Februari 2008 uitgerekend!

30-05-2007 23:00 3168 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal, ook ik lees nog steeds mee. Ik ben nu 9,5 week, maar ik durf nog niet te genieten. De 26ste heb ik een echo en als er dan een hartje klopt kan het genieten beginnen. Tot die tijd zit ik nog in de zenuwen...

Ciaociao
Oh ja, voor de tabel, het is ons 1e kindje.:)
Ook ik lees absoluut mee... Maar van mijn kant is het ook wat stil wegens onzekerheid en laag energiepijl. Alhoewel ik wel het gevoel heb dat het steeds beter gaat met de misselijkheid... *ik juich niet te vroeg*

Heel spannend... ook hier morgen de eerste echo. Ik zal dan snel weer eens uitgebreider van me laten horen! Ik ben wel een tikkel nerveus aan het worden...

Liefs,

Lucybelle
Meis & Lucybelle; ik heb morgen ook de echo (had ik nog niet vermeld geloof ik :P....)!! Spannend hè?!

Phoenix; ik ga me ook nog aanmelden op je site. Leuk. Bij de april moeders hebben we ook een AK (AchterKamer).

Nou ja, voor mij dus afwachten tot morgen....
Voor alle dames die morgen een echo hebben, veel plezier! Dan komen er vast weer een hoop hartjes bij in de tabel!

Cloud ik heb je aan onze groep toegevoegd, dus als je nu inlogt kun je de prive hangplek vinden.

Als het trouwens even duurt voor je een acceptatie hebt na een aanmelding op hangmoeders, dan kan dat kloppen. Ik of mijn partner in crime ;) Yolanda moeten alle registraties handmatig goedkeuren. Dit om spam tegen te gaan. Maar meestal zit 1 van de 2 wel achter de pc dus als het goed is duurt het niet al te lang.

Gezellig, al die berichten.

Lee en Fenne, sterkte met de onzekerheid. Hopelijk morgen een goede echo Fenne!

Ave en cin74: gefeliciteerd met het zien van de hartjes van jullie kindjes. Super.

Lh 1974, sterkte. Ik moet er niet aan denken, zoveel overgeven, erg akelig....

Lucybelle, meis1981, en Cloud: ik duim voor jullie morgen en Bridges en San, voor jullie donderdag. Ik hoop dat het allemaal goede berichten zijn.

Phoenix, het klinkt erg leuk, wat je zegt over de priveplek. Maar eh... snappen doe ik het niet helemaal. Kan ik nu ook ergens aanmelden? Ben niet zo heel handig met dit soort dingen... :$

Hier alles rustig, da's goed, zullen we maar zeggen. Dag voor dag...

Groeten, Mir
ahahah you didn't say the magic word
Mirdespir, even naar www.hangmoeders.nl gaan en dan rechtsboven registreer doen. Als je geregistreerd hebt, activeer ik je gebruiker en voeg je toe aan onze priveplek. Op het moment dat je dan inlogt komt er een extra forumonderdeel bij "Prive Hangplek". Daaronder komt het topic februari 2008 mamas dan te voorschijn.
Ook ik ben er nog wel hoor.

Alleen door vermoeidheid etc afgelopen dagen niet echt kunnen reageren denk ook dat het nu echt mis is hier.

Sinds gisteren flinke buikpijn en vanavond bloedverlies.

Kom net terug van de huisartsenpost maar die konden niks doen verder en moet nu wachten tot morgen dan gaan ze verder kijken
Oh Lee, dat is akelig. Sterkte want het lijkt me dan een lange nacht tot je terechtkunt. Ik hoop op het beste!
Bedankt Phoenix, hoop dat het zo gaat lukken.

O Lee, wat akelig, Het hoeft natuurlijk toch nog niet te betekenen dat het nu niet goed gaat, maar de ongerustheid en onzekerheid lijken me afschuwelijk... sterkte *;.
ahahah you didn't say the magic word
Bedankt.

Hoop dat niemand dit verder meemaakt die onzekerheid is verschrikkelijk.

Ben doodmoe en kan gewoon toch niet slapen dingen blijven maar door mn hoofd spoken.

Dit word waarschijnlijk een hele lange nacht
hoi meiden,

zouden jullie me van de lijst af willen halen.

ik ben gister op echo geweest en er was maar een heel klein vruchtje te zien volgens de verloskundige is het 2 weken geleden verkeerd gegaan.

dit was idd ook het moment dat alle kwaaltjes afnamen.

vandaar dat ik hier ook niet zo vaak te vinden was ik zat enorm in de stress.

gister avond idd bloed verloren dus het zal nu vast gauw over zijn.

zit op het moment in een enorme dip gelukkig steunt mijn vriend me goed.

moet zo te werk maar ik weet niet hoe ik de dag door ga komen.

ik wens jullie in ieder geval heel veel geluk.
Oh Casedy wat een naar nieuws... Dikke *; voor jou. Heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies.

En Lee jij nog steeds in de zenuwen, want een ellende. Ik zal aan je denken vandaag en voor je duimen. Hoe laat kun je terecht en kunnen ze geen echo maken om te zien of alles goed zit?

Mirdespir en Judat ik heb jullie toegevoegd aan onze privestek op hangmoeders dus als jullie nu inloggen kunnen jullie daar ook kijken.

Ik zit ondertussen weer in Brabant. Mijn zoontje was ineens heel erg ziek geworden en ik kon niet veel doen bij de verbouwing. Als ik te lang blijf staan wordt ik meteen draaierig. Dus ik ben maar naar mijn zoontje vertrokken. Die wilde me niet meer loslaten toen ik er eenmaal was. Het arme ding was helemaal niet lekker :( Vanmorgen gaat het wel weer goed, hij heeft al flink gedronken en gegeten en zit weer te zingen. Dus het gaat de goede kant op gelukkig.

Groetjes,

Phoenix

Casedy heel veel sterkte meid. Wat een vervelend nieuws.

En Lee, hopelijk krijg jij goed nieuws vandaag. Ook vreselijk, die onzekerheid.

Phoenix, wat sneu dat je mannetje ziek was. Gelukkig gaat het nu wat beter. Blijf je nog een tijdje in Brabant? Zou ik wel doen als ik jou was. Even op krachten komen.

Cloud, Lucbelle en Meis1981 en ook Fenne heel veel succes met de echo vandaag.  Spannend meiden.

Veel echo's vandaag. Hoop ook veel hartjes erbij in het schema.

Met mij is het een paar dagen wat beter gegaan. Zaterdag nog maar een beetje misselijk en zondag zelfs naar een kinderfeestje gegaan. Maar daar heb ik nog het excuus gebruikt dat ik misselijk was om weer snel naar huis te kunnen haha. Kwam niet eens door de drukke kinderen, maar wel door een paar visites die nogal irritant waren.

Daarna gaan uit eten bij het Grieks restaurant van mijn ex-zwager. Wel maar een beetje gegeten hoor, alhoewel ik behoorlijk vol zat.

Maandag ging het ook goed. Dinsdag kwam de tosti er weer bijna uit. Best lullig, er was een man nieuwe binnendeuren aan het plaatsen bij ons, en die at samen met mij zijn boterhammetjes op. Haha, die van mij kwamen er aan tafel bijna uit. Kon het nog net binnenhouden.

Nu nog een beetje misselijk. Ben 11,5 week nu. Zou het einde van de misselijkheid in zicht zijn? Hoop het echt.

Oh, er was nog gevraagd waar we vandaan komen. Ik kom uit Limburg. Ik woon in een dorpje tussen Weert en Roermond in. Kom oorspronkelijk uit Zuid Limburg maar heb nog wat omzwervingen door NL gemaakt (een paar jaar in Amersfoort gewoond, ook in Leiden. Toen kwam ik mijn vriend tegen in Amsterdam. Hij woonde vlakbij Haarlem (Driehuis). Dus daar nog 2,5 jaar samengewoond. En sinds 2 jaar terug naar Limburg (vriend komt uit Roermond)) Dorpje waar we nu wonen had ik nog nooit van gehoord maar het is zo lekker rustig en gemoedelijk, dat we hier snel geaard zijn. Achteraf ook wel erg relaxed met het oog op de kleine die gaat komen.

Ik wens iedereen die het nodig heeft heel veel sterkte en de meiden die de echo krijgen, hoop ik dat ze straks allemaal met het nieuws terugkomen dat alles goed is.

Linda
Wat een vervelend nieuws Casedy. Heel veel sterkte gewenst!

Iedereen die nog een echo moet heel veel succes! Phoenix ik heb me inmiddels ook aangemeld bij hangmoeders!

Sorry dat ik een tijdje niet geschreven heb, maar ik ben ook zo ontzettend moe en met een kleine om je heen ben ik blij dat ik ff op de bank kan hangen.

We hebben vorige week dinsdag onze tweede echo gehad. Het kindje was exact 9 weken en alles zag er goed uit. Ik ga morgen voor een intake voor de nekplooimeting en combinatietest. Verder heb ik 24 juli mijn laatste echo. Ik moet de 17e voor het eerst naar de verloskundige, dus ik krijg het lekker druk de komende weken. Ik merk wel dat ik er af en toe echt aan moet denken dat ik zwanger ben (ondanks de moeheid). Ik merk toch dat een derde zwangerschap er toch een beetje tussendoor slipt! Hebben jullie daar ook last van bij een tweede/derde zwangerschap?

Groetjes!

Tess
jeej casedy wat erg meid ik wens jullie heel erg veel sterkte.*;

Hier gaat het vanmorgen ietsjes beter.

Het bloedverlies is over alleen nog verschrikkelijk buikpijn.

Moet om half 12 papieren ophalen bij de huisarts voor het ziekenhuis als het goed is kan ik daar vandaag nog terecht en gaan ze dan verder kijken.

We hopen er maar het beste van.

Post later vandaag wel als ik meer weet

Lee, wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte*;

Fenne: voor jou wordt het een spannende dag vandaag. Ik duim voor je dat alles in orde is!

Meis, Lucybelle en Cloud: veel succes bij de echo en

Dextro bij de verloskundige vandaag. Ik hoop voor jullie dat alles goed is!

Morgen mag ik eindelijk voor de echo. Ik krijg wel een beetje de kriebels door al die nare verhalen hier, maar ik ga er nu nog maar van uit dat alles goed is...

Liefs, san
Dat moet je ook gewoon doen san anders krijg je alleen maar de kriebels en ga je jezelf onnodig druk lopen maken dat is ook niet goed.

Na de aantal verdrietige berichten komen er alleen nog maar goeie berichten in dit topic nu dat moet gewoon
Jullie houden het allemaal wel spannend hoor. Zijn alle echo's pas vanmiddag? En Lee ik moet de hele tijd aan je denken, ik hoop zo dat ze je met een mooie echo gerust kunnen stellen.

Hoi iedereen

Voor nu even goed nieuws vanuit hier.

Vanmiddag echo gehad en voor nu ziet het er goed uit.

Ben alleen een paar dagen teruggzet naar 2 Maart maar volgens de gynacoloog is voor nu alles goed verder.

Mag over 2 weken terug voor een extra echo aangezien het nu nog iets te vroeg was om het hartje te horen.
Jeetje, wat erg voor sommigen van jullie (ik kan de namen allemaal niet meer onthouden)....

Ik word er wel een beetje nerveus van en ik moet nog een week wachten eer ik mijn echo kreeg.

Bij mijn vorige zwangerschappen was ik een stuk misselijker, dus ik vind het heel eng allemaal.
iedereen die zo meegeleeft en geduimt heeft in iedergeval bedankt het heeft toch geholpen

@nellebelletje

proberen je niet te druk te maken.

Met mijn goeie echo van vanmorgen merk ik ook dat de hoeveelheid kwaaltjes helemaal niks zegt.

Bij de zwangerschap van mijn dochtertje was ik nooit misselijk ofzo en had ik alleen gigantische zeren borsten.

Bij deze zwangerschap ben ik wel af en aan misselijk maar voel ik mn borsten weer bijna niet.

Zegt dus helemaal niks allemaal

@Lee: wat fijn dat het er voor nu toch goed uitzag!:) Ik blijf voor je duimen dat het goed gaat hoor! Pff, nog twee weken wachten... dat is wel lang, maar vertrouw maar op wat gyneacoloog heeft gezegd, meer kun je nu toch even niet doen.

Liefs, san
Lee wat fijn dat het er in ieder geval positief uitzag! Heb ik niet voor niets zo hard zitten duimen ;) En gewoon goed voor jezelf zorgen dan heb je over 2 weken vast ook zo'n mooi hartje!

Waar zijn de andere echo dames toch? Ik ben zo benieuwd!

Het is mis............ althans, daar ga ik vanuit. Er was alleen een (leeg?) vruchtzakje te zien wat ook niet de juiste vorm had..... Ze probeerden me nog op te beuren met het idee dat het misschien een stuk jonger is dan gedacht, maar ik weet natuurlijk precies de verwekdatum en ook met 5 dagen minder zou je écht wel wat moeten zien. Over een week krijg ik nog een echo en dan weten we het zeker.... :(

Manlief was niet mee (het werk liep uit), maar mijn zus gelukkig wel. En nu ben ik dus verdrietig...........En ook wel eenzaam, want man zei om 15 uur dat ie over een uur thuis zou zijn en is dat nog niet.... En daar baal ik dan weer van. Dat ik mijn steun van opbeurende woorden van mijn personeel moet hebben... Klinkt vast wat dramatischer dan dat het echt zal zijn, maar voel me gewoon klote....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven