met een meisje. Ga hier ook behoorlijk los, de la van Tessel puilt behoorlijk uit Fijn trouwens dat Floor wat langer slaapt ´s nachts.

Cees, lekker zeg, 3 klusjesmannen! Is het al een beetje opgeschoten?

Lau, wat een gedoe ineens over het riool van jullie vorige huis! Is dat niet iets wat onder een bouwtechnische keuring kan vallen, en dus het risico voor de kopers is?

En hormonen... niks leuk Kun je niet met man afspreken dat hij de avond met Nina doet, en jij met Lasse? Die zul je toch wel moeten voeden enzo. Die afspraak hadden we hier, ik ging er voor Tessel uit, en hij voor Daan. Hij bracht Daan ook naar bed, alleen wil Tessel nu niet slapen als man haar naar bed brengt. Da's dan weer de keerzijde

Hier trouwens een druk weekend gehad. Daan had gisteren zijn eerste verjaarsfeestje van een vriendinnetje van de creche dat 3 werd. Leuk gespeeld, er waren nog 2 andere kinderen uitgenodigd. 's Middags nog kraamvisite voor Tessel van een tante van man, en vandaag verjaardag van vriendin. Heb ik meteen een aantal dates mee gepland om eens uitgebreid mee te gaan shoppen, kan ze mooi helpen met wat leuks uitzoeken.

Met Daan gaat het verder goed, is niet meer benauwd geweest. Heeft overigens nog wel een antibioticakuur, en nog wat andere dingen aan medicijnen. Nic, heeft Tim dat ook gehad? Want ik hoor van anderen dat die dat nooit gehad hebben, dus ga er zelf ook wat over twijfelen.

En is er trouwens iemand bekend met ringworm? Dat lijkt Tessel nu namelijk te hebben Van de creche kwamen ze vrijdag op ringworm, en van internet begreep ik dat we dan maar met miconazol moesten smeren. Dus daar zijn we nu maar mee gestart, man gaat dinsdag wel met haar naar de huisarts. Ze heeft er geen last van, het ziet er ernstiger uit dan het is.

Nu nog even gauw een jurkje afmaken, en dan nog een beetje op tijd naar bed. Morgenavond komt er een vriendinnetje van Tessel haar maandgroepje eten, die moet hier in de stad zijn voor het werk.

Groetjes!
Nico, een houten onbijtje! I dach echt dat ie broodjes voor je had gemaakt, was al verbaasd :-) En leuk he, meidenkleding! Al hoewel ik het nu lastiger vind gaan worden. Want van die supersexy dingen voor kleine meisjes, dat vind ik dan weer niets.

casey, gezellig typen emt zo'n dronken, kinderen afschuivende man, leuke weekend gehad verder?

Dok, Fijn dat het met maartje de goede kant op lijkt te gaan. En alweer bijna een half jaar?! Dat gaat hard zeg. Ella was met een half jaar 6480 gram. Milan 6410 gram.

En wat super knap van Lisa,dat ze het ook op kan houden! wij moeten er ook weer mee aan de slag. Hadden t er toevallig vanmiddag nog over. ALs we gaan douchen ofzo zetten we dr alitjd even op de wc en dan doet ze wel een plas.

Daan, klinkt toch wel bijzonder van dat vrouwtje. Ik duim heel hard dat het jullie helpt en de nachten vanaf nu heerlijk rustig zijn!!

Tieg, ik dacht ook dat je met pseudokroep verder niets kreeg. Zou anders even googlen. Maar fijn dat t weer goed met hem gaat. Ook geen ervaring met ringworm hier.

En lekker zo'n druk weekend.

Hier weinig gedaan, wel lekker naar de kapper geweest en verder weinig. Man had zaterdaggestapt dus die was brak en moest uitslapen. Dus heb gezellig de kindjes geentertaind. Maar die zijn op t moment beide heel lief, dus dat is goed te doen. En milan heeft er weer een tandje bij, nummer 3!
goedemorgen,

duimen jullie mee dat milan niet ziek gaat worden en de operatie uitgesteld moet worden?

Hij begon gisteren om een uur of tien 's avonds te huilen, heel zielig en een beetje schor, en bleef maar gillen. UIteindelijk na paracetamol bij ons in bed in slaap gevallen. Maar hij had geen koorts ofzo, dus wat het nou was...

Koffie, en aan de slag! Fijne dag iedereen!
Nitro, ik duim voor je hoor. Hoop maar dat het eenmalig was met Milan. En die sexy dingen voor kleine meisjes vind ik ook niets maar nu kan ik nog helemaal los met kleren kopen.

Tieg, heb ook geen ervaring met ringworm (zegt me helemaal niets). Tim heeft geen medicijnen gehad na die aanval. We zijn niet eens bij de huisarts geweest. Was 's avonds en heb toen de HAP gebeld en die vertelden dat we in de badkamer moesten gaan zitten stomen. Ondertussen iets doen waar hij rustig van werd zodat hij weer beter ging ademhalen. Als het niet beter ging moesten we weer bellen maar anders was het waarschijnlijk een eenmalig iets geweest. Geen idee waarom Daan wel allerlei medicijnen krijgt.

Daan, is deze nacht ook weer goed gegaan? Wel maf hoor van die wateraders maar als het helpt is het super. Gek dat Lars zo rustig werd van haar.

Haha, en die plopfilm, stom dat het een oude is maar is dus wel een manier om de kids naar de bios te lokken.

Dok. Lisa doet het ook al goed zeg met plassen. En wat fijn dat het lekker gaat met Maartje. Ben je de borstvoeding aan het afbouwen?

Cees, de meeste rotzooi is hier in het weekend niet van Tim hoor, hoewel die er ook wat van kan. R doet het vaak ook goed met dingen overal laten liggen.

Vish, ga het filmpje straks even kijken, ben benieuwd.

Floor heeft hier weer een keer doorgeslapen. Moet trouwens nu ook maar eens voeden want gisteren liet ze er iedere keer meer dan 4 uur tussen. Daardoor kwam het 's avonds wel goed uit maar als ze dat nu weer doet komen we heel slecht uit. Ga haar maar even wakker maken.

Tot straks, hoop dat het weer vandaag zo lekker blijft want dan kunnen we veel buiten spelen en nog een keertje naar de speeltuin ofzo.
Goedemorgen! Ik ben hard aan het duimen hoor Nitro! Hoe is het nu met hem?

Vind jij het nu ook zo lastig om leuke kleren voor Ella te vinden? Voor Nina ook een drama op het moment...ik vind die skinny jeans nog niet echt geschikt voor een meiske van 2 , maar blijkbaar denken hele volksstammen daar anders over...ehhh...hoop dat ik daar niemand hier mee beledig trouwens...

En ik vind juist dat er voor jongens wel heleboel leuke dingen te vinden zijn, heb van de week lekker uitgegeven aan Imps&Elfs en NoNo...maar wel duurdere merken dus. Was wel uitverkoop hoor

Hier gaat het gelukkig alweer een stuk beter, heb even flink mijn hart kunnen luchten bij man en we hebben leuk relaxed weekend achter de rug, dat scheelt ook weer. Gisteren zijn we gezellig met zijn viertjes naar Blijdorp geweest, was erg leuk. Nina lag s avonds om 18 uur in bed want ze was bekaf, en Lasse sliep ook, dus toen hebben we lekker uitgebreid gekookt en gegeten met zijn tweetjes. En we gaan inderdaad de taken wat beter verdelen voortaan, dus komt vast wel in orde allemaal.

Toch grappig dat het voor iedereen zo bekend klinkt, dat relativeert gelijk flink natuurlijk.

Dat met die riolering gaat wel goedkomen hoor. Er is destijds inderdaad ook een bouwkundige keuring gedaan door de kopers, daar is niets uitgekomen. Daarnaast hebben we ook nog een ouderdomsclausule opgenomen in de koopovereenkomst. Alles aardig dichtgetimmert dus. Maargoed, ze mogen het proberen natuurlijk. Ik zou er natuurlijk ook van balen als ik net een huis heb gekocht en dan gelijk zo'n kostenpost heb, daar heb ik best begrip voor, maarja, dat is gewoon ook het risico als je zo'n pand koopt.

Tieg, ik heb zelf ringworm gehad...heb toen wel een zalfje gehad van ha, maar weet neit meer wat het was. Maar het ziet er erger uit dan het is hoor.

Dok, Nina was met een half jaar 7110 gram.

Daan, hoop dat het inderdaad goed geholpen heeft, dat wateradervrouwtje! Hebben de kinderen vanacht weer doorgeslapen?

En tegen Vis zeg ik alleen maar: Dougie Howser!

Ga zometeen ff naar tuincentrum denk ik, en ook maar gelijk even boodschappen doen. Ook ff op bol.com kijken voor dvd's van Doctor Who. Zo'n schatje vink dat

Zo alle buiken weer gevuld, Tim is ngo bezig maar kan ik mooi even hier rondhangen.

We hebben ook een lekker weekend gehad. Floor was heel rustig en gaat steeds beter slapen. Gisteren naar schoonouders geweest in limburg en het was echt heerlijk weer. Had 's avonds echt het gevoel dat we vakantie hadden gehad. Tim heeft de hele middag, van 1 tot 7, aan 1 stuk door gespeeld met zijn 2 neefjes. Niets gemopperd of gejammerd, geen ruzie gemaakt alleen maar leuk samen spelen. Dat is echt fijn. Net of hij sinds vrijdag weer klaar is met zijn zeur/uitprobeer/grenzen verleggen periode. Hij kan ineens weer lekker zelf spelen en is alleen maar lief. Heerlijk.

Vanmorgen zijn we al even naar de speeltuin geweest onderweg naar de winkel. We gaan zo maar even lekker de tuin in, kan hij mooi helpen met het onkruid. Ik geef hem wel een schepje en dan komt het helemaal goed.

Vind het voro Tim nu soms wel lastig iets leuks te vinden. Ga deze week nog wel even shoppen. Oh moet nog een boterham smeren, heeft hij liever dan een puddingbroodje, gek kind.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven