F'06
zondag 18 mei 2008 om 08:26
Het zijn zeker echte weeën en gemene. Zodra is voel dat er een komt is die ookheel snel heel heftig, onderin de buik dus daar kan ik niets tegen doen. Ze duren ook erg lang wel 1,5 minuut. Vannacht waren ze om de 5/6 minuten en dat werd later 9 en nu ongeveer om de 7 minuten.
R is Tim nu wegbrengen naar vrienden van ons en daarna kan ik even onder de douche.
Ga zo de vk ook maar vast een keer bellen omdat de weeën zo lang zijn.
Oke, weer eentje die niet meer terugkomt. Bij Tim waren ze makkelijker op te vangen.
R is Tim nu wegbrengen naar vrienden van ons en daarna kan ik even onder de douche.
Ga zo de vk ook maar vast een keer bellen omdat de weeën zo lang zijn.
Oke, weer eentje die niet meer terugkomt. Bij Tim waren ze makkelijker op te vangen.
zondag 18 mei 2008 om 10:50
zondag 18 mei 2008 om 12:18
Jaaa, ik hoopte al dat je spontaan aan de gang zou gaan nog, daarom kwam ik even kijken. Helpt strijken niet, stom misschien, maar hielp bij mij wel bij Jesse. Heb je meteen de strijkplank om overheen te hangen als je een wee wil opvangen. Of even een eindje rijden op een hobbelige weg. Niet fijn, maar wel goed voor de ontsluiting.
Sterkte meissie, vandaag heb je je kindje in je armen.
Sterkte meissie, vandaag heb je je kindje in je armen.
zondag 18 mei 2008 om 13:45
zondag 18 mei 2008 om 17:00
zondag 18 mei 2008 om 17:02
Spannend, spannend! Ik laat het forum gewoon aanstaan. Hopelijk kan Nic het zelf gauw komen melden of anders man/moeder.
Net meeting gehad van andere topic, was erg gezellig. Blijft leuk om mensen met wie je veel deelt via het scherm ook IRL te zien. Verder weinig diepe gesprekken met een kamer vol babies...
En Vish, waar haal je die plaatjes toch vandaan? Meeting was ook vreetfestijn zoals gebruikelijk , maar geen melk en soja scheelt al de helft van de snackjes. En aangezien ik echt niet zulke onherkenbare benen wil als de dames op de foto, is dat niet zo erg. Lisa zag trouwens de tafel vol lekkers en kwam gauw naar me toe; "Mama, ik wil die even proeven", ging over de mini-tompoezen die er idd erg lekker uitzagen.
Net meeting gehad van andere topic, was erg gezellig. Blijft leuk om mensen met wie je veel deelt via het scherm ook IRL te zien. Verder weinig diepe gesprekken met een kamer vol babies...
En Vish, waar haal je die plaatjes toch vandaan? Meeting was ook vreetfestijn zoals gebruikelijk , maar geen melk en soja scheelt al de helft van de snackjes. En aangezien ik echt niet zulke onherkenbare benen wil als de dames op de foto, is dat niet zo erg. Lisa zag trouwens de tafel vol lekkers en kwam gauw naar me toe; "Mama, ik wil die even proeven", ging over de mini-tompoezen die er idd erg lekker uitzagen.