Februari 2008 uitgerekend!

30-05-2007 23:00 3168 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik meld me ook weer even.

Eigenlijk weinig nieuws..

Heb nog steeds dat ongesteldheidsgevoel en ga me steeds meer zorgen maken.

Maar ik voel de baby goed dus vraag me erg af wat het zou kunnen zijn.

Wat gaaf Phoenix dat je de baby al precies kan voelen!

Mijn man legt elke avond zijn hand op mijn buik.

De baby zit dan precies onder zijn hand (voel ik dan aan het schoppen) maar mijn man voelt er niks van.

Is wel jammer maar komt wel denk ik dan maar..

Wat de theezakjes betreft heb ik daar geen last van.

En dan denk ik...ach hoort bij het zwanger zijn..

En als je ouder bent hangen die dingen er toch maar voor niks..(niet dat ik ze dan kwijt zou willen hoor..begrijp me niet verkeerd!!)

Ik wordt op het moment ook helemaal gek trouwens van een borst want die jeukt als een gek!

Smeer er al van alles op maar niks heeft tot nu toe nut.

Al zalf van de dokter gehad maar mag ik niet gebruiken in de zwangerschap..

Soms is het krabbelen tot bloedens toe..

Dus als jullie tips hebben....BRING IT ON!!!!!!!hihi
Ook weer eens even wat van mij....

Alles gaat prima,voel de beeb idd ook steeds vaker maar volen kan ik het absoluut niet! Phoenix: ben je heel slank dat je het voelen kan? Lijkt mij wel fantastisch!!

Maandag naar de vk en vrijdag voor de 20 weken echo,we zijn benieuwd,willen alleen niet weten wat het wordt!

Wij hebben de bugaboo cameleon bestelt (weet niet meer wie het vroeg)

We weten sinds gister ook wat voor kamertje we willen,nu alleen nog zoeken...We willen een gietijzeren ledikant maar die we hebben gezien zijn best nog aan de prijs dus we zoeken nog maar even door!

Mijn buik groeit met de dag,ik kom nu ook bijna 1kg per week aan....tot nu toe bijna 4 in totaal....ik ga er maar vanuit dat er zeker nog 10 bijkomen??

Jeuk aan mijn borsten heb ik ook,het helpt bij mij om een stevige bh om te doen en verkoelende mentholzalf (uit de koelkast)

Mijn benen zijn in de namiddag ook moe en mijn stuitje doet zeer...hoort er allemaal bij!

Gister naar de mondhygienist geweest,ik heb nl extreem last van ontstoken tandvlees (hoort ook bij de zwangerschap) Ze heeft me even flink aangepakt....weer huilen....(kan ik ook de hele dag)

Nou dit is volgens mij wel een ego berichtje geworden...

Ik lees dagelijks allen verhaaltjes en haal vooral veel tips eruit en het leest heel leuk,bekende verhalen en herkenbare gevoelens! Vind het erg leuk!

Fijn weekend verder!
Cin ik heb ook de bugaboo cameleon. Zandkleurige onderkant en oranje fleece. Ik wilde eigenlijk nog een andere aanvullende kleur voor de nieuwe baby kopen. Heb je meteen een hele andere wagen. Maar wat is dat ongelofelijk duur! Dus ik denk dat ik dat toch maar laat zitten.

Sja heel slank, wat is heel slank? Dik ben ik niet nee. Ben 1m67 en normaal rond de 60 kilo zwaar. Maar misschien omdat ik een beetje weet waar ik op moet letten als ik voel van de vorige keer dat dat scheelt. En ik ben natuurlijk samen met Linda het verste van de club. Dus dat meet dan ook niet helemaal eerlijk. Want tussen mij en Petrol scheelt het bijvoorbeeld een hele maand in zwangerschap.

Maar ik merk wel echt verschil met placenta locatie. Het scheelt zo een laag van 2 cm exta waar je niet doorheen hoeft te voelen.

dat vond ik wel heel bijzonder om op de echo bij Sjoerd toen te zien. De echomeneer ging opmeten hoe groot de afstand tussen de buitenlucht en Sjoerd in mijn buik was. Dat was maar 2,4 cm! Dat vond ik toch zo gek om te horen

Oh en die jeuk! Gek word ik er van. Ik heb vooral last van mijn tepels. Argh! En als ik het koud heb is het helemaal een gevoel om door de grond te gaan!
Hier een oude wagen van mijn moeder waar zusje en ik nog hebben ingelegen. Ik vind het een ideaal ding: grote bak, enorm veel ruimte voor boodschappen (kan desnoods een krat bier onderin of een volle boodschappentas) en de vering is onovertroffen. Ik heb ook nog oude tweedehands duowagen, dus misschien dat ik die ook nog weleens ga gebruiken (zoon is net 2 jaar als baby wordt geboren, maar stapt al aardig door en heel veel verder dan 1.5 km loop ik toch niet hier in het dorp).

Voelen van baby kan heel erg verschillen. Tot vorige week voelde ik dus niets en nu (20 weken) voel ik zelfs aan de buitenkant geschop). Bij mijn dochter zat de placenta aan de voorzijde en voelde ik pas vér na de 20 weken pas wat.

Branca, wat een ellende die misselijkheid. Wat balen dat je zelfs niet kon werken, vreselijk lijkt me dat. Kon je nog wel voor je andere kind zorgen? Ik hoop echt dat het nu beter wordt, mijn moeder en haar zus waren ook zo misselijk in de zwangerschap, maar ik heb gelukkig nergens last van.

Aankomen gaat hier ook snel: nu alweer bijna 7 kilo. De vorige keren kwam ik meer dan 25 kilo aan. Eigenlijk heel raar want ik eet absoluut minder dan normaal, na een half bord zit ik al vol. Toch hoop ik deze keer een keer onder de 20 kilo te kunnen blijven, we zullen het zien....

Ik ga nu snel even in de tuin aan de slag. Kinderen liggen op bed, dus rust!
Heb net op hangmoeders mijn buikfoto geplaatst!! Vind het toch prettiger om dat daar te doen, is gewoon meer prive. Ben ook heel benieuwd naar de buiken van de rest, kunnen we vergelijken

(vind mn buikje trouwens nog erg bescheiden, mag van mij snel meer worden!)
Vandaag mijn 20 weken echo gehad en we zagen 3 streepjes. Ik had gevraagd om duidelijke uitleg over het geslacht en dat heb ik gekregen. De vorige keer nl hadden we zware twijfels tot het einde.....

Alles was goed voor zover zichtbaar op de echo. Het was echt genieten en ze nam alle tijd. Zoonlief vond alleen het hartje interessant. Ik en manlief ook waren toch weer opgelucht door het goede nieuws...

Phoenix, een leuke echosopiste hier moet ik zeggen!!!

Onze jongste is 16 maanden en heeft ook veel last van haar tandjes. Ze had laatst een aanval van 4 hoektanden en 4 kiezen. Rode billen en fikse diarree. Misschien ben ik wel een beetje gemeen, maar na een rijsttafel met een goede sambal was ze wel van haar diarree af...... Nee de kiezen zijn door en ook haar tanden zien we. Op slag is ze gelijk een stuk vrolijker en minder verkouden.

Het kinderwagenprobleem hebben we opgelost, want ik geloof niet dat ze dan zo goed loopt. We hebben een tweedehands explorer gekocht voor de momenten dat ik met de twee jongsten eruit wil. Voor andere gelegenheden heb ik de easywalker (die heb ik pas 2 jaar en kan ik geen afscheid van nemen) en de buggy voor dochterlief.

Voor de rest loop ik even op een roze wolk en daar genieten we dit weekend mooi van!!

Ik zou zeggen geniet van dit weekend met het heerlijke zomerweer....

Phoenix, wil je voor mij op de lijst een meisje zetten????
Ukse wat fijn van de echo! Je had Daphne zeker? Dat is 1 van mijn verloskundigen. Erg leuk mens!

Jammer dat je niet bij de praktijk van Daphne zit. Ze heeft sinds kort een dvd recorder staan en gaat nu na de 20 weken echo nog een echo maken zodat ik toch een dvdtje van mijn baby in de buik heb. Is een service van ze. En met 17 weken heeft ze toen even bij mij geoefend om te zien of het allemaal werkte. Dus ik heb echt heel veel echo's deze zwangerschap. Echt koel om te zien hoe snel een baby in de buik groeit. De 27e heb ik nu weer een echo.

Gefeliciteerd met je 2de dochter en fijn dat alles er goed uitziet!

Binnenkort zal ik het schema weer aanpassen.

En Fenne ik heb je foto gezien! Mooi hoor! Lijkt een beetje op mijn buik van 17 weken bij Sjoerd toen. Die bleef ook heel lang bescheiden, maar ging toch echt groeien hoor

Ik zal binnenkort ook even een fotootje weer plaatsen.

Morgen alweer 21 weken!

Trusten!

Phoenix
Goedemorgen allemaal,

Had ik gisteren een heel bericht getypt, was het daarna weg. En toen kreeg ik visite, waardoor ik het niet meer opnieuw kon doen.

Alweer een meisje erbij. Leuk hoor Ukse. Nu kun je jurkjes gaan kopen. Het is wel een opluchting he, als de 20wkn echo goed was. Loop ook nog steeds op wolken.

Leuke buikfoto Fenne. Hij is nog bescheiden, maar dat was die van mij 3 weken geleden ook hoor. En toen ging het ineens heel snel. Als mijn vriend er weer is, zal ik ook een buikfoto laten maken, en deze op hangmoeders zetten. Het lukte me zelf niet. (in de spiegel krijg je de flits en ik weet effe niet meer hoe ik de flits uit moet zetten)

Ik was eerst wat meer aangekomen (nou ja, 2 kg dan, maar toch) maar nu ben ik weer 3 ons afgevallen. Ik heb wel al het snoep laten liggen in de supermarkt en allemaal gezonden tussendoortjes gekocht (snack komkommertjes, snackpaprikaatjes, worteltjes, waar mijn konijn tot nu toe lekker van eet, haha) en nu weer 3 ons eraf dus. Zou het met het gezondere eten te maken hebben? Of is het toeval? Ik ben verder niet aan het lijnen uiteraard, maar let wel op dat ik niet teveel snoep eet. Heeft de kleine ook niets aan. Alhoewel ik een stukje appelvlaai in de koelkast heb liggen, en dat gaat vandaag wel op, haha.

Cin, had jij niet de 20 weken echo gehad? Of is dat as vrijdag? (ik kan het schema niet F5en, als ik dat doe, klapt mijn scherm steeds dicht)

Ik legde vannacht mijn hand op mijn buik, en voelde de baby ook heel duidelijk schoppen. Meteen een smsje naar mijn vriend gestuurd. Hij balen natuurlijk dat ie niet hier is. Maar volgende week dan is het nóg beter te voelen.

Ik ga vanmiddag met mijn ouders naar een of andere ambachtsmarkt/braderie in Zuid Limburg. Normaal hou ik niet van dat soort dingen, maar ik moet een beetje mijn tijd omkrijgen, dus ga toch maar even mee. Wie weet hebben ze wel leuke dingetjes.

Nog 6 daagjes, dan komt mijn vriend terug. Hoop dat de laatste week sneller voorbij gaat dan de eerste. Heb het volgende week in ieder geval drukker dan ik afgelopen week had op mijn werk, dat scheelt.

Fijne zondag nog voor iedereen.

groetjes,

Linda
Hallo allemaal,

lekker veel geschreven hier. Ukse, gefeliciteerd met je goede echo, en dus inderdaad een meisje?

Phoenix, wat leuk dat je zoveel echo's krijgt. Lijkt me iedere keer extra genieten.

Welkom Lies, gefeliciteerd met je zwangerschap.

Branca, sterkte. Het lijkt me zo jammer als je door je kwaaltjes/kwalen niet echt kunt genieten van je zwangerschap. Ik hoop op betere tijden voor je.

Ik ben niet jaloers op de vrouwen die een man langere tijd in het buitenland hebben. Sterkte! Ik ben daar niet zo goed in, zeker niet met al een dreumes rondlopen. Ik ga zelf wel nog een cursus doen waar voor ik in november 4 nachten wegblijf... Ik moet er nog niet aan denken eerlijk gezegd. Misschien zie ik kan om even tussendoor naar huis te komen. Ik wil mijn meisje (en mannetje) helemaal niet zo lang missen).

Ik voel het kindje steeds beter. Afgelopen weken al zo af en toe, met wat twijfel ook en sinds vanochtend veel vaker. Heerlijk.

Ik ben nu 3,5 kilo aangekomen (vorige keer in totaal 9). Het gaat met sprongen, net echt een groeispurt gehad volgens mij.

Theezakjes had ik wel na de borstvoeding, en ik had al cup A.... Nu geniet ik maar extra van de mooie vollere borstjes. Straks zullen ze wel weer verdwenen zijn...

Ben afgelopen week op zoek gegaan naar kleding, maar ben nog niet geslaagd. Heb nog wel het een en ander van de vorige keer, maar wat nieuws is ook weer leuk. Ik ga nog eens kijken in Breda en zat er niet een leuke winkel in Tilburg? Ik zal eens terugzoeken.

Voor iedereen die de komende tijd een echo heeft, veel plezier en succes!

Voor iedereen veel groeten, Mir
ahahah you didn't say the magic word
Hallo dames!

Sorry heb tijden weer eens niets laten horen. Ik lees wel regelmatig mee hoor, want ben hier vaak genoeg, maar kan het niet altijd opbrengen om te schrijven... Haal mij maar uit het schema. Ik zal wel mee blijven lezen en wie weet kom ik wel weer terug als ik verlof heb, maar nu gaat het niet lukken ben ik bang...

Het gaat allemaal prima, buikje groeit goed. Ik voel het kindje ook al regelmatig dus dat is ook leuk.

Wie weet tot de volgende keer en anders geniet ik in stilte van jullie verhalen!!!
En weer f5 voor het nieuwe schema met de 2 meisjes erin
Aaargghhhh!!!! Ik wil het ook zo graag weten!!! Ik kan me bijna niet meer inhouden bij de Prenatal, de Babydump, Babyplanet etc.

Ik heb al zoveel "neutrale" dingen gekocht en wil nu toch echt wel iets typisch jongens- of meisjesachtigs.....Ben bijna op het punt om het maar gewoon te kopen en dan terug te brengen, maar dat is wel heel wanhopig.

Verder zijn we druk bezig met het kaartje (en de bijbehorende stress over de namen) en met de kraamborrel. Blijkt dat er al veel leuke zaaltjes vol zitten. We hebben erover gedacht om het thuis te houden maar zo'n 150 man en 30 a 40 kids kunnen we echt niet kwijt in de winter.....

Tot gauw!!!

PS Die jeuk is inderdaad verschrikkelijk!!! Herbal Balneum in bad doen (is ook goed voor babyhuidjes)...succes!!!
Hoi meiden,

Lekker druk hier! Net een uurtje bijgelezen... Leuk om alle herkenbare verhalen te lezen. Beebje is hier ook vij actief, vriend heeft het vandaag voor het eerst ook gevoeld. Om de contouren te voelen is mijn speklaagje iets te dik, denk ik! Intussen 6 kilo erbij. Vorige keer 12,5 in totaal, proberen weer zoiets aan te komen. Maar dan moet ik toch iets minder gaan snaaien..

Phoenix, ik vind het wel een beetje flauw dat je niet wil zeggen wat het wordt! We kennen je toch niet IRL ; )

Vrijdag ook de echo, alleen ga ik daarna meteen een lang weekend weg en kan me dus even niet melden, helaas!
Hehe, nee Dokkie jullie misschien niet... Maar ik heb een hoop meelezers hier die me irl wel kennen. En dat is dus een beetje lastig
Ukse, ook gefeliciteerd met de goede echo! Een dochter, echt leuk hoor! Als ik zo in het schema kijk en de vermoedens kloppen, krijgen we veel meiden in februari. Wij zijn er nog steeds niet uit of we het willen weten. Ik denk dat we 8 oktober pas definitief beslissen of we het willen horen of niet!

En wat een heerlijke periode nu he?! Iedereen groeit, steeds meer meiden voelen hun kindje bewegen, helemaal geweldig toch?! (sorry, maar loop sinds een paar dagen helemaal op een zwangerschaps roze wolk )

Nellebelletje, een kraamborrel? Is dat voor of nadat het kindje geboren is? Ik ken dat helemaal niet vanuit mijn omgeving, wel een heel leuk idee! (maar ook wel pittig, zoveel mensen tegelijk!)

Mir, bij Future Maman ben ik goed geslaagd. Ik weet niet of die ook in Breda of Tilburg zit, maar denk het haast wel. En bij H&M is het wel zoeken (zoals eigenlijk altijd bij H&M) maar ook daar hebben ze wel leuke dingen. Succes en veel plezier met shoppen!

Linda, hoe was de braderie? Nog heel even, dan is je vriend er gelukkig weer! En wat goed dat je gezond bent gaan eten. Zou ik ook moeten doen, maar het 'slechte' eten lonkt veel meer dan het gezonde eten helaas. Zeker groente eet ik echt te weinig. Maar komkommer enz vind ik ook heel lekker, nu nog kopen in de winkel! (enne, dan niet aan huisdieren geven )

Echt leuk hoor Phoenix, al die echo's die jij krijgt. En een dvd'tje ervan, super! Wij weten eigenlijk niet of je dat bij ons krijgt in het ziekenhuis, we nemen voor de zekerheid maar zelf een videocamera mee. En ik ga van te voren bellen of zoiets bij ons ook mogelijk is.

Fijne week nog meiden, en meiden met echo's, geniet ervan!

(nog even voor tabel, zie dat ik VK 17-09 had gezegd, maarre, ik hoef pas volgende week, de 24e dus )
anoniem_52238 wijzigde dit bericht op 18-09-2007 11:12
Reden: zwangerschapsdementie ;-)
% gewijzigd
Hee Fenne,

Die kraamborrel is meer uit "noodzaak".

Bij de oudste hebben we letterlijk 4 maanden kraamvisite zo'n 6 avonden per week gehad...en dan weet je het wel.

De vader van Marc heeft 9 broers en zussen die hebben weer kinderen en kleinkinderen en die willen meestal wel allemaal komen.

Verder is het ook handig om mensen waarmee je eigenlijk niet zoveel hebt (maw wel aardig vindt, maar niet voor een hele avond samen rond de beschuitjes te zitten) dan toch uit te nodigen.

Wij doen de kraamborrel zo'n 2 weken na de geboorte (handig omdat ik al weet wanneer onze zoon of dochter geboren wordt....schrijf maar op: valentijnsdag 2008...hebben we tenminste iets te vieren volgens mij man).

Onze beste vrienden komen toch vantevoren gezellig in het ziekenhuis of lekker thuis op bezoek...

Bij de tweede is ons dat heel goed bevallen. Alleen was het toen zomer en hebben we een groot tuinfeest gehouden. Dat is nu natuurlijk niet te doen.

Groetjes Mandy

PS Bij H&M vind ik erg weinig (ik ben maar 1.56 m groot en moet dus alles korter laten maken).

Ik ben wel vandeweek bij Vida Vita geweest (kijk maar eens op hun site) om iets superleuks voor mijn verjaardag te kopen.

Verder is mijn vriendin over 4 weekjes uitgeteld en die had ook nog een zak met kleding (ik draag alleen zwart en grijs, dus die heb ik allemaal gekregen).

Nog even iets anders: Hyven jullie ook?
We zijn vanmiddag in het ziekenhuis geweest voor de 20 weken echo en alles was goed! Wat een opluchting was dat zeg.

Beeb lag lekker van het vruchtwater te drinken, zo schattig!

De echoscopiste heeft natuurlijk ook nog even gekeken wat het zou gaan worden, maar helaas kon ze het niet goed goed. Beeb had de beentjes stevig tegen elkaar aan en lag ook nog eens precies onder mijn navel, dus liep er nog een zwarte streep over het scherm. Maar, onder voorbehoud, met heel veel slagen om de arm zou het best eens een meisje kunnen zijn!

Wat kan je gevoel je dan toch voor de gek houden zeg!

Wij gaan zo lekker de stad in, uit eten om te vieren dat het allemaal goed is!

Groetjes, San
Hee San wat goed! Fijn dat de echo goed was! En de tabel wordt lekker roze zo Oke een beetje onder voorbehoud maar toch. Ga je nu nog een pretecho of zo laten maken? Om nog een keer het geslacht te laten bepalen? Of laat je het hierbij en ga je er vanuit dat het nog 2 kanten op kan?
Zo nou ik heb op hangmoeders in ons privestukje weer 2 buikfotos geplaatst. Wat een verschil met jouw buik dan Fenne. Ik kan wel zien dat het bij mij allemaal niet meer zo straks is geworden na de vorige zwangerschap
Hoi, ik meld me ook weer eens. Kinderen liggen op bed, dus even rust in de tent. Morgen trouwen vrienden van ons en bij gebrek aan oppas (ik heb me suf gebeld) gaan de kinderen mee. Ben benieuwd...'s Avonds kunnen ze gelukkig waarschijnlijk bij vrienden van ons slapen die ook daggasten zijn (ouders zijn dan daar om op te passen). Dus met een beetje geluk 's avonds wel lekker feesten.

Vanmorgen nog naar de verloskundige geweest (hier dus definitief geen 20 weken echo en geslacht blijft een verrassing) en alles was prima. Buik enorm gegroeid, maar echt heel zichtbaar zwanger ben ik nog niet, al gaat het sneller dan de vorige keren tot nu toe. Tot nu toe 6 kilo aangekomen. Vorige keren in totaal +20 kilo en ik hoop het nu beperkt te houden, al is dat moeilijk, want ik eet veel minder dan normaal. Kennelijk verandert mijn stofwisseling gewoon in de zwangerschap.

Uitslag van 12 weken bloedtest was ook prima. Mijn Hb is nog redelijk, ergens laag in de 7 en daar ben ik blij mee, want het daalt altijd erg bij mij in de zwangerschap. Vorige keren heb ik ook veel ijzer geslikt (gelukkig kan ik daar goed tegen) en toen hield ik op het einde net boven de 6 (terwijl ik normaal bij de bloedbank altijd boven de 9 zit).

Verder niet zo veel te melden. Het is hier druk, zowel privé als op werk en volgende week wordt onze dochter ook nog 3, dus dat gaan we hard vieren. Ze heeft al helemaal zin in de taart met kaarsjes en de cadeautjes.

Nellebelletje, wat een kraamvisite zeg! Bij de tweede was het bij ons een stuk minder. Komt denk ik ook omdat we nu over de grens wonen en de meeste mensen het te ver rijden vinden. Hier dus geen last van te veel kraamvisite: ik vind het meestal een heel leuke afleiding in het verlof omdat je dan toch wat vaster aan huis zit met een baby.

Leuk dat een aantal van jullie al een goede echo hadden en het geslacht weten. Jullie kunnen nu losgaan met kleding en inrichting kopen!
Ik heb gekeken Phoenix, idd een groot verschil!! Maar je hebt echt een hele mooie buik, leuk om te zien!

Aha Mandy, nou snap ik 'm van je kraamfeest. Wel heel handig plan zo iedereen in 1 keer, zeker als er zoveel mensen komen! Je wil tenslotte niet iedere dag tientallen mensen aan je bed Klinkt ook leuk en gezellig, bij ons komen niet zo veel mensen als bij jullie, dus denk dat wij het toch gewoon per keer doen. En ja, ik hyve ook! Jij dus ook?

Anky, da's toevallig, ik heb morgen ook een bruiloft van vrienden! Heten jouw vrienden toevallig J en F? Dit stel heeft namelijk vrienden overal en nergens, dus het zou nog best kunnen ook dat het dezelfde zijn (alhoewel er natuurlijk morgen meerdere stellen zullen trouwen, maar toch, het zou toevallig zijn ) Ik zal uitkijken voor een stel met kinderen, hihi!
Haha, wat toevallig Fenne. Onze vrienden heten J&M,dus ik denk dat het toch anderen zijn (was natuurlijk wel een gilller geweest).

Nu snel aan tafel!
Nou Hyvers...als jullie nou kijken bij Mandy en Kerkrade en mijn leeftijd moeten jullie me kunnen vinden...zou wel zo gezellig zijn.

Anky en Fenne: lekker even gezellig op bruiloften!!! Vind ik altijd zo leuk...is bij ons al veel te lang geleden en we zouden het zo over willen doen.

Tot gauw. Mandy
Hallo allemaal,

Ik heb net mijn foto van 19 weken ook geplaatst bij de buiken op hangmoeders. Lekker om daar een privéplekje te hebben.

Ik hyve ook, maar zet liever mijn 'opzoekgevens' niet hier neer. Ik zal ze op hangmoeders zetten.

San, gefeliciteerd met de goede echo! Ik ben ook wel benieuwd of je nog een pretecho gaat laten maken voor de zekerheid of dat je gewoon afwacht.

Ik heb inmiddels definitief geen broek meer die me past dus alleen nog maar positiebroeken aan. Ik ben afgelopen weekend wel goed geslaagd bij H&M. Viel me reuze mee!
Ik meld me ook weer eens. Gisteren naar de VK geweest en alles was goed. Het duurde wel even (dwz een minuut, maar dat duurt dan lang...) voordat ze het hartje gevonden had en aangezien ik de baby nog nauwelijks voel (placenta aan de voorkant?) was dat even spannend. Ik voel af en toe een plopje, maar meer ook niet. Verder gaat alles prima. Volgende week de 20 weken echo. Spannend of alles goed is.

Mijn buik groeit ook gestaag, maar eigenlijk ben ik overal vetter geworden...;-) Ik let er eerlijk gezegd ook niet op. Ik heb juist veel meer honger dan normaal, en als ik iets in m'n hoofd heb qua eten, dan wil ik het ook meteen..., kan het ook niet meer uit m'n hoofd zetten dan...Dus tja, ik zal wel weer flink wat kilo's aangekomen zijn (vorige keer 22 kilo, dus nu sta ik niet meer op de weegschaal..).

Ukse en San: gefeliciteerd met de goede echo en wat leuk, meisjes! San: laat jij nog een echo doen? Lijkt me irritant als ze het niet zeker weten!

Had je echt het gevoel dat het een jongen zou worden?

Ik had eerst ook sterk het idee dat het een jongen zou worden (zou ik heel leuk vinden), maar nu twijfel ik opeens, ach, 50% kans... we zien het wel.

Fenne: ik ben ook goed geslaagd bij Future Maman, prima basis shirtjes daar die ook handig zijn na de bevalling (want ik was helaas niet een van de gelukkigen die meteen weer in haar normale kleding kon.., sowieso was alles te kort door enorme borstomvang, nu trouwens ook last van, jemig hee, wat is het gegroeid).

Nog even een vraagje voor degenen met al 1 of meer kinderen. Kan ik de flesjes en flesspenen eigenlijk weer gebruiken als ik dat weer steriliseer, of is dat nou heel onhygienisch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven